cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 51 ... 67  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Emptydo jul 09 2015, 21:12

Marlon:
toen hij over Seoul National University begon verslikte ik me bijna. 'Ik naar SNU?! dat is 1 van de top universiteiten in Korea! zat zelf eerder aan hongik university te denken ofzo haha.' lachte ik. en toen schudde ik mn hoofd.. ' nee das niet waar.. waar ik echt graag heen wil is Seoul Institute of the Arts maar daar ben ik nooit goed genoeg voor' zei ik teleurstellend. 'Mag ik proberen te bestellen? heb nog niet echt koreaans kunnen praten hier haha' vroeg ik aan Kai. ok nu jezelf niet voor schut zetten. je hebt al bijna 2 jaar gestudeerd! je kan dit!.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Emptydo jul 09 2015, 21:18

Kai:

''waarom zou je dat niet kunnen! vecht voor je dingen en haal het!'' zei ik motiveren. Ze vroeg of ze moch bestellen ''go ahead!'' zei ik en gaf haar de gelegenheid te bestellen. Toen ze besteld had glimlachte ik ''Probeer het met meer zelfvertrouwen je kan het wel,'' zei ik en ging verder onderuit zitten. ''maar echt als je iets wilt ga er voor, Gewoon door gaan en niet opgeven!''


we aten tot zeker half 10 aan het voorgerecht. Het was heerlijk en nog goed besteld ook!. ''heb je foto's van waar je woont?'' hier kwam ik op toen we het hadden onze woonplaatsen en waar we vandaan kwamen.

Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Emptydo jul 09 2015, 21:38

Marlon:
Toen ik besteld had, wat best onzeker ging, maar zover ik weet had ik geen fouten gemaakt. z'n kleine motivatie speech deed me echt goed. ' grappig.. dat degene die ik nog maar 3 dagen ken, het meest in me gelooft.. maar ik denk dat ik nog niet op het niveau ben voor die school. Ik maak nog veel te veel fouten in mn dansen, daarom laat ik ook niemand het zien. Pas als ik zelf tevreden ben, dan laat ik het aan de wereld zien.' vertelde ik. toen hij vroeg om foto's waar ik woon probeerde ik wat te vinden maar er zijn maar weinig foto's te vinden op het internet 'Ik woon niet echt in een grote bekende stad dus er is niet veel te vinden. heb alleen een foto van ons nieuwe central park dat dit jaar geopend is' zei ik en liet hem zien op mn telefoon.
Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Theater-emmen-vanaf-stadsplein-1024x614
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Emptydo jul 09 2015, 21:42

kai:

Ik luisterde en knikte begrijpend.' Maar als jeje dans aan mensne laat zien kunnen ze je hlpen en feedback geven!'' zei ik. ''daar groei je van en kan je alleen maar beter worden'' ik glimlachte.

Toen ik haar mobiel over wilde pakken raakte onze handen elkaar. Ik slikte even maar kreeg al weer snel grip op me lichaam en gedachtens. ''waaahyooh dat ziet er mooi uit!'' ik glimlachte .''misschein moetn we maar een keer een concert geven in nederland. Zijn er veel fans? enzouden we een concertzaal vol krijgen?'' zei ik en glimlachte. ''Dan kom ik wel dat centraal park bezoeken met jouw!''

Na even bestelde het nagerecht nog. nu was het al rond 10 uur. Me mobiel ging vaak af in me jaszak maar ik hoorde of voelde het niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Emptydo jul 09 2015, 21:57

Marlon:
Ik knikte en begreep het ' ja I know, haha maar ben perfectionistisch. Maar he jij hebt me zien dansen! en jij bent echt de beste danser die ik ken! dus wat vond je ervan haha' vroeg ik hem met een glimlach.

Toen hij mn mobiel pakte raakte onze handen aan, het was bijna zo cliché drama moment, en het klinkt misschien raar maar ik voelde echt iets van een vonk overspringen ofzo. 'haha geloof het of niet maar jullie zijn echt wel populair in Nederland! er is een facebook pagina alleen voor nederlandse kpop fans en die zit al op de 3000 leden, en bijna iedereen is fan van jullie' bekende ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Emptydo jul 09 2015, 22:00

kai:
''je moet werken aan je basis maar je passie is er zeker, Als je door zet kom je verder dan je zelf zou kunnen indenken. Neem trainingen en leer be basis' ik glimlachte .''dan dans je me er zo uit!'' ik grijnste

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Tumblr_inline_nr2qouIG9P1qgrjnr_500

toen ze vertelde over de fans luisterde ik aandachtig ^.

''dan moeten we die fans maar is tegemoet komen!'' zei ik en gaf haar mobiel terug. ''we kunnen vast iets regelen na dit concert. ons comeback is pas over een par maande... '' ik slikte, ''ooeeh wat ik je vertel kan niet naar de buiten wereld heh'' zei ik nerveus. wat awas ik dom. I kvertrouwde haar zomaar en vertelde alles. Maar ook echt alles. nerveus deed ik me haren geod
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Emptydo jul 09 2015, 22:07

Marlon:
'misschien een paar danslessen nemen kan geen kwaad, heb er nog nooit 1 gehad namelijk haha.' lachte ik ' heb alles mezelf aangeleerd maar op een gegeven moment heb je hulp nodig i guess.' en ik pakte mn telefoon terug. Ik moest lachen om zn slip up over hun comeback. 'haha rustig maar! my lips are sealed!' zei ik en deed de bijpassende gebaar. en toen bedacht ik me hoe onrealistisch dit eigenlijk was. ' wie had dit ooit verwacht... dat ik hier, met Kim Jongin een dinner date zou hebben, en ook nog eens dans tips krijgen!' lachte ik een beetje. na nog even gepraat te hebben kwam ons na gerecht. maar toen ik er naar keek was het er maar 1, met 2 lepels. dat moet een fout zijn geweest...
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Emptydo jul 09 2015, 22:12

kai:

''noujah, We hebben een comeback over 4 maanden, Dit word weer een grotere zoals growl, aangezie nwe weer met zun 12e zijn'' praatte i kverder. ik vertrouwde haar best goed eigenlijk wat raar was.

ik lachte ''heey zo speciaal ben ik nou ook weer niet!''

het na gerecht kwam. Het was een schaal voor een koppel. maar omdat we tegen over elkaar zaten ging dat niet z handig. daarom verschoof ik naast haar.
bedenk dat je suho bent
Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Tumblr_nqydgxZM3V1qb9v7mo6_400

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Tumblr_nqydgxZM3V1qb9v7mo4_400

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Tumblr_nqydgxZM3V1qb9v7mo3_400
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Emptydo jul 09 2015, 23:19

Marlon:
Ik moest lachen en schudde mn hoofd 'nee jongin, je bent heel speciaal... want om heel eerlijk te zijn wou ik eerst niks met exo te maken hebben hehe.. maar toen zag ik je solo teasers en ik was meteen onder de indruk van je passie voor dans dat ik jullie toch een kans gegeven heb.. en voordat ik het wist hield ik van jullie allemaal haha. En toen alle pijnlijke dingen waar jullie doorheen zijn gegaan.. maar jullie hebben bewezen dat als je hoop houd dat alles goed komt!' zei ik tegen hem. Toen het ijs bij tafel kwam zag ik dat het echt zo'n koppel ijs ding was. en om dat goed te kunnen eten kwam Kai naast me zitten en gaf me de eerste de eerste hap. Ik bloosde een beetje, maar ik nam hem aan. 'hhhmmmm! mashita!! ( delicious!)' zei ik en pakte de lepel 'echt moet je proefen!' en hield de lepel voor hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Emptydo jul 09 2015, 23:24

jongin:


Ik glimlachte. ''Mooi dat ik je naar exo gebracht heb, En sorry voor al die pijnlijke momenten, We zullen vanaf nu onze fans geen pijn meer doen, promise!'' Ik deed me pink omhoog als een pinky promise.

ik kon me geluk niet op toen ze het ijs lekker vond. ze wilde mij ook voeren. i kpakte haar hand beet omdat ze een beetje trilde met de lepel. Ik hapte en even vertrok me gezicht'' uurggh koud!' rilde ik en begon te lachen. Ik eet tot ik een aardbei tegen kwam deze hield ik tussen me vingers voor haar mond. ''hap!'' glimlachte ik.


TOen alles op was betaalde ik en nam haar mee naar de achteruitgang. Net toe nwe buiten waren op weg naar de apple store begon het hard te regenen. Ik deed me jas uit en gooide deze over Marlon heen
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Emptydo jul 09 2015, 23:44

Marlon:

ik schudde mn hoofd weer 'je moet echt op houden met over je excuses voor aan te bieden' zei ik lacherig. 'maar Promise!' zei ik en wond mn pink om de zijne heen voor een pinky promise.

mn hand trilde zo.. ik was echt nerveus, voor het eerst deze avond.. Kai pakte mn hand vast en nam een hap en moest lachen om zn reactie 'ja tuurlijk dommie! het is ijs haha' en we aten verder. tot opeens hij een aardbei vond en die voor me mond hield. 'aaahhh' deed mn mond open en hapte een stuk er af. 'hmmm!! aarbeien are the best!' zei ik en genoot ervan, hij was zo lekker zoet!

We waren klaar met eten hij betaalde alles, ik was het er niet mee eens maar hij wou geen geld aannemen... eigenwijs! toen we bijna terug waren bij de apple cafe begon het keihard te regenen, en ik kreeg een jas over me heen gegooid. 'ik waardeer het gebaar, echt waar, maar we kunnen jou niet weer ziek krijgen! kom laten we delen' zei ik en hield hem omhoog. ik was te klein om hem boven zn hoofd te houden though...
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Emptydo jul 09 2015, 23:47

Kai:

samen onder de jas keek ik haar aan.''kan ik even bij jullie schuilen?'' vroeg ik terwijl we langzaam begonnen te lopen. Ik moest wel gebukt lopen en het was onhandig als marlon de jas beet hield.Daarom sloeg ik me arm over haar schouder en pakte de jas over. I kging dichter bij haar lopen. I kweet niet wat me bezieldeen waarom ik ineens zo veel lef had. En alles deed nu bij haar zo op deze manie.. Maar het voelde goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Emptydo jul 09 2015, 23:52

Marlon:

Hij kwam onder de jas en keek me aan. ' kan ik even bij jullie schuilen?' vroeg hij aan me terwijl we al naar mn hotel terug liepen. ik knikte 'ja tuurlijk geen probleem!' ik zag hoe erg hij moest bukken. waarom ben ik zo klein! maar opeens pakte hij de jas over en sloeg een arm om mijn schouder heen waardoor we praktisch tegen elkaar aan liepen. Ik voelde mn wangen weer warm worden. snel pakte ik mn mondkapje en zonnebril uit mn tas en deed ze op. 'voor het geval iemand ons ziet...' zei ik zacht terwijl we terug liepen naar het hotel. 'kom we zitten op de 9de verdieping' zei ik en pakte zn hand terwijl we naar de lift liepen. 'vraag me af of Lennie nog wakker is haha.. die slaapt altijd zo snel' zei ik lacherig toen ik de deur open deed
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Emptydo jul 09 2015, 23:56

Kai;

das waar!!! ik was helemaa lvergeten dat.. urrghh fans. Jap dat was ik totaal vergeten. wat dom! ik pakte ook een mondkapje uit me zak en deed dezen voor. In de lift aan gekomen hield marlon me hand beed. Ik deed gen moeite om hem los te doen. Ik nergeerde het meer, niet weten wat ik er mee aan moest. ''dan moeten we stil zijn!'' glimlachte ik. Het was knus in de lift helemaal toen er een mega dikke man binnen stapte. En ee nvrouw die naar make-up rook. We werden verder de lift in geduwt tegen de achterkant van de lift.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Emptyvr jul 10 2015, 00:08

Marlon:

Er kwam een mega dikke man en een makeup fabriek van een vrouw naar binnen waar door Kai en ik tegen de achterkant van de lift aan geduwd werden. Oh god niet hun! ik herinnerde me hun van het vliegtuig.. Lennie had de hele reis naast ze gezeten.. ik bleef beetje naar de grond kijken omdat Kai tegen me aan geduwd werd en ik bijna met mn gezicht tegen zn borstkas aan kwam. gelukkig stapte ze een verdieping voor ons er uit. eenmaal op onze verdieping aangekomen liepen we naar onze kamer toe. 'ok laten we maar zachtjes doen voor het geval dat ze slaapt. ik had eerlijk gezegd geen idee hoe laat het was. zachtjes deed ik de deur open. Ik zag alleen licht van een laptop. was ze nog wakker? of was ze achter de laptop in slaap gevallen?
'He lennie?' fluisterde ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 36 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 36 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 51 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: