cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 first Year - The secrets from the Academy

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 Emptydi feb 02 2016, 16:51

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 Fue8n
Bee -Hominis
In de gangen kwam ik de meid tegen die ik zocht. ''hey lekker ding'' zei ik flirtend en gaf haar kusjes in haar nek. ''geld die uitnodiging van gisteren nog? voelde me toen echt niet goed.'' ik wes naar me vingen het meisje begon te glimlachen en pakte me hand. ''dacht dat je me vergeten was!'' glimlachte ze blij en trok me nar een doodlopende gang. Daar begon ze te grijnzen en drukte me tegen de muur aan. ''take me hard'' haar stem was nu al zwaar opgewonden en ik ha dnog niks gedaan!. Ik glimlachte. 'transformeer dan kunnen we de wc in''  ze keek me aan glmilachte en een feller licht verscheen voor me. Nog geen seconde later zat er een muisje voor me. Ik pakt ehaar pe ne stopte haar in me zak. 

niks:

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 5u09xt
Drake: -Verto
I kvoelde Olivia op me rug en gromde toen ze zei dat we tegelijk binnen gekomen waren. 'dan kies jij de game uit'' zei ik en pakte ook een bord. zE begon over haar dieren pannekoeken. ''bedoel je die dieren die 30 kilo te zwaar geworden waren omdat ze uitgelopen waren? of degene met gezwellen en  tumoren?'' ik glimlachte even en schapte wat rijst op. ik keek opzei naar Olivia. ''waarom gebruiktje me mij om vuur te krijgen. Als ik er straks niet meer ben moet je het toc hecht allne doen' ze ik zachtjes

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 6gio1f
Eami -Vastum infligit 
Ik had heel de les josh proberen te ontlopen. Want hi jwilde niet bij me in de buurt zijn! ik had het hem zelf horen zeggen. Daaro mschrok ik ook best wel toen hij ineens over me staar begon. Ik het net aan het uitvringen. ''uhuh heel handig'' zei ik zachtjes en bego nde haren weer in model te kammen zodat me staart soort van nejtes as. Maar door het water lekker het net een verzope kat. Hij zei dat het jammer was dat het vurutje uit ging. ik knikte. ''volgende keer beter'' zei ik zacht en deed me kleding goed. Op dat moment viel het me op dat we witte blouses aan hadden en deze dus doorweekt was.. mijn rode BH stak mooi op tegen de witte natte blouse.


Laatst aangepast door Evilian op wo feb 03 2016, 14:08; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 Emptydi feb 02 2016, 17:14

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 Jzhe86
Olivia gemstone - Tovenaar
'zullen we dan kat en muis spelen?' stelde ik voor toen hij vertelde dat ik een spel mocht uit kiezen. ik blies me wangen op toen hij me pannenkeoeken dieren bekritischeerde. 'hey!! maar ze waren wel lekker.' zei ik verdedigend over dat mijn pannenkoeken eigenlijk totaal mislukt waren.

'omdat jij me nooit alleen achter gaat laten~ dat had je belooft.' zei ik en wreef smullend in em handen en rolde me pannenkoek op. en ik heb je oma ook dat belooft~' zei ik iets later met me pannenkoek half in me mond.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 2m4oweh
mellanie - vampire
leo hield me beed en sprak zachtjes dat we geen les meer hadden. ook stelde hij me een soort van gerust dat we binnen het schoolplijn vijlig waren. leo plukte een natte haar uit me gezicht die zowat vast geplakt aan me wang zat. ik keek hem liefjes aan. 'jij moet ook douche, leo.' bekende ik en sloeg me armen losjes rond hem heen en legde me voorhoofd tegen zijn schouder. 'oh, jij bent zo warm~' kreunde ik genietend en wreef me gezicht over zijn schouder heen. 'zie ik je zo bij het eten?' vroeg ik zachtjes en staarde naar de stortende regen. eigenlijk verwachte ik gewoon dat hij ging komen. voorzichtg pakte ik zijn hand en trok hem mee naar binnen.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 2i1gqie
Setto Crystal - Highelf
ik keek even naar hiro toen hij weer me handen beet pakte. ik probeerde harder te trekken en te bewegen. *wink wink* maar ik had het gevoel dat het zowat ging breken zo hard bewoog ik met me handen. enkele vonken schoten van het houtje af. 'jah!!' zei ik blij en kree dit keer een echte flammentje. maar mijn blijheid was zo plots en groot dat ik niet door had dat mijn water koepel verslapte en uiteindelijk door brak tot dat we bijden binnen 2 seconden zijk nat waren en dat niet alleen.... 'NEE! me vuurtje is uit!' zei ik balend en plofte op me kond neer en legde een hand tegen me gezicht aan. het water droop langs me gezicht heen. met een teleur gestelde blik keek ik richting hiro of hij nog iets wist.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 35ivx9k
rosarette - klasse oudste phoenix
ik liep door de gang arm in arm met een vriendinetje waar ik veel mee sprak. in de gang stroomde het vol met leerlingen die er als verzopen katjs bij zaten. 'hihihi, kijk hun dan.' lachte we same. 'oeeh heb je lya al nat gezien? hij is echt uber sexy met zijn natte langen haren<3 ' zei me vriendin zowat verliefter dan dat ik op hem was. 'haha oh? waneer heeft hij dat laten zien dan?' vroeg ik nieuwschierig en gelooft het niet echt dat hij dat ooit zou doen. 'aah!! heb je dat gemist?! toen de tuin sproeier stuk was die norben uit gevonden had. lysander was kledder nat. het gebeurde op ene hete zomerdag kawaiii.' kwijlde ze. 'aah heb ik dat echt gemist?' jammerde ik en zag tot me verbazing minsoek uit de wc lopen.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 102mlplnormaal
Josh Hatue -  werewolf
me ogen keken naar de staart waar ze het over hat tot dat ze haar blousje recht trok. het eerst wat me op voel was de knal rode kleur. gevolgt door twee rondingen. 'wouw.' zei ik en staarde met grote ogen naar haar borsten.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 Jhcv2a
lu Toruka - bosmer/tovenaar
'eami.....' zei ik treurig 'ik ben volgens mij nat...' piepte ik verder. george die op me schouder zat sparttelde zig rond om het water uit zijn vacht te schudden. de druppels vlogen alle kanten op ook tegen me gezicht aan. 'en het ruikt hier naar natte hond.' jammerde ik.

eerst droogde ik me af in em kamer en trok schonen maar vooral drogen kleding aan. daarna schoof ik bij eami aan bij het eten. met me neus snoof ik over de tafel heen. 'mmmmh het ruikt heerlijk.' zij ik iets blijer.


Laatst aangepast door Timeless op di feb 02 2016, 18:12; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 Emptydi feb 02 2016, 17:59

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 Fue8n
Bee -Hominis
Ik trapte tegen een schild aan die in de gangen stond. Meteen voelde ik me teen breken. nouja dat overdreven, je snapt vast wel hoe pijnlijk het is om je kleine teen te stoten. 

Ik deed me doorweekte kleding goed. Bah het pakte echt aan alle kanten. ik deed me blazer uit en lied deze over me arm rusten
first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 13ecfbab4b8e25c5a61a567e7725d01d #Wet Bee is wet!

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 2rq2gwz
Bobby -Miscere
Ik keek terleurgesteld naar het vuurtjemaar toen ik het woordje chocolademelk hoorde schoot ik omhoog. ''jah!'' riep ik blij en rende naar binnen toe. Ik struikelde meer naar binnen toen dan rende. Ik sprong op en deed me klding goed. Ik keek en zag dat riven naast zich tikte dat ik moest komen. ik rende naar hem toe ne ging naast hem lopen. 

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 2z8q0i1
Cat -Miscere

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 5u09xt
Drake: -Verto
ik had het zeker beloofd om bij haar te blijven en dit zou waarschijnlijk de eerste belofte worden die ik gingverbreken, Maar ik had hier niks te zoeken helemaal niks. Ik kon Olivia iet bij me houden op den duur ging ze toch weg. En dan zou ik waarschijnlijk zo boos worden dat ik mezelf niet meer oncer controle had en dat wilde ik niet laten gebeuren daaro mwas he beter dat ik hier niet ging blijven. 

Ze propte een pannenkoek in haar mond en mompelde halver onverstaanbaar dat ze het ook aan me oma beloofd had. i kglimlachte even en daarna propte ook ik me mond vol.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 6gio1f
Eami -Vastum infligit 

ik volgde de blik van Josh naar mijn borsten me ogen werden groer. NEe nie naar kijken nee nee1'' me wangne werden rood en meteen prikte er snorharen door me wangne heen. Me neusje veranderde nar een schatig snoetje. Ik schudde me hoofd en bedekte me lichaam. Lu kwma aangerenden vroeg of hij nat was. 'ja dat ben je!'' zei ik en rende achter hem aan naar de kamers ik leedde me om me snel om. Daarna ging ik naar de geamelijke kamer en wachte op lu om samen te gaan eten. I khad geen honger en zat daar een beetje bij de tafel. Ineens liepen er twee mega kleine beestje over de tafel blijkbaarwaren die getoverd ik glimlachte er naar en raakte zo voorzichtig aan

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 Tumblr_lz9c0iemrf1qgp9hfo1_500
first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 34fmcgg
Hisashi -Arma
''aah!'' kermde ik luid toen een grote plas met water naar benede kwam zetten. Me haar druipte eenorm. de jongen voor me lied zich op zijn kont zakken en keek zo terleurgesteld. ''je had hem wel'' zei ik en stond op. ''kom naar binnen straks na het regen kun je het weer porberen. Ik stak me hand naar hem uit hem omhoog te helpen. Die jongen. Hij was apart. Hij deed dingne... ja... dat deed hij.. vrraag niet wat want ik heb het er liever nie over..

Ik liep voor de jongen naar binnen toe met me handen in me zakken. Binnen wapperde ik me haren uit en pakte een sigaret uit me zak. gelukkig zaten ze in een ijzer bakje anders waren ze nu doorweekt geweest. MEt de sigat in me mond lipe ik naar me kamer toe. Daar stak ik hem aan terwijl i kbij het open raam ging zitten. Gelukkig rende het niet naar binnen toe anders was ik echt gaan huilen.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 12642o8
Leo -Arma.
Ik pakte haar stevig beed om haar een beejte op te warmen ''kom ga doiuche'' glimlachte ik en lied haar los. Mar z ewas me voor ze pakte me hand en trok me mee. Ze zei dat ze samen wilde eten ofiiets. ik knikte
Langzaam begon me hofod te knikken en viel ik in slaap

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 Dzwh08
Liliana -Berserker

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 33f6mat
Yura -Hominis
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 Emptydi feb 02 2016, 19:58

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 2m4oweh
mellanie - vampire
Leo wilde dirrect naar de eetzaal lopen. Ik trok hem terug. 'Nee eerst verkleden~ daarna eten.' zei ik licht verwart en trok hem verder naar de gezamenlijke huiskamer. 'Ben zo weer terug over een half uurtje.' Zei ik en streelde met een vinger onder zijn kinnetje.' Terwijl ik bij hem vandaan liep.

Na een tijdje kwam ik terug in me zwarte jurkje de kant van me jurk liep tot aan me knieën in golfjes en slagen. Ik liep naar de bank en zag waarschijnlijk Leo. Of hij lag te slapen op de bank dat kan ook. Met een vinger prikte ik in zijn wang. 'Leo~' fluisterde ik zachtjes en prikte weer met me vinger in zijn wang. 'Heb honger~ mag ik een hapje van jouw?' Vroeg ik en ging naast hem zitten. Me dorst was gewoon te erg. Ik keek naar de gesloten oogjes van Leo en likte over zijn nek heen met het puntje van me tong. Een hemelse gevoel schoot door me smaak pupillen. Net alsof hij goddelijk ging smaken. Niets was beter dan goden bloed zij me vader maar ik wist wel beter. Deze jongen was lekkerder dan die flesjes en ik had niet eens zijn bloed geproefd. Ik opende me mond wat me kleine tantjes blood stelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 Emptydi feb 02 2016, 20:03

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 12642o8
Leo -Arma.
Ik lag heerlijk te slapen tot mijn gevoel zei dat ik wakker moest worden. Ik draaide me langzaam om toen ik iets in me nek voelde. OIk keek er naar ze had haar hoektandjes uitgestoken. Ik schrok me dood en keek met grote ogen naar haar. Ik kroop wat naar achtere enbekeek haar. ''Je lijk net een katje'' zei k zachtjes en begon te lachen. ''wil je me niet meer zo laten schrikken
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 Emptydi feb 02 2016, 20:35

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 2m4oweh
mellanie - vampire
Ik schrok van leos beweging meteen deed ik een van de bank kussentjes voor me gezicht. Met me oogjes keek ik naar het gezichtje van Leo die al lachend naar me terug staarde. 'Schrikken?' Verhaalde ik hem zachtjes. La gaan lied ik de kussen zakken. Ik trok een lipje op waardoor er een klein tandje te zien was. 'Kitty?' Vroeg ik en kantelde me hoofd. 'Kom we gaan eten schone slaper~' zei ik en pakte zijn hand vast om hem van de bank te trekken. 'Heb je je nou al om gekleed?' Vroeg ik hem staand.

Aan tafel zat iedereen de zo gehete pannenkoeken te eten. Alleen ik niet. En dat vind ik best jammer. Volgens iedereen roken en smaakte ze zo heerlijk. Het nadeel van vampier was dat je mensen voedsel niet kon proeven. Ik dronk uit me flesje en zag Leo, lekker leo zijn. Zo lang kende ik en niet maar ik vond hem nogal wijnig eten voor een mens. Ik prikte met me schone fork in zijn pannenkoek reepje en stopte het in zijn mond. Dit vond ik best leuk. Het gaf me een gevoel dat ik ook kon genieten van eten. Met een glimlacht propte ik er nog een in zijn mond.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 Jzhe86
Olivia gemstone - Tovenaar
Ik glimlachte met me wangen vol naar drake. En slikte me eten door. 'Ik laat jouw niet gaan! Tot dat je je diploma haalt. Dat heb ik je oma belooft~' zei ik en pakte nog een pannenkoek.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 1zc0fb4
Setto Crystal - Highelf
Ik staarde naar me kamer genoot die weer een sigaret op stak. 'Wat hebben we af gesproken? Dat zou je buiten doen en niet binnen.' Zei ik serieus en knoopte me knoopjes voor zijn neus open. Ik moest ten sloten toch douche. Alles aan me was nat. Ik had niks onder me blouse dan enkel me blote bovenlichaam. 'De hele kamer gaat er naar ruiken.' Jammerde ik iets meer dat ik het echt niet lekker vond. En begon aan me broek riem te trekken om hem open te krijgen. Wat niet echt soepel lukte.... Kut riem...


Laatst aangepast door Timeless op di feb 02 2016, 20:50; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 Emptydi feb 02 2016, 20:41

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 12642o8
Leo -Arma.
'ja net een klein kitty met je hoektandjes'' zei ik zecht ne stond op. ze vroeg of ik me al omgekleed had. ''uhuh'' ik knikte en volgnde haar naar de aula. Daar verdween mgedachte eenbeetje. ik had nog maar amper een pannekoek op. ineens prikte er een vork tegen me mond an. ik keek er scheel naar. Me blik volgnde de hand en ik za dat het mellanie was die me wat eten probeerde aan te bieden. Ik glmlachte breed en hapt het. niet omdat ik ht wilde eten maar vond het best wel schattig. En iets in me achtehroofd ze dat ze niet ging ophouden tot ik wat at.


first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 34fmcgg
Hisashi -Arma
ik draaide met me ogen en gooide me puek nara buiten toen hij bleef zeuren.ik draaide me om slikte even toen hij zich uitkleedde. ''okey dude/'' zei ik rustig en liep op hem af. I kwas niet zoals Die vriend van hem.. En ging niet kut tegen hem doen nog niet. Dat kwam wel wanneer ik er achterkwam wie het was. en wat hij me aangedaan had. met een hand klikte ik zijn riem los en zijn broeksknoop. Met grote passen liep ik langs hem heen en deed ook mijn blouse uit deze gooide ik langs het doek naar ijn bed. Ik liep de badkamer in en zette de douche aan. Ik knoopte ni ook mijn broek aan. ''kom je nog, anders word je nog ziek!'' riep ik terwijl ik me broek verder uit deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 Emptydi feb 02 2016, 21:11

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 1zc0fb4
Setto Crystal - Highelf
Even volgde ik zijn bewegingen en was ng stom verbaast dat hij me riem had los gemaakt. Een rare gevoel ging door me lichaam. Al helemaal toen hij zig uit klede en de badkamer in stapte. 'Maar... Ik wilde douche...' Wilde ik zachtjes zeggen en knipperde met me ogen toen hij zij dat ik op moest schieten of anders ziek werd. Ik trok me broek naar beneden en legde hem opgevouwen op me bed in em onderbroekje beetje bibberend Van de kou stapte ik de badkamer binnen en liep op me teentjes over de koude stenen. 'Eeh....' Momelde ik en hield me handen bij me onderbreek. 'Maar...' Zei ik weer en kwam niet uit me woorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 Emptydi feb 02 2016, 21:16

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 34fmcgg
Hisashi -Arma
first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 Tumblr_nia7y3BniB1r2zwjro7_500 
Ik had ook alleen me boxer nog maar aan. ik zuchtte. ''meen je dit?'' zuchte ik en deed de kraan  warmer zetten. ''we zijn beide jongen. Ik weet hoe een dick er uit ziet'' zei ik en deed me broek naar benede . ik stapte onder warme kraan. 'ooeeh'' krende ik zachtjes door de warme straal die over me lichaam heen viel
first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 Tumblr_niac4sUsRT1qbl7gyo4_500
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 Emptydi feb 02 2016, 21:25

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 1zc0fb4
Setto Crystal - Highelf
True... Dacht ik en keek toe hoe zijn flippy heen en weer wiebelde toen het vrij gelaten werd en de ondergoed op een krukje belande. Holy. Okee gedachten niet raar doen! Je bent een jongen! En hij ook. Zei ik tegen mezelf en trok ook mijn ondergoed uit. Ik pakte mijn seep en keek naar de douche waar hiro onder zat. Langsaam schuifelde ik naar hem toe. Nu maar hopen dat dat water me niet weer ging killen. Of laten verdrinken. Ik ging bij hem staan en gleed uit waardoor ik met me buik tegen hem aan viel. 'Het is Glad.' Zei ik verontschuldigend en keek hem recht aan. Zijn ogen.... Zo bruin. Bijna goud. Of toch zwart?
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 Emptydi feb 02 2016, 21:30

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 34fmcgg
Hisashi -Arma
ik had net me handne achter me oren gedaan toen hij ineens tegen me aan viel. ik ving hem op en keek even boos naar hem maar zijn blauwe ogen keken bijna me ziel in. ik zette haar recht en stapte iets op zij zodat hij ook straal kon. Ik rechte me rug en keek hem aan. het wate ging maar richtign setto dan tegenrichring mij ik keek omhoog en gromde lichtjes wat was deze!. Ik keekterug nar setto en merkte zjin nervuesheid. ''eerste keer samen met een ander ejongen of?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 Emptydi feb 02 2016, 21:42

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 1zc0fb4
Setto Crystal - Highelf
'Nee, ja, nee!' Zei ik twijfelend en verbeterde mezelf. 'Heb eerder met een jongen gebadderd maar nog niet eerder met jouw. Telt dat ook?' Vroeg ik en opende me seep dop. Ik spoot wat op me handen en waste me eigen lichaam. Het seep gleed langsaam nat beneden over me borstkast naar me buik, langs me navel richting me kruis. 'En jij?' Vroeg ik en keek hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 Emptydi feb 02 2016, 21:47

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 2m4oweh
mellanie - vampire
Ik prikte voor de zoveelste keer op zijn bord maar dit keer hoorde ik een hooggepiep. Ik keek naar het bord en zag hoe leeg hij was. 'Awh hij is op...' Jammerde ik en leunde met me kin op mijn handpalm. 'Nog eentje dan maar?' Vroeg ik en wilde al bijna zijn derde pakken.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 35ivx9k
rosarette - klasse oudste phoenix
'Aaaah!!!!!' Gilde we bijden verlieft toen we een klets natte sexy jongen zagen lopen.
Hij is ng sexyer!!!' Gilde me vriendin. Ik keek haar aan met een blik van. 'Tuurlijk is hij sexy het is minsoek~' zei ik alsof ik hem bezat. 'Ik heb met hem gedanst~' voegde ik er jaloers makend er aan toe. Ik rende naar minsoek en trok aan zijn jasje die over zijn schouder heen ging. (Van achteren)
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 Emptydi feb 02 2016, 21:55

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 34fmcgg
Hisashi -Arma
Toen dej ongen zijn lichaam begon in te smeren begon i kzachjtes te knarsen met me tanden. i kstaarde naar zijn lichaam. Me mond zakte gewoon langzaam open. wat een lichaam. me buik begon te tintelen. nee ik ging me inhouden! nee dit gingmet niet nog een keer overkomen, Ik zette me gedachte op iets andes.

---flahsback---
''hahaha hahaha! zie dat! hahaha hij is homo!'' klonk het door de douches ik verborg me zelf in een hoekje van de douche. en drukte me handne over me kruis heen. ''hij is homo!!'' gilde ze nogmaas en begonen zeepjes naar me te gooien.  k slikte en de tranen rolde over me wangen. ik kon er toch niks aan doen dat ik het manneljke lichaam lekker vond! dat ik anders was! ''LAat me met rust!'' gilde ik boos. ''nee ,homo's horen niet in ons team! Die verneuken alles!'' lachte ze en begonnen nu met andere dingen te gooien. ''Doe ik niet!'' jammerde ik. dat ik homo was betekende toch niet dat ik anders was!. Ik was nog steeds het lievelingetje van de meester!. I kblies me wnagne op. ''We willen niemand bij ons in de groep die zijn dick in gaten stopt waar de zon niet komt!'' lachte ze. ZE gooide shampoo over me heen het prikte als een gek in me ogen. ''kappe!' riep een zware stem. het was Yamada hij kwam me weer redden!. 

---heden---
Ik draaide me om en wreef in me ogen. ''ja vaker met andere gedouched was normaal in het team!'

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 Fue8n
Bee -Hominis
ineens werd me jas afgetrokken ik draaide me geschrokken om bang dat ik een bitch slap zou krijgen van die meid die ik ne achter geladen had in de jongens wc. maar het was rosa'' heey roosje!'' lachte ik meteen en sloeg me arm rond haar heen, Ik schudde me handen heen en weer. 'krijg ik je eindelijk nat'' zei ik flauw en prikte haar in haar zij

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 12642o8
Leo -Arma.

ZE bleef me maar voeren. ik zat nu echt vol en was bli jdat me bord leeg was. ''nog meer?'' hoordei khaar vragen ik keek haar geschrokken aan en schudde me hoofd. ''nee echt niet meer!'' kreunde ik en legde me hand op me buik. 'ga je mee naar de bib wl nog wat boeken lezen?'' ik stond op en klopte me blouse uit, ''kitty kom''
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 Emptydi feb 02 2016, 22:08

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 35ivx9k
rosarette - klasse oudste phoenix
'Nog altijd in je dromen vaker. Ik heriner het als de dag van gisteren dat je al dromend me naam kreunde. 'Oooh Aaah roosje~ roosje~~ Aah!!'begon ik te kreunen alsof ik hem na deed. 'Sneller roosje~ Aah zoooo strak!!' Ging ik vrolijk verder en lachte er konstand bij. Me vriendin pakte haar photokamera en maakt een paar foto's 'Awwwh je bent zo cutey met hem!!!! En hij is zo nat!!' Gilde ze 'yuli!!' Jammerde ik en wilde de kamera weg duwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 26 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
first Year - The secrets from the Academy
Terug naar boven 
Pagina 26 van 27Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dagboek van de Academy - The secrets from the Academy
» Ideeën box - The secrets from the Academy
» Informatie - The secrets from the Academy
» Karakter beschrijvingen - The secrets from the Academy
» [Sub-story] The Academy part 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: 1x1 prive overig-
Ga naar: