cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 efteling rp

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: efteling rp   efteling rp Emptywo feb 03 2016, 22:10

Lennie:
''i kbeloof het!'' glimlachte ik ''ik beloof het!' herhaalde ik nogmaals. EN zoals altijd .... wist mijn buik het romanitisch moment te verpesten door hard te gaan knorren. ''laten we pizza bestellen en dan een filmje kijken! wil niet meer dat je weg gaat voor komende weken!'' Ik prikte in zijn zij ne keek hem speels aan

Kyuhyun:
de persoon di tegen mijn vriendin opgelopen was viel op de grond. Ik wilde boos doen en mijn vriendin beschermen tot ik zag dat het kelsey as. Ik had haar agelopen 2 maandne niet meer gezien er waren geen drama's meer die mij aantrokken. DAarom schrok ik er van heo ze er uit zag. ik bukte direct om haar omhoog te helpen. ''kelsey gaat het!'' maar ze stond al op voor ik haar kon helpen. ook ik stond weer op en keek haar aan. ''gaat het wel met je? je ziet zo bleek'' ik legde me hand tegen haar wang aan. ''je voeld ook echt koud aan, ben je ziek ana het wordne?''
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp Emptywo feb 03 2016, 22:14

Chen:

"Dat klinkt geweldig" glimlachte ik naar haar en nam mijn gsm al. "kies jij de film maar dan bestel ik de pizza." glimlachte ik en begon te bellen. Ik bestelde een pizza en ging daarna in de zetel zitten.

Kelsey:

Waarom moest ik nu net tegen zijn vriendin oplopen? IK deed een stapje achteruit en probeerde te glimlachen. "Huh? Nee ik ben gewoon al even buiten, en het is dan ook heel koud buiten" verzon ik snel. "is dat nu je nieuwe vriendin?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp Emptywo feb 03 2016, 22:19

Kyuhyun:
Ze verelde dat ze lang buiten was ''geen kouw vatten dan heh! zei ik en deed me sjaal af en wikkelde deze rond haar hek. daarna keerde ik me naar mijn gf en knikte. ''ja we date nu dnek ik 3 maanden'' zei ik rustig en wilde haar voorstellen maar ze ag zun lelijk gezicht naar kelsey dat ik lichtjes geirriteerd zuchte. ''sorry. Zie ik je morgen dna?'' Ik wilde niet dat mijn GF boos ozu wordne op kelsey daarom moesten we maar gaan.

Lennie:
ik zette een film op niet wetend dat het een horror was. Daarna lied ik met tegen chen aanvallen. tijdenshet film kijken en pizza eten had ik zijn zij niet meer verlaten. alleen op de pizza dozen op de ruimen!. 

Ik was gaan liggen met me hoofd op zijn schoot en izjn handen had ik beed ozdat ik me daar achter kon schuilen als het eng werd in de film
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp Emptywo feb 03 2016, 22:21

Kelsey:

Ik knikte snel. Ik stond al nerveus op mijn benen. "tot morgen." probeerde ik te glimlachen en liep snel verder. Hoe eerder ik thuis was hoe beter. Gelukkig had Kyuhyun mijn leugen gelooft.

Chen:

"als je iets anders wilt kijken gaat ook hoor." geeuwde ik. Ik was moe van de vliegreis en de drukte. Nu ik eindelijk thuis bij Lennie zat kon ik ontspannen en voelde ik hoe zwaar die 8 maanden wel niet geweest waren
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp Emptywo feb 03 2016, 22:27

Lennie
Ik draaide me om zodat ik naar zijn buikje kon staren. Ik prikte hem speels in zijn navel. "Mee weet een beter plan. We gaan lekker slapen" ik vlug overeind pakte zijn hand beet een trok hem naar mijn slaapkamer. Daar deed ik zijn blouse uit een zijn broek open. Daarna draaide ik mee rug naar hem een strak mee eigen kleden uit waarna ik min pyjama aan deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp Emptywo feb 03 2016, 22:30

Chen:

Ik slikte toen ze me begon uit te kleden, en toen ze aan mijn broek begon kreeg ik het nog moeilijker. Maar ik hield me aan mijn belofte om mezelf in te houden en pas verder te gaan als Lennie er zeker van was dat ze met mij verder wilde gaan. Ik kroop het bed in en hield mijn armen voor haar open. Ze kwam bij mij liggen en ik hield haar stevig vast en sloot mijn ogen. Dit voelde zo goed dat ik meteen in slaap viel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp Emptydo feb 04 2016, 09:09

Lennie
Chen ging liggen met zijn arme wijd.  deze uitmonding pakte ik met alle liefde die ook in mij had!. Ik ging met mee hoofd op zijn schouder liggen. "Trusten" ik draaide me hoofd zodat ik hem een kus op zijn kin kon geven. Dat deed i ook waarna ik in slaap viel. Voor het is in maanden sloep ik zonder nachtmerries. Chen zijn ademhaling bracht me gewoon helemaal tot rust. Een niet alleen dat gewoon hem bij me voelde goed!. Zo goed daar ik me versliep. Ik niet gewoon nog een halve dag naar werk. Dat was ik volledig vergeten dat het thuis komen van Chen.  

Ik werd wakker gebeld een naam slaperig op. Toen ze vertelde d dat ik naar werk ha s moeten komen. Schrok ik me echt dood. Me laatste dag als vaste medewerker voor ik de baas werd.. Had ik mezelf verslapen!! . ik schoot het bed uit een had mee broek al half aan. Toen de vrouw aan de telefoon meldde dat ik niet hoefde te komen vanwegrn het aankomende slecht weer. Ik hing op een keek naar Chen een toen naar buiten. Zo slecht zag het er niet uit!. Ik liep naar Chen toe. Ik plaatste mijn koude voet zachtjes op zijn blote buik. Beste manier om wakker te worden not!. Maar kom op hij trolde mij altijd. Dan mag ik het ook terug doen! "Chen het begint meer sneeuw!" zei ik ineens super blij!. De eerste Dikke sneeuw vlokken vielen uit de lucht.

Kai
Ik was na even terug gegaan naar huis naar de volgende ochtend vroeg ging ik terug naar het grafje van gidae. Daar ging ik terug voor zitten en sloot me ogen. Weer alles overdenken.  

Luhan:
Mijn ochtend was niet zo fijn. Het heerlijk in me eigen bed slapen was perfect. Maar de manier van wakker worden. " jongin is weg! " kyungsoo kwam in lichte paniek mijn kamer in gerent. "Zijn bed is leeg een koud!.' hij keek me aan alsof ik wist waar hij moet zijn . " het grafje! " hoorde ik sehun zeggen. Hij was ook wakker geworden een stond al l klaar mijn zijn broek op zijn knieën. Met veel geld sjorde hij zijn broek omhoog. "Kom het is ijs koud buiten!" bij deze worden van sehun schoot ook ik uit bed een kleedde me aan. Weer rende naar het grafje van gidae en ja daar zat hij. Sneeuw op zijn haar. Handen blauw bevroren. Aan het laagje sneeuw op zijn ruis te zien zat hij er al enige tijd. Sehun rende op hem af. " hyung! Waarom die je je dit aan! Het was niet jouw schuld! " riep hij. Ik stond verstijft terwijl sehun, jongin van zijn plek af probeerde te krijgen. "Die had gidae nooit gewild!." die weiden van sehun waren blijkbaar de druppel. Jongin stond op een gaf sehun zijn harde duw dat hij naar achtste viel. "Gidae, zou duur nooit zien of mr maken dus zwijgt et over! Een werkte waarom hij het nooit mee zou maken!. Omdat ik de gene ben door zijn dood op zijn geweten heeft! Als ik bij haar was gebleven was het nooit gebeurd!. Als ik haar verplicht had binnen te blijven om uit te rusten of de bedreigingen van de fan had begrepen een kelsey had gewaarschuwd. Als ik gewoon uit exo gegaan was een voor haar gekozen had was dit niet gebeurd een zouden we vandaag zijn eerste verjaardag samen vieren!" riep hij uit. Nu werd ik boos. Hem zo zien was te pijnlijk een medeleden met hem tonen had blijkbaar geen zin want hij bleef zich de schuld geven."nu kap jij! Met die depressieve gedachtenis!  Je krijgt hem erg niet mee terug een kelsey ook niet!" misschien was het gene wat ik tegen hem schreeuwde te grof maar ik kon  mezelf niet mee inhouden. "Je maakt het alleen maar erger!  Je ons nu ook af een maakt het alleen maar erger!". Wat er na gebeurde weet ik niet zo goed meer. Maar ineens zei jongin sorry een sloeg zijn arme rond me. " je hebt gelijk. Ik moet doen met me zo te gedragen. Zullen we gaan ontbijten? " ik knikte een weer hielpen samen sehun overeind. Ik bleef jongin in de gaten houden. Waarom sloeg hij zo snel om?. Wat spookte er in zijn gedachte rond.. Dit vertrouwde ik nog minder. Want toen we thuis aan kwamen.. At hij gewoon mee. Hij lachte en kleedde zich aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp Emptydo feb 04 2016, 11:46

Chen:

IK had zalig geslapen, maar zalig wakker worden was er precies te veel aan. Een koude voet raakte mijn buik en ik vloog recht. "Yah!" riep ik uit. "Was dat echt nodig?" ik stond op en keek naar buiten. "Het sneeuwt!" glimlachte ik blij.

Kelsey:

Gidae's eerste verjaardag vierde ik door een extra dosis drugs te gebruiken. Als ik high was kon ik bij hem zijn. Dan kon ik weer gelukkig zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp Emptydo feb 04 2016, 11:51

LEnnie:
''ja dat moest!' zei ik en ging op hem zitten. Ik Drukte mijn koude handen in zijn nek en keek hem verlieft aan. 'gaan we zo even aar buiten please please please'' ik keek hem aan met puppy ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp Emptydo feb 04 2016, 11:52

Chen:

Ik keek haar grijnzend aan en knikte. "Dan moet je wel van me afgaan." grijnsde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp Emptydo feb 04 2016, 12:00

LEnnie:
hij zei dat ik dan wel an hem af moest gaan 'Hey! ik zit net lekker en het sneeuw zal nog niet verdwijnen binen een paar minuten dus ik blijve gewoon zitten'' lachte ik en bewoog me heupen heen en weer. Langzaam leunde ik voorover en drukte me mond op de zijn 'love you'' mompelde ik maar lang deed ik dat niet. Ik lied me vingers naar benede zakken tot op zijn rib hoogte en prikte er in.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp Emptydo feb 04 2016, 12:03

Chen:

IK slikte toen ze dat alles deed en had moeite om me te beheersen. IK rolde ons om zodat zij beneden lag en ik drukte mijn mond weer op de hare. "Ik hou ook van jou" mompelde ik tegen haar lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp Emptydo feb 04 2016, 12:06

LEnnie:
Ik gilde zachtjs toen we omrolde. Ik glimlichte ne genoot van zijn lippen. Ik ontweek zijn mond. Mijn handen streken over zijn rug heen. ''ik heb je zo erg gemist!' zei ik toen ik de zoen onderbrak.
Terug naar boven Ga naar beneden
AvalonLupus

AvalonLupus


Aantal berichten : 1582
Registratiedatum : 20-01-15

efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp Emptydo feb 04 2016, 12:08

Chen:

Ik grijnsde en legde me op haar neer. Met mijn handen wreef ik door haar haar. "Ik jou nog meer" grijnsde ik en kuste haar nek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp Emptydo feb 04 2016, 12:15

Lennie:
Wat Chen nu deed gaf mee zo veel tintelingen in mijn buik niet gezond meer!.me wangen werden Langzaam rood. En me hoofd sloeg ophol. Niet dat dit pleziertje lang ging duren. Aangezien me mobiel begon te trillen en lawaai begon te maken. Ik kreunde gefrustreerd dat hij afging en niet veel later ging die van Chen ook af
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





efteling rp Empty
BerichtOnderwerp: Re: efteling rp   efteling rp Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
efteling rp
Terug naar boven 
Pagina 1 van 13Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» efteling rp
» efteling rp
» efteling rp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: