cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Living Together

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Living Together - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 2 Emptyvr dec 05 2014, 11:03

Living Together - Pagina 2 2d1a6nk
eindelijk viel ze in slaap. ik pakte me bakje chipies en at ze verder op. mijn ogen werden steeds zwaarder maar ik wilde nog even dit hoofdstuk af lezen. helaas kon dat niet want ik viel in slaap voor het plot kwam. mijn wekker gin gaf om 4 uur sochtens. ik schrok me rot en zat meteen recht overeind. het schaaltje dat nog op me bed lag van vanacht gleed over mijn lagens heen en viel op de grond. gelukkig brak hij niet. ik legde het boekje onder me kussens, langsaam trok ik mijn t-shirt uit. deze gooide ik op me bed. naast mijn bed knielde ik neer en begon aan mijn dagelijkse push-ups. het meisje lag nog in bed. dat kon ik vanaf hier zien. '.... 20, 22....34' zei ik zachtjes in het chinees.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

Living Together - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 2 Emptyvr dec 05 2014, 11:08

Ik hoorde vaag ergens een wekker afgaan en voelde mijn ogen nog steeds heel zwaar zijn, uiteindelijk kreeg ik ze half open maar sloot ze al weer snel. Pas als mijn vader Mme wakker komt maken en zegt dat het tijd is voor ons dagelijks ritueel, namelijk het graf van me moeder bezoeken. Snel stond ik op en pakte waf kleding waarna ik meteen door liep naar de badkamercy en me snel omkleden
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Living Together - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 2 Emptyvr dec 05 2014, 12:53

Living Together - Pagina 2 2d1a6nk
ik was klaar met me training. pakte me kleding uit me kast en nam ze mee naar de badkamer. daar ging ik douche. me kleding had ik op een bijzet taveltje gelegd. onze douche was geblendeert aan de onderkant zodat je het geslacht niet kon zien.
onverwachts ging de deur open en stapt er iemand naar binnen toe. het was weer het meisje. ik keek boos en schelde in het chinees naar het meisje. snel draaide ik me rug naar haar toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

Living Together - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 2 Emptyvr dec 05 2014, 15:17

Ik keek verschrikt op als ik Tao daar zie staan en buig verontschuldigend naar voren. 'het spijt me' zei ik dan in het chinees terug. Een feit was dat ik van mijn vader meerdere talen had moeten leren, en aangezien Chinees een van de wereldtalen was dat ook. Snel draaide ik me om en kleedde me snel om op de kamer waarna ik mijn haar vluchtig opstak. Daarna deed ik mijn jas aan en vertrok naar buiten
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Living Together - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 2 Emptyma dec 08 2014, 11:03

Living Together - Pagina 2 2d1a6nk
ik had me haar gewassen en mezelf in gesopt. het water was lekker warm en dwarelde over mijn blote lichaam heen. *bonk bonk, bonk* klonk er. ik keek naar de deur. 'schiet op panda! me lessen beginnen eerder.' hoorde ik me me oudere broer roepen. 'ja, jah... bijna klaar.' zei ik. ik draaide de kraan uit en droogde me lichtjes af. vervolgens trok ik een van me mooiste school univormen aan. toen ik de badkamer deur open maakte werd ik zowat overvallen door me broer die naar binnen stormde. hij aaide wild over me haar heen niet veel later duwde hij me helemaal uit de badkamer. ik aaide met een vrons op me gezicht door me haar natte haar heen. ik sjokte naar de tafel toe en ging daar studeren. voor de toets die we deze dag hadden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

Living Together - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 2 Emptyma dec 08 2014, 11:14

'ik kan het gewoon niet' mompelde ik toen ik voor het graf van me moeder stond. 'door in klas F te blijven zitten is het enige waardoor ik me verbonden met je voel' zei ik zacht. 'ja ik weet dat vandaag de test is, zodat we op een andere klas worden ingedeeld. Ja ik weet dat ik in klas A hoor maar...' ik zuchtte.. 'ik weet het' zei ik net alsof doende dat me moeder zou terugprateb, daarna liep ik naar school
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Living Together - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 2 Emptyma dec 08 2014, 11:27

Living Together - Pagina 2 2d1a6nk
het was tijd om te gaan ik pakte mijn fiets en ging naar school. me vader zij dat ik samen met haar moest lopen maar als ze er niet is kan ik dat ook niet doen. ik lachte van opluchting dat ze niet meer thuis was gekomen. misschien had ik vanmiddag me kamer voor mezelf. ik parkeerde me fiets en zette deze opslot.

in de klas zat ik aan mijn standart tavel. een vriend kwam naar me toe lopen. heey, vandaag krijgen we nieuwe leerlingetjes in de klas.' zei hij met een flauwe stem. 'wie weet word het wel die vreemdeling met dat blonde haar.' vervolgde hij zijn verhaal. ik lachte. 'die engelsman bedoel je.' antwoorde ik. ik zat net als iedereen op een asiatische school. overal waar je keek zag je zwart of donkerbruin haar. westerse mensen waren nooit geliefd hier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

Living Together - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 2 Emptyma dec 08 2014, 11:43

Ik was al eerder op school en we hadden de test gedaan. Het minpunt was dat je aan draden werd gekoppeld en dus niet met opzet het foute antwoord kon geven. Niet veel later werd dus ook bekend dat ik in klas A thuishoorde. Ik slikte moeilijj, ik wou er helemaal niet heen. Ik werd naar de klas begeleid waar de leerlingen al zaten, ik keek ze niet aan. "het is een meisje uit klas F" gefluister was erg aaanwezig in de klas. "stilte!" riep een docent dan. "dit is onze nieuwe leerling stel je maar voor" ik slikte even en keek dan op als het stil is. 'Ik ben April' zei ik dan uiteindelijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Living Together - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 2 Emptyma dec 08 2014, 11:51

Living Together - Pagina 2 2d1a6nk
een jongen naast me tikte me aan. oi, ze zeggen dat die uit de f klas komt.' ik keek naast me en hoorde me vriend praten over een nieuw iemand. ik had nog niet van mijn papiertje op gekeken. dus wist ook niet wie er binnen kwam toen ik omhoog keek viel mijn mond open. 'no way.' zei ik ongemakkelijk. ik keek lichtjes geergert en gefrustreert. 'eens in F altijd in F.' zei ik en keek met een dode blik naar het meisje. 'hahah ze hebben vast de punten verkeert op getelt.' zei een jongen aan de andere kant van mij. ik grinnekte lichtjes van zijn opmerking.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

Living Together - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 2 Emptyma dec 08 2014, 12:52

Ik keek kwaad op toen er een hatelijk opmerkelijk uit Tao zijn mond kwam, 'vandaar dat ik je met je toetsscore heb ingehaald' zei ik droog en Wees naar het bord waar de punten stonden. Ik stond pp de tweede plek, Tao op de derde. Ik haalde even kort mijn schouders op en ging wat meer tegen het raam zitten, nee hier ging ik me niet thuis voelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Living Together - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 2 Emptydi dec 09 2014, 21:55

Living Together - Pagina 2 2d1a6nk
ik keek met ongeloof aan toen ze wees naar het bord. zij had mijn plek verovert. dit mog niet waar zijn. dit moest ik dromen. dit is niet echt het is onmogelijk. ik moest en zou haar in halen. anders zou ik me vader ten schanden toen. ik beet op me lip en negeerde haar reacties ze ging ver van mij vandaan zitten bij het raam. ik pakte me schrift en maakte wat oefen opdrachten. vervolgens keek ik ze allemaal na en had ze net als altijd allemaal goed. ''hoe kan zij beter zijn al ik altijd alles goed heb.'' dacht ik en ondersteunde mijn hoofd met me hand en eleboog op tavel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

Living Together - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 2 Emptywo dec 10 2014, 07:58

De dag was langzaam voorbij gegaan, de A klas was niet echt een warme klas zoals de F klas. Bij de F klas had ik vrienden, hier werd ik compleet de grond in gestampt ze vonden duidelijk dat ik hier niet thuis hoorde. Ik was dan ook maar al te blij toen we naar huis mochten, ik liet Tao alvast doorgaan want eerlijk gezegd had ik geen behoefte pm met hem te lopen, en hij vast ook niet met mij. Ik was dan nog even bij mijn vrienden geweest waarna ik door ging naar Tao zijn huis. Als ik daar binnenkom zit iedereen in de woonkamer, de ouders van Tao. Zijn broertje. Tao zelf, en mijn vader. Als mijn vader me ziet springt hij op, en een ding zag ik al, hij had zitten drinken. "je hebt je moeder verraden" zei hij enkel sissend en haalde niet veel later naar me uit. Mijn wang brandde, en ik wist zeker dat het blauw zou gaan worden. Ik zag even niks meer waarna ik de tweede slag net kon ontwijken en doorliep naar boven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Living Together - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 2 Emptywo dec 10 2014, 09:12

Living Together - Pagina 2 2d1a6nk
en zoals ik hoopte kwam april niet naar me toe na de einde van de les. ik stond nog even met me vrienden te praten over het aankomende schoolbal. 2 van de 5 vrienden hadden al een meisje. tenslotten was het hun vriendinetje die ze al langer hadden dan dit schooljaar. de andere drie jongens hadden al een meisje op het oog. een van hun duwde mij speels aan. 'eeh panda waarom vraag je die trut niet?' vroeg hij. ik keek hem verwart aan 'wie?' vroeg ik. 'die nieuwe in onze klas. misschien kan je haar zo terug pakken. door met haar te spelen.' legde hij uit. ik vronste. 'zelfs daar is ze te slecht voor.' zei ik en wees zijn aanbot af met een gebaar. 'kom op man. je kan haar erg voor schut zetten.' ging hij verder en stote me nog een keer aan. ''hij sloeg best hard.'' ik wreef over mijn schouder heen. 'idk, ik moet het nog aan zien. wil niet uit gelaggen worden omdat ik dan met haar om ga.' vertelde ik en keek en beetje bitchie. 'dat is nou het mooie er van tao. als je haar hartje verovert hebt, laat je haar kij hard stikken in het openbaar waar iedereen bij is. dan weet ik zeker dat ze niet naar het examen komt wegens een gebroken hartje. en dan sta jij weer boven haar. en dan weet iedereen dat er met jouw niet te sollen valt.' legde hij uit en keek me aan met een gemene glimlag. 'ja dat is een goede.' zei ik en glimlachte.

na zoon 10 minutjes vertrok ik naar huis. ik wam alleen thuis. me broer liep naar me toe. 'waar is april?' vroeg hij gelijk. 'weet ik niet, ze kwam niet dus kan ik ook niet haar hier een brengen.' zei ik droog en wilde naar mijn kamer toe lopen. onverwachts voelde ik iemand aan mijn arm trekken. ik draaide mijn gezicht naar achteren. en zag me vader staan hij keek best boos. 'zitao you zou april mee naar huis nemen. dadelijk raakt ze verdwaalt of iets.' zei hij streng. 'pa, ik heb op haar gewacht na school maar ze kwam niet. ik kan moeilijk de hele dag lopen wachten op haar.' zei ik alsof het niet mijn schult was. ik vring me los en ging naar me kamer.

na ongeveer een uurtje liep ik naar beneden toe. me vader had een drank op tafel gezet. ze hadden veel lol zelfs mijn oudste broer deed mee. voorzichtig liep ik naar de keuken in de hoop dat ze me niet zagen. 'oi, bro! kom er bij zitten.' zei me broer. met een downie gezicht liep ik naar me broer toe. me vader keek me nog altijd boos aan. 'ze is nogsteets niet thuis gekomen.' gromde hij bijna. ik ging zitten en op dat moment ging de deur open. het was april. haar vader stond op en liep naar april toe. ik dacht dat hij bezorgt was en haar wilde omarmen en knuffelen. maar in plaats daar van sloeg hij haar vol op haar wang en dat twee maal. ik kneep bij het horen van de klap even mijn ogen dicht. ik hield er niet van als mensen geslagen werden maar wat kon ik er tegen doen. als ik zou opstaan en hem tegen hield zou ik ook een klap kunnen verwachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sammie

Sammie


Aantal berichten : 76
Registratiedatum : 04-01-14

Living Together - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 2 Emptywo dec 10 2014, 10:55

Ik was naar boven gelopen en was voor de spiegel in de badkamer gaan staan. Met trillende handen ging ik even naar mijn slaap die al langzaam blauw begon te trekken. Ik kon niet ontkennen dat dit de eerste keer was dat me vader me sloeg, toen mijn moeder was overleden was hij compleet veranderd. Ik slikte en deed er een nat doekje op waarna ik even mijn ogen dicht kneep. Huilen deed ik al lang niet meer, het was iets waarmee ik was gestopt toen hij me voor de zoveelste keer had geslagen. Ik ademde diep in en uit om mezelf rustig te krijgen. Daarna keek ik weer in de spiegel en zuchtte diep. Deze dag kon niet beter, top..
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Living Together - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 2 Emptywo dec 10 2014, 14:43

Living Together - Pagina 2 Xy5na
oudere broer
mijn ogen volgde het meisje dat de trap op rende. ik keek naar tao en dan weer naar de trap. tao schudde zijn hoofd van nee. ik wist dat tao bang was voor harde klappen. panda was daar echt een mietje in en had bij de kleinste aanrakingen al pijn. maar tenslotten deed ik ook niets op het moment dat ze geslagen werd. misschien waren we alle twee bang voor de macht van vader. ik stond op en boog lichtjes voor over naar me vader. vervolgens liep ik ook de trap op omhoog. ik klopte eerst op de deur en deed hem dan open zonder op een antwoord af te wachten. 'oi, gaat het wel?' vroeg ik en leunde tegen de zijkant aan van de deur post. met me armen over elkaar heen.

Living Together - Pagina 2 2d1a6nk
Zitao huang
me broer gaf een sijntje dat ik naar boven moest gaan. ''dacht het niet he.'' dacht ik en schudde nee. nog geen minuut later stond me broer zelf op. nadat hij de trap op gelopen was rende ik naar mijn kamer toe en pakte daar wat leer boeken. toen ik terug wilde lopen via de overloop kon ik door de kier van de badkamer naar binnen kijken. hij was in de deur opening gaan staan. met lichtjes medelijde keek ik naar haar slaap waar de man op geslagen had. snel liep ik verder, de trap af en ging beneden zitten aan tafel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Living Together - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Living Together   Living Together - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Living Together
Terug naar boven 
Pagina 2 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: