cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 51 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Emptydo jul 09 2015, 14:30

KAi:

*danst*

Chanyeol:
ik schoot omhoog met een
Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Tumblr_n78dq4kLUj1sbmcx6o1_500

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Tumblr_n55aym9bvG1qgnxifo1_500

''hij is er toch nog gewoon'' zei ik nog steeds in slaap terwijl ik in me ogen wreef, ''hij lagte slapen toen ik naar bed ging!'' mokte ik en ging me bed uit. pas toen ik een beetj wakker was zag ik dat kais bed leeg was.''Die is er was pas net uit!''

Dyo:

kris maakte ons wakker en begon meteen over kei. ik nergeerde hem en ging douche, daarna pakte ik eten mee ''ik ga naar sm'ent en kijk wel of kai daar is'' zei ik terwijl ik met de manager weg ging zonder de rest. Zelf moestik vnadaag filmen. Daarom gng ik eerst naar sm'ent en daarna naar de set.

Kai:
*danst*

Lennie:

ik schoot recht overeind en trok de dekens omhoog'' wat eten?'' zei ik en keek yumi slaperig aan. ze had al gedouched en al. ''al ik me ok maar is gaan opfrissen!'' zei ik slaperig en donderde uit bed. ''awu!'' ik lachte en deed me kleding uit. ''laten we gaan eten!!"' ik keke haar aan toen we door de gangen liepen. '' heeft kai la gereageerd??'' vroeg ik
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Emptydo jul 09 2015, 15:36

Kris:
ik ging naar Suho toe 'Suho, Kai is er weer vandoor! blijkbaar is ie vannacht toen iedereen sliep weg geslipt.' vertelde ik hem. 'had gehoopt dat Chanyeol en dyo wel op hem zouden letten of met hem zouden praten..' zei ik afdwalend.. 'laten we maar opschieten en naar SME gaan, daar is ie vast.'

Marlon:
'hahahah voor iemand die altijd vroeg wakker is voor school, ben je erg klungelig haha' lachte ik terwijl ik dr uit bed zag vallen. toen ze klaar was gingen we naar beneden om te eten. ik bleef mijn telefoon dicht bij me houden. Ik schudde mn hoofd 'nee nog niet.. hij heeft het vast druk, met het concert enzo' zei ik enigszins teleurgesteld
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Emptydo jul 09 2015, 15:54

Lennie:

''heheh you know me! onhandig tot op de botten!'' WE zaten aan de tafel met onze borden vol. ''smakelijk!'' zei ik met me mond vol ''hij smste vast nog wel als hij pauze heeft. Weetje nog met roommate dat chanyeol gewoon meer dan 18 uurweg was en toen maar 5 uur thuis en daarna weer weg moest. dat doen ze vast dagelijks en is hij nu druk bezig!'' probeerde ik haar gerust te stellen. En het klonk ook best logisch eigenlijk!

Suho:
''laten we gaan al iederee die mee gaat zo ver is' zei ik en wachte met de groep. ''kris we kunne hem neit tegenblijven houden heh!' zei i nog tegen hem in de auto, ''ik weet dat je zorge maakt maar hij blijft we gaan naar sm-ent om de trainen''

chanyeol.:
Ik nam kai's mobiel mee en ging met de groep naar sm-ent. Ik zou vandaag geen oefenen met me rap samen met sehun, Kris en xiumin. Kai zou met lay gaan dansen voor een nieuwe solo.

bij sm aangekomen ging Dyo net weg, hij vertelde dat kai in de trainings zaal was. Ik liep er heen en gooide zijn mobiel nar hem toe,

Kai:

Dyo was langs geweest. en vertelde dat kris niet al te blij was dat ik was gaan trainen. ik haalde me schouders op ''laat me beter worden!'' zei ik nog. maar dyo ging naar de set toe, Daanra kwam de groep als eerste gooide chanyeol mijn mobiel ana. Ik las het en zag dat ik een niet gelezen bericht. *vanavond?* smsete ik sne lterug voor de jognens binen kwman
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Emptydo jul 09 2015, 16:38

Kris:
ik zuchtte... dat wist ik ook wel maar he.. kon het altijd proberen toch? 'ja weet ik, maar toch' zei ik tegen hem. eenmaal bij SME aan stapte we allemaal uit de auto en liepen naar binnen. Dyo vertelde dat Kai in de trainingszaal was en ging naar de shoot voor zn drama. toen we binnen kwamen gaf chanyeol, Kai zn mobiel en hij begon meteen erop te typen. ik liep naar Chanyeol toe. 'he Yeol... zins wanneer is Kai zo fanatiek met zn mobiel?' vroeg ik hem. Kai vergat hem altijd, en we mochten blij zijn als ie een keer reageerde in onze groepsapp!

Marlon:
toen Lennie dat zei zuchtte ik ' yeah i know... verschrikkelijk! en da-' ik stopte met praten toen mn telefoon af ging. meteen opende ik het berichtje en ik gilde. 'OH GOD! hij gaat er serieus op in!' riep ik door de gang. 'wat moet ik nou! het was als grapje bedoelt!!' dit had ik niet verwacht... vanavond.. eten met Kai?!
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Emptydo jul 09 2015, 16:44

Chanyeol;
Ik keek kris lang aan. ''marlon'' lachte ik en rende weg naar baekhyun die mee gekomen was en nu zat tegen een muur aan met zijn ogen dicht

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Tumblr_n5fzs8lett1remizro1_500

Lennie:
Ik schrok op van het geconcentreerd eten. toen ze ineens gilde dat hij echt mee uit wilde ''Ga dan gewoon' lachte ik blij. ''nu heb j de kans hey!'' ik pakte haar mombiel om het te lezen ''Jap ga gewoon, graap je kans'' ik stapte me mond vol ''deZe keer zal ik niet weg lopen! of verdwalen' glimlachte ik. Want ik had de wifi gevonden dus ik ging wel game of iets!.

Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Emptydo jul 09 2015, 17:09

Kris:
chanyeol zei dat het Marlon was en liep weg naar baekhyun. ik was beetje in de war. had geen idee dat die 2 zo close waren. 'Ok jongens even allemaal bij elkaar! we hebben veel te doen de komende dagen, Suho en ik hebben een schema uitgeplant met zoveel mogelijk pauzes ertussen.' zei ik terwijl ik in mn handen klapte om hun aandacht te krijgen.

Marlon:
ik moest lachen dat Lennie van me schrok. 'ok stel ik zeg ja, wat moet ik dan aan, moet ik zonnebril, muts en mondkap voor zodat ik niet aan de eind van de avond dood ben door "fans"?' vroeg ik aan dr. 'en beter dat je niet weg loopt! ik ga je niet nog een keer zoeken!' zei ik terwijl ik mn tong uitsteek. ik had mn smsje al verstuurd met mn antwoord naar Kai.
*klinkt goed* had ik alleen terug gestuurd
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Emptydo jul 09 2015, 17:27

baekhyun:

Kris-hyung regelde ineens alles ik schrok er van Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Tumblr_mw7oknOEt81t0jqkmo1_400

i luisterde en wilde zo graag mee doen. Ik keek toe hoe ze werkte en wilde zo graag mee doen. MAar jah ik moet rusten en was al blij dat ik hier mocht zijn. Rond een uur of 6 gingen we naar huis. Kai
ging zelf ergens heen.

Lennie:

we hadden heel de dag gewinkeld en nu was het tijd voor marlon om naar kai te gaan. Ik keek toe hoe ze zich aan kleedde ''neem gewoon alles mee voor als het fout gaat'' zei ik. ''maar ik zou je zelf neit verstoppen''

Kai:
*7 uur apple cafe* stuurde ik terug ik wist niet wat ik er mee aan moest en was stervens nerveus. Maar gewoon eten als bedankje kon toch geen kwaad?. Ik had geen tijd om echt om te kleden dus in me gewone kleding lied ik me afzetten bij het cafee. EN je raad het nooi ik was gewoon 30 minuten te laat! bedankt file!.

Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Emptydo jul 09 2015, 17:39

Marlon:
we gingen winkelen en toen we terug kwamen ging ik me klaar maken voor vanavond. ik ging zelfs, mn lange steile haar, waar ik nooit wat mee zou doen, krullen! eenmaal klaar pakte ik mn tas en stopte daar mn muts, zonnebril en mondkapje in voor het geval dat. 'En? kan ik zo naar hem toe?' vroeg ik Lennie. Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 B9607075609bcc4a4873f30494c09ec4 'of is het te casual?'
Ik pakte mn telefoon en liep naar het cafe toe. het was 10 voor 7 toen ik aankwam en ging alvast ergens zitten. na 15 minuten was hij er nog niet .. oh no problem! ik ben normaal ook niet de meest punctuele persoon op aarde! maar toen hij er om kwart over 7 nog niet was, pakte ik mn telefoon
*he, ben je er bijna?* wou ik sturen... maar ik verwijderde het weer.. ik wou niet overkomen alsof ik hem niet geloofde.. misschien liep de training wat uit. wie weet!
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Emptydo jul 09 2015, 17:55

Lennie:

"zeker wel staat kei goed!'' ik zwaaide haar uit '' have fun!! en FOTO'S~~!'' ik lachte ne ging achter me laptop zitten. Wat me grootste schrik van em leven gaf. Me achtergrond was veranderd naar een selfie van baekhuyn en chanyeol. Ik hab blijkbaar allemaal mapjes er op staat net stuff van chanyeol.. muziek foto's tekst.. wat ik neit kon lezen want hey ken geen koreaans noch chinees. Blijkbaar had hij allemaal mails naar zichzelf gestuurt. Ik ging zitten.. om hem te maile

*hey park Chanyeol,

In de afgelopen paar dagen had je mijn laptop gebruikt, Nu staan er bestanden op van jouw op mijn laptop, moet ik die verwijderen of niet?

met vriendelijke groet,

Lennie*

Chanyeol:
baekhyun Chen en ik zaten achter mijn computer muziek te schrijven, na flink hard getraint te hebben. Ik besloot kip te bestellen. Net toen ik naar buiten liep kreeg ik een mail van lennie

Kai:
Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Tumblr_nr7ehn0Cu31r8jnudo1_540

^
ik liep overstraat en het was nog al druk. Maar ik wist ongezien naar marlon te komen. ''sorry' was het eerste wat ik zei toen ik achter haar stond. ''Kom ik weet een plek zondr fans'' ik liep voor haar uit wetend dat ik niks kon doen. na even gelpoen te hebben opende ik een deur van een cafe. ''na u'' zei ik ne liep achter haar aan. De ober kwam op ons afgelopen en zag dat ik het was hi jstuurde ons meteen nara boven toe waar we konden zitten zonder fans.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Emptydo jul 09 2015, 18:02

Marlon:
het was half 8 en ik begon me beetje zorgen te maken. Maar voordat ik iets kon doen hoorde ik een stem achter me, het was Kai. ik stond op en liep achter hem aan. 'geeft niet' zei ik met een glimlach. ik keek naar wat hij aan had het was niks bijzonders maar lekker casual, zelfde als ik gelukkig. En het stond hem goed. eenmaal bij het andere cafe aangekomen werden we naar boven gestuurd en konden we zitten. ik keek uit het raam en het uitzicht was echt mooi. 'woah! zo mooi' zei ik terwijl ik naar buiten staarde. 'ik had niet verwacht dat dit zou gebeuren hehe.. ik bedoelde het als grapje, en had eerlijk gezegt ook niet verwacht dat je tijd zou hebben.' zei ik tegen hem. 'kom je net van training? ' vroeg ik aan hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Emptydo jul 09 2015, 18:05

kai:

Ik glimlachte. ''ik maak gewoon tijd'' zei ik en riep de ober, '' wat wil je?'' we bestelde ons voorgerecht. tijdens het wachten beantwoorde ik haar vraag. ''Ja kom direct van de training af. Moet straks rond 9 uur ook weer terug voor een bespreking met CEO.'' zuchte ik. ''Je vind seoul mooi? heb je ook zulke stedne in Nederland?'' ik was er bijna trots op dat ik nog steeds wist hoe het land heette waar ze woonde.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Emptydo jul 09 2015, 20:36

Marlon:
'Ik voel me vereerd haha' zei ik lachend. Ik bestelde gewoon een salade vooraf. Was de laatste paar jaren steeds bewuster gaan eten om gezonder te worden. Toen hij zei dat hij net van training kwam en om 9 uur weer ergens heen moet fronste ik een beetje. Ik moest terug denken aan die aflevering van Chanyeol in roommate... ' Je bent vast uitgeput. Probeer je rust te pakken wanneer je kan ok?' zei ik zacht tegen hem. Ik wou niet dat hij zichzelf uitputte. 'Ik vind Seoul echt prachtig! zulke steden hebben wij thuis niet. Zeker niet in het gedeelte waar ik woon. Ik doe er een half uur over om in onze stad te komen, en we hebben zoveel groen! Ik vind beiden wel wat hebben.' zei ik met een glimlach op mn gezicht. Op dat moment kwam de ober ons voorgerecht en drankjes brengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Emptydo jul 09 2015, 20:43

jongin:

Ik bleef haar aan kijken. terwijl ze zo bezorgt was. ''yeah ik zal rust nemen'' Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Tumblr_nokhmzlLVL1tfs97fo2_250 ''maak je maar geen zorge over mij!!!''

de ober kwam alles op tafel zitten. We hadden een beker met water besteld.
Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Tumblr_nokhmzlLVL1tfs97fo1_250 ik bedankte de ober en schonk Marlons glas in, ''smakelijk!'' glimlachte ik. ''geen steden zoals dit? ben je daaorm hier? of wat bracht je naar deze stad? Kpop? '' vroeg ik en begon te etne
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Emptydo jul 09 2015, 20:53

Marlon:
'nope niet zoals dit. Omdat Korea redelijk bergachtig is moeten jullie de hoogte in bouwen, Nederland is heel plat dus we hebben veel ruimte om gewoon te bouwen. En we hebben lang niet zoveel inwoners.' vertelde ik. Toen ons eten kwam schonk hij mijn glas in. Eerst al de deur open houden nu dit, wat een gentleman is het toch ook haha. ik begon aan me salade. ' Hmmm, zal niet liegen, Kpop was het eerste wat me toe trok om de eerste keer hier heen te gaan 2 jaar geleden. Maar zins dien ben ik koreaans gaan studeren en raakte ik steeds meer geinteresseerd in de taal en cultuur dat ik weer heen wou. Ik zit er aan te denken om mn laatste studie jaar hier af te ronden. daarom ben ik hier eigenlijk ook, om naar scholen te kijken. Maar niet tegen Lennie zeggen! ok haha' vertelde ik.
'maar vertel eens, hoe is het om een wereld idool te zijn? zeker toen je net debut.. je was like 18! toen ik 18 was, was ik gestopt met school en wist niet wat ik wou met mn leven.' vroeg ik hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Emptydo jul 09 2015, 20:58

Kai:


Ik luisterde aandachtig naar wat ze zei. ''Je moet naar Seoul National University gaan, dat is echt de beste school hier ine seoul, Ik kan je er wel een keer langs brengen als je dat wilt?''

Na even vroeg ze naar mij. En voor het eerst in jaren vertelde ik bijna alles van af mijn trainee dagen tot ons 2jaar samen. Maar daar stopte ik. ''jah onze levens verschillen flink.'' glimlachte ik en zorgde dat de ober hier heen zou komen voor het hoofdgerecht, Omdat ik we zo veel gerpaat hadde nwas i kde tijd vergeten en had neit door dat het al half 9 geworden was..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 35 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 35 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 51 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: