cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 efteling rp

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 34 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: efteling rp   efteling rp Emptyvr maa 20 2015, 13:59

Laatset post in Chat  was:

Kris:
"Euhmm.....tuurlijk lijkt me leuk" Zei ik. "Laten we allemaal samen gaan!" Voor de een of andere reden wilde ik er niet aan denken dat we nu ieder onze eigen weg zouden gaan.
Baekhyun:
Ik hield mijn handen omhoog. "Ik vroeg het maar." Zei hij en liep naar Kris toe
kelsey:
Ik keek luhan verbaasd aan en volgde hem. Maar toen we bij de jongen kwamen waar ik tegenaan was gebotst bleef ik staan en keek naar beneden. IK durfde niet langs hem door zoals luhan dus zou ik gewoon wachten tot hij vanzelf wegging
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp Emptyvr maa 20 2015, 14:05

Lennie:

Ik keek naar Kelsey die nog vast stond tussen de stoelen en een jongen. Ik keek wanhopig naar Kris zodat ze hem misschien zou redden.

Kai:

Ik keek het meisje strak in der ogen aan. Na enige tijd stapte ik opzij. Ik bleef haar aanstaren met elke beweging ze deed. Luhan tikte me aan 'kai dus is normaal' zei hij.

Luhan.

Ik was al langs Kai heen gekomen maar hij blokkeerde heel kinderachtig de weg voor Kelsey. gelukkig stapte Kai opzij,. Anders had ik in gegrepen. Hij gedraagde zich echt raar vandaag. We hadden misschien lang getraind maar je zo gedragen was echt kinderachtig,

We liepen naar de uitgang, Kris had voorgestelt met zun allen te gaan, zo daar gingen we richting het ruig ruik, dus de achtbanen enzo!
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp Emptyvr maa 20 2015, 14:12

Kris:

Ik had haar de hele tijd aangekeken, maar toen ik haar wanhopig zag terug kijken schudde ik mijn hoofd en keek op naar Kai en haar vriendin. Ik was net van plan iets te zeggen toen Luhan me voor was. Ik keek naar Lennie. "Kom laten we al gaan" Zei ik en liep al naar de uitgang.

Baekhyun:

Ik was bij Kris en het meisje waar hij al de hele tijd meepraatte gaan staan en volgde zowat hun gesprek. Ik glimlachte naar haar en volgde Kris.

Kelsey:

Snel liep ik langs Kai heen zonder hem aan te kijken. Ik vond hem zo intimiderend. Ik keek op toen ik langs hem heen was en liep snel naar Lennie. Ik wilde zo ver mogelijk van de jongen vandaan blijven. "Waar gaan we nu naartoe?" vroeg ik haar terwijl ik haar meesleurde naar de uitgang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp Emptyvr maa 20 2015, 14:19

Lennie:

de jonge die er bij was komen staan lachte schattig, Ik lachte terug naar hem! er was iets aan hem wat hem aantrekkelijk maakte, heel anders dan de lange mannelijke Kris.

Ik knikte en liep met kris naar de uitgang, Natuurlijk hield ik Kelsey in de gaten zodat ik haar niet te ver uit het oog zou verliezen. gelukkig kwam ze al snel achter me aan. Ze sleurde me langs alle winkels met pluis knuffels, 'Waar gaan we nu naartoe?' Vroeg ze toen we bij de uitgang van de pandadroom waren, 'naar de vliegende hollander!' zei ik blij en deed een hand omhoog en sprong even op en neer van blijdschap. Ik keek Kelsey aan 'wat moet die gek van jouw?' vroeg ik zachtjes aan haar.

Kai:

Met een geheven hoofd liep ik met de groep mee, Ik bleef het meisje in de gaten houden maar zei voor de rest niks.

Luhan:

Ik liep naar kris toe, en zag nog net dat de meiden vooruit liepen 'wat gaan we nu doen? die meiden stalken' zei ik en gaf hem een mannelijke tik tegen zijn schouders, Beakhyun liep er ook nog mee ik keek naar hem. 'wat wil jij doen dan?'
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp Emptyvr maa 20 2015, 14:23

Kris:

Ik lachte toen ik Luhan hoorde. "Die meiden stalken?" Herhaalde ik. "Is dat dan wat je wilt doen?" Ik keek Lennie nog eens aan en zag hoe ze fluisterde met haar vriendin. Of is dat ook wat ik wil? vroeg ik mezelf af. Ik wilde eigenlijk de dag wel met hun doorbrengen.

Baekhyun:

Ik grinnikte toen ik Luhan hoorde en keek hem aan. "Ja hoor laten we ze stalken." Grapte ik. "Ben je soms verliefd?" Grijnsde ik naar Luhan.

Kelsey:

Ik glimlachte even. "Dat weet ik niet." Fluisterde ik terug. "Maar ik vind hem doodeng." Ik keek over mijn schouder naar de jongen en huiverde. "Laten we ze kwijtspelen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp Emptyvr maa 20 2015, 14:33

Lennie:

GOED PLAN! gilde ik iets te hard. Meteen kroop ik iets verder in mekaar. 'ik bedoel Goed plan' dit maal fluisterde ik. Ik sloeg me arm rond de haren en zo liepen we richting het ruigrijk. 'Maar' zei ik plots en stond stil 'Ik heb beloofd aan die langen dat ze mee konden naar ruigrijk gebeid..' ik krulde me lip op.' Misschien moeten we ze daarna kwijt spelen?'

Luhan:

'heey! nee' zei ik toen ze vroegen of ik verlieft was. 'ze zijn de eerste meiden die niet zijn gaan fangirle of weten wie we zijn! das toch beter! kunnen we eigenlijk met meiden om gaan die met ons omgaan om wie we zijn niet omdat we famous zijn!' zei ik wijs toen ik dit vertelde hield ik een vinger wijs omhoog,

Suho:

Ik ving op wat ze allemaal zeiden en kwam bij ze lopen, 'we kunnen ze over ko..' ik kon me zin niet afmaken of Luhan viel me in de reden. 'hoorde je niet at ik net zei?' zei hij. Ik lachte 'Het was ook maar een grapje!' lachte ik en pakte me credit kaart en zwaaide er mee, 'Maar het komt altijd van pas girl love money!' ik liep lachent vooruit

Kai:

Ik kon de niet uit staan en snapte dus ook niet waarom de jongens achter de meiden aan liepen. 'aah kunnen we niet iets anders gaan doen!' gromdei k
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp Emptyvr maa 20 2015, 14:38

Kris:

Ik lachte om Luhan die zich ineens als de wijze oudste gedroeg en klopte hem op zijn schouder. "Waar wacht je dan nog op als je zo graag met ze wil omgaan? ze lopen een stuk voorop straks ben je haar kwijt." Grijnsde ik en keek naar hun. Misschien was ik zelf ook wel bang om hun kwijt te geraken toen ik Lennie ineens 'Goed plan!' hoorde roepen werd ik nieuwsgierig.

Baekhyun:

"Suho is hier de slimste, zwaai maar wat met je krediet kaart." Grijnsde ik. "Koop ze een mooi aandenken aan ons." Daarna draaide ik me om naar Kai. "Wat heb jij toch vandaag?"

Kelsey:

Ik beet op mijn lip en keek haar aan. "Oké goed nog 1 attractie samen met hun dan." Fluisterde ik terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp Emptyvr maa 20 2015, 14:48

Lennie:
Zullen we da maar als eerste joris en de draak doe? das een atractie dat je tegen elkaar kan race.' bij het woordje ''race'' maakte ik aanhalings tekens met mijn vingers. 'Dan gaan de die jongens in 1 achtbaan wij in de andere, dan vluchten we als we er uit gaan!' zei ik zachtjes. 'Als we daarna de python in rennen zijn we denk ik wel veilig!' ik deed net of ik de meeste geniale ontsnappings-plan had bedacht een evil glimlach verscheen op me gezicht

Luhan:
Kris zei dat de meiden al een stuk voor ons liepen. Ik keek er naar 'nou laten we dan door lopen. Gebruik die langen benen is waar ze goed voor zijn!' zei ik en versnelde mijn pas.

Kai:

Niks snouwde ik naar baekhyun. ik hield me hand voor me mond van schrik 'sorry ben gewoon dood moe! en had al helemaal geen zin om iets te doen.. Volgende weer filmopnemens... En dan nu uit gaan en kloten met meiden die nog onhandig zijn ook! we moeten trainen niet fun maken' zei ik en zuchte,
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp Emptyvr maa 20 2015, 14:56

Kris:

Ik lachte en volgde Luhan met gemak. Al snel was ik eerder bij de meiden dan Luhan. "Hey daar." grijnsde ik naar hun. "Straks raken we jullie nog kwijt." grapte ik. "Jullie lopen zo snel."

Baekhyun:

Ik rolde met mijn ogen. "Komaan workaholic." Zei ik. "ontspan je nu toch eens even en geniet ervan, zo erg zijn die meiden niet, probeer op z'n minst je dan te amuseren met ons als je echt niet met die meiden wil omgaan."

Kelsey:

Ik wilde net antwoordde toen ik een jongensstem hoorde en keek op naar de lange jongen. 'straks raken we jullie nog kwijt.' IK keek naar mijn voeten. "Dat is ook de bedoeling." mompelde ik binnensmonds zodat ze het niet zouden horen of verstaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp Emptyvr maa 20 2015, 15:04

Lennie:

die kris had ons ingehaald. en vrij snel stond Luhan ook bij ons.. "Dat is ook de bedoeling." hoorde ik kelsey zachtjes mompelen. Ik kreeg een glimlach op me gezicht 'wat zou dat nou zonden zijn!' zei ik met een sarcatsitese ondertoon en pakte Kelsey extra stevig beet. de andere 10 jongens liepen nog een eind achter ons. helemaal die engerd die liep ver achter aan samen met de schattige jongen, Nu kris hier toch was zag ik mijn mogelijkheid om zijn naam te vragen. 'Kris was is de naam van die jongen' ik wees naar achteren toe richting baekhyun.

Luhan:

Kris was eerder bij de meidne dan ik. Ik ging express niet aan de kant van kesley lopen maar aan de andere kant, Net iets voor hun zodat ik als Ik met kris zou praten. ik ongezien naar Kelsey kon kijken. Der was iets aan der wat er interstant maakte, Ik wilde meer van der weten, Maar om direct alles te vragen zou opvallen dus ik moest het slim aanpakken. en natuurlijk om zo mannelijk mogelijk over te komen!

Kai:

Ik zuchte overdreven en gooide me handen in de lucht 'hoe willen we anders super beroemt worden!' zuchte ik. Maar de beagle had gelijkt ik moest me ontspannen. als snel kwamen de andere twee jongens van de beagle lijn bij ons lopen. en was de ''rust'' over, chen gilde vaak en chanyoel stond niet stil.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp Emptyvr maa 20 2015, 15:19

Kris:

Ik keek achter me en volgde haar vinger. "hem? Dat is Baekhyun." antwoordde ik. Toen ik wilde vragen waarom ze dat wilde weten realiseerde ik me dat ze alleen mij bij naam kende. "Degene die er naast loopt is Kai. En de jongens die er nu bijstaan zijn Chen en Chanyeol." Ik begon ze allemaal op te noemen inclusief Luhan.

Baekhyun:

Ik zuchtte en keek voor me toen ik zag dat Kris en de meisjes naar me keken glimlachte ik naar hun en zwaaide.

Kelsey:

Toen Lennie dat vroeg luisterde ik mee en draaide me ook om zodat ik op elke naam die hij noemde een gezicht zou kunnen plakken. Ik draaide me terug om en keek naar Luhan. Ik glimlachte even naar hem en keek toen weer naar de grond. Hij moest me vast een freak ofz vinden. "Oh..we zijn er." Zei ik en bleef staan om naar de attractie te kijken. Ik beet op mijn lip. Durfde ik dit wel?
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp Emptyvr maa 20 2015, 15:32

Lennie:

Ik knikte blij toen hij alle namen vertelde. Blij zwaaide ik terug naar beakhyun!. zo goed als ik kon probeerde ik de namen te onthouden. Maar als ik ergens slecht in was was het namen. Ik deed net of ik alles zou onthouden. als laatst stelde hij me voor aan luhan. Ik pakte zijn hand beet en schudde deze overdreven 'aangenaam.'

bij de achtbaan aan gekomen keek ik naar kelsey. ik wilde op haar afstappen en flusiteren dus is onze enige kwam om bij hun weg te komen maar Luhan was me voor hij sloeg zijn arm rond haar schouders en trok haar mee. Ik bleef met groten ogen achter naast kris. fuck en nu..

Luhan:

Ik glimlachte op de handschudding,

We kwamen aan bij een achtbaan ik zag kelsey twijfelen. Ik sloeg een arm rond haar schouders 'wij gaan wel samen ik bescherm je wel als er iets beurt' zei ik stoer en begeleide haar richting de achtbaan

Kai: loopt
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp Emptyvr maa 20 2015, 15:38

Kris:

Ik keek hoe Luhan zijn arm om het meisje haar schouders sloeg en haar met zich meetrok. Verbaasde haalde ik mijn wenkbrauwen op. Niet verliefd huh. Ik keek terug naar Lennie. "Zullen wij dan maar samen gaan?" Vroeg ik haar.

Baekhyun:

Ik glimlachte toen ze terug zwaaide. Eigenlijk wilde ik haar best wel beter leren kennen dus liep ik naar voren om te vragen of ze naast me wilde zitten omdat Luhan blijkbaar was gaan lopen met haar vriendin.

Kelsey:

Ik raakte nog meer in de war toen Luhan zijn arm om mijn schouders sloeg en me in de wachtende rij trok. Ik wist niet wat te doen en keek over mijn schouder naar Lennie, ik gaf haar mijn 'help me' blik, maar toen ik zag dat Kris iets aan haar vroeg keek ik op naar Luhan. "Ik ben niet bang hoor!" Zei ik, ik haalde zijn arm van mijn schouder en sloeg mijn armen stoer over elkaar, maar toen ik weer naar de attractie keek kromp ik weer in elkaar. Ik was wel bang, bang van de hoogte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp Emptyvr maa 20 2015, 15:52

Lennie:

Me mond viel open. Het enige wat ik deed was lachen en knikken. Een echt duidelijk antwoord gaf ik niet. Baekhyun kwam er ook bij staan. nu stond ik tussen twee sexy jongens in. Hoe kan dit normaal ben ik niet in trek.. nu worden we gestalkt.

Ik rende de rij en en plaatste me tussen Luhan en Kelsey in. 'Ze is van mij!' zei ik en stak me tong uit naar Luhan. We liepen naar de poortjes, De efteling was vrij rustig omdat het door de week was. een lange wacht rij stond er dus niet. Ik had me tussen kesley en luhan gefrummelt en lied deze plek niet meergaan, tot me tas achter een paaltje bleef hangen en ik achteruit getrokken werd.

Luhan:

Ze sleog me hand weg. Ik keek der aan "Ik ben niet bang hoor!" zei ze stoer. 'Mooi!' knikte ik trots.en liep naar verder. tot Lennie tussen ons kwam. ik keek der even geirriteerd naar haar maar snel toverde ik een glimlach op me gezicht.

Ze bleef tussen mij en kelsey lopen. terleur gesteld liep ik er naast. op deze manier zou ik nooit naast der kunnen komen.

Lennie bleef met haar tas ergens achter haken nu kon ik met naast Kelsey komen maar ik was niet snel genoeg.. Er stond al iemand anders.

Kai, de jongens liepen ineens langzaam en ik haalde ze in. bij de rij aangekomen, liep ik over langs en zo kwam ik vooraan te zitten. Ik liep een baan in en bleef daar staan. toen ik keek bij wie ik stond staarde ik het meisje boos aan. Het was het meisje die tegen me aangelopen was. Ik grimlachte moeilijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp Emptyvr maa 20 2015, 16:19

Kris:

Ik keek hoe ze alleen maar knikte en glimlachte en daarna van me wegliep om tussen luhan en haar vriendin te gaan staan. Ik zuchtte droevig. Maar keek ook hoe ze even later vast bleef hangen aan een paaltje met haar rugzak. Ik lachte even en maakte haar los. "Zo nu ben je weer vrij en moet je wel naast me komen zitten om me te bedanken." Grijnsde ik.

Baekhyun:

Ik had niet eens de kans gehad om haar te vragen of ze naast me wilde komen zitten, ze liep weg van zodra ik erbij stond en even later toen ik haar wilde gaan helpen was Kris me alweer voor. De volgende attractie zou ik sneller zijn !

Kelsey:

Ik glimlachte toen Lennie tussen mij en Luhan in kwam staan om me te redden. Maar van zodra de rij voorruit ging, ging alles ineens razendsnel en werd ikzelf meegesleurd in de mensenmassa en voor ik het wist kijk ik naar de jongen naast me en realiseerde ik me dat het niet Luhan was maar Kai. Paniekerig keek ik om me heen, opzoek naar Lennie en Luhan. Lennie zag ik staan bij Kris. Luhan stond een paar mensen verder. Ik keek terug naar Kai en zag dat hij ongemakkelijk glimlachte. "Sorry!" zei ik snel tegen hem en probeerde zo snel mogelijk tot bij Luhan te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
efteling rp
Terug naar boven 
Pagina 1 van 67Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 34 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» efteling rp
» efteling rp
» efteling rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: