cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? part 2

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 35 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 3 Emptydi sep 02 2014, 17:57

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
'luge? waar ga je heen?' vroeg ik verbaast. en rende achter hem aan. ik had me kleding nog aan van gisteren.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
ik luisterde het nummertje dat james me gaf. 'ik zou broberen om er iets van te maken. aangezien het vrij rustig is vooral de eerste 50 seconde... hier kun je beter een verhaal in gooien dan een dans act.' zei ik en keek beschaamt naar de tafel waar de jongen op stond. ''kan het nog erger... kom op man je eerste ontmoeting en je verpest het nu al.'' *zucht.* ik maakte een propje van een servetje en gooide deze naar de jongen op de tafel toe. de jongen keek om en swaaide vrolijk. naar onze tafel toe.
ik deed 2 handen voor me gezicht. en durft niet te kijken naar james en drake.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
plots kreeg ik een propje naar me toe gegooit. ik keek om en zag setto zitten en ook drakey! ik swaaide naar hem toe. 'heeeeey drakey!!! jij hier ook?' zei ik vrolijk en stapte van de tafel af. ik zag dat setto zig verstopte. ik pakte een stoel en ging bij hen aan tafel achterste voren op de stoel zitten met me armen over de leuning heen. 'eh, ik bn huna. maar noem mij maar delle.' zei ik en keek vriendelijk naar de jongen die ik nog niet kende.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
ik was er helemaal klaar voor om me gezichte te laten zien. ik stond te wachten in de buurt van rose. rose had nimven ortjes gekregen en een rose tatoage. eam eam zag er uit als een soort van shifter met eertjes en een staart. yuli hat rode lensen in en echte vampieren hoektanden gekregen die er speicaal op gelijmt werden ze waren de zelfde kleur als haar eigen tanden en het zag er heel echt uit. angel kreeg mooie witte kleren aan en ze zag er net echt uit als een gevallen engel. de makeup mensen hadden voor mij ook speciale punt oortjes gemaakt die ze bij mij bevestigte het was de presiese kleur van mijn huid. het voelde aan als een soort van was of klei net alsof het echt huid was.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]riven
de mannelijke stem sprak nu met iemand anders. hij sprak over een persoon die in coma lag. ik kon niet alles volgen en voelde me steets verder weg zakken.

meneer yume (oom mellanie)
'bedankt dat u mij beld meneer de dokter maar u kunt beter naar de buur jongen gaan die heeft meer kontakt met dat jong gehad. ik betaal alleen maar de kosten meer hoef ik niet te doen. en nee ik ga zelf niet naar die buurjongen toe u mag zelf alles aan hem uit leggen. en nee meneer hij heeft geen telefoon of uberhoud een computer. mijn aderes staat in het boek van sinterklaas en dan presies aan de overkant moet u zijn bij meneer crystal. nog een vijne dag verder meneer de dokter.' zei ik serieus en streng. ''grrh die vervelende jongens die aan mijn nichtje moesten zitten. ik laat niet het zelfde gebeuren als met haar zus.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 3 Emptydi sep 02 2014, 19:59

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
LuGe

Tayoni vroeg waar ik heen gign. 'Ik mag tijdelijk bij die vrouw wonen. Ze zei dat lola niet zo snel meer zou komen. En jij moet gewoon naar school' Zei ik en mijn blij gezicht veranderde en ik snikte zachtjes.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James
'klopt, Helaashebben we niks anders' zei ik terleur gesteld. we kunnen niet in 1 uur een nieuw nummer in studeren. Setto gooide een propjje naar de jongen en deze liep op ons af, Alle meiden draaide om en begonnen te gillen. 'OMG OMG HIJ KENT JAY OMG KYAAAH' Ik lied me hoofd op de tafel vallen en zuchte diep. Toen hij er bij kwam keek ik op richting de jongen en lachte lief. ''ow hell...''  'eh, ik bn huna. maar noem mij maar delle.'  de jongen stelde zich voor. ik lachte lief 'aangenaam delle, Ik ben Jay' De meiden ging nog harder gillen. Ik keek naar drake die nog steeds als een bevroren iemand zat te kijken. 'Je houd van aandacht eh en kan goed freestyle danse right?' Vroeg ik aan de jongen. 'Als je bij ons wil en je durft het kan je vanmiddag je proef doorkomen wanneer we optreden na het intervieuw van bee en mij. Misshcien is de dans mooier met zun twee' Zei ik

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

toen de jongen richting de tafel liep bevroor mijn lichaam klik

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

De deur ging open en een klein ventje stond voor me 'ai hoo' zei het kleine mannetje. 'Ik ben opzoek naar de here hateu' Zei ik en bloosde heftig. Yu was zo lang en hij zo klein dat kon nooit zijn opa zijn

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Dokter

'Is oged meneer ik laat mensen contact met hem opnemen nogeen fijne dag' ik hing op en keek naar de verpleegster 'Wat een aardig man is dat toch' zei ik met heel veel sarcastme in me stem. 'Kan ji contact zoeken met ene crystal' zei ik terwijl ik me spullen uit deed 'Houd me op de hoogte van de jongen ik ben nu weg' zei ik en liep weg intussen tijd deed ik mijn jas uit hieronder had ik al goeie kleren aan om nar de set te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 3 Emptydi sep 02 2014, 20:30

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
ik schoof mijn handen voor me gezicht weg. 'ik zij toch dat hij apart was.' zei ik voorzichtig en zag drake zijn reactie. ''hahah die is volgens mij niet echt blij.''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'Je houd van aandacht eh en kan goed freestyle danse right?' zij jay. 'ha jup jup. iedereen mag zien wie ik ben. ik kan niet alleen dansen maar ook zingen. ik heb regelmatig achtergrond zang gedaan toen ik samen met een vriende groepje een rap nummertje maakte voor de lol.' zei ik zelf verzekert. 'drakey waar is je pet?!' vroeg ik speels. en streelde zachtjes door zijn haar heen. 'daawwh het is zo zacht. wat voor sjampo gebruik jij?' vroeg ik speels

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]riven
'ik zou het graag willen proberen meneer maar u weet meer over de pagent.' hoorde ik de vrouw zeggen.

opa yu
'a~haha. dan zit je goed jong meisje. je mag mij wel sofu noemen. ik ben de ojii van josyuakun.' zei ik vriendelijk. kom, kom jong meisje. we gaan alvast naar een plekje toe waar we yu nog even kunnen spreken.

ik wandelde naast hat meisje en stopte bij een van de vecht ringen. het waren grote cirkels. op de grond en bij elkecirkel stonden 2 stoelen met een tafel waar weer water op lag en een handdoek. 'dit is vecht cirkel waar hij mag wachten op zijn tegenstander. in midden van cirkel een wolven poot het teken van yu.' zei ik tegen het meisje.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
ik was klaar en liep naar mijn eigen ring toe. hier zou mijn opa staan met lucy. voor de eerste voor rondes. ik zag lucy staan me opa zag er nu nog kleiner uit naast lucy. ik keek blij en rende speels naar lucy toe. ik gaf haar een kusje op haar wang. 'leuk dat je gekomen bent.' zei ik blij. ik had een korte broek aan van een speciale zwarte stof met op mijn pijpje de zelfde wolven poot logo als op de cirkel. om mijn benen had ik gebonden beschermers. ik had een soort van handschoentjes aan waar mijn vingers door heen staken. de eerste paar waren zonder bescherming gevechten dus ik mocht geen box handschoenen aan hebben maar wel knokkel beschermers. 'AAAHIOOO!! yu!! doe je haar vast!' zei mijn opa gestrest. 'ojiichan rustig oke... zie ik er uit als een meisje?!' zei ik ene beetje bijterig. 'nou... met dat lange haar wel.' zei mijn opa speels op zijn manier. 'lucy wil jij het voor me vlechten?' vroeg ik aardig aan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 3 Emptydi sep 02 2014, 21:15

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James

'so you wanne try it?' vroeg ik. En lied het nummer horen alleen Delle on hem horen. waar hij samen met SEtto op zou kunnen dansen 'als we nu gaan hebben we nog een paar uurtjes omte oefenen en kjikne of we het kunnen doen' ik stond op en wilde weg lopen maar de fans verdrukte ons terug tegen de tafel aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

Ik sloeg boos zijn hand weg en keek hem afkeurend aan. toen Jay op stond stond ik ook open zei geen woord tegen hem, Ik gromde alleen licht als hij weer dicht in de buurt kwam.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

Ik liep door de gangen van de gebouw. he was veel kleinder dan in korea maar zeker een mooi gebeid om te zijn. ik kwma er achter dat er wel fans aanwezig waren terwijl ik verteld had aan James dat het niet zo was. Ik kwam bij de kleedkamers ''Dreamers'' 'Oh is dat niet die meide groep' zei ik en wilde de deur openen. De meiden moesten over 20 min op. En moesten nu toch wel klaar zijn,


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

Ik knite lief. al me moed was in me schoenen gezakt en het mondje waarmee ik normaal goed kon praten viel stil. Ik keek met open ogen naar de ring. Ik zag Yu en wilde naar hem tie rennen maar ik durfde niet ik bleef achter de man staan
Yu kwam op ons afgerent. en gaf me een kusje op mijn wang. Ik genoot van zijn aandacht en begon te blozen. Ik wist niet waarom ik nu zo was. 'leuk dat je gekomen bent.' zei hij blij. Ik lachte 'Voor jouw doe ik alles' Zei ik verlieft. Ik kinkte en zorgde er voor dat Yu ging zitten. ik maakte langs zijn hoofd allemaal kleine vlechtjes die ik naar achter bond.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
reporter.

Samen liepen de twee naar de dreamers toe. We zagen een jongen voor de deur staan 'Hey ben je een fan.' De jongen keek ons aan op dat moment besefde we dat het Big B was 'Sorry we didn't know it was you' zeiden we beleeft en liepen de dreamers kleedkamer binnen 'Hallo damens' zei de man 'Ik ben henk en dit is sonya we zijn jullie intervieuwers' zei hij beleeft en gaf iedereen een hand 'Jullie weten hoe het werkt. wij zitten als eerst in de studio en jullie komen op per naam. Zodra wij jullie voorgestel hebben' zei de vrouw en keek de kleedkamer rond 'hierna komen de groeps vragen gevolgd door indivudiele vragen en als laatste fanvragen, Tussen elke stukje word er een game gespeelt en kijken we naar de ranking van jullie. Op schoonheid danse en zang' Vertelde de vrouw verder. 'Als jullie het snappen zien we je over 10 min op de set,, wij gaan al klaar zitten. wees niet bang op foute te maken het is niet life.'


Laatst aangepast door Evilian op di sep 02 2014, 21:35; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 3 Emptydi sep 02 2014, 21:33

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'yeah! ... wacht 2 uurtjes?' O.O zei ik licht geschrokken. jay stond op. maar de meiden drukte hem terug. 'ahe meisies meisies. laat ons er even door alsjeblieft gedraag je.' zei ik rustig en cool. de meisjes vormde een soort van pat naar de deur toe.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'drake? porbeer wat vrolijker te kijken man.' zei ik en omhelste zijn nek stevig met een arm. terwijl ik hem ietsjes naar mij toe trok.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 3 Emptydi sep 02 2014, 21:43

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James

Ik lachte toen de meiden aan de kant gingen. eerst liep Delle er doorheen maar zodra hij er doorwas sloot de kring zich weer. Ik zuchte en drukte mezelf er doorheen.  Drake was via de muur nar buiten geslopen en stond bij de auto. Ik klikte hem open en lie hem instappen. HEt duurde even voor ik bij de deur van de auto was. Ook setto had moeite om door de menigte te komen. Zijn uitelijk viel nog al in de smaak bij de meiden. en ze hielde hem steeds beed en trokken hem terug. uiteindelijk waren we er allemaal. Setto en delle stapte achter in en ik ging achter het stuur zitten. Het duurde 30 min voordat we weg waren en nog eens 10 voor we op de set waren. ik parkeerde de auto en de fans drukte zich al weer tegen de auto. Gelukkig had me manager Bodyguard geregeld. En zo konden we de set inlopen. aan de ene kant stond een rij met jongens voor de Dreamers intervieuw. Er stonden vele jongens. ik lachte toen ik het zag. 'luek zun kleinde fandom' fluisterde ik tegen mezelf,

Toen we kleedkamer aan kwamen, Werden we in kleding gehezen en kregen Bee en ik uitleg voor het intervieuw. En Drake Setto en Delle konden oefenen op het nummer.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

Ook setto klemde zich rond me heen. Droog zette ik hem van me af. Ik hoefde niet hard te duwen want hij was zo los Ik keek hem boos aan. En daarna liep ik weg zonder iets te zeggen. Ik liep naar de auto van Jay. Die had hem open geklikt en ik ging voor in zitten en deed de deur dicht. ik leunde met een boze blik naar de deur ''Dit gaat een hell worden twee faggots in 1 band'' Jay kwam naast me zitten en de twee jongens ging achter in. Ik nergeerde echt alles wat ze deden tot we bij de set aan kwamen. ik stapte uit en volgede als laatste door de baan met fans heen. Het waren en onmens veel geworden.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee


uiteindelijk kwam Daniel aan. Hij had het voorlekaar gekregen dat zijn opkomende bandje er was. Er liep nu nog iemand bij. die ik nog niet gezien had, De sjaggerijn kende ik wel dat was drake die was er ook bij de shoot. Setto ook die was er die middag met de pizza maar de andere met blond en zwart haar kende ik niet. Ik sprinte naar Setto toe en omhelsde hem. Daniel zat in de make-up dus daar kon ik nog niet heen.

Hierna kregen we uitleg over het intervieuw en de rest begon met trainen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 3 Emptydi sep 02 2014, 21:59

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
lucy had een vlecht gemaakt in mijn haar. ik vond het meestal vreselijk om iets in me haar te hebben. 'thx lucy.' zei ik relext en deed mijn beschermings bitje in.

opa yu
'denk er om afstand!' fluisterde ik voordat yu de cirkel in ging.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
ik prikte drake een paar keer van achteren in zijn zij. 'smile!' zei ik speels. een jongen besprong me. 'heeeeey bee <3' zei ik vrolijk. 'how are you?' vroeg ik en prate effe met hem. delle was zwaar onder de ondruk van alle meisjes en swaaide af en toe naar de gilende meisjes.

ik oefende met de jongens en maakte lol met delle. het was net als of hij me al jare kende. hij vertelde dat ik wel eens op auto's gedanst had met een groepje. drake zat er steets grommeriger uit. ik prikte een paar keer in zijn buikje. 'please don't be sad...' zei ik mee levent.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Juli <3 jeff
ik wandelde langs een best aantrekkelijke jongen. hij had zwart haar en rode kleding aan. ik knipoogte naar hem en maakte mijn vampiere tanden blood.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Eam~eam <3 maurits
mijn staartje die aan mijn heup vast zat achter mijn billen bewoog vrolijk heen en weer. er zat een zoost van electronisch aparatje in die hem af en toe lied bewegen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
ik stapte uit de kamer en wandelde met de rest naar onze verzamel plaats toe. mellanie bleef in het midde van ons en verschool zig achter de knuffel die yuli gegeven had. er waren een paar fans al binnen gedrongen. 'ANGEL aaangel!!!' zeiden ze en maakte foto's van mij.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose <3 willem
ik liep naast mellanie en prate wat met haar. ik zorgde er voor dat de binnen gedronge fans haar niet dierekt konden zien.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
mijn ogen glipte naar een jonge toe waar yuli een knipoogje aan gaf en heel even met hem speelde. ''hoe oud zou hij zijn?'' ik bleef hem lang aan kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 3 Emptydi sep 02 2014, 22:28

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James

Ik wist nu dat hoe alles ging lopen. en liep naar de jongens toe. Ik zag dat drake zijn vuist balde  'Drake gedraag je' Zei ik streng, hij stopte en stond op.
'Okay jongens. Bee en ik hebben eerst het intervieuw om 6of4 (ben vergeten hoe laat), Aan het eind vraagt de intervieuwers of ik nog iets van plan ben om te doen. Dan vertel ik mede over jullie. Daarna stelt de intervieuwer voor om wat te laten zien. Dan komen jullie uit de toeschouwers en doen we onze ding Zijn er nog vragen? Zo nee, Kunnen we kijken bij de Intervrieuw van de Dreamers of zelf gaan oefenen' Ik keek rond. Zelf was ik van plan om te gaan kijken bijde Dreamers ik hoopte dat de schattige mellanie het vol zou kunnen houden.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

'Blijf van em af' gromde ik naar setto en balde me vuist 'Drake gedraag je' hoorde ik Jays stem zeggen. Ik keek op 'okay, Sorry setto maar ik vind het niet fijn dat je aan me zit'zei ik kill en stond op. Jay was bij ons komen staan dus ver kon ik niet lopen. Ook ik ging kijken bij de Dreamers intervieuw

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee


'I doing fine how about you' Zei ik blij I kvertelde hem over de nacht dat we gewerkt hadden tot 5 en dat we om 9 al weer aan het jogge waren. Nouja eigenlijk 10 amar om 9 uur waren we al weer klaar wakker.

Jay legde alles uit maar jah dat wist ik al. Ik keek op ik wil wel eens bij die meisjes kijken. Er zaten best wel sexy meiden tussen. Dus ook ik ging kijken bij de dreamers
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 3 Emptydi sep 02 2014, 22:37

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
ik ging niet naar achteren en keek stug naar drake. 'sla me dan? sla het uit me. dan heb je er geen last van. he?' zei ik kill ik ging meer naar drake toe en keek hem stug en diep in zijn ogen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'aaaah!' ''neeeh please niet slaan niet slaan.'' dacht ik bangig en kroop een beetje weg uit de beurt van drakey.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 3 Emptydi sep 02 2014, 22:39

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James

Ik gng tussen setto en Drake in staan 'GEdraag jullie beiden..' Zei ik kill

'Okay jongens. Bee en ik hebben eerst het intervieuw om 6of4 (ben vergeten hoe laat), Aan het eind vraagt de intervieuwers of ik nog iets van plan ben om te doen. Dan vertel ik mede over jullie. Daarna stelt de intervieuwer voor om wat te laten zien. Dan komen jullie uit de toeschouwers en doen we onze ding Zijn er nog vragen? Zo nee, Kunnen we kijken bij de Intervrieuw van de Dreamers of zelf gaan oefenen' Ik keek rond. Zelf was ik van plan om te gaan kijken bijde Dreamers ik hoopte dat de schattige mellanie het vol zou kunnen houden.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

Ik balde me vuisten en deed hem omhoog. Jay stond tussen ons dus ik deed niks

'Ik keek op 'okay, Sorry setto maar ik vind het niet fijn dat je aan me zit'zei ik kill en stond op. Jay was bij ons komen staan dus ver kon ik niet lopen. Ook ik ging kijken bij de Dreamers intervieuw
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 3 Emptydi sep 02 2014, 22:59

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'ik loop niet bang weg zoals de rest drake. ik ben niet bang voor een paar fuistjes.' zei ik en glimlachte. 'let me feel your hatred.' fluisterde ik serieus.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'SETTO!!! wees slim en daag hem niet uit.' zei ik bangerig en trok setto een beetje weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 3 Emptydi sep 02 2014, 23:01

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James

'SETTO' zei ik ineens heel streng 'wat wil je nou dat drake doet? waarom gedraag jeje niet gewoon.. anders zeg ik dat ik en Bee zelf wel optreden..'

'Okay jongens. Bee en ik hebben eerst het intervieuw om 6of4 (ben vergeten hoe laat), Aan het eind vraagt de intervieuwers of ik nog iets van plan ben om te doen. Dan vertel ik mede over jullie. Daarna stelt de intervieuwer voor om wat te laten zien. Dan komen jullie uit de toeschouwers en doen we onze ding Zijn er nog vragen? Zo nee, Kunnen we kijken bij de Intervrieuw van de Dreamers of zelf gaan oefenen' Ik keek rond. Zelf was ik van plan om te gaan kijken bijde Dreamers ik hoopte dat de schattige mellanie het vol zou kunnen houden.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

mijn lippe krulde op

'Ik keek op 'okay, Sorry setto maar ik vind het niet fijn dat je aan me zit'zei ik kill en stond op. Jay was bij ons komen staan dus ver kon ik niet lopen. Ook ik ging kijken bij de Dreamers intervieuw

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

ik beed op me lippen en keek hoe yu de ring in ging. Ik hoopte dat het goed zou gaan en hij geen pijn zou krijgen *bekijkt het gevecht*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

Ik schrok van setto's gedrag. Well, I thought he was nice'.. terleur gesteld huppelde ik door de gangen naar de deur toe. ik ging tussen de toeschouwers zitten en joelde lekker mee. niet dat ik verstond wat ze zeiden. MAar de meiden waren gewoon knap. Het vampiertje dat naar benede kwam lopen had daarvoor naar mij gelachen, 'oh das yuli, die meid die met de fotoshoot er ook was' Toen viel het kwartje ''oh dreamers is de groep van Jay waar hij de inval manager van is en en dat waren de meiden op de photoshoot.''


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
reporter.

De set stond klaar en we liepen op. In onze oortjes hoorde we dat Dreamers klaar stond 'ready set go' Zei de crew en begonnen te praten 'welkom k ben henk en dit is sonya. We hebben super gasten vandaag' de toeschouwers begonnen te juigen. 'Het is een opkomende groep. Met sexy leden.' de man lachte lief toen hij het zei. De vrouw prikte hem in de zij 'Maar niet zo sexy als mij eh' zei ze ne keek de kamer in en begon te flirten 'Nou. Ik denk het wel' de man lachte. de toeschouers juigede 'ANGEL ANGEL JUKIII ANGEL ROSEEE' de man haalde zijn schouders op 'Zie zelfs de toeschouwers zeggen het' Ze liepen anar de bank toe en ging zitten 'Het is een groep met 5 meiden, Ze gaan zeker bekent worden, Als ze dat nu al niet zijn. laten we ze er bij roepen,' de man goed zitten.

'Als eerste hebben we de Engel van de groep. Met een heel toepasselijke naam ANGEL' Ik wees naar de deur en de crew aan de andere kant zorgde er voor dat angel binnen kwam lopen. Terwijl ze de trap afliep zei de man 'deze beeldschone jonge vrouw van (leeftijd) Ze is de zanger en leader van de groep' de toeschouwers gilde alles bij elkaar. Ze ging zitten.

'welkom Angel, Hoe is het met jouw en heb je een beetje zin in vandaag?' Vroeg ik aan der. (reactie angel)

'Als tweede hebben we EAM-EAM' Ik wees weer naar de trap en het zelfde gebeurde als met angel 'hier hebben we de poes lieve meid, EN zie haar heupen gaan. Ze is zeker de beste danser van de groep. het hard en overdonderd aplous voor deze sexy damen' ook nu gingen de toeschouers helemaal los

'well hello Eam-Eam Wat zie je er weer poesig uit' Zei de man en lachte om zijn eingen woordgrap 'Vandaag gaan we niet te kattig doen eh' en weer begon hij te lachen 'Nee nu even serieus, hoe is het er mee? en zin in dit intervieuw?' vroeg ik ineens serieuser (antwoord eameam)

'Nu word het gevaarlijker, jongens en meisje pas maar goed op want hier is onze bijtgrage YULIIII' Zoals de andere twee kwam ook Yuli de trap af. 'Zie haar sexy zijn jongens' De jongens begonnen te gillen. 'Zie der ogen ze is weer uit op bloed hoor, Zie hoe ze zicht gekleed heeft je kan precies zien dat ze voor de kleding zocht. Maar ze is geen lieve meid Haar rap owned iedereen. en haar heupen liegen ook niet. een davernd aplouse voor Yuli'

Yuli kwam dicht bij de man zitten 'ow hallo yuli bijt me niet eh' hij keek yuli flirtent aan 'Nog een paar jongesn gebeten of heb jeje deze keer ingehoude?' de man lachte lief. 'En natuurlijk voor jouw ook de vraag, hoe is het er mee en heb je er een beetje zin in?' (reactie Yuli)

'Zoals jullie het al zien missen we de lieve nimf ROSEEE' de man keek naar de deur en zag dat rose naar benede kwam 'hier hebben we haar dan. de moeder van de groep en de meid met het goude hartje. bijna net zo goud als haar zangstem'

'Welkom lieve meid.' zei de man en legt zijn hand op rose zijn schoot. De vrouw tikte tegen zij zei aan 'Je bent van mij ventje' zei ze speels. de man lachte 'das waar, Maar ook de vraag aan jouw, Rose hoe gaat het er mee en wat voor schitterend nieuws heb je ons te vertellen' (reactie Rose)

'Zo dat waren ze' zei de man. 'Nee echt neit' Viel de vrouw hem in de reden, 'Der is nog iemand. Vanaf nu zal de groep weer uit 5 bestaan. Laten we allemaal onze liefde geven aan het nieuwe princesje van de groep BUTTERFLY' ze vrouw wees naar de trap en we wachte in spanning af
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 3 Emptydi sep 02 2014, 23:15

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'drake wilde slaan en van mij mag hij. ik loop niet weg voor me angsten.' zei ik serieus. en stapte naar achteren toe.

ik liep meer naast delle dan de andere twee terwijl we naar de groep genaamt de dreamers liepen. ik beet op mijn lip. ''riven waar ben je toch als ik je nodig heb. ik wil bij jouw zijn en niet bij die andere gasten.''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
ik trok setto verder naar achteren toe. en stond haast te trillen op me benen.
ik wandelde naast setto en ik zag hem in zigzelf mompelen. 'seth? kalm aan oke. drake heeft mij ook geslagen. hij is gewoon een lompert die zig niet kan behersen.' zij ik fluisterent om setto een beetje op te peppen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 3 Emptydi sep 02 2014, 23:20

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James

schuddent met me hoofd liep ik voor ze uit. Ik ging zo zitten dat ik niet op de camera kwam maar wel alles in de gaten kon houden


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

Ik liep de toeschouwers in en ging o pde plek zitten die nog vrij was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 3 Emptydi sep 02 2014, 23:40

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
sexy en elegand liep ik naar binnen toe. ik maakte een hairflip en mijn haar viel weer pervect in model. veel jongens schreeuwde mijn naam. ik gaf hand(lucht) kusjes aan de jongens en maakte een rondje vervolgens ging ik zitten op de bank.
'welkom Angel, Hoe is het met jouw en heb je een beetje zin in vandaag?' vroeg de man. 'ik mis de ex dreamer heel erg.' zei ik een beetje dramatisch en gevoelig. 'maar verder gaat het steets beter met mij natuurlijk dankzij al jullie behulp en steun.' zei ik heel lief en niet zoals jay of iemand anders mij kende.

elkekeer als de man ging slijmen bij een van de andere leden kon ik hem wel wurgen. ''hallo!!? face van de groep ofzoiets... o please mag ik een kots zak.''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Eam~eam <3 maurits
'Als tweede hebben we EAM-EAM' zei de man. ik liep over het podium heen. 'hier hebben we de poes lieve meid, EN zie haar heupen gaan. Ze is zeker de beste danser van de groep. het hard en overdonderd aplous voor deze sexy damen' ook nu gingen de toeschouers helemaal los

'well hello Eam-Eam Wat zie je er weer poesig uit' Zei de man en lachte om zijn eingen woordgrap. poezig gaf ik de man een krap op zijn wang. 'pas op jij! rawr.' zei ik. 'Vandaag gaan we niet te kattig doen eh' en weer begon hij te lachen 'Nee nu even serieus, hoe is het er mee? en zin in dit intervieuw?' vroeg ik ineens serieuser ik ging op de bank zitten. 'het gaat erg goed en vooral met onze nieuwe mv die op het punt staat uit te komen.' vertelde ik en maakte een katte gebaartje.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Juli <3 jeff
'ow hallo yuli bijt me niet eh' zei de man en keek me flirterig aan. 'emmh' mompelde ik en likte me lippen af terijl ik tegen de man aan ging zitten ik hing en beetje over hem heen en deed me hoofd ringting zijn nek. 'je bent mijn bloedgroep niet, sorry.' zei ik plagerig en ging weer op me plek zitten 'Nog een paar jongens gebeten of heb jeje deze keer ingehoude?' zei de man en lachte lief. 'nouw ik heb wel een lekkere gezien. zei ik terwijl ik de zaal rond keek. ik liep naar de rand van de podium toe en wees naar de jongen die ik eerder naar knipoogte. ik gebaarde dat hij hier heen moest komen. ik knielde neer op me knieen. en trok de jongen verder naar me toe. ik plante me mond in de jongen zijn nek en beed sachtjes en speels. vervolgens gaf ik hem een kusje in zijn nek. en lied hem los. veel jongens riepen mijn naam en rijkte hun handen naar mij toe. ik negeerde ze en liep weer naar de bank. 'En natuurlijk voor jouw ook de vraag, hoe is het er mee en heb je er een beetje zin in?' ging de man verder. 'mmmh het is jammergenog erg zonnig vandaag. maar ik ben speciaal voor me fans gekomen hoe zonnig het ook word. zonder jullie was ik allang verbrand tot as.' zei ik flirterig en gaf een kusje naar de fans.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose <3 willem
'hier hebben we haar dan. de moeder van de groep en de meid met het goude hartje. bijna net zo goud als haar zangstem' zei de man 'owh alsje blieft noem me geen moeder. zo oud ben ik toch niet?' zei ik en maakte een bruillipje. 'hihi, ik zing nog lang niet zo goed als angel.' zei ik en keek vrolijk naar angel haar richting. 'Welkom lieve meid.' zei de man en legde een hand op me schoot. ''ah bah gaat hij ook nog eens flirten.'' 'das waar, Maar ook de vraag aan jouw, Rose hoe gaat het er mee en wat voor schitterend nieuws heb je ons te vertellen' zei de man. 'hihi, vandaag is er een hele bijzonderen en speciale dag voor ons allemaal. en zoals we al zijden zul je in onze komende mv zien hoe en waarom. ik ben zo blij om al deze bekende gezichten weer te zien en ik zie ook veel nieuwe dat is zeker leuk.' vertelde ik. en wachte totdat mellanie kwam.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
verlegen liep ik naar het podium. met mijn knuffeltje in mijn handen probeerde ik de zaal rond te kijken. ik verstopte me onder mijn ponny ik straalde een beetje angst uit en liep expres niet al te ver het podium op maar ging dierekt aan het eind van de bank zitten. (dus niet waar de presentator zit.) jongens lachte en zijden dingen zoals cute en owh wat is zij adorable. of volgens mij is ze een beetje verlegen.

yuli keek me aan en duwde tegen me aan. ik speelde mee en verstopte me neus in me knuffel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? part 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? part 2
Terug naar boven 
Pagina 3 van 67Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 35 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: