cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? part 2

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 51 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 35 Emptyma dec 08 2014, 21:41

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy
ik keek toe hoe hij rookte, Zodra hij hem op had lachte ik zacht 'Laten we naar binnen gaan en je kamer iets opknappen' zei ik terwijl ik al naar de deur huppelde. Bij de deur draaide ik me om en zag hem weer klummelen met de krukken. ik liep terug en hielp waar nodig was. Eindelijk waren we binnen.. De logeer kamer was wel bove. We stonden onder aan detrap en ik keek omhoog. 'hmm gaat dat wel lukken>'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 35 Emptyma dec 08 2014, 22:15

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

Ineens begonnen ze te huilen ik schrok van dit bizarre gedrag. Deze jongens moesten echt eens volwassen worden. Me pols deed nu zo zeer dat ik gewoon geen grip meer had en dat de jongen los kwam. Me hand veerde naar voren ook de gene met de brieven opener. Ik deed een poging tot het terug duwen maar ik was gewoon te slap of de jongen lied ineens ls maar de brieven opener snee langs zijn nek. Niet diep maar het ging wel bloeden. Ik schrok me echt dood, 'SHIT'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 35 Emptyma dec 08 2014, 22:20

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
ik zag dat ze het kout kreeg ik ging digter bij haar staan en omarmde haar zachtjes maar onhandig en vreef over haar rug heen. ik nam mijn laaste trekje en blies de rook uit. vervolgens lied ik lucy los. 'waar moet ik de puek laten?' vroeg ik. lucy vertelde waar ik het moest laten. ik liep onhandig met me krukken mee even dacht ik dat lucy mij achter zou laten maar ze liep terug en hielp mij.

we stonden boven aan te trap. 'thuis lukte het ook.' zei ik koppig. en glimlachte naar lucy. ik pakte de trap leuning vast. ik probeerde naar boven te klouteren. gelukkig lukte het aardig. ik stond boven maar wel buite adem. 'zie je wel. *heig, heig.* het lukt me. *kuche, kuche.* ik glimlachte en stak me hand naar lucy uit. 'moet ik wat aan pakken?' ik glimlachte naar lucy.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] rose
'beee!!' gilde ik. de jongen drukte zig tegen mij aan. ik gaf hem een klap met me elleboog. ik was net een vecht maschiene. de jongen zijn kaak voelde hard aan maar mijn eleboog was harder. de jongen kantelde even zijn hoofd verward heen en weer.

black wolf boy 1
ik voelde iets scherps tegen me aan komen. 'kwhaaah.' krijste ik lichtjes en hield een hand tegen de wond aan. ik lied de jongen verder met rust maar ik mocht mijn ketting niet verliezen. ik hield mijn riem vast. en trok op zoon manier dat het los ging rond de pols van de jongen.


Laatst aangepast door Timeless op ma dec 08 2014, 22:45; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 35 Emptyma dec 08 2014, 22:39

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

Toen Yu boven wa rende ik ook naar boven 'hehe nee als het goed is heeft mij vader alles al boven gezet in de kamer' Zei ik en glipte langs Yu heen naar de logeer kamer. 'Het is niet veel en niet groot maar het is iets
' En je slaapt tegenover me. Helaas heb ik geen twee persoons bed of iets' Zei ik en keek sneu,  ik pakte zijn arm voorzichtig beed, 'We kunnen het helemaal inrechten na jouw smaak.'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

De ketting schoot van me arm af ik hoorde me pols gewoon kraken. ''wtf gasten'' dacht ik, Een na deel ze mochten nu echt niet meer weg. ik had de jongen flink geraakt en hij bloede best heftig, Als die gast iets zou doen zou hij het niet lang meer uithouden 'STOP DUDE YOU"RE IN PAIN' riep ik luid 'Ik you move too much you will faint' zei ik licht gepanikeerd.

Rose zat nog steeds vast bij die jongen. Ik kon de jongne naast mij niet ver laten gaan en naar rose gaan. Dus ik klemde me rond de jongen heen 'Just let me look too your wound first' me stem trilde
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 35 Emptyma dec 08 2014, 22:54

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
ik keek het kamertje rond. 'agh het is groter dan de ce.....' ik stopte aprupt met prate.
'groter dan mijn vorige kamer.' zei ik flug als een verbetering. ik streelde door mijn haar heen. 'he, zolang ik maar me hoofd niet stood aan het schuine dak.' grapste ik ik zag dat mijn tas voor een deel zelfs uit gepakt was. ik kee geschrokken naar mijn manga boekjes. ''Fu~uk, dat waren niet bepaalt de normalste boekjes.'' dacht ik bij mezelf toen ik de haast naakte meisje in bekinie op een van de foorkanjes zag staan. ik draaide het boekje snel om. zodat dat plaatje niet te zien was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 35 Emptyma dec 08 2014, 22:59

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy
'he, zolang ik maar me hoofd niet stood aan het schuine dak.' grapte hij. Ik lachte' dat is mij ook heel vaak overkomen'

toen Yu een boekje omdraaide wist ik genoeg. Ik huppelde naar hem toe en greep het boekje 'Deze had je vast wel in je vorig kamer eh' zei ik en hield het boekje beed 'Ik slaap de kamer naast je dus als je me nodig heb moet je me gewoon roepen' zei ik lachend en sloeg het boekje open. 'zo die mogen we wel zijn' Zei ik en bekeek de pagina
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 35 Emptyma dec 08 2014, 23:14

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] rose
de jongen pakte tilde mijn polsen omhoog en duwde me tegen de muur aan. deze nongen was best lang. met gestrekte armen boven mijn hoofd schopte ik richting de jongen. 'what do you want from me!!' scheeuwde ik. 'let us out.' zei de jongen met een zware stem. 'then let me open the door!' zei ik vriendelijk. ik probeerde wat rusiger te blijven in de hoop dat hij niet verder ging. 'waaarom zal ik jouw laten gaan huh?' zei de jongen en probeerde zijn mond in mijn nek te drukken ik walgde en keerde mijn hoofd van hem af.

black wolf boy 1
ik gromde naar de jongen. 'Dadeno! vind de sleutel man laat dat meisje!' schreeuwde ik. de jongen kwam steets dichterbijer. '(engels)wat boeit jouw dat?' zei ik geschrokken in de war en boos. ik hield nog altijd me hand tegen me hals aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
ik werd een beetje rood uit schaamte. 'hee neeh! lucy.' riep ik ik bukte haar richting op. ze sloeg het boeke open op presies de scene waarbij de jongn het meisje uit klede. ik probeerde nogmaals naar het boekje te gijpen maar met die rkukken kwam ik niet ver. 'Ik slaap de kamer naast je dus als je me nodig heb moet je me gewoon roepen' zei ze. ik werd nog rozeder. toen ze dat zij. 'denk dat je ouders dat niet zo goed vinden.' zei ik beschaamt. ik dacht even na en hoe i mezelf tegen over lucy opgestelt had. ''Fu~uk'' 'tenslotte heb ik zoon vermoede dat je sommige dingen niet durft.' ik glimlachte en grijnste lichtjes. 'als het over sex gaat.' voegte ik er aan toe. en grijnste liefjes naar haar en probeerde nogmaals het boekje te pakken.


Laatst aangepast door Timeless op ma dec 08 2014, 23:29; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 35 Emptyma dec 08 2014, 23:28

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

'Whut cant i care for people, Im not a fighter of a tief i care about people so i do about you, Your in pain so shut that mouth of you and let me treat you' zei ik nu ineens een stuk bozer en dominanter 'Let that girl go and Let me treat you.' Ik  hefde me lichaam op. 'Just sit down and let me watch..' ik Duwde de jongen richting de bank Vanwegen het bloed verlies was het tegen schribbelen vast lastiger

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

'hehe dat denk je maar' zei ik 'Jah dat denk je maar' zei een zwaardere stem achter yu. Ik begon te lachen 'Oh hey pa' zei ik en lachend en keek langs yu heen 'Ze is niet zo onschuldig als ze er uit ziet hoor' zei me pa en stapte de kamer in hij pakte het boekje dat ik beed had en bladerder er door heen 'Naah jongen ik heb betere boekjes voor je hoor' zei hij lachend
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 35 Emptyma dec 08 2014, 23:51

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'heeh, dat denk je maar.' zei lucy. 'oh? muhu? dat mag je dan wel eenkeertje bewijzen.' zei ik speels. 'Jah dat denk je maar' zei een zwaardere stem. ik schrok me lijp. toe ik de stem van lucy haar vader hoorde. de vader pakte het boekje dat lucy i haar handen had. nu schaamde ik me nog dieper. ''Fu~uk. nu denken ze dat ik oversext ben.'' ik streelde beschaamt door me haren heen. ''goed gedaan yu.'' 'nee dank u. hopelijk heb ik ze niet nodig.' zei ik.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] rose
de jongen begon aan mijn borsten te zitten ik kneep me ogen dicht en tilde mijn knie hart en hoog op. nogmaals kwam ik tegen de tok aan maar had zoon idee dat hij lichtjes in deukte en ik een kleine gepiep uit de jonge zijn mond hoorde. 'Let that girl go and Let me treat you.' hoorde ik bee dominant zeggen iets begon lichtjes te juigen in mij. '(engels) alleen bee mag aan mijn boobs komen.' snouwde ik en wist los te komen. de jongen begon langsamerhand steets verder te bukken en hield zijn kruis vast.

black wolf boy 1
'we just want to knowe somthing about an ex dreamer. thats al.' zei ik en werd naar de bankt toe gedwongen.


Laatst aangepast door Timeless op ma dec 08 2014, 23:57; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 35 Emptyma dec 08 2014, 23:55

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

Me pa lachte 'Geniet er nou maar van nu je heupen nog mee werken' zei me vader lachend 'moet ik hier nog helpen met dingne versjouwen of gaat dat wel goed komen?' vroeg hij nog even 'Nee hoor pa het lukt wel zorg jij maar voor mama dan zorg ik voor mijn mannetje' ik duwde hem de kamer uit richting de trap.

Ik vloog de hoek weer om de kamer in. 'Waar moet zullen we alles neer zetten?' zei ik weer. 'En dat zal ik wel een keertje laten zien' ik lachte speels

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

Ik hield de jongen op de bank 'Why Why Why ingods name do you want information about an Ex dreamer' Vroeg ik en keek hem diep in zijn ogen aan. Ik hoorde Rose op de achtergrond en moest me lach inhouden. ''Met die meid moet ik gen ruzie zoeken'' dacht ik terwijl ik de jongen nog steeds beed hield
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 35 Emptydi dec 09 2014, 00:11

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
ik was blij dat ze naar een ander onderwerp ging. 'laten we deze ergens onder het bed plaatsen.' zei ik. ik pakte ze op en legde ze onder het bed neer. het ging moeilijk maa het lukte. ik opende eeen van de lade kasten. 'hier kan wel wat kleren in. denk ik.' samen met lucy deelde ik alles en vervolgens stufte we ook wat af. met een hand stofzuigertje. we maakte ook het bed op me opa had een parse bed overtrek mee genomen. ik sliep meestal in een paars overtrek. lucy was nog met iets bezig ik keek naar haar kondje en hoe haar lichaam er bij stond. ze was iets voor over gebukt waardoor haar borsten een mooie ronding kregen. mijn mond had ik lichtjes open. het gevoel dat ik bijna kwijlde werd steets erger.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] rose
ik kwam bij van het gevecht. ik keek nogsteets naar de jongen en hield hem in de gaten. toen de andere jongen begon te praten over Iris. 'well then you have the wrong girl i don't knowe anithing about it. just like you and the rest of the dreamers.'

black wolf boy 1
'(engels) omdat ze met een ongeldege reden uit de groep is gezet. en niemand weet de reden waarom. ze hebben minstens het recht om te weten waarom ze er uit gegooit is.' snouwde ik lichtjes. ik werd bekeken door het meisje met het bruine haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 35 Emptydi dec 09 2014, 00:26

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

'so you say your a Fan?' zei ik en keek hem aan. Hierna bekeek ik ook zijn nek het was niet diep het bloedde alleen. 'Mag ik je dan iets vertellen als ervare idool?,' ik praate gewoon verder 'Ik ga al voor 14 jaar om met idolen, En managers, Soms zijn de redenen dat iemand er uit gezet word niet wat je hoopt, En vaak is het beter om het los te laten, Inbreken in hun oude dorm zal je zeker geen informatie geven, In zun groep is alle gegevens en informatie verwijderd, Bijna de week er na al. ze houden hier geen stuff van haar,Dus ik vraag jullie vriendelijk het spul terug te geven en mee te helpen met opruimen, Dan laten we jullie gaan en zal ik jouw verzorgen. Anders zullen we de politie niet tegen houden jullie op te pakken.' siste ik naar de jongens toe
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 35 Emptydi dec 09 2014, 00:35

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] rose
ik luisterde naar de jongen en schrok lichtjes.
(lees black wolf 1)

'waar zijn de mobieltjes!!?' vroeg ik. 'die zijn al weg meisje. ze zijn al mee genomen.

black wolf boy 1
'(engels) oh? yea? way did we find her old phone? and some pictures on angels phone from her en angel. or just selka's from her alone?' zei ik en grijnste. ik keek naar het bruin harige meisje ze keek lichtjes geschrokken van wat ik zij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 35 Emptydi dec 09 2014, 00:39

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee
'dat noem je vrienden, Die maken selfies en sinds wanneer noem jij dat selcas, Das iets koreaans' dat laatste zei ik iets lachend
'Maar eh, Jullie hebben blijkbaar iets echt gestolen'
'OH mooi dit veranderd alles, hoor je dat op de deur' er werd geklopt precies op dat moment. 'Ik denk dat jullie maar met iemand mee moeten gaan' Toen de jongen niet opgelet had had ik zijn ketting ergens omheen geknoopt. Ik blijf stiekem slimmer dan ik er uit zie. Ik sprong over de bank en vroeg de sleutel aan Rose, Voor dat de man langs me kon komen rende ik naar de deur toe om hem te opene. GElukkig stondt de Politie er,
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 35 Emptydi dec 09 2014, 00:47

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] rose
'bee noooh don't open the door!! bee you cut that man the police wil arest you to.' zei ik bezrogt en trok bee terug. ik hield bee vast. '(engels) wie een inbreker verwond is zelf schuldig.' zei ik en legde mijn hoofd op zijn schouder. 'bee, i'm so scared. please... d-d.don't leef me.' ik keek bee aan in zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? part 2 - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 35 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? part 2
Terug naar boven 
Pagina 35 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 51 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: