cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 first Year - The secrets from the Academy

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26, 27  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 Emptyzo jan 31 2016, 19:30

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 2m4oweh
mellanie - vampire
'Heh hoe doe je dat?' Vroeg ik aan Leo en keek met een verbaasde blik naar de velen kubus die Leo had op gelost de man keek even verbaast te zijn als ik. Hij graaide in een bakje en gaf Leo een driehoekige kubus. Met daar in een zwarte parel. Ik kende die driehoekige vorm me vader zij dat door de vorm je krachten weerspiegeld en af gebogen werden waardoor binnen een piramide krachten beoefenen niet goed mogelijk was. Ik keek even iets beter een zwarte parel stond voor duisternis. Zachtjes beed ik op me lip. Dat was vast een gemeen truk van de leeraar. (Is de piramide van Dean. Kan hij savonds leuke dingen mee doen. Aan ieder weerszijden van de punten staat een teken aan de ene kant iets wat *ja* betekent en de andere kant *nee*. En er tussen in *misschien* en boven in *weet ik niet.*)

Ik liep met Leo mee en speelde met de kubus die mij voor de zoveelste keer niet lukte. Van de leraar moesten we het mee nemen en oefenen waneer het kon. 'Leo~ wat hebben we zometeen na de pauze?' Vroeg ik en zuchte dat het me weer niet lukt.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 35ivx9k
rosarette - klasse oudste phoenix
ik zag minsoek lopen over de gang heen. ik rende naar hem toe en bleef achter zijn rug lopen tot een rustig stukje. vervolgesng drukte ik zachtjes me lippen tegen zijn wang aan. 'ik had een leuke avond met jouw minsoek~' fluisterde ik en huppelde weer verder voor hem uit door de gang heen opweg naar de eetzaal voor een klein hapje.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 Ny62rk
Jong dae - Vastum infligit
ik prutste met me riem waar ik aan vast zat en trok en rolde over de band en ja hoor!! eindelijk eindelijk ging hij los. de band schoof over me kop heen. de ijzere ringetjes kletterde over de grond. als een dolle rende ik achter de diertjes aan. nouja diertjes mede studenten. ik zag hoe het duifje anderen terug toverde. ik gign voor haar staan en kwispelde smakelijk. 'hey duify.' zei ik en likte me lippen af. 'please please~ transformeer me terug.' piepte ik. als ik een voledige hyena was had ik mezelf nooit onder controlen. ik had zelfs vroeger me broertje op gegeten, wat ik echt verschikkelijk erg vond. vandaar dat ik ook op deze school zat. om te leren hoe ik terug kon veraderen en me dierlijke intstinkt de baas kon zijn. als hyena zijnde was ik alles overdrevender van me eigen karakter. soms zo vervelent dat ik er zelf moe van werd.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 2i1gqie
Setto Crystal - Highelf
aandachtig zat ik te kijken hoe me kamer genoot de metalen platen door de lucht lied zweven. het trok zo erg me aandacht dat ik er meer over wilde weten. hoe kon hij metaal als element hebben bijvoorbeeld en hoe werke dat en nog veel meer dingen die ik me af vroeg. ik speelde met de kubbes maar het pareltje ging net elkekeer over het gaatje heen. 'aaaahh!!!' schreeuwde ik. die van riven ging als een dolle door het kubbesje heen zonder ook maar het gat te raken. gelukkig was ik niet de enigste die hem er niet in kreeg.

in de pauze keek ik om me heen of ik hiro zag lopen. alles wat ik wel zag was een hongerige minsoek. ik tikte heb aan en gaf hem een lekker bolletje door. 'hey, hoe kom ik aan dat geluid wat je me lied horen in het ziekenhuis?' vroeg ik geintreseert en tikte op zijn koptelefoon die rond zijn nek hing.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 2vw63k6
lu Toruka - bosmer/tovenaar
'eami eami eami!!' riep ik en omelsde haar toen ik haar naar buiten zag lopen. ik had twee kubesjes gekregen eentje met een with achtige parel end e andere was groen. het mooste vond ik de kolkende kleuren die in het doosje zat. het was echt een magische gezicht. 'kijk kijk kijk! ik heb er twee! de leraar zij dat hij het niet goed wist... of iets.' vertelde ik en speelde met het kubesje niet dat er veel gebeurde. ik liep met eami mee naar de eetzaal en plofte naast minsoek neer. 'minsoek, welke heb jij?' vroeg ik en hield me doosje omhoog. eentje zette ik op tafel. george pakte het doosje en speelde er mee


Laatst aangepast door Timeless op zo jan 31 2016, 21:22; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 Emptyzo jan 31 2016, 19:39

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 12642o8
Leo -Arma
Ik keek naar de nieuw kubus niet echt wetend wat ik er mee moest doen. ik draaide het rond en bekeek het nog maals. ik porbeerde wat maar het deed niet echt iets. Deze was minder luek dan de andere 4. Die waren grappig om te doen en zo klaar.. DEze moest ik moeite voor doen en wist niet eens wat ik er mee aan moest. Ik stopte het in me zak en verlied te les. Mellanie had haar aandacht echt op de kubus dat ze bijna tegen iemand op botste. Ik glimlachte en trok haar snel voor de jongen vandaan. ''Wel op letten waar je loop!'' ik schudde me hoofd en lette voor haar op. ''OVerleven ofzo'' zei ik terwijl ik eigenlijk direct naar de les liep niet wetend dat we pauzen hadden. Ik had niet veel dus had ook geen pauzes nodig.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 Fue8n
Bee -Hominis
NA de les had ik echt honger gekregen ik had nog niet eens gegeten in de ochtend! dus niet raar opkijken dat ik echt hongerig was. Ik slofte met die stomme kubus in ne handen naar de aula. Als ik me insturmetne mocht gebruiken had ik dat ding zo opgelost.. Maar ik had geen toverkrachte ik was een mens!. Ik was zo boos op de kubus as de kus op me wang uit het niks kwam. Ik wilde boos worden en de gene weg duwen maar toen me oog viel op de dansende krullen vna rosa. Lied ik het ote. Ze rende voor me uit. ''Ik ook met jouw' zei ik zacht en legde me hand op me wang. Okey bee stop met zo denken en ga gewoon naar de les! ik draaide me om en liep naar buitne toe.. daarna draaide ik me weer terugn. nee eerst eten. ik was nog al van het padje af door haar kus dat ikgewoonvergat dat ik stierf van de trek!

Lu en Eami kwamen er bij zitten en hij voreg meteen naar me kubus. ''Lucht. maar ik kan niks met lucht doen. Ik gebruik de trillingen en niet de lucht zelf dus die stomme kubus krijg ik nooit voor lekaar!'' jammerde ik en keek toe hoe het beestje de kubus gewoon bijna oploste.. ZELFS EEN FRET DOET EHT BETER DAN IK!.

in de aula kwam de blonde jongen op me ad en vroeg naar me muziek. 'geef je vanmiddag wel iets naar de les overleving'' zei ik en glimlachte .''heb je eem mobiel? mp4 speler of iets? Ipod?'' ik somde wat muziek aparten op maar ik dacht al dat hij het neit zou hebben. ''je krijg er wel eentje van mij! maar dan moet je beloven dat je er van gaat genieten!'' Ik glimlacht een duwde me mond vol. ''kom naar de les''




first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 141qyo6
Madonna
De hyena was los gekomen. Ik glimlachte en tikte op zijn neus met me stafje. ''wacht je zo even na de les?'' zei ik tegen hem en ging verder met de rest

Aan het eind van de les zat ik aan mijn bereau de namen+dieren samen te voegen. En bij te houden hoever ze waren.


Laatst aangepast door Evilian op zo jan 31 2016, 21:27; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 Emptyzo jan 31 2016, 20:59

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 Ny62rk
Jong dae - Vastum infligit
eindelijk, eindelijk! ik veranderde terug. ik sprong speels in de lucht en maakte een kort dansje. schuin naast me zag ik een meisje met een pluizige staart. ik keek om en glimlachte naar haar door me mondhoekejes iets op te trekken.

'u wilde me spreken dui.... mevrouw..... wat was uw naam?' zei ik iets netter met een lichte glimlach mijn mondhoekjes trokken steets opnieuw breder uit elkaar maar elkekeer wist ik me net op tijd te beheersen die hyena kriebelde nogsteets lichtelijk in mij. het pak wat ik aan had zat echt warm. voorzichtig trok ik aan me stropdas om hem iets losser te krijgen. 'u wilde me spreken?'

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 2m4oweh
mellanie - vampire
'oeeh!' leo pakte me vast om een hevige botsing te verkomen.me pareltje begon te bewegen. met grote oogjes keek ik er naar. ik stapte iets van leo vandaan en het pareltje lag weer stil. mmmh, neit eerlijk het was er bijna. jammerde ik in mezelf en draaide me weer om naar leo. het pareltje trilde lichtjes op zijn plek. voorzichtig hield ik het dichter geten leo aan. 'oeeeeh! je bent net een magneet!' zei ik en glimlachte naar hem. 'overleven?' herhaalde ik hem alsof het iets heel ergs was. samen met leo liepen we naar het lokaal van de volgende les. ik was op ene bankej gaan zitten en speelde met het doosje met zelfs met een magneet naast me lukte het niet. tevergeefs gaf ik het op en stopte het doosje in me tas. met me voetjes wiebelde ik heen en weer over de grond. 'wat denk je dat we te doen krijgen bij overleving?' vroeg ik om de stitle te verbreken.

Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 Emptyzo jan 31 2016, 21:22

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 141qyo6
Madonna


''kom zitten Jongdae'' ik tikte naast me op de stoel. ''je kan met Madonna noemen'' Ik glimlachte breed. Zelf stond ik op en pakte een boek. ''We gaan is kijken hoe we je beter kunnen helpen.'' ik legde het boek neer en sloeg hem open. ''Als jij antwoord wil geven op een paar vragen dan zoek ik waar we beginnen. Iedereen transformeerd voor een reden. Sommige is het lust. Andere emotisch en sommige verveling. Mijn eerst vraag is. 

-Wat zijn je hobby?,
-Waar kom je vandaan?,
-Wat eet je graag, Op het schildpadje na,
-Wat voel je voor je transformeerd?
-Wat voel je als je een hyena bent?

Vroeg ik hem en luisterde naar elk antwoord hij gaf. Ik knikte en keek hem aan. ''Laten we beginne met een hobby te zoeken waaron jeje energie kwijt kan. En zoek iemand waarbij je je rustig kan voelen. Iemand die je wil accepteren zoals je bent. En als je wilt kan ik die gene de spreuk leren die je terug laat transformeren.'' 

Ik sloeg het boek dicht en zette het trug in de kast. ''je moet naar je volgende les Jongdae, Ik zie je volgende week weer. Tenzij je de hulp echt nodig hebt kom dan gewoon langs.''

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 34fmcgg
Hisashi -Arma 
De les begon. We moestne in een circel gaan zitten rond een af andere kampvuur. Een man keek ons aan hij was op leeftijd maar niet zo oud als die aziaat. Hij keek serieus rond. ''We gaan jullie leren hoe te overlevne in de natuur. Sommigen onder jullie zullen dit als een makkie zien andere zullen het het zwarste vak gaan vinden op school. Er zit niks tussen in.'' Ik draaide met me ogen en knikte. Dit ging in ieder geval een makkie worden. Als ik dit vak niet met een ruim voldoende zou halen zou ik niet slagen als een ninja. die mostne dagen reizen voor een opdracht. OVerleven en dat ongezien doen. 

De man keek de groep rond. ''voor de mensn die geen verstnad hebben van het overleven in de natuur. daar valt onder vuur maken eten zoeken hutten bouwen. Die gaan aan de linker kant van het muur staan de nadere aan de rechter kant. Wees eerlijk ik haal je er tussen uit als je niet eerlijk bent en je zal dan een zware training te gemoet gaan!''  

De man praatte aan een stuk door. Ik liep naar de rechter kant toe, Daar ging ik bij een boom staan met me arme over elkaar.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 12642o8
Leo -Arma
ze zei dat ik een magneet was. ik keek haar verbaast aan. ''dat zei james ook altijd. maar dan had hij he niet over kubussen'' zie ik zacht  en lachte even. We waren een van de eerste die bij de les waren. ''Denk.. overleven.. dat dat de bedoeling is'' zei ik flauw. Ik keek mee hoe ze het nog steeds probeerde maar het neit lukte. Ik wilde haar helpen maar dat moest ik beter niet doen ze moet het zelf leren en ik wist niet eens wat ik deed. dan ging ze straks vragen wat ik deed en kon ik haar niet helpen. 

Ze legde haar kubus weg. Ik zag hoe het weer uit haar tas rolde. Ik keek er naar en toen terug naar mellanie. Ik hield me hoofd schuin. Ze had het neit door. Ik bukt een pakte het op en gaf het opnieuw aan haar. ''hij viel uit je tas.'' 

de docent kwam en legde dingen uit. Yes nog een ding op mijn lijstje dat ik niet ga halen! en dat is overleven.. Ik stond mokkend op en liep nar de linker kant ik kon.


first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 6gio1f
Eami -Vastum infligit 
Ik had niks gehad aan de les. Ik transformeerde niet of deed niks. Ik was wie ik was. niet dat ik het ging accpeteren.. De hyena rende rond ik stond met een strakke volle straart bang naar hem te kijken. Toen de docent hem met een simpele tik tegen zijn neus terug lied verandere slikte ik. konzze dat ook bij mij. De jongen keek me ineens aan en glimlachte. Ik keek betrapt weg naar de grond en probeerde me staart plat te kammen. Hij hoefde nie te zien dat ik net me zodat me gaf in geschrokken was door zijn gedrag. Zagen mensen mij ook zoals ik hem op dit moment zeg? als een bedrijging? of was dat oerinstinkt dat ik bang was voor een groter roofdier? 

Buiten de les kwam ik Lu tegen hij trok me mee naar de aula waar we bij die dj gingen zitten en de blonde jongen. Ik at snel en keek rond of ik niemand in de weg zat. 

na het eten liepen we met een grote groep naar de les.

Ik ging aan de rechter kant staan. Ik was misscehin een schattig vosje maar ik weet hoe je moet overleven. Ik vertel liever niet hoe en waarom..
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 Emptyzo jan 31 2016, 21:53

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 Ny62rk
Jong dae - Vastum infligit
'hobbie?' vroeg ik en had eigenlijk geen idee. zo veel tijd voor ene hobbie had ik niet als ik meer dan de helft van de dag een hyena was. 'woon dicht bij de stad met achter ons huis een klein bosje waar ik me kan uit leven. ik eet bijna alles wat me ouders maken. maar stukjes flees izjn toch het lekkerst vooral de schaapjes.' ik beed op me tong en gniffelde kort. alleen al de gedachte aan levende schaapjes lieten me hersens op hol slaan. me tong stopte ik weer in me mond om te antwoorden op de volgende vraag. 'het voeld alsof ik in lachen uit barst alleen dan iets te letterlijk. daarna krijg ik grotere tanden en word me haar langer. met twee oren en een staart zoals dat vosje.' vertelde ik.  'ik voel me enorm speels en kinderlijk en volgens mij bn ik ook strond vervelend oh en hongerig. krijg de nijging om op alles te knagen wat hard is.'

ik luisterde naar wat madonna allemaal zij. ze vertelde dat ik eiamnd moest op zoeken waar ik me vijn bij voelde. hoe ging ik dat doen? ik kende nog niemand want de eerste paar dagen zat ik vast in een kooitje. omdat ik de gansschildpadden wilde opeten. 'wat voor hobbie zat u aan te denken?' vroeg ik nieuwscheirg.

dat gesprekje met madonna liep zo erg uit dat ik me moest haasten voor de volgende les.

de man zei dat de slechten loinks moesten staan en de goede rechts. mmmh, als mens zijne kon ik wijnig. en als hyena zijnde jatte ik al het etne in de beurt.... ik besloot maar om voor de grap links te gaan staan.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 2i1gqie
Setto Crystal - Highelf
ik schudde me hoofd op alle dingen die ik niet kende. minsoek vertelde dat ik er wel een van hem greeg meteen glimlachte ik. 'oh echt! gaaf.' zei ik blij en ad de rest van me eten op. de jognen met de bruine krullen lied zijn kubesje zien. terwijl het fretje met het groene doosje speelde. met verbazing keek ik toe hoe het balletje er bijna in belande. 'wouw.' zei ik zachtjes en lusiterde naar de wijsheid van de krullenbol. 'wist je minsoek dat je niet helemaal mens bent? anders had je dat met je gitaar ook neit gekunt.' glimlachte hij met een vingertje in de lucht. 'geef me is je hand.' vroeg hij en legde zijn hand tegen die van hem aan. 'je moet de energie naar je handen laten stromen tot dat je ze voelt tintelen. daarna hoe je enkel een kreet te geven ter ontlading en dan POEF!!' riep hij uit de hand van de bruin harige jongen leeg een ontploffing te komen van lucht. minsoek zijn haar floog even naar achteren. 'de tintelinge zijn heel belangrijk je voel ze ook als je je ontspant of bijna slaapt.' vertelde hij en haalde izjn hand van die van minsoek af. kom we gaan naar de les!' juigde de jongen blij en pakte minsoek en eami beed en trok ze bijden mee van de bankjes af. ik liep braaf achter hun aan riven was ik ergens al kwijd geraakt toen ik bij misnoek gign zitten.

in de les keek ik van de linker groep naar de rechter. was het veid dat ik riven had al genoeg om bij de rechter te horen? bedacht ik me en streelde hopeloos door me kuif heen. ik twijvelde enorm mar besloot om maar bij de rechter te gaan staan samen met riven. neit wetend dat ik harstike verkeert zat.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 102mlplnormaal
Josh Hatue -  werewolf
verveelt schopte ik een eikeltje weg en ging maar meteen links staan.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 2m4oweh
mellanie - vampire
ik wist neit hoe je vuur maakte en wilde dat apsolut niet leren. mijn keus was snel gemaakt. meteen gign ik links staan bij de rest. ik heild me handen over elkaar heen dicht bij me hals. af ent oe keek ik om me heen.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 2vw63k6
lu Toruka - bosmer/tovenaar
hoi hoi hoi overleven. ik sprong op me plek ik woonde in een gigantische oorwoud een eeuwen oud bos van duizende jaren oud. alleen een probleem..... ik zag niks... terwijl ik alles wist. dat was me grootste struikelblok. hoe ging ik dit doen... ik wachte tot dat misnoek ergens heen ging en tijvelde mega. shit wat moest ik doen. *staat stil*


Laatst aangepast door Timeless op zo jan 31 2016, 22:16; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 Emptyzo jan 31 2016, 22:08

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 141qyo6
Madonna


hij moest uit het patroon komen dat hij altjd kon transformeren wanneer hij kon. dat ging lastig worden want dan moesten we heel zijn patroon omgooien. Dus het was meer een manier van leven geworden inplaats van een kracht. Hij vroeg wat voor hobbies. ''trainen, sporten, jogge, Vriendin, Lezen maar ik denk dat dat te rustig voor je is, surveivelen'' somde ik op.

Ik zwaaide de jongen uit en ging naar de docenten kamer. ''Jullie moeten me helpe. Er is weer een draak opschool zoals jullie weten. En deze is nu al boos om niks. Kan ik wendal vragen om  te zorgen dat hij hem les gaat geven.?'' vroeg ik aan iedereen die wilde luisteren

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 34fmcgg
Hisashi -Arma
De man keek iedereen een voor een aan. Hij glimlachte gemeen naar sommige onder ons. ''heer Crystal weet u zeker dat u goed staat want u gaat deze les niet volgen naast Riven'' ze hij en keek naar de twee jongens daarna draaide hij zijn hoofd naar de linkerkant. ''jongdae, Zijn we grappen aan het uit halen of wil je echt aan die kant staan?'' vroeg hij serieus. Ik keek toe met me arme over elkaar. ''Lu ga naar je rechter kant'' zei de man. Dat betekende dat hij bij de betere moest staan

Toen de mensne die betrapt waren van kant gewisseld waren somde hij groepen op van 4. We moesten bij elkaar gaan staan. 

Hiro-Setto/Eami-Josh
Jongdae-Leo/Mellanie-
Liliana-Oliva/bobby-Riven
Bee-Lu/

Ik zat bij die blonden een vosje en die weerwolf. Okey..... dat ging kut worden. konde we dit niet gewoon alleen doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 Emptyzo jan 31 2016, 22:19

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 2rm3up4
old asian
ik dacht na met me ogen dicht en hield me kin beed. 'mmmmh, hij heeft al wendalls aandacht getrokken in de arena. maar ik weet niet of hij een rivaal wilt trainen. je weet hoe bang wendall is dat hij hem van de troon af stoot als betere draak.' antoworde ik op madonna.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 Ny62rk
Jong dae - Vastum infligit
' een vriendin lijkt me wel leuk maar wil haar niet opeten uit verliefheid.' zei ik speels maar voelde me eignelijk best schuldig omdat het me terug deed denken aan me jongere broertje.

'weet u het zeker?' vroeg ik alsof hij eht harstike fout had.
ik vond het wel jammer dat ik rechts moest gaan staan. ik wisselde met de blonde jongen. me ogen volgde het staartje van het vossen meisje. ooh daar kon ik leuke dingen mee doen!!


first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 11sp4rp
riven - Halfling
setto werd er uit geplukt. ik wilde er tegen in gaan maar herinderde me dat setto zij dat hij graag een van de leerlingen wilde worden dus moest hij leren om op zijn eigen benen te staan. de leraar deelde ons in in groepjes.
ik keek naar me maatje en zag een knullige jongen. 'en wat is jouw naam...?' vroeg ik het was weer zoon aisan. net als me kamer genoot. eigenlojk zat de helft van de school vol met asians.

aan de andere kant naast me stonden twee meiden. waarom kwam dat blonde grietje me zo bekend voor? ik krapte op me achterhoofd en bekeek de meiden onderzoekent.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 2vw63k6
lu Toruka - bosmer/tovenaar
de leraar vertelde dat ik rechts moest gaan staan. braafjes volgde ik de eisen op en liep naar rechts naar een legen plekje. niet wetend dat ik recht op iemand anders af liep. en hem of haar haast aan de kand ging wurmen om er tussen te staan.

ik sprong bijna in de hemel toen de man vertelde dat ik met bee mocht. 'minsoeeeek!!' riep ik trots en wees naast me. 'hier~' beveelde ik vrolijk. george piepte vrolijk mee en wees deftig met zijn staartje op de plek waar minsoek mest staan.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 2i1gqie
Setto Crystal - Highelf
ik zat bij me kamer genootje in het groepje hoe kon ik dit overleven zonder riven. nou NIET!! ik ging harstike dood daar in het bos dat wist ik nu al. en als ik neit dood ging werd ik wel levend aan stukken gescheurt door een vos of een werewolf en misschien wel door bijden. 'emmh...' zeii ik en krapte met een vingertje op me wang. (dont worry seth! voor Eami en Josh hoef je niet bang te zijn. Maar Hiro.. Die gaat je het hele bos laten zien *wink*)
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 Emptyma feb 01 2016, 09:42

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 141qyo6

Madonna
''Het gaat mij echt neit lukken!'' Ik ging zitten op een zetel en keek de groep aan. ''Weet je nog de reden dat ik nu docent ben en Mevrouw Smiiche weg is.. Ja zun draak!. Ik wil mijn gezicht en kaken nog behouden!'' jammerde ik. ''Hij wilde me vandaag al gewoon aanvallen en een tik tegen zijn neus lukte niet eens! hij werd alleen maar bozer'' Ik sloeg me arme rond me knieen die ik opgetrokken had. '' Is er dan niet iemand anders die hem dingen kan leren? hij is zo snel boos. Ik hoef ze naam al te zeggen hij is boos! dar kom ik nooit door heen zijn panser is zo hard!'' ik zuchtte. '

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 34fmcgg

Hisashi -Arma
Langzaam ging de wenkbrouw van de man omhoog en keek de jongen genaam jongdae aan. ''JA ik meen het. JOngdae ga daar heen'' hij wees met zijn knokkige vingers naar mijn kant. Ik draaide met me ogen. hoe kon die gast overleven.. Als hij zelf niet eens wist wat hij moest doen.
We stonden met zun viere bij elkaar.. Een blonde jongen.. een weerwolf en een vosje.. nee goed uitgekozen docent! Ik ging het wle alleen doen. De rest moest het maar zelf uitzoeken. 'De eerste opdracht is vuur maken. Zonder vuur zou je verkleumen in de kou. Gebruik je element niet!'' de man ging zitten en deed voor hoe het moest.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 Fue8n

Bee -Hominis
Ik kwam bij lu Elisa en nog een jongen te zitten. Lu was blijkbaar zo blij dat hij bij mij mocht dat hij niet meer stil stond. Ik ging achter hem staan en sloeg me arme rond zijn schouders. ''sta is stil man! je meot je energie bewaren!'' Ik leunde op hem zodat hij niet weer kon springen. uiteindelijk legde ik me hoofd op mijn arm vlak langs zijn hoofd. 
De man vertelde over vuur ik zuchte en toen hij klaar was met uitleggen gingen we voor een stapel houd staan. Ik draaide met me ogen en haalde een aansteker uit me zak. hiermee stak ik een blad een en gooide het op de stapel. een mooi bonfire ontstond. ''zo'' zei ik droog. Echt als de docent hier achter ging komen werd ik hoe dan ook geslagen. ''AWH!'' jammerde ik hard en pakte me kont beed ik draaide me boos en en zag de docent staan.  Hij had me een harde tik tegen me kont gegeven voor valsslepen. ''gaan we weer beginnen minseok.. Weet dat mijn lontje voor jouw erg kort is.. E ndat is bij elke docent zo dus gedraag je of je zal voelen'' Ik zuchte en keek toe hoe de docent het vuur weer doofde. ''en nu op de manier zoals ik je zei zonder je mensne tools'' Ik stak boos me tong uit toen hij me aansteker wilde afpakken.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 2rq2gwz
Bobby -Miscere
Ik stuiterde naar de jongen toe waar ik heen moest. Blij stak ik me hand naar alle 3 uit. ''Ja ik weet dat je bobby bent'' zei het blondharige meisje en keek me afkeurend aan. ''blijf met je inkt bij me uit te buurt'' gromde ze ik lied me schouders zakken. WAAROM WIST IEDEREEN ME NAAM! Ik ging achter de groep staan en keek maar toe. Toen we vuur mochten maken ging ik zitten en deed me best, 

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 5u09xt

Drake: -Verto
Ik gromde toen mijn groepje me aan keek.. Ik zat bij niemand die ik kende of ooit eerder gezien had. ''Kom op je bent een draak geburik je krachtne'' zei eentje arwanend. begon meer te grommen. ''nee'' zei ik boos en ging zitten om toe te kijken. ''Als je niet mee gaat helpen gooien we je uit de groep! dat hoort bij overleven'' zei de andere. HEt waren gewoon 3 meiden 3 irritante kut meiden. ''Aah me handen worden vies!'' riep er eentje. Ik kreeg echt steeds mee hoofdpijn vna die meiden hoe kon ik het hier toch uithouden!. 

''Drake'' zei er eentje streng ze stond voor me met haar arme over elkaar. ''Je steeks dat nu aan!'' ze wees naar de stapel met hout. Ik draaide met me ogen. ''los het zelf op. '' gromde ik. ''dat doe ik ook door jouw aan te wijzen en te zeggen dat je het moet doen. '' Ze drukte haar vinger met  lange roze gelakte nagels tegen me neus. Meteen vloog ik overeind en lsoeg haar hand weg. ''en ik zei nee'' gromde ik woedend ''miezirge waardeloos draak!' zei ze boos en deed net of ze op me neer keek.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 Dzwh08

Liliana -Berserker
Ik kwam bij een ander meisje et zitten HEt was dat slappe vosje!. Misschei nwas ze wel aardig. MAar ook bij bobby. waarom bobby! dat konde ze niet menen die gast kon echt niks. Als hij zijn pen uit zijn jas haalde zou alles ten onder gaan!. Hij kwma met zijn hand uigestoken naar me toe gelopen
''Ja ik weet dat je bobby bent'' zei ik en keek hem afkeurend aan. ''blijf met je inkt bij me uit te buurt'' snauwde ik en draaide me rug naar hem toe. De docent legde uit hoe we vuur moestne maken. Natuurlij kon i kdat al. Ik ging zitten en binnen nog time had ik het aan. Ik keek naar de andere drie. ''nu jullie''

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 12642o8

Leo -Arma.
uiteindelijk kwam ik weer bij Mellanie terecht. En een drukke jongen ik had zijn actie in de klas niet gezien. MAar hij bleek de jongen te zijn die het wel kon. Gelukkig had ik toch wel een doorzettings vermogen als het ging om dingen in de natuur ne overleven. De man legde uit dat we al eerst vuur moestne maken om te kunnen overleven. Ik keek de groep rond wie ging de leiding nemen? Samenwerken lijkt me ook een aardig ietsom te kunnen overleven
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 Emptyma feb 01 2016, 16:29

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 2rm3up4
Sohu, old asian - meditatie docent, dragon trainer
mr white leunde naar voren op zijn troon die in de halve circel stond. 'ik weet waarom ze weg is gegaan maar onthoud dat als er ooit een oorlg komt dat we met dank aan wendall onze school kunnen beschermen. draken zijn en blijven een van de sterkste en angstaanjagende wezens op de wereld. Helaas zijn er dankzij de draken hunters niet veel draken meer over. dus moeten we elke student die een draak is koesteren en beschermen. ze mogen deze school niet verlaten.' zei mr white nadrukkelijk. 'ik kan wel wat proberen met de jongen. tijdens de meditaite was hij vrij rustig. maar we moeten niet vergeten wat wendall zowel zigzelf als anderen heeft aan gedaan. dat mogen we de jongen niet laten overkomen.' vertelde ik met mijn rustige kalmerende stem. en trok aan mijn snorretje terwijl ik de vragen van mr white beluisterde. 'en hoe wil je dat gaan voorkomen? wendall heeft 2 leraren en 3 studenten befroren.' snouwde mr white een beetje minachtend. 'klopt, maar mij lijkt levend verbranden erger dan dierecte befriezing, is het niet?' de meden leraren knikte begrijpent. 'ik stel voor dat ik hem les geeft. en jullie hem in de gaten houden en mij roept als er iets mis is. bedoel maar tegen een oude hulpelose man wil je toch niet zomaar uit vliegen?' vertelde ik en slaakte een klein lache. mr white leunde weer naar achteren in zijn stoel. 'okee dan... maar ik wil dat je zo snel mogelijk wendall overhaalt om hem te gaan trainen.' beveelde mr white zonder pardon. ik zuchte zachtjes. 'ja mijn heer.' antwoorde ik met tegenzin. ik sprong van mijn stoel met me handen in mijn mouwen en slofte op me dode gemakje de vergader ruimte uit.

in de gang wachte ik op madonna. 'meisje, als je hem wilt afkoelen zijn water en ijs je grootste vrienden.' zei ik als een raatseltje en maakte een kleine buiginkje als tegen dat ik er weer vandoor ging.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 2i1gqie
Setto Crystal - Highelf
de man deed het een keer voor. 'gebruik je elemnt niet.' beveelde de leraar. maar meneer mensen met een vuur element kunnen niet eens vuur maken als er geen vuur is? dat moet u toch weten? tenzij ze een warmte bron hebben zoals een kool blok, olilamp of binnen in zoals bij een draak.' legde ik uit aan de man. neit wetend dat ik hem een les leerde inplaats van andersom. eehheheh...

ik knielde neer bij een droog stapeltje hout. 'hoe wilde ik in hemelsnaam me element hier voor nuttig gebruiken?' vroeg ik mezelf af. ik vrweef wat met twee houtjes die we gekregen hadden. na een tijd deden me handen zeer en er was geen tot helemaal geen resultaat dan enkel een paar blaren. riven daar in tegen had het vuur al lang aan.... zachtjes zuchte ik wat me vlammetje hoop deed uit blazen.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 Jhcv2a
lu Toruka - bosmer/tovenaar
minsoek leunde op me schouders wat erg zwaar was zo kon ik niet springen!. 'sta stil man!' zei hij en legde  nog een extra gewicht neer. 'waarvoor?' vroeg ik en trok een vragende blik starent naar het niets.

toen ik het geknetter van vuur hoorde klapte ik in me handen. maar blijkbaar was het volgens de leraar niet de goede manier hoe minsoek het had gedaan. niet dat ik wist hoe hij het had gedaan. 'minsoek! laat mij het maar voor doen!' zei ik zelf verzekert om me eigen plannetje en pakte george vast en zette hem op de grond. 'zoek bamboo~ voor vuur gearge!' beval ik me vriendje. geeorge trippelde over het gras heen en kwam terug met een holle bamboo stok. wat veelste zwaar was voor het beestje. ik pakte de stok aan en aaide me fretje over zijn lichaampje. ik trok de bamboo in tweeen zodat er twee halve maantjes bamboo overbleven. ik wurmde er een gat in en pakte twee droge stokjes en maakte er een touwtje aan vast. ik stak me tong uit toen ik bezig was met mijn kunst werkje. toen ik klaar was draaide ik het touw herhalend rond het stokje en het warme hout snippertjes belande in het halve bamboo houdertje. 'minsoek minsoek!! zeg waneer je vonkjes ziet.' zei ik zachtjes aangezien ik het zelf niet zag en het te klein was om te kunne horen.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 11sp4rp
riven - Halfling
'okee bobby ik ben riven.' zei ik vrij neutral. wat een onzin. hoezo vuur maken. een vuur element drager zurgt er altijd voor dat hij vuur bij zig heeft anders is hij ten dode op gescheept in een gevecht.' jammerde ik boos tegen mezelf terwijl ik mijn eigen vuur steentjes tegen elkaar aan ketste bij een brandbaar droog zaagsel. voor de rest negeerde ik het meisje. en de rest om me heen. het ging hun niet aan wat ik voelde of deed. ik keek even naar links en zag bobby verkeert handelen. 'je moet niet vrijven maar ketsen... en niet heen en weer schrapen maar krassen naar een kant. bijvoorbeeld van boven naar beneden. en dan niet weer omhoog gaan natuurlijk...' zei ik en prikte wat kleine stokjes in em brandende zaagzel.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 Jzhe86
Olivia gemstone - Tovenaar
ik keek naar drake en hield een stok in me handen. ik sloop naar hem toe en schraapte me stok tegen zijn huid aan. ookal was hij niet mijn groepslid het was wel een manier om aan vuur te komen. 'draakje~' fluisterde ik. en glimlachte naar hem. ik had niet echt zin om bij dat tuttige meisje te zitten. toen mijn stok in de vik stond rende ik naar de jongen die bobby hette en plante me stok in zijn hoopje hout. 'zooo~ done.' zei ik en knikte trots.


Laatst aangepast door Timeless op ma feb 01 2016, 17:37; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 Emptyma feb 01 2016, 17:04

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 34fmcgg
Hisashi -Arma
ik lachte even zachtjes toen setto de docent een lesje porbeerde te leren hij draaide zich om.''Ja en dat is dus ook verboden/'' ik wees naar de draak en andere elementdragers.''gaa aan de slag!'' beval hij.

Ik keek toe hoe setto het vuur niet aan kreeg. I kwilde toe blijven kijken en gewoon staan lachen. Maar zijn blauwe ogen.. ik knielde hij hem neer en pakte de stokjes over. ''je moet sneller draaiden en je handen van boven naar benede brengen'' zei ik en deed het voor. Al snel kwam er vuur. ik blies het weer uit en gaf de stokken terug. I kbekeek zijn handne. Hij kon misschein het vuurtje daar niet aansteken.. Maar mijn buik lied hij wel tintelen met izjn handen rond die stok. ik schudde me hoofd. niet aan denken.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 Fue8n
Bee -Hominis
Ik ging voor hem zitten en keek toe hoe hij vuur maakte. 'iets snelle lu!' zei ik ik lachte bij de gedachte ''oeeh sneller!'' rkeunde ik flauw. De meiden in onze groep begonne nte gichelen. ''ja bijna!oh lu bijna!' de meiden ginge stuk. ''ja !'' ik tikte hem aan ''het is je gelukt lu!' ik wa zo blij dat ik hem een knuffel gaf. MAar ik had door zijn actie wel ontdekt dat ik een van die meiden op mijn lijstje kon zetteno mte nemen!


first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 2rq2gwz
Bobby -Miscere
de jongen kwam me helpen. EN ik zette daarna zijn broek in de pik me ogen werden groter ''aah sorry!'' jammerde ik en probeerde zijn broek te doven.  maar door mijn acties werd het alleen maar erger!.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 Dzwh08
Liliana -Berserker
ik lachte me dood toen Riven in de fik stond ja zijn broek. kom op hij was een element drager en nog wel vuur dus die ging zichzelf wel redden.


Laatst aangepast door Evilian op ma feb 01 2016, 17:38; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 Emptyma feb 01 2016, 17:26

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 Jhcv2a
lu Toruka - bosmer/tovenaar
ik duwde mineosk weg die met mij wilde knuffelen. 'BEN NOG NIET KLAAR!!' gilde ik en hield het bakje bij me mons en blaste zachtjes. 'george stroo!!' jammerde ik en hoorde me fretje door het hoge gras heen springen. een paar seconde later voelde ik stroo achtige iets in me hand gedrukte. ik deed het in het bakje en horde de vlam een beetje knetteren. 'meer meer meer geroge.' zei ik en me fretje deed weer zijn werk.

'minsoek waar staat de stapel met kleine takjes.' vroeg ik overhaast en voelde het vuur branden in mijn bamboo kokertje. ik draaide me kokertje om zodat de flammen op de stapel met kleine takjes viel en zo de rest op vreete zodat er een hogere vuurtje kwam. 'YEAAH~!' jeugde ik. ik telde telkens tot 60 en stopte dan een iets grotere tak bij. ik zag natuurlijk niet hoe ver de vuur de tak brande maar me vader zij altijd 60 seocnde voor elke dikere tak er bij op tellen en dan plus 30 voor de volgende. dus bij de volgende moest ik tot 90 tellen. natuurlijk wel in me hoofd. hehe....

zo stak ik het vuurtje aan.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 11sp4rp
riven - Halfling
Dennenappel!!!' scholt ik en sprong op en klopte met me hand op me broek. in de hoop dat het uit ging maar de jongen maakte het alleen maar erger en mijn huid was als zaagzel vlambaar als fuk. niet dat het mij verbrande daar had ik em element voor. gelukkig! maar mijn kleren waren minder blij. ik wist het uit te slaan door het vuur vast te pakken en in me hand te houden. met me vlammende vuist wees ik naar bobby als een soort van wraak blik. 'je bent nog erger dan heer crystal.' zei ik maar inplaats van hem in de vik te steken wakkerde ik em hand uit en wees naar de grond. 'nog een keer proberen bobby.' beval ik en gaf hem nogmaals de steentjes alleen dit keer zat ik iets verder van hem vandaan.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 Ny62rk
Jong dae - Vastum infligit
de jongen die eerst met zijn ogen rolde toen ik naast hem meost staan was bezig met de blonde jongen en had zijn vuurtje achter gelaten helemaal onbewaakt en alleen. heheh, ik pak een stokje en heils het in het vuur tot dat het vlam vatte. daarna stote ik per ongelijk tegen een vat met water om waardoor bijden vuurtjes, zowel van de zwart harige jongen als de blonde uit gingen. snel draaide ik me om en deed alsof er niks gebeurt was en verborg mijn vlammende stokje. met het vlammende stokje stook ik me eigen vuur aan.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 2m4oweh
mellanie - vampire
ik sloop naar leo toe en prikte met me vinger in zijn zij. 'leo~ kun jij me helpen?' vroeg ik zachtjes maar verlegen en voelde me steets ongemakkelijker met al dat vuur rond me heen.



Laatst aangepast door Timeless op ma feb 01 2016, 17:56; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 Emptyma feb 01 2016, 17:39

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 Fue8n
Bee -Hominis
Lu had het gedaan! het was hem gelukt! ni konden we de les verlaten! en zoals ik al dacht zei de docent dat we konden gaan. Ik sloeg me arm rond Zijn schouders. ''ik zie je morgen weer moet ff wat doen!'' ik rende weg en zocht iemand

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 2rq2gwz
Bobby -Miscere
Ik sloot me ogen zo bang dat hij ging slaan of iets. Dat deed iedereen! MAar hij deed het niet hij zei dat ik het opnieuw moest doen ik deed me best zo erg dat ik me tong uit me mond lied hangen. een zalm roze meisje kwam aangerend en stak mijn stokjes aan. ik krulde me lip op. ''Das mijn opdracht!'' jammer de ik terleurgesteld en zorgde dat het weer gedoofd was. ''wil het zlef leren!  Na lang proberen lukt het me ik sprong blij omhog en wees er naar' HET LUKTE!'' riep ik blij maar mijn geluk stopte stnel toen het ineens hard maar ook echt hard begon te regenen. ME onderbroek was gewoon al doorweekt!.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 12642o8
Leo -Arma.
ik knikte en keerde me ook naar mellanie toe. ''ik weet ook niet hoe het moet dit is me eerste keer!'' maar binnen no time had ik het voor elkaar. ''LEO! ik zei nog zo gebruik je element niet!'' ik keek op. ik had geen vuur element!. Ik hees me lip op en zei niks. Ik doofde het vuur en keerde me naar mellanie. ''denk hel snel die stok heen en weer draaien ofzo!'' ik haalde me schouders op.

Voor we een vuurtje konden krijgen begon het hard te gieten. ''naar binnen!'' zei de docent rustig. Ik stond op sloeg me jas rond mellanie heen en begeleed haar naar binnen toe. 'koud!'' piepte ik zachjtes

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 5u09xt
Drake: -Verto
me arm tietelde even. Ik lachte toen ik Oliva zeg. niet dat haar stok in de fik zou staan als ze hem langs me haalde. Maar ik zorgde er voor dat het ongezien in de fik ging. voor Olivia wel. Maar de meidne zagen het en begonnen te klagen ik rekte me rug en liep gewoon zonderpardon weg uit de les. Stomme wijven!.

Ik kwam dat duifding tegen in de gangen ze keek me even aan en liep daarna snel door. Ik haalde me lip op en gromde boos. Ik had nog een paar dagen om te beslissen of ik op deze school bleef. MAar de keuze had ik eignelijk algemaakt en dat was lekker naar huis naar me oma.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 Emptyma feb 01 2016, 19:17

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 Jzhe86
Olivia gemstone - Tovenaar
Het ging regenen. Ik rende naar binnen en zocht naar drake. 'Draakje~!' Riep ik en hupste achter hem aan. Hey, waarom ging je weg? We zoude elke les samen volgen weet je nog!' Zei ik opbeurend. 'En elkaar altijd helpen~' ging ik verder en keek hem aan met een gekanteld hoofd en een glimlachje op me mond. Ik ging voor drake staan en liep achteruit. 'Zullen we een bordspeletje doen?' Vroeg ik en drukte me vingers in zijn mondhoeken. 'Keep smileing draakje~' glimlachte ik.


first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 30abaqs
mr. Yume - Bosmer: docent plantkunde, hoofd cervium
Ik was in me tuintje bezig en legde een bloemetje bij een grafsteen. Hier lagen sommige studenten of leraren begraven die voor de rest geen familie thuis of nabestaande hadden dan enkel de school waar ze op zaten. Dit was hun thuis. Ik miste dat jongetje zo erg. Ik knielde neer en streelde over het graf. 'Dean, ik heb een jongen gevonden die op jouw lijkt.' Fluisterde ik zachtjes alsof ik met de doden sprak.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 102mlplnormaal
Josh Hatue -  werewolf
Ik rende naar binnen en keek naar de pluizige natte staart van het meisje. 'Damn dje kan je zo boven je hoofd houden...' Zei ik licht jaloers. En wilde ook wel zoon staartje hebben. 'Jammer dat ons vuurtje uit ging.' Zei ik tot slot ik durfte haar niet aan te kijken.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 2m4oweh
mellanie - vampire
Voor het eerst was ik blij dat het regende. Samen met de anderen rende ik naar binnen toe. 'Alles is nat...' Jammerde ik en keek Leo aan. Heel me lichaam begon te trillen van de kou. Niet dat ik warm was van mezelf. Ik kroop onbewust tegen Leo aan. 'Wat hebben we zo.' Vroeg ik bibberend. 'Ik dacht dat er niet buien mochten komen door die moord.' Fluisterde ik en bedacht me dat ik Leo nog moest vertellen wat ik had gezien.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 11sp4rp
riven Erago - Halfling
Op het moment dat bobby echt eigen vuur had ging het stort regenen. Ik liep lichtelijk blauw aan zo dol op regen was ik niet het voelde net aan als vloeibare ijsklontjes. 'Bobby, kun je wel chocomelk maken?' Vroeg ik en keek hem aan. Het was meer een vriendelijke uitnodiging om wat warms te drinken. Setto had een paraplu van water gemaakt en wilde zijn vuurtje af maken... Stom jog. Laat dat kut vuurtje toch zitten!!! Dacht ik maar hem tegen houden had ik geen zin in. Die jongen naast hem moest dat maar doen. 'Kom bobby. ' Riep ik en liep naar de gezamenlijke ruimte toe om mr op te warmen.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 1zc0fb4
Setto Crystal - Highelf
De jongen hielp me en raakte me hand aan. Een rare trilling ging door me hand op naar me maag die kriebelde. Heel even keek ik hem aan tot dat onze pupillen elkaar raakte snel keek ik weg naar me vuurtje.... Eh blokken hout. Ik probeerde te doen wat hij zij en kreeg wat vonkjes tot dat het ging druppen. Ik was zo gekonsentreert bezig dat ik een water koepel maakte dat het vuurtje droog hield. De koebel was groot genoeg voor ons bijden. 'Zo iets?' Vroeg ik en keek van het vuurtje naar me kamer genoot.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 Jhcv2a
lu Toruka - bosmer/tovenaar
'minsoek?!' jammerde ik na toen ik hem weg hoorde rennen. 'kweeeek!!' piepte george en kroop in me shirt. 'wat is er george?' vroeg ik en aaide me fretje. natte drupel viel op me neus. 'awwh nooo geen regen!!' jammerde ik en stond op maar toen ik oderdag wilde zoeken liep ik tegen iemand op. en belande op de grond.


Laatst aangepast door Timeless op ma feb 01 2016, 20:04; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 Emptyma feb 01 2016, 19:21

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 5u09xt
Drake: -Verto
''ja maar ik zat opgescheept met ie wijven!'' gromde ik en voeldehaar vingers i me mondhoeken ze vroeg of we weer een brodspel gingen doen ''okey'' zei ik rustig ne liep vlangs haarh een. ''kom jeeten!'' riep ik en keek haar uitdagend aan ''wie er als eerste is mag het spel uitzoeken!''  ik begon te rennen

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 12642o8
Leo -Arma.
ik sloeg me arme rond haar heen/ 'we hebben geen les meer hierna en ik den kdat dat  buiten school was. en niet zoals niet op het schoolplein binnen in school'' ik glimlachte evne en wreef haar haren uit aar ogen/''ik denk dat jij is moet gaan douche en opwarmen''

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 34fmcgg
Hisashi -Arma
De jongen was zo geconcenteerd ebezig dat hij niet merkte dat het regende. Ik keek omhoog en zag dat hij ons droog hield. Ik wilde opstaan en nar binnen gaan maar iets in me zei dat deze jongen niet weg ging voor guh get gedaan had. ik ging zitten enschudde me hoofd .'meer kracht'' ik pakte zijn hand opnieuwe beed en verlegde ze. ''zo nu nog is'' ik ging op me kont iztten n bekeek de jongen. ''bijna!''
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 Emptyma feb 01 2016, 21:00

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 Jzhe86
Olivia gemstone - Tovenaar
er verscheen een grote glimlach op me gezicht toen drake zo reageerde. hij was al gaan rennen. maar dat nam me blijheid niet af. draakje was weer eventjes vrolijk. ik rende achter hem aan en sprong toen het mogelijk was op zijn rug zodat we tegelijkertijd binnen waren. 'hahahahahaha!! had ik je daar nou mooi te pakken.' lachte ik en sloeg me handen, die ik eerst op zijn schouders had, rond zijn lichaam heen. langsaam lied ik me van zijn rug af glijden. 'okee wat gaan we vandaag eten~' vroeg ik e n pakte een bord en gaf er ook eentje aan drake. ''ooeeh ik zie pannenkoeken!! weetje nog die keer toen ik vormpjes probeerde te maken zoals dat filmpje op youtube?' vroeg ik en keek drake gniffelend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 25 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
first Year - The secrets from the Academy
Terug naar boven 
Pagina 25 van 27Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26, 27  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dagboek van de Academy - The secrets from the Academy
» Ideeën box - The secrets from the Academy
» Informatie - The secrets from the Academy
» Karakter beschrijvingen - The secrets from the Academy
» [Sub-story] The Academy part 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: 1x1 prive overig-
Ga naar: