cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 first Year - The secrets from the Academy

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 14 ... 27  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

first Year - The secrets from the Academy Empty
BerichtOnderwerp: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy Emptyma nov 30 2015, 11:48

first Year - The secrets from the Academy Jskacm
Leo - Arma.

Met een voet in me onderrug werd ik naar luchtballon achtige trein getrapt. Ik kon niet goed plaatste wat het nou precies was. Het was groot, had meerde wagons en het vloog. Het werd aangedreven door grote machines. Deze hingen aan de zijkant van de grote ovale ballon. Het was gewoon een mega zeppelin. ‘’door lopen Leo!’’ riep een meisje waarvan de voet net nog in me onderrug gezeten had. ‘’jaahah!’’ zuchtte ik terug en draaide me om. Ik keek naar de meiden die er stonden. het waren er 5 in totaal. Allemaal zussen. ‘’Moet ik echt gaan?’’ De oudste van de meiden stapte op me af. Ze legde haar hand op mijn schouders ‘’ja je moet echt gaan. Ik beloof je dat het daar super gaat worden. je gaat je krachten onder de knie krijgen en zo veel problemen ga je leren tegen te gaan’’ Nogmaals zuchtte ik diep en liep me hoofd zakken. Femke me oudste zus en ik waren de enige Arma’s in de familie. Daarom was Femke ook de enige die het zelfde had meegemaakt heeft. Straks als ik na lang gezeur in een coupe zit zal ik proberen meer er over uit te leggen. Dat ging nu niet wat in de verte zag ik me jongste zusje aan komen rennen. Ze had een boekje beet, Deze stak ze buiten adem naar me toe. ‘’schrijf hier en Leo! zodat je later terug kan lezen wat je allemaal mee gemaakt hebt dan kan Sharon er een verhaal van schrijven!’’ lachte ze blij.Ik pakte het doekje aan en wreef door de haren van Suusje. Ik knikte dat het goed was. Daarna draaide ik me naar Sharon. ‘’Blijf me je verhalen sturen’’ zei ik en glimlachte. Sharon glimlachte schattig terug en knikte. Met nog een diepe zucht draaide ik me om. Hier gingen we dan op weg naar ….. academy. Ik zette een paar tragen stappen. Ik had geen zin om te gaan. Niet omdat ik niet wilde leren of iets. Maar ik had nooit een positieve ervaring gehad met nieuwe dingen.

Ik moest nog maar een paar passen en ik zou binnen zijn.. dan was er geen weg meer terug. Iemand blies op een fluitje en wenkte dat ik op moest schieten. Me hoofd ging te keer. wel gaan niet gaan wel gaan. Gewoon lekker thuis op de manage zitten, beetje werken in het restaurant. perfect leventje!. Of naar die school gaan en leren hoe ik mijn krachten onder de knie kan krijgen. En daarna gewoon weer me normale leventje lijden. Ik knikte tegen me eigen gedachten. dat laatste was het beste. Ik stapte het trapje op. ineens greep een zachte hand de mijne. ‘’Neem Qiun mee.’’ ik keek om recht in de ogen van Sharon. Ze hield haar konijntje omhoog. Het was een klein groen dik konijntje met vleugeltjes en herten horens. ‘’dan ben je nooit alleen!’’zei ze blij. ik glimlachte en schudde me hoofd. ‘’Nee het is jouw beestje die kan ik niet mee nemen’’ zei ik zachtjes. Ze had gelijk. Buiten me familie om had ik niemand anders. En dat zou op deze school waarschijnlijk ook niet anders gaan zijn. Zun klein beestje zou het een stuk aangenamer maken. Sharon lied haar hoofd zakken. ‘’okey’’ zei ze zacht. Dat ging makkelijk.. dacht  ik en draaide me om. Ik zwaaide nog even en liep daarna de trein zeppeling ballon in. Waarom hadden ze er geen goede naam voor dat ging.

Binnen aangekomen ging ik in een bijna lege coupe zitten. Ik keek niet echt op wie er al zat. want meteen toen ik zat begon me tas te bewegen. Het kleine kopje van Qiun stak me tas uit. Me ogen werden groot. Meteen vloog ik overeind pakte het beestje uit mijn tas en rende naar de deur toe. Ik was te laat want nu merkte ik dat we al boven de grond hingen. Ik keek naar me zussen. Ze had me gewoon er bij genaaid!.. langzaam keek ik van me zussen naar het beestje. ‘’jij gaat met de eerste post terug naar Sharon!.’’ zei ik tegen het en zette hem in mijn coupsion. En liep terug naar mijn coupe. wacht… waar was min coupe en tas en.. nee dit meende je niet!.  was ik nu echt vergeten waar ik me tas achter gelaten had..

first Year - The secrets from the Academy Zinmt0 (plaatje word thuis nog aangepast)
Minseok (bee) - Hominis

Met me gitaar tas op me rug stapte ik een van de coupe’s binnen. Ik lied me zakken op een van de banken en keek naar buiten toe. Ik had uitzicht over het veld en grijnsde. bijna iedereen die er liep zag er uit alsof ze hun ogen niet konden geloven. Zo liep ik er vorig jaar ook bij. Maar dat was vorige jaar. Ik ging het gewoon voor de tweede keer opnieuw doen.  Ik legde me voeten op de bank voor me en zette me muziek harder. Ik tikte op de tafel en danste al zitten mee op de muziek die door mijn koptelefoon gierde. Ik glimlachte zachtjes. Hoe hoger de beat in de muziek werd hoe meer ik mee danste. Als er iemand bij zat maakte me dat helemaal niks uit!.

first Year - The secrets from the Academy 141qyo6
Madonna -Vetro: Docent transformatie, hoofd Griffioen.

Ik vloog over de pleinen van het school. De vakantie was over en dat betekende veel nieuwe leerlingen. Ik had er best wel zin in. misschien waren er dit jaar weer super talenten en kon ik me daar op focussen. Vorige jaar was namelijk niet echt bijzonder. Dat was echt jammer. Ik hield van mensen met een talent en het maakte me dan niet uit wat voor eentje.  Ik zag Mr yume over het plein lopen met allerlei dingen zin zijn handen. ik voelde de veren op mijn wangen gewoon rood kleuren. Nee grapje dit soort dingen kon je niet zien als je in transformatie was. Daar was ik zo blij om! ‘’hey!’’ kraaide ik. meteen lied ik me kop zakken en ging op een bankje zitten. Ik zwaaide met me vleugel naar hem. Nee Madonna nu lijk je net een student die indruk probeerde te maken!. Ik verborg beschaamt me kop in de binnenkant van me vleugel. Ik haalde adem en keek op. Maar ineens stond Arosus voor me. De conciërge van de school. hij haalde zijn neus op.’’ Ga van het bankje af madonna deze heb ik net schoon gemaakt!’’ ik zuchtte en vloog omhoog. ‘’Ja sir!’’ zei ik en stak me tong uit me snavel.

Ik vloog naar een van de torens van de school en keek over het gestrekte land. In de verte zag ik de eerste wagon al aankomen. Enthousiast hupste ik op mijn plek heen en weer. ‘’Daar gaan we weer!’’ kraste ik.


first Year - The secrets from the Academy 24b0vbr
Arosus Hominis - conciërge

grommend slofte ik over het plein heen. Ik had alles schoon gemaakt voor de onwetende drukken vuile jongeren weer op school kwamen. allemaal van die viezen wezens. Kon ik alles schoon blijven houden!. Ik keek op en zag dat Madonna gewoon op het bankje zat!. Die ik net schoon gemaakt had!. Ik liep op haar af. En vertelde haar dat ze weg moest. We noemen haar nog steeds madonna omdat ze vroeger een leerling was en niet meer weg gegaan is.  Das eigenlijk de enige reden waarom we haar bij haar voornaam roepen.  ze is ook een van de leermeesteressen die heel dicht bij de studenten staan. zou ik dus nooit doen! echt niet!.  Toen ze weg was sluipte ik de school in. Klaar om kleine opdonders op hun kop te geven en te laten weten wat de regels hier waren!

first Year - The secrets from the Academy 24y6634
eami -  Vastum infligit

Ik keek simon aan. ‘Maar ik zal niks doen!’ piepte ik met tranen in me ogen. ‘’Nee ik wil echt niet verder’’ Hij duwde me van zich af. ‘’Je had me moeten vertellen dat je dit soort dingen voor me verborg. Je  bent een sluwe vos!’’ zei hij streng me bleef me constant weg duwden. ‘’Ik had het verborgen omdat ik je niet kwijt wilde!’’ jammerde ik wanhopig. Ik meende het. Ik had die drankjes gedronken om bij hem te blijven. Zijn normaal zo vriendelijk blik keek me stug aan. ‘Nee dan had ik het niet erg gevonden maar je hebt gewoon 5 jaar dingen voor mij verborgen en over gelogen!.’’ hij draaide zich om en pakte het flesje wat ik altijd dronk uit mijn tas en hield deze voor me neus. ‘’dit is smerig rot spul! vandaar dat je soms zo Sluw over kwam! Ik haat dit en het alles wat je deed was verkeerd! net als je officiële uiterlijk. Een verraderlijke vos!’’  alles wat simon zei deed zeer. ‘geef me dat flesje! als ik het straks niet drink verander ik!’’ jammerde ik en begon op en neer te springen. Dat flesje bezat een drankje wat mij een menselijk uiterlijk gaf. Het werkte maar 8 uur en dan moest ik het opnieuw drinken. een nadeel. Ik had een menselijk uiterlijk. Maar de karaktereigenschappen van de vos in me werden groter. hierdoor ging ik vaker flirten met andere Jongens. Dit is niet iets wat ik normaal zou doen.

Me ogen werden groter toen Simon het flesje op de grond gooide. ‘Je gaat gewoon naar die school en naar je eigen soort ik wil je niet meer zien.’’ zei hij en liet me alleen achter. Ik zag hem weg lopen met grote passen. Met tranen in me ogen bleef ik achter. ‘’OKEY IS GOED!;; gilde ik maar ik meende het niet. Het voelde echt zo slecht dat hij weg ging en me hier achter lied. Ik wilde naar deze school gaan. Maar dan niet dat Simon er achterkwam waarom. Als hij dacht dat ik gewoon magie wilde studeren had hij me nooit in de steek gelaten!.

Na lang gestaard te hebben naar de rug van simon die vertrok. draaide ik me om. Het klopt! ik moet gewoon gaan!. zei iktege me zelf en liep een coupe in. Daar ging ik zitten. Ik voelde hoe me oren terug groeide. Ik keek in de spiegel en walgde even van me uiterlijk. Twee pluizige vossen oren staken door me zwarte haren heen. Meende je dit echt. straks ook die lelijke staart.. Zou ik het er af kunnen snijden?. Hoe meer ik er aan dacht hoe slechter ik me ging voelen. de tranen begonnen over me wangen te rollen.

first Year - The secrets from the Academy 14izuyw
Drake: Verto

het was zo ver. de dag van het vertrek naar die school. Ik had beloofd an plume dat ik mee zou gaan. Misschien leerde ik me woede daar onder de knie te houden.. I kwilde echt niet! 

Ik draaide me naar me oma toe/ ''bye dan'' zei ik zacht. Ik voelde haar twee arme om me heen die me in een knuffel trokken. ik glimlachte en knuffelde haar terug, ''tot in de vakantie oma'' zei ik achtjes ik wist dat dat zeker 1 jaar ging duren. Of langer. ik hoopte dat ik haar ooit nog ozu zien.. 
Ik zwaaide en keek nog een keer naar mijn pracht motor.. Hell die moet ik nu ook gaan missen!. 

Met de taxi reed ik naar de afgesproken plek. Deze wisten alleen de gene met de uitnodeging voor die school.


Laatst aangepast door Evilian op di dec 01 2015, 17:30; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

first Year - The secrets from the Academy Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy Emptyma nov 30 2015, 18:24

first Year - The secrets from the Academy 2ykm729
Lu Toruka
De haan begon te kraaien voor de tweede keer. Het was ochtend en tijd om op te staan. Mijn lichaam voelde zig echt moe na gisteren van dat lange lopen en dragen van spullen. Maar mijn geest was gespannen voor wat de dag vandaag zou mee brengen. Ja vandaag ging ik eindelijk naar de hoge school! Helemaal in me eentje! Zonder vervelende broer, overbezorgde moeder of altijd drukke vader die meubels van hout stond te maken voor de wekelijkse grote handels markt. Lennie zou misschien ook naar die school gaan. Als het mocht van haar ouders tenminste. De haan kukelde voor de derde keer geen seconde later klonk er een harde bonk galmend door me kamer heen. Het was me slaapkamer deur die hard werd open geslagen door me broer. 'Lulu opstaan, aankleden en naar buiten. Andere kan je lopen. Ik moet me levering missen omdat pa je wilt brengen.' Snouwde me broer en verliet voet stappend me kamer naar beneden toe over de krakende trap. Elk treetje had een ander geluid. Zoals elk persoon een ander loopje. Me broer klonk als: stap schuif stap slof stap stap schuif. En me moeder als klik klak klik gevolgt door een zachtere klak klik klik. Me pa was een grote Trent bij elke stap kon je als een aardbeving tellen. Hij was dan ook een tovenaar. Dat waren net mensen alleen dan met tover krachten. Me moeder daar in tegen was een bosmer ookwel bekent als boself. Me broer was dat ook en ik een mengelmoes. De bouw en huid van een mens met de lichte en stevige botten van een elf met punt oren. Enkel was er een probleem. De magie van de tovenaar en de talenten van een elf waren ook gekombineerd waardoor ik veel moeite had met toveren en omgaan met dieren. Het enigste diertje wat echt naar me luisterde was George me fredje. Ik had hem ooit tussen een stap hout blokken gevonden hij was helemaal doorweekt door de regen en koud van de ijzige wint. Dat was ruim een jaar geleden. Nu was hij groot en sterk geworden om mee op reis te kunnen. Ik rolde uit me bed en stapte in me sloffen die zoon een halve meter van me bed vandaan stonden. Ik nam diep adem met een vermoeit gezicht en lied me arme slap hangen. In me laatste arme van me zucht toverde ik een glimlach op me gezicht, ademde diep weer in en sprijde me armen in de lucht. Als een blij kind sprong ik op en neer. 'Yeaaaaah ik ga naar de academy!!!!!!!' Gilde ik door het huis en huppelde over de houte vloer, sprong een paar keer van me bed naar me poef en rende door me kamer heen. 'Yeaaaaaah!!' Gilde ik nogmaals. Mijn voed bleef haken tegen iets waardoor ik me gewicht verloor en met een klap op de houten planken terecht kwam. 'Wie heeft dat in me kamer gezet!!!' Jammerde ik en kroop overeind. 'Is je toilet tas!' Riep de stem van me broer dat door het huis heen galmde. Ik gromde en deed me kleding kast open. Me linker hand legde ik op een stapeltje sokken aan de linker zijden van me la en me andere hand op het stapeltje aan de rechter kant van de la. 'Mmmmh de een is hoger dan de ander.' Bedacht ik me en pakte me toe wijsvinger en duim het zachte stof beed. Tegelijkertijd tijd trok ik twee sokken van de stapel af en stak ze in de lucht. 'Jullie gaan ook mee!!!' De reden dat ik sokken noot op vouwde was omdat sokken het hardst werkte van heel je kleding. Heel de dag om die stinkende voeten heen En dan nog in je schoenen en op de vloer lopen thuis. Als ze in de kast lagen mochten ze van mij rusten door lekker lang uit in een bakje te liggen keurig naast elkaar.
Ik trok me sokken aan en klede me uit, gooide met een zwaai me pyama in de wasmand en trok voor de laatste keer me schone kleding aan die uit deze houtte kastanje kast kwamen. Alles hier in huis was van hout. De vloer de wanden, de meubels en het gereedschap. 'George!' Riep ik en floot op me vingers. Maar ik kreeg geen gehoor. 'George.' Riep ik weer en vloot nogmaals op me vingers.

'Lulu~ schiet op jonge.' Riep me moeder. Ik strompelde de krakende trap af en pakte me jas van de kapstok. 'Agh Lu! Heb je alweer twee verschillende sokken aan?' Vroeg ze. Ik trok me broeks pijpen op en kantelde me hoofd naar beneden. Ja net als gisteren alleen dan andersom.' Antwoorde ik met een ontschuldige glimlach. 'Jonge toch. Nou... Hier is je koffer ik hem hem helemaal voor je in gepakt voor elke dag een schone onderbroek en je sokken heb ik in elkaar gevouwen. En je lunch zit in je voor vakje van je tas.' Vertelde ze. 'Mam...' Jammerde ik dat ze moest op houden dat ik elke dat schone kleding aan moest doen. Ik stak me handen uit en kreeg een tas rond me schouder geworpen. Ze pakte me hand vast en vouwde me vingers rond om het hand vat. Vervolgens pakte ze met haar warme handen me wangen beed. 'Weet je zeker dat je wilt gaan schat?' Ik knikte. 'Ja mam! Echt, ik weet het zeker. Ik red me wel.' Antwoorde ik. 'Oh lieverd toch! Kom eens voor een laatste keer bij je moeder.' Zei ze vertroetelend en hield me stevig vast in een knuffel wurg greep. 'Mam...' Piepte ik. Van buiten af hoorde ik zware voed stappen. 'Geef die koffer maar aan mij ik breng je wel!' Klonk een zware stem. 'Pap!' Ik wurmde me uit me moeders armen en liep naar hem toe. Meteen gritste me vader me koffer uit me handen en liep op zijn zware voetstappen naar buiten. Hij gaf mijn koffer aan de wandelende trent. Zijn takken kraakte bij elke beweging en blaadjes dwarrelde naar beneden. Deze belande op mijn hoofd. Ik blies het grote makke kastanje blad van me hoofd. Het werd langsaam winter en meneer de Trent was al in de rui. Overal waar hij geweest was lagen blaadjes. Dat kon je wel merken aan me moeder want die harkte gelijk alles bij elkaar.
'Okee je koffers zitten er in. Nu wij nog.' Zei me vader en pakte me hand beed. 'Lieverd je weet dat je altijd terug mag komen he! Als het niet gaat op je nieuwe school.' Riep me moeder mijn kant op. 'Dat kan ik pas zeggen als ik daar geweest ben.' Riep ik terug en swaaide even maar al snel werd ik door de Trent op gepakt en letterlijk in de boom geslingerd. Me vader zat in het midden voor op. Om de Trent de goede richting te wijzen. Naast me klonk ik gepiep. Met me hand tikte ik tegen de tralisch aan. 'Awh arme George, hebben ze je in die kooi gestopt!' Jammerde ik en taste de kooi af opzoek naar het slotje. Met me vingers peuterde ik het haakje er uit en opende het deurtje. George kroop gelijk mijn kleding in en piepte tevreden nadat hij me nek geknuffeld had met zijn warme zachte vacht. 'Lu, je fredje moet in een kooi zitten van het schoolhoofd als het mee op reis gaat net als alle andere dieren, dat staat in die brief.' Mopperde hij vriendelijk. Heel me lichaam wiebelde mee op het loopje van de wandelende Trent. 'Maar George is geen gewoon dier! Hij is me hulpje.' Vertelde ik trots. Ik graaide in me broek zak en haalde er een nootje uit. Deze pakte George aan met zijn voor pootjes en stopte het in zijn wangzak. Het was zoon half uurtje met de Trent lopen voordat we bij het verzamel terrein aan kwamen. Ik had gehoord het het een mega groot grasveld was in het middelpunt van alle dorpjes zo kan iedereen naar dat punt toe reizen. Daar zouden we op gehaald worden met een gigantisch vliegende schip. Teminsten zo beschreven me ouders het. Wij waren zelf niet zo van de technische snufjes. Alles maakte we met de hand en onze basis grondstof was puur hout. Een keer in het jaar reisde we naar de grote stad om daar kleding te kopen en andere dingen die we zelf niet konden maken. Zo dus ook gisteren. Ik moest goed gekleed naar die school komen want gepest worden stond niet in mijn te doe lijstje. 'Hey Lulu!!' Gilde een hoge jonge stem. Ik draaide me hoofd richting het geluid en glimlachte. Dat klonk als me jeugd vriendin, lennie. 'Heb je je ouders toch weten over te halen?' Vroeg ze vervolgens. 'Jah! zei toch dat het ging lukken! En die van jouw?' Vroeg ik naar haar. 'Oh ben alleen gegaan. Ik moet en zou naar die school gaan!'
'Maar, maar je hebt toch een handtekening nodig?'
'Die heb ik ook, me pa had weer eens teveel cranberry wijn geproefd. Toen ben ik in zijn papieren wezen kijken en heb ik zijn hand tekening na gemaakt. Ik ga niet me hele leven in die wijn gaarde blijven ben jij gek.' Vertelde ze uitbundig. Lennie was een van mijn favoriete vrienden waar ik heen hoop van geleerd had. Vroeger was ik best onzeker over me kleine handicap die ik had maar zij leerde me hoe ik ook kon reageren en doen. En dat maakte me zielige leventje een stuk vrolijk en aangenamer. Ik sprak eerder tegen mensen en dacht er niet meer bij na dat ik eigenlijk niet kon zien. Nouja... Vandaag en gisteren wel een beetje. Bedoel. Totaal andere wereld, school, kamer en dan nog dat grootte kwaat. Het krijt en schoolbord. ik gniffelde en voelde dat de Trent waar ik op zat ging zakken. 'We zijn er!' Riep me vader.

Ik klom van de Trent af en klopte me kleren af. De Trent wierp mijn koffers haast in me buik. 'Ga jouw ook missen hoor!' Riep ik naar de tent. De Trent antwoorde met een zware gekreun van krakende takken. Ik glimlachte en draaide me gezicht richting de wandelende boom. 'Pas je een beetje op me broer?' Vroeg ik aan hem en zwaaide de Trent uit. 'Tot over een extra ring boompje~'

Lennie trok me bij me arm mee en sleurde me haast naar voren toe. Een paar mannen riepen de studenten bij een om in rijtjes te gaan staan. Een stevig hand pakte me pols beet en trok me naar zich toe. 'Totziens zoon. Tot over een jaar!' Zei hij en knuffelde me als een echte vader. Ik legde even me hoofd op zijn schouder en snoof de geur van geschuurd hout nog een keer op. 'Totziens pap.' Zei ik en lied hem los. Met Lennie samen liepen we met onze koffers naar de lucht ballon toe. Ze vertelde hoe het er uit zag en al. Niet dat ik me iets er bij voor kon stellen. 'Wist je dat er meer dan 5 van zulke ballonnen zijn er komt er minstens eentje uit elke regio van de wereld om studenten op te halen en naar die ene school te brengen. Moet je dan na gaan hoe groot zoon school is!' Vertelde ze. Ver voor me op de grond zag ik een vosje in een vorm van een spirit die gemaakt was uit dansend vuur en lichtjes uit allerlij kleuren. Een flesje met rood achtig gekleurd spul viel ik het beestje neer waarnaar het weg rende de menigte in. 'Awh'

Het werd steets drukker en drukker in de rij dat we zelfs uit elkaar werden gedreven George liep heen en weer te ijs beren in me nek van paniek zo veel mensen. Ik werd helemaal samen gedrukt door de menigte me koffers kon ik goed vast houden. Ik kneep me ogen dicht en volgde de rest. Na een tijd was het rustiger geworden en kon ik me ogen weer openen. Voor me zag ik een bruine achtige wolk in een vorm van een paard met een menselijk boven lichaam. 'M-meneer.' Stotterde ik. 'Ah nachtkijker. Tassen mag u aan mij geven, die zet ik in het ruim. Bij de rest. Hij pakte me koffers en spullen aan en keek naar de lege kooi van George. 'Het is dat ik een Centaur ben en niet van opgesloten in een kooi hou maar anders had ieder ander je vriendje terug in die kooi gestopt.' Vertelde hij met zijn diepe stem en wees naar mijn nek waar George verstopt zat. 'Heb een Vijne reis mijn vriend.' Zei hij en draaide zijn gespierde en stevige lichaam om. Zijn hoeven klonken dof op de grond. 'Okee dit is het dan! Op naar binnen.' Zei ik tegen mezelf en zette een stap over de drempel heen in het vliegend schip.

De jongeren en andere leerlingen hadden plaats genomen en zich in genesteld in de verschillende coupes. Ik schoof voetje voor voetje over de vloer heen waar was de muur? Waar waren de deuren? Was er een kantiene? Vroeg ik me af ik had plots een schouder af toen ik op te tast aan het voelen was. 'Iiiiiieeeek kijk uit!!!' Gilde een meisje hoog en tikte mijn hand weg. 'Oh s-sorry.' Zei ik en boog me hoofd voor over en schuifelde verder met me voetjes over de grond heen. Ik werd weg geduwt en belande op de grond. 'Ben je blind ofzo! Snouwde een ander meisje. 'Nee daar is hij veelste knap voor moet je die schattige krulletjes zien.' Zei een stem als het geluid van een engel. Ik kroop over de grond heen weg van de groep en drukte me van de grond af. Ik keek recht in twee geelige ogen die gewoon gloeide en licht gaven. Een spitse snuit en een bek vol puntige tanden. Pluzige wangen en een dikke harige vacht. Twee sterke klauwen. Voor over gebogen met ene gromme rug op twee stevige poten gevolgd door een lange staart. 'He he he he Holy!?' Stotterde ik en sprijde me ogen. 'Gaat het? Trek je niet zo aan van die tutholas.' Zei het grommend tegen me het sprak ook nog!!! Ik stond op en rende langs het beest heen. Ik moest hier weg komen!!!! Als een gek rende ik tot dat ik weer tegen iets aan liep. 'Hoooh jongeman. Rustig.' Zei het en pakte me half vast het bekeek me alsof  hij me onderzocht. 'Mmmh fascinerend.' Zei hij enkel. 'Ga zitten in een coupe we stijgen zo op. Als je loopt terwijl hij op stijgt dan kan je lelijk vallen.' Zei de jongen bezorgt. Zijn stem klonk rustig en helder. Zijn zachte handen lieten me los en hielpen me overeind. 'Ga snel zitten over 5 minuten stijgen we op.' Zei hij iets strenger met nadruk op 5 mins en zitten. Ik knikte en liep weer verder een ander gang in. Achter mij hoorde ik hoe de jongen verschillende coupes sloot.

Voor me zag ik een lief vosje op de grond ik herinnerde me het vosje. Dat beestje was ook buiten op het grasveld. Ging het wel goed met dat beestje? Buiten kreeg het bijna een flesje tegen zich aan gegooid. Ik volgde het vos achtige gedaante het gedans van haar kleuren waren speels lila met paars en zwart met hier en daar een vonkje wit die er doorheen knetterde of sprong. Met me handen taste ik langs de muur tot dat ik de hendel van de deur te pakken had. Ik duwde, trok en schoof aan dat ding maar niks werkte. 'Alle houte splinters!!!' Schoot ik en schopte tegen de deur aan. *klik* hoorde ik gevolgd door gerol en geschuif. Ik taste weer en de deur voor me was weg. Daar zag ik het vosje op de bank zitten. Ik begroeten het beestje en deed alsof ik gewoon kon zien. Beetje lomp struikelde ik. 'Hehehe. Zag het afstapje niet.' Zei ik vlug en had de bank in me val al gevonden. Voorzichtig trok ik me jas uit. George begon te sissen en wiebelde met zijn staart in me nek. 'Wat is er George?' Vroeg ik en aaide me fretje. 'Is het ook je eerste keer?' Vroeg ik beleeft. 'Of... Of.' Stotterde ik en probeerde regelmatig te knipperen met me ogen en bijvoorbeeld om me heen te kijken. Ookal zal ik niks. Ik schoof mezelf op tot dat ik met me hand het raam voelde. Ik stoote me voet tegen een prullenbakken aan en begon er tegen aan te steunen met me voed en deed alsof ik uit het raam keek. 'Ben hier voor het eerst. Knus schip vind je niet.' Zei ik niet wetend hoe groot het eigenlijk was. 'Oh vergeet me voor te stellen. Ik ben Lu, Lu Toruka.' Zei ik en glimlachte naar het vosje.

first Year - The secrets from the Academy Jp7z87
Lysander yume - Bosmer, klasse oudste
'Iedereen de ruimtes in we gaan vertrekken.' riep ik door de gangen heen en keek in elke coupe en deed dan de deur dicht als deze open stond. er waren weer veel nieuwe leerlingen bij. elk jaar steets meer. ik zat hier al ruim 2 jaar op school en was benoemt tot klasse oudste. dat viel nog niet mee. iedereen in de gaten houden en naar bed brengen van je eigen afdeling. en dan nog die jongens die konstand naar de meisjes afdeling willen lopen. ik slaakte een zucht. jap dit werd weer van voor af aan de regeltjes goed in hun hoofdjes prenten. een jongen liep langs me heen. 'hey, als ik jouw was zou ik gaan blijven zitten. zei ik wilde hem beed pakken maar de jongen liep gewoon in een rap tempo verder. okee die ging ik echt niet achterna. ik deed me werk verder en zeu de nieuwe studenten gedag en sloot de deuren. sommige meisjes begonnen schattig te gillen toen ik weg was en riepen hoe knap ik eigenlijk wel niet was. stiekem gaf me dat een goed gevoel. misschien deed ik daarom dit rare klusje. plots kreeg ik een duw van achteren. ik draaide me om en ving mezelf nog net op door me anden te sprijden tegen de muur aan. 'wow!?' zei ik en keek naar de jongen die panikerig op de grond lag. 'hooho jongeman, rustig.' zei ik op ene camerende stem en knielde bijd e jognen neer en hielp hem recht op zitten. ik pakte zijn gezicht vast en keek in zijn doel loze ogen. 'Mmmh fascinerend.' zei ik vol verwondering. en bestuudeerde hem nog ene laatste keer door zijn hoofd naar links en rechts te draaien. 'Ga zitten in een coupe we stijgen zo op. Als je loopt terwijl hij op stijgt dan kan je lelijk vallen.' zei ik iets bezorgder en pakte zijn handen vast en trok hem nu echt voldig overeind tot dat hij stevig met bijden benen op de grond stond. 'Ga snel zitten over 5 minuten stijgen we op.'  zei ik strenger en lied de jongen los. ik sloot de coupee van de meisjes die mee stonden te kijken en liep naar de volgende deur toe.

first Year - The secrets from the Academy Ig97d5
Olivia gemstone
ik zat al een tijd in een coupe en luisterde naar mijn muziek met me koptelefoon op, toen de zappeling voor de tweede keer ging landen. een hele horde mensen liepen naar binnen toe over de gangen heen. ze babbelde allemaal heel luid en een paar jongens kwamen bij mij in de copee zitten. gelukkig waren ze rustig en stil maar voor dat ik te vroeg gejuigt had begonnen ze te klieren met snoepjes en bubbelgum. ik rolde met me ogen. net twee kleuters. moest drake niet er al zijn. bedacht ik me en stond op om de coupe te verlaten. op de gang stonden een aantal meisjes te babbelen over de jongens die net binnen waren gekomen en hoe knap ze wel niet waren met hun oh zo geweldige punt oren. 'stomme elven...' gromde ik en keek naar me mobiel om drake een smsje te sturen. *waar ben je draakje? zit al twee stations te wachten tot dat je naar de voorste coupe komt.* typete ik en drukte op verzenden. in me loopje stote ik een van de meiden aan. 'kijk uit leleijkert.' snouwde een iemand en keek me vol walging aan. ze had wit kort haar. naast haar stond een meisje met goude blonde haar als die van een engel. naast haar stond weer een kleiner meisje met piek zwart haar en knal bordex rode lippen. 'ik ben temisnten niet lelijk geboren zoals jullie afschuwelijke koppen.' mompelde ik en liep stug door. het meisje met de piek zwarte haren pakte me beed en rukte me telefoon uit me handen. 'AWWWHHH waar ben je draakje?!' zei ze kij hard en lied me mobiel aan de andere meiden zien. 'ze heeft ook nog eens een vriendje!!' lachte het meisje met het witte korte haar. 'hahahahahahaha die is nog leleijker dan haar.' lachte de griet met het piek zwarte haar. 'je weet wat ze zeggen soort zoekt soort.' gniffelde het angel achtige meisje. met het goud blonde haar. ze keek me heel mee levend aan alsof ze het zielig voor me vond. vervolgens veranderde die blik in een vieze gemene grin als die van een echte bitch. 'flikker toch op, wat boeit het jullie!! en hij si niet eens me vriend!' snouwede ik het meisje ontweek mijn hand die me mobieltje weilde terug pakken en scrolde verder naar boven. 'AWWH hij hoopte je te zien in de voorste coupe's wat schattuuug!!' zeiden ze in koor. 'hahaha zou ze weten dat dit de achterste coupee's zijn aangezien de zappeling tijdens de landing om gedraait heeft?' vroeg een van de meiden aan de ander terwijl ike r bij stond. 'hahaha ze is niet alleen lelijk maar ook erg dom!' lachte ze weer alle drie. ik trok een grumpy face en gritste me mobieltje uit haar handen. 'meis, weet inegeval dat je niet beter kan krijgen dan dat, asians blijven asians. en die zijn altijd van de lagere klassen dan wie dan ook.' zei het engel achtige meisje. 'zelfs lager dan half lingen?' vroeg het meisje met het witten haar. 'ja! tuurlijk, weet je dan niet dat alle asians halflingen zijn van nature? ze hebben hun bloed al vervuilt van begins af aan.' zei het meisje met de piek zwarte haren en keek me vol walging aan. 'dan zal ik maar uit mijn beurt blijven dadelijk vervuil ik jullie schone bloed ook nog!' zei ik bang makend en maakte een schijn beweging alsof ik hun wilde bijten. niet dat ik een vampier was maar dat hoefde hun niet te weten. in me oog hoeken zag ik hoe de een jongen met zijn hand naar de borst van het zart harige grietje greep. het meisje begon spontaan te gillen. en duwde de jongen in zijn rug. met een smakkerd belande hij op de grond. zijn schattige krulletjes veerde nog lichtjes mee. de jongen keek eerst heel wazig en doelloos naar het blonde meisje alsof hij mega dronken was en naar een engel staarde. vervoglens draaide hij zig om toen hij op ging staan en keek recht in de ogen van een zwart gekleden jongen. zijn ruige kapsel stak in de lucht net zo opvallend zoals zijn metale ketting aan zijn broek. damn als drake zo lekker ruig er uit zag had ik misschien nog getwijveld om met hem te daten. wacht wat? nee! drake is een vriend ik date niet met hem! boos liep ik bij het groepje vandaan langs de jongen heen die bang op de grond lag. even draaide de ruige jongen zijn gezicht mijn richting op. die paar miliseconden leken wel een eeuwigheid te duren. zijn ogen zo bruin net van koper, nee brons en dan met een goud randje aan de binnen en buitenkand.

ik liep de gang verder door tot het eind van de zappeling en maakte met een klap de deur van de coupee open. 'waarom zei je niet dat je hier zat!!' gromde ik naar de vuur rode vlammen zee die voor me zat. twee weken geleden had ik zijn haren geverft omdat ik wilde dat dat gebeurde. hij stribbelde enorm tegen omdat hij eht iets voor vrouwen vond. maar je weet ik krijg altijd mijn zin. en zoals ik al gedacht had gebeurde dat ook. drake zag er zo veel frisser en knapper uit dan die schagerinige kop die hij altijd had. ik had hem dat bevolen om dat te gaan doen speciaal voor zijn nieuwe school. verder was er niet echt een andere reden. toch? of... misschien... vond ik hem stiekem zo zelf ook best knapper. ik gooide me hand tas op zijn kruis. 'hier hou vast!' gromde ik naar hem. ik ging naast hem zitten en mompelde in mezelf. 'die stomme kut meiden, denken altijd dat ze beter zijn dan wie dan ook.' mompelde ik en ging onderuit zitten. nu pas zag ik dat er nog een meisje in de coupee zat en ze was mooi, en dan ook echt mooi en beeldschoon.... wacht.... nee...NEE! ik draaide me kop naar drake om met een vragende blik of het zijn vriendin was.


first Year - The secrets from the Academy Wumr1k
Josh Hatue -  werewolf
ik liep naar binnen toe met me handen in me zakken de gang was breed genoeg om met zijn drieen naast elkaar te kunnen lopen. en zo stonden er dus ook een paar meisjes in de gang te praten over... umh, weet ik veel meiden dingen. lang haar korte rokjes, gegiegel. echt niet mijn ding om mee om te gaan, geef mij maar boy's die met elkaar stoeien of elkaar uit dagen beetje van dat ruige spul.  

een van de meiden had dof zacht rose haar. en klonk niet zo vrolijk als de rest. in tegendeel zelfs ze was echt boos op iets. ze rukte iets uit de handen van het blonde meisje wat die anderen meiden waarschijnlijk van haar af gepakt hadden. ik balde me vuist en voelde de woeden op komen, ik wilde wat zegen. toen ze allerlij leelijke dingen over haar zijden. ik zette een stap naar voren in hun richting tot dat er plots een bruin harig jongetje er tussen in donderde. hij leek net een bang schaap, die krullen had hij al en dan die blik er bij was het helemaal af. ik keek toe met verbazing hoe de jongen op de grond werd geduwt door de twee hulpjes van die blonde griet. ik bukte lichtjes voor over en steunde op me knieen. 'Gaat het? Trek je niet zo aan van die tutholas.' zei ik en stak me hand vriendelijk uit. om hem overeind te helpen. de jongen keek me lijkbleek aan net alsof hij een spoom zag en zette het op een lopen. ik draaide me om en zag hoe de jongen al wankelend verder rende.

first Year - The secrets from the Academy 14t4lt2
mr. Yume - Bosmer: docent plantkunde, hoofd cervium
ik was buiten me tuintje aan het verzorgen en sprak even kort met de nimf, zij verzorgde me plantjes en bewaakte de plantenen kruiden kas. zodat er gene jongeren binnen zouden lopen en alles vernielde. een uil vloog over en kraaide gedag ik stak me hand op. het was madonna het hoofd van griffioen en docent in transformatie les. 'goedemorgen (achternaam, madonna)' zei ik en knikte. ik legde me harkje weg en liep verder over het grasveld heen ik bewerkte het klimop dat tegen het gebouw aan zat. deze klimop lied zig echt niet snoeien. ze noemde het ook wel eens duivelsklim. ik boog me naar de blaadjes toe en fluisterde tegen ze. 'zouden jullie de geheime deur willen versperren de nieuwe studenten mogen ze echt niet vinden. laat staan binnen komen. en arosus heeft laatst de roze struik gesnoeid zonder mijn toe stemming.' vertelde ik tegen de plantjes en liep weer van ze weg toen ik iemand naar me toe zag komen. het was mr. white het schoolhoofd. 'als een van die leerlingen van jouw afdeling ooit nog een keer in die kamer komt dan beloof ik je dat het de laaste keer is dat jouw familie of na bestaande ooit nog op deze school komen!' bedrijgde hij en wees met zijn vingertje richting mijn gezicht. 'begrepen meneer.' zei ik en maakte een sierlijke buiging. als meneer arosus die struik had laten staan dan was dat niet gebeurt.' vertelde ik en wilde langs ham heen lopen. 'het heeft niks met die roze struik te maken. je bent veelste open naar die leerlingen en dat moet echt minderen!' vervoglde hij. 'meneer YUME!' riep hij voor de duidelijk heid. ik stak me hand in de lucht terwijl ik weg gelopen was. 'zal beloven dat ik strenger ben.'


Laatst aangepast door Timeless op do dec 03 2015, 14:15; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

first Year - The secrets from the Academy Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy Emptydi dec 01 2015, 12:18

first Year - The secrets from the Academy 24y6634
eami -  Vastum infligit

ik was zo naar mezelf aan het staren dat ik schrok toen ik iets achter me hoorde. Me vossen oren draaide zich naar de deur toe. Waarna ook langzaam mijn gezicht volgde. Een jongen kwam al strompelend binnen. Hij zei iets over een afstapje. Ik bekeek de vloer en vroeg me af welk afstapje hij bedoelde. Het enige waar hij over had kunnen struikelen was mijn tas. Maar die lag niet eens in de buurt. Ik volgde het en bekeek hoe het ging zitten. Heel rustig bleef ik zitten. Me oren volgde het geluid van de jongen. Hij had krulletjes en punt oren. dit zag je niet in het werelddeel waar Simon vandaan kwam. Ik bleef de jongen volgen en glimlachen. Toen hij eindelijk zat ging ik verzitten en leunde op het tafeltje voor me meer naar hem toe. Dit was meer het vossen instinkt. flirten met de gene voor je. Ik deed het onbewust. Maar ja, vossen ding heh kom je niet makkelijk vanaf als het je instinkt is. De jongen keek eerst rond en knipperde veel. Zo hij iets in zijn ogen hebben? en waar keek hij naar?. Ik vond het best schattig. dus kroop nog iets dichter bij. Hij begon te vragen of het me eerste keer was. ik knikte. ‘’De  witte ballonen boven de coupes geven aan dat deze voor de eerste jaar is. die tweede en derde gaan meestal later. tenzij je een afdeling hoofd bent ofzo iets. zei ik terwijl ik nog iets dichterbij kroop over de tafel heen. Mijn shirtje viel open en me oren luisterde speels naar de jongen zijn ademhaling. Hij stootte zijn voet tegen de knal rode prullenbak onder de tafel. Ik gniffelde even en deed me hand voor me mond.. Misschien had ik liever door gehuild. Maar dan zou ik alleen maar elledig gaan voelen op het gemis van simon. Of dat ging ik straks wel in bed doen. Eerst vrienden maken en misschien wel meer regelen.. tjah vossen instinkt. Toen de jongen naar buiten staarde keek ik mee. Het viel me op dat hij eigenlijk meer naar de houden balken van het raam keek. Met een schuin hoofdje keek ik hem aan. Nu ik zo voorover hing had me staart de ruimte om terug te komen. Speels en wiebelend hing het onder me shirtje uit over me rokje. hij zei dat hij het een knus ship vond. Ik knikte. ‘’Heel knus’’ zei ik speels. Toen hij zich voorstelde stak hij niet zijn hand uit maar hij zei allen zijn naam terwijl hij naar buiten bleef staren. hij zie dat hij Lu, Lu Toruka heette. Het viel me op dat hij twee keer zijn voornaam zei wat super schattig klonk ‘’Luluu’’ piepte ik en me  staart zwiepte alle kanten op. ‘’lulu!’’ zong ik zachtjes en ging terug op de bank zitten.’’aangenaam ik ben Eami Kim’’ zei ik en zak me hand naar de jongen uit.

Na even gezeten te hebben. Zakte me blijheid eennorm. Me oortjes hingen slap langs me gezicht en me staartje lag levenloos achter me. Ik hees me benen op de  bank en sloeg me arme er rond om heen. Ik moest iets verzinnen m te zeggen. Anders ging ik zo huilen. Ik voelde me echt eenzaam zonder simon. ‘’welk klas denk jij te komen?’’ vroeg ik voorzichtig in de hoop dat hij wat ging zeggen. Ik sabbelende op me lip en voelde me ogen prikken.

first Year - The secrets from the Academy 14izuyw
Drake: Verto

met me mobiel in me handen sjockte ik als een dood persoon naar de lucht balloon. Ik zag hoe twee oude klasgenoten me vuil aan keken. Wat doet die moordenaar hier? ik dacht dat ze alleen zuivere en normale wezen hier lieten! weten ze wel wat hij gedaan heefT?'' fluisterde ze naar elkaar maar hard genoeg dat ik het zou kunnen horen. ik gromde lichtjes en keek ze boos aan. hierdoor stapte ze meteen en vluchtte een coupe binnen. Ik grijnsde even trots. Daar had ik dus niet echt last van. Ze blafde wel maar deden voor de rest echt niks. voor de rest leek het wel uitverkoop bij de primarkt.. het liep vol met mensen. het leken wel krielende mieren.. Nog bozer en geirriteerde stapte ik de zeppeling in. ineens trilde me mobiel. het was olivia ze wilde weten waar ik was. Ik zou het niet weten waar ik was. Maar toen kreeg ik nog een smsje dat ze voorin zat. ik keek beide kanten uit en dacht dat de linkerkant wel de voorkant kon zijn. hoe moest ik weten wat de voorkant was?. ik liep naar de voorste coupe. of de laatste.. het was teminste eentje die bijna. maar ook echt bijna leeg was. Er zat een meisje in met rode ogen en blond haar. ze zag er teminste rustig uit. En leek me niet dat ze zou gaan praten. Dat was dus de perfecte keuze om bij te gaan zitten. Ik lied me in de bank vallen en gooide em tas naast me neer. Ik pakte me mobiel. *ja ergens in een coupe!'* stuurde ik terug. Naar niet veel later kwam ze binnen. ze begon meteen te zeuren dat ik niks gezegt had dat ik hier zat. ''omdat ik net pas zit! moet je je smsjes maar lezen!'' snauwde ik terug. ik wilde mijn tas weg pakken maar voor ik dat kon doen klapte haar zware tas recht tussen me benen. ''aah!'' gromde ik boos en vloog overeind. ''houd die tas zelf bij!'' zei ik en duwde de tas terug in haar arme. Daarna bukte ik en piepte even. ''uurgh!'' jammerde ik. Ik lied me terug vallen en had al snel haar tas weer op me schoot. ze won gewoon altijd... Ik hoorde haar mompelen over allerlei meiden. Ik keek haar aan''weer ruzie gehad?' vroeg ik niet verbaast. 

ik keek van haar blik naar het meisje waar ze naar staarde. Ik zuchte als ze maar niet begn met pratne tegen haar!. 

Na even begonnen we op te stijgen. Ik keek naar buiten. Meteen vertrok me gezicht toen ik de boomtoppen zag. Ik schudde me hoofd en duwde me weg van het raam en keek meteen de andere kant op. ook daar kon ik de lucht zien. Slechte keuzen! heel slechte keuzen!'' sta op!'' gromde ik tegen Olivia ik wilde niet bij het raam zitten. Voor geen goud echt niet!. Ik gaf haar een zetje en kon uiteindelijk opstaan. Ik lied me naast de blonde meid op he bankje zakken. veilig weg van het raam. Ik dach echt even dat ik hier veilig zat. Maar toen begon het ding te bewegen. Ik greep de bank beet en zuchte, ''waarom moeten we nou vliegen!'' gromde ik super charerijnig.

Na even gezeten te hebben kwam er een vrouw vol vratten aangelopen .''snoep of eten?'' riep ze met een schelle stem. ''Kan je nie zwijgen?'' gromde ik naar haar en drukte me hand tegen me oren. om duidelijk te maken ik haar stem echt niet kon uit staan.


Laatst aangepast door Evilian op wo dec 02 2015, 09:00; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

first Year - The secrets from the Academy Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy Emptydi dec 01 2015, 18:52

first Year - The secrets from the Academy 20f7ucx
mellanie - vampire
ik zat helemaal alleen en daar was ik blij mee. al heel de rit van begin af aan liepen mensen voorbij alsof ik niet bestond. alsof deze coupe dicht zat of er gewoon helemaal niet was. stiekem deed het me toch een beetje pijn. dat mensen me niet op merkte of zagen tot dat de deur open ging. daar stond een jongen. het eerste wat me op viel was die rode kleur. zo rood als versbloed. ik likte kort me boven lip af en slikte even. ik had nog niks gedronken sinds vanochtend. en presies waneer ik net wilde ontbijten kwam er een vers levend wezen naar binnen. ik sloeg de vlap van mijn tas terug waar ik eerst me flesje wilde uit pakken. ik ging dat echt niet drinken in het openbaar! ik dook een beetje in een en keek verlegen naar de grond. de jongen zij niks en ging gewoon tegen over me zitten. waarom rook hij zo lekker? kwam dat omdat ik gewoon honger had of was dat wat anders? de jongen leek me even aan te kijken. snel keek ik weg uit zijn ogen en staarde uit het raam. niet naar hem kijken. zei ik tegen mezelf en slikte even. na enkele minuten kwam er een luid ruchtig meisje in de coupe binnen. en begon over dingen te zeuren. ze dumpte haar tas op de schoot ban de jongen. plots ging hij staan en bukte voor over ik schrok me rot en pakte de strip van mijn tas beed wat nog rond me schouder heen zat. met trillende ogen staarde ik naar het blote stukje lichaam. een hapje? Nee! niet doen. gespannen kneep ik me ogen dicht. en hield me adem in. ik voelde hoe de zitting naast me begon in te zakken. shit nee nee nee!! dacht ik geschrokken en deed langsaam me ogen open. en keek naar rechts. de jongen met het rode haar was naast me komen zitten! en niet zoo ver weg ook! ik schoof op dichter naar het raam en probeerde naar buiten te kijken. 'snoep of eten?' graste een oude afschuwelijke stem. ik naar de deur en zag een oud vrouwtje. dat was hoe dan ook een sterveling. ik sabbelde aan me lip en hield me zo veel mogelijk in. als ze nouw weg ging dan werd het vast wel minder die geur. hoopte ik en knabbelde steets meer aan me lip.

ik luisterde naar het stel dat aan het praten was. het meisje vertelde over snoepjes in de vorm van een ronde bal en wat het was en eigenlijk deed. ik kende die snoepjes, enkel kon ik ze nooit eten want dan zou ik hoog waarschijnlijk misselijk worden. en de laatste keer dat dat me over kwam was echt afschuwelijk! ik beed zo hard op me lip dat ik bloed begon te proefen. verdorie nu werd het helemaal erg. ik stond op en liep naar de deur. 'me-mevrouw.' piepte ik en stak me hand op dat ik ook iets wilde. 'heeft u p-soep.' vroeg ik heel zachtjes. ik kreeg een kommetje speciale warme soep het zag er uit als tomatien soep alleen hoefde je dit echt neit te eten als normaal mens zijnde. ik ging terug zitten en strukkelde eventjes over de voet heen van de jongen het ging echt bijna mis. 'oeeh!' piepte ik zachtjes en kon het nog net recht houden. ik ging vijlig zitten en roerde met me lepel door het kommetje heen en nam een nipje van me warme soep. ik voelde me ogen gewoon gloeien. uit schaamte deed ik ze dicht en genoot voor over gebogen van me soep.

first Year - The secrets from the Academy Ig97d5
Olivia gemstone
'hun zochten ruzie! daar kan ik neits aan doen. moeten ze maar niet aan me spullen komen!' vertelde ik licht geergerd en zocht me mobiel door naar informatie over de school maar de wifi werd steets slechter door het opsteigen van de zappeling. al gromment gooide ik me mobiel in de tas die ik weer bij drake op zijn schoot had gelegt. meteen vloog hijw eer vereind en duwde me een paar keer. 'sta op!' gromde hij  en wist tussen mij en de tafel uit te komen en tegen over het meisje te zitten. 'awh. scared dragon.' plaagde ik en trok een genietend gezichtje van hoe hij er als een angst haas bij zat. de deur ging open en het eerste wat ik zag waren snoepjes. 'omg jaaah!' zei ik en pakte de kleur ballen. ik kocht er twee. eentje gaf ik aan drake. 'deze ballen zijn echt leuk ze zeggen dat als je er op zuigt dat de kleur veranderd naar de groep waar je in verdeelt word.' legde ik uit. ik pakte die van mij uit en begon er op te sabbelen. 'kom op pak hem nou uit! ik wil het weten!' jammerde ik en gritste het snoeptje uit zijn mond en haalde het plastikje er van af. de ronde witte bal rijkte ik naar zijn mond toe. 'ja daag zelf eten ik ga je niet voeren!' zei ik toen hij naar me keek met zoon blik dat ik het maar in zijn mond moest stoppen. 'waarom meosten we noue vliegen.' vroeg drake schagerijnig. 'omdat jij ons niet kon brengen!' lachte ik plezierig. en deed een vogeltje na met me handen. die aan het vliegen was.

first Year - The secrets from the Academy 2ykm729
lu Toruka - bosmer/tovenaar
Lu lu!' riep ze. ik dook een beetje in elkaar. neeeee niet zij ook al!!! wat hebebn ze toch daar mee! dacht ik ligt beschaamt. 'Eami eami' zei ik expres terug. niet dat het goed klonk. ik zag dat ze haar pootje op tilde of iets ik boog een beetje tegelijkertijd dat ik knikte. 'aangenaam eami.' zei ik enkel maar pakte niet echt haar hand. vast. zoon groot risigo wilde ik niet lopen. ik had wel eens vaker mee gemaakt dat wat ik zag niet helemaal de werkelijkheid kon zijn.
'waar kom jij vandaan?' vroeg ik zachtjes. 'ik uit het bos. me pa is hout bewerker en meubel maker.' ik glimlachte en was eigenlijk wel benieuwt waar zij vandaan kwam of woonde. want een vosse meisje kwam je neit elke dag tegen.

na een tijdje was het stil. 'welke klas denk jij te komen?' vroeg ze. ik strekte me rug. 'klas? oh, ik heb em nog niet zo verdiept in de school dingen. ik umh... kon het niet echt op zoeken. en ik kende verder nog niemand in de buurt die daar ooit was heen geweest. tot dat ik deze brief kreeg!' vertelde ik trots en toverde een brief tevoorschijn met me handen. ik lie dhem zien aan het vossen meisje. 'maar maar wat voor klassen zijn er dan?' vroeg ik me af en begon lichtjes te wippen op mijn stoel. ik luisterde naar haar uitleg. 'oooh cool! hopelijk kom ik in die draken klas. dan word ik echt sterk! of of of in de grifioeen klas dan word ik mega slim en weet ik alles wat er teweten valt en kan ik alles ontwijken! oh oh oh! ik kan best redelijk dansen wile je zien?' vroeg ik en ging staan ik maakte wat dansmoves op de bank en sprong er van af en maakte een hip trust alles van me lichaam bewoog zo lekker vond ik het even gek doen en dansen. 'whoe! oh yea!' zei ik juigend en ging weer zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

first Year - The secrets from the Academy Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy Emptydi dec 01 2015, 21:47

first Year - The secrets from the Academy 2v1t0tj
Drake - Verto
Het meisje dat er zat bleef ook weg kijken. gelukkig zweeg ze!. 

Met me handen tegen me oren geklemt wachte ik tot de meiden klaar waren met iets te bestellen. Livia had twee ballen besteld. ze had me er eerst eentje aangegooit. waarna het nadere meisje tussen ons door wilde lopen. dit was eigenlijk het moment geweest waar ik normaal dat snoepgoed weg zou gooien. Maar precies toen maakte het vliegtoestel een hobbeltje en greep ik de bank vast. het meisje ging mega onhandig zitten. Even keek ik haar aan. WAren haar ogen net niet iets donkerder? agh.. net of het mij iets uit maakte. ineens gritste Olivia die bal uit me handne. Ik ha dhem net echt weg moeten gooien want had geen zin in snoep. ''Nee Livia!'' gromde ik toen de bal voor me hing. Echt als ze wilde dat ik dat ding ging eten moest ze het in me mond stoppen. En zoals ik al zei kende ze me te goed. 'ja daag zelf eten ik ga je niet voeren!' zei ze en keek me aan. Ik zuchte en wist dat ik dit toch niet ging winnen. Met tegenzin pakte ik die stomme bal aan en propte hem in mijn wang als een soort hamstertje. 'waarom meosten we noue vliegen.' kermde ik met me mond vol. meteen begon Olivia me te pesten en een vogeltje na te doen. ''Agh houd je kop man. Je bent gewoon jaloers dat jij niet kan vliegen!'' zei ik gromment maar me blik vertrok toen de zeppeling weer schok gaf,

first Year - The secrets from the Academy 2dwg2af
Leo -Arma

Ik zuchte en keek rond. okey denk dat het de 3de coupe was. ik slofte al waggelend door de schokkende en schommelde gang heen. Ik keek elke coupee in maar kon niemand herkenen. En me tas ook niet. het maakte niet uit welke kant ik ook heen liep. Na even viel ik bijna een coupe binnen met 3 meiden. eentje had goud blond haar de andere kort zwart en nog eentje. Ik zuchte en stompelde hun coupee weer uit. Waar was die tas! daar zat het boekje van suus in.. Me mobiel eingelijk alles!

first Year - The secrets from the Academy Hrbz4j
Cat -Miscere

Ik kwam bij een jognen te zitten met een koptelefoon op. hij bleef maar mee dansen dat ik hem geven moment echt niet meer uit kon staan. Als hij heel de reis dit bleef doen zou ik hem hoogpersoonlijk leeg zuigen...


zijn bloed dan.!


first Year - The secrets from the Academy 2dui3gj
bee - hominis

*danst en maakt cat gek*


Laatst aangepast door Evilian op wo dec 02 2015, 08:58; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

first Year - The secrets from the Academy Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy Emptydi dec 01 2015, 22:32

first Year - The secrets from the Academy Wumr1k
Josh Hatue -  werewolf
ik liep door de gangen opzoek naar een leege coupe, of iets waar jognens zaten. ik liep langs een deur en stapte achteruit om er nogmaals in te kijken. okee. de kamer was leeg... behalven dan, dat er een tas in stond. een oudewetse lere tas. voorzichtig opende ik de deur en keek rond. echt ik sweer deze coupe was leeg. temisnten... vanw at ik kon zien dat het leeg was. en geesten bestaan niet! en onzichtbaar kan je niet worden. 'h-e hallo?' zei ik toch maar twijvelig. het zappeling bewoog hevig. ik schrok me tepletter en greep de deur kozijnen vast. 'wat denk je wel niet josh! spoken bestaan niet! hahahah meot je mij zien. praten tegen mezelf.' lachte ik me eigen angst weg en pakte de lere schouder tas op. deze deed ik om. snel draaide ik me om alsof ik het gevoel had dat ik bespioneert werd. nu zag ik pas dat ik de hele deur plint aan gort had geduwt en geknepen. 'holy!' zei ik geschrokken en kek naar me eigen handen. ze zagen er nog menselijk uit maar de power was duidelijk anders. snel liep ik de coupe uit en sjokte over de gangen heen. weer kwam ik die groep tutholas tegen.... en een even blonde jongen als dat meisje. ze giegelde weer met zijn drieen en wezen naar de blonde jongen die telkens aan het rond kijken was in andere coupe's. 'kijk hij is zoo schattug!' gniffelde een van de meisjes en pakte haar eigen wangen vast en deed voor hoe baby achtig ze waren.

first Year - The secrets from the Academy 2d94d8n
setto
'riven ga toch zitten.' smeekte ik en keek op naar hem. hij stond voor de deur als een soort van lijfwacht. ik zette me thee kopje neer en zuchte. 'nee, dadelijk komt er iemand binnen. wie weet wat de andere studenten van je willen. ik heb je vader belooft om je vijlig naar de school te brengen.' legde riven serieus uit en keek nog eens uit het raampje van de deur. ik pakte me kopje weer vast en nam een nipje van mijn thee. 'maar ik wil dat je naast me komt zitten...' ging ik verder. me ogen dwaalde af naar het hete water in me kopje en het zakje dat kringetjes achter lied in de thee. riven draaide zijn hoofd om. 'uw vijligheid gaat voor meneer crystal.' zei hij en rechte zijn rug. ik tikte naast me op de bank. 'niet als ik je ontsla. dan kun je niks meer. ik wil dat je naast me zit dat is veel gezelliger.' bleef ik vol houden. riven zuchte en lied de deur los. met moeite kwam hij naast me zitten. nogsteets bleef hij naar de deur kijken. maar hij zat teminsten.

first Year - The secrets from the Academy Ig97d5
Olivia gemstone
'goed zo draakje!' zei ik vertroetelend en aaide door zijn vlam rode haren heen. 'wat heb je aan vloegen als je het niet eens kan!' lachte ik plezierig en aaide nog meer door zijn haren heen. 'hahhahahaah awwwh, arme drakey.' gniffelde ik en gaf heme en soort van losse knuffel. ik ging weer met me rug tegen de leuneing aan zitten en bleef glimlachend naar drake staren. 'neit op kouwen he!' plaagde ik. ik deed em mond open en me ogen dicht. 'welke kleur is hij! welke kleur!' vroeg ik nieuwschierig.

'kom nu jij je mond open drake! ik wil die van jouw zien!' vroeg ik. op dat moment bwoog de zappeling nog meer zo erg dat ik tegen de deur aan worpen werd. het meisje schuin tegen over me lag haast over drake zijn schoot heen. inklusief haar soep. snel pakte ze een zakdoekje en probeerde zijn kleding schoon te krijgen.'oh het spijt me zo.' bleef ze herhaldelijk zeggen. net als het woordje: sorry. ik draaide met me ogen en keek toe hoe het meissje zo even bezig was tot drake zijn grootste ergenis zou komen. ik duwde drake terug en pakte me toverstok. 'hey draakje, ze bedoelt het goed!' gromde ik en swaaide zachtjes met me stokjevervolgens vluisterde ik een magisch woordje drake begon lichtjes te vliegen in de lucht oeh you evil writer!! <3 en zijn kleding werd weer schoon. het rode spul begelijde ik naar de kom toe zodat het er weer in zat. 'zo done.' verklaarde ik goed keurend en knikte trots.

first Year - The secrets from the Academy 20f7ucx
mellanie - vampire
ik luisterde naar het gesprek en keek naar de ballentjes. bijden waren ze anders van kleur die ballen waren altijd willenkeurig. net als elk snoepgoed. ik tilde me soep van de tafel af en hield het vast en begon er aan te drinken. de grond onder me bewoog echt te veel en zo plots dat ik een kant werd op geworpen net als het andere meisje en jongen. ik zag in slow mation hoe me soep over de jongen heen belande en ikzelf er achteraanvloog tot dat ik tegen hem aan lag. meteen pakte ik me zakdoek uit me tas en probeerde het schoon te krijgen. maar hoe meer ik aan hem zat en de geur rook hoe ergen mijn lust werd. 'het spijd me. sorry, sorry sorry.' smeekte ik en bleef poetsen.


Laatst aangepast door Timeless op di dec 01 2015, 23:01; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

first Year - The secrets from the Academy Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy Emptydi dec 01 2015, 23:00

first Year - The secrets from the Academy 2dwg2af
Leo -Arma

Ik luisterde even naar wat de krijgen zeiden. Ze wezen een deden mr wangen na. Byebye zelfvertrouwen... Ik had mr zelf weer recht gekregen k een liep verder. Ik passeerde een jongen. Even dacht ik dat hij mijn tas had. Maar dat kon niet!. Want dat zou toch raad zijn?. Nee er waren vast meer jongens met een lere tas!. I liep dit tot ik bij een coupé kwam maar de deur kozijn bijna uit gebroken was. Ik slikte. Nee dit had ik niet eerder gezien. Dat weet ik zeker!. Tien ik mee weet draaide was het eerste wat ik zag een groot gespierde borstkas. "Vind je dit normaal?" gromde en man. Langzaam kerk ik omhoog. Het was een centaur. "Het slopen van school eigendom is ten strengste verboden!" bulderde hij. Wacht? Hij mens echt wat hij zei!. Hoe kon ik dit nou slopen. Kom op ooit mijn buik gezien of mijn kippen armpjes!. Ik zei niks in de hoop dat hij begrip dat ik het niet gedaan had. "We zien op school werk bekijken wat weer met je doen!" gromde hij echt boos. Ik lief mr hoofd zaken. Dit meende je niet!!. Toen hij klaar was meer een preek geven draaide hij om. "Als ik jou hof nog een keert op de gangen zie zaak het je zuur komen te staan" ik knikte terughoudend.

Ik besloot mee zoektocht naar me tas maar even door te zetten. Zomer trad was ik helemaal niks!. Ik waggelde nog een paar coupé terug. Het ging goed. Ik liep recht. Een had bijna alle coupé gehad. (Misschien loopt hij Josh nog mals tegen het lijf maar dat heeft meneer waar hoofd niet door) ik had te vroeg gejuigd met daar alles goed ging en ik makkelijk liep. Heb jr ooit in een trein gelopen.. Moet je indelen hout dat is in een vliegende trein een dan mij p meer mijn evenwicht een handigheid. Ja je kan het je al voorstellen. Met een grote swiep van de zeppelin voor ik uit evenwicht tegen de deur aan. Mr raad het nooit. Deze deur sprong open. Ik viel languit op de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

first Year - The secrets from the Academy Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy Emptydi dec 01 2015, 23:18

first Year - The secrets from the Academy 2d94d8n
setto
ik werd half tegen riven aan gedrukt en mijn kopje viel om. riven pakte me uit een reflectie beed zodat ik me niet zou verbranden aan het hete water. 'gaat het?' vroeg hij. ik keek recht in zijn ogen mijn neus raakte bijna die van hem. ik knikte zachtjes. 'jah,' op dat moment viel de deur open en belande een jongen met een vlinke klap voor onze voeten op de grond. riven stond in een draai op en greep zijn zwaarden uit zijn scheden en stond klaar om hem te onthooften. 'RIVEN!' gilde ik en pakte zijn hand beed. ik kon hem nog net tegen houden of deze jongenman was een kopje kleiner. Zijn bijden zwaarden zaten gekruislinks over kil heen van de jongen vreemdeling, zonder het zijn huid te snijden. riven staarde nors voor zig uit. hij trok de zwaarde met moeite uit de grond van de jongen zijn kill af en lied zijn zwaarden weer in de scheden glijden wat een snijdend geluid gaf. riven knielde neer en wees met twee vingers van zijn ogen naar de jongen zijn ogen. 'ik hou je in de gaten.' zei hij serieus en ging weer zitten op de bank. ik stond ook op en bukte voor over (leo ligt met rug op de grond) mijn haren hingen naar beneden. ik kon recht in de vreemdeling zijn gezichtje kijken alleen dan ondersteboven. 'hey.' zei ik vriendelijk en glimlachte vrolijk. 'ik ben setto crystal.' zei ik netjes en stak mijn hand naar hem uit om de vreemdeling te begroeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

first Year - The secrets from the Academy Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy Emptywo dec 02 2015, 09:44

first Year - The secrets from the Academy 2dwg2af
Leo -Arma
Langzaam deed ik mr ogen open na de val. Ik staarde naar het dak. Niet alleen dat twee zwaarden stonden haast in mijn nek geboord. Ik die niet eend te zuchten een te ademen. Ik bleef de jongen aan de andere kant van de zwaarden aanstaren. Zonder mr blik van hem kwijt te raken. Even schoof mee leven voorbij. Maar een andere jongen hield hem tegen. Het was een blonde jongen met helder blauwe sprekende ogen. . zijn haar kribbelde mijn gezicht. Maar nog steeds probeerde ik de andere jongen in de kamer met twee zwaarden in de gaten te houden. 'Setto'  was het enige wat ik hoorde. dit trok me uit me trans naar de jongen met zwaarden. Ik glimlachte moeizaam. ''Leo straatman'' zei ik zachtjes. Na even gelegen te hebben  draaide ik me naar de bank om mezelf omhoog te krijgen. Me oog wenkte niet af van van de andere jongen. Langzaam kroop ik de bank op. precies toen ik zat liep die centaur langs. hij boog naar De blonde jongen. Waarna hij zich naar mij wenkte en me een smerige blik toe wenden. Ik slikte. WAT HAD IK FOUT GEDAAN!... Ik blies me wangen.. Quin kwam ineens uit mijn coupsion zetten en ging op tafel zitten. langzaam liep ze naar de blonden jongen toe


first Year - The secrets from the Academy 2v1t0tj
Drake - Verto
Olivia deed haar mond open een lied zien welke kleur het was. "Geel" zuchtte ik. Olivia kennende wilde ze nu weten van de mijne. Het balletje rolde tussen mr tranen wat een hek zoete smaak achter lied. Als ik ergens een hekel aan had was het wel zoetigheid. "Kijk dan!." snauwde ik met me mond open. En die zoete snoep bal tussen me tanden. Het klonk meer als. Gijg, he. Omdat op deze manier, ik een aantal klanken niet kon zeggen. Ineens maakte het vliegtuig er een grote hobbel. Naar me hoorde ik iets vallen. Daarna goed er iemand hek hard "riven". Ik wilde er wat van zeggen want in deze omgeving werd ik steeds meer opgefokt. Want ik voelde me hier alles behalve fijn. Dit niet fijne geboren werd maar al te goed gestimuleerde toen ik voelde daar Olivia haar trad weer tegen mee krijg aan groot had. " hey!! " Riep ik boos een keek naar benede. Het was alleen geen tas. Het was het meisje die over me schoot lag. Niet alleen dat.. Mij broek begon natter aan te voelen. "Wtf!" snauwde ik. Ik duwde haar van me af. Ze bleef sorry zeggen. "Onhandig kut wijf!" snauwde ik boos een duwde steeds haar hand weg die me schoon probeerde te krijgen. Voor ik meer kon zeggen voelde ik de bank ander mee vandoor gaan. Mee ogen werden groter. "Zat me neer Livia!!!" jammerde ik met grote ogen. Ik greep de rand van het deur konijn beet een probeerde me zelf terug naar de grond te krijgen. "Livia!!" piepte ik. Me handen trilde terwijl ik in de lucht bleef hangen. Olivia maakte me broek schoon. Toen alles schoon was kerk ik gaat aan. "Livia zet me neer dan!" ze was nog niet klaar ik zweefde nog!  "Livia!!!"

first Year - The secrets from the Academy 24y6634
eami -  Vastum infligit
Ik lachte met neer hand voor mr mond toen hij mij naam ook twee keer probeerde te zeggen. "Zonder de 'I' kan het veel" grapte ik zachtjes. "Eameam!" zei ik hem voor. Ik wipte op me spreek hem en weer. Hij stelde zich verder voor met wat hij was een waar hij vandaan kwam. Met een schijn kopje luisterde ik naar zijn stem. "Ik heb laatste tijd onder de mensen gewoond." zo ik zachtjes een dacht meteen aan Simon. Me hoofd zakte. Een stilte sloop de coupé binnen. .me blijheid zakte eennorm. Me oortjes hingen slap langs me gezicht en me staartje lag levenloos achter me. Ik hees me benen op de  bank en sloeg me arme er rond om heen. Ik moest iets verzinnen m te zeggen. Anders ging ik zo huilen. Ik voelde me echt eenzaam zonder simon. ‘’welk klas denk jij te komen?’’ vroeg ik voorzichtig. Hij reageerde gelukkig een vertelde dat hij niks wist op de brief na. Ik gniffelde. " er zijn 5 klassen Phoenix 
Deze zijn heel positief een leren alles rond schoonheid een zo. De kleuren die bij die klas hoort zijn Rood, goud dan heb je Wyvern de groep wat ze zeker weten geen ruzie mee moet krijgen. Ze worden gezien als de krachtigste van de school. Maar ze zijn erg zelf verzekert, hebberig enzo. Bij deze klas horen de kleuren paars en Zwart. Dan heb jr de klas voor de leerlingen Griffioen. Vaak leren die gewoon het beste de neefjes van de school bij deze horen de kleuren bruin, blauw. Kealky horen de zuivere een pure leerlingen. Denk niet veel interessant over te zeggen. De kleuren zijn: turkwase en wit. Een als laatste de zwakke groep. Waarin die er nog steeds is aanval ik niet. Duur het Cervum. Ik hoop voor je dat je daar niet in komt." vertelde ik bij die laatste lied ik expres de kleur weg. Daarna reageerde Lu zo vrolijk hij begin te dansen een rek te doen. Ik gniffelde zachtjes. "Daar zullen we dan merken bij de klassen indeling. Iedereen krijgt dan een steentje. Dit verkleurd naar de groep waar je in hoord. Een er komt een dier in. Een Phoenix draak griffioen zeewezen" somde ik op. Weer vergat ik expres het hert.


Laatst aangepast door Evilian op do dec 03 2015, 14:10; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

first Year - The secrets from the Academy Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy Emptywo dec 02 2015, 15:04

first Year - The secrets from the Academy Jzhe86
Olivia gemstone - Tovenaar
'GEEL!? no way!' zei ik en kouwde teleurgesteld op me bal. ik keek naar drake zijn bal. 'die van jouw is blauw.' lachte ik. 'inklusief je tong! hahahahaha' lachte ik en wees met me vinger naar zijn mond.

'oh hahah, oeps had niet door dat je nog sweefde hihi. hoe werkte dit ookalweer?' zei ik expres zodat drake dacht dat ik niet wist wat ik moest doen om hem weer te laten landen. 'misschieeeen dit?' zei ik en swaaide zachtjes met me toverstaf. nu begon drake tegen het plavon aan te vliegen en door de coupee heen. *BONK BONK* klonk er ik keek opzij en drake viel met ene klap naar beneden toe. shit het was een van de klasse oudste. hij schoof de deur open en deed zijn armen over elkaar heen. 'geen mage of anderen dingen in de zappeling alsjeblieft.' zei hij streng en keek van mij naar drake. 'leuk stel zijn jullie.' zei hij met een grin op zijn gezicht. 'we gaan zo landen.' vertelde hij en sloot de deur. 'HOORDE je dat drake!!! net als die kut wijven! die zijden ook al dat je me vriendje was!' jammerde ik een beetje snauwend.

first Year - The secrets from the Academy 2m4oweh
mellanie - vampire
'het ging per ongelijk.' zei ik zachtjes en trok en pruilipje. ik keek toe hoe het meisje hoe ze alles schoon maakte en de jognen lied zweven. ik was in een hoekje gekropen en keek toe. toen hij zo aan het gillen en vastgrijpen was begon ik zachtjes te giegelen. dat zag er zo schattug uit. 'kun je hem ook laten koppeltej duiken?' vroeg ik zachtjes en ze deed het nog ook. dit was echt geweldig. maar me honger kroop weer lichtjes omhoog ookal had ik deels gegeten. de rest was over de jongen heen gegaan. er kwam een andere man binnen en ik bleef stilletjes en was blij dat we zometeen gingen lande.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

first Year - The secrets from the Academy Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy Emptywo dec 02 2015, 15:23

first Year - The secrets from the Academy 2v1t0tj
Drake - Verto
Ik schudde heftig mijn hoofd. Die blik van haar... Het sprak boek delen. Met alle gemak vloog ik tegen het dak aan. "Ahh Jesus Livia!! Zet mee neer!" jammerde ik een probeerde het kozijn beet te grijpen. Maar voor mij vingers het hout aan raakte vloog ik de andere kant op. "Oefh!" ineens hoorde ik die meid iets zeggen over een koppeltje Duikelen. Zo gezegt... Ze gedoken."oliviaaaa!" gilde ik echt hard. Met zo hard als de klap daarna was. De klap naar de grond was pijnlijk maar wat was ik blij dat ik met beide voeten een handen een bij.. terug op de vloer lag. Ik kon de vloer wel knuffelen. Mr wacht weer vlogen nog steeds!!. Mee ogen werden groter. Toen iemand zei dat weer bijna gingen landen hapte ik op gelicht naar adem. Ik kon de man wel zoenen!. En dat hoor je mij echt niet snel zeggen.. Ik kroop terug op de bank een luisterde naar Olivias gekerm dat weer iemand zei dat we een stelletje waren. "Dan moet je toch aardiger zijn! Want op deze manier zal iemand voor je vallen!" snauwde ik nog boos van haar actie. Ik meende het niet. Olivia betekende echt veel voor mij. Misschien te veel. Maar ze was mijn beste maat. Die vriendschap ging ik niet verpesten. Ze was ook de enige die me kende van voor het voorval met mijn ouders zelfs al voor het ongeluk met mij broer. Ze was dus de enige die wist dat ik min gegrom niet verkeerd bedoelde.

Toen we aan het landen waren had ik mezelf in de bank gedrukt. Het blauwe snoepje had ik al stuk gebeten. Het zou wat zijn als ik echt in kealky kwam.. Zeker NS de uitleg die Olivia mee al eerder gegeven had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

first Year - The secrets from the Academy Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy Emptywo dec 02 2015, 15:56

first Year - The secrets from the Academy 1zc0fb4
Setto Crystal - Highelf
'Hallo Straatman.' Zei ik en glimlachte vriendelijk met gesloten oogjes. Ik strekte me rug en ging weer op de bank zitten met me ene been over de anderen heen. Ik zat nog net geen mintuut of er kwam een pluizig beestje op tegel springen. Riven greep gelijk naar zijn zwaart toe. 'Me heer achteruit!' Zei riven scherp. 'Rustig het is maar een (noemt wetenschappelijke naam op van het beest) het is nog een jong beestje he?' Vroeg ik en keek aandachtig naar het konijn achtige eenhorn dat rustig naar me toe kroop. 'Ook die zijn gevaarlijk me heer, kijk naar die Hoorn!' Bleef riven vol houden. Ik wuifde riven weg. 'Het is maar een dwerg konijntje. Dat zie je aan de pluizige staart.' Vertelde ik. Ik pakte me lepeltje van de tafel en hield het naar het beestje op, om te kijken wat het er mee deed. 'Is het een jongentje?' Vroeg ik twijfelend. Ik pakte het beestje op en bekeek het aandachtig. Zijn beentjes begonnen heen en weer te spartelen. 'Me heer!' Riep riven. 'Noem me setto. We zijn bijna op school. Wat moeten die medenstudentrn wel niet denken?' Vroeg ik neutraal en keek naar riven. Het konijntje spartelde nog meer en sprong uit me handen. Het belande op de tafel en rende een richting uit. 'Ooh nee!! Meneer de bunnycorn.' Riep ik en wilde hem vast grijpen maar het was me te slim af. 'Awh, het spijd me zo verschrikkelijk van uw. (Noemt wetenschappelijk naam op)' zei ik getreurd en keek Straatman schuldig aan.

Josh
Ik liep nog altijd over de gang heen met me handen in me zakken. Voor de verandering zag ik inenen een mini beestje. Ik kantelde me hoofd en keek het aan. 'Wat de hel ben jij?' Vroeg ik en liep naar het beestje toe dat helemaal inelkaarngedoken zat. Ik pakte het beed en hield het als een konijntje tegen me aan. 'Je lijkt wel een neushoorn allen dan pluizig en klein.' Gniffelde ik. 'Gaat goed vandaag. Eerst een extera tas en nu een vukking pluizige neushorntje.' Ik liep met het beest verder de gang over in de richting van de klassen oudste. (Loopt langs coupe van seth.)

first Year - The secrets from the Academy Jzhe86
Olivia gemstone - Tovenaar
Als twee meisjes zaten we te giegelen om het gegil en gesmeek van drake.

'WAT?! Aardiger? Wie geeft jouw elke kerst een kadoutje!!!' Piepte ik beledigt. 'En wie maakt een lekkere taart voor je verjaardag. En wie zorgde er voor je toen je aan het vervellen was? En nieuwe schubjes kreeg?!' Jammerde ik. 'Jij krijgt geen kadoutje meer met kerst!' Driegde ik. En ik was nog wel bijna klaar met die sjaal!!! Dacht ik boos. 'Misschien misschien, wil ik helemaal niet jouw vriendinnetje zijn! Ik krijg nooit een kadoutje van je. En en... En je bent niet eens knap.' Zei ik uit boosheid. En pakte me tas van de bank af om hier snel weg te gaan voordat ik hem ging betoveren voor zijn belediging. Als er hier niet iemand aardig was dan was het drake wel. Die dingen van vroeger kon je niet voor eeuwig als moesje gebruiken. Dacht ik over drake in me hele leven dat ik hem kende had ik maar een kadoutje gekregen en dat was nog wel het idee van zijn oma ze zij dat het van drake was. Die ene keer kon ik me nog goed herinneren.

flashback begin pubertijd:
'Oma oma oma!!! Drake!! Kom zitten kom zitten!' Riep ik met me kinder stemmetje. Ik rende naar de grote kerstboom toe die we verzierd hadden met papieren kerstballen die we de hele middag getekend hadden. Zijn ouders hadden niet genoeg geld voor echte ballen en die boom hadden we ergens uit het bos vandaan. Ik ging op het kleed zitten bij de boom op me knietjes. 'Drakeeee! Schiet op!! Kom nouw!' Jammerde ik. Drake slofte langsaam naar de bank toe. 'De kerst man is langs geweest! Kijk allemaal kadoutjes~' ik pakte een kadoutje op en gaf het aan drake. Jouw naam staat er op.' Zei ik lief en glimlachte. Het was een best wel groot pakje. Ik ging naast hem zitten op de bank en wipte heen en weer. 'Maak open maak open.' Riep ik entausjast. Drake maakte met moeite het kadoutje open en haalde de knuffeldraak er uit. 'Awwh is hij niet lief.' Ik sprong weer naar de kerstboom en pakte weer een kadoutje dit keer voor drake zijn oma. Ik had een mooie arm band gemaakt van touwtjes en schelpjes.  

Toen de kadoutjes gedaan waren zei de oma van drake dat achter de boom nog een kadoutje lag. Ik keek vragend op. Kadoutje? Nog een? Maar ik had er maar twee gemaakt? Dacht ik en zocht achter de boom daar lag een heel klein doosje met ene mooie kond er omheen. Ik keek de oma van drake vragend aan. 'Wat staat er op meis.' Vroeg de oma. Ik las het kaartje. 'Olivia.' Las ik op en keek verbaast naar het kadoutje. 'Nou! Dan is hij vast van jouw. Pak hem maar uit.' Zei de oma van drake en wenkte dat ik hem open moest maken. Voorzichtig trok ik de strik er af. Een silver geglim scheen in me ogen. Het was een prachtige haar clib! In een vorm van een strikje. Ik haalde hem er uit en hield hem in de lucht. 'Awwwh wat mooi!' Gilde ik en deed hem gelijk in me haren. 'Maar ik ben helemaal niet lief geweest.' Piepte ik en keek rond. De oma van drake knipoogde en tikte met haar hoofd in de richting van drake. Mijn ogen werden groter en groter. In een duik vlucht sprong ik naar drake en omhelsde hem in een dikke knuffel. 'Awwwh dankje dankje dankje!!' Zei ik herhaaldelijk en lied hem voorlopig niet meer los.


first Year - The secrets from the Academy 2ufaxwx
lu Toruka - bosmer/tovenaar
'mensen? heb gehoort dat ze zwaar zijn en lopen als olivanten!' merkte ik op en ging recht op zitten. 'me vader zegt dat de mens net een draak is hebzucht in goud en juwelen.' vervolgde ik en aaide me kleine fredje. die bang aan het worden was van het hobbelende zeeschip.

ik luisterde naar haar uitleg en probeerde het voor me te stellen. maar de helft van de wezens kende ik niet eens. laat staan dat ik wist hoe ze er uit zagen. de grond onder me voeten begon te trillen en stond op gegeven moment stil. 'whoeeeeoohoo we zijn er!' gilde ik en stond op ik pakte me tas en liep naar de deur. 'kom, kom, we gaan naar buiten!' riep ik en liep per ongelijk de verkeerde kant op. dat merkte ik al snel toen ik overlopen werd door studenten. ik pakte de staard van eami vast en trok haar naar me toe vervolgens omarmde ik haar. 'weeh! zo druk!' piepte ik en sloot me ogen. aan alle kanten werd ik geplat en gedrukt of heen en weer geschud. meerdere mensen stonden op me tenen. en het lawaai was enorm. ik haakte me arm in die van haar en probeerde te lopen met destroom mee.


Laatst aangepast door Timeless op wo dec 02 2015, 18:30; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

first Year - The secrets from the Academy Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy Emptywo dec 02 2015, 16:38

first Year - The secrets from the Academy 2dwg2af
Leo -Arma
Me ogen werden groter  toen de andere jongen qiun aan probeerde te vallen. gelukkig hield die andere hem tegen ''Rustig het is maar een lepus deer, het is nog een jong beestje he'' Ik knikte zachtjes. op zijn beide opmerkingen. het was waar ze was maar 4 maanden oud en het was een lepus deer. so er tegen in gaan hoefde niet. voor ik het wist had hij Qiun opgepakt en probeerde haar te bekijken ik schudde me hoofd. Maar voor ik iets kon zegggen schoot hij er vandoor. Ik wilde ook opstaan en achter hem aan lopen maar Qiun was te snel. Ze schoot door de gangen heen en verdween uit zicht. Ik wilde er achteraan lopen maar ik zag de centaur lopen hij draaide langzaam zijn hoofd om en keek me streng aan. Jah nu was ik dus alles kwijt. Ik liep terug ne lied me op de bnak zakken. Ik keek de jongen aan. een reactie kreeg hij niet echt terug. Ik had geen zin om te pratne. eerst me tas toen op me donder gekregen voor iets wat ik niet gedaan had, toen bijna vermoord en daarn werd Quin bijna vermoord en nu is ze nog weg ook!. Waarom kan ik nou voo niks zorgen. in me oog hoek zak ik die jongen langs lopen met de zelfde soort tas als ik had. Ik stond op. hem had ik al vaker gezien misschien kon hij helpen of hij had wat gezien. Maar toen ik naar de deur liep stond die centaur er. HEILD DIE GAST ME IN DE GATNE OFZO!. Ik blies me al bolle wngen nogverder op en draaide me om naar de ander twee. verslagen lied ik me in de bank vallen. 

Na even in verslagenheid ne stilte gezeten te hebben voelde ik de zeppeling dalen. Ik lied me hoofd zakken en stond op toen we geland waren. We waren de een na voorste coupe dus mochten als eerste weg. Ik slofte ede zeppeling uit meteen werd ik warm onthaald door me beste maat de centaur. deze dag was de kutste tot nu toe!.

first Year - The secrets from the Academy 2v1t0tj
Drake: Verto

''DAar heb ik toch nooit om gevraagt! je weet dat ik dat niet leuk vind!' Loog ik. Ze stond op en liep weg. ''Livia'' zei ik en sprong omhoog. alleen de zeppeling raakte de grond en van schrik sprong ik het kozijn in. Ik lied me hoofd zakken toen ik haar weg zag lopen. Ik gritste me tas van de bank af en al grommend in mezelf liep ik de coupee uit. Ik stopte en draaide me om naar die blonden meid. ''Jij zwijgt hier over!'' snauwde ik naar haar toe.

Ik liep de stoet na tot in het kasteel. Daar stonden we te wachten tot er iets gebeurde. De mensen rond me heen waren zo irritant.

first Year - The secrets from the Academy 2dui3gj
Minseok -hominis

Ik stapte de voupee uit en had nu pas door hoe boos die meid eigenlijk was op mijn dansactie de hele reis. het maakte me echt niks uit. Ik stak me tong naar haar uit en hobbelde naar de zaal waar we een voor een onze steen zouden krijgen. En dan zouden we zien welke klas we zaten en blahdieblah. 

Ik deed me gitaar tas nog een keer goed op me rug en ging tegen de muur aan staan. Ik scande de groep op leuke mieden. Vooral sexy lichamen waren van belang. Me oog viel op een meid met zalmroze haar. Ze stond vrij allen. Ik grijnsde. ''jackpot'' ik liep op haar af. ''hey'' zei ik en glimlachte.


first Year - The secrets from the Academy Hrbz4j
cat -miscere

Die jongen was eindelijk weg en ik renden door de zeppeling heen. Ik was zo blij dat ik hier eindelijk was! als 20 jaar keek ik hier naar uit en toen eindelijk kwam die brief en mocht ik naar school! hoor je dat! ik mocht naar deze school!. Ik rend zo blij door de zeppeling dati k niet door ad dat ik hard tegen een jongen aan botste hij had een pluizig beestje bij zich en zijn geur was overheerlijk. Ik glimlachte ne lied daarmee me tandjes zien. ''Je ruikt lekker!'' glimlachte ik en liedme ogen beetje op kleuren. ''Maar hey! leuk je te ontmoeten! maar we moeten de andere kant op!'' lachte ik en pakte zijn mouw bet.' ''kom rennen dan anders komen et te laat'' zei ik en jumte alle kanten op rond de jongen.

first Year - The secrets from the Academy Ifwu1y
Eami - Vastum infligit

''ik vind mensne niet zo! sommige kunnen aardig zijn!'' zei ik in verdedeing van Simon.

Ik keek toe hoe de jongen de andere kant op liep toen we geland waren Ik waggelde achter hem aan toen ik merkte dat hij ook door kreeg dat hij de andere kant op moest draaide ik me om en liep voor hem uit maar ineens greep zijn hand mijn pluizige staart beet. Me oren draaide zich razend snel naar hem om. Ik keek hem met een schuinkopje aan. Ineens trok hij zich nar me toe. mijn hoofd leunde tegen zijn borstkas aan. Een best wel licht gespannen hartslag was te horen. ''kom dan'' zei ik zacht ne accepteerde zijn arm in de mijne. Buiten aangekomen liepen we wat langzamer. ''wat zijn er veel mensen'' zei ik zachtjes en probeerde een mooi plekje te vinden waar we konden staan. De namen werden op voornaam opgenoemed dis ik was ergens in het begin met me E. maar dan moest ik Lu los laten en dat zag ik niet zo zitten.


Laatst aangepast door Evilian op do dec 03 2015, 14:10; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

first Year - The secrets from the Academy Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy Emptywo dec 02 2015, 18:55

first Year - The secrets from the Academy 2m4oweh
mellanie - vampire
ik keek van de jongen naar het meisje en luisterde naar het gebekvecht. ze zij dat ze hem niet knap vond waarna de jongen iets geraakter klonk of kwam dat door wat anders? idk?! de jongen wilde weg lopen maar draaide zig plots om. ik dook in een en keek hem aan. jij zwijgt hier over.' snauwde hij. 'zo unpritty ben je helemaal niet.' zei ik zachtjes en vriemelde aan me kleding. zei ik per ongelijk hard op.

toen ze weg waren stond ik ook op en liep door de gang heen naar buiten toe. met me armen bewaakte ik me tas goed. als je zo dicht op elkaar stond konden mensen makkelijk dingen van je jatten. stilletjes stond ik tussen de anderen te wachten op iets waarvan ik niet wist wat er zou gebeuren.

first Year - The secrets from the Academy Jzhe86
Olivia gemstone - Tovenaar
'nee drake...' snouwde ik en liep stug verder.

'hey.' zei iemand. ik keek opzij en zag een jongen met elegant bruin haar wat iets langer was dan de gemiddelde lengte. ik bekeek hem van top tot teen en knikte goed keurend. zijn kleding was leuk. stoer beetje ruig en niet te sullig. 'hoi,' zei ik terug en glimlachte naar zijn glimlach. 'jij bent hier vast voor je tweede jaar.' merkte ik op aan zijn lengte en mogelijke leeftijd. 'is het hier leuk of had ik beter thuis kunnen blijven?' lachte ik iets meer plezieriger. 'hihi, mag ik aan je haar voelen?' gniffeld ik. en keek hem vragend aan. drake had altijd duk stug haar wat recht op stond of strak naar voren. nooit krulletjes of bruin slag haar zoals deze jongen. voorzichtig rijkte ik met me hand naar ene los hangende pluk. mijn vingers kamde door zijn zachte haren heen, tot dat het haar er tussen vandaan gleed. 'zo mooi.' zei ik zachtjes. 'sorry ik heb nog niet eerder iemand gezien met bruin haar.' vertelde ik en keek naar voren waar een man en vrouw stonden te praten. 'wie zijn dat?' vroeg ik.

first Year - The secrets from the Academy 102mlplnormaal
Josh Hatue -  werewolf
'je ruikt lekker.' hoorde ik van achteren. ik draaide me om en zag een meisje met zwart wit haar. 'eeh. *snif snif* jij niet.' zei ik droog. ze glimlachte en daarbij hield ik gelijk me nieuwe neushorn pluisje dicht tegen me aan. alsof ik hem beschermde. niemand zou me beestje op eten. ikstapte opzij toen ze te dicht bij kwam en probeerde door te lopen en haar te negeren maar ze trok me aan me shirt en shorde me gewoon mee. 'laat me losss' zei ik met een lange s. ik had echt geen zin in meisjes gezeldschap. ik bleef haar ontwijken en door lopen richting de deur waar de mensen uit gelopen waren.
we kwamen op een grasveld aan. twee mensen stonden te praten en vertelde dat we hun moesten volgen naar binnen toe. ik sla omde tussen de mensen door en verborg me in een groepje jongens die ook stonden te luisteren. ik voelde weer iets aan me kleding en draaide me om.
'ah! ben je er nog steets!' gromde ik verbaast toen ik weer het meisje zag. ik hootpe zo dat ik haar was kwijd geraakt in de menigde. hopeloos begon ik te zuchten.

first Year - The secrets from the Academy 1zc0fb4
Setto Crystal - Highelf
zijn wangen werden steets boller en voller. het zag er echt grappig uit. nieuwscheirg leunde ik naar hem toe en prikte stilletjes in zijn wang. 'meneer de centaur. zijn we geland?' vroeg ik. en keek naar hem met een blik dat hij iets anders moest gaan doen. dan hier staan. ik hat ten slotten em eigen wachter bij me dacht ik zo. 'hoor je dat meneer straatman.' drijgde riven en keek hem met zijn scherpe ogen aan. 'jij eerst lopen.' zei hij en gaf de jonge een por in zijn rug. ik zuchte en liep na riven de coupe uit. vervolgens zette ik een stapje bij en ging naast straatman lopen. 'nog sorry van het beestje. zullen we haar anders samen gaan zoeken?' stelde ik voor  en keek de jognen zo schuldig en vriendelijk mogelijk aan. 'en als we haar niet vinden dan koop ik wel een nieuwe voor je? het is tenslotten mijn schuld.' gaf ik toe en keek naar de grond. riven liep naast me. ik zag hem kijken hoe hij een plan zat te bedenken om tussen mij en meneer straatman in te komen.  

first Year - The secrets from the Academy 11sp4rp
riven - Halfling
ik keek toe hoe setto weer naast de jongen ging lopen. hij kende hem niet eens hoe kon hij hem nu al zo vertrouwen. heeft hij dan niet gelusiterd naar de ppreken van zijn vader? ik zuchte en liep achter de twee aan. misschien kon ik mezelf er tussen wurmen? na even stonden we buiten. ik zorgde er voor dat niemand aan setto kon zitten of te dicht bij stond. allees leek rustig en okee. nu was het tijd om effe rodn te kijken voor mezelf. links stonden meer meisjes dan rechts. me ogen bleven hangen op een meisje met blond haar als die van een engel en het gezichte als van een schoonheid. ze was betoverend.  ik keek weer voor me en ontdekte dat setto weg was. licht in paniek keek ik rond om me heen. shit waar was hij gebleven? had die straatman hem ontvoert? of hem om gebracht? hoe kon ik zo stom zijn om naar meisjes te gaan kijken! stom stom stom!!

first Year - The secrets from the Academy 2ufaxwx
lu Toruka - bosmer/tovenaar
'bedoelde het niet zo p die manier.... ik...' stotterde ik en trok een pruilipje. bedoelde het helemaal niet gemeen.

eami pakte me arm aan en nam me mee door de menigde heen. 'sorry dat ik aan ej staartje trok.' zei ik zachtjes toen we aan het lopen waren. 'ze is wel zacht.' fluisterde ik en schaamde me een beetje. eerst had ik de mensheid blijkbaar beledigt en nu had ik aan haar staart getrokken.

buiten zag ik een groot leeg velt. het viel me op dat de werewolven elkaar gevonden hadden net als de vastum infligiten. voor aan tussen de leeraren zag ik ook een draak. dat was te zien aan de wolk van zijn hart. binnen in zijn lichaam vloog een witte ijzige draak die af en toe krijste. schuin tegen over me stond nog een draken mens. met twee kleurtjes die rond elkaar heen vlogen ten hoogde van zijn hart. zouden dat twee draakjes zijn of was het iets anders. ik snapte er helemaal niks van. zo veel wist ik niet af van mijn gaven aangezien ik nog noiut iemand had ontmoet die het zelfde had als ik. 'wat moetne we nu doen?' flusiterde ik aan eami en had nog altijd me arm in die van haar geslagen. george kroop uit me shirt en piepte een paar keer terwijl hij rond keek en de verschillende geurtjes op snoof. 'ja ik heb ook honger george.' fluisterde ik en aaide zijn kopje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

first Year - The secrets from the Academy Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy Emptywo dec 02 2015, 20:24

first Year - The secrets from the Academy 141qyo6
Madonna

Ze komen! kraaide ik vrolijk en vloog als een gek naar de verzamelplaats. Ik hupste open neer op een tak en wachte tot de meeste r waren. Ik transformeerde rustig terug naar menseljik vorm en deed mehaar achter me oren. ''Goede middag iedereen'' zei ik en klapte in me handen. ''We zijn er bijna! we zullen nog even moeten lopen dan verzamelen we in een zaal. Hier zul je meer informatie krijgen, We lopen in groepjes van 4 voor het bos heen.'' zei ik en transformeerde terug ik vloog naar ed poort. Het was ene grote ijzere poort. Hiervoor transformeerde ik terug. De eerste 4 gaan met mij mee en zo zal het oplopen. We gaan niet weg en blijven hier staan wachten. Iedereen zal naar het kasteen begeleid worden!

first Year - The secrets from the Academy 2v1t0tj
Drake: Verto
Ik draaide me om en zuchte. ''zo?'' gromde ik teug op haar unpretty reactie. Ik draaide met me ogen en liep stug en boos weg. Buiten zag ik OLivia bij een jongen staan. Ik zuchte en liep naar haar toe ik ging er bij staan en lied me hoofs naar de grond gericht. Ik hoorde de docent of uil ding iets vertelde en daarna mensen van 4 wilde hebben. Ik keek naar Olivia die druk bezig was met de jongen. Ik glimlacht even naar haar en zei heel zachtjes binnen monds sorry. ''sorry van net'' het was super zachtjes maar jah. ik had me ego hoogt te houden. Ik liep langs haar heen en ging vooraan staan. zolang ik maar snel binnen was.



first Year - The secrets from the Academy 2dui3gj
Minseok -hominis
''nee eerste'' lachte ik en keek haar aan. ''de tweede zullen de andere kant op gaan'' ik wees naar het water. ''De derde vliegen en de rest gaat in koetsen wij lopen'' zei k en wees naar de poort.. OP dat moment kwma ook madonna aangevlogen. Net zo knap als altijd. Zal haar dit jaar met rust laten. want had geen zin om weer weg gestuurd te worden. Het meisje begon aan em haar te zitten en vind het maar al te leuk. ''dnakje'' zei ik en tikte haar neus aan. Toen ze vroeg wie de docenten waren. ''Das madonna die geeft Transformatie en nog een paar andere lessen. Die er naast is Mr yume iets met planten kunde ofzo'' zei ik die centaur geeft ietsm et beesten . Die oude vrouw met lange haren is bezig met magie ofzo ik weet het eigenlijk niet meer. Ik tikte haar aan. ''laten we zo snel mogelijk gaan. Elk kaar gaat het regenen dus zal dit jaar oook wel weer'' ik liep voor haar uit en keek achterom of ze ook kwam.

tijdens het lopen was het stil. Te stil naar mij menige. Ik ging naast onze docent loepn en danste een beetje rond. zachtjes begon ik te zingen en te neuren


first Year - The secrets from the Academy Hrbz4j
cat -miscere
De jongen zei dat ik neit lekker rook. I kstak me tong naar hem uit. ''das ook maar goed ook! kan niet gebruiken dat iemand anders mijn bloed zou drinken!'' zei ik en hubbelde achter de jongne aan. Ik ging hem neit meer los laten. hij beschermde een beestje. ''wat een lelijk beestje!'' lachte ik maar de jongen bleef me ontwijken. ?hij ging bij een groep jongens staan en na evne draaide hij zich om en vroeg of ik nog steedsn ietweg was. Ik schudde me hoofd.'' nee waarom zou ik weg gaan! je ruikt goed! beter dan de rest hier'' lachte ik 

Ik bleef als een octopus aan de jongen geplekt en bleef grijnzen. 

first Year - The secrets from the Academy Ifwu1y
Eami - Vastum infligit
Ik keek hem opnieuw aan met een schuin kopje ne glimlachte. ''maakt niet uit! voglende keer minder hard trekken en als je het niet kan vinden vraag het dan!'' zei ik en zwiepte met em staart. Hij complimeerde dat hij lekker zacht was. ik beogn te glimlachenen en flirten lied ik het puntje vna mijn staart langs zijn neus glijden. Ik glimlachte naar de jongen.

we stonden ergens achteraan toen de jongne begon over eten. I kzelf hoefde echt niks te eten. maar als hij honger had dan moesten we vooraan staan. ''kom dan gaan we vooraan staan en zorgen dat we snel binnen zijn!'' zei ik en trok de jongen met me mee. ''volg mij!' 'zei ik terwijl ik door de menigte naar voren liep.

first Year - The secrets from the Academy 2dwg2af
[b]Leo[b] -Arma
ineens voelde ik een vinger in me wang ik keek hem geschrokken aan. Gelukkig stuurde hij de centaur weg en konden we naar buiten lopen. Ik keek steeds om me heen om het beestje te vinden. Dit ging dus nooit lukken die was weg!. Het was te druk en was ze niet weg dan was ze wel dood gelopen. Ik merkte dat die andre jongen mij dus niet mocht. net als die centaur.. en zoals iedereen. Ik werd naar buiten geduwt door de jongen. Dat deed best wel zeer wnat het was recht tegen me ruggegraat aan. Ik staarde voor me uit en liep met me handen in me zakken vooruit. ineens zag ik dat setto naast me was komen lopen. Ik keek hem aan hij begon over het beestje. ''ihet is goed'' zei ik en keek weer voor me uit. ''nee geen neiuwe het was vna me zusje'' zei ik waarna ik weer stil was. We liepen door en stonden nu als groepje bij de poort. Er was een kleiner meisje bij komen staan die me deed denken aan me zusje ik keek haar aan. ''kom maar'' zei ik en wenkte dat ze met ons in het gropeje mee kon lopen. Ik draaide me naar de poort om te kijekn wie er met ons mee zou lopen. Je raad het nooit. Van alle docenten die hier waren. Stond mijn grote vriend voor me. De centaur. Ik keek hem strak aan en zei maar niks. 

Ik ging steeds langzamer lopen op de weg naar het kasteel. beetje achter de groep aan. Want de blik van de centaur was niet echt leuk. En ik moest die straf nog krijgen voor iets wat ik niet gedaan had.


Laatst aangepast door Evilian op za dec 05 2015, 13:29; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





first Year - The secrets from the Academy Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
first Year - The secrets from the Academy
Terug naar boven 
Pagina 1 van 27Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 14 ... 27  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dagboek van de Academy - The secrets from the Academy
» Ideeën box - The secrets from the Academy
» Informatie - The secrets from the Academy
» Karakter beschrijvingen - The secrets from the Academy
» [Sub-story] The Academy part 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: 1x1 prive overig-
Ga naar: