cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 35 ... 67  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Emptywo jun 24 2015, 19:55

Luhan:
ik wil eigenlijk gewoon slapen. ik keek rond Tao was knocked out ... no surprice there.. xiumin was op zn tablet wat aan het doen, Suho, Kris, Baekhyun, Lay, en Chen waren ook al in slaap gevallen. Dyo was zn nieuwe script aan het lezen, en kai ... wow kai! hij was in slaap gevallen maar dat niet alleen... hij hing tegen die meid aan! Pak snel mn telefoon om een foto te maken. He oudere broers mogen hun jongere broertjes toch wel beetje plagen. ' ok fine sehun, wat voor game wil je doen' ik legde me er maar bij neer.

Marlon:
ik sliep nog niet helemaal toen ik iets tegen me aan voelde hangen. Kai was alweer in slaap gevallen... hij wil het misschien niet laten weten maar ik weet dat hij weer last heeft van zn rug... had alweer post gezien op tumblr. mn eerste instinct was wel om hem voorzichtig weg te duwen maar iets hield me tegen.. het feit dat hij in pijn was en uitgeput misschien? Ik pakte mn mobiel en appte lennie
*he hoe is het daar? gezellig bij je makeup fabriek Wink *
ik zette mn muziek aan en deed maar weer een poging tot slapen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Emptywo jun 24 2015, 19:59

Sehun:

ik keek mee via zijn mobiel omg hahaha! ik deed me hand voor me mond. zo zeker scahttig! kunnen we haar adopteren!' lachte ik. daarna leunde ik naar achtere. ' naa geen zin meer ga maar is slapen' zei ik en grijnste gemeen naar luhan.

Lennie:

*slecht kan wel janken!* smste ik terug en ik meende het. Ik had me zelf opgehesen en leunde met mijn hoofd tussen me knieen. Het was hier zo kut boelde me misselijk en kut..

DE tijd vloog voor ik weer op me mobiel zou kijken. Nog mara 2 uur en we zouden aankomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Emptywo jun 24 2015, 20:03

Luhan:
... that little fucker.... naja beter! kan ik tenminste ook slapen

Marlon:
toen ik wakker werd zag ik dat we nog maar 2 uur te gaan hadden! Kai was nog steeds knocked out... great mn schouder begint zeer te doen.. ik pak mn telefoon er bij en zag berichtjes van Lennie.. Ik moest wel beetje lachen om dr haha altijd zo lkker dramatisch
* sorry was in slaap gevallen... heb je jezelf kunnen vermaken in die 6 uur haha he! kom op! nog maar 2uur te gaan!*
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Emptywo jun 24 2015, 20:08

Lennie:

*gelukkig wel. Als we straks in korea zjin please! laten we dan een zwembad of douche op zoeken! hahaha* nee lache kon ik niet meer dna zou ik ove rme nek gaan. Ik telde de uren af tot we het vliegtuig uit konden. Maar dat ging niet zo makkelijk als we gehoopt hadden.

Kai:

een uur voor de landing schoot ik wakker. Deze actie wa niet slim. Ik leunde voorover met me hand op me onderrug. 'uurrgh' kreunde ik. Ik had geod geslapen maar me rug!

Sehun:

okey ik was echt in de slaap gevallen. Blijkbaarwas ik moeier dan ik dacht. Pas toen de stuardes om aandacht vroeg schrok ik wakker.

Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Emptywo jun 24 2015, 20:14

Marlon:
ik schrok wakker toen Kai wakker schoot ... man had bijna een hartaanval.. beetje versuft keek ik om me heen. bijna iedereen moest wakker gemaakt worden door de stuardes omdat er klaar gemaakt werd voor de landing.
* haha ja zodra we in ons hotel zijn mag je zolang douchen als je wilt!* appte ik naar lennie terug.
Ik hoorde een kreun naast me en zag dat Kai ze hand op zn onderrug had. ' he, wou dat ik je kon helpen met je rug, maar heb je wel goed kunnen slapen tenminste?' ja he als ik als kussen ga spelen dan moet het ook wel waard geweest zijn...
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Emptywo jun 24 2015, 20:19

Kai:

ik keek half naar het meisje. ' ja eingelijk wel!' bekende ik.

de langding daarna was pijnlijk en gevaarlijk. het duurde lang voor we geland waren. En daarna mochten er niet naa buiten toe. Er was iets gaande wat er niet wisten. Ik bleef met me hoofd tussen me knieen zitten

sehun:

'Waarom zijn we er nu al! merkte ik op. Het was zeker nog 1 uur vliegen!

lennie:
oh god oh god wat wasdit voor ene landing!
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Emptywo jun 24 2015, 20:29

Marlon:
What the fuck is going on!! nee echt wat is er aan de hand... ik heb een paar rare landingen mee gemaakt maar dit is echt fucking weird..

*Lennie!! wat gebeurt er ik ben bang!!!*
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Emptywo jun 24 2015, 20:32

Lennie

*i dont know honey! Ik zie hier mensen heel gepanikeerd rond lopen. De piloot is nie ook hier....* smste ik wanhopig terug.

Suho:

WHAT IS GOING ON!

Piloot:

' wegens het slechte weer hebben we een nootlanding gemaakt. De weers verwachting geeft aan dat komende dag het niet meer zal opklaren. We zijn geland op het jeju eiland. we zullen een hotel voor jullie regelen maar blijf nog even zitten op jullie plekken'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Emptywo jun 24 2015, 20:51

Marlon:
ah meen je niet ... naja JeJu eiland, zijn ergere plekken om een noodlanding te maken haha . wait what! ze regelen hotel voor ons
*lennie! ze regelen hotel! strx zitten we ook nog bij exo in het hotel!*

Kris:
'Suho rustig alles komt goed' zei ik tegen hem. hij kan soms zo paniekerig doen

Luhan:
wacht! noodlanding, op jeju eiland.. waar geen enkele fan weet dat we er zijn! 'jongens! mini vakantie!' riep ik blij!
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Emptywo jun 24 2015, 21:08

sehun:

ik kon maar moeilijk blijven zitten. Luhan had gelijk het was gewoon een kleine vakantie! ' no fans! gewoon lekker wij met zun alle!' ik lachte blijhet slechte weer was nog geen probleem!

Suho:
' ik moet de managers het laten wete!' meteen smste ik iedereen. alle managers moesten eht weten. Sment alles!

kai:

toen we er uit mochten stond ik voorzichtig op. ' okey here we go again!'  ik keek naar mar.mall.. haar en stak me hand uit zodat ze op kon staan.  ' moet ik iets voor je dragen. stelde ik voor. Ze had ons geholpen dus ik kon wel wat terug doen.

Lennie:

*hhahhaha misschien is al dat ongeluk wel een voorteken geweest voor dit!* ik stond op om mee te lopen met de rest. eindelijk benen trekken en frisse lucht. En wat was dat wijf naast me boos! ze zeikte nog ergen dan ik deed. Ik lied het niet aan iedereen merken.. alleen aan mijn rage pool yumi <3. buiten aangekoemn moesten we verzamen in een hal. meteeen liep ik naar marlon toe. ' honey i missed you!! en ik stik naar zweet en make-up!'

piloot:
' mag ik heel even jullie aandacht!, We hebben jullie erdeelt in groepen deze zullen in busjes naar een hotel gebracht worden, hier krijgen jullie een kamer per 2, of 4. Ik hoop dat we jullie op deze manier het beste begeleiden. degroepen worden als volgt:

groep 1: random namen
Groep 2: random naam, do kyungsoo , kim jongin, marlon Venema, baekhyun, Creep
groep 3: kim jongdae, Wu yifan, yixing, Lennie akkeramns. Vetklep en make-up fabriek
groep4-??: de rest
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Emptywo jun 24 2015, 21:21

Marlon:
Jongin hielp me overeind , ik wist dat hij compleet anders was dan zn Stage persona. I like jongin way more! hij bood aan om wat te dragen maar wou het em niet aan doen om mn tas te dragen, met zn rug en al.... Oh shit we moeten opschieten! Aish! heb geen tijd om ace terug in mn tas te doen ... ' ehm je mag ace wel even dragen.. kan hem nu neit terug in mn tas doen hehe ' zei ik tegen hem en gaf hem ace. we lopen de verzamel hal in en zie Lennie.
'IELW lennie je stinkt.... bah ... ' zei ik lachend tegen dr
De groepen worden verteld en no fucking way... ik in een kamer met jongin dyo en baekhyun?!! kill me now .....

Kris:
Terwijl Suho en ik onze manergers op de hoogte brachten werd ons de groep indeling verteld. thank god dat de baegle line niet in 1 kamer zit!
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Emptywo jun 24 2015, 21:26

Lennie:
'nouhouw het was vreselijk!' lachte ik. ' En zie me haar en al! uurggh' ik lachte ik maakte me nooit druk om me haar of iets he as ook meer een grap..

Toen ik hoorde dat ik weer met make-up fabriek en vetklap opgescheept zat kon ik wel janken!.
Ik sjockt naar de auto en keek hoe ze instapte... Wauw dat busje zakte bijna door zijn as heen toen vetklep binnen stapt. Ik voelde me zo slank naast hem.. Maar ik wilde niet weer in zijn vet verdwijnen. Ik bleef twijfelend staan.

Kai:

Ik pakte de knuffel beet onder me armen. en liep met haar mee. toen we de auto's in gingen was het kwartje nog niet gevallen dat we de kamer moesten gaan delen met een meid!.

Creep.:
Ik ging naast het meisje zitten en staarde naar haar borsten. heerlijk!

Dyo:

ik ging voorin zitten meer omdat de rest al achter in zat. Toen we rede draaide ik me om ' hey ik ben kyungsoo' zei ik en tak me hand uit
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Emptywo jun 24 2015, 22:07

marlon:
'oh ja je haar kan echt niet schat, nee zo kun je niet over straat! hier ik help je wel' en maak dr haar nog meer door de war. 'maare ... ik ga echt neit in die auto... het past niet eens! omg daar zat jij de hele vlucht naast?! poor you!!' oh great die creep zat er ook in ... ik geef hem zo een trap in zn ballen....

Lay:
wat is er allemaal aan de hand. noodlanding, moeten hier blijven, hotel word geregeld. oke... oh wacht met wie zit ik in de kamer!

Chen:
'lay kom, je zit bij mij Kris en die meid met die witte pony en nog 2 in de kamer' ik zag hem alweer beetje veloren kijken dus ik nam hem maar bij de arm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Emptywo jun 24 2015, 22:11

Lennie:

ik knikte jah! noujah naast.. hij zat op me!' kreunde ik.. en ruikje dat.. nou daar zat ik dus ook naast!' ik deed hee ldramatisch en keek in de weerspiegeling van de auto. ' YUMI WAT HEB JE MET ME HAAR GEDAAN!' zei ik toen het alle kanten op stond. ' en ben ik sexy?' grapte ik.

toen de jongens ingestapt was kon i kvoorin FUCK YEAH! niet naast die vetklap!.

Kai:
Ik wacht tot het meisje in zou stappen ik keek haar aan terwijl ze met dat nadere meisje praatte

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Tumblr_mgxqwdtOBz1s2os1io1_400

Sehun:

We zien jullie bij het hotel zwaaide ik en stapte met chanyeol en xiumin de auto in.


Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Emptywo jun 24 2015, 22:20

Marlon:
' je bent altijd sexy schat dat weet je toch' zei ik tegen dr haha echt mensen zullen wel denken wtf hebben die voor een relatie. ik pak mn telefoon voor een sexy selfie samen, doe mijn haar ook lekker door de war. 'ahhaha als mn haar nu nog blond was geweest had ik overdose haar!'

Chen:
ik keek naar de 2 meiden en lachte. ze leken heel erg close!
Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Tumblr_myojyjhhjb1rt6repo1_500
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 4 van 67Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 35 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: