cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 efteling rp

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 46 ... 67  Volgende
AuteurBericht
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 26 Emptyma mei 11 2015, 12:01

Kris:

Ik stond op. "Wil je dat ik iets voor je maak?" vroeg ik met een glimlach.

Chen:

"huh?" ik keek naar boven. "Nee dat wist ik niet, kom laten we gaan kijken."

Kelsey:

"Buiten in de regen gelopen." antwoordde ik. "Dat is wat ik gedaan heb, Sehun word altijd kwaad." zei ik zacht
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 26 Emptyma mei 11 2015, 12:10

Kia:

Ik haalde me schouders op 'het is je eigen leven. ' zei ik en glimlachte. 'zin om te dansne?' broeg ik en pakte haar handen beed zodat ik ahar van me af kon draaien

Lennie:

ik glimlachte naar kris' nee man dat kan ik zelf ook wel doen! wil een keertje gewoon mijn eigen eitje eten!' zei ik en begon de dingen te snijden. 'ik nog misschien onhandig overkomen maar kan best voor me zelf zorgen!'

Luhan:

we deden de luik open en er kwam een oude trap naar benede zetten. Ik ging omhoog en keek rond. In het midden stond een oude mankette van een doolhof./
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 26 Emptyma mei 11 2015, 12:14

Kris:

Ik gooide mijn handen omhoog. "Goed dan help ik je niet." antwoordde ik en ging weer zitten en keeek haar aan.

Chen:

"voorzichtig!" riep ik naar Luhan, zodra hij boven was volgde ik hem. Ik keek rond. "HUh? Wat is dat?" vroeg ik en wees naar het doolhof.

Kelsey:

Ik schudde mijn hoofd. "Dans maar zonder mij." ik probeerde te glimlachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 26 Emptyma mei 11 2015, 12:22

Kai:

dan zal ik voor jouw dansen!

efteling rp - Pagina 26 Tumblr_nmr2etwgOx1rjxb8po1_400
efteling rp - Pagina 26 Tumblr_nmr2etwgOx1rjxb8po2_400
efteling rp - Pagina 26 Tumblr_nmr2etwgOx1rjxb8po3_400
efteling rp - Pagina 26 Tumblr_nmr2etwgOx1rjxb8po4_400

Luhan:

ik keek rond en daarna naar chen. 'ik weet het neit ik kom net ook boven ent als jij' zei ik en lachte . 'ik weet net zo veel als jij bent' ik glimlacht.

lennie:

ik keek hem aan toen hij zo dramatisch deed. 'wat nou? bang dat ik de keuke in de fik zet met een eitje?' lachte ik en keek hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 26 Emptyma mei 11 2015, 12:31

Kris:

Ik schudde mijn hoofd. "Nee tuurlijk niet, ik wil gewoon dat je me nodig hebt." grijnsde ik.

Chen:

Ik lachte en keek ernaar.

Kelsey:

Ik lachte en schudde mijn hoofd. "Is er iets dat je leuker vind dan dansen? Al denk ik niet dat dat bestaat."
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 26 Emptyma mei 11 2015, 13:24

Lennie:

Ik rechte me rug. En keek hem aan. Ik widle zeggen dat ik gewoon heel zelfstandig was maar ik slikte het weg. Ik ging verder met koken. tot me eitje/ omelatje klaar was. ik deed het op een broodje en begon te ete naan tafel. 'Moet je ook een stukje?' glimlachte ik naar Kris

Luhan:

samen staarde we naar het doolhof. 'Is het een spel?' vroeg ik en keek er naar.

Kai:

Ik glimlachte. 'me puppies!' zei ik tussen het dansen door.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 26 Emptyma mei 11 2015, 13:28

Kris:

IK schudde mijn hoofd. "Nee dankje, ik heb net gegeten." Glimlachte ik en rekte me uit. Ik keek rond in de keuken.

Chen:

"IK weet het niet" antwoordde ik en bleef ernaar kijken. "Ik zou niet weten hoe je dat spel dan zou moeten spelen."

Kelsey:

IK lachte. "IK ga iets droogs aantrekken." zei ik en liep naar mijn eigen kamer waar ik droge kleren aantrok. Ik nam mijn boek en ging naar beneden waar ik ging zitten lezen in de zetel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 26 Emptyma mei 11 2015, 13:34

Lennie:

Ik keek hem aan en daarna terug naar me eten en at het gewoon helemaal op. Heerlijk!. ik stond op en keek rond. Ik zag dat de afwas niet gedaan was. Ik grinnikte. En begon met afwassen.

Luhan:

'ik ook niet' zei ik en liep terug naar de trap. 'Ik hoop dat het vandaag nog droog word!' zuchtte ik terwijl ik de trap af liep.

Kai:
Kelseuy ging ineens weg. Ik haalde me schoduers op en begon verder te dansen

suho:

kelsey kwam naar benede met haar boek en ging zitten. Eerst wilde k met haar praatten maar uiteindelijk lied ik haar toch met rust

Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 26 Emptyma mei 11 2015, 13:46

Kris:

Ik stond op om haar te helpen toen ik ineens een raar geluid hoorde. Ik keek op. Eén van de schermen was aangesprongen. Ik keek ernaar toen er een man met een kap verscheen, je kon zijn gezicht niet zien en toen hij begon met praten hoorde je dat zijn stem was vervormd.

Jongens en meisjes, laten we met de proeven beginnen.
2 van jullie zullen worden opgehaald, meer kan ik nog niet zeggen,
Succes.


Daarna verschenen er twee namen op het scherm. Lennie en Baekhyun.
IK keek Lennie aan.

Chen:

Ik liep met Luhan de trap af toen ineens alle schermen in de gang opsprongen. Ik keek er met open mond naar. Daarna keek ik naar Luhan. "Wat.....?"

Kelsey:

Ik kon me niet goed concentreren op het boek en keek naar buiten, het was nog steeds aan het regenen, maar al iets minder. Ik schrok toen een scherm dat tegen de muur hing opsprong en de man verscheen. Gillend sprong ik recht met mijn handen in mijn haar. Ik keek er bang naar en al zeker toen mijn naam op het scherm verscheen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 26 Emptyma mei 11 2015, 14:02

Lennie:

Me mond viel bijna naar beneden. Ik keek naar kris toen weer terug naar de tv. 'Laat ze maar komen!' zei ik stoer en keek rond. niet weten wat er komen zal of waar we aan toe waren.

Luhan:

ik snapte niet wat er aan de hand was en keek iedereen aan. 'Waar aan beginne nwe?' ik keek lennie aan. Daarna naar baekhyun. Ik pakte baek beet. 'succes maat!' zei ik vrij emotioneel. Ik had het gevoel dat ik iemand ging verliezen mar wist niet wat of wie. Straks was het ee nva nde exo leden.

Sehun:

Ik luisterde boos naar de tv. toen mijn naam en die van kelsey op kwamen gromde ik hard. 'OMG! waarom met haar!' gromde ik en liep gefrustreerd!



Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 26 Emptyma mei 11 2015, 14:07

Kris:

Ik greep Lennie's arm vast. "Wees voorzichtig oké?" zei ik zacht en trok haar tegen me aan. Hoe kon ik haar gewoon afgeven? Wat gingen ze met haar doen?

Baekhyun:

IK slikte en keek naar Luhan. IK knikte. Toen hoorde ik een auto stoppen op de oprit. Ik slikte nog eens en vroeg me af of we iets zouden moeten meenemen. Ik liep naar de deur en ging naar buiten. Meteen stonden er twee mannen naast me die me de auto in begeleiden.

Kelsey:

Ik negeerde Sehun. Ik was doodsbang. De herinneringen van het Hotel kwamen weer terug. Ik keek rond. Nee, nee ,nee, ik wilde dit niet. Ik vertikte het om mee te gaan. Al snel werd ik aan mijn armen gegrepen en de kamer uit gesleurd een auto in, terwijl ik me nog steeds verzette.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 26 Emptyma mei 11 2015, 14:14

Lennie:

Ik keek kris aan en drukte me van hem af. 'wees maar niet bang mij krijgen ze niet klein hoor yifan!' glimlachte ik en probeerde stoer te kijken, Bang zocht ik Baekhyun en wachte of tot er iets ging gebeuren.


Ik lipe naar de deur toe en keek toe. Ik ging echt niet verder naar buiten toe:

Luhan:

ik keek ze bang na en schuidde me hoofd. ik dacht na. zouden ze ook aan de andere kant zou? ik rende het huis uit naar het hek toe. gwoon door de regen heen. Kelsey mocht niet uitgekozen wordne!


Sehun:

Ik stond op toen de mannen kwamen. Ik liep mee met een sjaggie kop. Ik ging de auto in en bleef zitten. wachten tot kelsey eindelijk zou komen
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 26 Emptyma mei 11 2015, 14:21

Kris:

bezorgd keek ik haar na en hoopte voor het beste. Ik zag hoe twee mannen haar meenemen en ik wilde ertussen springen maar Chen hield me tegen.

Baekhyun:

Ik keek om me heen toen ik in de auto zat. Voor ons zat nog een man geheel in het zwart gekleed, geduldig wachtte ik op Lennie.

Kelsey:

Ik dacht dat ik aan de andere kant van het hek Luhan zag. Ik riep naar hem maar werd al snel in de auto geduwd. Ik keek bang naar de mannen die instapten en ons in het oog hield terwijl de auto wegreed. beiden duwde ze een drankje in onze handen. "Drink op." beveelde ze. toen ik twijfelde werden ze nog kwader. "nu!" snel dronk ik het leeg en meteen werd mijn hoofd licht en leeg en viel ik in slaap
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 26 Emptyma mei 11 2015, 14:25

Lennie:

Ik werd nu toch echt meegenomen en in de auto gezet. De manen wilde wat we iets dronken eik keek hun aan. 'waarom?' vroeg ik eigenwijs en was neit echt vanplan te drinken. 'wat geef mij de reden om iets te drinken wat ik niet ken?'

Luhan:

Ik dacht dat ik iets hoorde.. Maar zag niks. Ik lied me hoofd zakken en liep terug, 'WAT IS ER GAANDE!' riep ik boos.

sehun:

Ik de busje aangekomen kregen we wat te drinken. Ik zuchte en dronk het op. alles werd zwart
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 26 Emptyma mei 11 2015, 14:28

Baekhyun:

Ik keek hoe Lennie protesteerde, maar de mannen lieten zich niet intimideren. Ze zeiden niets en keken ons gewoon kwaad aan. Ik keek naar haar. "Laten we gewoon doen wat ze zeggen" zei ik zacht.

Kris:

Ik liep naar buiten en trok Luhan terug mee naar binnen. "Kom, het komt wel goed." hield ik me sterk.

Kelsey:

Langzaam werd ik wakker en kreunde. Ik lag in een groot bed. ik keek om me heen. Het leek niet op mijn kamer in het huis. Ik draaide me om en zag Sehun. Voorzichtig zette ik me recht, ik voelde me nog steeds een beetje slap. Langzaam herinnerde ik me weer wat er was gebeurd. Ik stond op en liep naar de deur, die ging open. Ik wandelde verder. Het was een heel erg klein huisje, nee een appartement. IK zat opgesloten in een klein appartement met Sehun
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





efteling rp - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp - Pagina 26 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
efteling rp
Terug naar boven 
Pagina 26 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 46 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» efteling rp
» efteling rp
» efteling rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: