cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Living Together

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

Living Together - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 6 Emptydo dec 11 2014, 21:11

Ik keek hem even recht aan als hij het over het uitgaan heeft, oke ja dat kon ik best doen. Maar toen hij het had over in zijn bed slapen dacht ik even na. Oke het was alleen slapen toch? Prima April dat kon je wel. 'Oke best, ik beloof het' zei ik dan uiteindelijk en pakte dan mijn boek vast. 'dankje' zei ik dan uiteindelijk. 'en laat me nu los, want ik ben je helemaal aan het pletten' zei ik grinnikend
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Living Together - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 6 Emptydo dec 11 2014, 21:17

Living Together - Pagina 6 Xy5na
oudere broer
me vader zij dat ik naar boven moest gaan en moest gaan slapen. ik liep naar boven toe en kwam langs de kamer van panda. ik hoorde allemaal gegrinnek. ik keek stiekem om de hoek van de deur deze was niet dicht gedaan. in de kamer van panda zag ik april en tao boven op elkaar liggen. 'zo zo dat gaat snel.' zei ik en fluite plagerig. naar die twee.

Living Together - Pagina 6 2d1a6nk
Zitao huang
ik keek naar april en hield haar nog steviger vast. 'ja je hebt gelijk je plet me helemaal met je zware gewicht.' zei ik. onverwachts hoorde ik een fluitje. ik keek naar de deur en zag daar me broer. ik wist niet hoesnel ik april van me af kon gooien. april rolde over het bed heen. meteen ging ik recht op zitten en pakte een t-shirtje beet om hem aan te trekken. 'zag het wel hoor panda.' ze me broer plagerig. 'nenenenenehhh~' zei ik kinderachtig terug en keek hem bitchy aan.

Terug naar boven Ga naar beneden
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

Living Together - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 6 Emptydo dec 11 2014, 21:21

'Nou laat me los dan ' zei ik lachend. Opeens hoorde ik gefluit, gevolgd door gegooi van het bed. Ik landde best pijnlijk op me rug en me slaap klopte weer even van de val. 'ook goeieavond' zei ik kort en wreef met me hand over me hoofd waarna ik recht ging zitten. Ik ging even door me haar en keek dan naar zijn broer. Ik voelde even dat ik rood werd en keek dan weg. 'ik denk dat ik maar ga slapen het is laat' mompel ik en loop dan naar de badkamer waar ik me tanden ga poetsen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Living Together - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 6 Emptydo dec 11 2014, 22:16

Living Together - Pagina 6 Xy5na
oudere broer
'goed idee.' zei ik op aprils slaap voorstel. ik sloot de deur en ging me eigen kamer in. een paar minuten later kwam tao plots binnen. (lees tao)


Living Together - Pagina 6 2d1a6nk
Zitao huang
ik had zelf niet door dat april helemaal van het bed af rolde. ze kwam met een klap neer. ik deed even bijden ogen dicht toen ik de klap hoorde. ik trok snel me t-shirt aan. me broer ging weer weg naar zijn eigen kamer. ik lied april eerst maar ind e badkamer. toen zij er uit ging was ik aan de beurt. ik deed een washandje over me gezicht heen om me makeup weg te halen. vervolgens kamde ik mijn haren en trok een schone onderbroek aan. want tja dat kon niet met een meisje in je kamer. de vervangde onderbroek stopte ik in de wasmand.

sachtjes deed ik de deur open. van mijn broer. 'hey, psst.' zei ik zachtjes. me broer keek op uit zijn bed. 'wat is er panda? ben je in love?' fluisterde hij terug. 'nee!' zei ik iets te hard. ik keek weer achter me of niemand mij hoorde. 'waneer is haar kamer klaar?' vroeg ik. 'idk, heb gehoort dat mams de kamer wilde schilderen morgen. om het op te fleuren. ze wilt het roze doen. of een andere meisjes kleur.' vertelde mijn broer. 'ah damn.' zei ik terug. 'je weet dat mams altijd al een dochter wilde.' zei me broer. ik keek naar de grond. 'jea..., i knowe.' zei ik zacht. 'kan me niet eens normaal omkleden.' zei ik vervolgens. 'hahah volgens mij vond ze het niet erg dat jij half naakt was ze ging zelfs boven op je liggen.' zei me broer plagerig. ik stak me tong bitchy uit. 'dat ging per ongelijk.' zei ik meteen. 'panda.' zei me broer serieus. 'wat?' vroeg ik nerveus. me broer pakte iets uit zijn la. zijn kamer was vrij donker dus ik zag niet wat hij pakte. plots kreeg ik een doosje naar me toe gegooit. 'grijp nu je kans zolang het nog kan. dadelijk heb je geen smoesjes meer om in elkaars bed te liggen.' zei hij plagerig. ik ving het doosje op. met een vragende blik keek ik naar de verpaking. 'durex? bro!' fluisterde ik. me broer gebaarde dat ik weg moest gaan. ik stopte het pakje in mijn jogingbroek. in de hoop dat het niet te zien was. mijn tshirt deed ik er overheen.

voorzichtig sloot ik zijn deur en liep ik naar mijn kamer toe. daar was april al binnen. ze zat op het neer gelegde matras dat naast me opberg kast lag. ik stapte snel naar me bet toe nadat ik het licht had uit gedaan zo kon je verder niet veel zien. dan alleen het raam en de manenschijn die door de gordijnen heen scheen. ik kroop in me bed en legde het pakje in een laatje naast mijn bed. vervolgens trok ik mijn t-shirt uit en mijn jogingbroek. deze gooide ik op de grond. met de heerlijke 2 persoons dekens over mij heen lag ik te staren naar het plavon. boven het plavon zaten sterretjes geplakt die in het donker licht gaven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

Living Together - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 6 Emptydo dec 11 2014, 22:55

Ik lag al stil in mijn bed toen Tao binnen kwam. Hij deed meteen de lamp uit, al snel viel ik dan in slaap. De volgende ochtend was ik al vroeg wakker en me hoofd klopte als een bezetende. Langzaam kwam ik overeind en zag Tao nog slapen. Ik besloot dan nog een snelle douche te nemen waarna ik voorzichtig foundation op mijn gezicht smeerde. Me haar had ik in een simpele staart gebonden , ik had niet de energie om me haar fatsoenlijk te doen , en dat wou veel zeggen bij mij. Als iedereen heeft ontbeten ga ik als gewoonlijk eerst naar het graf van me moeder, daarna kwam ik als een van de laatste de klas in. Ik liet me ergens zitten , ongeveer 3 tafeltjes van Tao af. De les kreeg ik amper mee en mijn ganden liet ik in mijn hoofd rusten. "mevrouw April kan jij die vraag voor me oplossen"voor het eerst sinds deze les keek ik kort naar het bord. 'De chemische stralen geven het positieve effect'zei ik wn ging weer in me vorige houding zitten. "correct" de lerares klonk nog vrij verbaasd
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Living Together - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 6 Emptyvr dec 12 2014, 20:07

Living Together - Pagina 6 Xy5na
oudere broer
*les


Living Together - Pagina 6 2d1a6nk
Zitao huang
toen ik wakker werd was april al weg. het eerste wat ik deed zoals elke ochtens was me sport oeveningen. pushups en situps, ik wilde me viguur goed houden. ik was wel een beetje jaloers op mijn vrienden. zij hadden allemaal al een vriendinetje of een meisje die ze leuk vonden. mijn vader maakte het niet uit wat voor meisje ik neem zolang het maar aardig is en manieren heeft. teminsten dat zij hij vroeger. nu moet alles vol asian zijn. nogsteets begreep ik niet helemaal waarom. misschien had ik wel expres geen vriendin omdat ik na me school in de muziekant wereld wilde. als eerst een woning regelen en me dan inschrijven bij een pop-groepje. dan komen de meiden meestal vanzelf. tenslotten vinden ze je veel aantrekkelijker als je nog single bent. april zat gelukkig wat verder weg van mij. af en toe keek ik naar haar en zag dat ze zowat lag te slapen. toen de leraar wat vroeg gaf ze jammer genoeg ook nog het goede antwoord. de les was af gelopen het was nu pauze. met wat jongens zat ik aan een tavel in de kantiene. een van de jongens draaide zijn sigaretten. 'hey, zitao wil je ook eens proberen? vroeg een van de jongens. 'umh, denk dat me pa er niet zo blij mee is.' gaf ik als antwoord een van de jongens begon te laggen. 'dude doe nou eens niet altijd de dingen die je pa wilt. just try it.' zei de jongen en stak een sigaret in mijn richting. hij stond nog niet aan want dat mog natuurlijk niet binnen. ik keek naar de sigaret en pakte hem aan. 'okee.... een keer dan.' zei ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

Living Together - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 6 Emptyvr dec 12 2014, 23:12

Vanavond zou ik met Tao naar dat feest moeten, ik had het immers beloofd. Hij zou me in ieder geval maar moeten helpen met kleren uitzoeken want ik wist echt niet wat je aan moest naar zoiets. Echter sprak ik hem op school niet echt aan, al was het puur vanwege het feit dat ik de klassers er omheen niet mocht. Ik keek dan ook even kort op als ik Tao zie roken door de groepsdruk van mijn vrienden. Ik zuchtte even kort en werd dan opeens beetgepakt en doodgeknuffeld door een van me beste vrienden, Devon. Hij was een F klasser, zoals de meeste van mijn vrienden. Ik draaide me om en grijnsde breed zodat ik hem ook kon omhelzen. Gelukkig kon ik in pauzes zoals deze nog gewoon naar me vrienden toe, en zochten ze mij ook nog steeds op. 'Dag schat!' zei ik dan vrolijk. "dag verloren schaapje van me"
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Living Together - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 6 Emptyvr dec 12 2014, 23:36

Mijn vrienden en ik waren van plan om even naar buiten te gaan. Ik liep langs april en zag haar knuffelen met een andere domme gozer. Ik keek de knul bitchy aan. Toen hij naar mij keek. ''Vanavond is ze toch van mij" dacht ik en grijnste. Ik liep verder met me vrienden mee naar buiten. Daar stak hij de sigaret aan. 'Eerst voorzichtig niet te diep.' Waarschuwde hij. Bij de eerste keer moest ik erg hoesten. De jongens lachte. 'Ik zij toch niet te diep.' Zei hij nogmaals en plagerig. Ik nam nog een trekje en dit keer ging het beter. Het smaakte niet lekker maar het was ook niet vies. Ik keek door get raam heen naar binnen en zag die domme knul nogsteets met april praten. 'Oi, panda heb je al een date?' Vroeg een jonge. Ik keek hem aan 'ja tuurlijk al lang.' Zei ik en keek hem bitchy aan. Ookal loog ik dit ik moest mijn date zelfs verplichten om met mij te gaan en zelfs dat was niet waar wat ik tegen haar vertelde maar dat wist zij niet. Zolang mijn broer maar naar het feest kwam. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

Living Together - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 6 Emptyvr dec 12 2014, 23:44

"April... zou je met mij, naar het gala willen gaan" ik keek hem even verbaasd aan. Oke shit dit had ik niet verwacht. Ik had Tao beloofd om te gaan samen met hem, ook al was het totaal geen date. Ik keek even naar me schoot. 'Devon ik hou van je echt waar, maar ik heb Tao al beloofd om mee te gaan' zei ik zachtjes en legde dan zachtjes het hele verhaal uit. Hij knikte begrijpend en legde een hand op me wang. "arme jij" zei hij zachtjes boog voorover en kuste me opeens waarna hij weg liep. Ik kuste hem echter niet terug, ik zat er een beetje als bevroren bij, nee dit hoorde gewoon niet. Hij was me beste vriend, hij was als een vriend voor me en nu... Wat gebeurde er net?! Ik knipperde even een paar keer voordat ik pas weer helder leek na te kunnen denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Living Together - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 6 Emptyvr dec 12 2014, 23:52

Ik vronste toen ik april zag zoenen met die gozer. "Hoe kon ze."dacht ik. "Zal ze al een vriend hebben? Guh juist nog leuker heb ik gelijk 2 vliegen in een klap." Mijn vinger voelde erg warm aan ik lied de sigaret los deze viel op de grond. ' panda was je weer aan het dromen?' Zei een van de jongens. Ik ging op de sigaret staan en draaide hem uit. 'Ik ga naar de wc.' Zei ik en liep naar binnen toe. Mijn pat kwam langs april ik keek haar even aan en vervolgens liep ik naar de wc. Daar deed ik me gulp open en plaste inde staan bak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

Living Together - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 6 Emptyza dec 13 2014, 00:00

Ik knipperde nog een paar keer waarna ik opstond. Toen ik echter opstond stonden de jongens van de A klas om me heen, wat vrienden van Tao. Ik zuchtte diep en keek hen dan recht aan. Ik zou er graag door willen' zei ik dan. Een van de jongens pakte me vast en streek even over me pijnlijke slaap heen. Ik sloot even mijn ogen, oke dat deed echt enorm veel pijn. "Ik heb gehoord.."fluisterde hij dan in me oor waarna zijn andere arm pijnlijk in me vlees kneep. "dat je moeder nog dommer was dan een F klasser, en dat jij der hebt vermoord" de andere om hen heen lachtte. Ik zag Tao niet veel later ook bij de groep staan. "Je moeder zou wel heel triest zijn geweest. En jij moet wel verschrikkelijk zijn" vervolgde hij. Er leek iets te knappen in mij. Razendsnel pakte ik de arm van de jongen vast en draaide die om waarna hij met een klap op de grond terecht kwam. Ik liet zijn arm pas los toen ik een zachte knak hoorde, het was natuurlijk niet gebroken maar hij zou er even pijn aan hebben. Ik liet hem niet los tot een paar van me vrienden me van hem af trokken. Tranen prikte achter me ogen en er stroomde een paar over me wangen. 'Laat me los' siste ik dan tot ik uiteindelijk helemaal van hem af was. "Hij is het niet waard April " zeiden ze zachtjes. Ik keek hem even recht aan en knikte dan, waarna ik me liet wegtrekken door me vrienden
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Living Together - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 6 Emptyza dec 13 2014, 12:56

Toen ik terug liep van de wc af zag ik de jongens in een kringetje staan. Ik liep naar ze toe en keek wat er aan de hand was. De jongens stonden bij een meisje en zijden vreselijke dingen tegen haar het meisje draaide de pols van de jongen om. Nu zag ik pas dat het april was. Ze lied niet los ik stapte achteruit en zag wat domme studentes aan komen die april weg trokken. Niet veel later kwam er een leraar bij staan. 'En wat is er hier gebreurt?'zei hij op een strenge toon. De leraar keek mij aan. 'I-ik heb niets gedaan!' Zei ik verbaast. ' ik kwam net van de wc.' Vervolgde ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

Living Together - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 6 Emptyza dec 13 2014, 13:09

Ik trilde als ik werd neergezet op een of ander bankje. "april" zeiden ze zachtjes ik knikte enkel. 'het is oke' mompel ik kort. We werden met z'n alle terug naar de klas gestuurd. Ik zat vooraan, een stiller meisje die altijd álleen zat was langs me komen zitten. "bedankt voor wat je deed in de pauze, dat had ik altijd al eens willen doen" ze grijnsde breed. " ik ben Mellody"
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Living Together - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 6 Emptyza dec 13 2014, 13:19

Ik zat ergens achteraan de klas mijn vingers deden nogsteets pijn van die brandende sigaret. Ik maakte alle opdrachten en was aardig snel klaar. 'Huan? Heb je niets te doen ofzoiets?' Zei de leraar toen hij zag dat ik niets deed. ' ik heb alle opgavens al af zelfs de extera en die van de volgende keer.' Mompelde ik. De leraar zat aan zijn bril en dacht na. 'Nou dan hou je toch een spreekbeurt volgende week over deze onderwerp misschien kunnen de anderen er ook wat van leren.' Zei 
Hij ik dacht gelijk aan het moment dat ik april de verkeerde datums voorlas en we zaten te stoeien op het bed. Ik pakte een briefje en schreef een bericht aan een vriend naast me. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

Living Together - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 6 Emptyza dec 13 2014, 13:25

Ik zat diep over mijn sommen heen gebogen. Ik probeerde me te concentreren op de cijfers, maar alles leek door elkaar te lopen. "lukt het wel?" mompelde Mellody zachtjes. Ik keek op en glimlachte zachtjes. 'jawel dit is álleen niet zo mijn ding, getallen' zei ik dan zachtjes terug. Ik zweeg echter weer snel door de blik van de lerares. Ik gunde weer me antwoord uit, voor de zoveelste keer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Living Together - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Living Together
Terug naar boven 
Pagina 6 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: