cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 first Year - The secrets from the Academy

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 20 ... 27  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 14 Emptydi jan 05 2016, 19:13

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 14 2dwg2af
Leo -Arma
ik gaf het potje aan Mr yume en keek wat hij deed. Ik nam het goed in me op. Toen ik het weer terug kreeg en er naar keek veranderde het weer naar zwart stof precies op de zelfde manier als toen straks gebeurd was. Weer tikte ik Mr yume aan en hield het potje omhoog met een blik dat ik het dus echt niet begreep..

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 14 2dui3gj
Bee hominis
al snel hadden de planten me weer te pakken. voor ik het wist werd ik naar een plant gesleept best wel boos dat ik geen kracht had iets meer te den en zou verlieze nvna planten. maar planten dedne niks naar geluid toe dan moest ik mijn gitaar gebruiken. toen ik te dichtbij was haalde ik me gitaar uit naar de bek van het beest. Wat maakte me het ook uit dat die stomme planten van rosa niet dood mochten... Ze hadden me altijd in de weg gezeten!. Me gedachte ging terug naar die keer dat ik bij haar op de kamer was.. We haddne gesprkoken over allerlei dingen eni k voelde me voor het eerst op me gemak. Ik liep voor een keer niet mijn dick achterna. het was gewoon echt gezellig. tot die stomme planten me been vast pakte en ik uitvloog.. Als die plant er niet tussen gekomen was! ooeh! dan was het nu anders geweest!.

Ik hakte nog een keer met me gitaar maar de kracht begon ver af te nemen


Laatst aangepast door Evilian op di jan 05 2016, 20:01; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 14 Emptydi jan 05 2016, 19:58

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 14 30abaqs
mr. Yume - Bosmer: docent plantkunde, hoofd cervium
'mmmh fasinerend.' zei ik en pakte het potje weer beed. het veranderde weer terug. dit was echt buitengewoon. net alsof leo het niet mocht gebruiken. 'we moeten iets anders proberen ben ik bang.' zei ik en kon nu even niet op een idee komen. 'ik breng het vanavond wel naar de cervium woonkamer toe.' zei ik en bekeek het potje/flesje. misschien moest ik hem hetzelfde geven als dat ik voor dean gebruikte toen der tijd. ik wreef met me hand over me stoppeltjes heen en dacht diep na. of toch niet? mmmh.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 14 Emptydi jan 05 2016, 20:03

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 14 2dwg2af
Leo -Arma
de man vond het blijkbaar fasinerend ik vond he vervelend. Hi jze idat hij iets zou brengen naar de Cervuim woonkamer. Ik knikte en dacht na. Ik kon er gewoon iet over uit dat dat gebeurde. 

Na even stond ik op en boog voor Mr yume. Ikdrukte me het balkon uit naar benede toe. Op naar de bibliotheek. Als ik dat potje aan bleef raken bleef het stof worden daar moest toch ee nverklaring voor zijn. en ddie ozu ik vast vindne in de bib aangezien hij zo belachelijk groot was. Ik slofte er heen en begon bij A. niet weten waar ik naar op zoek was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 14 Emptydi jan 05 2016, 20:16

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 14 10xyiz7
Dean - Demon
het was rustig erg rustig. normaal zat het rond dit tijd stip bom vol met studenten. maar vandaag niet. ik sweefte door een van de boekengangen heen opzoek naar iets wat ik nog niet gelezen had. ik hoorde iets en stond stok stijf stil. met me oren probeerde ik het geluid vast te leggen. stilletjes verdween ~ik tussen de boeken in. ja letterlijk in het schap door de planken heen. een jongen stond in gang A hij had een boek vast bladerde er in en legde hem weer terug. met me ogen volgde ik elke beweging die hij maakte, zelf bleef ik on op gemerkt. niet iedereen kon mij waarnemen. teminsten alleen als ik wilde dat het gebeurde. ik stapte van de boekenplank naar gang A en stond daar even stil. ik zette een paar stappen en legde me hand op zijn schouder bij het aanraken van kreeg ik plotse hoofdpijn. ik stapte weer achteruit, lied hem los en verborg mezelf tussen de planken. ~who are you~ galmde ik door de gang. (wat leo kan horen, als een soort van zachte schimmen stem.)

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 14 35ivx9k
rosarette - klasse oudste phoenix
ik lied de wortels verder in de bek van de plant zakken zodat minseok de tanden van de plant kon vlossen. elkekeer als hij met zijn gitaar hakte voelde ik een steek. dat was zo gemeen. waarom meosten ze nou altijd de planten pijn doen. de vlees etende plant likte met zijn lange tong aan minseok de plant kreeg weer een klap. even gilde de plant maar toen werd het boos in een keer slokte hij hem naar binnen toe.


Laatst aangepast door Timeless op di jan 05 2016, 20:29; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 14 Emptydi jan 05 2016, 20:25

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 14 2dwg2af
Leo -Arma
ik was rustig boeken aan het lezen en dorbladeren zonder doel toen ik ineens barstende hoofdpijn kreeg gewoon uit het niks. Ik lied het boek vallen dat ik in me handen had. DEze viel open op een pagina.  Toen ik het boek oppakte keek ik naar het plaatje. Het was een meisje met grote witte vleugels. Ik lachte even, ''engel'' zie ik zachtjes en schudde me hoofd. Dat waren fabaltjes om kinderne te latne slapen. ~who are you~! hoorde ik ineens galmen ik keek rond me heen maar zg niks. Ik wreef over me oofd heen. het zou waarschijnlijk die pijnstoot vna net wel zijn geweest.. Ik klapte het boek dicht en stopte et terug in de kast. Ik pakte het boek er na en zo ging ik verder

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 14 2dui3gj
Bee hominis
ik zat in de smerige bek van de plant en kermde uit. het maagzuur van he beest branden in me open wonden. welke plekje voelde ik nu 10 jeer zo erg. Best wel in een woede sneet ik de onderkant van de plant open en viel hard op de grond er onder. Ik rolde mezelf op en probeerde elke plek scheen te vegen. Het branden zo erg dat me wonden zwart werden. ''Waarom doe je dit!'' Riepi k naar rose. Door de plante hoorde de toeschouders het niet. ''Nu worden het hoe dan ook littekens!'' riep ik wanhopig. ''Ben e nog steeds boos voor wat ik gedaan heb!'' Ik wreef over me gezicht maar het maakte het alleen maar erger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 14 Emptydi jan 05 2016, 20:33

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 14 10xyiz7
Dean - Demon
ik bewoog met me hand van rechts naar links en lied de boeken van de bovenste stapel van de plank vallen. ~what do you seek?~

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 14 35ivx9k
rosarette - klasse oudste phoenix
'Waarom doe je dit!' riep minseok. 'wat is er mis dan? iedereen vind je om op te wreten.' zei ik sarkastisch met een vleugje jaloezie of was het gewoon een pesterijdje wat ik deed? ik zat keurig met me beentjes over elkaar heen en maakte een bewegingkje met me hoofd en gekrulde lippen dat zijden: oh? zou dat het zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 14 Emptydi jan 05 2016, 20:39

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 14 2dwg2af
Leo -Arma
achter me vielen allerlei dingen naar benede toe. ik draaide geschrokken om maar er was neimand behalven die stem. Ik draaide met me ogen. ''in iedereval geen rotzooi'' zei ik rustig en ruimde de boeken terug op. als ik er eentje aanraakte keek ik er snel door heen en zetten ehm weg. Ik ging verder bij de A. Ik ging hier niet door komen. ineens stond ik stil en keek rond. Wat praatte ik nu ech tegen niks? werd ik gek ?

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 14 2dui3gj
Bee hominis
De pijn hield niet op en blijkbaar ging Roos niks doen. ''Roos please laat het stoppen!'' Ik ging op me knieen zitten en keek haar recht aan.  Me handen trillend voor over dat ik me over gaf. ''Im not going to hurt you'' zie ik zachtjes en ik meende het ik wilde haar geen pijn doen. Ik was terug gekomen om te latne zien dat ik het meende. Ookal liep ik mijn dick nog steeds achter na. k meende het echt dat ik terug kwma voor haar. Anders was ik verdwenen en had ik alles achter gelaten enwas ik gewoon zanger geworden. ''Roos please''
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 14 Emptydi jan 05 2016, 20:49

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 14 35ivx9k
rosarette - klasse oudste phoenix
ik sprong van het blad af en liep naar hem toe. voor hem bleef ik staan. 'bewijs het.' zei ik serieus en maakte een elegante hairflip me krullen wapperde lekker heen en weer en veerde weer terug mooi op hun plek. 'bewijs het maar.' zei ik nogmaals en toverde een plant die over minseok heen begon te kwijlen. dikke doorzichtige drap viel over minsoek heen. het zag en voelde ranzig aan maar het lied wel alle giftige dingen neutraliseren. niet dat het wonden genas, daar had ik een andere plant voor. 'je hebt twee maanden.' beveelde ik, ik trok me voet van de grond en zette het op minseok zijn borstkast vervolgens gaf ik hem een zetje met de bal van mijn voet.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 14 10xyiz7
Dean - Demon
~wat dan wel?~ vroeg ik en lied de boek van de engel uit het schap vliegen, deze viel op de grond met de binnenkant naar beneden toe gericht. ik had hem op dezelfde bladzijden als dat hij eerst gevallen was, open gelegt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 14 Emptydi jan 05 2016, 20:55

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 14 2dui3gj
Bee hominis
Ze was zo knap toe nze naar me toe liep. Het gif vertrok en me wonden werden weer mooi bloed rood. Noujah niet mooi maar beter dan het zwarte gif. Ze zei da ik het oest bewijzen. damnt ze was zo knap.''Je date lysander dus ik kan niks bewijzen'' zei ik rustig. toen ze haar voet tegen me aan drukte keek ik haar aan. ik voelde dat ze kracht er achter zetten maar om veerde deed ik niet. kom op ik zat al op ne knieen voor haar en smeekte haar te stoppen was dat niet al genoeg vernedering voor mijn ego

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 14 2dwg2af
Leo -Arma
ik liep terug naar het boek dat opnieuwe viel. Ik hurkt een pakte het op. Ik bekeek de pagina en schudde me hoofd. 'No angels'' zei ik rustig en bergde de boek weer op.''Weetje als je zo geinterseert ben laat je dan zien of verdwijn. Ik heb te veel hoofdpijn en geen zin om te praten'' zei k rustig. Toen ik dacht dat het weg was pakte de witte en gekleurde steen uit me zak e nkeek er naar. Ik zuchte en draaide me om. het was misschein een beter idee om weg te gaan. Ik praatte tegen mezelf in een bib.. En da terwijl ik lezen haat en praten ook!.


Laatst aangepast door Evilian op wo jan 06 2016, 10:27; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 14 Emptydi jan 05 2016, 21:10


first Year - The secrets from the Academy - Pagina 14 10xyiz7
Dean - Demon
~angels are beautyfull creatures~ zei ik iets liever. Zei ik toen hij in het boek keek. Maar hij legde hem weer weg. Daar was ik het niet mee eens. De jongen protesteerde dat ik mezelf moest laten zien. ~dus jij denkt dat wat je niet ziet niet bestaat zoals die angels, ik hoor alles jongen~ zei ik en gooide nog meer boeken van de plank. ~eerst moet je me vraag beantwoorden. Voor jij vragen mag stellen. wie ben jij?~
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 14 Emptydi jan 05 2016, 21:13

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 14 2dwg2af
Leo -Arma
Ik zuchte en ruimde de boeken een voor een weer op en liep de bib uit. Maar natuurlijk liep ik terug. ''Ben leo..'' zei ik zacht en rustig ne ruimde de boeken weer op. ''engelen zijn fabels om kinderne in slaap te krijgen'' zei ik en borg de boek opnieuw op.  Ik keek rond. ''ben je klaar wil geen rommel achter laten.'' ik had in dagne niet zo veel gepraat als nu.. okey tegen sharon maar dat was anders. Ik bedoelde dat ik nog niet zo veel gepraat had tege nee nwilt vreemde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 14 Emptydi jan 05 2016, 21:21

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 14 35ivx9k
rosarette - klasse oudste phoenix
'Dus jij vind hem beter dan jezelf? Lysander date niet met mij, ookal zal ik het best willen. Hij is lief, zorgzaam en~' zei ik en keek plagend naar minseok of het hem wat deed. 'Wie zegt dat we gelijk bij de konijnen op bezoek gaan. Begin eerst maar waar je mee gestopt was. Als je iemand leert kennen is het toch niet gelijk een date?' Ik gaf jets meer druk met me voet.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 14 10xyiz7
Dean - Demon
'Niet alleen in sprookjes. Ze bestaan echt. Alleen dan iets anders dan dat in de sprookjes benoemt is.' Zei ik iets bozer. 'Je Vroeg iets aan me daarvoor, toch?' Ik wapperde door een dikke oude boek heen die al op een tafel lag en stopte bij een plaatje waar een zwarte engel op stond af gebeeld. De jongen ruimde de andere boek op en vroeg of ik klaar was. 'Dat was weer een vraag teveel. We doen het eerlijk gewoon omstebeurt. Er klok een tij wagentje met boeken. Ik vaagde mezelf snel weg zodat niemand me op zou merken dat ik hier geweest was. 'Hallo? Is daar iemand?' Een vrouwtje met een karretje kwam de hoek om zette met wat boeken. Agh jongen moet je niet kijken bij de wetstrijd?' Vroeg ze en keek anar het boek. 'black angels...' Zei ze zachtjes maar onverstaanbaar. Ze klapte het boek dicht. 'Zocht je iets?' Vroeg het vrouwtje en zette haar brilletje recht
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 14 Emptywo jan 06 2016, 10:37

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 14 2dui3gj
Bee hominis
Ik haalde me lip op toen ze zei hij zorgzaam Lysander was en hie lief en zo. Ik lied me hoofd zakken en keek naar haar voet die nog steeds tegen me borstkas aan drukte. ‘’Ik zei ook niet dat ik je wilde date’’ zei ik rustig en keek haar aan. ‘’Ik ga gewoon niet tussen jullie zitten!’’ zei ik en keek haar aan Ik wilde nog meer terug zetten maar me beeld begon weer wazig te worden. Ze zette nog een keer haar voet tegen me borstkas aan. ‘’Waarom leren kennen! ik ken je al kei lang roos! waarom doe je nou steeds of je het vergeten ben!’’ Ik keek haar in de ogen en schudde me hoofd. Ik wist dat het geen zin had om tegen haar in te gaan. Daarom lied ik me hoofd zakken en pakte haar voet beet zette deze van me af. ‘’je hebt gewonnen okey’’ zei ik en stond op om de arena uit te lopen.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 14 2dwg2af
Leo -Arma
Ik draaide met me ogen en begon zachtjes te lachen. Ik moest echt gek worden… Mezelf aan praten dat engelen bestaan. wat een dikke onzin!. Ik begon de laatset boeken op te ruimen toen er ee vrouw binnen kwam. Ik klopte e broek af en boog eventje voor haar. daarna keek ik haar aa ze vroeg waarom ik hier was. ‘’sorry’’ zei ik zachtjes en keek de vrouw aan en toen naar de boek met de zwarte engel er in. Ze mompelde iets. ineens vroeg ze wat duidelijker of ik iets zoek. Waarom wilde iedereen dat weten. ‘’Ja maar weet niet waar ik naar op zoek ben’’ zei ik rustig en liep naar de deur, Zonder verder nog iets te zeggen probeerde ik de weg terug naar de arena te vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 14 Emptyza jan 09 2016, 14:28

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 14 35ivx9k
rosarette - klasse oudste phoenix
ik hield me voet weg toen hij deze van zig af drukte. 'als je me zo goed kent weet je dat ik ook eens wil vechten, als ieder ander en niet behandelt wil worden als een meisje waar je voorzichtig mee moet zijn in een battle.' zei ik en greep zijn jack van achteren vast om hem terug te trekken. 'i just wanna have a real battle.' zei ik zachtjes met me zachte vingertopjes, waarmee ik de kraag van minsoek zijn jack mee vast hield, streelde ik over de huid van zijn nek heen. 'alsjeblieft?' zei ik zachtjes en lief.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 14 Jzhe86
Olivia gemstone - Tovenaar
ik zag minseok naar de uitgang van de ring lopen. 'wat? waarom geeft hij het op?' ik liep naar de poort toe om hem op te vangen. 'waarom geef je het op?! je hebt zo hard gevochten!' zei ik niet begrijpend.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 14 2hz5z0g
Wendall - Dragon, Klasse oudste
me schubben smolten langsaam weer terug voledig onder me huid. hier en daar droop er water van me huid af totdat het naar beneden dripte en op de grond belande. zo lied ik een plasje met water achter in de gang. vermoeit deed ik me schaal goed. die stomme baby had aan mijn schaal verkreukeld. even keek ik op. er liep nog iemand anders in de gang. het had blond bleek haar met een rustige uitstraling. het kwam van de bibliotheek vandaan als ik het goed had. die knul gaf het al snel op in een van de eerste rondes met die vecht machine. op mijn kille loopje liep ik op hem af. 'wat was dat in de arena. met die zwaart?' vroeg ik kill en bewoog geen enkele spier in zowel me gezicht als lichaam. zelfs me mond bewoog nouwelijks. 'was dat zwaart je talend?' vroeg ik met me handen in me zakken en staarde naar de jongen voor me.


oude asian leraar
het stoom van de stenen walmde naar boven in een klein dansje boven het lichaam van de jonge draak. 'wat zit jouw toch dwars kleine salamander.' vroeg ik me zachtjes af. de stoom wolkjes vormde naar twee draken die rond elkaar aan het heen dansen waren. vervolgens veranderde ze samen in een meisje met lang haar het meisje danste sierlijk rond met haar armen waarnaar haar haren elegant mee swiepte. 'mmh dat meisje betekend wat voor je he. het komt wel goed, vroeg of laat ben je weer de oude dan is het alleen nog maar leren om gaan met jezelf.' zei ik als een soort van raadseltje en haalde de hete steen van zijn rug af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 14 Emptyza jan 09 2016, 15:32

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 14 2dui3gj
Bee hominis
ZE zei dat als ik haar zo geod kedne dat ik dan door moest vehcten. Ik lied me handen zien hoe hard ze eigenlijk trilde. toen ik weg gelopen was voelde ik haar hand in mijn kraag en me terug trekken voor me stond Olivia vragend waarom ik niet door ging.  Twee meiden die wilde dat je door vocht... Twee goddelijke meiden. Maar ik was zo moe!. Toen Rosaretta alsjevleft zei draaide ik met me ogen en draaide me op met me voet in haar buik duwde ik hard naar achteren. Ik geef naar een stok het wel ekende dolkfluit en hield deze als een zoda tik haar niet echt zou beschadigen met het meisje. Ik duwde haar verder naar achtere terug de arena aan meteen paar flnken trappen.

first Year - The secrets from the Academy - Pagina 14 2dwg2af
Leo -Arma
had ik het een net gehad.. kwam het voelde.. een jongen die vroeg of dat me enige talent was.. Ik nergeerde hem. door neit eens op te kijken en liep langs hem heen. door de gang. hij vroeg het nog een keer en weer eageerde ik niet. Net of ik zwaar doof was liep ik door
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





first Year - The secrets from the Academy - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: first Year - The secrets from the Academy   first Year - The secrets from the Academy - Pagina 14 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
first Year - The secrets from the Academy
Terug naar boven 
Pagina 14 van 27Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 20 ... 27  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dagboek van de Academy - The secrets from the Academy
» Informatie - The secrets from the Academy
» Ideeën box - The secrets from the Academy
» Karakter beschrijvingen - The secrets from the Academy
» [Sub-story] The Academy part 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: 1x1 prive overig-
Ga naar: