cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Living Together

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

Living Together - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 8 Emptyza dec 13 2014, 17:18

Ik stond stil toen hij me dat vertelde over een vriendin van hem. Ik pakte zachtjes zijn schouder vast en omhelsde hem kort. 'wat verschrikkelijk voor der, en voor jou' zei ik zachtjes. Zijn lichamelijke reactie was makkelijk te doorzien hij had het over zichzelf. 'ik zou niet meer alleen meer lopen ik beloof het oke' zei ik dan zacht en tikte even zijn kin omhoog zodat hij me recht moest aankijken. 'ik beloof het'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Living Together - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 8 Emptyza dec 13 2014, 17:57

Living Together - Pagina 8 2d1a6nk
Zitao huang
*ergens*

Living Together - Pagina 8 Xy5na
oudere broer
april omhelsde mij liefdevol. ik luisterde naar haar zachte schattige stem. ze pakte mijn kin vast en trok deze iets omhoog. 'ik beloof het' zei ze. ik glimlachte. 'okee, thx.' zei ik. ik hergreep de tas waar mijn bootschappen in zaten. 'zou je een van deze tassen samen willen dragen jij een handvat en ik?' vroeg ik vervolgens om van onderwerp te veranderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

Living Together - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 8 Emptyza dec 13 2014, 18:02

Ik zette een stap naar achteren en knikte toen hij vroeg of ik een van de handvaten vast wou houden. 'ja tuurlijk' zei ik grijnzend en pakte er dan een vast. Rustig liepen we zo naar huis en hielp ik hem ook even met de spullen uit te pakken. Ik keek op toen Tao verscheen in de deuropening en zette daarna weer wat spulletjes in de kast. Zijn broer was gaan douche nadat ik hem had gezegd dat het echt niet uitmaakte om mij alleeen te laten met de spulletjes. Ik ging op me tenen staan om uiteindelijk bij eenvan de hoogste planken te komen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Living Together - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 8 Emptyza dec 13 2014, 19:52

Living Together - Pagina 8 2d1a6nk
Zitao huang
me broer was niet beneden en ik zag april moeilijk doen met een pindekaas pot in de kast zetten. hulp nodig?' vroeg ik en keek met plezier naar haar gestoei met haar lengte.

Living Together - Pagina 8 Xy5na
oudere broer
april hielp mee met het dragen van de zware tassen. toen we thuis aan het uit pakken waren mompelde ik even iets in mezelf. 'ik moet nog douche voordat me ouders thuis komen.' zei ik niet al te blij. april stelde voor dat ik ging douche en dat zij verder uit pakte. 'vind je het echt niet erg?' vroeg ik nogmaals. ''damn als tao niets gaat doen zou ik wel wille.'' dacht ik en keek haar nog even na toen ik weg liep naar boven toe. ''nee nee geen stoute gedachtens op wekken dat is verkeert.'' dacht ik. ik beet op me lip. ''maar ik heb al zo lang geen sex meer gehad.''gng er door mijn hoofd heen. *doucht*
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

Living Together - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 8 Emptyza dec 13 2014, 19:56

Ik ging helemaal aan de puntjes van me tenen staan tot hij uiteindelijk helemaal in de kast stond. Ik schudde mijn hoofd op de vraag of hij me kon helpen. 'waar je me wel mee kan helpen, is tussen me kleren zoeken en bepalen wat ik aanmoet vanavond' zei ik dan rustig en pakte weer het volgende voorwerp om in de kast te plaatsen door middel van op me tenen te staan
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Living Together - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 8 Emptyza dec 13 2014, 20:14

Living Together - Pagina 8 2d1a6nk
Zitao huang
'en als ik niets kan vinden ga je dan naakt?' zei ik plagerig en grijnste flirterig. ik wist best wat ze bedoelde maar het was gewoon te mooi. ik liep eens tukje naar haar toe en drukte tegen haar hand aan. hierdoor stond het potje op de plek waar ze het wilde neer zetten. ik was veel langer dan haar en kon er makkelijk bij. vervolgens ging ik naar boven toe en snuffelde tussen haar kleren. 'damn allemaal goedkope shit.' zei ik tegen mezelf. ik pakte een sexy ondergoed uit haar la. 'oe la la. mevrouw doet aan sexy ondergoed met kantjes.' zei ik en grijnste flirterig maar genant. ik legde dit op me bed en pakte een kort rokje en een tanktop t-shirtje met daarop een leuk en speels patroontje. ook haar scheer aperaat legde ik op het bed ja de beentjes moesten wel glad anders droeg je geen rokje. dacht ik. ik was bijna de bh vergeten ik pakte een bij behorende bh en legde deze bij de ondergoed. ik keek nog even naar het setje en begon te twijvelen.... mmmh, misschien toch ook maar een boxer? kan ze dat sexy setje vanavond aan. dacht ik. ik pakte een leuke boxer(hoe dat ook heet voor meisjes) en een bijkleurende bh. ik liep weer naar beneden. toen ik langs haar liep streelde ik kort over haar rug heen. 'kleed je maar om na het eten anders is het zo aso aan tavel.' zei ik en ging zitten op de bank met een colatje in mijn handen.

Living Together - Pagina 8 Xy5na
oudere broer
*doucht*
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

Living Together - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 8 Emptyza dec 13 2014, 20:22

Ik stak even mijn tong naar hem uit als hij een opmerking maakt over het naakt gaan. Ik ging rustig neuriend verder tot ik uiteindelijk alles heb weggezet en pak dan een glas water. Ik keek achterom als ik iemand langs me rug voel strijken en glimlach even als ik zie dat het Tao is. Ik knikte op zijn opmerking. 'daar ben ik me zeer van bewust' zei ik dan kalm. 'ik ga even spullen pakken om te douche, dan ben ik in ieder geval fris vanavond' zei ik rustig en liep dan naar boven. Mijn blik viel op me kleren en ik grinnikte zachtjes toen ik het zag, het is en blijft een jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Living Together - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 8 Emptyza dec 13 2014, 21:15

Living Together - Pagina 8 2d1a6nk
Zitao huang
ik knikte op wat ze zei. 'okee, dat was eigenlijk ook wel nodig na dat gesport.' zei ik en grinste lichtjes. 'ruik je teminsten weer naar roosjes.' i dronk me cola verder leeg.

Living Together - Pagina 8 Xy5na
oudere broer
ik bond een handdoek om me geslacht heen en deed de deur open. van de badkamer. niets vermoedent liep ik over de overloop heen. onverwachts merkte ik dat april ook op de overloop liep. 'sorry!! ben nog niet helemaal gewent dat er meisjes rond lopen.' zei ik en boog exuserent voor over. snel liep ik langs april heen mijn kamer in. eenmaal in mijn kamer deed ik de deur achter me dicht. daar klede ik me verder om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

Living Together - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 8 Emptyza dec 13 2014, 21:29

Ik keek even op naar de broer van Tao. 'Geen probleem' zei ik dan met een knikje. Ik liep rustig langs hem door naar de badkamer. Eerlijk gezegd maakte het me niet heel erg veel uit hoe ze er bij wouden lopen, zo lang ze mij er niet mee lastig zouden vallen vind ik het prima. Rustig kleedde ik me uit in de badkamer en ging uiteindelijk onder de warme stralen van de douche staan. Daarna zong ik zacht een liedje, ik wou altijd al zangeres worden
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Living Together - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 8 Emptyza dec 13 2014, 21:38

Living Together - Pagina 8 2d1a6nk
Zitao huang
na enge minuten was mijn wachttijd wel om ik shokte naar boven toe en legde een oor tegen de badkamer deur aan. ik lusterde en hoorde april zingen. ik ging met me rug tegen de deur aan leunene en gleed naar beneden toe totdat ik op mijn kond belande. 'oooohh~ april, are, you already done with shouwering.' zong en rapte ik half. toen ik zong streelde ik met me hand van mijn haar over mijn wang heen naar beneden van mijn gezicht. 'hurry up aprill~' zing/rapte ik verder.

Living Together - Pagina 8 Xy5na
oudere broer
*in slaap kamer*
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

Living Together - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 8 Emptyza dec 13 2014, 21:43

Ik schrok me zowat een ongeluk toen ik opeens iemand hoorde zingen met de vraag of ik klaar was. Tao. Ik zette meteen de kraan uit en kleedde me snel om. Ik bond me haar snel in een staart , ik zou in Tao zijn kamer me haar en make- up wel verder doen. Uiteindelijk opende ik de deur en kon ik Tao net optijd opvangen, hij was anders achterover gevallen. 'klaar' zei ik dan vriendelijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Living Together - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 8 Emptyza dec 13 2014, 22:07

Living Together - Pagina 8 2d1a6nk
Zitao huang
onverwachts ging de deur open. ik viel naar achteren toe en voelde iets dat me tegen hield met me hoofd leunde ik naar achteren. ik zag april ondersteboven. 'ben je klaar?' vroeg ik. ongemakkelijks tond ik op en sprong de badkamer in. ik klede me daar uit en ging lekker onder de douche staan. ik rapte wat nummertjes mee doordat ik mijn mobiel muziekjes liet af spelen.

Living Together - Pagina 8 Xy5na
oudere broer
ik was bezig met de tafel aan het dekken vader en moeder zou ieder moment thuis komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

Living Together - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 8 Emptyza dec 13 2014, 22:10

Ik had me vrij snel opgemaakt en me haren gedaan. Daarna liep ik rustig naar onder en hielp hem dan met de tafel. "mijn vader heeft me gesmst dat hij moet overwerken en blijfst slapen in een hotel vanavond. Dat gebeurd wel vaker' zei ik rustig. 'dus voor hem hoeven we niet te dekken' ik deed een plukje haar achter me oren en keek hem dan even recht aan. 'je hebt hier een vlek' zei ik als ik met me duim over zijn wang streek om het weg te halen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Living Together - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 8 Emptyza dec 13 2014, 22:35

Living Together - Pagina 8 2d1a6nk
Zitao huang
*doucht*

Living Together - Pagina 8 Xy5na
oudere broer
ik keek naar me wang terwijl ik het heigenlijk niet kon zien en zowat scheel keek. 'oh?' zei ik verbaast. ik voelde hoe ze het er af probeerde te vegen. 'vast uit geschoten met de makeup.' zei ik en wilde weg lopen. ''shit.'' dacht ik en dekte snel verder. mijn wangen begonen lichtjes te blozen. 'oke dus je pa eet niet mee. dat is goed.' zei ik en haalde weer een bord weg en stopte deze in de kast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

Living Together - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 8 Emptyza dec 13 2014, 22:42

Ik glimlachte zachtjes en knikte zachtjes als hij zegt dat hij vast is uitgeschoten met de make-up. 'dat zag ik ja' zei ik rustig en dekte de tafel uiteindelijk verder. Uiteindelijk waren we klaar en pakte ik nog even een glas water. 'ze zullen zo wel thuis komen toch?' zei ik en keek even op de klok, Ik moest me dadelijk oook nog omkleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Living Together - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 8 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Living Together
Terug naar boven 
Pagina 8 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: