cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Nightwell story

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 16 ... 21  Volgende
AuteurBericht
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester

Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Nightwell story - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 12 Emptyzo jun 08 2014, 11:57

Nightwell story - Pagina 12 2r3a1jm
Lyralinn

She didn't say anything on that. She did hear it though, and she had the sigh a bit. "This is going to be such a long journey..." Suddenly she felt something and she stopped walking. 'Eon.... what was that?' She asked with fire in her voice.

Nightwell story - Pagina 12 16aw4mx
Griffyn

'What's wrong? Why did you stop walking?' Griffyn asked, oblivious that Yidae was in deep thoughts. he looked at the black haired with big question marks in his eyes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 12 Emptyzo jun 08 2014, 12:02

Nightwell story - Pagina 12 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_33k5vas

YiDae

'Wats wrong?' Ik begon weer te lopen zonder iets te zeggen. Na een paar minuten gromde ik 'der is niks' Ik zocht in me broekzak en greep mijn ring beed.
De vraag over mijn story nergeerde k volledig.

'We zijn er bijna....' zei ik toen we langs een grootte rotsblok liepen.

Nightwell story - Pagina 12 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_eon

Eon

'ik... ik... hm... IK DEED NIKS' zei ik en haalde heel beschaamend me hand door me haar heen. 'hmm wanhopig keek ik rond om een uitweg te zoeken voor de vraag'Kijk daar' EN ik wees over het water heen. Niet datik iets zag maar het was me enige uitweg
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester

BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 12 Emptyzo jun 08 2014, 12:07

Lyralinn

Lyralinn followed his finger to where he was pointing at. She looked and when she did, she saw their selution. 'Eon that's it!' She smiled brightly and signed to him that he had to follow her.

Griffyn

"Oh Dear.. I made him angry, How do you know Grif? Why I just know it, look at his face that can't be a happy face dont tell me that that is a happy face. mmh your right, he is angry, maybe at you because of your silly question! Thank you, I will reconsider that question the next time I want to ask it." It was like a war inside of Griffyn's head, talking to himself like a crazy person who had morep personallities or something, which wasn't the case here, he really did just talk to himself. 'How do you know where close by?' He asked, leaving the thoughts for now. 'Have you been here before?'
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 12 Emptyzo jun 08 2014, 12:21

YiDae

'Jah ben hier vaker geweest. Maar das niet de rede' Ik wees naar een bord met een pijl waar opstond welkom in Maire.
Ik wilde voorbij de rots openen maar ik voelde dater iets aan de hand was. 'wacht' Zei ik en zorgde er voor dar griffyn niet langs hem kon lopen. 'Dit klopt niet'

Eon

Ik keek verbaast toen Lyralinn iets gevonden had. ''kekeke dat was een goed plan van mij'' dacht iktrots en bijna huppelend liep ik achter lyralinn aan. 'lyralinn...?' vroeg ik twijfelend ''damnt ik wilde vragen wat ze zag.. Maar dan val ik door de mand dat ik net niks zag'' dacht ik en makte me zin niet af
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester

BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 12 Emptyzo jun 08 2014, 13:01

Lyralinn

'mmh?' Lyralinn asked back, hearing that Eon wanted to ask a question. She had reached the beginning of the bridge and was looking down and around her.

Griffyn

'What? What's wrong??' Griffyn asked when he saw Yi's face. 'Is there something bad?' he began to look around him to see for himself.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 12 Emptyzo jun 08 2014, 13:58

YiDae

'houd je wapen in de aanslag'

Eon

'huemm.. wil je daar overheen... watals het breekt?' voreg ik een beetje nerveus toen i knaar de hangbrug keek.. Deze ziet er uit of hij zijn laatste paar jaren achter zijn rug heeft
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester

BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 12 Emptyzo jun 08 2014, 14:03

Lyralinn

'Wellll.. IF it break,, that would be an awesome adventure!' she was so happy and facinated about that bridge, that she couldn't wait any longer to go over it. So she set one foot onto the wooden bride and placed her weight on it, trying to see if the bridge was stable enough.

Griffyn

he made a little, scared noise as Yidae said that. he took his knife from his beld en held it furmly with two hands.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 12 Emptyzo jun 08 2014, 14:20

YiDae

ik keek om en zag het mini mesjes van griffyn. er kwam een grim op mijn gezicht 'dat is het?' ik kreeg bijna medeleide met het wapentje. 'Hier' Ik gooide hem een blade aan van ongeveer een halve meter. 'gebruik deze.'

Eon

'he...he...hheh' lachte ik fake. aventuur.. jah leuk hoor ter pletter vallen in water... Ik keek hoe ze haar eerste voet op de balk zetten. ''aaah'' ik gilde zonder geluid.
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester

BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 12 Emptyzo jun 08 2014, 14:24

Lyralinn

'Wellll.. IF it break,, that would be an awesome adventure!' she was so happy and facinated about that bridge, that she couldn't wait any longer to go over it. So she set one foot onto the wooden bride and placed her weight on it, trying to see if the bridge was stable enough.

Griffyn

Griffyn didn't catch the blade, afraid that it would slice of his hand or something. He did pick it up very carefully though, and immediatly brushed off the durt. 'Th... thanks...' he said. 'But what is it that's coming? because I'm not really good at fighting like this.' he gave a very shy smile, letting Yi know that there was no harm done.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 12 Emptyzo jun 08 2014, 14:32

YiDae

'sst' ik brak zijn gepraat af en liep op me hoede verder. ineens kwam er een man aangerent. Helemaal onder het bloed 'GO AWAY GO AWAY' gilde hij. Toen hij dichter bij kwam en Yidae zeg remde hij zo hard dat hij op de grond viel 'AN OTHER DEVIL DON'T KILL MEE' Gilde hij terwijl hij richting het water kroop. Op zijn kleding was niet allen bloed te zien maar ook spinnenrag.

Eon

'he...he...hheh' lachte ik fake. aventuur.. jah leuk hoor ter pletter vallen in water... Ik keek hoe ze haar eerste voet op de balk zetten. ''aaah'' ik gilde zonder geluid.
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester

BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 12 Emptywo jun 11 2014, 19:58

Lyralinn

'Ha! look, It doesn't break!' she said with a huge smile. Another step and the bridge still held. 'Owkee, I'm going first, then you, because if I can make it to the other side, then you can do that as well... you little one.' she gave him a wink and carefully walked to the other side.

Griffyn

Griffyn jumped when the man came out of nowhere. 'Yidae who is he? why is he covered in blood?'
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester

BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 12 Emptywo jun 11 2014, 20:02

Lyralinn

'Ha! look, It  doesn't break!' she said with a huge smile. Another step and the bridge still held. 'Owkee, I'm going first, then you, because if I can make it to the other side, then you can do that as well... you little one.' she gave him a wink and carefully walked to the other side.

Griffyn

Griffyn jumped when the man came out of nowhere. 'Yidae who is he? why is he covered in blood?'
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 12 Emptywo jun 11 2014, 20:30

YiDae

'Der is een ''duivel'' in het dorp of iets. Let take a look' Ik pakte me boog en spande hem aan. Langzaam liep ik voorbij de man die op de grond lach te spartelen. 'dont kill me devil' was het enige wat hij kon gillen en maakte kruisgebaren.

Toen ik het dorp in zicht kreeg kon ik geloven wat ik zag. mensen rende alle kante op. aan de rand stonden huizen in de fik en vele ware met spinnenrag ingewikkeld. 'owow'

Eon

'you little one' 'well mijn lengte is het enige kleine aan mij' zei ik grommend en keek hoe Lyralinn over de brug ging. Voorzichtig zette ik ook het eerste stapje
De brug kraakte als een gek
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester

BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 12 Emptywo jun 11 2014, 20:34

Griffyn

'Dont tell me... that is the town we were heading to, isn't it?' Griffyn asked as he stood right beside Yidae, looking with big eyes of terror to the burning city. The flames were high and the smoke was s o intense, that even from where they were standing, you had trouble breathing. 'How can people stay in there? There isn't any fresh air what so ever!' he looked at Yidae. 'Are you really going there?'

Lyralinn

'Come on you can do it! the bridge made that sound as well when I walked across it remember.' Lyralinn yelled from the sideline. 'Come onnn! It isn't that hard now is it? The bridge will hold you I'm sure of it!'
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 12 Emptywo jun 11 2014, 20:44

Nightwell story - Pagina 12 Fu8ego

Anne

'Eten eten nomnomnom'bulderde ik en klapte met mijn kaken. Met mijn voorpoten stak ik mesnen vna de straat en gooide ze mijn mond in. 'DIE DIE DIE'

YiDae

'hehehehe' een gemene glimlach verscheen op mijn gezicht 'Playtime' Ik nergeerde Griffin volledig en toverde uit mijn zak razend snel een mondkapje deze deed ik voor en liep verder naar het dorp toe.

Eon
Met trillende benen zette ik een tweede stap. Onder me zag ik hoe het water als gekken een en weer ging. 'JAAAH' gilde ik geregerd terug, 'Ik loop al door'
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 12 Empty

Nightwell story
Terug naar boven 
Pagina 12 van 21Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 16 ... 21  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Love story
» [story] the end of the world
» Love story
» [story] er was eens... - marvel
» [Sub-story] The Academy part 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: