cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Living Together

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Living Together - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 5 Emptydo dec 11 2014, 19:31

Living Together - Pagina 5 2d1a6nk
Zitao huang
ik luisterde naar haar gebrabbel. plots vraagt ze iets over geschiedenis. ik keek droog op die vraag. ik liep zonder blouse aan naar haar toe en bukte over het boek heen. ik kon op zijn kop lezen dus dat was voor mij geen probleem. 'wat snap je dan niet.?' vroeg ik. omdat ik voor over gebogen stond waren mijn buikspieren zichtbaar geworden. met een hand streelde ik door me haar heen. 'zo moeilijk is de middeleeuwen toch niet?' vroeg ik.

Living Together - Pagina 5 Xy5na
oudere broer
*ergens in huis*


Laatst aangepast door Timeless op do dec 11 2014, 19:37; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

Living Together - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 5 Emptydo dec 11 2014, 19:34

Ik keek op toen hij met een nlote buik naar me toe kwam en dan bukte zodat zijn spieren zichtbaar waren. Ik bloosde lichtjes en keek snel weer naar het boek. 'uhm ... nou ... dat' begon ik mompelend toen hij zei dat het niet zo moeilijk was. 'dit gaat heel stom klinken... maar ik heb een of andere aandoening in me hersenen waardoor getallen door elkaar lopen' mompel ik wat beschaamd. 'of je de gatallen even concreet zou kunnen voorlezen?' ik voelde dat mijn blos gelukkig weer wat weg trok. Ik schoof wat op van mijn matras en wenkte dan vervolgens dat hij er best bij kon komen zitten
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Living Together - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 5 Emptydo dec 11 2014, 19:48

Living Together - Pagina 5 2d1a6nk
Zitao huang
ik pakte het boek bij de bovenste rand en trok hem naar beneden toe omdat april hem omhoog deed. 'ummh...' zei ik toen ze over getalletjes bestond. 'en jij bent slimmer dan ik he?' zei ik jaloers en pakte haar boek af uit haar handen. vervolgens ging ik naast haar zitten met het boek in mijn handen. 'welk deel bedoel je dan?' zei ik en bladerde door het hoofdstuk heen. ik zat niet echt met een rechte rug op bed maar meer relexent. natuurlijk had ik mijn knieen ver uit elkaar en mijn benen wijd.

Living Together - Pagina 5 Xy5na
oudere broer
*ergens in huis*
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

Living Together - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 5 Emptydo dec 11 2014, 19:51

Ik ging wat dichter tegen hem aan zitten als hij het boek helemaal pakt. 'wel als je het wilt weten, ik had 0,01 beter, dus dat verschil is minimaal' zei ik kort en schoof me bril wat meer naar boven. 'op pagina 58 staan alle cijfers' zei ik dan kort. Het waren letterlijk alle gebeurtenissen en tijdstippen op een pagina gezet waardoor mijn hersenen leken te breken. Ik ging even door me haar een en keek daarna weer naar het boek
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Living Together - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 5 Emptydo dec 11 2014, 20:03

Living Together - Pagina 5 2d1a6nk
Zitao huang
'wel als je het wilt weten, ik had 0,01 beter, dus dat verschil is minimaal' zei ze. ik slikte even toen ze dat zij. ik deed net alsof ik het niet hoorde. ''dus ik ben net zo slecht als iemand die geen getallen kan lezen.'' ging er in mijn hoofd om.
ik bladerde naar de pagina die ze opnoemde. 'okee.... daar gaat hij dan.' zei ik en zuchte even. ik noemde wat cijvers op die er stonden. af en toe noemde ik een paar cijfers expres verkeert op. ik glimlachte toen ik dat deed. met een hand krapte ik even aan mijn borst.

Living Together - Pagina 5 Xy5na
oudere broer
*ergens in huis*
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

Living Together - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 5 Emptydo dec 11 2014, 20:09

'En je trekt je me stoornis te persoonlijk aan' zei ik kort. 'dat ik die stoornis heb zegt niet dat ik dom ben. Ik ben goed in zat ondere dingen' mompelde ik kort. Wanneer hij de cijfers oplas luisterde ik aandachtig. Ik hoorde ook de gebeurtenissen die er bij hoorde. 'Dat klopt niet je leest ze nu gewoon expres verkeerd voor' zei ik met een grinnikje en gaf hem een speelse zachte duw waardoor hij niet echt van zijn plaats af kwam. 'laat maar zitten ik probeer het zelf wel' zei ik dan uiteindelijk met mijn glimlach
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Living Together - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 5 Emptydo dec 11 2014, 20:19

Living Together - Pagina 5 2d1a6nk
Zitao huang
'Dat klopt niet je leest ze nu gewoon expres verkeerd voor' zei ze en grinnekte. ze gaf me een zachte duw tegen me schouder aan. 'hey?! gaan we duwen?' zei ik speels. ik duwde haar lichtjes terug. 'laat maar zitten ik probeer het zelf wel' zei ze vervolgens. 'met welk boek?' zei ik toen ze me betrapte. ik glimlachte breder en klapte het boek dicht. draaide me lichaam een beetje haar kant op met het dichte boek stefig in me handen.

Living Together - Pagina 5 Xy5na
oudere broer
*ergens in huis*
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

Living Together - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 5 Emptydo dec 11 2014, 20:24

Ik keek naar me handen als hij het heeft over het boek en maakte even een verontwaardigd geluidje als ik merk dat hij het in zijn handen heeft. 'Dat is gemeen!' zei ik dan lachend en probeerde over hem heen te komen en het boek te pakken, goed ding voor hem was dat hij een stuk groter was dan mij. 'Geef terug, geef teruuuug' zei ik lachend. Ik probeerde me door zijn armen te wurmen, wat bijna lukte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Living Together - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 5 Emptydo dec 11 2014, 20:34

Living Together - Pagina 5 2d1a6nk
Zitao huang
ik lachte luid en viel door haar actie en pogingen om het boek te pakken naar achteren. april belande onhandig op mijn bovenlichaam omdat ze naar het boek greep dat ik in de lucht hield. 'pak het dan pak het dan.' zei ik en hield het boek ver boven mijn hoofd terwijl ik nog op het bed lag. met een hand probeerde ik haar tegen te houden. haar lichaam voelde warm aan tegen die van mij. ''bijna.''dacht ik.

Living Together - Pagina 5 Xy5na
oudere broer
*ergens in huis*
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

Living Together - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 5 Emptydo dec 11 2014, 20:39

Hij viel achterover, en ik viel bovenop hem en probeerde evengoed het boek nog te pakken. Ik lachtte zachtjes en probeerde er steeds bij te komen. 'Gemeen ik ben te klein' zei ik lachend. Uiteindelijk heb ik dan toch het boek te pakken en grijns ik breed waarna ik hem even recht aankeek. 'Hebbes' zei ik dan breed grijnzend
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Living Together - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 5 Emptydo dec 11 2014, 20:49

Living Together - Pagina 5 2d1a6nk
Zitao huang
ik legde een arm op haar rug zodat ze niet meer omhoog zo komen. ik grijnste en trok aan het boek dat ze vast had. ze zat zo ver omhoog dat haar boobs zowat in mijn hals lagen. ze was helemala over mijn blote boven lichaam heen gekropen. 'awh, arme jij kan je geen getallen lezen en ben je ook nog eens te klein om een boek te pakken.' zei ik kinds.

Living Together - Pagina 5 Xy5na
oudere broer
*ergens in huis*
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

Living Together - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 5 Emptydo dec 11 2014, 20:52

April

Wanneer hij dat zegt deed ik even verontwaardigd mijn mond open. 'dat is gemeen' zei ik zogenaamd geshokeerd en zette dan grote puppy ogen op , waardoor mijn ogen begonnen te glinsteren. Ik keek hem recht aan. 'mag ik het boeek alje alsje alsjeblieeeeft terug ik doe alles !' zei ik dan smekend. 'alsjeblieeeeft!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Living Together - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 5 Emptydo dec 11 2014, 21:02

Living Together - Pagina 5 2d1a6nk
Zitao huang
april keek me bijna smekent aan. 'mag ik het boeek alje alsje alsjeblieeeeft terug ik doe alles !' zei ze smekent ik begon nog harder te laggen. 'alles?' herhaalde ik haar en keek haar speels aan. flirtent likte ik me boven lip af. 'aaaalles?' zei ik nogmaals. ik grijnste breed. en hield het boek stil.

Living Together - Pagina 5 Xy5na
oudere broer
*ergens in huis*
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

Living Together - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 5 Emptydo dec 11 2014, 21:04

Als hij het boek stil houd keek ik naar het boek en knikte dan uiteindelijk als hij vroeg of ik alles deed. 'ja echt alles' zei ik dan uiteindelijk. Ik keek hem even recht aan en keek dan naar mijn boek die nog in de lucht hing. 'geef nouuu'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Living Together - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 5 Emptydo dec 11 2014, 21:09

Living Together - Pagina 5 2d1a6nk
Zitao huang
'morgen avond. ga jij mee naar de club. daar gaan we samen dansen en wat drinken. en als we thuis komen slaap je bij mij in bed.' zei ik en glimlachte. mijn mond werd weer een drietje. 'beloof je dat?' vroeg ik ter bevesteging. 'alleen dan geef ik je je boek terug.' zei ik.

Living Together - Pagina 5 Xy5na
oudere broer
*ergens in huis*
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Living Together - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Living Together
Terug naar boven 
Pagina 5 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: