cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 35 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Emptywo jun 24 2015, 16:50

Sehun:

blij keek ik luhan aan. ' Good old times!!'. ik ging onderuit zitten zo kon ik tussen de stoelen vior ons heen kijken. En wat ving mij oog. Ace!. ' Hey das die alpalca die yifsn ook heeft' Zri ik en vloog omhoog!. Ik weed naat de tas van de meid.

Chanyeol:

ik lied me.obderuit zakken met me.kin op ne rug leuning zo keek ik naar de twee.

creep.:

Ik.ging verxitten en zat aan.haar haren. Daarna proveerde ik haar aandacht te trekken.

Kai:

' Hmm ja het gaat wel hoor' Zei ik terwijl ik over me nek en schouders wreef. ' Eingelijk moeten we jouw en die andere meid beda...' Ik kon me zin nie afmaken of sehun kwam er doorheen met een of andere alpalca.

Lennie:

*Nou yumiii kappe!! Ik wil niet jaloers worden!*. Ik glimlachge en maaky eeen fot van me been die verdolven werd obder vet van die man. Deze foto stuurde ik naar yumi. *als ik geur kon sturen via whatap zou je iver je nek gaan!*

Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Emptywo jun 24 2015, 16:57

Marlon:
ok creep klaar nu! 'wil je nu van me afblijven! ga weg man iewl!' probeerde ik nog net niet te schreeuwen. ik draaide me terug naar kai, maar ik zie ace, huh ace die zat toh in mn tas... 'he! wat moet je met ace! geef terug!' zei ik en pakte hem terug. aish! zn bril en bandana zaten nu helemaal in de war en scheef... terwijl ik hem weer fatsoeneer trilt mn telefoon weer. 'Wae!! waarom gelooft ze me nou niet !' SHIT! zei ik dat nou hardop .... great....

Luhan:
'Sehun! je kan niet zomaar dingen uit iemand anders zn tas pakken!' zei ik tegen hem en op dat moment word hij ookal boos aangsproken door de meid zelf. haha eigenschuld
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Emptywo jun 24 2015, 18:20

Kai:

Ik keek naar sehun 'geef hem terug sehun!' sehun hield hem hoog boven haar hoofd. Dit was de kans voor chanyeol om hem af te pakken . Daarna vloog de knuffeln naar kris.' We got a ace here!' lachte ze. ' jongens kappe!' zei ik nog maar jah hey het zijn exo leden die gewoon nooit kunnen spele met meiden omdat het altijd fans zijn..

Sehun:

ik gad die knuffel echt niet weg maar al snel had chanyeol hem/ EN BTW KON IEMAND DAT KIND HET ZWIJGEN OP LEGGEN!. Toen het meisje iets hard op zei keek ik haar aan. ' wie geloven je niet?' vroeg ik nieuwschierig.

Lennie:

*komt dat baby gejank bij jouw vandaag?*


Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Emptywo jun 24 2015, 18:28

marlon:
'Kom op! geef terug!' zei ik met beginnende tranen in mn ogen... ja klinkt miss kinderachtig maar ace is me heel dierbaar 'en dan gelooft mn vriendin ook nog niet eens dat exo naast me zit! kan deze dag nog erger....' Ik pak mn telefoon erbij
* ja dat gejank komt hier vandaan... en raad eens.. het is dat kind dat we geholpen hadden op het vliegveld. OH EN HET WORD NOG BETER! SEHUN HEEFT ACE AFGEPAKT!!!*

Luhan:
hoe is het dat kai en sehun dezelfde leeftijd hebben.... die arme meid ' kom op sehun geef terug'

Kris:
wauw ze heeft een ace! zou ze ook een knuffel/plushy freak zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Emptywo jun 24 2015, 18:30

Lennie:

*heeft ze last van der oren? want daar heb ik iets tegen me zusje dat dat ook toen we naar barsalona gingen* smste ik terug

*OMG PAK HEM TERUG*

Chanyeol:

ik pakte ace weer af van kris en bekeek hem' hij is wel derp!' lachte hij en drukte hem tegen baekhyuns gezicht aan die wakker geschrok
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Emptywo jun 24 2015, 18:34

Marlon:
* ja denk het ze is ontroostbaar atm ....*
* EN DENK JE NIET DAT IK DAT PROBEER! CHANYEOL HEEFT HEM! DIE GAST IS LIKE 2 METER! *
thank god dat ik een oudere broer heb en weet hoe ik moet handelen in deze situatie..
ik doe mn vest aan, muts op en muziek aan. Ignore mode!

Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Emptywo jun 24 2015, 18:39

Lennie:

*IK KOM JE REDDE..*

*OMG SORRY MAAR ACE RED IK NIT! I WOULD FAINT!*

ik pakte me gekochte oordruppels lolly en kauwgom. Nu maar is zien of het waar was. Ik wist welk stoel nummer ze had dus ik wist de weg daar heen. Met moeite kwam ik voorbij die man. Meteen rook ht een stuk lekkerder.

Bij de eerste couple aangekomen was het druk.. /en ze had gelijk. *god je had gelijk.. we dromen!*

*of het vliegtuig stort zo neer want wij hebben nooit geluk*

Ik liep naar het meisje toe en hurkte er bij. JESUES WAT EEN LAWAAI!

Chanyoel

Ik en baek klootte wat met de knuffel.

Kai:

' die krijg je zo wel terug.' zei ik tegne het meisje. 'ik ben jongin' zei ik en stak me hand uit. Het was wel zobleeft me zelf voor te stellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Emptywo jun 24 2015, 18:45

Marlon:
fuck this... fuck my life... ja ik ben in rage mode... en ben niet te genieten! ' die krijg je zo wel terug, Ik ben jongin' hoor ik Kai zeggen. Ja duh weet wel wie je bent! nee dat kan ik niet maken... ok bitch mode ga ff weg.. hij probeert vriendelijk te doen en het is niet zijn schuld dat ace nu in de handen van de beagle line is .... ik doe mn muts af 'hey, ik ben Marlon, maar noem me maar Yumi als dat makkelijker is' zei ik met een lach. Yumi.. al zo lang heb ik die nickname, gekregen van een vriendin op de middelbare school. zij was een koreaanse uitwisselingsstudent en vond het perfect bij me passen. het betekent iets van schattig ofzo..

Chen:
'woah!! its ace!!! kom op laat mij er ook mee kloten!!!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Emptywo jun 24 2015, 18:57

Kai:


' aangenaam marjan,, mar... mallon..' ik dacht hard na hoe de... die westerse namen waren zo lastig. Ik dacht na en keek op toen het kind stopte met huilen. ' Hey wat een rust!'

Lennie: Bitch mode

Ik hurkte bij het meisje. ' Hey' zei ik ze keek me aan. ' Weetje ik merk dat jeje neit zo fijn voelt' het meisje knikte ' weetje dat ik een man ken die een tovernaar was' vertelde ik het knd haar ogen werden groter maar ze bleef door huilen. ' Ik heb daar iets van gehad. Als je ditin je oren doet gaat de pijn weg' zei ik ze keek me met nog grotere ogen aan. ' Jah daarna mag je een loly eten of een kauwgompje eten!' ik lachte het meisje keek me an. Daarna keek ik anar de moeder ' het zijn oordruppels voor ontstoken oren' de moeder knikte da tik het mocht oden. ' voorzichtig druppelde ik de oortjes vol met d oordruppels daarna gaf ik haar kauwgom. Langzaam werd ze stil. Ik grijnste handig zun zusje die dit ook had. Daarna stond ik op en keek yumi aan. Ze keek zo bang naar Ace dat ik boos werd. Wat nou idolen ze moesten niet zo doen.. Stelletje bullies. Ik liep op ze af en pakte Ace of. ' gedraag je!' zei ik streng en liep terug naar Yumi ' hier schat' zei ik
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Emptywo jun 24 2015, 19:01

Marlon:
'LENNIE!!!! whaaa ik miste je all!!' en vloog dr om de nek. ' bedankt voor 1. dat kind stil krijgen 2. ace terug brengen en 3. i love you!!!' nee zonder gekheid ik hou echt van dr! kon me geen betere vriendin voorstellen! 'zie je wel dat ik niet loog!' zei ik en ging weer zitten met mn armen over elkaar en getuite lippen. had ik al verteld dat ik heel volwassen ben haha...

Chen:
Woah! het is stil! he wait waar is ace...

Heel exo M:
eindelijk stilte!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Emptywo jun 24 2015, 19:06

Sehun:

ik keek toe wat er gebeurde. ZE IS STIL! EN .. ace. wauw die meid weet wat ze wil... god daar moet je geen ruzie me... wacht ze houd vna haar? is dat haar gf? of nee..


Kai:

ik draaide me om HET KIND WAS STIL!. eindelijk rust!. De twee knuffelde elkaar over mij heen. Zo wat een lichamen!ik probeerde het niet op te latne vallen dt ik best wel genoot van die twee zo ver me heen.

Lennie:

ik lachjte blij ' nope ik geloop je niet! en ik schaam me dood' dit laatse fluisterde ik toen ik har terug knuffelde. ' Maar ik ga weer terug naar Mijn super heerlijke plek in de make-up fabriek en mijn heerlijke vetkussens van die man!.' zei ik klagend. ik keek even naar de plek waar het kind eerst zat.. Hmm ik zou een moord doen om daar te zitten

Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Emptywo jun 24 2015, 19:13

Marlon:
'neee... wil niet dat je gaat ... ik zou zeggen zou graag met je ruilen maar zo gek ben ik ook weer niet hhaha' ik ging weer zitten met ACE dit keer. die laat ik niet meer los! ik keek naar Kai ' oh sorry daarvoor... hehe.. we zijn beste vriendinnen en mensen zeggen dat we niet helemaal sporen hehehe. Oh! wacht! was je heel toevallig je boardingpass kwijt? want die heb ik gevonden... hij lag op de grond op het vliegveld. door al die hectiek was ik het helemaal vergeten. Heb hem aan het personeel gegeven daar voor het geval dat er iemand voor kwam' wauw... ik ben aan het ratelen ... dat betekent maar 1 ding ... ik ben nerveus ..

Chen:
Wauw... die meid die laat het kind stoppen met huilen. weet ace terug te pakken en ging tegen de fans in op het vliegveld... daar moet je geen ruzie mee krijgen
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Emptywo jun 24 2015, 19:25

Kai:

ik glimlachte toen ze zo veel ratelde an een stuk door. voor ik kon reageren kwa sehun er tussen. ' Jap zonder te weten wat er op de ticket staat weet i dat die van jongin moet zijn!' lachte hij. Ik keke naar achtere. ' kappe sehun!' . 'We hebben blijkbaar ook online boardingspassen dus kon uitenidelijk gewoon instappen., Toch bedankt dat je het gevonden had' Ze fangirlde niet betekende dat ze een meid was die geen fangirl was.. maar ze ha wel een ace alpalca die ze ook echt ace noemende dat is nog vn de tijd voor kris weg ging, Okey nvm ben te moet om te praten en te denken. Ik glimlachte en ging weer in de stil zitten.

Lennie:
' sorry honey kan hier niet blijven staan!' lachte ik best wel terleurgesteld. ' we pratne wel via whatap!'

Chanyeol:

verbaast ging ik terug zitten.. waren we nou ingmaakt door een meid.... had ze nou.. nee.. nee nee!..

baekhyun:

ook ik zakte terug in me stoel. Okey ik ga weer slapen dit was een rare droom!
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Emptywo jun 24 2015, 19:30

Marlon:
man wat ben ik moe ... alle adrenaline is nu uit mn lichaam... ik knuffelde ace tegen me aan, ging onderuit liggen en viel in slaap.

Kris:
Wie zijn deze meiden... 1 heeft een ace, en noemt em ook zo, dus je zou denken dat het fans zijn... maar ze gedragen zich niet als fans..

Luhan:
eindelijk rust wedergekeerd misschien krijgen we nu de kans om wat slaap te pakken. oh wie hou ik voor de gek,... ik krijg geen slaap met sehun naast me... wie heeft hem suiker gegeven!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Emptywo jun 24 2015, 19:40

Kai:

ik zag dat ook marjan... mallon. okey die naam moest ik echt nog een keer vragen. ik zag dat ze moe was. En dit gaf mij oko de reden om me muziek op te doen en me ogen te dichte. Nu hopen dat ik wel lekker lag en niet op haar zou vallen in me slaap.

maar jah. ken mijn leven. ik zakte langzaam tegen haar aan.

Sehun:
okeu i kverveelde me en keek luhan aan. ' kunnen we neit een game doen?, luhan please!

lennie:

nou de aankomende 8 uur waren een hel! meer dan dat. Slpaen kon ik niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 3 van 67Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 35 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: