cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 50 ... 67  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Emptydo jul 09 2015, 00:49

Marlon:
'haha no fooling you he...' zei ik lacherig. 'nee het was niet Chen's opmerking, en ook niet dat je weg gegaan was.. Ik ben ook weg gegaan zonder wat te zeggen..' zei ik tegen dr. Hoe ga ik dit nou vertellen.. ik zuchtte 'Ik weet het niet meer... het was maar een ongelukje.. Kai schoot omhoog en draaide zn hoofd en kuste me bijna op de mond...' zei ik tegen dr.

Chen:
ik keek hem nog een keer aan, en zag dat er nog steeds iets dwars zat. 'Is het Marlon? is er iets gebeurt?' vroeg ik zo zacht mogelijk zodat de andere jongens het niet hoorde.

Kris:
'Manager-hyung is onderweg om ons op te pikken! probeer zo droog mogelijk te blijven, we kunnen niet veroorloven om ook nog ziek te blijven!' riep ik tegen de jongens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Emptydo jul 09 2015, 01:01

Kai:

Ik schudde me hoofd'' nee der is echt niks!'' loog ik. GElukkig werd ik gered door de manager. Iedereen stormde de auto's in zodat ze niet nat werden. eigenlijk vergaten we de meiden beetje.

chanyeol:
Ik kreeg geen reactie en de managers stonden er kei snel ''Ik hielp baekhyun naar de auto en lied me er in vallen. ''wat een dag! het had echt geweldig moeten zijn geweest als het niet was gaan regenenn!'' ik keek baekhyun aan die gewoon meteen in slaap gevallen was.

Lennie:

''WHAAAAAH!!'' oh.. ik drukte me hand op me mond. ''hij deed dat echt! was vast een ongelukje'' ik wist niet echt wat ik moest zeggen of doen. Maar voor ik on reageren zag ik de exo leden weg vluchten. ''yumi zullen we maar terug gaan en gewoon ee ngezellig avond van maken ff geen jongens die sexy zijn!''
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Emptydo jul 09 2015, 01:10

Chen:
ik geloofde hem voor geen meter. Maar voordat ik verder kon vragen moesten we naar de auto rennen om te ver komen dat we nog natter werden. Eenmaal allemaal in de auto reden we weg naar de Dorm. halverwege bedacht ik me 'OMO! we hebben Lennie en Marlon in de regen achtergelaten!!' riep ik in de auto.

Marlon:
ik moest lachen om dr reactie. ' ja tuurlijk was het een ongelukje! Ik bedoel... waarom zou ie het met opzet doen.. this niet dat hij die grappen meent van voor hem vallen en daten enzo...' zei ik met een zucht. 'maar je hebt gelijk laten we terug gaan, en hopen dat we niet ziek worden van de regen...' zei ik en stond op om terug te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Emptydo jul 09 2015, 01:15

LEnnie:

We kwamen doorweekt aan in onze kamer. maar ook echt doorweek.. een natte kat was er niks bij!.. i kwilde natte poes zeggen maar hey.. dat was ongespast in deze situatie nadat we met Exo in het park gezeten hadden!. Ik ging op een bed zitten. ''laten we keizer kuzo kijke!'' ik wilde me laptop open. ''wacht laat ne eerst ff douche!!''

Suho:

''wie?'' vroeg ik pop chens reactie. ''wie zijn we vergeten deze keer? we hebben baekhyun toch? en dyo xiumin en la zijn er toch ook''?

Kai:

bij de deorm aangekomen schoot ik de douche in en douchte extreem lang.

Chanyeol:

Ik bracht beakhyun naar bed toe ne ging naast chen zitten ''zooo! en nu?'' zei ik terwijl i kde TV aanzette. hey pororo... ''DYO KAI! pororo op TV'' lachte ik en gooide de afstandsbediening nara Dyo,

Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Emptydo jul 09 2015, 01:27

Chen:
'Lennie en Marlon! je weet wel... die 2 meiden die ons gered hadden van die fans op het vliegveld, waar we 2 dagen op Jeju hebben rondgehangen, die Baekhyun naar het ziekenhuis gebracht hebben nadat we heb vergeten waren.' zei ik tegen hem. Eenmaal in de dorm kleedde ik me om en droogde mn haar met een handdoek. Ik liep naar dyo toe. als iemand met Kai kan praten is hij het wel. ' het Kyungsoo... Kun jij niet met Kai gaan praten, iets zit hem dwars en ik weet zeker dat het met Marlon te maken heeft.. je bent de enige die echt met hem kan praten..' vroeg ik hem.

Marlon:
We waren helemaal doorweekt... ik begon me uit te kleden en wou eigenlijk helemaal niks... ik pakte een handdoek en begon mn haar te drogen.. ' ga jij maar douche, ik droog me wel gewoon af en ga onder de dekens liggen om op te warmen.' zei ik tegen dr. 'ik zoek de film wel op' zei ik tegen dr. Ik keek naar mn telefoon... moet ik hem smsen? ben gewoon zomaar weggerend.. wat moet ie wel niet denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Emptydo jul 09 2015, 01:39

kyungsoo:

*nergeert alles*

Kai:

Met me mobiel in me handen zat ik op me bed. kan ik het niet over doen? gewoon opnieuw dan ging ik niet liggen, of lied haar los.. of.. urrgh waarom moet ik diefout maken. Ze moet ech boos zijn!

Lennie:

na het douchen kroop ik ook in bed. ''heeft hij al gesmst?''vroeg ik terwijl ik me mobiel ook pakte. ''laat me dezeis opladen!'' ik laadde hem op. en kroop verder onde de dekens'' al een film gekozen.'' zei ik terwijl ik me laptop bekeek, der stonden er wel een paar open. ''Marlon zijn dat jouw muziek bestanden? vroeg ik toen allemaaal vreemde bestanden zag met namen di me niks zeiden.

Suho:

''ooh die twee,'' ik haalde me schouders om. ''die redden zich we;'' zei ik, terwijl ik me spullen regelde in e auto met de managers.

Dyo:

okey uiteindelijk luisterde ik toch naar chen. ''is goed ik ga we leven met hem praten'' ik liep naar bonven en ging bij hem op bed zitten. na een korte tijd kreeg ik het uit hem. Niet dat ik wist wat hij moest doen of hoe hij moest reageren.. Ik wist niks,... maar ik wist nu wel wat hem dwars zat. Ik sjockte naar beneden en lied me in de stoel zakken met me script voor me neus. moest ik het chen nouvertelle of nie? nah
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Emptydo jul 09 2015, 01:48

Marlon:
Ik was nog bezig met mn bestanden orderen van mn dance covers, toen Lennie uit de douche kwam lopen en in bed kroop. 'oh nee nog niet' zei ik wat teleurgesteld, en keek naar mn telefoon. 'hij is vast boos.. of gekwetst ... ' zei ik met een zucht. toen ze vroeg naar mn bestanden schrok ik een beetje, ik hield dit altijd prive... had het nog nooit aan iemand laten zien, zelfs niet aan haar! 'Oh! haha das niks hoor!' zei ik snel en sloot het mapje af. 'moet ik hem anders smsen?' vroeg ik dr om het onderwerp weer te veranderen.

Chen:
vraag me echt af wat Kai dwars zit... en het feit dat hij eigenlijk nooit over zn gevoelens praat... als iets hem dwars zit gaat hij altijd naar SME om te dansen tot diep in de nacht. Dat was iets wat hij nu echt niet kon doen met het concert zo dicht bij... ik zuchtte.. ik hoop maar dat Dyo wat uit hem kan krijgen, die 2 zijn wel het meest close met elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Emptydo jul 09 2015, 12:22

Lennie:
Ik glimlachte en trok me dekens over me heen. ''Zoo geheimpjes voor mij!!'' lachte ik. Toen ze vroeg of ze hem moest smse haalde ik me schouders op. 'ik ben echt heel slecht met jongens! ik zou zeggen als je wil smse go a head! het kan nooit kwaad. toch?' Ik glimlachte en pakte me mobiel om Hungry cat picross te doen, ''of wacht tt hij smst maar je kent kai, Dat zou jaren duren wil je daar op wachten?''

Dyo:
*leest script beneden en nergeerd de shit out of people*

baekyeol:
zijjn boven aan hetkloten

Suho:
Ik zat rondde tafel met Kris om onze agenda's te bespreken, WE hadden zo veel in te plannen maar toch wilde ik pauzes..

Kai:

Met me mobiel in me handen lag ik op bed. Er ging voor door me hoofd heen waar ik nog nooit eerder aangedacht had. Mar iets zinnigs kwam er nietuit
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Emptydo jul 09 2015, 12:41

Marlon:
'hahah het is niet zo zeer geheim... eerder beschamend hahaha' lachte ik. To be honest niemand heeft me ooit zien dansen.. Op Kai na dan.. 'Oh nee ik ben zo goed met jongens ahaha. Jij hebt tenminste ervaring! dat kan ik niet zeggen!' zei ik tegen dr. Maar ze had een punt.. ookal was hij degene die gister als eerste smste.. 'Ik ga hem smsen!' zei ik tegen mezelf en pakte mn telefoon
*Hé, zijn jullie goed aangekomen bij de dorm?* ok beetje lame... maar toch verzend ik em.

Kris:
Ik zat samen met Suho aan tafel de agenda te bespreken, toen we bijna alles rond hadden, schoot me iets te binnen. 'he Suho.. is het je opgevallen dat Kai de laatste tijd best down is hier in de dorm? We moeten dat in de gaten houden.. aangezien hij altijd dan hele nachten door haalt in de oefenruimte van SME, en we met het drukke schema van de komende dagen niet echt kunnen gebruiken..' zei ik tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Emptydo jul 09 2015, 12:49

Kai

ik lag bijna te slapen toen ik me mobiel voelde trillen op me borst kast. ik schrok hevigen vloog omhoog. ''whut!?'' verward keek ik rond, me mobiel gleed van me borstkast af.' 'oh'' zei ik terwijl ik hem op pakte. het was marlon.. zou ik het lezen? of wilde ik het niet lezne? zou ik.. nee gewoon weg leggen.. nee lees het. met alle lef die ik kon vindne las ik het. ik haalde opgelucht adem. *hey, Jah we zijn allemaal veilig binnen, Jullie ook? sorry dat we ineens weg gingen vanwegen de regen* stuurde ik terug.

Suho:
''Dan moeten kyungsoo en chanyeol hem in de gaten gaan houden'' ik sloeg de spullen dicht. ''want als hij nu overtrained zijn we ver van huis.. zeker met het opkomende concert.'' Ik ruimde de spullen op. ''Maar laten wij ook gaan slapen okey kris''


Lennie:

''true true!, Meer ervaring maar dat wil niet zeggen dat ik met ze om kan gaan'' lachte ik en wachte in spanning af of kai zou reageren
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Emptydo jul 09 2015, 12:59

Marlon:
'haha daar heb je wel een punt... we zijn hopeloos hahaha. we moeten misschien toch onze deal maar waar maken als we 30 zijn!' zei ik tegen dr en wachtte op een reactie. Wonderbaarlijk had ik binnen 5 minuten een reactie. 'wow hij word steeds sneller hhaha' zei ik en las het berichtje. Ik schudde mn hoofd.. het was mijn fout dat ik weg rende.
*Goed om te horen ^^ wij zijn ook weer terug, wel zeik nat haha. En ik moet sorry zeggen, ik rende zomaar weg... Sorry, ik schrok gewoon een beetje, en wist niet wat ik moest doen.* stuurde ik terug.
'he lennie.. wil zal ik mn geheimpje maar laten zien haha, is niet eerlijk dat ik het iemand heb laten zien die ik nouwlijks ken en jou niet of wel.' zei ik pakte mn laptop erbij.

Kris:
ik knikte en stond ook op. 'ik loop wel even naar kyungsoo en chanyeol toe om te vragen om hem in de gaten te houden. ga jij maar alvast klaarmaken voor bed.' zei ik tegen Suho en liep naar Chanyeol en Dyo toe. ik kwam als eerste dyo tegen die in de woonkamer zn script aan het lezen was. 'He Kyungsoo, ik wou je even vragen om Kai in de gaten te houden. Hij lijkt de laatste tijd down en we kunnen hem niet weer overtrained laten worden door iets wat hem dwars zit.' vroeg ik aan hem. Ik liep naar boven naar chanyeol toe en vertelde het zelfde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Emptydo jul 09 2015, 13:07

Dyo:
Ik zuchte en knikte maar voor de rst zei ik niks. Nadat ik me script zo vaak gelezen had dat hij bijna me neus uit kwam besloot ik naar bed te gaan. Ik keek naar dyo. En ze maken zich zorgen deze luilak? hij is zun bed nog niet uit gekomen! Ik pakte zijn mobiel op en legd het naast hem neer

Kai:

*sorry* smste i kterug *Ik hoop dat je er niet al te slecht door voeld, het wat niet mijn bedoeling geweest om je pijn te doen of iets* ik sloot me ogen en viel kei snel in slaap.

Chanyeol:
''aaissh! ik wil bij baekhyun blijven'' piepte ik terwijl kris on stoorde in het film kijken. Maar rond midde nacht besloot ik toch terug naaar de slaap kamer te gaan waar dyo en kai beide sliepen. Ik haalde me schouders op ''die gaan nergens meer heen!'' i legde me neer in bed en viel met me muziek aan in slaap waardoor ik niks mer hoorde

Lennie:

''haha nog maar 6 jaar ofzo!! dan trouwen we! zullen we exo uitnodingen op onze bruiloft! jij hebt nummes so hey! oet toch klukken'' even was ik still .'' we moete wel realistisch blijven!''
We bekekende filmjes 'En jij zegt dat j niet kan dannsen hey!'' lachte ik trots. ''moet je kijken!''

Na even werd ik toch moe ''hey laat die film zitten ben kapot moe!'' ging liggen met m gezicht naar yumi toe ''goodnight~!, En doe jij het licht uit daar ben ik te lui voor!
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Emptydo jul 09 2015, 13:49

Marlon:
'haha ja zou wat zijn! komt onze droom bruiloft toch nog uit!' lachte ik. Ik had mn eigen dance practise van Flashback nog niet gezien omdat we toen Lennie en Baekhyun gingen zoeken, dus die zette ik maar op om zelf ook te kijken. Ik zag zoveel fouten en verbeter punten.. was er niet blij mee.. Ik schudde mn hoofd ' nee man, kijk al die fouten dan!' zei ik met een zucht. 'misschien moet ik het maar gewoon bij talen houden.. ' zei ik en sloot mn laptop af, stond op en deed het licht uit. Ik ging op bed liggen ' goodnight~' zei ik terug. Ik was nog helemaal niet moe.. mn hersenen gingen 200 kilometer per uur door vanmiddag. Ik zag het smsje van Kai en glimlachte.
*nee er is niks aan de hand! als ik niet weet hoe ik moet reageren, of hoe de ander gaat reageren ren ik altijd weg.. of ga dansen.. maar die optie was er niet haha. maak je maar geen zorgen over mij, ookal heb ik volgens mij nog wel een etentje van je tegoed van gister of niet haha Wink* dat laatste zette ik er alleen maar bij voor de grap, ookal meende ik het wel..

Kris:
ik had Chanyeol en Dyo hun opdracht gegeven. Nu hopen dat ze het serieus nemen. ah vast wel! ik ging naar de badkamer om me klaar te maken voor bed. we hadden paar drukke dagen voor ons staan, maar samen komen we er wel door. Ik zette mn wekker voor 6 uur sochtends en ging naar bed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Emptydo jul 09 2015, 13:56

Dyo:

Net toen ik zjn mobiel weg legde voelde ik hem trillen. okey i kwas toch wel geintreseerd in die meid en las het. ''hehe jongin laat deze nie gaan hey'' zei ik tegen de slapende jongen. daarna dook ik zelf vermoeid in bed.

kai:
Ik werd rond 2 uur wakker. En kon niet meer slapen. Op me tenen sneakte ik de dorm uit. Zonder mobiel of iets. Dat waren ze toch wel van me gewent. Ik ging naar sm'ent on te trainen.

lennie:
*slaapt*
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Emptydo jul 09 2015, 14:05

Kris:
De wekker ging, ik draaide me op en sloeg hem uit. Ik stond op en liep alle kamers om iedereen wakker te maken. Xiumin was natuurlijk al wakker en was bezig met ontbijt. Ik kwam bij Baekhyun aan en maakte hem wakker. 'hé als je je wat beter voelt mag je wel mee naar SME vandaag ok?' zei ik tegen hem, en liep verder naar de andere kamers. Als laatste kwam i kbij de kamer van Chanyeol/Dyo en Kai. Ik maakte de deur open en het eerste wat ik zag was een leeg bed van Kai. Dit meen je niet! 'OK! wakker worden nu! Waar is Kai! ik dacht dat ik gevraagd had op hem te letten!' riep ik door de kamer.

Chen:
ik stond op en kleedde me aan nadat kris geweest was. Ik ging op het bed van Baekhyun zitten 'He, hoe voel je je vandaag? ik hoorde als je je beter voelde dat je mee mag trainen.' vroeg ik aan hem.
daarna stond ik op en ging naar de keuken om te kijken voor ontbijt.

Marlon:
ik was blijkbaar ook in slaap gevallen na het smsje dat ik verzonden had. ik keek op mn telefoon. het was half 8. Ontbijt is tussen 8 en 10 uur, dus ik besloot op te staan en maar te gaan douche. Na het douche maakte ik Lennie wakker. ' He word wakker. Ontbijt begint zo.' zei ik tegen dr en ging me aankleden. onbewust bleef ik blikken naar mn telefoon werpen hopen op een reactie..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 34 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 34 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 50 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: