cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 first Year - The secrets from the Academy

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 25, 26, 27
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 27 Emptydi feb 02 2016, 22:13

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 27 Fue8n
Bee -Hominis
Rosa deed mega flauw!. en begon te kreunen wat best wel sexy was. maar dat ging ik niet toegeven ''deed ik nooit! je was nooit bij me in de nacht!!' mopperde ik terug ineens kwam er een camera te voorschijn ik keek hun speels aan ne pakte de camera beed. Ik stak em tong er naar uit en lachte, 
first Year - The secrets from the Academy - Pagina 27 Tumblr_lpdr5huoDu1qg5nyao1_400

Ik lied de camera los. ''maar dames ik krijg het koud. Dus of kwam me op. of laat me ff wat andere kleding aan trekken!''
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 27 Emptydi feb 02 2016, 22:31

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 27 35ivx9k
rosarette - klasse oudste phoenix
'Oh! Das niet waar!! Op je verjaardag heb je je suf gedronken en ik kon je niet zo achterlaten dus ben ik bij je wezen slapen. Je hebt zelfs over je favo teddy beer gekotst dus die moest samen met jouw in bad! Ik heb je geseept en gedroogd en daarna in bed gegooit.' Zei ik serieus en meende het echt. Ik sloeg tegen minsoek aan toen hij zo deed. 'Minsoek...' Jammerde ik 'geef haar cam terug.' Zei ik en keek hem aan met op geblazen wangen.

'Jij koud? Maar je was toch de hot bee?' Vroeg ik en grijnste breed.


first Year - The secrets from the Academy - Pagina 27 1zc0fb4
Setto Crystal - Highelf
'Mijn logen begonnen te glunderen. 'Dus, we zijn een team?' Vroeg ik verwonderend en sopte me dik een beetje in. 'Moet jij je niet seepen?' Vroeg ik en liet een druppel seep uit de fles op zijn schouder neer komen. Met me hand streelde ik zachtjes in rondjes over zijn schouder heen. Ik deed toch niks verkeert? Ik hielp hem gewoon net als hij mij met me riem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 27 Emptydi feb 02 2016, 22:40

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 27 Fue8n
Bee -Hominis
Met een teleurgesteld kopje gaf ik de camera terug. Ze begon over dit verjaardag. "Ik was 16!" ik sloeg me arm rond haar heen en hees haar over me schouder toen ze mee zachtjes sloeg. "naughty girl" zei ik een sloeg hard terug op haar kont. "Ja ik ben hot!" lachte ik terug en begin rondjes met haar te draaien. "Maar ik ben niet de gene die nat moet zijn!" ik lied haar weer op de grond zaken een bekeek Yuri zoals zoals Rosa haar genoemt had. Hmm ik bekeek haar even goed van top tot teen. Ziju ging de volgende worden! Zag dat lichaam. Ze was licht genoeg om te tillen om haar alle kanten van de kamer te laten zien. Ik stap op haar af. " mag ik mr even goed aan je voorstellen " zei ik een pakte haar hand beet. Ik keek har floirtrnd aan en beed speels op mijn lip

Hiro
ik schrok even toen hij mr verkeerd begreep. Ik had het over vroeger. Mijn zijn ogen straalde gewoon helemaal. Dat zag ik in me ooghoeken. Aangezien ik half met mee rug naar hem toe stond om me opkomende Hero te beschermen. "Sure" ik deed me haren naar achteren. Ineens deel er iets kouds over mr schouder. Ik draaide mr terug om, keek geschrokken naar setto. Hij was bezig met mijn schouder in te smeren. Ik kerk hem even AV pop afkeurt aan. Ja dit ging te ver hij had een vriend. " doe het zelf wel " ik begin me in te smeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 27 Emptydi feb 02 2016, 23:02

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 27 1zc0fb4
Setto Crystal - Highelf
'Okee~' zei ik en spoelde mezelf af. Ik keek naar het water en probeerde zo min mogelijk naar hiro te kijken en toch kan ik het niet laten om te spieken wat me een beginnende boner gaf. Ik deed me hand voor me kruis en spoelde snel me haren uit in de hoop dat ik daarna snel weg kon. Het sop prikte in me ogen waardoor ik ze moest sluiten.


first Year - The secrets from the Academy - Pagina 27 35ivx9k
rosarette - klasse oudste phoenix
'Nee dat mag niet dadelijk krijg je het koud!' Zei ik en trok minsoek aan zijn natte blouse kraag mee naar de gezamenlijke kamer. 'En vergeet je plantje niet water te geven!' Zei ik en gaf heen gieter met water in zijn handen.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 27 Jhcv2a
lu Toruka - bosmer/tovenaar
'meneer lysander wat zijn die swevende bollentjes licht?' vroeg een jong meisje en wees naar de muren net voor het raam waar kleine bollentjes met licht sweefte op zoon ritme da het geen magie kon zijn. ze zat niet bij ons in de klas, teminsten niet dat ik eerder gehoord had. maar aan haar stem te horen was ze nog aardig jong.
'die bollentjes licht...' wilde lysander vertellen.
'zijn monsters die asen op het eten! als wij klaar zijn en naar buiten lopen schieten ze met zijn allen naar de tafel en vreten de rest van het eten op!' onderbrak een jongen en deed zijn mons open en maakte klauwen van zijn handen. op zijn kop zaten twee konijnen oren of was het van een haas?
'nee, nouja... ze asen niet op ons eten inegeval. want ze eten ons voetsel niet daar worden ze ziek van. wij noemen ze zielenhoeders. sommigen beweren dat het ongeboren kinderen zijn die zoeken naar hun toekomstige vader of moeder. ze wachten net zo lang af tot dat ze de geschikte hebben gevonden. sommigen hebben gezien dat zoon lichtbolletje bij mevrouw ketelring heeft gesweeft toen de tijd dat ze zwanger was van haar baby.' vertelde lysander slim. vol aandacht zat ik mee te luisteren. dat verhaal was best wel vet.
'maar u zegt dat het ongeboren kinderen zijn en net zij je nog dat ze monsters zijn die ons eten niet kunnen eten?' viel het meisje hem twijvelend in de reden.
'klopt. nu hebben ze de vorm van een wezentje, die bij hun ziel hoord, die je soms kan waarnemen als je droomt. ze komen ook voor als je slaapt dus. dat licht bollentje is als het waren de middelpunt van hun ziel.' vertelde lysander verder.
'kunt u ze zien? als hun wezen vorm?' vroeg de jongen aan lysander met een klank in zijn stem dat hij er wijnig van geloofde.
ik staarde naar het raam en volgde met me ogen het licht bollentje. rond om het bolletje verscheen een veller licht en vromde een gedaante van een waterdruppel met twee pootjes en twee kleine armpjes. waarmee het nog net iets zou kunnen vast houden als het de moeite deed.
'nee, niet meer. ik heb het wel gekunt. maar sinds het overleiden van me moeder niet meer.' bekende hij met een prikkel in zijn stem. 'hoe zien ze er uit?' vroeg het meisje en begon te wiebelen op haar stoel. 'ze nemen meestal de vorm aan van hun element. kat achtige wezens worden meestal heksen, hondjes were/wolven, beestjes met een grote staart Vastum infligit's, vormpjes met vleugels meestal elfen of elfjes. en somige wezens hebben geen van alle kenmerken maar een voorwerp vast. zoals een kwast of pijl en boog.' vertelde lysander. 'ooooh, die daar is dan vast een water element drager.' vloepte ik er uit en wes naar het dicht bij zijnde raam. uit lysanders mond klonk een klein gegniffel. 'kan best. die laten altijd het raam druipen of vochtig worden.' zei hij. ik voelde een hand op me schouder. 'kom vanavond anders naar de bibliotheek. dan geef ik je een boek.' zei de stem van lysander en de schouder op me hand verdween.

een boek? maar ik kan niet eens lezen!! dacht ik en trok een bangig gezicht.

ik keek naar eami en zag dat ze speelte met een beestje. het lichaampje was rond en mollig soms leek het licht te geven. met en schuin hoofdje keek ik er naar. 'eami, wat is dat?' vroeg ik en pookte in het lichaam van het beestje waarnaar het weg begon te rennen naar eami toe.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 27 2m4oweh
mellanie - vampire
Ik knikte. 'Is goed zullen we nu dan gaan?' Vroeg ik en dipte met een servetje zijn mond schoon. Af en toe liet ik een glimlachje op me mond verschijnen. Ik luisterde naar het verhaal en vond het best een mooie betekenis. 'Kan jij ze zien?' Vroeg ik aan Leo.

We liepen in de gang tot dat het vuur van de lantarens plots uit gingen. Ik keek rond me heen en pakte leos arm vast. 'Wat was dat?' Vroeg ik bangig. In de gang leek ene gedaante te verschijnen zijn lichaam gaf zacht licht als die van de kaarsen die nu uit waren. Bangig beed ik op me lip. Wat was dat? Vroeg ik me af. Het leek een arend en toch ook weer een leeuw. Het sprijde zijn vleugels en vloog op ons af. Ik slaakte een gil en voelde hoe de wind door ons heen waaide als een geest die door je lichaam heen ging. Zoekend keek ik om me heen maar er was niks te vinden. 'Wat was dat?' Vroeg ik bangig. De kaarsjes rond ons heen waren nog altijd uit. In de gang ontstond een guur van rook door de gedoofde kaarsen.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 27 102mlplnormaal
Josh Hatue - werewolf
Samen met bobby dronken we warme chocolade melk. Lu pakte plots bobby zijn mouw beed en sprong op en neer. 'Bobby bobby bobby! Jij hebt toch zoon kwast en inkt? Mag ik de lenen dan kan ik zoon beestje na tekenen!' Zei hij hyper en wees naar het licht bolletje op het raam. De reden waarom hij bobby zijn tekenspullen vroeg wist ik niet maar daar had hij vast een goede reden voor.


Laatst aangepast door Timeless op wo feb 03 2016, 13:56; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 27 Emptywo feb 03 2016, 13:41

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 27 Fue8n
Bee -Hominis
Rose trok me mee weg van Yuli ik knipoogde nog naar haar en ,ied me mee trekken. Ik maakte ee ngevaar dat ze me moest redden van haar. maar ja daa stond ik dna in de gezamelijke kamer. ik knikte toen ikde gieter in em handen kreeg. ''zal ik doen ma!'' zei ik een beetje mokkend en liep met de gieter bij haar vandaan naar mijn eigen kamer

daar kleedde ik me uit en nam een warme douch heerlijk!. Ik zette de gieter neer en keek naar een plantje in de kamer. 'sterf stomme plant!'' gromde ik er naar en lie pweg zonder het water te geven

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 27 6gio1f
Eami -Vastum infligit 
ik luisterde half en glimlachte elke keer. stom beesthe waarom moest ik gebeoren worden met een staart allemaal hun schuld. ineesn schoot het beestje voor me weg. Ik keek Lu eenbeetje boos aan. 'weet ik niet mara het was schattig!'' zei ik en blies me wangen op en jij jaagde het weg~ ik keek toe oe het veestje langs mij weg rende onder de tafels. 

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 27 34fmcgg
Hisashi -Arma
Na dat ik me gewassen had stapte ik onder de douche uit en begon me af te drogen. Ik deed me haren in een kort klein staarte op me hoofd en trok een wijde sportbroek aan. Zonder iets te zeggen liep ik de douche uit. ''Ben eten'' riep ik en slofte naar buiten

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 27 12642o8
Leo -Arma.
Ik keek naar het raam toen het verhaal verteld. Ik knikte dat ik beestjes zag. Maar eh ik ozu het wel verzonnen hebben. Want het is best raar dat ik het kon zien. ineensschoot Quin uit me capousion. Ik duwde haar terug en stond op. 

Toen we door de gangen liepen gingen weer de lichten uit. 'warom ehbben ze hier ookalleen mar vuur als licht!!'' zei ik een beetje verontwaardigd maar ik slikte me woordne in toen er iets over vloog. Vloog dat nou binnen? ''weet niet' zei ik rustig en slofte verder . ''kom je zoek het op in de  bib'' ik lgimlachte en wenkte dat ze moet komen.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 27 2rq2gwz
Bobby -Miscere

Ik stok me tong geconcetered uit me mond toen ik in me tas zocht.' ik ha dhet net nog bij me!'' jammer de ik en kieperde me tas leeg op tafel. 'ik had het net nog ik weet het zeker! ik stond op en keek de tafel rond. ''het ligt nog buiten!'' met snelle passen rende ik naar ed deur toe die nu toch echt opslot gedaa nwas. ik moest me tekenspullen hebben!
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 27 Emptywo feb 03 2016, 20:34

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 27 30abaqs
mr. Yume - Bosmer: docent plantkunde, hoofd cervium
'Oh, vanwaar die haast?' Vroeg ik aan de jongen die aan de deuren zat te sjorren. 'Niemand mag s avonds naar buiten jongen. Hopelijk word die zaak snel op gelost. Ik keek naar de jongen en luisterde naar wat hij verder te zeggen had.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 27 2m4oweh
mellanie - vampire
Ik knikte en lied Leo langsaam los toen ik besefte dat ik en vast had gehouden. Leo vertelde dat we het konden opzoeken in de bibliotheek. Ik knikte en trippelde achter hem aan.

In de bibliotheek zocht ik naar boeken over spoken geesten pf visioenen. 'Heb jij al iets gevonden?' Vroeg ik en pakte nog een boek uit de kast. Ik sloeg hem open en bladerde er doorheen. Hey kijk! Oude klassenfoto's!' Zei ik en wenkte dat Leo er bij moest komen. 'Is dat is dat Madonna? Die uilen lerares. 'Oeh! Is dat mr yume? Waarom verschillen ze zo veel. En wie is dat? Wie is dat? Ik wees naar een jongen met blond haar, mr yume had zijn hand op de schouder van de jongen gelegt. 'Is dat zijn zoon?' Vroeg ik en atreelde met me vinger over de datum. 'Nee dat kan niet toen was zijn zoon nog een baby? Aan de datum gezien dan. Ik bladerde het blad om en zag aan de achterkant namen presies in de siluwet van de personen voor op de foto. 'Dean Gidae.' Las ik en kantelde mijn hoofd. 'Wat een aparte naam. Het komt me zo bekent voor uit een ander boek.' Zei ik en zocht tussen een stapel van boeken die ik al eerder gezien had. 'Hier, Deze!' Zei ik en trok het boek van de stapel waardoor de rest van de boeken van de tafel viel tegen Leo aan die er waarschijnlijk bij was komen staan. 'Sorry!!!' Riep ik. 'Wat is dat?' Klonk een donkere stem. Ik keek op. En bladerde snel tot dat ik die vogel tegen kwam die we gezien hadden in de gang. 'Kijk het is dezelfde!' Fluister ik zachtjes. Een kandelaar met vel licht kwam de bibliotheek gang binnen. 'Naar bed!!!' Zei de stem het was een gebogeld mannentje ik gok een van de dwerg achtige wezens. 'Het is veelste laat voor jongelui om in de bibliotheek te hangen.' Knarste het mannentje en bungelde met zijn lantaren. 'Wat staan jullie daar nog naar bed!' Bleef hij vol houden. Ik schrok en pakte het boek en liep naar Leo toe.


first Year - The secrets from the Academy - Pagina 27 1zc0fb4
Setto Crystal - Highelf
Zoals hij kwam ging hij weer weg. Ik keek toe hoe hij zig af droogde en weg liep.... 'Dus je wilt wel samen douche maar niet samen eten?' Vroeg ik en keek hem niet begrijpend na. Ik klopte met de kraan om hem hit te krijgen maar hij werd stervend koud. 'Aaaaah!!!' Gilde ik toen ik een koude douche kreeg en sprong onder de kraan vandaan. 'Ga uit!!' Beval ik. Tegen de kraan. Ik pakte een handdoekje en sloeg hem rond me middel.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 27 Jzhe86
Olivia gemstone - Tovenaar
Ik glimlachte met me wangen vol naar drake. En slikte me eten door. 'Ik laat jouw niet gaan! Tot dat je je diploma haalt. Dat heb ik je oma belooft~' zei ik en pakte nog een pannenkoek. 'mmh ik herriner me net dat ik voor het bal met iemand had af gesproken. maar ik heb hem nog niet gezien?' vroeg ik en keek al etend rond of ik hem misschien herkende. 'oeh daar is hij.' zei ik en wees naar een jongen met kort zwart haar. 'zou hij boos zijn dat ik hem niet kwam op zoeken omdat ik met jouw danste of heeft hij al een ander meisje gevonden tijdens het bal dat hij me daarom vergeten was?' vroeg ik en keek naar drake die ook pannenkoeken aan het eten was. 'ah wat maakt het uit ik heb heerlijk met jouw gedanst! en nog close ook <3' zei ik en glimlachte genietend alsof ik de avond weer zo voor me kon halen.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 27 Jhcv2a
lu Toruka - bosmer/tovenaar
'awh het was niet mijn bedoeling om het weg te jagen. wilde het alleen maar voelen... en kriebelen.' vertelde ik alsof het een knuffeltje was. george piepte alsof hij het er niet mee eens was en drukte zijn lichaampje tegen me aan. 'ja george ik hou ook nogsteets van jouw~' zei ik en pakte me fretje beet en begon hem te knuffelen. 'eami mag ik van jouw de poederzuiker?' vroeg ik en pakte het voorwerp aan. ik opende een kant en begon te strooien neit wetend dat ik de verkeerde kant had geopend en er nu een hele berg op me op me pannenkoek lag. ik rolde het niets wetend op en nam er en hap van. vervolgens kuchte ik waarbij er een laag poedesuiker als stof bolkjes voor me uit dwarrelde.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 27 Ny62rk
Jong dae - Vastum infligit
'het komt wel terug.' zei ik toen het vossen meisje zo treurig reageerde dat de jongen het beestje had weg gejaagt. ik hield me handen op me schoot en pakte het beestje dat ontsnapt was. vervolgens hield ik het bij het vossenmeisje in de buurt. 'kijk, ik zie toch dat hij terug kwam.' zei ik en glimlachte naar het meisje.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 27 11sp4rp
riven - Halfling
ik maakte me best zorgen, setto was nog niet gesinjaleerd aan tafel. zou het wel goed met hem gaan? had ik hem de eerste week misshcien te los gelaten? zou hij boos op me zijn of heeft iemand hem misschien ontvoort? of nog erger ergens vermoort en op een andere lokatie gedumpt. ik stond op en lied alles staan om zo snel mogelijk me prinsje crystal te gaan zoeken.




Laatst aangepast door Timeless op do feb 04 2016, 11:42; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 27 Emptywo feb 03 2016, 21:09

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 27 2rq2gwz
Bobby -Miscere
de docent hield me tegen. 'Me tekenspullen please ik moet ze hebben ik moet ze hebben! ze liggen buitne bij het kampvuur waar we lessen hadden ik moet ze hbben!'' ik sleurde aan de deur. ''Meneer please!''
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 27 Emptydo feb 04 2016, 11:19

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 27 30abaqs
mr. Yume - Bosmer: docent plantkunde, hoofd cervium
'Me tekenspullen please ik moet ze hebben ik moet ze hebben! ze liggen buitne bij het kampvuur waar we lessen hadden ik moet ze hebben!' riep de jongen. eerst keek ik streng voor me uit met me armen over elkaar heen maar de jongen keek zo teleurgestelt dat hij zijn tekenspullen buiten had laten liggen dat ik dat smekende kopje niet kon weerstaan. de jongeren werden met de jaren ontschuldiger. de jongen bleef met zijn handen aan de deur trekken. 'bobby was het toch?' vroeg ik ter bevestiging. van alle asians die ik op school had gezien was hij die genen die ik als een van de er tussenuit sprong. of het nou aan zijn gezicht, kleding of lichaams taal was wist ik ook niet presies. misschien omdat hij altijd zo onhandig en ontschuldig overkwam. ik zuchte en lied me armen hangen. 'okee, je mag ze halen.' zei ik toe gevend. 'maar op een voorwaarde. 'ik ga met je mee en je vertelt aan niemand dat je savonds buiten bent geweest.' zei ik veel strenger en wees met me vinger naar zijn gezicht dat hij echt op moest passen en als hij dat niet deed een grote straf volgde. ik opende de deur met een magische hand gebaar.

ik nam de jongen mee waarvan ik wist waar de laatste lessen gegeven waren. het eerste wat me op viel was de kas die overwoekert was door duivelsklim. 'oei, zo te zien heb ik morgen een ingewikkeld klusje.' ik nam bobby mee naar een kest war de leraren altijd de gevonden spullen in deden die de leerlingen vergeten of kwijd waren. sommige soulkeepers vonden het leuk om de spullen ergens anders te verbergen. of om er een grap mee uit te halen. 'zoek hier maar eerst tussen bobby' stelde ik voor en opende de zware deksel van de hout gemaakte kist.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 27 Emptydo feb 04 2016, 16:39

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 27 2rq2gwz
Bobby -Miscere
Ik mocht gewoon niet naar buiten toe. Ik bleef hem aankijken en op me uiteindelrijk mocht naar buiten toe. We liepen naar zn ding toe weet niet hoe het heet maar daar lagne me spullen. ''BEDANKT!'' riep ik blij en rende voor de man uit terug naar binnen toe. I kwas net opgedroogd maar je raad het al... Door de regen buite nwas ik weer zwaar doorweekt en me papier was stuk!. Ik zuchte en rende terug naar de aula. ''OMG! ik heb ze!'' riep ik blij en gaf ze aan Lu ookal was het doorweekt en kon je er niks mee. ''Die man lied me naar bui..'' ik werd stil en keek snel weg. ''ik bedoel natuurlijk dat ik niet buiten geweest ben.'' maakte ik er snel van


first Year - The secrets from the Academy - Pagina 27 5u09xt
Drake: -Verto
ik mompelde wat onverstaansbaars. Ze begon over het bal en dat ze met iemand had afgesproken. Ze wees er naar en vroeg zich af of hij boos was. Ik haalde me schouders op. ''ga het vragen' mompelde ik met de pannenkoek in me mond. Ineens kwam er een dikke wolk met poedersuiker me kant op. ik begon te hoesten en keek woedend om. De jongens tikte zowat. Hierdoor hoorde ik niet dat Olivia het had over het dansen van die dag er voor. ''Kom we gaan..'' gromde ik en stond op. Ik hoefde niet in iemands poedersuiker wolk te zitten

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 27 6gio1f
Eami -Vastum infligit 
'Ja maar ze zijn wel weG!'' kermde ik, Ik gaf hem de poedersuiker aan en zei niks over het grote gat waarmee hij aan het schenken was HAD HIJ ZE MAR NIET WEG MOETNE JAGEN!. 
ineens begon de jongen naast me te pratne. IETs dat ze wel terug kwmaen en nog geen seconde later haladeh ij ze onder te tafel vandaan. 
first Year - The secrets from the Academy - Pagina 27 Tumblr_lymnn1xvpd1r18uhgo1_r2_500.

Ik keek hem blij aan en begon ze weer te aaien!.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 27 Emptydo feb 04 2016, 19:47

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 27 Jhcv2a
lu Toruka - bosmer/tovenaar
ik hoorde bobby zijn stem roepen dat hij het gevonden had. het enigste wat ik nu kon doen was hoesten en kuchen van al dat poedersuiker. waarom hat eami niets gezegt en waar was minsoek, waarvan ik mijn blindheid moest verbergen. ik hoeste met een hand voor me mond en lied een klomp poedersuiker uit me mond vliegen. ik moest hem echt opzoeken en meer bij hem blijven. na bijna een volle minut was ik eindelijk uit gehoest. 'echt waar! heb je het gevonden!!?' riep ik blij na me laatste hoesje met nog een vrij heze stem. ik stak me hand uit en greep naar de kwarst. ik veegde me bord aan de kant en tekende op het laken. de inkt vloeide waterachtig in het papieren kleed, net alsof het helemaal doorweekt was. elkekeer keek ik van het beestje wat voor het raam stond naar de tafel en tekende het zo presies mogelijk na. niet dat mijn tekenkunst goed was. ik had zowaar voor het eerst een pen achtige kwarst vast. me broer had me geleerd hoe ik em egen naam kon schrijven en dat ik goed moest onthouden waar de letter stond anders schreef ik er overheen. maar met deze inkt had ik er gelukig geen last van. 'emmmmh, volgens mij is hij zo wel klaar.' zei ik en gaf de kwast weer naar achteren waar bobby zig eerst bevond. niet wetend of hij daar nogsteets was. ik tikte op de tafel naar het meisje met de glimmende huid. er waren wel mer mensen met een glimmende huid maar die van haar was nog glimmender dan de rest. bobby leek zo nu en dan ook te glimmen. het meisje leek uit haar droom ontwaakt te zijn en had net een stukje pannenkoek in de mond van de wit licht gevende jongen gedaan. ik herinerde me zijn naam nog het was leo, de jongen die dat lieve beestje kwijd was. die de werewolf vast had. 'oi oi, meisje van de vlinders, kun je deze oproepen?!' vroeg ik en wees naar me tekening die gemaakt was van een of andere magische inkt die ik kon zien. het meisje keek met een verlegen gezichtje mijn richting op en beed zachtjes op haar lip alsof ze aan het twijvelen was. 'kan het proberen.' zei ze zacht ze stond een beetje op en boog over de tafel heen met een vingertje raakte ze de tekening aan en sprak een onverstaanbaar woord uit. langsaam krop de tekening uit het papieren tafellaken. en jumpte kort en blubbberde neer met zijn korte pootjes op het tafelblad. 'yeaah!! zei ik en begon te wippen op me plek. het beestje bownste met me mee en kort daar na spatte het uit elkaar en zat alles onder de blauw water inkt. awwwh....
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 27 Emptyma mei 09 2016, 21:11

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 27 12642o8
Leo -Arma.
Ik bleef rustig toe kijken hoe alles rond ons gebeurde. Van het gevoert worden door mellanie tot het kleinem eisje met vossen oren. Vond het eigenlijk allemaal wel interstant. MEllanie hielp de jongen voor ons om iets tot leven te wekken. Dromerig keek ik er naar hoe het rons sprong en uiteindelijk uitelkara spapte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 27 Emptyzo mei 15 2016, 13:46

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 27 2m4oweh
mellanie - vampire
ik zag dat de jongen riven van tafel stapte en weg liep. 'die is snel klaar met eten?' fluisterde ik tegen leo nadat ik het beestje tot leven had gewekt. maar al snel spatte de tekening uit elkaar en zat niet alleen ik onder de inkt maar de meeste mensen die er rond om heen zaten. 's-sorry...' zei ik zachtjes en beet beschaamt op me lip. denk dat ik nog meer moet oefenen.' vervolgde ik. snel wenkte ik nog een blik naar de jongen die weg was gelopen. hij sloeg net de hoek om nadat hij door de deurboog was heen gelopen.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 27 Jhcv2a
lu Toruka - bosmer/tovenaar
ik kneep me ogen dicht toen ik iets nats op me voelde spatte. ik vreef in me ogen en piepte zachtjes. 'iewh, het plakt, emi. emi! nhet zit in me ogen.' jammerde ik tegen haar terwijl ik nog in me ogen bleef wrijven met de palm van me handen. 'emi wat gingen we vanavond ookalweer doen?' vroeg ik met een kinderlijke stem. 'waar zit bee eigenlijk?' vroeg ik plots en probeerde me ogen te openen maar ik zag alleen maar het licht affect van het magische inkt. 'weh!! ik zie niks!' piepte ik nog harder.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 27 Jzhe86
Olivia gemstone - Tovenaar
'ga het vragen.' mompelde drake. ik gaf hem een duw tegen zijn schouder aan. 'dat ga ik toch niet vragen!' zei ik met licht verheven stem. 'als jij me had gevraagt en je was verlieft op me en ik ging met een andere jongen dansen hoe zou jij dat vinden?' vroeg ik en deed me handen in me zei. de jongen ergens aan tefel guchte echt vrezelijk zwaar er kwam allemaal poederwolkjes uit zijn mond. geen vijf minuten later kreeg hij ook nog eens inkt in zijn ogen. 'die heeft echt een peg dag vandaag zeg.' zei ik en gniffelde gemeen terwijl ik licht genietend toe keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





first Year - The secrets from the Academy - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 27 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
first Year - The secrets from the Academy
Terug naar boven 
Pagina 27 van 27Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 25, 26, 27
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dagboek van de Academy - The secrets from the Academy
» Ideeën box - The secrets from the Academy
» Informatie - The secrets from the Academy
» Karakter beschrijvingen - The secrets from the Academy
» [Sub-story] The Academy part 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: 1x1 prive overig-
Ga naar: