cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 50 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Emptywo jul 08 2015, 15:02

chanyeol:

''oooh...'' ik keek rond of er niemand reageerde. ''das waar..'' ik bleef rond me heen kijken maar het bleef tot nu toe rust. ''Ik denk dat we geluk hadden'' We liepen en liepen eerst de buitenste rand en toen verder naar binnen toe. Na even zagen we hem liggen in het gras. ''Heeeey!!'' Ik tikte chen aan '' we hebben het verloren schaapgevonden.. En die meid!'' ik liep er op af. Maar lennie SSTe me!.

Sehun:

Luhan werd gebeld door suho om te vertellen dat we naar het park moesten. ''Wat als hij daar niet is!' zei ik en bleef rond kijken. ''Luhan! run, run run!!!'' Ik pakte hem beet en trok hem mee. '' waeee!!'' achter ons kwamenweer een stel mensen aan. Ik trok hem de markt op en schoot tussen de kraampjes heen.

Suho:
Ik knikte. ''zal ze bellen en daarna moeten wij echt terug naar de dorm zien t ekomen. Atans die fans kwijt raken!, Want vanuit hier kunnen we echt niks doen''

ik liep naar de andere kant en ging aan de bar zitten. de barrist keek me aan met grote ogen. ''wae?'' zei ik en begon Luhan te bellen om alles door te geven,

Kai:
ZE vroeg of het raar was dat ik niet herkent word '' ben eigenlijk wel blij er mee, Gewoon op straat kunnen lopen zonder weg te hoeven vluchten voor de veiligheid van andere'' zei ik en trapte een stokje was op de grond. deze kwam tegen haar enkel aan toen ze stil en naar de vijver keek. ik glimlachte ''Het lijkt me ook echt fijn om hier vaker te komen zonder dat fans rond ons zijn'' zei ik en ting naast haar staan '' het is echt mooi!'' We staarde over de vijver. Mij ngedachten gingen weg. terwijl ik voor me uit staarde. Ik tikte Malron aan en wees nar chanyeol en chen '' ik denk dat ze he mgevondne hebben!!''
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Emptywo jul 08 2015, 17:17

Chen:
ik liep zachtjes naar ze toe, 'oh thank god, we hebben jullie gevonden' zei ik en ging naast baekhyun zitten en wreef mn hand door zn haar. 'weet je hoe bezorgt je ons gemaakt hebt' zei ik zacht tegen baekhyun, en keek naar Lennie 'gelukkig heb je hem gevonden, en bedankt dat je bij hem gebleven bent' zei ik tegen dr.

Kris:
ik knikte naar Suho en bedacht me eerst om 1 van onze managers te bellen om ons op te kunnen halen.. want hier komen we neit alleen uit. er was gelukkig een achteruitgang om uit te slippen en dan in de auto. 'Ik heb 1 van de managers gebeld en ze komen ons ophalen via de achteruit gang' zei ik tegen hem toen hij Luhan probeerde te bellen. ok nu chanyeol proberen te bereiken.

Luhan
*te druk bezig door de menigte mensen heen te drukken om telefoon te horen*

Marlon:
Ik luisterde naar Kai hoe hij vertelde dat hij het alleen maar fijn vond, en daar kon ik goed inkomen. ik knikte 'Het is zowiezo heel raar voor mij om idolen zo achterna gezeten worden te zien. Bij ons is dat bijna niet... ze kunnen redelijk normaal over straat, ze worden wel herkent maar niet met honderden achterna gezeten te worden dat ze moeten vluchten ..' vertelde ik hem. Ik kon hier wel uren blijven staan. het was zo mooi, maar werd uit mn gedachten gehaald door Kai die me aan tikte dat Chanyeol en Chen, Lennie en Baekhyun gevonden hadden. ik haalde opgelucht adem ' kom laten we gaan' zei ik en pakte zn hand
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Emptywo jul 08 2015, 18:11

Kai:


''waah!! echt? dan moeten een keek naar Nederland'' Ik glimlachte toen ze me hand pakte en me richting de rest trok. Me hart ging met vele slagen omhoog. Ik liep/rende achter der aan en lied me in het gras vallen. Mede was ik vergeten dat ik marlons hand nog beed had. En haar dus mee naar benede trok terwijl ik plaats nam op het gras.

Sehun:
We rende terug en wisten de fans af te schudden. We waren weer uitgekomen bij onze dorm''laten we naar binnen gaan!' zei ik en op dat moment ging me mobiel af. Suho belde me. Hij riep boos dat luhan op hat moetne nemen. ''luhan je scheen gebeld te zijn'' zei ik terwijl me hand op me mobiel hield. ''Slecht hoor luhan'' grapte ik Toen ik tegen suho praatte vertelde hij dat we naar het park moesten. ''we zijn bij de dorm...'' zei ik. ''We wachten wel op jullie! dan kunnen we naar het park toe''

chanyeol:

ook ik besloot achter hun te gaan zitten. Maar eigenlijk wilde ik baekhyun overpakke ndus ging bijna op lennie zitten en pakte baekhyun over. Ik trok hem tegen me aan .''dude vergeet nooit meer je mobiel oke! je gaf ons een hartverzakking!'' zei ik. Precies toen baekhyun iets terug wilde zeggen ging me mobiel Ik sste hem en en legde me vinger op zijn mond ''Yoo kris we hebben hem hoor! hij is was in het park met lennie!'' Ik keek op zei ''I think we doomed to meet them hahahaha! We hebben marlon en kai ook op gepikt!'' Voor ik ophing zei ik nog snel ''kom hier heen met de groep het is super mooi en rustig.. Dit zou iedereen goed doen!''

Pup:
Daar kwam de rest aan hoor. Ik voelde chens hand door me haren heen gaan 'eey kheabsong'' zei ik met me ogen gesloten en een glimlach op me gezicht,Ik probeerde me haar weer goed te doen met een hairflip maar dat deed zeer aan me hoofd. Daarna werd er met me gesleurt Ik opende me ogen en keek omhoog. Nu lag ik half op chanyeols schoot. ''Was je jaloers!'' grapte ik maar sloot al snel me hoofd weer. Ik hoorde chanyeol praatten en glimlachte. Het was waar dit zou iedereen geod doen!.

Lennie:
Al snel liep het vol, Chen bedankte me '' hey! baekhyun vond mij! I was totaly lost'' zei ik terwijl ik hem eingelijk niet over wilde geven aan chanyeol meer omdat hij niet te veel mocht bewegen na al het geloop. Ik luisterde en luistere ne zag uiteindelijk Marlon en kai aan komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Emptywo jul 08 2015, 21:56

Luhan:
we waren bij de dorm aangekomen en Sehun kreeg telefoon van Suho. Ik kon niet horen waar ze het over hadden en ging tegen de muur hangen en pakte mn eigen telefoon. op dat moment zag ik gemiste oproep van Suho, rond het tijdstip dat we door de markt heen liepen. 'slecht hoor Luhan' hoorde ik Sehun zeggen. ik schudde mn hoofd ' Alsof jij je telefoon had gehoord en opgepakt als je door een drukke menigte heen loopt om te vluchten..' zei ik met een zucht.. Sehun hing op en ik keek naar hem. ' dus we gaan naar het park?' vroeg ik hem.

Chen:
ik moest lachen 'Haha ik denk dat het puur geluk is dat jullie elkaar gevonden hebben! Beakkie hier kent alleen de straat rond onze dorm!' zei ik tegen Lennie. ik draaide naar Chanyeol ' Dus de rest van de jongens komen ook hierheen?' vroeg ik hem.

Marlon:
We renden naar de rest toe maar ineens liet Kai zich in het gras vallen. We hadden beste snelheid door het rennen en ik kon met niet optijd herstellen, en viel samen met Kai naar beneden... Maar omdat ik de val niet inzette en ik geen idee wat er eigenlijk gebeurde tot het te laat was... viel ik heel charmant boven op Kai... Ik had mn ogen blijkbaar dicht gedaan tijdens de val, Ik deed mn ogen open en lag face to face met hem.
#Awkward!
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Emptywo jul 08 2015, 22:21

Sehun:

''yeah leuk toch!, het schijnt rustig te zijn enzo dus laten we er heen gaan. Even wachte op kris en suho dan'' Dit deden we ook. Na even kwamen ze aan en gingen we met de auto naar het park toe. onderweg kochten we eten en drinken. Bij het park aangekomen zat degroep er al. En het was echt rustig.

Do
we liepen na even ik kreeg bericht van chanyeol dat awe met zun alle in het park gingen meeten. dus we gingen er ook. hier vonden we chanyeol chen kai marlon baekhyun en lennie de rst kwm later aan met eten,.

Kai:

Ik slikte en glimlachte toen ze zo dicht bij me was. '' hey niet voor me vallen eh!'' ik schrok vna em opmerking zei ik dat nu echt? kwam dat uit mij!'' Ik bleef gewoon liggen waar ik lag. Ik hoopte dat ze ook bleef liggen. Maar haar ademhaling op mijn wangen gaf me een raar gevoel. Licht getintel in me buik. Lichte spanning maar niet angst of stress, Het was een raar gevoel.

Lennie;
Ik keek naar de twee die op elkaar lagen. ''Hey get some...'' meteen zweeg ik, Naa ik laat ze wel gewoon zo liggen is wel schattig.. Ik keek naar de jongens. ''haha ik vond het ook wel grappig. in heel seuol loop ik hem tegen het lijf! hoe dan hey''

Chanyeol:
''yeah heb ze gezegt dat ze hier heen moesten komen vanwegen de rust hier. Iederen verdient dit. Even rust. Ik tikte chen aan en wees naar kai en marlon. ''Baekhyun je had gelijk.. alweer! Ooit komt er e ndag dat je geen gelijk hebt en je acties niet eindigen in iets moois! ik deed me armen op en lied me naar achter evallen in het gras
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Emptywo jul 08 2015, 22:54

Chen:
Ik keek richting Kai en Marlon en moest lachen en besloot een beetje met ze kloten. 'YAH! GET A ROOM YOU 2! JE BENT IN EEN PARK!' riep ik naar ze en viel naar achter op het gras van het lachen. Het was echt heerlijk! zonnetje scheen, lekker briesje, kon hier de heledag wel blijven liggen. ' Baekhyun als je nu nog een keer gelijk krijgt dan is de wereld gedoomd!' zei ik nog tegen hem.

Kris:
De manager was aangekomen we maakte een snelle sprint naar de auto via de achter uitgang. Ik had Suho zn hand vast voor het geval dat. een korte rit terug waren we weer bij de Dorm en zagen Sehun en Luhan wachten. ik deed het raam naar benenden en riep ze 'Yo! laten we gaan! het is blijkbaar rustig!'

Marlon:
waarom verstijf ik helemaal in zulke situaties! Ik wou dat ik gewoon iets grappigs terug kon zeggen ... maar ik kon het niet ... was het omdat het de waarheid was? Ik hoorde Chen iets roepen, en werd knal rood. ik nam diep adem.. ik moest wat terug zeggen! ' Nou jij was al eerst voor me gevallen, dus dan moeten we maar daten hea' zei ik voor de grap
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Emptywo jul 08 2015, 23:00

sehun:

we stapte in , Na even kwamen ze aan en gingen we met de auto naar het park toe. onderweg kochten we eten en drinken. Bij het park aangekomen zat de groep er al. En het was echt rustig. in het park. ''yoo eten!'' riep ik en lied alles vallen.

Lennie:
''HAHAHAAH SHIt!'' lachte ik om chen.. hij had mijn grap afgemaakt.,

Kai:
''zou bijna moeten heh!'' reageerde ik terug. Ik beet op me lip en probeerde te glimlachen. ''Maar dan moet je het wel wille heh!' grapte ik terug.. Nee ik meende het.. WTF JONGIN! Ik keek snel opzei naar de jongens en toen sehun aan kwam met eten ging ik snel recht zitten en probeerde marlon van me af te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Emptywo jul 08 2015, 23:10

Chen:
naast me begon Lennie heel hard te lachen. Ik ging weer rechtop zitten en keek dr aan. ' Haha wist niet dat hij zo grappig opgevat zou worden. Je moet bijna huilen man van het lachen hahahah' wees ik naar dr en moest weer lachen. Op dat moment kwamen Suho Kris Luhan en Sehun ook aangelopen en hadden eten. 'YEEEY! Eten!!' riep ik enthousiast.

Luhan:
Ik stapte als eerste de auto uit en zag het tafereel dat zich afspeelde in het gras. Ik moest lachen, maar besloot niks erover te zeggen of te doen. Heb die twee al genoeg geplaagd op Jeju. Ik liep met het eten naar de anderen toe en ging zitten.

Marlon:
mn ademhaling stopte... noway ie dat echt zei! Maar hij zei het echt.. 'Wie wil nou niet met Kim Jongin daten?! Ik bedoel, kun je een nog perfectere jongen vinden op deze wereld?' lachte ik ... oh wait.... zei ik dat nou hardop? SHIT! Toen Sehun aankwam lopen met eten ging Kai snel rechtop zitten maar had geen tijd om te reageren ik deed mn ogen dicht en voelde iets tegen mn lippen aangedrukt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Emptywo jul 08 2015, 23:38

Kai:

Marlon was verstijft en ik had me gezicht meer gericht op sehun. Maar toen ik me terug draaide raakte mijn mond haar mond aan, het was de hoek vna haar mond. Me ogen werden groter. Meteen lied ik me weer zakken ''omo sorry! sorry!!!'' zei ik zo vaak als ik maar kon. Ik begon langzaam rood te kleuren.

Lennie:
''je nam letterlijk de worden uit me mond!'' lachte ik en droogde me tranen.. HEt eten kwam en we verzamelde allemaal rond de mond.

Baekhyun:

''EETEN!'' ik bloog overeind mar belande snel terug, ''dat deed zeer!'' zeurde ik en legde me hand op me hoofd. Ik keek omhoog recht in de ogen van kris. Ik glimlachte ''hehe sorry hyung! ik wilde alleen maar frisse lucht'' zei ik zacht

Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Emptywo jul 08 2015, 23:52

Marlon:
mn ogen werden groot, mn hartslag ging omhoog, en mn hersenen gingen 200 kilometer per uur! Toen hij zich weer liet zakken en zich verontschuldigde bleef ik maar vooruit kijken. het was niet zijn schuld.. ongelukken kunnen gebeuren toch?... Maar ik wou de confrontatie niet aan.. dus ik doe wat ik altijd doe.. ik stond op en rende weg en ging achter een boom zitten. Great.. wat nu.

Chen:
'hahaha Great minds think alike of niet!' lachte ik en zei ik met een knipoog. Ik ging voor het eten zitten, na bijna een uur rond gelopen te hebben te zoeken naar baekhyun had ik wel honger gekregen. 'Ok! Lets eat!!' riep ik en viel aan.

Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Emptywo jul 08 2015, 23:59

Lennie:

ik lachte' 'nog al!'' na even zag ik yumi weg rennen. ik stond op en ging achter der aan. ''Yumi what happend?'' vroeg ik en plofte naast haar neer.

KAi:

Ik slikte en probeerde er neit te veel aan dacht aan te besteden, Er was niks gebeurd!!.

we aten met zu alle en de meide bleven bij de boom zitten. Nu voelde ik me ech schuddig mar wist nie wat ik moest doen.. Ik at niet veel en zuchte vaak.

Baekhyun:

Ik lag op me rug en kreeg van chanyeol eten toegedient. odat ik lag wa ik een van de eerste die een dikke druppel te gemoet zag komen. ik slikte en schoot overeind. een beetje dizzy keek i kde jongens aan. ''Jongns het gaat rr..'' ik kon me zin niet afmaken of de hell brak los
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Emptydo jul 09 2015, 00:17

Marlon:
god... dit was beschamend... wat moet ik dr nou vertellen?! oh jah had net zoen van Kai, niet op mn wang maar dit keer bijna op mn mond! ik wist het niet meer... ik schudde mn hoofd legde hem op mn opgetrokken knieen. 'oh no big deal...' zei ik zacht.

Chen:
ik merkte dat Kai veel zuchtte en bijna niet at. Misschien had mn opmerking van net een verkeerde snaar geraakt. ik schoof wat dichter naar hem toen en begon zacht tegen hem te praten. 'Hé, is er iets? als het mn opmerking van net was... dan spijt me.. ' verontschuldigde me.

Kris:
We zaten dan wel onder een grote boom, maar we waren niet helemaal beschut van de regen. Ik pakte mn mobiel meteen hopen dat onze manager nog niet heel ver was gereden. ' Sorry dat ik nu alweer bel maar het begint de gieten van het regen! en we hebben geen beschutting!' ze ik in de telefoon
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Emptydo jul 09 2015, 00:30

Lennie:

''schat ik ken je langer dan vandaag'' Ik ging goed zitten ''was het chens opmerking? of de groep of dat ik weg was gegaan wat me echt spijt.''

Baekhyun:

jongns het gaat echt hard regnen!'' ik wees naarde donkere opkomende wolken.

Chanyeol:
''we kunnen naar de kamer van lennie en marlon das het dichtste bij!'' riep ik terijwl ik de spullen pakte en op stond. I khielp de andere overind en ook baekhyun. Ik liep naar de meiden toe ne hurkte bij hen neer. '' Is het goed als we bij jullie even schuilen? das dichter bij dan

kai:
Ik zuchte ' nee het was niet van jouw'' ik propte wat eten nar binnen toe en keek chen aan. i kglimlahte zo goed als het ging ''het gaat hoor, dacht alleen aan eits. meer niet!''
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Emptydo jul 09 2015, 00:30

Lennie:

''schat ik ken je langer dan vandaag'' Ik ging goed zitten ''was het chens opmerking? of de groep of dat ik weg was gegaan wat me echt spijt.''

Baekhyun:

jongns het gaat echt hard regnen!'' ik wees naarde donkere opkomende wolken.

Chanyeol:
''we kunnen naar de kamer van lennie en marlon das het dichtste bij!'' riep ik terijwl ik de spullen pakte en op stond. I khielp de andere overind en ook baekhyun. Ik liep naar de meiden toe ne hurkte bij hen neer. '' Is het goed als we bij jullie even schuilen? das dichter bij dan

kai:
Ik zuchte ' nee het was niet van jouw'' ik propte wat eten nar binnen toe en keek chen aan. i kglimlahte zo goed als het ging ''het gaat hoor, dacht alleen aan eits. meer niet!''
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Emptydo jul 09 2015, 00:31

Lennie:

''schat ik ken je langer dan vandaag'' Ik ging goed zitten ''was het chens opmerking? of de groep of dat ik weg was gegaan wat me echt spijt.''

Baekhyun:

jongns het gaat echt hard regnen!'' ik wees naarde donkere opkomende wolken.

Chanyeol:
''we kunnen naar de kamer van lennie en marlon das het dichtste bij!'' riep ik terijwl ik de spullen pakte en op stond. I khielp de andere overind en ook baekhyun. Ik liep naar de meiden toe ne hurkte bij hen neer. '' Is het goed als we bij jullie even schuilen? das dichter bij dan

kai:
Ik zuchte ' nee het was niet van jouw'' ik propte wat eten nar binnen toe en keek chen aan. i kglimlahte zo goed als het ging ''het gaat hoor, dacht alleen aan eits. meer niet!''
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 33 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 33 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 50 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: