cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 efteling rp

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 49, 50, 51 ... 58 ... 67  Volgende
AuteurBericht
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 50 Emptyvr jun 12 2015, 20:48

Chen:

Ik keek haar grijnzend aan. "Wie weet ontvoer ik je wel." antwoordde ik plagend. Ik had deze zijwegentjes al zo vaak gebruikt dat ik ook hier de weg met mijn ogen dicht kende. Ik gleurde om een hoekje heen om te kijken hoeveel mensen ik zag en zag dat de kust veilig was. ik gebaarde dat ze me moest volgen en snel liep ik het straatje uit en het kleine restaurantje er recht tegenover binnen.

Kelsey:

Ik nam mijn ijsje aan en keek ernaar. Ik keek op naar Kai en schudde mijn hoofd. "Laten we terug gaan;" probeerde ik te glimlachen en liep al richting de deur ook al wist ik de weg niet die we hadden genomen om hier te komen, kai zou me wel inhalen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 50 Emptyvr jun 12 2015, 20:51

Kai:

ik glimlachte blij toen ze voor me uit liep maar de verkeerde kant op liep. Ik liep een tijdje wachter haar aan. ' Je weet niet waar je heen gaat heh' lachte ik en pakte haar hand ' deze kant op die kant is Suju' zei ik en wees ' die kant heb je DBSK' en als je die kantop gaat kom je in het deel van de meiden' zei ik en pakte haar hand' onze zit tussen suju en BDSK in'

Lennie:
' dat zou ik niet erg vindne!' lachte ik blij ik stopte toen hij aangaf dat hij wilde kijken of de kust veilig was. Toen hij wenkte dat ik kon komen deed ik dat. Bij het restautant aangekomen zei ik ' Level up weg snake uit SM ent!' ik lachte. ' zelf hier mee ben je pro!' We stapte naar binnen. het was zo een knus restaurant dat ik zeker verlieft kon worden er op
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 50 Emptyvr jun 12 2015, 20:57

Chen:

"Ja ik ben er een echte pro in." glimlachte ik breed. "Ik vind het ook wel leuk, net als in een game." antwoordde ik en liep naar de kassa. De man erachter keek op en glimlachte. "Wie we daar hebben Kim Jongdae!" glimlachte hij en omhelsde me snel. ik glimlachte en boog voor hem. "Hetzelfde plekje als altijd?" vroeg hij en ik knikte. "Ja alsjeblieft." De man knikte en wees naar de trap. "Je kent de weg, de tafel is vrij, ik ga meteen zorgen dat de koks nog meer hun best doen." Ik boog en bedankte hem weer en trok Lennie mee de trap op waar we uitkwamen in een gang. Ik nam haar mee een kamer in en ging zitten aan de tafel die er voor ons stond.

Kelsey:

Ik bloosde toen Kai zei dat ik de verkeerde kant op ging. Waarom liet hij me ook lopen? Ik keerde terug zonder echt te luisteren naar wat hij zei. Ik deed alsof ik veel te druk bezig was met het eten van mijn ijsje om te antwoordden. Ik herkende de gang waar we in liepen en toen ik op een bordje naast de deur EXO las ging ik naar binnen waar ik de andere jongens zag. Opgelucht ging ik zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 50 Emptyvr jun 12 2015, 21:04

kai:

aangekomen bij de andere jognens gingen we er bij zitten. Ze bedankte me voor het ijsje. zelfging ik naast tao en sehun zitten.

Luhan:

ik keek op en zag kelsey gezicht, Ik wacht tot ze zou gaan zitten anders liep ik op haar af; ' gaat het ?' vroeg ik en keek haar aan. 'is het ijsje niet lekker?'

Lennie:

Ik keek blij toe hoe jongdae om ging met die man en hij gewoon een speciale plek had. ' je komt hier echt vaak!' glimlachte ik terwjil ik hem de trap op volgde. we kwamen in een kamer aan. ik ging zitten en pakte het menu. Ik kende nks wat er op stond, Dat kwam misschien omdat het een koreaanse kaart was. ' nou chen.. nu moet ik jowu toch vertrouwen.. wat is lekker?' ik keek hem aan en deed daarna me jas uit. deze hangde ik over de stoel naast me. ' Hoe is het nu met jullie?'
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 50 Emptyvr jun 12 2015, 21:11

Chen:

Ik haalde mijn schouders op toen ze zei dat ik hier echt vaak kwam. "Een beetje maar." antwoordde ik eerlijk en strekte me uit ik keek hoe ze naar het menu keek en me om hulp vroeg. ik nam de menu kaart van haar af en legde die weer neer op tafel. "Maak je geen zorgen, ze brengen hier precies wat je lekker vind zonder dat je het hoeft te bestellen." grijnsde ik en legde mijn ellebogen op tafel. "Het gaat goed, iedereen heeft een beetje meer hoop van sinds Kelsey bij ons op vakantie is." antwoordde ik. "Voor al Kai vind het leuk." Ik slikte. "Kris heeft het er moeilijk mee"

Kelsey:

Ik keek op naar Luhan en glimlachte. "Huh? Nee er is niets hoor." loog ik terwijl ik mijn ijsje verder opat. "En het is echt lekker." Ik liet het hem zien door nog eens een grote hap te nemen en glimlachte naar hem. Toen mijn ijsje op was stond ik op. "Ik ga even naar het toilet." Zei ik tegen hem en liep de zaal weer uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 50 Emptyvr jun 12 2015, 21:16

KAi:
langzaam was iedereen klaar met het ijsje en ging hun eigen dingen doen. Ik begon weer te oefenen samen met sehun.

Luhan:

Ik glimlachte naar haar een wreef door haar haren heen. 'geniet er dan maar van' zei ik en toen ze weg ging naar de wc liep ik haar achterna.

Lennie:

'Jij hebt hent iet gekookt dus dan zou alles wel lekker zijn' ik stak me tong uit.

geintersteed luisterde ik naar jongdae. Toen hij over kris begon slikte ik en friemelde met me hand aan zijn ketting. 'hehe dat komt vast ook wel goed' zei ik snel. ' hoe zit het met jullie comeback. Jullie treden nu nog op met jullie oude nummers' ik glimlachte. ' ja jongdae ik heb jullie opgezocht en heb alles bij gehouden als een enge stalker' ik lachte
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 50 Emptyvr jun 12 2015, 21:22

Chen:

Ik vind het niet erg dat jij die nieuwe enge stalker bent." lachte ik terwijl ik terug dacht aan het meisje in ons appartement gisterenavond. Ik rilde even. "We zijn nog vollop bezig met onze comeback daarom doen we nog steeds onze oude nummers" glimlachte ik naar haar.

Kelsey:

Ik herinnerde me de weg naar het toilet nog wel omdat we er nu al twee keer langsgelopen waren. Ik liep er recht naartoe terwijl ik me er zeer goed van bewust was dat Luhan me was gevolgd. Ik wist alleen niet wat ik daarvan moest denken
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 50 Emptyvr jun 12 2015, 21:25

Luhan:

I kwachte tot ze naar buiten kwam. toen pakte ik haar hand beet en trok haar naar de lift. Ik drukte op het bovenste knopje. Ik bleef stil en zorgde dat ze niet weg kon lopen.

Lennie:

NA evne kwam het eten. ' Wat is het thema? en hebben jullie ooit wle een op tumblr of andere fansites gekeken?' ik grijnste' dat is echt een aanrader! hoe ze denken dat jullie zijn is gewoon mega grappig en die jokes!' . ik bekeek het eten. hmm eigenlijk zag het er best wel heel lekker uit. me buik knorde als een gek toen ik het zag
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 50 Emptyvr jun 12 2015, 21:32

Chen:

Ik duwde de borden zo dicht mogelijk naar haar toe en begon te eten. Ik keek haar even vragend aan. "Nee dat heb ik nog niet gedaan." Ik glimlachte even. "Maar misschien kun je het me wel eens laten zien?"

Kelsey:

Ik liep het toilet binnen. Gelukkig volgde luhan me niet mee naar binnen, dat zou gewoon weird zijn geweest. Hij wilde waarschijnlijk gewoon niet dat ik de weg kwijt zou raken. Ik waste mijn handne en gooide wat water in mijn gezicht. ik moest maar niet verder nadenken over wat Kai had gezegd. Misschien bedoelde hij het helemaal niet zo. IK haalde nog eens diep adem en liep terug naar buiten. Geschrokken keek ik Luhan aan toen hij zodra ik buiten kwam mijn hand vast greep en me mee naar de lift sleurde. Hij zorgde ervoor dat ik niet kon uitstappen en ik keek hem nog steeds geschrokken aan. hij zei niets. Wat moest ik hier nu weer van denken? Ik mocht Luhan, we hadden het samen leuk gehad en ik was er zeker van dat we een speciale band hebben, maar nu werd ik toch een beetje bang van hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 50 Emptyvr jun 12 2015, 21:37

Luhan:

we kwamen boven aan. ' kom!' zei ik en trok haar de trap mee op naar boven. Boven op het dak aangekomen lied ik haar los. ' Frisse lucht werkt altijd als je iets dwars zit' zei ik en en ging op het dak zitten en haalde diep adem. Ik keek kelsey aan. 'Ik weet dat je je iets dwars zat. En het is okey dat je het niet verteld. MAar weet dat ik er altijd voor je ben en je zou helpen. ' zei ik terwijl ik voor me uit keek.

Lennie:

Ik lachte 'doen we!' op dat moment besefde ik me dat ik eingelijk misschien avond al naar huis moest. Leiver dacht ik ern iet aan en at van het eten. ' niet alleen het restaurant ziet er leuk uit maar het eten is ook nog is heerlijk!; zei ik blij terwijl ik genoot. We aten tot het bijna op was. Ik keek chen aan. ' de volgende keer is het op mijn koste!.' lachte ik en pakte me mobiel. Ik keek er naar en me ogen werden groter, ' jongdae ik moet gaan moet nog iets regelen!' zei ik en stond op. ' echt bedankt!'
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 50 Emptydi jun 16 2015, 11:34

Chen:

Ik glimlachte blij dat ze het eten lekker vond. "Ik zei toch dat het goed was!" grijnsde ik.
Bedroefd knikte ik toen ze zei dat ze moest gaan. Ik stond op. "Oh..ja oké, ik hoop dat ik je nog zie of hoor." antwoordde ik eerlijk.

Kelsey:

Ik glimlachte even toen we buiten op het dak kwamen. Ik slikte toen ik me de laatste keer op een dak herinnerde. Toen had Kai bijna 'zelfmoord' gepleegd. Ik schudde mijn hoofd en zette me naast Luhan neer. "Dit klinkt stom maar, toen ik Kai vroeg wie al die ijsjes zou dragen omdat wij maar twee handen hebben zei hij dat hij wel een paar meisjes zou vinden die het wel voor hem deden, Power van een idool. Noemde hij het." Ik keek naar mijn handen. "Hij bedoelde er misschien niets mee maar, het zit me toch dwars." legde ik hem uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 50 Emptydi jun 16 2015, 18:41

Lennie:

' is goed' zei ik nog snel en rende de winkel uit zonder me jas die lag nog steeds op stoel.

*doet haar ding*


Luhan:

Ik luisterde en was blij dat ze eindelijk vertelde wat haar dwars zit.Ik knikte begrijpelijk terwijl ik stil bleef luisteren. zachtjes schoot ik in de lach bij de power of idol en schudde me hoofd. 'we zijn gewoon verwent' zei ik en keek haar aan. 'Ik snap dat het je dwars zit. Heb het met hem er over hij zla het vast begrijpen als je het hem zo certeld als je dat nu tegen mij deed' zei ik en legde me hand even op haar shouders
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 50 Emptywo jun 17 2015, 06:51

Chen:

Ik keek haar na toen ze wegging en zag dat ze haar jas vergat. Snel greep ik hem van de stoel en rende haar achterna naar buiten toe maar ik zag haar nergens meer. Ik zuchtte en betaalde voor het eten. Hierna ging ik terug door de zijstraatjes naar SM terwijl ik de jas meenam. Deze probeerde stopte ik ongezien in mijn tas. Als Kris hierachter kwam vermoorde hij me.

Kelsey:

Ik beet op mijn lip. "Zie je wel het klinkt echt stom!" antwoordde ik en schudde mijn hoofd. "Laten we naar beneden gaan." Ik was er nog niet zo zeker van of ik het aan Kai ging vertellen of niet. Luhan lachte er al mee. Ik stond op en liep naar de lift.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 50 Emptywo jun 17 2015, 08:25

luhan:

'kelsey kom zitten' zei ik en wachten tot ze terug zat. Adners stond ik op en ging ik voor de deur staan. 'Kelsey' zei ik rustig e nkeek haar aan. 'kai gaat nog we lvaker dinge ndoen die je niet leuk bent zeker als het gaat om fans. Dat is gewoon zijn imago. flirten op het podium. Nog gebruik maken van zijn bekent hij om ergens binnen te komen of iets te regelen. Iedereen doet dat' zei ik en keek haar aan. 'Maar hij kan het niet verandere als hij niet weet wat je dwars zit.'

Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 50 Emptywo jun 17 2015, 08:27

Kelsey:

Ik zuchtte en rolde met mijn ogen. "Het maakt niet uit Luhan" antwoordde ik. "Ik zit er al verder niet meer mee, ik zei toch dat het stom was, laten we nu maar gewoon terug gaan" antwoordde ik en drukte op de lift.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





efteling rp - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 50 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
efteling rp
Terug naar boven 
Pagina 50 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 49, 50, 51 ... 58 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» efteling rp
» efteling rp
» efteling rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: