cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? part 2

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 34 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 2 Emptydo aug 28 2014, 23:43

Drake:

'Nee, aangzien ik niet alleen ben. ik heb me twee honden. En ze zagen er ngo al dronken uit Dan slaan ze niet zo hard' zei ik en lied haar handen los. 'Zolang die twee er zijn hoef je nergens bang van te zijn' ik wees naar de hondjes. ik keek op me mobiel enzagdat het int\ussentijd al 10 uur geworden was 'Hoelaat hebj i morge het intervieuw?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 2 Emptydo aug 28 2014, 23:46

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
'zolang jij maar bij me bent.' zei ik zachtjes. 'Hoelaat hebj i morge het intervieuw?' vroeg drake.
'in de middag rond 1 uur.' vertelde ik en keek hem aan. 'hoezo?' vroeg ik en deed me hoofd ietsjes schuin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 2 Emptydo aug 28 2014, 23:51

Drake:

'Het duurt zeker nog 20 min voor we bij mij huis zijn en wel 1 uur voor je thuis staat. Misschien is het beter als je gaat slapen. morge is een belangrijke dag. Dan kom je later gewoon weer spelltje spele'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 2 Emptyvr aug 29 2014, 00:03

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
Mellanie
'Sle-slapen? M..maar i-ik durft nu niet thuis te komen.' Zei ik verlegen. Ik probeerde mijn af gezakte truitje omhoog te trekken. 'Me-mag ik bij jouw slapen?' Vroeg ik en keek naar de grond.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
anne begon me meer te strelen dan te maseren. anne kom maar boven op me rug zitten dan kan je er beter bij.' zei ik en had de helft van mijn taartje al gegeten. ik zette het aan de kant en kruiste mijn armen en lied mijn hoofd er op neer zakken. ik probeerde me te ontspannen maar mijn rug was nogsteets gevoelig van die rake schrammen.

ik lag nogsteets op me buik en anne maseerde me. ik voelde wat getril op het bed. ik keek naar links en zag de mobiel die ik gekregen had van james trillen. ik pakte hem op en drukte op het groene knopje. 'oi? james. ben jij dat? zo laat nog bellen?' vroeg ik verbaast. owh en nog bedankt voor het naar huis brengen.' zei ik op een wat lulerige toon.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
onverwachts voelde ik een aantal vingers in mijn zij. ik verwachte het niet en begon te lachen. hierdoor vielen de 3 popkorn bolletjes uit mijn mond en rolde over mijn schoot heen. ik prikte lucy terug een aantal keer, op verschillende plekken
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 2 Emptydi sep 02 2014, 13:51

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Abi

(hier is het al zondag)
Het was vroeg en ik keek op de fansite. Ik was er achter gekomen dat Jay een intervieuw had om 5 uur. ging me zosnel mogelijk klaarmaken om daar aanwezig te zijn. Er mochten bij dit intervieuw niemand aanwezigzijn. Maar in het zelfde gebouw was een adnere groep Dreamers. Daar mochten fans wel bij zijn. Dat betekent dat ik binnen was en zo dichter bij Jay kon zijn. Ik maakte me klaar en kleedde me aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later
(hier is het al zondag middag, 5 uur later dan bij abi)
Ik pakte me spullen in. Maandag was de dagdat we gingen. Ik ahd alleen Bee iets verteld voor de rest wist niemand ergens van af. We zouden gaan met Tao, Kris, Sehun, Dyo, Chen en Xiumin. De rest moest nog meer trainen en doorwerken.die zouden de dag voor het concert komen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne

Ik voelde dat hij zich zijn lichaam nog steeds ligt aanspande van de mijn en de schrammen. Ik kroop steeds verder op bed en zat bijna boven op hem om hem beter te kunnen masseren. Me hadne waren zacht en op de rode striemen deed ik extra voorzichtig. Me wangen waren rood van de inspanning.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Katy/b]
*ziek*

[b]Twin2

*verzint iets om het leven van delle te verpeste*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Allen Walker
*ziekehuis*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yaden
*weg*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James

Setto nam op en voordat ik iets kon zeggen begon hij over het thuis brengen. 'Sorry setto, Het meisje waar ik een gesprek mee had zat onder het bloed. En ik wist dat jij daar niet tegen kon. Vandaar dat ik ineens verdween. Het spijt me echt.' Me stem klonk pijnlijk. Ik had er echt spijt van dat ik hem achter gelaten had bij Bee. Maar anders zou hij fainte of iets. 'Maar ik had een idee, Daarom belde ik' Zonder adem te halen vertelde ik door 'Ik dacht misschein kunnen we de groep van ons bekender maken. Drake en ik kunnen een nummer zingen/rappen, EN ik hoorde van Bee dat je damnt goed was in freestyle. Dus ik dacht misschien kunnen we morge tijdens het intervieuw het opkomende bandje een boost geven zodat hij bekender word?' Ik haalde ff adem ne ging weer door. 'Het lijkt me echt geweldig. Bee regeld de muziek jij super goed danse. Drakes rap en ik zing.' Me stem klonk blijer dan eerst


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

'Ik breng je wel thuis met de motor. 'Zei ik en nergeerde haar vraag om te blijven slapen We liepen naar huis en de honden waren al vooruit gerent aangezien ze nog steeds los waren.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

De popcorn viel op de schoot van Yu en hij begon met te prikken. De eerst paar kon ik tegen maar toen had hij toch het juiste plekje gevonden en ik schaterde het uitvan het lachen. 'yuu yuuu stop hahahaha' de tranen rolde over mijn wangen van het lachen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lola -

Ik lag in coma en voelde niks. Ik weet niet meer wat er gebeurd is of wat er gaande is,

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Basin lola

Ik had nog niks gehoord over lola. en hoe het nu verder met der ging. Ik wist ook nog niet dat ze al uit de OK was en alles wel okay ging. Ik maakte me echt zorgen. Ik liep naar de kamer toe ne zag dat mijn man weer dronken was zoals altijd. Hij was misschien 55 jaar oud, Maar hij zag er echt uit ls een dronke smeerlap. hier baalde ik altijd zo veel van dat ik zelfs op mijn leeftijd nog iets had van. Ik ga bij hem weg. MAar dat kon ik niet maken.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
LuGe

Ik lag opgerold in me bed tegen mijn knuffels aan. Ik voelde me echt alleen. Het liefst wilde ik naar lola toe gaan in het ziekenhuis, Of naar TAyoni. MAar ik durfde niet alleen naar buiten en het was al 12 uur.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee



[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Dokter

Ik ging naar huis toe het was tijd geworden om me vrouw te vermaken. Morge ging ik naar de opnames van James. Ik moest hem nog steeds in de gaten houden, Ik lag op de bank tegen me vrouw aan. We keken aar de klok en zagen dat het 12 uur was. 'Het word is tijd om naar bed te gaan' Ik keek me vrouw aan en gaf haar een kusje op haar wang. 'Kom jij misschien ook' Ik gaf een speelse knipoog an stond op
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 2 Emptydi sep 02 2014, 14:25

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
'meneer we gaan sluiten ik verzoek u om nu weg te gaan. morgen kunt u weer langs komen.' hoorde ik een vrouwe stem zeggen. het was een van de dokters. ze zag er jong uit en had een slimme blik. ik streelde met me hand over het glas heen. ''tot morgen lola.'' zei ik in me gedachten tegen haar. vervolgens liep ik weg van het raam opweg naar buiten toe. het cafe was nog open. ik stapte naar binnen toe en wilde al bijna automatisch naar boven lopen aangezien ik zolang hier geslapen had. ik stond al half op de trap toen ik me realiseerde dat lola niet meer thuis was. maar in het ziekenhuis lag.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'maar maar ik wil ook mee zingen...' jammerde ik. 'wat wil je eigenlijk doen dan tijdens dat intervieuw? we kunnen moeilijk voor de kamera wat proberen dat ziet er echt genant uit. zou ik anders morgen die jongen mee vragen dan kun je hem leren kennen en beoordelen?' vroeg ik op een neutrale manier door de telefoon. ik genoot van anne haar masage.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
ik zette tijdens het kietelen de popkorn bak weg op tavel. ik trok lucy steets meer naar mij toe zodat ze weer boven op mij lag. ik bleef door kietelen en ze spartelde alle kanten op terwijl zo op mijn lichaam lag. 'hey gaan we huilen?' zei ik speels en kuste lucy op haar wang. ik stopte met kietelen en knuffelde haar liefjes.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
'Ik breng je wel thuis met de motor. ' zei drake kil. ik lied mijn hoofd iets zakken naar de grond gericht. 'breng me dan maar naar de dorm toe.' zei ik verlegen terwijl ik me afzakkende shirtje omhoog schoof terug over mijn schouder heen. ''ik wil nu niet naar huis niet zolang die colega's van me oom daar zijn.'' zachtjes beed ik op me lip.


Laatst aangepast door mellodey op di sep 02 2014, 14:41; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 2 Emptydi sep 02 2014, 14:40

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James

'De intervieuw is met Bee ne mij en wij zijn het wel gewent om geintervieuwt te worden. En jah is geod breng hem maar mee, en we moeten nog veel oefenen met jouw zang. maar dat kom allemaal wel goed. Moeten gewoon veel meer trainen. Nu trainen we hoogstens eens de de week en das echt te weinig., Nou ik dacht om het nummer, eyes nose lips te zingen. En jij freestyle dans er op. Ik kan je zo de link sturen van het nummer dat we geschreven hebben., Ik praat wel aanmekaar over het bandje tijdens het interveuw dat komt wel goed.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
LuGe
Ik hoorde iemand de trap op komen lopen. Ik sprinte me bed uit en gooide de deur open.'LOLAA'  Gilde ik blij en keen de trap naar benende

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

yu stopte en ik kon weer adem halen. Nog steeds lachend haalde ik adem. Ik kroop verder tegen Yu aan. 'Jaah je lied me huilen' zei ik lachend. Ik knuffelde hem terug en hield hem stevig beed. De tijd vloog voorbij en we hadden al een tweede film gezien. Ik was bijna tegen hem in slaap gevallen. zo vertrouwd voelde hij aan. Ik keek naar de klok en zag dat het al 12 uur was 'Oh honey ik moet gaan. Moet morge ochtend werken' zei ik terwijl ik onhandig opstond

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

Ik lachte lief 'Als je verteld waar hij is breng ik je langs' zei ik. We waren thuis gekomen en ik pakte me motor spullen en zette de helm zoals altijd op bij Mellanie 'kom een andere keer weer een spelletje spelen zodra me oma wakker is.' Zei ik lief en plukte een stukj haar uit haar ogen. daarna tilde ik haar op de motor

Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 2 Emptydi sep 02 2014, 15:20

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
'waar hij is? hihi. het is geen jongen hoor. maar het slaap huis van de andere meiden.' zei ik en giegelde eventjes van binnen. hij haalde voorzichtig ene plukje haar uit mijn ogen. ik probeerde hem aan te kijken maar durfte dat niet. drake zijn gespierde armen tilde mij de moter op. dat voelde zo vijn aan hoe hij me vast pakte en op tilde.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]riven
*ligt in zieken huis nogsteets in koma*
er ging iets hevigs piepen naast mij of waar ik ook lag. het was een vrij iritant geluid. ik voelde aan mijn lichaam dat het zig totaal aan spande. ik wist niet presies wat er gebeurde maar het voelde niet vijn aan. het deed Zelfs pijn. ''ugh, wanneer stopt dit. ugh.'' *krijgt een shokking reaktie met zijn spieren.*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
lucy stond plots op ik trok aan haar hande en ze belande op mijn schoot met een been aan een andere kant. ik zoende haar op haar mond en pakte haar teder vast met mijn handen rond haar middel en rug. 'ik breng je wel even thuis.' zei ik na het zoenen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
verwart kijk ik omhoog. 'Lolaa!' hoorde ik iemand zeggen. 'luge?' zei ik met mijn downie face terwijl ik hem aan keek. ik liep verder omhoog op de trap naar luge toe.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'lijkt me wel oke als we meer zoide trainen ik heb thuis toch niet veel te doen. ik heb hier vrij grote ruimtens dus als je wilt trainen kan dat daar. hoelaat of waar wilde je afspreken? voor de ontmoeting enzo? dan kan ik hem even een berichtje sturen.' vroeg ik aan de telefoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 2 Emptydi sep 02 2014, 15:45

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

'hhe jah dat bedoelde ik' zei ik toen ze opviel dat ik Hij zei inplaats van het. 'Nederlands blijft moeilijk voor een aziaat' zei ik lachent en stapte zelf ook op de motor. We reden naar het adres dat Mellanie gaf. ik stopte voor de deur en stapte af hierna tilde ik mellanievan de motor af 'we zijn er'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James

'hm ik moet om 3 uur op de set staan. want om 5 uur zijn dreamers klaar en daarna komt het intervieuw met Team B. dus ik denk om 2 uur? ' antwoorde ik op de vraag van de meeting met de andere jongen. 'Koffie cafe op de hoek van onze school?' lijkt me een goeie lokatie.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
LuGe

ik keek recht inde ogen van tayoni. 'tayoni komt lola nog niet htuis?' Me stem trilde en wilde naar hem toe renen. Maar ik had geleerd dat je niet nog spelen of knuffelen op de trap want dat is gevaarlijk. Ik wachte netjes met me hoofdje naar benede tot TAyoni boven was en besprong hem daarna. Ik zag dat tayoni niet blij keek. ik klom op de tafel zodat ik op gelijke hoogte met tayoni was. Ik gaf voorzichtig een kusje op zijn wang en aaide door zijn haar heen. 'Tayoni het komt vast wel goed' Zei ik met een trillende stem. Ik wilde dat Tayoni blij was.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

'Is goed, Me fiest overleeft het wel op school toch?' Zei ik terwlijk ik yu niet los wilde laten 'hoelaat moet ik in de ring zijn? voor jouw gevecht?' Vroeg ik terwijl ik mijn gezicht tegen hem aan duwde
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 2 Emptydi sep 02 2014, 16:02

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'hey loonly fiets op school misschien past die ook wel in de auto?' zei ik en gaf haar nog een kusje. ik genooit hoe lucy zig tegen mij aan drukte. 'rond 1 uur. als je om Wolf room 23 vraagt kun je naar mijn opa toe. die kijkt ook mee. dan kunnen jullie bij elkaar staan dan verdwaal je niet.' zei ik en kietelde haar weer even op dat goede plektje.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'oke top. twee uur bij cafe.' herhaalde ik hem. 'james ik hang op oke. aperatje heeft voedsel nodig.' zei ik en legde me telefoon weg. i ging weer relext op me bed liggen en genood van de masage. 'anne hoeveel familie heb jij?' vroeg ik na een tijdje.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]riven
het hield niet op met piepen. en mijn lichaam deed ongelovelijk pijn. alles verkramte en ik merkte dat ik ergens tegen aan sloeg. mijn pols deed zoon pijn. ''wanneer houd dit op.'' ik wilde iets doen maar ik had mijn lichaam niet in bedwang eigenlijk kon ik het niet zelf bewegen of besturen. zelfs mijn ogen keeg ik niet open. het enigste wat ik kon was voelen en horen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
''hihi voor een engels iemand is het ook niet gemakeijk hoor'' dacht ik in me hoofd en glimlachte ondeugent. drake tilde me van de moter af. ik pakte flug iets uit mijn tasje en schoof het tussen het jackje van drake in op de plek van zijn borstkast. het was een papiere kaartje een soort van waardebon voor verschillende dingen waar onder een totaal gratis etentje in een 5 sterre restaurand. voor 4 personen. ik deed zijn jasje iets dicht. en keek verlegen naar drake. 'nog bedankt dat je me hielp met die foto dingen. ik wilde het die dag nog zeggen maa...r..' ''ik durfte het niet.'' zei ik verlegen tegen drake en lied zijn jasje los. ik deed mijn helm af en maakte tergelijkertijdeen mooie hairflip. mijn ponny zat nog helemaal in de war. met mijn vingers borstelde ik door mijn ponny heen. *staat nogsteets voor drake*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
'lola komt nog niet thuis jogie. ze is nog te moe en slaapt in een zacht bedje vijlig in het ziekenhuis. ik liep verder de kamer in luge knuffelde me en ik pakte hem ook beed. met een hand streel ik door zijn haren heen. luge lied me los en ging op de tafel staan. met een downie face keek ik naar wat luge deed ik ging bij hem staan. onverwachts gaf hij me een kusje op mijn wang. ik voelde hoe zijn kleine handje door mijn haar heen streelde. ''kom op man niet huilen nu niet bij dat kleine jogie.'' ging er door mijn hoofd heen en ik greep luge stefig vast. 'wij moeten sterk zijn en voor lola zorgen en haar beschermen.' zei ik kil en probeerde geen emotie te tonen. 'wat dacht je van een nieuw huisje. met meerdere en grotere kamers. en misschien zelfs een eigen kamertje voor jouw. samen met lola....' ik prete niet verder en beed op me lip. terwijl ik luge nogsteets knuffelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 2 Emptydi sep 02 2014, 16:42

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy
(hier word het oo al zondag)
Ik knikte en leid me naar huis brengen. We namen gronde afscheid en ik zoende alsof ik hem nooit meer zou zien 'honey doe voorzichtig morge eh maar wle winnen' Zei ik en rende naar binnen toe samen met mij fiets. Die paste gelukkig achterin de auto. Ik schreef de naam op die Yu gezegt had en dood me bed in. Ik was vergeten me zelf uit te kleden zo meo was ik. me wekker ging om 7 uur weer af, Ik sprong uit bed met kleding en al. En ging aar het werk rond 12 uur was ik klaar. Ik rende naar huis en klede me om en friste me op. Om half 1 liep ik richting de ring. Me pa had me in de buurt afgezet, Nu op zoek naar zijn opa

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James

(hier is et ook zondag geworden)
'Is goed' Ik hing op net nadat SEtto zij mobiel weg gelegt had. Hij was vergeten hem uit te zetten dus ik hoorde een deel van zijn gesprek met anne. Ik moest door werken dus kon ze niet blijven stalke. Bee en ik werkte door tot 5 uur sochtends daarna doken we het bed in. Ik had Drake gevraagt of hij wilde reappen en hij zou ook om 2 uur bij de koffie cafe staan. Om 10 uur was ik al weer klaar wakker en ging samen net Bee jogge

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
LuGe

Ik klemde me kleine armpjes rond Tayoni heen en luisterde naar zij nvertrouwde stem. 'Jah wij samen met zun drietjes' zei ik en lied hem niet meer los. Nu Tayoni er was voelde ik dat ik moe werd en begon hard te geeuwen. Ik voelde me zo vertrouwd bij hem dat ik langzaam in slaap viel 'Tayoni ik houd van jouw' Fluisterde ik zachtjes voordat ik slaap veiel

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne

'Ik heb 1 broer mijne here'Antwoorde ik. 'En me twee ouders.' Ik masseerde hem door en voelde dat zijn spieren iets verder onstande. ME vingers ging alleen wel zeer doen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 2 Emptydi sep 02 2014, 17:16

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
ik zoende lekker met lucy in de deur opening van haar huis. ik kon haar haast niet los laten.

(zondag)
ik was bezig met de warming up zodat me speiren warm werden voordat de wetstrijd begon. me opa stond naast me en chootste me. we spraken japans tegen elkaar zodat de rest ons niet verstond. de meeste waren korianen of chinesen. hoewel de nederlanders ook in overvloet waren. ik deed buik spieren en luisterde naar wat me opa zij.

opa yu
'aaaih josyua je eerste tegenstander is een gewonen taijutsu vechter. was op voor zijn been en trap tegnieken. je 2de is een kickboxer en de 3de is een vrij makkelijke tegenstander. je laaste tegenstander is wat moeilijk hij is namelijk geoefent in drukpunt tegnieken. dus pas op voor zijn speer hand!' zei ik serieus in het japans. 'je moet er minstens 2 winnen wil je nog net door komen. en daarna word je geloot. haal er minstens 3 dan ben je zowiso door.' ging ik verder.

yu
'lucy zou rond dit tijdstip kunnen komen. kun je bij me prive kamer wachten?' vroeg ik beleeft in het japans.

opa yu
'aaihooo!! yu had dat eerder gezegt!!.' zei ik in het gebrekkig nederlands. en rende lomp via de verzamel zaal opweg naar kamer 23 waar josyua mog verblijven. als omkleed kamer.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
luge werd steets zwakker ik keek naar hem en zag dat hij langsaam in slaap viel. ik tilde hem op en liep naar het bet toe. daar legde ik hem naast me neer ik knuffelde hem nog even zachtjes na en viel met hem in slaap.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
ik keek op naar me mobiel en zag dat er nog wat branden. ''owja het rode knopje.'' ik drukte er op en legde hem onder me kussen. ik draaide me lichaam om en zat nu met mijn boven lichaam naar anne toe gericht. ik keek anne speels aan met een lichte flirty blik.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]riven
*duuuh, duduh...* 'meneer (naam van dokter) u moet dierekt hier heen komen er is iets aan de hand met het pagent riven! ik denk dat hij een rare aanval heeft. zijn ogen zijn nog dicht en hij beweegt hevig. hij heeft zijn naalt uit zijn plos ader geslagen. ik hou er een doekje tegen aan. ik kan de naalt zelf niet meer terug zetten. u moet nu komen!' hoorde ik een vrouwe stem roepen. ik had het gevoel dat ze alleen was en tegen zichzelf prate. maar ik kon het niet bevestigen met iets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 2 Emptydi sep 02 2014, 17:33

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
LuGe

slaapt in de armen van tayoni. De volgende ochtend nam ik afscheit van tayoni en mocht ik in huis bij de oude vrouw
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

voorzichtig liep ik door de gangen heen. eindelijk kwam ik aan bij de kamer. Ik durfde niet aan te kloppen en stond voor de deur. ''Zou ik Yu nog kunnen sprekn en hem succes wensen voor hij opmoet?''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne

Ik zat nu op setto's benen en keek hem recht aan. 'Ah' gilde ik licht en sprong onhandigvan het bed af. Ik bleef met me voet achter de dekens hangen en trok deze met me mee naar de grond. ik lag in de dekens gewikkeld op de grond. Alleen me twee roze staarten zag je nog

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Dokter

Ik moest nog werken tot 12 daarna kon ik naar James toe. Maar net voor dat het 12 uur was werd ik opgeroepen. Ik rende als een gek door de gangne een en toen ik aankwam zag ik dat Riven er heftig bij lag. Ik pakte een spuit ui de kast met onspannings stuff er in en spoot deze in zijn aderen. Ik opende zijn ogen en scheen er licht in. 'Zo te zien is hij nog steeds in coma, Maar we moeten hem beter in de gaten gaan houden. Hij is op het punt te ontwaken' Zei ik serieus en plaatste de naald terug in zijn arm.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

Ik had niet door dat ze iets in mijn zakje had gestopt.  'nog bedankt dat je me hielp met die foto dingen. ik wilde het die dag nog zeggen maa...r.. zei ze. Ik zagdat ze niet verder durfde te praten 'Het is al goed ga nou maar slapen en suc6 morgen' zei ik en stapte weer op mijn motor. Ik zwaaide nog 1 keer en reed weg, Helver wegen ging mijn mobiel af. en Jay vertelde over het optreden eerst wilde ik niet maar hij klonk zo bezorgt dat ik het gewoon deed.

Ik stond op en reed naar de koffie cafe op de hoek van school Ik was 15 min te vroeg. Dus ik beste eenkoffie. Het meisje achter de bar kwam van onze school af. Ik herkende der aan der haren. maar vraag me niet wie het is. Volgens mij zat die in de klas van die gekke gay gast die me pet jatte

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James


ik kleedde me om naar het jogge ne nam afscheit van bee. hem ou ik om 3 uur weer zien tijdens de voorbereidongen van het intervieuw. ik hoefde deze keer niette helpen bij dreamers. Atans mij manager had niks gezegt dus ik ging er banuit dat ik daar heen gign als idool en niet als manager.

het was precies twee uur toen ik de koffiecafe in liep. Ik had operongelijk en paar fans aangesproken om te vragen waar het cafe was.. En nu stond de cafe vol met fans...
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 2 Emptydi sep 02 2014, 17:43

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
ik ontwaakte uit mijn diepe slaap. naast mij was het leeg. ik schrok en voelde over het bed heen. 'luge luge!!' zij ik en keek rond. hastig stond ik op en wangelend liep ik naar de woonkamer/keuken toe. het was leeg. ik voelde me duizelig worden. ''ooeeh te snel op gestaan.'' met mijn armen leunde ik op het aanrecht.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
ik had gisteren avond een smsje gekregen van setto. dat was een aardige en populaire jongen van de andere klas. vroeger doolde ik vaak met hem totdat hij na een jaar terug kwam naar school leek het wel als of hij me helemaal niet meer kende. wat het ook was ik vond het leuk dat ik naar een cafe met hem mocht gaan. ik was 10 mins te vroeg gekomen er waren veel antrekkelijke mensen. er kwam een leuk nummertje op de radio in het cafe. ik ging op tafel staan en danste terwijl ik goed op de juiste tonen mee zong met de muziek. meisjes gingen gillen en sprongen vrolijk heen enweer rond mijn tafel. mijn stem was veel hoger (of hoe je dat ook noemd) dan de andere jongens met al die zware stemmen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
anne viel van het bed af en was totaal verstopt onder de dekens. ik lachte van haar actie en tilde de dekens van haar af. 'hahah, jij bent echt schattig.' zei ik lachent tegen anne.

ik wandelde naar het cafe toe en kwam james tegen. 'hey james.' zei ik en liep naast hem. samen met hem liep ik naar het cafe toe. ik deed de deur open en keek met grote ogen naar de dansende en zingende jongen die op de tafel van het cafe stond. ''ik voel me zo beschaamt.... op dit moment. ga van die tafel af!!'' wilde ik schreeuwen maar ik kon me beter rustig houden en geen andere schamelijke dingen doen. 'ehhehehe....' zei ik half lachent tegen james terwijl ik verder liep richting drake.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
*doet warming up.*

opa yu
'ai~hooo' zei ik vrolijk en zingent terwijl ik de deur open deed. het meisje dat voor de deur stond was zeker een kop groter dan ik. ik keek vriendelijk naar het meisje en keek haar aan met mijn smalle oogjes waar ik nog net doorheen kon kijken.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]riven
een mannelijke stem klonk in de kamer. er stook iets in me lichaam langsamerhand verslapte mijn lichaam weer en voelde mijn spieren minder pijnlijk aan. ''ugh stop met dat prikken! het is vervelent'' eindelijk hield dat stomme gepiep op en kon ik weer rustig slapen. alsof ik dat niet allang genoeg gedaan had. maar ik kon niet anders. 'meneer (naam dokter) moeten we niet iemand bellen die hem kent of hen op de hoogte houden?' vroeg de vrouw weer.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
'Het is al goed ga nou maar slapen en suc6 morgen' zei drake. 'ja, je hebt gelijk. sweet dreams drake. zei ik liefjes ik swaaide naar drake. vervolgen toen hij weg was rende ik de dorm in. rose had al lang een extera bed klaar gelecht en ze had gezecht dat ik altijd mog langs komen. sachtjes zonder iemand wakker te maken kroop ik in bed.

de volgende ochtend had eam eam me ontdekt en drok me zowat uit bed. yuli klede me om en gaf me een onwijs lieve zachte knuffel ik moest deze blijven vast houden ook tijdens het interfiew. het leek op een wolfje of een vosje. ik had een schattig rokje aan en mijn haar zat geweldig leuk met die blauwe vlinder in mijn haren.


Laatst aangepast door mellodey op di sep 02 2014, 18:41; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 2 Emptydi sep 02 2014, 17:45

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
LuGe
Ik rende terug naar boven toe aangezien ik me knuffel vergeten was. ik had afscheit genomen van tayoni toen hij nog sliep dus hij wistn iet dat ik al weg was. Ik rende door de deur heen en tayoni stond in het keukentje. 'Taoynii goede morgen' Zei ik blij en rende door naar het bed toe. Ik paktem e knuffel en rende weer weg

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James

Ik kwam setto tegen toen ik bijna bij het cafe aan kwam,

Toen ik binnen kwam zag ik op de tafel een jongen danse. ik zuchte ''hij zou het toch niet zijn.'' Gelukkig ging alle aandacht van mijnfans naar hem uit. Zo kon ik rustig naar Drake lopen. Ik ging naast hem zitten en sprak hem moet in voor het duet die avond. Setto ging ook zitten. Ik lied stuude hem een link van de geluids versie van het nummer. Zodat hij wist wat voor muziek hij op moest danse. Het was niet echt een dansnummer klik maar .  De jongen dansde nog steeds

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

ZOdra ik over die jongen dacht kwam hij het cafe in. Vele meiden rende naar hun toe. ook het meisje achter de bar keek hem verleidelijk aan. Gelukkig kwam Jay al snel en hij help me met me. Setto ging zitten.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
LuGe

Tayoni vroeg waar ik heen gign. 'Ik mag tijdelijk bij die vrouw wonen. Ze zei dat lola niet zo snel meer zou komen. En jij moet gewoon naar school' Zei ik en mijn blij gezicht veranderde en ik snikte zachtjes.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

*makt zich klaar voor intervieuw


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Dokter

Ik knikte. dat moeten we doen. Ik neem straks contact met meneer Yume(als die oom van mellanie ook die achternaam heeft) ik liep eg en belde de man op. Ikvertelde van de toestant.


Laatst aangepast door Evilian op di sep 02 2014, 18:45; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? part 2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? part 2
Terug naar boven 
Pagina 2 van 67Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 34 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: