cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 efteling rp

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 48, 49, 50 ... 58 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 49 Emptydo jun 04 2015, 15:08

Kai:

'Je hoeft het niet te kunnen alsj em aar plezier hebT! ' zei ik en liep naar haar toe. Ik tilde der op en gooode haar over me schouders heen. Ik draaide een paar rondjes met haar.

Luhan:

Ik moest een vliegende kelsey ontwijken en belande op de grond toen ik bukte. Ik lachte hard 'jongeh1 kijk is uit! lachte ik.

Lennie:

Ik slikte een paar keer. Hey er was niks aan gelogen!. Ik keek ban donghae naar chen en terug. Ineens dacht ik ana krsi zou hij er ook zijn?? of niet?. Op dat moment knorde me buik als een gek. Ik ahd van de spanningniks meer gegeten. ik wreef over em buik heen
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 49 Emptydi jun 09 2015, 10:28

Donghae:

Ik keek naar haar en knikte. "ooohhh..." antwoordde ik. "Het was leuk je te ontmoeten Lennie, ik hoop dat je de job krijgt, ik duim voor je!" glimlachte ik en boog even mijn hoofd. "Ik moet nu gaan." ik wuifde naar haar en ging terug naar de trainingszaal.

Chen:

Ik keek Donghae na en toen terug naar Lennie, "Heb je honger?" vroeg ik aan haar. "Ik kan wel aan eten komen hoor." grijnsde ik.


Kelsey:

Ik gilde toen Kai me optilde en over zijn schouders legde. "KAi!" riep ik uit. "LAAT ME LOS"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 49 Emptydi jun 09 2015, 10:41

Kai:

Langzaam lied ik haar naar benede gelijden en drukte haar dicht tegen me aan. Ik keek haar aan en gaf haar sneleen kusjeop haar mond. Ik ied haar niet los en gaf haar ook gee nruimte om te bewegen. 'wat nu' grijnste ik speels.

Lennie:

Ik boog terug en bedankte de jongen met heel me hart.

toen chen begon over eten glunderde ik helemaal 'eten <3' zei ik verlieft en keek chen aan. 'Je gaat toc hniet koken heh! dan sla ik het over!' lachte ik. en keek chen lang aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 49 Emptydi jun 09 2015, 11:32

Chen:

Ik lachte en schudde mijn hoofd. "Nee hoor, ik ga niet zelf koken, we gaan iets te eten halen, ik wil nog niet sterven" ik lachte en greep haar hand vast om haar mee te trekken.

Kelsey:

Ik grijnsde toen hij me losliet. "Ja dat is beter." antwoordde ik . "EN niets, helemaal niets, ik wil vooraltijd wel zo aan je vastgeplakt zitten."
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 49 Emptydi jun 09 2015, 11:39

kai:

Ik sloot me ogen en genoot van haar lichaamswarmte. na even gingen en benen slapen. 'Whut, me benen beginne nte slapen.' zei ik zacht.'agh' Ik drukte me mond op haar lpippen en beet er lichtjes op. op dat moment knalde er iemand tegen ons op. shit ik beet toch niet door hey!

Lennie;

'oh gelukkig' lachte i kterwijl ik door SM gebouw heen gesleurd werd. eerst had hij me mouw beet maar dat lipe niet lekker dus ik wrummelde mijn hand in de zijne. 'waar gaan we dan heen' zei ik bijna buiten adem.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 49 Emptydi jun 09 2015, 11:52

Chen:

IK grijnsde toen ze mijn hand vastnam. "Naar de cafetaria." antwoordde ik en liep naar binnen. "Wat wil je eten?"

Kelsey:

Ik lachte toen hij lichtjes in mijn lip beet. Maar toen beet hij ineens door. ik duwde hem van me af en voelde aan mijn lip die bloeide. "Auw! Jongin!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 49 Emptydi jun 09 2015, 11:54

Lennie:

'Jongdaaee!!' zei ik geschrokkentoen hij zei dat we naar het cafetaria gingen. 'Ik mag daar neit binnen ben nog niet aangenomen of iets' zei ik onzeker.

Kai:

'assh sorry!!!' ik draaide me ome en zag tao staan. 'kappe gast!' zei ik boos en liep naar kelsey toe. 'Zo sorry! 'zei ik en probeerde met me duim haar lip schoon te maken. 'moet je wat drinken???' zei ik snel ik schaamde me dood. ik ahd haar pijn gedaan!
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 49 Emptydi jun 09 2015, 11:58

Chen:

"Maar je bent toch met mij." ik keek haar aan met een pruillip, "maar oké waar wil je dan iets gaan eten?" vroeg ik aan haar. "jij mag kiezen, ik trakteer."

Kelsey:

Ik schudde mijn hoofd en duwde zijn hand weg. "Nee het gaat wel, het zal zo wel stoppen met bloeden." zei ik zacht
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 49 Emptydi jun 09 2015, 12:07

chen:

'Maar dadelijk zien ze me als fan en raak ik de kans op deze baan kwijt' zei ik en misschien iwlde ik ook gewoon samen zijn met chen onder ander idolen enzo. 'jij trakteerd' ik keek hem aan en grijnste gemeen. 'doe maar een leuk tentje hier in de buurt! jij woont hier het langste dus veras me! please nog niet al te raar eten want ben hier net ' ik lachte en bleef chen aan staren. Wat was zijn mond interstant.. NEE LENNIE NEE! niet aan denken...


Kai:
Ik haalde opgelucht adem. 'het spijt me echt! Tao liep tegen me aan en en' ik dacht na 'en zin in een ijsje?'
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 49 Emptydi jun 09 2015, 12:10

Chen:

Ik knikte. "Ja ik weet wel iets, kom dan nemen we de achterdeur." glimlachte ik en voelde me even ongemakkelijk toen ze me bleef aanstaren. Ik greep haar hand terug vast en liep met haar helemaal terug door het gebouw.

Kelsey:

"Het is al goed." antwoordde ik en keek op toen hij over ijs begon. "Ja eigenlijk wel!" glimlachte ik blij
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 49 Emptydi jun 09 2015, 12:24

Lennie:

Ik keek met open mond terwijl ik door het gebouw getrokken werd. Er hing zo veel en was zo veel te zien. het was zo mooi! ik zag vele knappe jongens en meisjes. Even dacht ik kris uit de wc e zien komen maar ik schudde me hoofd dat kon niet.. denk ik.. bij de achterdeur knalde ik tegen chen zijn rug aan. ik had niet opgelet waar ik heen gelopen was,

Kai:

ik gaf haar een kusje op haar wang en trok haar met me mee door de gangen. 'wie nog meer??' riep hij en keek de jognens aan luhan wilde ook en de rest ook wel. 'Dan nemenwe die mee!' ik trok kelsey met me mee
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 49 Emptyvr jun 12 2015, 20:17

Chen:

Ik liep met haar naar de achterdeur. Ik kende de weg al uit mijn hoofd en liep rond de verschillende werknemers heen terwijl ik iedereen respectvol begroette. Toen ik stopte om de achterdeur te openen knalde Lennie vollop tegen mijn rug aan. "Yah!" lachte ik. "Je moet wel opletten he!" plaagde ik haar. "Gaat het? Heb je je pijn gedaan?" vroeg ik daarna meteen bezorgd.

Kelsey:

Ik lachte en liep met Kai mee. Bijna iedereen wilde ook een ijsje hebben. Ik keek naar hem terwijl ik hem volgde. "Even een vraagje, hoe ga je al die ijsjes dragen?" vroeg ik aan Kai want we kwamen waarschijnlijk handen te kort om voor iedereen een ijsje mee te nmen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 49 Emptyvr jun 12 2015, 20:23

Kai:

' we laten gewoon een paar meiden mee lopen.' lachte ik en keek haar aan. ' powers van een idool!' ik liep door en pakte kelsey beet. Ik tokr haar naar me toe en sloeg haar arm over de mijne heen. ' dadelijk verdwaal je nog' zei ik plagend. arm in arm liepn we naar de kantine toe. Daar bestelde ik genoeg ijsjes en lied ze naar de trainingszaalbrengen. ' kies jij er maar eentje uit' lachte ik ne wees naar lijst.

Lennie

Ik probeerde de namen die hij zei te onthouden als ij iemand begroeten of in ieder geval de gezichten. Want een held met namen ben ik niet. Toen ik tegne hem aan klapte was hij ineens zo bezorgt. Ik wreef over me neus.'Ik had je zachter ingeschat' zei ik eerst serieus, waarna ik begon te lachen. ' Ik denk dat je meer spieren bezit dan ik dacht!!'
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 49 Emptyvr jun 12 2015, 20:36

Chen:

Ik grijnsde. "Ik denk het ook, wat denk je wel niet? Ik zacht?" Ik lachte. "IK ben gewoon een en al spieren." plaagde ik haar en opende de achterdeur. "Kom mee ik heb honger." ik duwde haar zowat naar buiten. Zoals ik had verwachten waren er nergens fans te zien, die stonden gelukkig allemaal aan de ingang. ik nam haar mee via zijstraatjes om de grote wegen te omzeilen.

Kelsey:

Ik keek hem fronsend aan toen hij zei dat hij ze door een paar meisjes zou laten brengen. Ik liet hem me tegen zich aantrekken terwijl ik nadacht over zijn woorden. Power van een Idool. Ik slikte. Diep in gedachten verzonken liep ik met hem mee naar de kantine. Ik keek pas op toen hij vroeg welk ijsje ik wilde. Ik keek op naar de lijst en duidde eentje aan met chocolade. dat kan ik nu wel gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 49 Emptyvr jun 12 2015, 20:43

kai:

Ik bestelde het en glimlachte naar haar. ' eet smakelijk!!' zei ik blij niet door hebben dat ik haar iets had gezegt en hoe erg ik haar daarmee aan het dneken het gezet. 'kom gaan we terug of wil je SMent gebouw zien??' vroeg ik en deed een pluk haar uit haar mond.

Lennie:

'dat je hard was wist ik al' ik wijste gemeen naar benende en schudde me hoofd. ' just kidding!' zei ik snel. ' En een groot ego ehb je ook!!' ik glimlachte blij. Wat was het heerlijk om hier weer te zijn

Oeh dit was best spannend toen we door gangetjes liepen en zo de fans ontweken. Het was zo vet in te doen. NA een aantal gangen was ik de weg volledig kwijt.' wauw jongdae waar de hell breng je me heen!' lachte ik. ' Wat ben jij van plan' zei ik plagend
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





efteling rp - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 49 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
efteling rp
Terug naar boven 
Pagina 49 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 48, 49, 50 ... 58 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» efteling rp
» efteling rp
» efteling rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: