cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 first Year - The secrets from the Academy

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25, 26, 27  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 Emptydi jan 26 2016, 19:05

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 Fue8n
Bee -Hominis
weer haalde ik me schouders op. Dat wist ik niet. of ik dan wel sex zou hebben gehad. Lysander haalde haar bij me weg. Ik deed me broek nu volledig dicht en ging wat rechter ziten. Ik keek toe hoe ze een kus op har voorhoofd kreeg en meteen keek ik jaloers naar het vuur. In me oog hoeken zag ik hoe hij haar knuffelende en haar weltruste wenste, Ik begon aan me broek te plukken. Laat het gaan.. ze date hem dat zie je toch! grome ik tegem zelfs

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 6gio1f
Eami -Vastum infligit
ik luisterde. ''oh niet je vreindje! JE moet er voor gaan man!'' lachte ik ik wist wie het eingelijk was. Maar dat ging ik niet zeggne daar ging zezelf we lachter komen. Niet dat ik zo veel van hem wist. alleen dat hij een kpop star was. Toen ze begon over Lu lachte. ''hij is heel druk. Maar dat maakt hem schattig. '' lachte ik en wipte op me plek. ''hij heeft me alleen wel weg getrokken toen he net leuk werd. wat ik eht jamemr vond'' bekende ik en keek haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 Emptydi jan 26 2016, 19:33

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 2m4oweh
mellanie - vampire
'Denk je echt? Ike eet niet of hij me wel ziet zitten. Hij was erg lang weg om naar de wc te gaan...' Zei ik en bleef evenjes Stil en trok me masker van me gezicht. 'Toen hij terug kwam zij hij dat er een meisje wa sneer gevallen in de gang en dat hij mr yume moest halen. Maar ik weet niet wat ik moet geloven.' Vertelde ik en pakte een knuffeltje onder me kussen vandaan. Het was een klein mini vosje. Ik pakte het bij zijn oortjes en bewoog het heen en weer.

'Misschien wilde hij alleen met je zijn?' Vroeg ik toen ze vertelde dat hij haar had weg getrokken bij het feest toen het volgens haar net leuk werd.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 Jzhe86
Olivia gemstone - Tovenaar
Ik deed de deur open van de gezamenlijke woonkamer en zag die jongen zitten. Hij zag er best treurig uit. Ik wilde niks zeggen en ging op een stoel tegen over hem Zitten wachtend op drake tot dat hij terug kwam.


Laatst aangepast door Timeless op di jan 26 2016, 19:40; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 Emptydi jan 26 2016, 19:38

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 6gio1f
Eami -Vastum infligit
Ik keek toe hoe ze aan de oortjes van haar vosje trok. Ik deed mijn oren op het zelfde ritme heen en weer en glimlachte. Net een voodoo dol!!. Toen ze vertlede dat ij weg was gebleven voor en lange tijd lachte ik.''oh en dan ook nog over zoiets liegen da niet aardig van hem!' '' zei ik boos. Toen ze zei dat hij misschien alleen met me wilde zijn schudde ik me hoofd. ''nee, hij vond dat de muziek betoverd was en daarom wilde hij weg'' zcuhte ik

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 2rq2gwz
Bobby -Miscere
Ik keek met een schuin hoofd hoe mijn kamergenoot in mijn bed lag.. ik tikte hem aan. ''hey blinde.. das mijn bed''

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 5u09xt
Drake: -Verto
Toen ik afgekoeld was liep ik terug naar boven. Met me handen in me zakken slofte ik naar me kamer. Daar hield Yura me even tegen. Ze zei iets over dat ze me gemist had op het feest. Ik haalde me schouders ope ne liep langs haar heem naar me slaapkamer. Ik liedme op bed vallen.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 Fue8n
Bee -Hominis
Olvia ging voor me zitten. Ik zuchte en probeerde omhoog te kome nwat niet lukte. ik lied me terug vallen. ''beetje naar je zin gehad? wel jammer dat ik je niet zag'' zei ik terwijl ik naar haar keek en me glimlach weer opzette. move on bee. Rose is buiten je limit. ging er door me hoofd heen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 Emptydi jan 26 2016, 19:50

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 2m4oweh
mellanie - vampire
'Misschien durfte hij het niet te vertellen. En was hij bang dat je niet mee kwam? Zijn krullentjes zijn wel schattig. Vind je niet? Hebben jullie gedanst? En hoe was dat?' Vroeg ik en giegletje zachtjes toen ik in me oog hoekjes zag hoe ze haar oortjes mee bewoog. Ik swiepte met het staartje van het knuffeltje en trippelde met de pootjes. 'Hihi.' Ik wist zo graag voelen aan haar vacht, zou het net zo zacht zijn?


first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 Jzhe86
Olivia gemstone - Tovenaar
Ik zegt me hoetje op. Figuurlijke dan. Ik ging wat rechter op zitten zodat ik zElf verzekerden over kwam. 'Daar zijn die maskers toch voor?' Zei ik met een trotse blik. 'En het licht er naar waar je naar zocht.' Vervolgde ik. 'Maar ik heb heerlijk gedanst~ en jij?' Vroeg ik en keek hem zwoel aan.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 Jhcv2a
lu Toruka - bosmer/tovenaar
Ik spitste me oren. 'Huh?!' Zei ik verrast ik ging gelijk recht op zitten in bed. 'Ehehehehee wist ik wel! Ik vroeg me alleen af of jouw bed oom zo lag als die van mij. Heheheh.' Zei ik en duwde met me hand op het matras terwijl ik half uit bed was gekropen. 'Die van mij was zo verend en zacht net alsof ik er door heen zakte.' Vertelde ik en pakte George tussen de dekens vandaan. 'Ehehehehee.' Lachte ik licht beschaamt en slofte baar de overkant maar viel over een stoel of nachtkastje heen. George vloog uit me handen. Ik hoorde hem gewoon piepend schreeuwen toen hij in slow motion in de lucht vloog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 Emptydi jan 26 2016, 20:13

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 2rq2gwz
Bobby -Miscere
Ik zuchte ne pakte een papiertje. ''Lu vind zij nbed zonder problemen schreef ik er ope en blies de woorde naar lu toe. nu maar hopen dat het lukte want ik had nog steeds mijn talent niet onder de knie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 Emptydi jan 26 2016, 20:43

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 Jhcv2a
lu Toruka - bosmer/tovenaar
Ik viel op me rug en niet veel later plofte George op me buik. Door de kucht zag ik vragen worden vliegen allemaal door elkaar heen: zonder zijn bed vind lu problemen~ Oh wacht ik kon helemaal niet lezen.... 'Lu~' Zong ik en staarde naar het vliegende woordje. De enigste twee letters die ik kon herkennen en schrijven. Het leek ergens heen te vliegen. Ook George staarde naar de woorden. Hij sprong een paar keer op en probeerde het te pakken. Toen hij eentje had gevangen werd George helemaal pil zwart van de inkt. 'George!!!!' Riep ik geschrokken en pakte me beestje vast. 'Oh George' piepte ik en probeerde hem schoon te poetsen. 'Wat heb je op hem gesmeerd!' Piepte ik naar bobby.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 Emptydi jan 26 2016, 20:45

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 2rq2gwz
Bobby -Miscere
dat was dus wer mislukt, Ik zuchte ne pakte goerge af. Ik stopte hem in de wasbak en zette het water aan. ''niks'' gromde ik lichtjes geirriteerd dat het weer niet lukte.. Waarom kon ik het niet gewoon onder me knie krijgen?. Toen George weer wat schoner was gaf ik het doorweekte beestje aan Lu terug.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 Fue8n
Bee -Hominis
ze zei dat de bedoeling was van de masker. ''jhey zyn mooi lichaam herken je overal hoor zeker me zun sexy jurkje aan!' lachte ik zachtjes, en schudde me hoofd. ''Ja opzich wel maar vond het leuker dat Jamie weer vroeg of ik Muziek wilde spele'' ik keek trots. ''maar mooi dat je heerljik gedanst heb! daar maken we muziek voor!'' ik begon zachtjes te kuchen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 Emptydi jan 26 2016, 21:08

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 Jhcv2a
lu Toruka - bosmer/tovenaar
'Bob! Bob Bob boby~' zei ik blij en sprong op en neer in de deurpost. Ik keek toe hoe het spul langsaam van George af ging en hij weet onzichtbaar voor me werd. 'Oeeh!bobby, dat dat dat dat dat lijkt op dat van de battle met die vlindertjes~' vertelde ik en wapperde met me handjes als vleugeltjes. Bobby duwde George in me handen ik had een en al natte haar bal vast. 'Kwieeh~' piepte hij en probeerde zich uit te schudden.

Ik rook aan George en glimlachte. 'Hij ruikt naar munt!' Zei ik en hield me natte fret naar voren niet wetend dat het tegen bobby zijn gezichten aan zat. 'Bon Bob Bob!!! Hoe was het feest! Nog gedanst met meisjes? Ik heb met Eami Eami Eami gedanst!' Riep ik blij en begon weer te springen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 Emptydi jan 26 2016, 21:20

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 2rq2gwz
Bobby -Miscere
''ja die meid tekendde met bloed. Ze kan het wel onder controle houden. Maar het mijne behoord niet tot leven te komen..'' zuchte ik. Ik kon dingen sturen. atans.. dat scheen ik te kunnen. Ik kon mensen hun acties aanpassen door het te schrijven.. MAr op een af andere manier kon ik het nooit. okeu ik kon iet stekene ne het gebruiken zoals dat masker voor de jongen, Daar dat gebeurde ook maar zelde dat het lukte. 

Lu srpong alle kanten op ik ging zitten en keek er naar. ''ja heerlijk gedanst! paar echt knappe meidne ontmoet'' zei ik en draaide met me ogen. ''dat vosje dus'' zei ik en ging in bed liggen ''ga nou maar slapen. morgen moet je weer gewoon naar de les'' zuchte ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 Emptydi jan 26 2016, 21:47

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 Jhcv2a
lu Toruka - bosmer/tovenaar
'Oeeeeh~ dus~..... Snap het niet....' Zei ik en legde George op me schouder. 'Dus ze hoorde niet te vliegen?' Vroeg ik licht verward. 'Dus jij kan ook tekenen?' Vroeg ik door en wilde graag meer zien. 'Vertel meer vertel meer!' Riep ik en hoort dat hij ergens heen liep. Ik draaide met hem mee en probeerde op me bed te zitten. Ik voelde iets zachts met me vingers dus zou het wel goed zijn en ja het was me bedje met het bekende gebrijde dekentje er overheen. Me moeder had deze voor mij gemaakt met Alkepalla wol. 'Oeh mazzelaar! Ik had ern meisje me dans laten zien maar ze was niet geintreseert...' Jammerde ik zachtjes. 'En toen vroeg Eami aan me of ik het aan haar wilde laten zien en zij vond het wel leuk!' Zei ik en begon iets trotser te klinken. Bobby zei dat ze een vosje was. 'Ze is erg aardig!' Zei ik over Eami. 'En lekker zacht en pluizig~' zei ik en knuffelde me Alkepalla wille deken. Lennie had een boederij met allemaal alkepallas ze had me zelfs geleerd hoe ik op eentje moest rijden die dag hadden we echt veel gelagen. 'Bobby! Heb jij ooit een meisje gezoen!?' Vroeg ik spontaan en lied me op het bed vallen. 'Ik probeerde voor het feest een meisje te vragen maar ik durfte niet. Haar stem klinkt als de van een engel.'

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 1zc0fb4
Setto Crystal - Highelf
Weer gaf ik het even op en zat ik op het bed voor over gebogen. Ik kan het heus ook wel zelf! Moedigde ik mezelf aan. Ik stond op en trok aan me riem wonder boven wonder schoot de pin uit het gaatje. Langsaam duwde ik de leren riem door de gleuf heen. Ik maakte een klein juigend beweginkje en me broek zakte langsaam tot aan me knieën. Deze trok ik verder uit en strompelde even doordat ik met me voet bleef haken. Me broek gooide ik op de stoel nu alleen me blouse nog verder uit knopen. Ik zette me nachtkampje aan zodat ik iets meer licht had en hopelijk de knoopjes beter kon zien. Ik bleef staan met me zij naar het doek en vriemelde aan de knoopjes. een voor een kreeg ik ze open niet al te snel maar het lukte me wel. De aanhouder wint altijd. Zei ik trots tegen mezelf maar voelde me nog altijd schuldig dat ik het meisje bij riven had weg gejaagd. Maar waarom moest hij mij er in betrekken? Kon hij niet alleen dansen? Ik zuchtte zachtjes en wreef over me aan gespannen buik aan. Door al die traingingen waren er nu blokjes op me buik te zien. Met me vinger volgde ik de blokjes vervolgens streelde ik door me haar heen. misschien kon ik minsoek vragen of hij meer van dat muziek voor me had. Als ik dat kon beluisteren zou ik vast wel kunnen oefenen met dansen. Riven zij dat het bewegen vergelijkbaar was met mijn geleerde dansstijlen alleen dan meer met je heupen. Mmmh. Ik spreidde me benen iets meer en probeerde wat beweginkjes uit met me heupen. Na even stopte ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 Emptywo jan 27 2016, 18:10

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 Fue8n
Bee -Hominis
Ik stond op en liep naar me bed om daar te slpaen maar voor ik bij me bed was zakte ik voor me benen. Ik zuchte toen ik op degrond lag. Met me hand rijkte ik naar me deken en trok deze van me bed af.. Ik had gewoon de energie niet om in bed te gaan liggen en hier overleefde ik de nacht ook wel.
Dit betekende wel dat ik de volgende ochtend nog al stijf wakker werd. Ja letterlijk en figuurlijk. Stijf in rug maar ook met me morgen awkwardness. Ik gromde. Gistere alochol op.. geen lekkere eind moment gehad. dat werd heel de dag zwaar opgewonnden zijn...

Ik ging de badkamer in en nam een warme douche wat zo hard branden in me wnagne dat ik binnen no time buiten de douche stond. met een pijnlijk gezicht trok ik me school uniform aan en ging naar de eetzaal. Daar duwde ik me mond vol met eten en rende naar de les toe.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 2rq2gwz
Bobby -Miscere
ik lusiterde en antwoorde met uhuh jah uhuh ja ooh nice ja uhuh. dat was een beetje wat ik zei. ''L kan je stoppen met praten? ik wil splaen'' zei ik zachtjes en begon te lachen, ''wat een energie heb jij zeg'' Ik draaide me om en keek naar hem. Hij vroeg of ik wle eens een meisje had gezoend. 'jah hoezo?''

Niet snel daarna viel ik in slaap en de volgende ochtend hadden we weer het zelfde ritueel als anders. Ik commeneerde waar wat stond en zei dat izjn stropdas verkeerd zat. Dit was gistere ochtend ook zo. We gigngen eten en ik dumpte Lu bij eami om gewoon rustig de les te volgen.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 5u09xt
Drake: -Verto
De volgende ochtend werd ik wakker met hoofdpijn. Al grommend ging ik naar de les die ik had zonder Olivia. Ik ging achterin zitten en keek naar de docent het wsa een bruine.. Kon zij niet vlekkeloos transformerne in een duif? of was het een uil? in iedergeval gevleugelte.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 6gio1f
Eami -Vastum infligit
Ik sprak nog wat met Mellanie het kamergenoot meisje waarna ik in slaap viel. Het was op dit moment te heet voor me dekens ik begruikte me staart als dekentje. Was warm genoeg. De volgende ochtend deed ik me make-up en onmoette Lu in de eetzaal

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 34fmcgg
hHisashi -Arma 
Ik draaide me weer teug naar het goed. Die zeikant lag niet lekker. Me oog viel op het doek waar de jongen zich langzaam uit kleedde.  bekeek de schim. Iets wat ik niet moest doen. Wa* uit metaalm!. Toen hij eindelijk uitgekleed was ging hij liggen. Ik had de heletijd gekeken. Het ergste was nog dat me lichaam lichtelijk opgewarmt was. Iets wat ik niet vaak had.

de voglende dag hadden we. Ik kon kiezne tussen transformatie of element. Waarom mocht ik kiezen.. omdat ik ze beide had. Ik was een lopend wapenkast. En me lichaam bestond voor 90% uit metaal. Dat was ook het element dat ik had. Ik wist hoe ik me zelf moest transformerne. Dele lcihaam dan. Dus ik belsoot maar is om te kijken of ik het element metaal onder de knie kon krijgen.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 12642o8
Leo -Arma.
Ik viel vrij snel in slaap toen in bed beland was. Maar ik sliep niet echt oged. een helder licht bleef me wakker maken. Maar dan was ik wakker.. hield het op.. Lekker dan!.

ik had denk ik vrij de volgende ochtend want aan tranformatie had ik niks aan en element ook niet echt.. MAar uiteindelijk was ik maar de element les gegaan.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 Dzwh08
Liliana -Berserker
Ik had een ochtendje vrij om te trainen!

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 33f6mat
Yura -Hominis
Ik.. zat bij transformatie naast drake <3

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 2z8q0i1
Cat -Miscere
onrust stoken overal en nergens


Laatst aangepast door Evilian op wo jan 27 2016, 21:54; in totaal 6 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 Emptywo jan 27 2016, 19:35

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 Jhcv2a
lu Toruka - bosmer/tovenaar
Omg bobby had een meisje gezoend, hij was zo cool! Ik wilde mezelf niet te oncool neer zetten dus moest ik iets verzinnen. Ik glimlachte en draaide me van bobby af. 'Ik moest stoppen met praten~' zei ik speels om hem te plagen en de vraag waarom ik dat vroeg te verstoppen onder zijn eigen woorden. 'Welterusten bobby~'

De volgende ochtend kon ik me geluk niet op bobby hielp me let zo veel dingen!! Vrolijk ging ik naast Eami zitten en vertelde hoe cool bobby was. Natuurlijk zei ik het niet in zijn bijzijn dat zou raar overkomen. Toch? 'Hoe is jouw kamergenoot?' Vroeg ik al etend aan Eami.

In de les zat ik te knikkenbollen ik was zo moe van gisteren en blijkbaar was ik niet de enigste. Die daar last van had. 'Eami.... Wat voor les hadden we nu?' Vroeg ik zachtjes en probeerde me ogen open te houden.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 102mlplnormaal
Josh Hatue -  werewolf
Ik werd wakker en zag minsoek op de grond liggen. 'Dacht dat alleen honden dat deden?' Ik stond naast hem en keek toe hoe hij daar lag en wakker werd. 'Heb eerst een andere les. Zie je vanmiddag.' Zei ik en aaide over zijn haren heen alsof hij een hondje was. 'Moet ik je vanmiddag ng uitlaten voor de les?' Grapte ik en lachte om me eigen joke. Ik had transformatie les maar ik snapte er geen vuk van. Waarom had ik dit met shifters en anderen zoals.... Wacht? Was dat dat meisje van gisteren avond? Wat doet die krullenbol hier?

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 1zc0fb4
Setto Crystal - Highelf
S ochtens vroeg deed ik me kleren aan en liep even een rondje door de tuin heen op het plein van het kasteel. Riven kwam naar me toe om zijn excuses aan te bieden voor wat hij gisteren gedaan en gezegd had. Daarna namen we deel aan het ochtend ontbijt. En net zoals alle anderen studenten ging en we naar de eerste les ik ving op dat sommigen transformatie les hadden en wij hadden iets anders, elementen beheersing. Dat trok wel mijn aandacht. Ik wilde echt meer leren over het water element. De zaal was vrijwel leeg, op de grond lagen matjes waar je op je knieën op kon zitten. Aan het hoofd van de zaal stond een houte tafel met meerdere kommetjes. In een van de kommen zat een plant. In de ander een hoopje klei, die daar naast water en daar naast een oli lampje. En het laatste kommetje was leeg nouja leeg ik kon niet zien wat er in zat maar ik zou denken een bell me moeder had wens verteld over zoon bel het kon alleen rinkelen bij het element lucht op iedere andere manier gaf het geen geluid. We moesten in een rijtje gaan staan. Omstebeurt moesten we iets doen met die gevulde kommetjes tot dat er voor ieder minstens een element uit kwam. Sommige waarbij het niet dirrect lukte moesten links gaan zitten en bij de mensen die het wel meteen lukte zaten rechts.

Ik liep op de tafel af het was mijn beurt. Ik wist het al eigenlijk. Aandachtig keek ik naar de overige kommetjes die apart van de rest stonden het leek op ijs, kristallen en metalen. Iets wat buiten de basis viel sommigen hadden blijkbaar een aparte andere element. Een oude leraar verteld ons ooit dat ieder wezen een element bezat maar dat niet iedereen het kon of wist te gebruiken. Ik hield me hand boven het water en dipte me twee eerste vingers er aan. Langsaam trok ik me hand omhoog waarbij het water aan me vinger topjes bleven zitten en dus zo een sliert van water vormde.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 Jzhe86
Olivia gemstone - Tovenaar
Ik zat verplicht bij elementen les. Veranderen in een dier kon ik niet. Zelfs met me toverkunst niet. Toen ik aan de tafel stond zag uit tot me verbazing edelstenen liggen. 'De heb ik in me staf.' Zei ik zachtjes tegen de man. De man trok een wenkbrouw op een bleef naar me staren alsof mijn antwoord niet genoeg was. Mompelend pakte ik de stenen op en wist niet echt wat ik er mee moest doen. Wat een onzin is dit zeg. Ik sloot me hand en legde de stenen terug in het kommetje toen ik me hand we gehaalde zag ik dat de stenen licht gaven. Met een schuin hoofd keek ik naar het kommetje. De man knikte en wees naar een kant waar ik moest gaan zitten.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 11sp4rp
riven Erago - Halfling
Er was een meisje voor mij met blauw kort haar. Ze raakte het iks klompje aan en het veranderde in een klein monster die haar wilde bijten en waarschijnlijk opeten. Ze gilde en stapte naar achteren tegen me aan. Ik duwde haar zachtjes aan de kant, opende het olilamopje en flambeerde het ijsmonsters met een vuur vuist. Op de houten tafel lag enkel nog een plasje water. De man keek getreurd naar het gesmolten monster en zuchte. 'Iemand nog een ijs kracht?' Vroeg hij aan de overgebleven jongeren.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 2m4oweh
mellanie - vampire
Ik probeerde elk kommetje. Bij het water kon ik er iets leuks van tekenen op het hout wat vervolgens tot leven kwam. Het was een vogeltje en vloog door de lucht. Maar niet veel later werd het zijn vleugels ontnomen door een jongen die er tegen aan sloeg en er ijs van maakte. Bevroren viel het vogeltje op de grond en brak tot stukjes.

De man wees naar een kant dat ik mocht gaan. Ik keek hem met grote ogen aan. 'Wacht.' Zei ik zachtjes en pakte de bel. Ik deed echt hard me best. Please rinkel rinkel! Ik bewoog het belletje maar niks geen enkel geluidje. Ik zuchte en hoorde een helder gerinkel net als die van de rendieren van de kerstman. Hoewel dat een sprookje was maar u know. De man keek verbaast. 'Oh.' Zei hij en je kon zijn hersenen horen kraken boven het geluid uit van het heldere gerinkel van de bel. 'Mmmh, volgende!' Riep hij en wees naar Leo.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 30abaqs
mr. Yume - Bosmer: docent plantkunde, hoofd cervium
In me tuintje vond ik een student, corectie een hyena.... Ik lijne hem aan en trok en mee naar de transvormatie les het hond achtige dier kouwde op een van mijn gansschildpadden. 'Mevrouw Madonna. Volgens mij heb ik een verdwaalde studente.' Zei ik terwijl ik de klas lokaal binnen liep met de studente aan de lijn. Daar bond ik het lijntje aan een pilaar die in het lokaal stond. Toen ik terug liep wenkte ik een glimlach naar de vrouwe Madonna. Sommige studenten fluisterde en andere Giegelde.

Tomm~
*knouw knouw knouw* ik kouwde op het schilt maar het brak niet en dat met hyena tanden!!! Een stomme elf had me een hondje riem om gedaan en trok me mee naar een lokaal daar zat een lekker vogeltje!!! En dat zonder een schilt! Ik lied het gansenschildpatje vallen en rende naar de gevogelte op het burau. 'Birdy Birdy!!' Riep ik en likte me lippen af. Voor dat ik er bij kwak werd ik terug getrokken door het touw. Als een jowjow veerde ik terug en knalde tegen de pilaar aan. 'Auw.' Piepte ik en probeerde weer de gans te pakken maar die was al bij me vandaan gekropen....


Laatst aangepast door Timeless op wo jan 27 2016, 22:48; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 Emptywo jan 27 2016, 21:59

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 6gio1f
Eami -Vastum infligit 
Ik was zo bezig met opletten omdat it echt het vak was waarvoor i naar school ging. Mijn vosse uitelrijk weg krijgen. Normaal mens wordne zonder drankjes en aan Simon kunenn bewijzen dat ik normaal was! ''transformaatie maar ssst'' siste ik tegen Lu ik moest opletten als ze maar iets zei wat i kon gebruiken moest ik het opscrijven en onthouden.!

De bruine vrouw vertelde de basis ove rtransforamtie en deed wat voorbeelden. Daarna lied ze soorten zien. Zoals die draa drake. Wel grappig wie noemt zijn draken baby nouw drake..Daar ging hij hoe dna ook toch mee gepest worden. Okey niet dat ik een draak wil pesten.. MAar kom op! heyik ben DRAke een DRaak! grappig hehe! en me achter naam is lee-gon! dragon! haha .. okey opletten. Me oren stonden naar voren gericht en me staart swiepte blij heen en weer.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 34fmcgg
Hisashi -Arma 
Ik zat achterin te kijekn hoe mensen hun elememt uitzochten. Blijkbaar was die blonden uit mijn kamer ook hier, water.. ik zou bijna denken dat hij het echt is.. Asl dat zo was.. zou hij niet lang meer leven. Ik begon boos te worden bij de gedachte.. Als dat echt de hersens van dat stomme koninkrijk is zal ik yamada's taak volbrengen.. ookal word ik vna van svhool geschuurt.. Maur ik moest het zeker weten..

Het was mijn beurd ik liep langs elk element maar geen flikker gebeurde. goh... Gooi een magneet in de lucht ne je weet wat ik ben...

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 12642o8
Leo -Arma.
Ik keek de man aan waarom moest ik.. ik had niks ik kon niks. Ilk was een mens okey!. bij het eerste bakje groeidede plant en ontplopte hij zijn bloem. Het was een spier witte bloem niet al te groot maar echt sierlijk. gewoon schitterend. Ik staarde er naar. ''die is mooi'' zie ik zacht en niks wetend liep ik naar de volgende het was aarde. Ik keek er naar en zuchte. Langzaam vervormde de aarde zich. dit zacht ik niet echt want was l verder gelopen. bij het water aangekomen glimlachte ik. Ik tikte met me vinger tegen het randje aan. De golven kleuren op net als de vijver buiten. Het gaf licht. Bij het laatste kommente aangekomen deed ik niet eens de moeite ne liep langs. Meteen begon het te rinkelen. Zie je zei toch niks bijzonders gebeurd!
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 Emptywo jan 27 2016, 23:01

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 Jhcv2a
lu Toruka - bosmer/tovenaar
'Oh niet bij elementen les?' Vroeg ik verbaast ik keek de klas ronden zag veel dieren. 'Oeps...' Zei ik schuldig. 'Mevrouw mevrouw mevrouw mevrouw!!!' Telt magie verandering ook?! Ik ik ik ik ik ik, als ik een spreuk uit spreek verander ik altijd in hetzelfde dier!!' Riep ik half trots in de hoop dat het wat bijzonders was. 'Wat is dat dan krully?' Vroeg de hyena. Ik keek hem serieus aan. 'Een schaapje op twee pootjes!' Zei ik alsof ik gevaarlijk was. De hyena begon te lachen als een echt ja.... Hyena. Met een luid gehihihihihihi. Ik blies me wangen op. 'Hihihiih zwarma~' zei de hyena tussne het lachen door.


first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 2m4oweh
mellanie - vampire
'Mmh ga daar staan.' Zei de leraar tegen Leo en wees aan de kant waar ik en riven stond en de andere leerlingen die al iets konden. Het meisje met de zalm roze haar zat aan de andere kant. Blijkbaar was ze niet goed genoeg. 'Leo~ wat had jij?' Vroeg ik nieuwschierig.

De man legde wat uit over de elementen en wat niet tegen wie kon en andersom. Daarna mochten we in twee tallen laten zien wat we konden of al wisten. De man toverde een vierkant veld tevoorschijnwat omringt was door witte strepen aan weerszijden van de arena. In elke hoek op de lijn stonden potten met water, vakkels, plante en metalen. Zodat we die konden gebruiken. 'Er zijn maar twee elementen die met behulp van wapens beoefent kunnen worden en dat is lucht en metaal. Het is niet de bedoeling dat jullie vechten met elkaar maar gewoon een sierlijke wetstrijd houden met wat je allemaal kan met je element. Ik noteer dit in jullie persoonlijke mappen om zo de vordering bij te houden. Riven, Leo jullie eerst. Je mag alles gebruiken wat om je heen zit inclusief de persoon naast je.' Zei de leraar. De jongens gifje in de verkant staan riven pakte een oli lampje en blies er kn vervolgens zitte hij zijn handen in flam en deed een soort van vuur dans. Het was niet groot en zeker geen vlinke flamen maar het was wel indrukwekkend aangezien ik dat niet kon.

Na Leo en riven was setto met een andere jongen setto hield zijn handen in het water het bleef er gewoon aan zijn huid plakken toen hij het er uit hield. Hij maakte wat beweginkjes vormde een schild en blies er bubbeltjes mee. De jongen naast hem deed wat met de plant. De plant groeide uit zijn kluit en stote hierbij de waterput om. Het water gieter over de voeten van setto heen. Zijn lichaam leek wel een spons als een gek klom het water rond setto zijn lichaam heen wat meer naar boven klom naar zijn hoofd. Hij knielde neer en probeerde het water van hem af te krijgen maar niks werkte door de plots adem te kort. De man stond op en legde zijn hand op setto zijn hoofd. Als het waren trok de man het water van setto ik gezicht af. De arme jongen begon te hoesten en te kuchen heel zijn haren en gezicht was nat. Zijn houding zag er echt uit alsof hij zijn trots geschaaft had. 'Wees niet getreurd beter een levende dan een dode.' Zei de man en klopte op setto zijn schouder.

Ik lied wat zien van mijn tekenkunst en maakte wat diertjes met behulp van water het werkte niet zo goed als bloed maar het ging redelijk. Bloed was wat steviger en zakte minder snel in.

De man legde een hoop uit aan hoe je ademhaling en houding een hoop bepaalde aan de bergeerisng en controler van de elementen zo besprak hij een paar tegnieken en gaf hij ieder een vierkant glazen doosje mee met daar in en elementen parel. Onze taak was om die parel in het gaatje te krijgen. Er was enkel een probleem door enkel het doosje te bewegen gebeurde er niks je moest je duimen op het glaasje houden en met je element het pareltje bewegen. Ik kreeg eentje met het lucht teken er op en Leo leek wel alle versies te krijgen. 'Vermaak je maar jongeman.' Zei hij tegen hem en lachte met ongeloof dat het hem toch niet ging lukken.

Na de les ging ik naar de man. 'Meneer... Hoe kom ik aan plasmabloed voor me element.' Vroeg ik zachtjes. De man keek me nadenkend aan. 'Jouw element heeft niks te maken met die tekendiertjes. Jouw magie en art zijn die tekenkunst. Maar jouw element is lucht. Art is anders dan elementen of toverkunst.' Vertelde de man. Ik keek hem schuin aan. 'Heh?' Antwoorde ik. 'Overmorgen krijg je wel meer uitleg. Meisje.' Zei de man en draaide zig om. 'Hup hup naa dje volgende les.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 Emptyza jan 30 2016, 13:28

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 141qyo6
basis:

DE ochtend na het feest hd ik hoofdpijn. Ik had een beetje te veel gedronken omdat Yume weg gegaan was door die Leo die me best wel genergeerd had buiten. 
Ik lipe de klas in en het zat best wel vol. Ik glimlachte. zo veel mensen die Transfortamtie moesten of wilde volgen!. I kbeong te les met uitleggen wat en waarvoor en waarom en welke soortne tranformaties er waren. toen ging ik uit leggen dat er verschillende manier waren om te transformeren. VAn binneuit zoals draken die nemen je leven over. EN daar vielen de weerwolven omder. MAar het verschil daar utssen was dat en weerwolf veranderd. En de draak zich uit het lichaam drukte zonder pardon met veel geweld. Toen ik daar mee klaar was kwam er een hyena naar binnen met yume. Ik was net getransformeerd opde sierlijke manier, Ik transformeerde terug en glimlachte naar dej ongen. ''ga straks wel met hem pratne'' zei ik en keerde me terug nar de les hij zat toch vast. Daar beogn ene krulle bol dat hij bij deverkeerde les zat. ''als je snel bent kun je nog wisselen. Ze zitten aan het eind vna de gang;'' zei ik en wees naar de deur toe. 

I kwachte tot de jongens weg was en keerde me om naar de klas. ''we gaan is kijken waarin jullie kunnen transformerne. graag eenvoor een naar voren komen en laten zien tot hoever je komt!''

De klas liep eenvoor een naar voren toe sommige krenge alleen de vacht andere niks sommige wisten volledig te transforeren

het vossemeisje kpon niks en je zag de terleurstelling in haar ogen. ZE wilde te graag mens worde nen dat ging haar tegenwerken.

Toen kwam er een jongen die niet terug kon transformeren. Ik pakte me toverstaf en tikte op zijn neus. metee nveranderede hijterug, Hij bedankte me en ging iztten. 

Er kwma ee nsture jongen naar ovren. Wit haar blauwe ogen ruig uiterlijk. Hij deed me denken aan een vriendelijk versie van Wendall dus ik verwachte dat hij ook en draak zou zijn. Maar toen hij begon te glimlachen en naar een wit pluizig konijntje transformeerde begon ik zachtjes te lachen. Het was zo pluizig zo klein zo wit zo schattig. Hij transformeerde terug en keek me met pretoogjes an. ''dat nieuw je een verleidings terug!'' lachte hij blij en nog geen seconden later stond er een grot witte wolf voor me met zijn tanden omhoog. Dat kwam uoit het niks dat ik schrok en snel met toverstaf tegen zijn neus drukte. hi jverandere terug en lachte even. Hij ging zitten. Toen was het te buurt aan de roodharige jongen die me boos aan keek dat hij niet naar voren wilde komen. Ik beval hem en met tegenzin kwam hij nar voren toe. hij staarde me boos aan. Ik bevl hem te laten zien wat hij kon maar hij deed het neit. We kregen ruzie en toen transformeere hij wel en ik kon hem niet meer onder controle houden. Die ging ik geen les geven. Die ging les krijge nvan Wendal..

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 12642o8
Leo -Arma.
tijdens te battle deed ik niet veel Ik keek toe en klapte in me handen toen hij klaar was. Wat ik niet vemerkt had was dat de elementen mij beschermd hadden tegen de sierlijke vlammen. Ik was gewoon echt aan het kijken de rest ging automatisch.

Toen alle battles geweest waren kregen we dingen om op te lossen. En dat vond ik echt leuk om te doen!. Daarom had ik ze alle 4 ook vrij snel gedaan. ik zette ze neer en keek de man aan in de hoop dat hij er meer hard.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 Fue8n
Bee -Hominis
Ik was best wel laat door mijn... super gezond lichaam.. not.. Ik slofte door de gangen en kwam lu tegen. ''kom lu'' zei ik en nam hem mee. Bij de les angekomen stapte we achter aan de rij om zo nog mee te doen. Ik liep meteen naar lucht toe en ied het belletje een melodie afspelen. Muziek was geluids trillingen die werden gemaakt door de licht te laten trillen. 
tijdens de eerste opdracht ging ik zitten op de grond en pakte een dwars fluit

Terwijl ik speelde ontstond er een gekleurde gloed die op mijn muziek rond dwarrelde. Dit koste me wel echt heel veel moeite. Maar zolang andere het mooi vonden was het goed.!
klink voor muziek

Ik kreeg een cubes met lucht ik kon het alleen sturen met een instrument. heel er boos gooide ik de cube weg..

Na de les slofte ik naar buiten.. servuivelen.. was het meest gehaatte vak voor mij zeker als we over 5 weken een bos in moesten en daar 2dagen en 3 nachten moesten overleven bah!.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 34fmcgg
Hisashi -Arma 
het was mijn beurt in de arena ik ging staan en lied de metale dingen rond me zwegen. ik kon het nog niet echt verbuigen maar dat kwamm omdat ik al me hele leven mijn Arma in mij had getraind. en niet het element.
aan het eind van de les liep ik achter aan de groep naar buiten toe. Wat moest ik nou weer van het vak overleven denken...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 24 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
first Year - The secrets from the Academy
Terug naar boven 
Pagina 24 van 27Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25, 26, 27  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dagboek van de Academy - The secrets from the Academy
» Informatie - The secrets from the Academy
» Ideeën box - The secrets from the Academy
» Karakter beschrijvingen - The secrets from the Academy
» [Sub-story] The Academy part 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: 1x1 prive overig-
Ga naar: