cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Living Together

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Living Together - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 7 Emptyza dec 13 2014, 14:34

*sorry man ik wist niet dat je iets van plan was, ik probeer hen wel uit de buurt van haar te houden.* schreef de vriend naast me terug. Ik glimlachte vriendelijk naar hem en hielp hem met zijn sommetjes waar hij niet uit kwam. Na anderhalf uur zei de leraar dat de les om was. Nu hadden sommige gyme, en de ander leerlingen hadden bijvoorbeeld tekenen. Het was een keuzevak om effe te relaxen. Ik stapte de kleedkamers binnen en kleed me om veel jongens wilde aan mijn wasbortje voelen of vroegen of ik het aan wilde spannen. We maakte veel lol in de jongens kleed kamer totdat we naar gymzaal moesten. Ik ging op een bankje zitten en luisterde naar wat hij vertelde. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

Living Together - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 7 Emptyza dec 13 2014, 14:45

Gymles, iets wat ik geweldig vond. Tekenen vond ik verschrikkelijk, ook al wou ik dan naar de school van de kunsten, ik wou er heen vanwege het zang en muziek gedeelte. Het was ee zang muziek, en creatieve school. Tekenen kon ik dan weer echt niet. Als ik me had omgekleed en mijn haar in een staart had glimlachte ik zachtjes. Ik kon het aardig met Mellod vinden, vooral omdat ze net zoals mij buiten de klas van A viel. Het was tijd om te voetballen, jongens tegen wat meiden, oke kom maar op!
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Living Together - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 7 Emptyza dec 13 2014, 14:55

De afschot kwam de bal rolde naar een van de jongens spelers meteen trapte hij tegen de bal aan. Het was Han een van de jongens die graag voetbal speelde. De bal vloog naar voren richting het doel. Han paaste naar mij toe omdat hij geblokeert werd. ik schoot maar het doel toe en hoopte op een goal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

Living Together - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 7 Emptyza dec 13 2014, 14:59

Toen Tao richting de goal schoot blokkeerde Mellody hem meteen. Ik gaf der snel een high five en nam dan de bal over. Ik rende langs een paar jongens en sprong behendig over iemand heen als hij me wilt tackele. Daarna geef ik de bal snel over aan Mellody die scoorde. Ze lachtte overwinnelijk. "Weet je hoe lang ik heb zitten wachten op iemand zoals jou" zei ze dan breed grijnzend. Ik boog me wat voorover en grijnsde dan breed. 'Well thank you'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Living Together - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 7 Emptyza dec 13 2014, 15:12

'Heey!! De kieper mag niet van het goal af.' Zei een jongen toen mellody schoorde. 'Oke, dan vanaf nu kiezers op hun goal.' Zei de leraar en vloot weer dat er verder gespeeld mog worden. Han maakte een pervecte slijding over de grond heen hij raakte de bal en het meisje belande boven op hem aangezien hij de slijding van achteren deed. Een andere jongen nam de bal snel over. Hij ontweek wat meisjes net trukjes. 'Paas door man!' Riep een andere jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

Living Together - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 7 Emptyza dec 13 2014, 15:21

Wanneer er een meisje viel hoorde ik der zachtjes snikken en overeind komen. Het was een blond meisje, en als ik eerlijk was , was ze me nog nooit in de klas opgevallen. Waarschijnlijk hield ze zich wel heel stil. Ze leek moeilijk overeind te staan en net als ik denk dat ze gaat vallen pak ik der beet. 'Ga maar even rustig zitten ik kom zo bij je' zei ik vriendelijk en kijk dan geergerd naar Han , die nog een keer langs kwam rennen, en zogenaamd perongeluk de bal tegen de pijnlijke knie aan trapte. Het meisje kroop in een en nu was ik het helemaal zat. Zo snel ik kon pakte ik de bal af en scoorde. De jongens keken me wat geshokeerd aan, maar ik keek alleen strak naar Han. 'Hou nou eens op wil je?! Hun trekken hun mond niet open, oke best dan doe ik het. Denk maar niet dat je een haar beter dan ons bent want dat ben je niet! Je doet je voor alsof je zo hoog bent. Maar je bent niks oke helemaal niks' siste ik. Zo kende ik mezelf niet, ik was altijd vriendelijk. 'Kom' zei ik dan vriendelijk tegen het blonde meisje. Mellody was aan het klappen. "Go April!" zei ze en liep me dan achterna. 'ik breng je naar de ziekenzaal, we zorgen dat je weer helemaal opgeknat word' zei ik troostend. 'Ik ben April , leuk kennis te maken'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Living Together - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 7 Emptyza dec 13 2014, 15:42

Han en ik keken met een wtf gezicht naar de schreeuwerige april. 'Damn ga lekker terug naar je f klasje als het je niet bevalt. Sinds jij er bent is geen enkele les meer leuk.' Zei Han terug. Han was ook boos. Normaal was hij altijd vriendelijk en behulp zaam maar april was sneller bij het meisje dan dat Han overeind kon krabbelen tenslotte was haar val niet zo hard omdat ze boven op Han belande. Ik hield Han zijn hand vast zodat hij geen rare dingen kon doen. ' kom geef maar geen aandacht aan hen het is net een virus.' Zei ik en rok hem mee. Han pakte zijn ribbenkast vast. 'Krijg bijna geen lucht.' Zei hij zagtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

Living Together - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 7 Emptyza dec 13 2014, 15:57

Ik zuchtte geërgerd en draaide me uiteindelijk om. 'kom mee jij' mompelde ik uiteindelijk zacht en trok Han mee. 'Sorry' zei ik als we samen op de gang liepen. 'dat had ik niet moeten zeggen' hij zuchtte diep. "dat moest je inderdaad niet nee" ik kniket. 'ik trek dingen nogal aan als ik zie dat mensen gepest worden maar het is niet jou schuld'. Hij stak uiteindelijk zijn hand uit. "je lijkt me wel oke. Ik ben Han" zei hij dan vriendelijk. 'april' zei ik dan met een grijnsje. "zeg April heb je zin om iets na school te doen?" . Ik grinnikte zachtje. 'laten we je nou eerst maar even naar de ziekenzaal brengen'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Living Together - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 7 Emptyza dec 13 2014, 16:31

han
het meisje trok mij mee ik zag het gezicht van tao helemaal vertrekken. ''dit was niet goed.''dacht ik. 'laten we je nou eerst maar even naar de ziekenzaal brengen' zei ze. nadat ze zig had voor gestelt. 'sorry maar ik kan niet samen met een meisje daar heen gaan.' zei ik en pakte weer me ribbenkast beed. 'damn zij was best zwaar.' kreunde ik. ik klapte een beetje voor over en ademde heel hoog. op dat moment kwam tao de gang op lopen.

huang zi tao
'Han blijf recht staan dan krijg je meer lucht.' zei ik en hielp hem rechter staan. ik negeerde april zwaar en keek haar niet eens aan. vervolgens pakte ik Han zijn arm beed en nam hem mee verder door de gang heen. wat moest april van jouw?' vroeg ik toen we verder van haar stonden. Han keek me met moeite aan. 'ze zei sorry dat is alles. hoezo heb je inenen zo intressen in haar?' vroeg Han met moeite. 'ze word mijn date.' mompelde ik en glimlachte naar Han. Han begreep mijn blik en moest laggen. al snel zat hij weer te kreunen van de pijn. 'oooh lachen was geen goed idee.' zei Han en pakte zijn ribben kast vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

Living Together - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 7 Emptyza dec 13 2014, 16:35

Ik trok even een wenkbrauw omhoog als ikTao hem weg zie trekken. Oke deze hele dag was enorm raar, gewoon raar. Gelukkig was de schooldag dan ook al snel om. Mellody omhelsde me nog even en ik glimlachte zachtjes. 'tot morgen op het gala!' riep ze dan, het was vrijdag. Weekend. De dag ,dat ik dadelijk met Tao uit ging. Ik stopte oortjes in me oren en neuriede zachtjes mee op de muziek ,terwijl ik aan liep naar het huis van Tao
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Living Together - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 7 Emptyza dec 13 2014, 16:45

Living Together - Pagina 7 2d1a6nk
Zitao huang
*ergens*

Living Together - Pagina 7 Xy5na
oudere broer
ik liep over de straat heen met bootschappen tassen in mijn handen. ik zag iets bekent. 'nee, dat kan toch niet?' ik liep wat sneller totdat ik het inhaalde. 'oi, april?' vroeg ik verbaast. 'hoort panda niet met je mee te lopen? dadelijk gebeurt er nog wat met je.' zei ik bezorgt. ik liep naast april en keek naar haar. 'heb gehoord dat je hebt gevochten met iemand uit je klas.' zei ik en keek haar diep aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

Living Together - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 7 Emptyza dec 13 2014, 16:49

Ik keek om toen ik een bekende stem hoorde, de oudere broer van Tao. 'Nee hoor, ik kan prima voor mezelf zorgen' zei ik met een glimlachje. 'ik snap niet echt waarom iedereen steeds denkt dat er iets met me moet gebeuren. Is er iets wat ik mis?' zei ik uiteindelijk. Ik keek even naar de grond toen hij zei dat hij had gehoord dat ik ha gevochten met iemand. 'nee... nou... ik werd een paar keer geduwd, er werden dingen gezegd. Ik heb alleen iemand zijn arm omgedraaid zodat hij me los liet. Hij is verder oke. Het was niet me bedoeling om iemand pijn te doen' zei ik zacht
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Living Together - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 7 Emptyza dec 13 2014, 16:56

Living Together - Pagina 7 2d1a6nk
Zitao huang
*ergens*

Living Together - Pagina 7 Xy5na
oudere broer
ik keek van links naar rechts. om te kijken of ik geen bekende zag lopen. 'ik mag het eigenlijk niet zeggen maar in deze buurt is een bepaalde asiatische bende aanwezig. en die grijpen de meeste half bloed asiaten. daarom kun je beter met iemand samen lopen. please vertel het niet aan panda die weet het nog niet.' fluisterde ik. 'je kunt beter niet vechten op school dadelijk was het een jongen die aan ninjutsu deed dan had je wel iets kunnen breken.' zei ik op een strenge toon. 'dan weet je dat voor de volgende keer. jongens asiaten zijn verplicht minstens 4 naschools hobby's uit te voren. waarvan meestal 1 verdedegings sport. ' vertelde ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

Living Together - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 7 Emptyza dec 13 2014, 17:00

Ik knikte begrijpend als hij het over de bendes hebben. 'wauw oke, dat is niet erg.. vriendelijk?' zei ik dan uiteindelijk als ze alleen half assiaten zoals mij pakken. 'Ik was niet van plan te vechten, het was meer zelf verdediging. Als ik niks had gedaan had ik nu als nog op de grond gelegen' zei ik kort. 'In ieder geval, bedankt voor de tip' zei ik breed grijnzend. Hij leek vrij veel op Tao, maar in plaats van Tao leek hij meer zichzelf dan Tao zich voordeed
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Living Together - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 7 Emptyza dec 13 2014, 17:13

Living Together - Pagina 7 2d1a6nk
Zitao huang
*ergens*

Living Together - Pagina 7 Xy5na
oudere broer
'april.' zei ik bezorgt. 'ik wil je echt niet alleen zien lopen op straat.' vertelde ik. 'i-ik heb ook een half-asian vriendin en zij is verkracht door die lui. en ik was zo koppig om nog even in de club te blijven en haar naar huis te laten gaan.' zei ik licht gevoelig. 'daarom wil ik dat je niet alleen loopt.' ik keek van arpil naar de stenen. 'sinds dien is ze bang om te vrijen met een jongen. ook al is het haar vriendje.' zei ik nog zachter en had het eigenlijk over mijzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Living Together - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Living Together
Terug naar boven 
Pagina 7 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: