cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Nightwell story

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Nightwell story - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 20 Emptydo jun 19 2014, 22:13

Nightwell story - Pagina 20 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_33k5vas

YiDae

Ik sprong over het hek en pakte twee paarde eentje was een grote zwarte genaamt Lirit. Het tweede paardje was een stuk kleiner en geschikt voor het trekken van een karretje. De paarde volgde me alsof ze me kende. Bij het kleine witte paardje bond ik het kartje vast vna de jongen. 'So'

Nightwell story - Pagina 20 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_eon

Eon

'ja elk paard en zoveel we willen. Deze paarden weten de weg terug. We hoeven alleen de namen van de paarden op te schrijven. Zie Brandmerk nek' Zei ik terwijl ik  Meakinu naar Griffyn toe leide en de manen opzei gooide zo dat je de brandmerk kon zien.

Nightwell story - Pagina 20 33k4vas

Lay

ik keek der aan Snel knikte ik ja.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Nightwell story - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 20 Emptydo jun 19 2014, 22:26

Nightwell story - Pagina 20 16aw4mx
Griffyn

'Ahh now look at that. Mystique he, that is a beautiful name! Are you beautiful then?' he asked to the horse like he knew her for his whole life. 'I want you to go with me on my journey alright. Eon.. Mystique it is.' he smiled.

Nightwell story - Pagina 20 2r3a1jm
Lyralinn

'Good' she said with the biggest smile ever. 'Let's find a horse for you then!' she turned and ran to Griffyn, Eon and Yidae. The horse she picked was a white one, with silver like manes and a very long tail. 'Hellooo.... Silvermist!' as she looked at the burning.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Nightwell story - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 20 Emptyvr jun 20 2014, 09:50

Nightwell story - Pagina 20 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_33k5vas

YiDae

Ik klom op het paard zonder zadel of halster. En bleef daar wachten op de rest

Nightwell story - Pagina 20 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_eon

Eon

Hebben we ons paarden. Dan geef de namen maar dan schrijf ik ze op. Ik liep naar binnen ein schreef de namen op. Als je een zadel of iets wil kan je ie in de schuur halen

Nightwell story - Pagina 20 33k4vas

Lay

Ik bleef even staan en kijken. 'Hmm.. Moeten we echt paardrijden.' Na even stapte ik ook over het hek en zocht een paard. Hij was gevlekt. 'wat een mooie'. Belle was haar naam. pakte j
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Nightwell story - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 20 Emptyvr jun 20 2014, 14:16

Nightwell story - Pagina 20 16aw4mx
Griffyn

He gave the name of his horse and grabbed a sabble. Laying it on her, he kept talking to her the whole time. Then he jumped up and sended Mystique to stand next to Yidae.

Nightwell story - Pagina 20 2r3a1jm
Lyralinn

Lyralinn did the same as Griffyn. But when she sat down on her horse, she drove away. 'I will be back in a few seconds, it won't be long!' It wasn't long indeed, after a second of 23 she came back, happy and her hair in a mess. 'Alright let's go.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Nightwell story - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 20 Emptyvr jun 20 2014, 14:38

Nightwell story - Pagina 20 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_33k5vas

YiDae

Griffyn kwam naast me staan. 'Is het je eerste keer' Vroeg ik terwijl ik naar het huisje bleef staren. De veulen die binnen was sprong steeds tegen het raampje aan 'sstt Angel' Fluisterde ik naar het veulendje, 'jij om wel goed terecht'


Nightwell story - Pagina 20 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_eon

Eon

Lyralinn kwam terug 'Kom we gaan' ik reed zoals gewoonlijk weer in de verkeerde richting. de nieuwe jongen vroeg verbaast of we die kant wel op moesten. Toen draaide ik me om 'Waarom rijd je dna mee als je het zo goed weet' Gromde ik en reed snel achter lyralinn aan.

Nightwell story - Pagina 20 33k4vas

Lay

De jongen met wit har reed de verkeerde kant op. Dat wist ik omdat ik in dat gedeelt al 3 dagen verdwaalt was. Hij gromde terug en het enige wat ik kon zeggen was sorry. De jongen met Zwart haar en zwarte ogen begeleed het andere paardje met mijn karretje
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Nightwell story - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 20 Emptyvr jun 20 2014, 14:44

Nightwell story - Pagina 20 16aw4mx
Griffyn

The fellowship rode for hours and the Castle on the horizon became bigger and bigger. 'I'm glad we are almost there... although sleeping in the woods was kinda fun too.' Griffyn said to Yidae. He had been talking for almost 2 hours straight now, mostly of all kinds of stuff. Like what his favorite food was, or what color his mother's hair had. Even some adventures of his Dad! He laughed again as he thought of something funny. His mind was going 100000 miles at the time.

Nightwell story - Pagina 20 2r3a1jm
Lyralinn

She had listened to everything Griffyn said behind her, and she was getting rather tired of it. Finally she snapped. 'Oh all the heavens above Griffyn can you shut up for a moment please!?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Nightwell story - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 20 Emptyvr jun 20 2014, 15:01

Nightwell story - Pagina 20 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_33k5vas

YiDae

Ik reed naast Griffyn. Dit was de grootset fout die ik ook was begaan. Ik wist al snel mijn paard achter inde rij te zetten zodat De nieuwe jongen naast Griffyn kwam te rijden. Ik was extreem langzaam gaan rijden dus ik had niet echt veel last meer van de andere
Nightwell story - Pagina 20 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_eon

Eon

Griffyn kon zijn mond echt niet houden.. we hadden uren gereden en me kond deed zeer. Niet alleen me kon.. me hoofd ook. Ik beet echt op mijn lip om niet ui te vliegen tegen Griffyn. Maar het duurde niet lang of ik zou echt een trap tegen de kont van het paard geven

Nightwell story - Pagina 20 33k4vas

Lay

Ik reed halverwegen de rit ineens naast een jongen met bruin haar en blauwe ogen. Deze heten griffyn. Maar ik kende bijna heel zijn levens verhaal omdat ik geinterseert luisterde en doorvroeg. ineens werd de vrouw boos. Ik snap echt neit waarom. Het was juist gezellig dat hij zo veel vertelde
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Nightwell story - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 20 Emptyvr jun 20 2014, 15:07

Nightwell story - Pagina 20 16aw4mx
Griffyn

'Sorry Miss Lyralinn.' Griffyn said, but he squinted his eyes at her with a big smile. 'Are you missis grumpy face todaaayyy?' (Lyralinn.) 'It certainly did not. I just like talking, can i?'

Nightwell story - Pagina 20 2r3a1jm
Lyralinn

'You little bastard!' she steared Silver around and rode towards him. 'You have to shut up for only a MOMENT! I can't stand it anymore with those stories of you! What is wrong with you are you afraid of something? are you under some kind of spell? You were never like this.' she looked at him intensifly. Then she turned to Eon. 'He little one... maybe your 'prank' did something to his mind or whatever.' (Griffyn.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Nightwell story - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 20 Emptyvr jun 20 2014, 15:13

Nightwell story - Pagina 20 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_33k5vas

YiDae

De groep was gestopt. Ik zuchte toen ik Lyralinn hoorde rage. Ik liep langzaam langs haar en tikte op haar hoofd 'Kom lyralinn je geeft me hoofdpijn met je gescheeuw. Laat die jongen toch'

Nightwell story - Pagina 20 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_eon

Eon

'HEEY wat heb ik nou weer misgedaan Dat hij zijn bek niet kan houden wil niet zeggen dat ik daar iets mee te maken heb.' Zei ik grommend en reed alvast voor uit

Nightwell story - Pagina 20 33k4vas

Lay

Ik snapte niet echt wat er nou precies gaande was.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Nightwell story - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 20 Emptyvr jun 20 2014, 17:54

Nightwell story - Pagina 20 16aw4mx
Griffyn

"Holy what they are fighting because I was talking to much.. Am I the only one who is kinda happy here? No,, that new guy is nice, I like him he can be my best friend. wauw, I would like that, I never had a best friend in my life." he smiled a little, but he was still scared that Lyralinn would slap him or something. "Well if she does,,, then Yidae would give her a bitchslap. Do you really think that? Yes I actually do... I think he is a guy like that, a guy who gives bitch slaps. Not many though, only when he needs to. I don't believe that at all, yidae wouldnt hurt a girl. Alright Maybe a boy then. Oh shut it now you are just making things up. Who is making things up here, I thought I was in your head! You're in my head? Yes. Get out. No. Yes. Shut up. I will though, they all want me to do that." he sighed. 'sometimes I get tired of my head.' he said very softly.

Nightwell story - Pagina 20 2r3a1jm
Lyralinn

'You are giving me a headache let the boy be.' Lyralinn looked at Yidae with a very thin, closed mouth. she even avoided eye contact with the other 3 boys. Then she held up her hands, giving up. 'Alright, the girl will shut up herself now thank you very much. Good heavens you keep reminding me why I don't want anyone in my life.' she lead Silver foward again, and now she was riding a couple of meters in front of the guys.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Nightwell story - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 20 Emptyzo jun 22 2014, 21:57

Nightwell story - Pagina 20 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_33k5vas

YiDae

Het werd al later en later. Het kasteel leek niet dichter bij te komen en iedereen werd moe. Lyralinn reed voor de groep. Lay en Griffyn reden wachter aan en Eon reed ergens tussen in. Deze jongen viel bijna van het paard af. 'ow wat moeten we toch met jouw' Zei ik zacht en spoorde me paard aan. Ik gaf hem een klein zetje zodat hij weer recht op het paard zou zitten. hierna reed ik door naar Lyralinn. 'Lyra.. Misschine is het beter om weer op sterkt te komen en een kampvuur aan te leggen' Zei ik

Nightwell story - Pagina 20 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_eon

Eon

In een pijnlijke stilte reden we verder. Het was zo stil dat ik langzaam in slaap sukkelde door de schommeling vna het paard. Ik was bijna zo ver weg dat ik langzaam van mijn paard af rolde. Ik zat al schuin op me paard en als iemand me tegen hield zou ik op d egrond vallen. Ineens voelde ik een hand op mijn schouder die me terug duwde. hier van schrok ik wakker en kukkelde bijna aan de andere kant van het paard af Ik wist me nog net op tijd aan het ne kvan het paard beet te houden.''Pff wat heb ik een geluk'' Ik keek om en zag dat YiDae net langs gereden was richting Lyralinn 'Hey duivel kijk de volgende keer uit waar je reid' gilde ik boos naar hem.


Nightwell story - Pagina 20 33k4vas

Lay

Ik zag hoe die Griffyn aan het denken was. 'sometimes I get tired of my head.' Zei hij zachtjes. Ik knikte met me hoofd 'I know your feeling' Zei ik mee levend. 'gedachtends zijn kut' Knikte ik. Langzaam reden we verder het kasteel werd met de keer groter. Maar opeens stopte De jongen met het zwarte haar. ''wat is het moeilijk om met mensen me te reizen alsje hun namen niet weet''
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Nightwell story - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 20 Emptyma jun 23 2014, 15:01

Nightwell story - Pagina 20 16aw4mx
Griffyn

Griffyn stopped as well. 'Well maybe this is the perfect time to introduce us to Lay right.' he turned on Mystique. 'Hello Lay, my name is Griffyn Misttail Evan. I'm quiet boring actually,,, let's be friends.' he showed his boyish smile again.

Nightwell story - Pagina 20 2r3a1jm
Lyralinn

'Why are we STOPPING!?!' she yelled as she didn't hear any horse steps anymore. She looked and let out a sigh. 'Yidae why did you stop I haven't given you the permission to stop and rest yet.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Nightwell story - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 20 Emptydi jun 24 2014, 10:40

Nightwell story - Pagina 20 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_33k5vas

YiDae

ik nergeerde Lyralinn's rage volledig. Ook ik bond de paarden vast en het tweede paard van Lay. Hierna stelde ook ik me voor aan hem. Eon liep heel moeilijk dus voor hij klaar was had ik al een klein kampvuurtje aan.

Nightwell story - Pagina 20 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_eon

Eon

GElukkig stopte we. Ik prong van het paard af en liep met me benen wijd. 'auw auw stijve benen' Gromde ik terwijl ik mijn paard vast bon 'Bind je paarden goed vast anders gaan ze terug naar hun huis' Zei ik waarschuwend hierna wilde ik en kampvuurtje maken maar deze brandde all. 'Well maybe this is the perfect time to introduce us to Lay right'. 'Eh wie is lay' ik keek rond en zag de jongen die ons gevolgt was. 'Ow jij... Ik ben Eon' Hierna ging ik met moeite zitten 'AAH me kont...'


Nightwell story - Pagina 20 33k4vas

Lay

Iederen stelde zich voor dus deed ik dat ook. Nu moest ik nog de namen onthouden.. ''Je had een Griffyn die was niet moeilijk een ..... okey laat maar die bne ikal weer vergeten Maar die zwartharige.. ben ik ook vergeten.. Okey Lay denk beter na je weet het wel.. hoe hete mijn paard ook al weer'' Ver in gedachte pakte ik een gitaartje van het karretje af en begon te spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Nightwell story - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 20 Emptydi jun 24 2014, 10:47

Nightwell story - Pagina 20 16aw4mx
Griffyn

His head shot up when he heard the sound of the guitar. He had only once heard it and that was a very long time ago. 'How long had you have that?' he asked, looking at the music instrument. 'I love those things! I have a story with it, from when my dad went with me to this big circus and there were musicians of all kinds!' he talked with hand signals, since he was extremely enthousiatic about the story. 'They played all the day, and I don't think I have seen much of the circus to be hounest.' he laughed. 'Ow, do you have any others? I can play as well.'

Nightwell story - Pagina 20 2r3a1jm
Lyralinn

She sighed, but when she saw the happy face of Griffyn en Eon her rage passed by. "Alright then, a little rest won't be that big of a problem." she thought and led Silver to the other hourses. Then she sat down by the fire, happy to have something to warm up her cold hands.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Nightwell story - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 20 Emptydo jun 26 2014, 20:25

Nightwell story - Pagina 20 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_33k5vas

YiDae

Lay en Griffyn gebonnen herry te maken. Ja echt herry ze matche elkaar gewoon echt niet. Je kon merke dat Lay een ervare musicus was maar Griffyn moest echt nog in het ritme komen. Dat wilde niet zeggen dat het niet gezellig was.

Nightwell story - Pagina 20 N9djgjvn7v5950fb1rgbuh9k31_eon

Eon

Ik bedekte me oren toen ze begonnen te spelen. Hoe verder in de avond hoe beter het klonk. Langzaam begon ik mee te bewegen op het ritme. ik keek Yidae aan enzag dat hij langzama mee ging neurien


Nightwell story - Pagina 20 33k4vas

Lay

Ik lachte toen Griffn mee wilde spelen. 'Ik heb nog veel meer zoek maar wat uit de wagen' Zei ik blij ne wees naar de wagen die het 6de paard mee getrokken had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nightwell story - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightwell story   Nightwell story - Pagina 20 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nightwell story
Terug naar boven 
Pagina 20 van 21Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [story] the end of the world
» Love story
» Love story
» Story in beacon hill
» [story] er was eens... - marvel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: