cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Living Together

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

Living Together Empty
BerichtOnderwerp: Living Together   Living Together Emptydo dec 04 2014, 19:40

POEM POEM POOOOW

Oke dit topic schrijf ik samen met Timeless :3

Het verhaal gaat over een meisje die in de F klas zit en een jongen die in de A klas zit. De F klassers zijn als waren de "domste" leerlingen van de gehele school. De A klassers zijn dan natuurlijk de slimste. De A klassers haten de F klassers aangezien ze de F klassers als dom en irritant beschouwen.

Maar dan gebeurd het , het huis van het meisje (De F klasser)  stort in, waardoor zij en haar vader geen plek meer hebben om te overnachten. Op dat moment gaan ze dan een tijd bij de beste vriend van haar vader slapen, tot het huis weer is opgebouwd. Echter als het meisje daar aankomt, ziet ze al snel een te bekende jongen, de A klasser, die de zoon blijkt te zijn van de vrienden van haar vader.

~Jaaa dit is van de Anime Itazura na Kiss - fangirlt- ~

So Hi , Ik ben Samantha, zeg maar Sam of iets anders in die term


April

April is een vrolijke meid van 17 jaar. April is een meisje dat erg oplet wat ze zegt en hoe ze doet, ze wilt vooral geen mensen kwetsen of pijn doen met haar gedrag. April is dan ook bijna niet kwaad te krijgen, als je haar echter kwaad hebt kan je jezelf beter schuil houden. April woont samen met haar Vader, haar moeder is overleden toen ze ongeveer 14 jaar oud was. Dit is een erg gevoelig onderwerp waar ze amper over spreekt. Verder heeft April een rijke fantasie, zo rijk dat ze zich amper ergens anders op kan concentreren waardoor ze vaker klunzig uit de hoek kan komen. Ijdel wilt April zichzelf niet noemen, maar ze wilt er wel graag verzorgd uitzien, wat make-up heeft ze altijd wel op, echter is ze geen echte barbie. Haar hobbies kunnen verschillen van acteren tot rustig zitten te lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Living Together Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together Emptydo dec 04 2014, 19:56

Living Together 2d1a6nkLiving Together 10e3u5i
naam: Zi Tao (Tao)
Achternaam: huang
bijnaam: Tao, Panda, Peach, Red-panda(bij rood haar) blonde-panda(bij blond haar)
leeftijd: 19 (hangt af van medespelers.)
Geslacht:jongen
lengte: 183 cm
karakter: Tao is een voorzichtig persoon. hij is erg emotioneel en een zeer gevoelige jongen. Blijft dan ook het liefst bij zijn eigen gevoelens. hij kan erg bitchy kijken.
hobby: wushu (vechtsport), game, shoppen, rappen, dansen.
Sieraden: hij heeft veel ringen, armbanden en andere sieraden om.
zwakte: tao is onwijs bang in het donker. en zeker voor spoken. hij is makkelijk bang te maken. hierdoor durft hij nooit alleen te douche. hij is ook bang voor insecten.
extra Tao verandert zijn haar regelmatig soms zo vaak dat hij bijna elke dag een andere kapsel heeft.
afdeling: A- klas
familie: tao heeft een rijke familie dat uit alleen maar asiatische mensen bestaat. als hij iets wilt hebben krijgt hij het meestal ook wel. want zelf koopt hij het niet hij vraagt of je het voor hem wilt kopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

Living Together Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together Emptydo dec 04 2014, 20:00

April

We zaten in de auto, mijn vader en ik. Stilletjes zat ik op de achterbank wachtend tot we uiteindelijk op de plek van bestemming waren. Ons huis was ingestort , helemaal vernietigd. Het enige wat ik echt had kunnen redden was een foto van mijn moeder, die ik verkreukeld in de zak van mijn jas had zitten. We waren vies, mijn vader en ik. Van al het puin dat er lag toen het huis opeens instortte. Mijn vader was volledig assiatisch , zo waren al zijn vrienden dat ook, en natuurlijk alle familie. Ik was een halfbloedje, was altijd wel een buitenstaander geweest. Toen we bij het huis van de vrienden van me vader aankwamen las ik al vluchtig aan het naambordje dat deze mensen ook assiatisch waren. Niet veel later stonden we dan ook voor de deur, wachtend tot er werd open gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Living Together Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together Emptydo dec 04 2014, 20:18

Living Together 2d1a6nk
de deurbel ging. mijn oudere broer deed open. ik stond in de gang ver achter mijn broer ik keek over zijn schouder heen. om te kijke wie het was zo laat in de avond. ik zag een asiatische man met een meisje dat minder asiatisch. was dan die man. me broer riep me vader er bij nadat hij best diep boog ik wijgerde te buigen. voor die onbekende mensen. mijn vader duwde mij aan de kant en sloeg op me achterhoofd dat ik ook moest buigen. kort en geergert boog ik lichtjes voor over. 'kom binnen kom binnen. wat is er gebeurt?' vroeg me vader. hij trok de gasten mee naa de woonkamer daar ginnen ze aan de tavel zitten op kussentje op de grond. ik liep mee en stond geergert te kijken naar de gasten. ''wat doen zij hier.'' ik leunde tegen de keuken bar aan en keek hun na. me vader wenkte een strenge blik naar me toe dat ik ongepast deed. maar wat kon mij het schelen ik kende hun niet. hoewel dat meisje me wel slecht bekent voor kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

Living Together Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together Emptydo dec 04 2014, 20:24

Toen de deur open werd gedaan boog ik wat voorover, zoals in onze cultuur normaal was. Als we eenmaal binnen zijn en op een kussentje op de grond zitten laat ik mijn vader het verhaal doen, vertelende wat er is gebeurd. Ik zei geen woord, keek niemand echt aan. Als de onbekende man vroeg of het ging knikte ik zachtjes. " ze heeft het er moeilijk mee, alle foto's van mijn vrouw zijn verwoest" zijn stem was niet meer dan een zachte fluistering. De man wist waar me vader het over had, ik herkende hem vaag van de begravenis van mijn moeder. Ik keek pas weer op toen hij vriendelijk vroeg hoe ik heette. 'April'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Living Together Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together Emptydo dec 04 2014, 20:36

Living Together 2d1a6nk
'zitao?' zei me vader. en wenkte dat ik moest gaan zitten. 'wae?!' zei ik niet goed keurend. ik wilde niet bij die mensen zitten. ik stond met me armen over elkaar heen en keek naar de gasten. 'jullie kunnen wel bij ons blijven. mijn zoon zitao zit op de zelfde school als uw dochter hij kan haar mee naar school nemen en weer terug naar huis.' zei me vader. 'ik heb nog een extera logeer kamer voor u. misschien kunt uw dochter een kamer delen met een van mijn zoons. voor vanavond dan haal ik morgen een andere kamer leeg.' stelde hij voor. ik kuchte zolna ghet maar niet mijn kamer is dahct ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

Living Together Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together Emptydo dec 04 2014, 20:42

April

Ik was enkel nog maar stil en knikte alleen vluchtig toen er gezegd was dat ik de douche mocht gebruiken. Wanneer ik er dan onder vandaan kom word me een kamer toegewezen waar ik annacht kan slapen. Als ik eenmaal onder de deken zit, leunend tegen de muur aan pak ik de gefrommelde foto van mijn moeder erbij en staarde er even naar, daarna leg ik hem weg en sta ik al snel op waarna ik me begin om te kleden in mijn slaapspullen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Living Together Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together Emptydo dec 04 2014, 20:59

Living Together 2d1a6nk
ik was wat gaan eten het meisje was weg en de gast was met me vader in gesprek ik nam wat chipies stiekem mee om in me kamer verder op te eten voor als ik een manga boek ging lezen. ik deed de deur open en liep zonder te kijken naar mijn burau plots realiseerde ik dat het meisje in mijn kamer stond en dat niet alleen ook nog eens half naakt. 'kwhaaia!' riep ik en keek erg geschrokken. 'uit me kamer!!' riep ik boos. door mijn geschreeuw kwam me broer naar binnen. 'yo bro, jouw kamer is het grootst en jij hebt een twee persoons bed en ik niet.' zei de broer met een grijns. 'veel plezier vanavond panda.' zei hij met een flirty glimlag. ik gromde lichtjes naar mijn broer. en schelde een beetje naar hem in het chinees. 'raak niet zomaar spullen aan oke.' zei ik geergert en ging op mijn bed zitten. het was mijn kamer en ik ging niet weg ookal was ze half naakt. langsaam kwamen er 2 blosjes op me wangen. snel pakte ik mijn manga boekje dat over meisjes ging en stiekem ook sex hadden met jongens. maar ja da wost me pa niet dat ik dat las. ik deed het boekje voor me gezicht zodat ik haar niet kon zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

Living Together Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together Emptydo dec 04 2014, 21:03

Ik bleef als versteend staan als hij opeens binnen komt en eerst schreeuw dat ik zijn kamer uit moet, later zegt hij dat ik mag blijven als ik niet aan zijn spullen zit. Snel trek ik weer een shirt over mijn hoofd en ga dan weer snel onder me deken zitten. Ik pakte me schrift uit me schooltas en begon te tekenen. Het was een soort teken dagboek. Ik tekende wat er was gebeurd, zodat ik alles kon visualiseren , ik schreef nooit. Ik keek hem niet aan , maakte geen geluid. Mijn haar was vluchtig in een knot gebonden en ik had me bril op het puntje van me neus gezet terwijl ik zachtjes op me lip beet, nadenkend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Living Together Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together Emptydo dec 04 2014, 21:33

Living Together 2d1a6nk
ik had me manga boekje uit. maar mijn andere boekjes lagen naast het opgezette bedje van dat meisje. ik twijvelde en stond op vervolgens bukte ik voor het bedje en leunde helemaal over haar heen. ik pakte het boekje waar ik nog maar net bij kon op de voor pagina stond een bijna naakte meisje. toen ik het boekje had stapte ik snel weer achteruit. ik liep naar me bed maar zag dat het de verkeerde was ik liep weer terug en deed weer het zelfde als toenet. ik pakte een andere. vervolgens was het weer niet goed en ging maar naast haar op bed zitten totdat ik de goede manga boek had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

Living Together Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together Emptyvr dec 05 2014, 08:31

Ik schoot uit zodra hij met zijn lichaam over de mijne ging hangen om een of ander boekje te pakken. Ik zette me bril wat rechter en keek hem dan even recht aan, zwijgend uiteraard. Toen mijn mobiel ging pakte ik hem op n antwoorde vervolgens, natuurlijk in het Japans. 'nee pap is oke, ik ook niks aan de hand' mompelde ik kort. 'je weet dat ik dat niet kan, sinds mam.... Ik wil het er niet over hebben oke' mijn stem was zachtjes. 'ik ook van jou' zei ik waarna ik ophing en even naar Tao keek
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Living Together Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together Emptyvr dec 05 2014, 10:05

Living Together 2d1a6nk
het meisje werd gebeld. voorzichtig nam ze de telefoon op sachtjes fluisterde ze aan de telefoon. ze sprak japans dat kon je aan de klanken horen. mijn koreaans was zelf niet al te best. graag wilde ik zelf engels leren omdat ik dat een gave taal vond. ik liep weer terug naar me bed en ging half onder mijn dekens liggen. ongestoort las ik in me manga boek. het verhaal was op dit moment erg spannend, en natuurlijk zaten er ook scenes in die je liever niet aan andere lied lezen. met behulp van mijn dekens probeerde ik de voorkand van het boek te verbergen. met het meisje hier in me kamer kon ik me niet kompleet uit leven in me manga. daar baalde ik wel een beetje van. ik legde een hand onder me dekens op me broek. de jeuk en tintelingen werden steeds erger. zachtjes begon ik te krappen met me hand onder de dekens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

Living Together Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together Emptyvr dec 05 2014, 10:17

Ik ging recht staan en bukte me wat voorover naar me tas die verder weg stond waardoor er best veel inkijk was. Zelf had ik het niet echt door, ik was dan ook niet echt gewend om met een jongen op een kamer te slapen. Mijn shirtje kwam tot net boven me navel. Ook had ik een kort broekje aan die strak om me kond zat, me normale slaap kleding want zo zou ik echt niet over straat mogen. Als ik mijn boekje weer in me tas heb gestopt pak ik mijn mobiel en mijn oortjes eruit die ik uiteindelijk in mijn oren stop en weer rustig ga zitten
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Living Together Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together Emptyvr dec 05 2014, 10:29

Living Together 2d1a6nk
het meisje begon in me kamer te wandelen want dat zag ik in mijn ooghoeken. ik keek over het randje heen van mijn boek en zag haar bukken naar mogenlijk een tas. haar kleding was echt ordinear, heel kort en strak. zelfs haar shirtje lied de inhoud zien. eigenlijk had ze bijna net zulke boobs als de karakter in mijn manga. ''ugh, tao stop daar mee niet naar haar kijken ze is niets waard.'' dacht ik en hees mijn manga weer omhoog ik probeerde me te concentreren op het verhaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

Living Together Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together Emptyvr dec 05 2014, 10:38

Uiteindelijk ging ik in mijn bed liggen en draaide me om naar me zij, toen ik me oortjes in deed en me muziek zich afspeelde sloot ik al vrij snel mijn ogen. Dit ging nog een heel lang jaar worden aangezien ik hier totaal niet op me plek was. Ik voelde slaap over me heen komen door eat er vandaag wad gebeurd was ik best wel vermoeid geraakt. Niet veel later hoorde ik nog wat laatste noten van me muziek en viel ik in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Living Together Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Living Together
Terug naar boven 
Pagina 1 van 9Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: