cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 efteling rp

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 30 ... 57, 58, 59 ... 62 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 58 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 58 Emptydi jun 23 2015, 21:22

Sehun:

'oh hey schone slaapster' lachte ik toen ze naast me kwam zitten. ' jullie lagne gistere zo schattig' bekende ik en lachte ; JAh ik liep jullie kamer in om iets te vragen en was vergeten te kloppen!' ik ging recht zitten. ' MAAR deze keer deden jullie niks! dus ik was best gelukkig!' ik keke haar aan. ' en hoe bevalt het je hier?'

Kai:

slaapt

Luhan:

*traint*

Suho:

ik ontwaakte bijna als laatste. ik kwam de kamer in en ond kelsey met sehun aan het praten. en chen bij de deur ' wat ga je vadaag doen?' vroeg ik en chen
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 58 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 58 Emptydi jun 23 2015, 21:25

Kelsey:

Ik lachte om sehun en wuifde naar suho toen ik hem zag. "Grlukkig maar, je vergeet altijd te kloppen, wat wilde je vragen dan?"

Chen:

Ik keek op naar suho en haalde mijn schouders op "ik weet het nog niet"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 58 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 58 Emptydi jun 23 2015, 21:34

suho:

ik zwaaide terug naar kelsey en richte me daarna terug naar chen. 'Oh, ga trainen met lay en waar is kris?' ik keek het dorm rond. ik kon hem dus niet vinden en we moesten echt in gesprek gaan voor onze comback. Op deze manier zou alles in de mist lopen.

Sehun:

' ik weet het niet meer' bekende ik eerlijk. ' vAst dat hij ets voor me moest regelen' ! ik keek haar aan. ' maar bevalt het je hier?' vroeg ik nogmaals
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 58 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 58 Emptydi jun 23 2015, 21:37

Chen:

Kris is juist vertrokken naar SM" antwoordde ik Suho en ging aan de keukentafel zitten.

Kelsey:

Ik rolde lachend met mijn ogen. Ik was ecen stil toen hij vroeg of het me hier beviel. Ik knikte "ja ik vind het hier wel leuk" glimlachte ik "spijtig dat ik morgen naar huis ga"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 58 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 58 Emptydi jun 23 2015, 21:48

Suho:


'zoo slecht geslapen!' zei ik toen chen niet echt blij klonk.

Sehun:
'WAT!' ik vloog overeind. ' Herhaal dat nog is!'
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 58 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 58 Emptydi jun 23 2015, 21:55

Chen:

Ik knikte en geeuwde. "Kris is waarschijnlijk heel erg kwaad op me" zuchtte ik terwijl ik wat koffie nam "maar goed oke ik ga seffens wel met lay trainen en als ik kris zie zeg ik dat je hem zoekt" ik keek even naar sehun die op was gesprongen in zijn gesprek met kelsey en begon daarna te eten

Kelsey:

Ik keek Sehun verbaasd aan. "Ik ga morgen naar huis" herhaalde ik en keek hem verbaasd aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 58 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 58 Emptywo jun 24 2015, 06:35

sehun:

Ik hoorde het dus wel goed!. Ze ging morge al weer weg. met een zucht lied ik me jn de bank zakken. Kai sliep nog en echt contact had ik niet met haar gehad. ' Waarom zo snel al' Vroeg ik maar luisterde niet echt. Ik zat na te denken of ik vandaag iet met haar kon gaa doen.. Als ik het goed onthouden had hield se van lezen. MIsshuen die oude drukkerij!!. Daar konden we in de achtend heen!. Dan had kai haar smiddags weer!. Kon toch niet fout gaan?.

Ik pakte haar hand. 'Kom laten we samen doen voor je weg bent!'.

Lennie:


Okey fijn had ik me bjjna verslapen!. sta ik ook nog is in een file!. Waarom gaan ala.mijn eerste stage dagen zo!. Ik kwam echt stipt op tijd binnen bij sm. Ik werd meteen door gestuurt naar een kamer. Er was een roddel gaande en deze moest opgelost wordrn voor het officieel in het nieuws kwam. Daarom hadden ze elke geest en ideeen nodig om her op te lossen. Toen ik de fotos zag.Schrok ik me dood. Dat was duidelijk. Kelsey en kai!!!. Dit ging niet goed komen!. die twee.ahdden tegen elkaar aan gestaan waar de fans bii waren en deze waren mu razends op haar.

Luhan:

Toen ik bij sm aangrkomen was hing er een gespanne sfeer. Onze ceo liep boos rond e was duidelijk naar kai op zoek. Ik had geen zin om er naar te vragen. Als ik snel weg wad hoefde ik ook niks te regelen. aangezien kris en ik niet bepaalt goed lagen bij Deze ceo.

kai
Laat deze jonge toch heerlijk slapen!


Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 58 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 58 Emptywo jun 24 2015, 11:18

Kelsey:

Ik keek naar Sehun die er diep over nadacht dat ik er morgen al niet meer zou zijn. Ik wilde hem uitleggen dat ik niet langer kon blijven maar die kans kreeg ik niet want hij stond al op en nam mijn hand vast en zei dat we samen iets gingen doen. Ik keek hem verbaasd aan. Eigenlijk wilde ik naar SM om de jongen te zoeken en hem te bedanken maar ik kon toch Sehun nog maar moeilijk afwijzen? "Moet ik niks tegen Kai gaan zeggen?" vroeg ik aan hem terwijl ik met hem meeliep. Ik had geen idee waar we naartoe gingen.

Kris:

"KRIS!" Net toen ik mijn gedachten even had kunnen verzetten werd ik gestoord. "Waar is Kai?" Ik keek op naar de kwade CEO en haalde mijn schouders op. "In de dorm denk ik." antwoordde ik geirriteert. "Bel hem, zeg dat hij en Suho onmiddelijk als de bliksem naar hier moeten komen en dat ik hen zoek, daarna kom je samen met hun naar mij toe." Hij liep weg en ik gromde. Waarom kon hij dat zelf niet? ik nam mijn handdoek en veegde mijn bewezeten voorhoofd af. Daarna belde ik naar Suho. "Maak Kai wakker, kwade CEO, jullie moeten onmiddelijk naar SM komen." zuchtte ik meteen door de telefoon tegen SUHo
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 58 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 58 Emptywo jun 24 2015, 11:33

Lennie:

God i kwas er nog geen 2 uur hier en het was meteen al een chaos. En zeker dat ik mijn rondleiding nog lang neit zou krijgen!.

suho:

Kris belde me en zei dat we onmiddelijk naar SMent moesten komen. En dat we Kai mee moesten nemen. het klonk echt belangrijk. Ik maakte kai wakker en trok hem mee de auto. Hij liep half slaap dronken met me mee.

Kai:

Ik werd wakker gemaakt door suho die me letterlijk naar het SMgebouw trok. EN WAAR WAS KELSEY! ik had in de haast de dorm door gekeken maar ze was nergens te vinden

Sehun:

'waarom zou je een schone slaapster wakker maken!' lachte ik en trok haar mee. Ik gooide een mondkapje toe en pakte me zelf ook in. 'kom kom! laat osn nog wat doen voor je weg gaat!' ik nam haar mee de taxi in. Ik gaf de man het adres en lied ons er heen brengen.'Vertel iets over nederlands wat aar gebeurd enzo!?' vropeg l aan der
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 58 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 58 Emptywo jun 24 2015, 11:41

Kris:

Ik had geen tijd om me fatsoenlijk te douchen en om te kleden. Daarom liep ik in mijn sportkleding naar de ingang om op Suho en Kai te wachten. Ik kende het als ze kwaad waren dan moest je voor hun vliegen. Gelukkig wisten Suho en Kai dat ook en waren ze er gelukkig al snel. Ik liep met hen mee naar het kantoor van de CEO. Ik keek naar Kai. "Oké wat voor ergs heb je nu weer uitgestoken?" vroeg ik aan hem voor ik de deur van de vergaderzaal opentrok die boemvol zat met mensen die Kai's problemen moesten oplossen.

Kelsey:

Ik deed het mondkapje aan. "Ik eerst." zei ik tegen hem. "Waar gaan we naartoe?" vroeg ik aan hem. "En even voor de duidelijkheid: Ik kom uit België niet Nederland, Lennie komt uit Nederland." zei ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 58 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 58 Emptywo jun 24 2015, 11:48

Lennie:

loopt een beetje mee en probeerde te helpen.

sehun:

'Maar de efteling was toch in nederland? atans we waren daar met onze tour. en wat is het verschil dan?' vroeg ik verbaast,. blijkbaar wist i ktoch niet zo veel van haar. 'oh waar we geen gaan blijft geheim! ik ontvoer je!' zei ik plagend.

Kai:

Ik keke kris aan. 'Ik zou het niet weten!' bekende ik eerlijk.

suho:

Omg wat een stress volle sfeer hing hier. Ik leip met hun mee. En luisterde zo goed als ik kon
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 58 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 58 Emptywo jun 24 2015, 12:09

Kris:

Ik rolde met mijn ogen en vroeg me af waarom we naar hier werden gestuurd. Je kon de spanning in de kamer voelen. Zodra de CEO ons zag stond hij op en liep hij naar ons toe.
"Kim Jongin, wat leuk dat je er bent." probeerde hij kalm te zeggen. Ik keek hem aan. Ik denk niet dat Kai het leuk vind om hier op dit moment te zijn. Dacht ik in mezelf terwijl ik de kamer rondkeek. Ik grijnsde toen ik haar zag. Het ergste was dat ik niet naar haar kon toe lopen, dat zou de chaos alleen maar groter maken. Dus wachte ik af tot ze mij zou zien. "Ga zitten." zei de CEO. Ik bleef staan en leunde tegen de stoel aan. Zodra Kai en Suho zaten werden er krantenartikels en foto's naar ons toegeschoven. IK keek ernaar en beet op mijn lip. Kelsey was het probleem dus.
"leg dit eens uit." zei de CEO tegen Kai en schoof daarbij ook nog eens zijn contract naar hem toe, de pagina waarop stond dat we niet mochten daten lag open.

Kelsey:

Ik lachte even. "Klopt, de efteling ligt in Nederland, maar ik woon in België, het verschil is, ondanks dat we zowat dezelfde taal spreken, ik en Lennie we beiden in een ander land wonen, maar ik vind de efteling leuk of ik vond de efteling leuk, ik zie me niet terug naar daar gaan, en ik en Lennie zijn vriendinnen, dus besloten we om er samen heen te gaan. Omdat onze landen tegen elkaar liggen, open eens de kaart van Europa." lachte ik en keek naar buiten. "Zijn we er bijna?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 58 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 58 Emptywo jun 24 2015, 12:19

sehun:

Ik luisterde. 'is dat ook zun klein landje?' ik zocht de kaart op mijn mobiel. 'Jaah! dat landje is nog kleiner!' lachte ik. 'Look how cute!' Ikdrukte me mobiel onder haar neus. NAtuurlijk wist ze hoe belgie er uti zag maar in vergeleking met korea was het zun klein landje,.

'jah met de auto zijn we er bijna daarna meoten we wel een klein stukje lopen!' zei ik. precies op dat moment stopte de auto, We stonden aan een lange pad door een klif heen. Dit was meer omdat het een oud klooster was waar ze de drukkunsten beoefende van het make nvan boeken.  Ik weet niet of het een klooster was. het interseerde me nooit. Maar jah! kelsey hield van elzen en boeken zo weiweet.

'kom je?'


lennie:

Ik dacht na en ineens had ik het. '  Kels.. ik bedoel zij. is knap genoeg om in een MV te komen. daarnaast komt hun comeback....' SHIT! meteen was ik alels vergeten. Want er kwamen 3 mensen binnen gelopen. DAt was niet erg. Maar me gedachte stopte gewoon toen ik Kris zag. Lichtjes trilde ik. Holy krisus! zie hem dan!...

de man tegen wie ik aan het praten was probeerde me contract terug te krijgen. 'Jah hallow maak je tekst af! je moet er echt aan wennen dat hun zo zijn okey! dit is irritant!' gromde de man

KAi:

'Ik hmm'.... Ik sloot me ogen.. nee nee nee... dit meen je niet! waarom!.. Ik voelde me zo kut!. 'Ze...'ik stotterde alles bij elkaar en mijn zelfvertrouwe was verte zoeken. 'Zij is een van demeiden die ons in Nederland geholpen had.' zei ik snel. 'Dit was gewoon een bedankje!' ik voelde me nu zo kut
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 58 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 58 Emptywo jun 24 2015, 12:29

Kris:

Ik grijnsde en knipoogde naar Lennie die zodra ze me zag blijkbaar helemaal de kluts kwijt was. Ik keek terug naar kai die net ging antwoorden. Ik trok mijn wenkbrauwen op bij zijn antwoord. Wat ging Kelsey dit graag horen. Ik keek naar Suho en toen weer naar Kai. "Een bedankje?" vroeg de CEO die zijn woede probeerde in te houden. "Kon je haar geen gesingneerde CD sturen met een briefje als bedankje? Snap je dan niet hoe diep we nu in de problemen zitten? Dit heeft grote gevolgen voor jullie comeback dat weet je toch?!" hij gooide zijn handen kwaad in de lucht en zuchtte diep. "Als we dit niet snel opgelost krijgen voor jullie comback.....misschien moeten we die maar uitstellen....." zei hij luidop nadenkend. Mijn ogen werden groot. DE COMEBACK UITSTELLEN NA AL ONS HARDE WERK?! ik keek Kai kwaad aan. Dit kon hij niet menen! Ik ging zitten met mijn handen in mijn hoofd terwijl de CEO opstond; "Jullie drie" hij wees naar mij, kai en suho. "blijven hier tot er een oplossing gevonden is." na die woorden vertrok hij, waarschijnlijk om te overleggen met andere mensen.

Kelsey:

Ik lachte. "Ik weet hoe klein België is!" lachte ik en duwde zijn hand onder mijn neus vandaan. "En het is niet schattig!" Ik stapte samen met hem uit en keek rond. Wow! waar waren we? Ik knikte toen hij vroeg of ik kwam en volgde hem. "Wat doen we hier?" vroeg ik aan hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 58 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 58 Emptywo jun 24 2015, 13:43

kai:

Ik zakte verder op me stoel. Helemaal toen hi jbegon over het uitstellen. Ik kroop weg. Het liefst wilde k door de grond zakken. Ik zou nu hoe dan ook de relatie tussen kelsey en mij verneuken, het vertrouwe an me fans beschadigen en op neer gekeken worden door leden van exo. Ik keek op aar kris en wist zijn blik eigenlijk al. Ik verborg me gezicht tussen me knieeen.

suho:

ik slikte en bleef diep ademen halen. toen de ceo weg wat keek ik kai aan. 'jah en nu?' vroeg ik wanhopig!.

Lennie:

Okey terug naar me idee.'okey wat ik dus wilde zeggen. Wat als dit alles bij een act hoort. Kai en dit meisje,' ik moest moeite doen haar niet bij haar naam te noemen,..'Exo concept gaat (herhaalt concept nog maals maar eh geen zin om alles te type) Dus, Wat als dit het nieuwe meisje in in de groep. zoals het meisje waar tegen ze vechten ion hun wolf era.' De man snapte niet waar ik heen wel. 'Okey. Ik bne zelf ook een fan en zit in vele fandoms en weet hoe fans denken. Als je bijft ontkennen wat en hoe dan zulle fans het zelf uit zeoeken en dan heb je meer uit te leggen. dan wanneer je met de stroom mee gaat en je langzaam naar de rand roeit. Als de fans gaan denken dat zij een acteur is die met kai en exo omgaat om hun beter te lere kenen nen de chemie groter et maken voor hun comeback. Zullen ze dat eerder accpteren.


sehun:

ik zweeg even, 'ja loop nou maar door' zei ik net of ik boos was maar toen ik me omdraaide keek ik ahar uitdagend uit. na ven gelopen te hadden hadden we uitzicht over de plek. 'daarheen! hier worden de boeken nog degrukt en gemaakt op de oude manier.' zei ik en wees naar het gebouw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





efteling rp - Pagina 58 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 58 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
efteling rp
Terug naar boven 
Pagina 58 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 30 ... 57, 58, 59 ... 62 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» efteling rp
» efteling rp
» efteling rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: