cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 36 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Emptywo jun 24 2015, 22:37

lennie: Dat lied ik ne geen tweede jeer xeggen. meteen pakte ij een kammetje uit me tas en kamde haar haren door de war. In de weer spiegeling van d eauto zag ik chen glimlache. Shit zag ne bijn aflauw valle god... Hier moest ik nog echt aan wenne.

Stuur me die foto! Lacht ik om het eindresultaat. Daarna stapt ik jn. Honey love yah vergeet me niet in de tussen tijd!!. En geen rade dingen doen sie ik ook niet zou doen.!!!!

Kai.:

Ik lied het mesje eerst instappen. Daaena ging ik pas zitten. Kk wad nog niet van plan ace terug te geven.. Met me hoofd leunde ik op ace en keek naar buiten.

dyo:

De hele reis was het stil op her gehijg van die smerige vent na. ik had me script weer te makken. ba even betrapte ik me er op dat ik door de achteryit kijk spiegel naar he tmeisje keek. Westerse meiden hadden altijd zun aantrekkelijke charme ovwr hun heen.

Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Emptywo jun 24 2015, 23:07

Marlon:
Ik zag Jongin tegen Ace aan hangen. het was te cute! had er bijna een foto van gemaakt. maar wil niet creepy overkomen dus ik weerhield me ervan. 'Ehm Hey, Kyungsoo, wat ben je aan het lezen? het lijkt we een script ofzo' ik wist heus wel dat het voor een nieuwe drama was waar hij voor gecast was paar weken terug, maar zolang hun denken dat we geen fans zijn, hou ik me lekker dom. ik keek naar hem via de achteruitkijkspiegel en zag dat mn haar nog steeds door de war zat! zonder borstel kon ik niet veel dus ik deed het maar snel in 2 losse staarten zodat het nog enigsins lijkt... hoe zouden ze reageren als ze wisten dat eigenlijk bijna wit blond ben hahaha.

toen Dyo wou reageren ' sorry kyungsoo, geef me een minuutje' srsly die creep werd me nu teveel. ik bedenk me geen seconde, draai me om en geef hem een goed gerichte knap in zn ballen, hebben die jaren zelfverdediging zich nog ergens voor kunnen bewijzen! heb dit zovaak tijdens het uitgaan gebruikt hahah/.. ' sorry kyungsoo, ga verder' zei ik met een onschuldige lach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Emptydo jun 25 2015, 08:17

lennie:

In mijn auto was het dodelijk stil. Dit gaf me de reden on gewoon tr gaanslapen. Ik rolde me op en voor het eerst in deze rit viel ik in slaap. dat ik telkes gesplits werd met Marlon vond ik niet zo fijn. Maar het moest maar zo.  en nu met exo in een auto god zie me dood gaan!. Waarom had ik geen.make-up op. Of me haar gedaan. Leuke kleding aangetrokken. Nee ik was gewoon de net uit bed lennie die ik altijd ben.

kyungsoo:
Even.voelde ik me betrapt dat ik keek toen ze me aansprak. Maar gelukkig ging het over het script dat ik beet had. Ik wilde reageren Maar toen. me mond open deed sloeg ze de jongens die heletijd naar haar keek in zijn balle. Een ding is zeker. Die horen nie bij elkaar!. Ik zag beaks reactie en lachte zachtjes. Heerlijk hem zo zien schrikken.

Toen ze weer terug gedraait was naar mij kon ik eindelijk praten. 'Ja ben gecast voor een Drama' Zei ik en legde em script weg. 'Alleen hij is best lastig deze rol.'

Ik merkte dat de stopte. ik keek her raam uit. wat een oud hotel...

Kai:
Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Tumblr_mmti22yL4U1rwac9lo1_500

ik was gewoon weer in slaao gevallen. Handig als je overal kan slapen!.Na even voelde ik me rug. Ik draaide me om met me gezicht naar het raam. Ik. bleef de knuffel tussen me armen houden.. Opgerold op de stoel met me gezicht tegen het raam sliep ik verder.

Beakhyun:

Ik was in de tussen tijd met chanyeol aan het chatte daarom lette ik niet goed op de omgeving. Toen er ineens een hand rondvloog schrok ik me dood.
Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Tumblr_m37jadQQ5X1rs5lkoo2_500

ik keek omhoog naar het meisje. toen naar de creep die inmekaar gekropen zat. Ik glimlahte. ' Goeie mep! Maar die maar nie bij mij okey' Lacht ik. deze twee dagen zoude nog wel een intersant kunnen worden!!.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Emptydo jun 25 2015, 13:43

Marlon:
ik moest lachen om Baekhyun's reactie ' zo lang je me geen reden geeft zou ik het niet doen haha' zei ik tegen hem. ik draaide me weer naar Dyo toe. ' ik weet zeker dat je het goed zou doen, zat je ook niet in I remember? Dat is echt mijn favoriete drama tot nu toe!' en ik meen het, z'n acteer werk in I remember was echt geweldig! Ik merk dat we stopte en kijk naar buiten... oh god.. wat een oud hotel... is het wel veilig? Ik probeerde Lennie te bellen, maar die nam ofcourse niet op .... goddamnit lennie..

Chen:
Ik keek naast me en zag dat ze eindelijk in slaap was gevallen, ze zag er uit alsof ze al de hele reis door trekt zonder enige slaap. Ze hing half tegen het raam aan, ah dat kan niet comfertable zijn. Ik pakte mn vast en vouwde het zo op dat ik hem voorzichtig onder dr hoofd kon leggen.
Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Tumblr_myojyjhhjb1rt6repo1_500 ja dat ziet er beter uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Emptydo jun 25 2015, 13:53

kyungsoo:

'oh je kent I remember you!' kijk ik en werd meteen een stuk blijer helemaal door haar compliment. 'Jah dat was ook echt een leuke rol om te doen. Maar deze is ook... ' ik slikte. 'sorry mag niks zeggen over het script'.. Daarna stapte we uit. Ik zag dat ze iemand probeerde te bellen. 'Neemt het niet op?' vroeg ik

Baekhyun:

Ik schoot naar voren toe ze bekende dat ze I remember you gezien had. 'Ken je ons dan ook!' ik wees naar kai en daarna naar mezelf.

We stapte uit ik maakte kai wakker zodaat hij niet uit de auto zo vallen.

Kai:

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Tumblr_mz2iwq7B2M1ru8saco5_250

slaperig liep ik met de andere mee niet echt opletten waarheen. Iederen zou me nu zo kunnen ontvoeren ik loop wel mee.. Met nog steeds ace in me armen.

Lennie:

er werd iets onder me hoofd gelegt e nmeteen lag heteen stuk beter. Ik rolde verder op. toen de auto was schrok i kwakker en gleed de kussen iets naar benede toe. Met verwilderde haren slaperige kop keek ik op. 'oh we zijn er!' Met de vest in me handen stapte ik uit. Na even zo gestaan te hebben kee ik anar me handen en schrok. 'ah! een vest1' ik schidde me hoofd 'hoe kom ik hier nou weer aan?' vroeg ik hardop aan mezelf
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Emptydo jun 25 2015, 14:06

Chen:
'oh je bent wakker! hehe je zag er niet heel confortable uit dus heb je mn vest gegeven... hehehe... ' zei ik beetje verlegen Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Tumblr_inline_nk8xc5Cd1H1qffuia

Marlon:
oh shit... dat was miss geen goede move 'eehh,, heheh... AISH! waarom neemt ze nooit dr telefoon op..srsly waarom heeft ze dat ding..' probeer ik het onderwerp te veranderen. Ik kijk naar het hotel... ik weet niet hoor .. heb hier geen goed gevoel bij ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Emptydo jun 25 2015, 14:11

Lennie:

Me wangen werden knal rood.. fijn daar gaat me zelfvertrouwe ZIE HET WEG VLIEGEN! CHEN IS ECHT ZO LIEF ALS HIJ ZICH GEDRAAGT OP HET PODIUM OMG!. 'eeh eeh bedankt!' stotterde ik en rijkte de vest weer naar chen. 'Het lag lekker!' probeerde ik zo normaal mogelijk te zeggn. I kveolde me mobiel heletijd af gaan. 'momentje' zei ik en pakte me mobiel. I kwa te laat met oppakken zoals gewoonlijk. Dan maar terug bellen *belt yumi*

Kai:
Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Tumblr_mlc98xMlqK1r3xllho3_250

baekhyun:

'hey hey ontloop mij vbraag niet!' zei ik en gig voor haar staan. Ik ging met me hand tussen haar blik en haar mobiel. 'hey ken je ons ook! of alleen kyungsoo!!'

dyo:

'dat meisje?' vroeg ik en lachte hoe ze tegen haar mobiel praatte. Daarna liep ik naar binnen toe. okey binnen was alles te lux

chanyoel:

onze auto was ook aangekomen. Ik rende achter dyo aan die me meteen een stomp in me buik gat omdat ik hem een nkuffel van achtere gaf. Maar dat ben i kgewent.! binnen keek ik me ogen uit. 'JONGENS OKM!'riep ik naar de rest die nog buiten was
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Emptydo jun 25 2015, 14:22

Marlon:
Lennie belt terug, gelukkig... wacht nee!! mn ringtone!! Op vol volume gaat Exo dubstep af...
great... nu kan ik er niet meer omheen

Chen:
ik nam mn vest terug en zag dat kris druk aan het typen was op zn telefoon, vast naar de managers toe. ' He kris gaat alles goed? je bent zo druk aan het typen...'

Kris:
ik ben met de managers en suho aan het typen. ons hele programma word nu om hoop gegooit en moeten iedereen op de hoogte brengen. ' huh oh ja alles gaat goed' zeg ik beetje afgeleid. ben te druk om goed te kunnen reageren nu.

Lay
Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 A718d9b8jw1ebp5mlmf1vj20kh0bc0tw
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Emptydo jun 25 2015, 14:28

baekhyun:

'BUSTED!' lachte ik toen haar mobiel af ging op een van onze nummer. onmiddelijk danste ik mee op de muziek Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Tumblr_mt54oaF8Ca1s9w6wqo1_500

chanyeol riep en meteen keek ik op. zonder na denken pakte ik het meisje beet. 'kom Ik ga het Cahnyeol vertellen' lachte ik blij en trok haar mee. dit moesten ze weten dat er ook fans waren die normaal deden!.

Lennie:

Ik gaf te snel op en hing al op voor yumi kon reageren. I kdraaide em naar de jongens en twijfelde.. moest ik nu op hun wachten of kon i kgewoon lopen. zo te zien was... yifan. God wat was die knap in het echt... nee wat ik bedoel.. is dat hij druk bezig was. net als suho. En chen keek naar hem. Zou ik tas pakken en gewoon yumi opzoeken
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Emptydo jun 25 2015, 14:33

Marlon:
'Neee....!!' zei ik met een zeurende aegyo achtige stem... wacht deed ik dat echt! Ik doe alleen aegyo rond lennie en das alleen om dr te pesten! Ik zie Lennie 'Lennie help mee~~!!!' riep ik naar dr.

Chen:
Kris was druk bezig, ik ga lay maar waker maken om te laten weten dat we er zijn. Hoe kan iemand zoveel slapen... Naja.. Kai heeft nog steeds het record maar lay is een goede 2de. miss heeft het te maken met dance line ? hahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Emptydo jun 25 2015, 14:45

Lennie:

Ik pakte me spullen uit de auto en zag hoe chen lay wakker maken. omg dat was zo shattig. Ik merkte op dat ik gewoon zwaar stond te staren.. Nee yumi zoeken.

ik liep door met me spullen en zag hoe yumi mee getrokken werd door baekhyun ik begon hard te lachen'NEE IK RED JE NEIT!' gilde ik terug. Ik zaghoe ze tegen chanyeol aanvloog door baekhyun. ik begon hard te lachen... nee wacht ik moet haar redden!

Baekhyun:

'chan chanyeol' Ik drutke haar tegen chanyeol aan. 'Ze is een Exo-L' lachte ik blij en keek haar aan. 'sorry' lachte ik blij toen ik zag hoe ze tegen chanyeol aa nstond.. Misschein moest ik me maar is gedragen....

chanyeol:
Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Tumblr_nlhj6c9JGm1qzh5sno1_540
ik schrok me de pleuris toen er ineens iemand tegen me aan knalde. 'HYUNG!' riep ik geschrokken. Wie heeft hem energie drank gegeven!. ik keek naar de meid 'sorry.. we moeten hem niet laten slapen in het vleigtuig voor meer dan 8 uur dan gaat hij zich.. jah gedragen als een irritante baegle..
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Emptydo jun 25 2015, 15:00

Marlon:
'WAE!!!...' waarom gebeurt mij dit nou ... ik weet echt niet wat ik moet zeggen... ik sta er maar awkward bij ... ze weten nu dat ik exo l ben!

Kris:
Eindelijk alles is geregeld! ik kijk om me heen en zie dat Chen, Lay wakker maakt, Kai is een zombie en staat met ace in zn armen, baekhyun plaagt 1 van de meiden.. ' Baekhyun! kun je miss wat rustiger doen! ik weet dat je uitgerust bent maar de rest nog niet'

Chen:
' hyung, word wakker, we zijn er kom op' zei ik tegen hem en schudde hem wakker. toen ie wakker was keek ik rond en hoor chanyeol en baekhyun. Oh wat zijn ze aan het doen. I wanna know!
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Emptydo jun 25 2015, 15:07

baekhuyn:

'hyung!' ik vlies me wangen op en ging utieindelijk maar zitten. tot chen aan kwam lopen. 'CHEN CHEN ZE IS EXO-L!' lachte ik blij en wees naar marlon.

chanyoel:

Ik stapte bij haar vandaan en keek rond. 'jongen binnen in het hotel is het super lux! echt tegenstrijdig met de buitenkant! laten we onze kamers innen en een vakantie houden!. '

Lennie:
ik schoot tussen iedereen door en trok daarna yumi met me mee. kom snel naar binnen toe.! ik moest echt me best doen niet te gaan lachen binnen hield ik het niet meer.. 'WahHAAH ZAG JE VOORUIT GETROKKEN WORDEN DAN!!!' i kbeon bijna te huiln van het lachen. na even gelachte nte hebben keek ik ineens serieus' Chen had zijn vest gegeven toen ik lag te slapen! hoe lief!' dit zei ik zo zacht mogelijk
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Emptydo jun 25 2015, 15:20

Marlon:
'Wae!! Unnie!!!! waarom hielp je me niet ... dat was zo embarissing!..' zei ik tegen dr terwijl ik mn wangen opblies en mn armen over elkaar deed. ' Awh wat shattig van chen! oh Kai heeft Ace nog geen moment los gelaten!' zei ik tegen dr, strx moet ik ace achterlaten .... hhaha

Chen:
'What! meen je het! ze is een exo l?! man dat had ik nooit gedacht... Hoe ben je daar achter gekomen!' Dit was echt een openbaring! ze was een Exo L? en ze deed alsof ze ons niet kende! zou die andere meid ook exo l zijn??
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Emptydo jun 25 2015, 15:24

bAekhyun:

ik schudde heftig met me hoofd. 'nou ze versprak zicht dat ze 'I remember you' van Kyuhgsoo geweldig vind. Meteen keek ik anar kyungsoo die weer terug in zjin script verdronken was.' EN daarna werd ze gebelt en het was onze intro!1' zei ik blij en sprong op en neer.. owjah rustig doen

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Tumblr_nlczzhV9zE1rtjcr5o1_540

Lennie:

'JE MOET JUIST GENIETEN! GEEN ENKELE ANDEERE FAN KAN OOIT VERTELLEN DAT ZE TEGEN CHANYEOL AANGEGOOIT IS DOOR BACON!' zei ik als een klein kind. 'okeuy lennie gedraag je;' zei ik tegen mezelf en liep voor yumi uit naar de balie. 'oh die jatten we wel terug! en daarna nooit meer wassen en heh!' lachte ik over ace
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 5 van 67Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 36 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: