cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Love story

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 50 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 34 Emptydo jun 30 2016, 23:12

Love story  - Pagina 34 J6sfx2
Jake
terug in een zoen met alex en een opmerking dat we vanvond maar is vroeg naar bed moesten. 'ja, en deze keer wel slapen.. En je gaat me niet weer bond en blauw slaan. Ik wees naarme liep waarna ik em vingers in alex zij zetten. De mannen bedankte die nu vol liefde met elkaar bezig waren. fijne dag nog heren!' ik zwaaide en we liepen meteen aa het park. De plek waar ons oude apartement stond was helemaal leeg. Het voelde raar.. MAar hey! alex was weer aan me lippen te vinden en dat vond ik nu even belangrijker. 'luuk nee!' riep ik nog mompelend terug en pakte alex wangen beet draaide zijn hofd naar mij toe. 'Jewas me mij bezig niet die vlinder' Opnieuw zoende ik hem. 'We moeten maar ik sterug gaan. ' fluisterde ik nog steeds.. moeite hebben met recht staan. Lucky kwam aangerent met de vlinder in zijn bek en twee meiden achter zich aan. 'je vangt niet alleen vlinders luuk..' lachte ik

We laten de meiden spelen waarna we snel terug naar huis gingen. 'Ik kook en jij krijgt wijn!'
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 34 Emptydo jun 30 2016, 23:31

Love story  - Pagina 34 Ofy2l1
Alex
Jake was jarloers! Hij wilde niet dat Alex aandacht aan de vlinder gaf maar aan hem. Hier kon Alex geen nee p zeggen. Hij liet zijn hoofd draaien en zoende meteen terug. ‘Naar huis gaan is een pracht idee.’ Zei hij tussen het zoenen door, en net toen ze de zoen stopte, raakte Alex Jake’s kruis aan met zijn vingers. Hij zei niet eens sorry! Hij was er eigenlijk wel trots op.
Ze bleven tegen elkaar aanzitten. Alex’ arm lag rond Jake’s onderrug, en Jake’s arm lag rond Alex’ schouders. Lucky had inderdaad de vlinder gevangen, en liep trots naar zijn baasjes terug. met twee meiden achter hem aan. Alex grinnikte een keer, en schudde zachtjes zijn hoofd. ‘Wat is het toch ook een meidenjager he.’ Hij lachte om Jake’s opmerking, en daarna was het tijd om naar huis te gaan.

Eenmaal thuis zei Jake dat hij ging koken. ‘Is goed sweetie, dan neem ik het bureau in de woonkamer in beslag. En nee, je mag nog steeds niet kijken…. Waarom krijg ik wijn?’ Alex gaf Jake een luchtkus, en wachtte tot Jake weg was in de keuken. Daarna pakte hij de tas van de Hema. Gelukkig was hij nog niet aan het uitstallen toen Jake terug kwam met de wijn. ‘Thank you!’ zei hij, en keek in het glas. Het was Jake’s lievelingswijn… met best wel een hoog procent aan alcohol. In ieder geval voor Alex. Hij zette het neer op het bureau na een slok genomen te hebben, en wachtte nu echt goed tot Jake bezig was in de keuken. ‘Echt niet kijken he!’ riep hij nog. Daarna ging hij aan de slag.
De wijn was eigenlijk best lekker. Alex had het glas voor drie kwart op toen Jake binnen kwam met het eten. Van te voren had Alex te horen gekregen dat hij binnen zou komen, dus Alex had tijd gehad om het op te ruimen. Snel ging hij op de bank zitten, en je kon goed aan hem zien dat hij al wijn op had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 34 Emptydo jun 30 2016, 23:43

Love story  - Pagina 34 J6sfx2
Jake
Gelijk haakse ik diep adem toorn alles zijn vingers mijn member aan raakte. Me hart stopte en me hoofd sloeg op hol.. Ik keek hem 'beledigt' aan.

Tijd aan gekomen kookte ik iets makkelijker. Gebakken aardappels. Warme zelfgemaakte appelmoes flink. Stuk... Nee veel te groot stuk vlees.. Een als laatste een toetje met alles zijn lieveling s dingen. Zelf had ik ook een glad met wijn. Toorn ik naar die van alles keek bron ik zachtjes te lachen. "Darling.. Niet zo snel drinken..." verliefd men in naar zijn rode wangen.

We weten in alle 'rust' ons eten op. Een zo ook het toetje waarna we alles op de grond zette een annex op mij belandde in een heftige lust volle zoen. "Wil je weten wat ik droomde? "
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 34 Emptyvr jul 01 2016, 08:36

Love story  - Pagina 34 Ofy2l1
Alex
Een onschuldige lach kwam op Alex’ gezicht te staan. hij had inderdaad te snel gedronken voor wat zijn lichaam aankon. Maar hey, hij had getraind al die maanden toch… met drinken. Zijn rode wangen waren het bewijs dat die trainingen helemaal niks geholpen hadden. ‘Maak je niet druk sweetie. Eigenlijk vond ik het erg lekker!’ Alex ging goed zitten op de bank, en ze begonnen met eten.
Het was ontzettend rustig tijdens het eten. En niemand vond dit erg. Alex luisterde naar de bomen buiten… voor zover ze te horen waren aangezien alle ramen en deuren nog op slot zaten.
Het toetje vond Alex echt helemaal geweldig. Jake had zijn lievelingssmaken onthouden en er een pracht gerecht van gemaakt. Alex genoot ervan, en was daarna bovenop Jake gaan liggen. Zijn rode wangen waren niet weggegaan. Zeker niet, want hij had tijdens het eten zijn glas helemaal leeg gedronken. Op dit moment waren ze aan het zoenen, heftig en vol met lust. Het liet Alex’ hoofd draaien op een hele goede manier. Jake vroeg of hij wilde weten waar hij over gedroomd had. ‘Dat wil ik heel graag weten,’ zei Alex, niet echt de zoen willen stoppen dus hij was ondertussen kusjes aan het geven op Jake’s neus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 34 Emptyvr jul 01 2016, 09:37

Love story  - Pagina 34 J6sfx2
Jake
Nou we waren hier gewoon. En toen voor ik het wist lag ik vast.. Je was je zelf aan het aanraken en ik kon gewoon niks maar ook niks doen..!' ik hees me lip omhoog.' Je had je bril nog op en deze zakte steeds af. Knal rode wangen.. En echt.. kon niks meer bewegen.. Je kwam steedsverder over me hangen.. Het was echt frusterend!' mompelde ik nu en sloot me ogen om hem weer goed te zoenen. ' you were anjoying it way too much' ik lied me handen voer zijn rug naar zijn kont gaan die ik daarna stevig beet pakte
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 34 Emptyvr jul 01 2016, 09:59

Love story  - Pagina 34 Ofy2l1

Alex

Beelden kwamen bij Alex op toen Jake zijn droom vertelde. Hij zag hoe Jake vastzat en niks kon, en dat hij zichzelf aan het aanraken was terwijl Jake moest toekijken. Een warmte vlaag ging er door Alex heen, en waarschijnlijk waren zijn rode wangen nu niet alleen van de alcohol. ‘Dat klink inderdaad als een leuke droom.’ Fluisterde hij, en keek Jake aan. Een lach kwam op zijn gezicht toen Jake zei dat Alex het te leuk had gevonden in de droom. Jake pakte zijn achterste beet en ze begonnen weer te zoenen. Alex maakte kleine geluidjes, en opende zijn mond steeds verder om Jake toe te laten. ‘We gaan het een keer doen. En dan net zoals in het blanketfort, alleen onze handen gebruiken. Oeh, I would love that indeed,’ Alex ademde diep in door zijn neus toen hij Jake weer een zoen gaf. Zijn armen kwamen op Jake’s borst te liggen naast zijn lichaam. Ineens stopte hij though, en keek Jake met een grijns aan. ‘Ik denk dat wij nog wat meer wijn verdiend hebben!’ Echt opstaan deed Alex niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 34 Emptyvr jul 01 2016, 10:03

Love story  - Pagina 34 J6sfx2
Jake
'oeh.. Maar ik wil we dingen doen dus geen handboeien voor mij' met na druk op voor mij. Ik glimlachte en bleef zijn kont masseren. hij has echt een lekker kontje je kon het zo goed beet houden. perfect in de handen gewoon.. oeeh me buik begon te tintelen. Alex stopte met zoenen en ging op me liggen. hij keek wel omhoog en zei dat we wat meer wijn hadden verdient. 'nou dan moet je wel in beweging komen' glimlachte ik breed maar lied hem ook niet los. Dichter tegen me aan trekkend. 'ga dan!' me rechterhand gleed via de onderkant zijn shirt in deze bleef ik verder omhoog trekken tot zijn hele rug blood was. 'Ga!'  beval ik ehm speels. Me linker hand bracht ik nu in izjn broek en bleef he mbeet houden. 'waar blijft de wijn dan.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 34 Emptyvr jul 01 2016, 10:18

Love story  - Pagina 34 Ofy2l1



Alex

‘Niet voor jou huh, I’m up for that.’ Alex liet zijn hoofd rusten op Jake’s lichaam en stak zijn kont lichtjes omhoog aangezien Jake niet ophield met masseren. Op dit moment voelde nu hij dat het bloed naar beneden aan het gaan was. Niet dat hij meteen helemaal ready werd, maar het begin was er.
Jake’s handen verdwenen onder zijn shirt, en Alex bleef hem met een brede lach aankijken. ‘Ik moet dan inderdaad in beweging komen.’ antwoorde hij, nog steeds niet bewegend. Jake trok hem zelfs dichterbij. ‘Ga dan!’ ‘Mmh yeah, goed idee,’ de lach werd ondeugend nu. Jake had zijn shirt omhoog gedaan maar aangezien hij lag, ging die niet uit. ‘I will go,’ NU wilde Alex wel echt de wijn gaan halen eigenlijk. Hij duwde zich van Jake af, en juist toen kon Jake met zijn hand in Alex’ broek. Meteen viel Alex krachteloos terug op Jake, met een gasp. ‘Holy,, ‘ hij keek door half dichte ogen de kamer in. Jake’s hand zorgde ervoor dat er nog meer bloed naar beneden ging , en zijn broek begon nu ook strakker te zitten. ‘Teasing aren’t we!’ Jake vroeg nog steeds naar de wijn! ‘Yes you áre teasing.’ Alex legde een hand op Jake’s haar en trok er super lichtjes aan. Zijn neus raakte die van Jake aan vanaf de zijkant. ‘Ik denk dat wij jou droom maar eens waar moeten gaan maken.’ Zijn stem ging steeds verdr weg, Jake’s hand hand hem nog steeds vast namelijk. Alex wilde niet te veel geluid maken, maar het voelde nu al geweldig. Daarom klemde hij zijn lippen stevig op elkaar, en fronste hij lichtjes. Maar hij moest natuurlijk wel blijven ademen, en die kwam er ineens luid uit, waarna hij zijn hoofd liet zakken en zijn handen over Jake’s lichaam liet gaan, ook steeds verder naar onderen toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 34 Emptyvr jul 01 2016, 10:24

Love story  - Pagina 34 J6sfx2
Jake
Ik bleef glimlachen. Dit was zo geweldig zag hem dan. Helemaal toen hij uit ademende en zijn hoofd liet zakken. dan moet je toch echt op staan willen we mijn droom waar maken' ademnde ik zwaar uit . Ik bleef glimlachenn. 'En waar blijft mijn wijn! je had hetgezegt. Dus breng me mijn wijn!' ik lied me hand die eerst op zijn rug zat naar zijn zij gaan. zijn kont nog steeds beet houdend en me vigners nu in zin blote zij zettend. Prinkend en kietelend werkte ik alex van van bank af. Ik keek hem aan met een grote glimlach. 'lopen jij!' ik ging zitten met me benen wijd want dicht kon ik zen iet meer doen... Dan klemde er iet sheel erg.. Ik wachte tot hi jde wijn kwam brengen. DEze nam ik aan gooide het in een keer naar achteren. stond op en apkte alex arm beed en trok hem naar de slaapkamer. Ik wachte wel tot hij zijn wijn een soort van op had waarna ik hem p het bed gooide. Ik ging overh em heen hangen. 'rule one.. Alleen je handen. rule 2. misbehaving will e puniched'
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 34 Emptyvr jul 01 2016, 10:36

Love story  - Pagina 34 Ofy2l1
Alex Jenssen
Zo snel als Jake zei dat hij zich nog steeds afvroeg waar de wijn was schoot Alex’ hoofd omhoog, en keek hem met een are you kidding face aan, de glimlach er ook nog steeds bij. ‘Misschien krijg je je wijn wel helemaal niee… no nope nope!’ Jake begon hem lichtjes te kietelen. Maar lichtjes of heftig maakte bij Alex niks uit. alles was erg bij hem. Omdat hij weg wilde komen viel hij half van de bank af, en zat hij nu op zijn knieen en zijn benen weid. De lach wilde maar niet van zijn gezicht af. ‘Lopen jij!’ Alex knikte, en liep richting de keuken terwijl hij aan zijn broek bleef trekken. Hij nam alleen de fles mee want de glazen stonden toch al voor. Hij had in de keuken stiekem, heel stiekem, al een slok genomen. dit hoefde Jake niet te weten.
‘Kijkt u eens,’ zei hij op een deftige manier, en grinnikte erna. Hij schonk in voor Jake en voor hem. Jake gooide het zo naar binnen en Alex keek hem over zijn glas aan. Hij had zijn glas nog niet op of Jake begon hem al mee te nemen naar de slaapkamer. Heel Alex’ lichaam was warm, en zijn armen voelde raar aan. Dit zou alles alleen nog maar leuker maken. Snel zette hij zijn glas op een schap van een kast waar ze voorbij liepen, en daarna werd hij op het bed gegooit. Zijn haar lag alle kanten uit, en hij lachte even toen hij zijn adem terug had. Jake was over hem heen komen hangen. ‘Regels? Dat is nieuw, wat ben je van plan?’ Alex was echt nieuwsgierig op het moment. Nu wil ik weten wat je bedoeld met puniched… Alex’ ogen schitterde, en hij pakte Jake’s hoofd beet. ‘Alleen handen,, betekend dat ook dat ik mijn mond niet mag gebruiken? Dus dat als ik dit doe..’ hij gaf Jake een zoen, ‘Mag dat dan wel of niet?’
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 34 Emptyvr jul 01 2016, 10:40

Love story  - Pagina 34 J6sfx2
Jake
'alleen handen dus geen mond!' ik grijnsde.  verlegde me heupen iets waarna ik me handen over zijn buik lied gaan. geforceerd zijn shirt beet pakte en het over zijn hoofd trok. Meteen stonden zijn haren nog wilde ern waren ze staties geworden. Ik begon te lachen en deed natuurlijik een poging tot zijn haar platter krijgen. Wat faalde... Ik begon aan zijn broek en wachte af tot alex iets zou doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 34 Emptyvr jul 01 2016, 14:45

Love story  - Pagina 34 Ofy2l1
Alex Jenssen
Alex keek sipjes. ‘Helemaal geen mond? Dat houd ik nooit vol!’ Alex keek naar Jake’s lippen en deed zijn eigen lippen naar binnen. Jake’s handen gingen over Alex’ buik, en snel deed hij Alex’ shirt uit. hierdoor werden zijn haren statisch, en ze moesten beide erg lachen. Jake begon met het plataaien van zijn haar, maar natuurlijk lukte dat absoluut niet. Hierna begon Jake met Alex’ broek, en het leek alsof hij aan het afwachten was. ‘Jake, alleen handen.. betekend het dan ook dat we niet over elkaar heen mogen gaan met onze heupen? Want dat is iets wat ik nu erg graag zou willen.’ Helaas voor Alex… Jake had besloten dat ze écht alleen de handen mochten gebruiken. Alex moest hier even over nadenken. Hij vond het heerlijk om door kleding heen iemand plezier te geven en te ontvangen, dus hij ging rechtop zitten, met Jake voor hem. Alex sloeg zijn benen rondom die van Jake, en die van Jake kwamen rond zijn heupen. Het was een beetje awkward, maar ze keken elkaar nu gelukkig wel aan. Alex had een ondeugende blik in zijn ogen. Hij had ook besloten om zijn bril op te houden, want Jake was hier heel duidelijk over geweest in de droom. Zijn handen verdwenen nu onder Jake’s shirt, en deed deze zonder moeite uit. Hij bleef nog steeds een natuurtalent in het uitdoen van Jake’s kleding. Nu zaten ze allebei in alleen nog hun broek en hun sokken. Deze moesten uit. Alex draaide zich om en moest eigenlijk ietsjes te ver draaien voor zijn ribben, maar hij zou Jake’s sokken uitkrijgen. Jake deed hetzelfde, en het was awkward maar wel grappig. Alex kwam terug naar Jake, en gooide de sokken de kamer in. Toen wilde hij Jake weer een zoen geven, maar bedacht zich ineens weer dat hij dat niet mocht. ‘Dammit, dit is moeilijk.’
Met zijn lip tussen zijn tanden pakte Alex Jake’s handen vast, en bracht ze naar zijn kruis. Hij legde ze erop, en begon lichtjes heen en weer te gaan over zijn broek heen. Het lipbijten werd ietsjes erger, en Alex keek Jake nog steeds aan. ‘Ga hiermee door,’ fluisterde hij, waarna hij Jake’s handen los liet, en deze op Jake’s kruis legde. Ze begonnen allebei op hetzelfde ritme te bewegen, en ze bleven elkaar aankijken. Soms lachte ze, en soms wilde ze elkaar weer zoenen wat niet mocht. Het was moeilijk, en de bewegingen bij hun members waren geweldig. Alex hield het uiteindelijk niet meer, en sloot zijn ogen waarna hij zijn hoofd ietsjes naar achteren gooide. ‘Oh god Jake,’ Alex trok aan Jake’s broek, en deze ging nu eindelijk open. Meteen ging Alex met zijn hand Jake’s broek in, en greep hem door zijn onderbroek vast. De bewegingen gingen nog steeds door. Hij keek met een lustvolle glimlach naar Jake die er van aan het genieten was. Jake deed nu hetzelfde bij Alex, en trok Alex’ broek met nogal veel force open, wat ervoor zorgde dat Alex moest lachen. Jake fluisterde in Alex’ oor. ‘Let me pleasure you again.’ Jake ging met zijn hand nu Alex’ onderbroek in, en Alex’ adem stopte even. Een moan ontsnapte de jongen, en zijn ogen rolde weg. Een rilling ging door hem heen, en hij leunde iets naar achter. Jake nam hier gebruik van, en legde Alex weer neer. Zijn broek werd uitgedaan, maar zijn onderbroek nog niet. Alex keek naar Jake’s handen, terwijl hij zelf de dekens vastgreep. Zijn benen gingen verder uit elkaar en trokken zich ook ietsjes op toen Jake met zijn handen te werk ging. Het gevoel werd steeds lekkerder, en Alex kon de warmte door heel zijn lichaam voelen. ‘Mmh,, Sweetie go on,’ fluisterde hij en keek Jake aan. Zijn bril was door het bewegen van zijn hoofd inderdaad iets afgezakt nu. Zijn heupen werden iets opgetilt, en Alex hielp mee om ze van het matras af te houden. Jake deed de onderbroek uit, en zorgde ervoor dat de elastieken band goed over Alex’ member ging zodat hij alles kon voelen. ‘Oh my..’ Moande Alex zachtjes en zijn handen gingen naar zijn voorhoofd toe. Owh hoe graag hij Jake nu naar zich toe wilde halen, zijn mond op die van hem willen drukken en zijn benen om hem een willen slaan. En dan mocht het niet!
Jake kwam over hem heen hangen, en deed Alex’ bril ietsjes beter. Alex had nog steeds zijn rode wangen, en zijn ademhaling was zwaar. ‘Je had het over vastgebonden zitten toch, het helemaal niks kunnen doen..’ zei Alex toen Jake eindelijk bij zijn hoofd was. ‘I think I would really like that,’
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 34 Emptyvr jul 01 2016, 19:02

Love story  - Pagina 34 J6sfx2
Jake
'je hebt nog geen regel overtreden dus doe nog niks' glimlachte ik naar hem en keek hem uitdagend aan. Me mond iets lager houden zodat hij alleen zijn hoofd omhoog hoefte te doen. Ik wachte in spanning af. Me handen nog steeds op zijn member het licht masserend. 'I love you kitty' me hofd nog iets meer laten zakken
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 34 Emptyvr jul 01 2016, 19:18

Love story  - Pagina 34 Ofy2l1
Alex Jenssen
‘Dus je… gaat pas iets doen als ik.. iets doe buiten de regels… that’s mean,’ Alex ging met zijn benen nog beter liggen, en duwde onbewust zijn heupen omhoog. ‘Was dat tegen de regels? Ik gebruikte mijn handen niet.’ Het was per ongeluk gegaan, maar Alex wilde wel eens weten wat er zou gebeuren. Jake’s gezicht was echt super dicht bij de zijne, en hij zei het woord kitty. Nu kwam hij nóg dichterbij! ‘Owh, don’t say that ow i have to do this.’ Alex hoefde zijn hoofd maar echt 2 cm van eht matras af te halen, en hij zoende Jake.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 34 Emptyvr jul 01 2016, 19:24

Love story  - Pagina 34 J6sfx2
Jake
me ogen begonnen te twinkelen van plezier toen hij me toch zoende. Meteen pakte ik zijn hand beet en bracht het omhoog. Ik had de handboeien al lang te pakken gehad toen ik over hem heen was gaan buigen. Ik bond meteen een hand beet aan het bed. Verbrak de zoen. 'bad kitty' lachte ik zachtjes. Daar gaf hij dan met zijn bril half op zijn neus en voorhoofd. Ik drukte hem terug.' Zo kan je het goed zien.' Ik ging op me zei liggen en lied me hand over zijnbuik naar bnenede gaan terug naar zijn member. Deze pakte ik beet en begon. Ik zorgde er voor dat hij tot zijn grens kwam. Ik zag aan alles dat alex het niet lang meer vol ging houden. Toen stopte ik en ging naast hem liggen. Pkte zijn nog vrije hand beet en bleef stil liggen. 'So kitty tell me. Wat wil je morgen eten!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Love story  - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 34 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Love story
Terug naar boven 
Pagina 34 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 50 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Love story
» Samurai love
» A neko to love
» [story] the end of the world
» Nightwell story

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: