cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 efteling rp

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 27 ... 50, 51, 52 ... 59 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 51 Emptywo jun 17 2015, 08:30

Luhan:

'ga jij maar je weet de weg ge vinden?' zei ik en lied haar er langs. Ik ging op het dak zitten en friste me longen op. even pauze en niks doen!

Kai:

Het begon weer tijd te worden om terug te gaan. maar Luhan en chen waren weg. Suho zocht rond want we wilde als groep terug naar de dorm. 'Kris ehb jij chen gezien???' vroeg suho aan Kris.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 51 Emptywo jun 17 2015, 08:32

Kris:

Ik keek op uit mijn gedachten en schudde mijn hoofd naar Suho. "Nee niet gezien." antwoordde ik. "Ik hou niet iedereen in het oog, die zal hier wel ergens rondlopen."

Kelsey:

Ik fronste en nam de trap. "Ik zal mijn weg wel vinden." mompelde ik. Ik had alleen geen idee hoe lang het ging duren voor alleer ik mijn weg ook daadwerkelijk gevonden had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 51 Emptywo jun 17 2015, 08:34

Suho:

Ze zijn oud en wijs genoeg om de weg terug te vinden!' zei ik en stond op met onze spullen. 'kom we gaan' zei ik en liep met de grootste groep mee.

kai:

'kom je kris dan gaan we terug' we liepen tot ik ineens bedacht dat kelsey er neit bij was. Ik draaide me om en rende terug naar de oefenruimte waar was ze?

Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 51 Emptywo jun 17 2015, 08:37

Kelsey:

Ja ik was dus helemaal de weg kwijt, ik wist niet eens op welke verdieping ik zat. Ik was al zoveel trappen naar beneden gegaan en weer omhoog dat ik de tel was kwijtgeraakt. Waarom lette ik ook nooit op? Ik gaf het op en ging op de koude vloer tegen de muur aan zitten, ik bleef hier wel wachten tot iemand me zou vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 51 Emptywo jun 17 2015, 08:39

kai:

*is over stuur want zijn meisje is weg*

leeteuk:

Ik liep door de gangen met me handen vol concept posters. Ik lette niet goed op en met me elleboog tegen de muur volgelde ik me pad. doordat ik de grond niet zag viel ik over iets heen toe me voet achter iets of iemand bleef haken. toen ik van de schrik bekomen was keek ik om.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 51 Emptywo jun 17 2015, 08:45

Chen:

Toen ik terug kwam bij SM en op de klok keek wist ik dat het eigenlijk tijd was om te vertrekken, dus liep ik door de horde van fans naar het busje en wachtte daar op de rest.

Kris:

Ik keek hoe Kai wegrende en liep hem rustig achterna. "Wat is er aan de hand?" vroeg ik aan hem.

Kelsey:

Nadenkend staarde ik naar de vloer. Kai zou me toch al aan het zoeken zijn niet? Ik schrok op uit mijn gedachten toen iets mijn voeten raakte. Ik keek op en zag dat een man door mijn voeten op de grond was beland, overal rond hem lagen posters verspreid. Ik had hem niet eens horen aankomen! ik schoot recht en raapte de posters op. "Oh het spijt me zo!" zei ik tegen hem zonder hem aan te kijken, ik hield mijn hoofd gebogen terwijl ik de posters opraapte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 51 Emptywo jun 17 2015, 08:51

Kai:

Ze was ook niet in de oefenruimte n toen ik me omdraaide botste ik tegen kris op. hij vroeg me wat er was. 'kelsey! ze is neit terug gekomen va nde wc!' even kwamen de gevoelens van het hotel terug. zou ze... nee dat kan neit je zit in het SM gebouw daar kan niks zijn gebeurt.

Suho:

Bij de busjes aangekomen was chen er al. 'zo jij wil graag naar huis' lachte ik en ging naast hem zitten. 'hey waar is kai? en kris? JONGES WAAROM LUISTEREN JULLIE NOOIT!!!!" ik gromde lichtjes..

Leeteuk:

Ik zat nog steedsop de grond en keek even toe hoe ze de poster op pakte. Na evne hielp ik mee. toen we alles op een stapel hadden bleef ik staan. 'jou ken ik niet' zei ik lief en bekeek haar van alle kante. Wat neit gign want ze had de heletijd de grond bekeken. 'Ik weet dat de grond mooi is. Maar laat me je gezicht eens zien' zei ik vriendelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 51 Emptywo jun 17 2015, 09:03

Kris:

IK keek om me heen. "Doe rustig Kai, we vinden haar wel" antwoordde ik en smste Suho dat ik en Kai Kelsey gingen zoeken. "Kom dan zoeken we eerst op deze verdieping"

Chen:

Ik haalde mijn schouders op en keek rond. "Eigenlijk was ik gaan eten en toen ik terug kwam was het al tijd om te vertrekken naar huis" glimlachte ik eerlijk.

Kelsey:

Ik voelde me ongemakkelijk. het liefst was ik gewoon opgestaan en weggerent maar langzaam keek ik omhoog naar de man die voor me zat en ik reikte hem de posters aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 51 Emptywo jun 17 2015, 09:07

suho:

'jij alleen eten?' vroeg ik verbaast. toen me mobiel afging keek ik op en las het. *ja is goed we wachten wel*smste ik terug naar kris.

Kai:

Ik knikte en vogelde kris op de eerste verdieping waar ze niet te vinden was.

leeteuk:


toen ze op keek zag k haar ogen. Wat was ze mooi. Ze gaf me de posters aan Ik glimlachte naar haar efteling rp - Pagina 51 Tumblr_nozn03mIfj1reqd5uo5_540

'bedankt' zei ik. 'ben je verdwaalt? of wat deed je hier?, dit is niet echt een plek waar je snel heen zou gaan met een doel. tenzij je iets wil printen.' ik wiebelde wat met de posters
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 51 Emptywo jun 17 2015, 09:12

Chen:

"Euh....ja." loog ik en keek naar zijn gsm. "Waar zijn Kris en Kai?"


Kris:

In volle paniek zocht Kai de hele eerste verdieping af, elke deur deden we open, maar ze was er niet te vinden. "OP naar verdieping 2 dan maar." zei ik.

Kelsey:

Ik knikte. "IK....ik ben verdwaald." zei ik zacht. "ik zoek.." mijn stem was onvast en ik stotterde een beetje. "Ik zoek EXO" probeerde ik met vaste stem uit te leggen wat niet echt lukte, omdat je zo kon horen dat mijn stem trilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 51 Emptywo jun 17 2015, 09:19

Suho;

ze zijn kelsey zoeken. die waren we blijkbaar vergeten. het is ook nog allemaal zo nieuw ineens een meid die mee gaat naar de trainingen. Geen wonder dat we haar vergeten waren. Straks maar even sorru zeggen' praatte ik aan een stuk door.

Kai:

Nee nee dat kon je neit menen waar was ze!!. op de tweede verdiepeing was ze ook nerges te vinden, 'KRIS!!! waarkan ze zijn!' Ik keek hem bang aan. 'Ze is toch niet weggegaan?"

kyuhyun
'ben je een fan of?'vroeg ik iets terughoudender.


Laatst aangepast door Evilian op wo jun 17 2015, 14:13; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 51 Emptywo jun 17 2015, 09:28

Chen:

Ik rolde met mijn ogen "het feestje straks zal het wel goed maken hoop ik, hoe kunnen jullie gaar mu vergeten?" Ik moest erom lachen "arme meid" lachte ik

Kris:

"Kai doe rustig!" Riep ik tegen hem we hebben nog meerdere verdiepingen te gaan ze zal hier vast wel ergens zijn, ze gaat echt niet weglopen hoor!" Probeerde ik hem te kalmeren.

Kelsey:

Natuurlijk dacht hij dat. Hoe kon ik daar nu niet Aan denken? Nu dacht hij vast en zeker dat ik zo'n gestoorde fan zoals gisteren ben en stuurt hij mij het gebouw uit en vind ik Kai nooit meer terug! Ik keek hem paniekerig aan. "Nee! Ja.... Ik...." Ik wist niet wat ik moest antwoorden "ik ben niet wAt je denkt" zei ik snel. " ik .... En exo zijn vrienden.... Ze hadde me meegenomen en toen moest ik naar het toilet en toen nam luhan me mee naar het dak maad ik wilde terug gaan naar de rest maar toen raakte ik de weg kwijt" legde ik in een snel tempo uit en realiseerde ik me hoe ook dat ongeloofwaardig klonk "alsjeblieft help me" zei ik zacht en keek weer naar beneden
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 51 Emptywo jun 17 2015, 09:39

Suho:

toen chen begon te lachen lachte ik mee. 'Jah hey! soms gebeurd dat gewoon!' lachte ik en helemaal toen hij zei dat het een arme meid was. 'Die meid helemaal alleen in SM ent dadelijk komt ze andere idolen tegen!' lachte ik . 'Nee kris en kai vinden haar wel!'

Kai:

Ik keek hem onzeker aan. 'Zou ze nog i nde wc zijn wat als ze flauw gevallen is of iets!' ik keek hem nu echt bang aan. 'Wat als ze soo lee tegen komen is! DAN KAN ZE HIER NOOIT MEER KOMEN! OF OF!' Ik probeerde adem te halen. 'okey verdieping 3' zuchte ik en probeerde me hyper aanval te onderdrukken

kyuhyun
Ik glimlachte toen ze zo snel praatte.'Nou da ngaan we ze op zoeken en als het waar is wat je verteld is het goed. Anders moet je de gevolgen onder ogen zien' zei ik. Precies ik stoer wilde doen rolde al de posters uit tussen me arme uit.'aah!' zuchte ik

lennie:

Ik had de weg gevraagt en me.beste korraans. Want niet al te goed was.  Dus rond 8te kwam ik pas aan.bij me.bestemming. Dat ik me jas vergeten was merkte ik pas op toen het echt koud werd.

De plek waar ik moest zijn was een lux groot huis van een oid vrouwthe. Ik kende haar zoon van het game. En hij had dus geregeld dat ok daar kon zijn als ik me stage zou behalen.

IK had met deze vrouw afgesproken om 7 Uur savonds. Buiten adem.legde ik alles uit. Maar de vrouw was zo vol met begrip dat ik.me.juist slecht gingen voelend at ik niet op tijd was.

Samen met de vrowu wachte ik op het telefoontje van Sment. ze hadden.nog.niks.laten weten en het was al half 9 Langzaam.zakte de moet me.in de sokken.. Jah sokken want in een koreaans huis is het niet gepast schoenen aan te hebben.

De vrouw keek me al terleur gesteld aan. Ze had graag een keer hulp van eem mied gehad in huis. Nee ze vond het erg voor mij als ik niet aangenomen zou worden.

net toen ik terug wilde gaan naar me hotelkamer om heel terleurgsteld en.deprest te zijn. ging me telefoon. Het was een onbekent.nummer. Viorzichitg nam ik op. En luisterde naar wat er gezegt werd. Het kwam.pas binnen toen ik opgehangen had. ' Ik... ik ben aangenomen!!' Zei ik verbijsterd. de vrouw keek me aan ze oogde zo blij!! Eindelijk had ze huiselijke hulp!!!.  Samen haalde me koffers op en daar was ik dan.  In korea met een baan bij een entertainment bedrijf. Samen met de vrouw sjowde we mijn koffers naa het dakhuisje. hier zou ik zitten. Zelf had ik er voor gekozen omdat ik hier nog naar buiten kon en gewoon ruimte had voor me zelfs.  De koffers stonden in me kamer. Nu was he ttijd om even bij te komen. De vrowu ging naar benende terwijl ik op het dak ging zitten zodat ik het meeste van de omgeving kon gaan zien. Ik kon apaetementjes in kijken. En dat deed ik.ook even stiekem. Even dacht ik lay en tao te zien. Ik shudde me hoofd. Nee len niet aan denken..  Exo doet hun dingne in dr mijne. Nu ik.toch aan eci denk even chen belle en vertelle dat jk aangenomen was. Terwijl ik langzaam door.me.contact gegebens scrolde viel jet kwartje dat ik zijn nummer niethand. Terleurgesteld borg ik me mobiel op en ging he tvrouwtje benede helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 51 Emptywo jun 17 2015, 14:25

Chen:

"Goh wat zou dat erg zijn voor haar als ze andere idolen zou tegenkomen!" lachte ik. "Ik denk dat dat erger is voor Kai dan voor Kelsey" antwooordde ik. "Ze moet maar eens verliefd worden op een andere idool"

Kris:

"Dan ga je toch gewoon eerst bij het toilet kijken? Al wens ik je veel geluk om daar binnen te gaan want ik doe dat dus niet!" ik liep al naar de derde verdieping. "en als Lee Soo Man haar was tegen gekomen hadden we dat allang geweten denk ik, waarom bel je haar niet eens gewoon?"

Kelsey:

Ik glimlachte toen hij zei dat hij me zou helpen. ik boog voor hem. "Dankjewel!" antwoordde ik enthousiast en raapte snel de posters weer op. "Ik draag ze wel, maak je geen zorgen, laten we ze snel gaan zoeken!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 51 Emptywo jun 17 2015, 14:33

kyuhyun:

Ik pakte een paar poster over en samen liepen we richting de oefenruimte van exo. Daar aangekomen waren ze er niet. ik keek haaar aan.'waar zin ze dan?' vroeg ik en terwijl ik rond keek. 'wat laat me suho bellen' normaal zou ik geen moete doen maar op een of ander manier vertrouwde ik deze meid meer dan ik zou moeten doen. Wieweet wat voor fan ze was. Maar toch gaf ze me het gevoel dat ze niet loog. suho nam niet echt op

kai:

ik glimalchte 'natuurlijik! belle!' ik pakte me mobiel en belde haar. Waarom dacht i kdaar nie eerder aan?

Luhan:

na even ging ik ook naar benede toe naar ed auto zonder nog langs de oefenruimte te komen.

suho:

Ik was heletijd met chen in gesprek daardoor hoorde ik me mobiel niet. 'ja dat zou wat zijn. Ben benieuwt of kai dat wel aan kan!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





efteling rp - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 51 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
efteling rp
Terug naar boven 
Pagina 51 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 27 ... 50, 51, 52 ... 59 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» efteling rp
» efteling rp
» efteling rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: