cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Nightwell story

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 19, 20, 21
AuteurBericht
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Nightwell story - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 21 Emptywo jul 09 2014, 17:07

Nightwell story - Pagina 21 16aw4mx
Griffyn

Griffyn's face lit up when he heard about the other instruments. he half ran, half jumped to the car and searched through it. Finally he found what he was looking for. 'Ahaa!' he said happily as he held up a tinnen flute. 'Just what I was looking for, I had one of these when I was younger but then it was made out of wood. My dad said some weird child stole it.' he turned to look at the others. Eon was already making a huge fire and Lyralinn was making sure everyone had something to sit on. When she had dropped a big heavy branch Griffyn just sat down without asking if he could help. 'Oh Lyra, do you need help? Why thank you Griffyn that is very polite from you.' Griffyn looked up and smiled shyly. 'Sorry Miss Lyralinn... do you need any help?' Lyralinn smiled and shook her head. 'No I'm already done.' she looked at Yidae then, who was leaning against a tree. 'Also thanks for asking.' Yidae held up his shoulders. 'Miss Lyralinn look.' Griffyn said and held up the flute. 'Look whatI found.' 'Can you plan on that?' Lyra asked. 'Of course, why else would I be so happy with it?' Lay sat down next to the boy, his guitar still in his hands. 'I got that from a old farmer. It is pretty isn't it.'
'Yes it is. I wonder if I can still play it when it is made out of tin instead of wood though.' he sat better and placed the whistle to his lips. In the beginning it was a little out of tone but finally he got it. It was a lovely melody of a little song mothers would sing to their little childeren. In the middle of the song Lyralinn jumped up. 'Oi I know this song!' she said enthousiastic. 'Of course you know the song, everyone knows.' Eon spit back. 'Alright, Lay do you know it on your guitar?' he nodded after some moments. 'Let's sing together, around the fire.' Griffyn said and everyone agreed.
Again, Griffyn was the one to start and Lay soon came in with his guitar. Eon also had an intrument but he wasnt really good at it. Yidae just listened and Lyralinn would be the one who did the singing. And she was very good at it. Her voice was like an beautiful maiden who walked the forest paths with long, braiden hair. 'Hi ri-abh o hiùraibh o ho. Hi ri-abh o ro hùbhag' She began and everyone looked at her, for she sang Gàidhlig perfectly. 'Chum thu air deireadh air chàch mi, Gun fhios dha m'athair no m' mhàthair. Gun fhios dham phiuthar no m' bhràithair. A bhean ud thall aig a chuibhle.' She sang the whole song and Griffyn and Lay were very enthousiastic with playing, which made the mood even happier.
After that they sang a few other songs and Griffyn and Lay often played intsrumental together.
Little did they know, that there was something watching them. Well, not what, more like whom. It was the guard. the guard who had attacked Lyralinn all those days ago. The guard who was saved by Yidae and had run off. The guard who had wanted to touch and do things with Lyralinn. He was back and he wasn't happy. "Look at those little stupid children. So pathetic." he thought. He saw Griffyn and anger rose in him. "So the little thief is still there." then he looked at Eon. "No idae who that is. But I do know that girl." his eyes wandered to Lyralinn's back. "Such a shame that she can fight so good. I can do things with her like I never did before to a woman." Then he saw Yidae. "Him... he saved my life. He has magic, I must be careful."

Nightwell story - Pagina 21 2r3a1jm
Lyralinn

Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Nightwell story - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 21 Emptyma nov 03 2014, 10:57

Nightwell story - Pagina 21 2podraf

YiDae

De nacht verliep soepel. Na dat ze gezongen hadden en muziek gespeelt was iedereen gaan slapen we hadden om ste beurd de wacht gehouden.

De zon kwam op en scheen op de slapende gezichten van de groep. Ik had als laatste de wacht moeten houde en dwaalde wat rond. De hele nacht had ik al het gevoel dat er iemand was. Dat bleek ook zo.

Iedreen ontwaakte en pakte te spullen om te vertrekken. We zadelde de paarden en vertrokken. Lyralinn griffen en Lay voor op Eon daar achter en ik als laatse met de kar van Lay. We kamen uit bij een put waar we ons zouden opfrissen. Lyralinn ging even wat doen en wij bleven bij de put


Nightwell story - Pagina 21 Swckra

Eon

Ik ging op de rond van de put zitten en keek zo rond.

Nightwell story - Pagina 21 33k4vas

Lay

We waren aangekomen bij een drink gelegenheid. Ik keek naar griffin die er vermoeit uit zag. 'gaat het wel?' vroeg ik me stem was bezorgt. Langzaam liep ik naar hem toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Nightwell story - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 21 Emptyma nov 03 2014, 11:24

Nightwell story - Pagina 21 16aw4mx
Griffyn

'What? Yeah. I am fine.' he smiled a bit at Lay, happy that someone talked to him. 'Just a bit tired, that's all....' he looked at Lay for a longer time, searching for anything he could talk about. 'So what about you heh? How are you doing?'

Nightwell story - Pagina 21 2r3a1jm
Lyralinn

Lyralinn stepped off her horse and petted him that he did well. With that she left the boys for a while. girls have to do things too you know. she walked towards some trees that stood on the west side of the well. She did her thing and enjoyed her little time alone. aWay from the talkactive boys she had to look after.

Nightwell story - Pagina 21 10g9xxx
Lief

He too petted his horse, but he didnt leave though. he sat down against the well, picking at the fresh grass around him.

Nightwell story - Pagina 21 350wdn4
Leamanne

*splashes water into his face.*
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Nightwell story - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 21 Emptyma nov 03 2014, 18:47

Nightwell story - Pagina 21 2podraf

YiDae

Langzaam volgende k lyralinn er was niet niet helemaal in orde. het voelde niet vertrouwt aan. Toen ze richtin een aantal bomen liep zag ik die wachter weer. Hij liep langzaam naar haar toe. Ik wilde naar hun toe stappen maar ik stapte de anderkant op en verschool me achter een boom. toen ze herry maakte klom ik de boom in en bekeek wat er gebeurde van boven af.

Nightwell story - Pagina 21 Swckra

Eon


Nightwell story - Pagina 21 33k4vas

Lay

Oh goed hoor. Ben het gewent om altijd te reizen' antwoorde ik 'k kom uit het ooste en ben hier helemaal heen gereist. Te voet'Dat laaste zei ik zuchtend. 'Alleen me kont en me bovenbenen doen zeer ben niet gewent om paard te rijden.' Ik wreef over me bovenbenen en keek naar de paarden.


Laatst aangepast door Evilian op do dec 04 2014, 21:02; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Nightwell story - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 21 Emptydi nov 04 2014, 11:28

Nightwell story - Pagina 21 16aw4mx
Griffyn

'Walking hah, that should have been an increadible long trip. I think your feet get used to it though. Off course they get used to it otherwise you wouldnt have any feet left. oh that was stupid, forget I said that.' he looked at his hands, who were on his lab. 'What brought you here though?'

Nightwell story - Pagina 21 2r3a1jm
Lyralinn

With a sigh, she maked herself ready to go back to the well. she was done sooo, no reason to stay away for much longer. But when she had taken two steps something in the corner of her eye got her attention. looking up, she looked irritated.
'Alright... I dont even WANT to know what you are doing there.' she held up her hands and walked to the well while shaking her head in disbelief.




[[[Leamanne en Lief zijn nog niet bij het gezeldschap, mijn fout Wink ]]]
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Nightwell story - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 21 Emptywo nov 05 2014, 09:22

wachter[\b].

ik likte me lippen af. nergens was die magic user dus nu was het mijn kans. ik stond en liep naaer der toe. ze hale haar handen op en zei wat ik lachte. toen ze iets verder wad gelopen pakte ik haar am beed en draaide haar tegen de baam waar yidae in zat. " volgens mij moetsen wij nog iets afmaken" zei ik lacjtens

Nightwell story - Pagina 21 2podraf

[b]YiDae

*kijkt nog toe^

Nightwell story - Pagina 21 33k4vas

Lay

Ik luisterde naar het vele gepraat van de jongen 'Me voeten leven nog hoor' zei ik lachend. 'Ik ben op me 5de vertrokken dus heb er wel lang over gedaan' zei ik trots. 'Ik hoop dat ik in nightwell mijn dingen kan verkopen' dit zei ik iets stillen
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Nightwell story - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 21 Emptyma dec 15 2014, 08:51

Nightwell story - Pagina 21 15gqyv8
Griffyn.
Griffyn keek langs Lay naar de wagen met spullen. 'ga je echt alles verkopen dan?' vroeg hij verbaast. 'zonde... al die instrumenten. Maar jah....'

Nightwell story - Pagina 21 11m7vq1
Lyralinn.
Toen ze de man zag wist ze meteen met wie ze te maken had. Het was de wachter die ze eerder al achtervolgt had aangezien Griffyn iets van hem gestolen had ofzo... iets like that. 'Get off me.' zei ze meteen en ze sloeg met een grote zwaai de man's hand weg. Ze bleef hem wel aankijken though, zeker niet dat ze nog een keer by surprise zou worden benaderd. "Waarom had die boom eikel niets gezegt?" dacht ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Nightwell story - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 21 Emptyvr jun 05 2015, 08:27

Lay:

Ik knikte. 'HEb geld nodig om nieuwe instrumenten te halen.'legde ik uit.

Yidae:

Ik sprong uit de boom en liep naar de twee toe. Ik legde me hand op de schouder van de man. 'Vertel wat wil je'zei ik. Ik keek de man recht aan.

wachter:
Ik schrok me dood. en me hand bloede door de klap van het zwaard.'ME dochter!' zei ik en keek hem aan. Jammer ik wilde die vrouw toc hgraag even nemen. Maar met hem in de buurt ging het hem niet worden... 'Ze is mee genomen..'
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Nightwell story - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 21 Emptyzo jun 07 2015, 21:50

Nightwell story - Pagina 21 15gqyv8
Griffyn.
'Geld nodig? Waarom heb je geld nodig je kan toch heel gelukkig zijn zonder geld? wij hebben geen geld en ik leef toch ook nog,, zelfs erg gelukkig zelfs.!' hij glimlachtte en gaf Lay een klopje op zijn rug. 'Wat ik me wel afvraag though, is waar de rest is.' hij keek in de richting van waar Lyralinn en Yidae heen warne gelopen.

Nightwell story - Pagina 21 11m7vq1
Lyralinn.
Yidae kwam naast haar op de grond terecht. zonder ook maar een kik te geven bleef ze e wachten aan kijken, klaar om elke moment in actie te komen. 'Je dochter?' vroeg ze schuw. 'U heeft een dochter?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Nightwell story - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 21 Emptyzo jun 07 2015, 21:56

Lay:

'ik glimlachte en had echt respect voor de jongen. Zo heerlijk om te horen. ' Ik moet voor me zusjes en ouders passen. Ze is erg ziek en met het geld kunnen we iemand betalen die haar misschien kan genezen' legde ik uit. Ik droomde wat voor me uit. ik keek op en merkte toen dat de rest oo kweg was. ' Misschen hebben ze even hun genot je samen?' zei ik dromerig en langzaam en begon zachtjes te lachen

Yidae:
Ik glimlachte en keek naar de twee en moest zegge ndat ik er best van genoot.

Wachter:

Ik zuchte en lied me hoofd zakken. ' Jah ik heb een dachter van 18 jah!' zei ik boos ne keek de vrouw aan, ' En nee ik heb geen vrouw meer aan mijn zeide!'



Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nightwell story - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 21 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nightwell story
Terug naar boven 
Pagina 21 van 21Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 19, 20, 21
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [story] the end of the world
» Love story
» Love story
» Story in beacon hill
» [story] er was eens... - marvel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: