cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Onverwachte wending op onze vakantie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 49, 50, 51 ... 58 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Emptywo jul 15 2015, 16:19

kai:

Ik glimlachte verlegen. ik keek naar marlon. Im going to protect her no matter what.. ik keek naar luhan. ''honger?'' vroeg ik en stond op. Ik moest sterk worden en laten zien dat ik de gene was op wie marlon kon terugvallen als het nodigwas. Ik ging laten zien dat neimand haar iets kan aan doen! hoe dna ook!. Ik liep naar de kantine en de dingen mee die luhan wilde hebben.

op de terug weg kwam ik chen en lennie tegen, Ik zwaaide blij noujah.. blij ik deed blij. niet weten wat er allemaal buiten het ziekenhuis gebeurd was. ''kom mee'' zei ik en liep vooruit met eten terugnaar de zaal.

lennie:

ik knikte en pakte wat spullen van marlon die nog over waren. atans heel. waaronder ace.

bij het ziekenhuis anagekomen kwamen we kai tegen. hij nam ons verder omhoog. omg wat stonder veel bewaking. Ik was blij dat ze vielig was in de handen van dejongens. Ik liep naarbinnen toe. omg ze was nog witter dan eerst. voorzichtig zetten ik ace naast haar neer. ''ik ehb ace voor je mee genomen'' zei ik en ging op kai zij nplek zitten. gnagna nu is het mijn tijd naast haar.!. Ik keek haaraan. ''kom je terug? ik mis je. Ik heb je nu echt hard nodig'' zei ik zacht. De tranen stonden me nader dan het lachen. 'word gauw beter.'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Emptywo jul 15 2015, 16:46

Luhan:

ik knikte dat ik ook wel honger had, en Kai liep naar de kantine. Ik keek weer naar Marlon. 'kom op je kunt het, word beter en word wakker.' zei ik zacht. Op dat moment kwamen er weer dokters binnen en ik ging naar mn eigen bed om hun, hun werk te laten doen. Ze maakten de wond weer schoon en plakten dit keer een antibacterieel gaasje erop. ook kreeg ze een infuus met antibiotica, vocht en voedingsstoffen, omdat ze al een dag bewusteloos was. ze maakten dr andere schaafwonden ook schoon en begonnen ze te verbinden. Toen ze klaar waren zag ze er al stuk beter eruit. niet meer vies en onder de schaafwonden. De dokteren gingen weg en Kai kwam binnen samen met Chen en Lennie.

Chen:

Kai deed misschien wel blij.. maar ik zag in zn ogen dat hij er ver van af was. Ik had besloten dat ik neit zou vertellen wat er in het hotel gebeurt was. he;s better of not knowing.. Toen we aan kwamen bij de kamer, zagen we ontzettend veel beveiliging. Suho heeft er geen gras over laten groeien, en dat mocht ook wel na dat we alles gelezen hadden... we liepen naar binnen en op dat moment kwamen er ook dokters naar buiten. ze zeiden dat ze de wonden schoon gemaakt hadden en ze met de antibiotica begonnen zijn. 'ze ziet er zo al een stuk beter uit. ik heb goede hoop'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Emptywo jul 15 2015, 16:49

Lennie:
Ik keek haar aan. Ik wist dat ik mesnen kon missen en dat, dat erg zeer deed. Maar iemand missen die voor je ligt was de meest rare ervaring ever. eht deed zeer was frustrerend en alles. Ik moest sowieso kwijt wat ik gezien ahd in de dorm enzo. ''Yumi honny, We zijn het hotel uit, De... de fans weten wie je bent.'' zei ik zacht. ''zal ik je facebook afschermen voor anderen? of maakte het je niet uit?'' ik voelde me echt een gek zo tegen haar te praten, Maar ik wilde het haar gewoon vertellen ze had te recht het te weten. ''Ik ga zo snel mogelijk een nieuw hotel zoeken zodat we rustig onze vakantie afk unnen maken als je dat wilt'' Ik probeerde te glimlachen. ''maar dan moet je echt wel beter worden.''

kai:

ik ging op me eigen bed liggen nadat ik eten aan luhan gegeven had. I kdeed muziek in en porbeerde niet te kijken naar marlon. ik wachte wel tot lennie weer weg was niet weten dat ze niet meer vanplan was weg te gaan
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Emptywo jul 15 2015, 17:01

Luhan:

Ik keek naar Kai die op zn eigen bed ging liggen, hij had Marlon nog geen seconde alleen gelaten, en nu had hij eten gehaald en ging weer op zn eigen bed. ik keek een beetje verontwaardigd naar hem, maar hij had niks door. Hij had zn muziek aan en was in zn eigen wereldje. was het omdat Lennie er was? schaamde hij zich als zij er bij was? of was hij bang wat zij van hem zou denken. Marlon was dr beste vriendin, en het meest lastige aan een relatie zijn meestal de vriendinnen. Ik hoorde Lennie zachtjes tegen Marlon praten, en schrok een beetje, maar besloot er niet op in te gaan. Ik liet dr maar even. 'de dokters zeiden net dat als ze goed op de behandeling reageert ze eerder wakker gemaakt kan worden. veel pijn zou ze al niet meer hebben, maar het is nu vooral om al haar energy naar genezing te leiden, dat ze nog in slaap gehouden word.' vertelde ik iedereen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Emptywo jul 15 2015, 17:21

Lennie:

Ik glimlachte. 'dat is nog een beetje geod nieuws' glimlachte ik. ik bleef nog even zitten. tot ik me besefde dat ik ook gewoon dingen wilde doen. Ik whapte marlon wat en stond op .''ik ben eve naarde wc zei ik en liep naar de deur.

Kai:
eigenlijk was dit misschien wel een slim ide geweest van me.. om even muziek op te zetten. Ookal wilde ik marlon niet uit het oog verliezen. I kviel direct in slaap. Blijkbaar had ik dat nodig gehad.

Dyo:

Ik wilde weten hoe het er aan toe ging in het zieken huis. Ik kon kai niet berijken dus uiteindelijk probeerde ik luahn te bellen
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Emptywo jul 15 2015, 18:45

Luhan:

Ik keek naar lennie en knikte ' is goed, ga niet van de afdeling af anders moet je weer door de controle heen' zei ik nog tegen dr voordat ze de deur uit liep.
'Ik hoop echt dat ze snel reageert op de behandeling. Kai vreet zichzelf helemaal op vanbinnen. Hij voelt zich zo schuldig... en als ze wakker is kunnen ze er over praten.' zei ik tegen Chen. Nog geen minuut later belde Dyo mij. 'he dyo, we zijn van kamer en afdeling geruild, Kai is zojuist eindelijk weer in slaap gevallen....' en ik vertelde het hele verhaal waarom we van kamer en afdeling moesten wisselen.

Chen:

Ik ging bij Kai op bed zitten toen hij inslaap gevallen was. Ik legde de dekens over hem heen, en wreef door zn haar. Hij moest uitgeput zijn. 'ja hoop ik ook' zei ik zacht tegen Luhan.. Ik wou Kai niet wakker maken. Toen hoorde ik dat hij met Dyo aan het bellen was. Toen hij weer ophing draaide ik naar hem toe. ' hoe reageerde hij? ' vroeg ik hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Emptywo jul 15 2015, 18:53

Lennie:

ik knikte '' ik zal niet weg gaan'' loog ik,


Ik ging niet naar de wc maar naar buiten toe. Zonder iets te zeggen verdween ik seoul in. Ik ging hotels langs, maar er waren weinig vrije kamer. weinig. ik bedoel natuurlijk geen elke vrije kamer want we zaten in het hoog seizoen. Ik ging winkels in voor xxL kleding. aangzien koreanen gewoon een stuk kleiner zijn. Ik vond een broek en vest, meer niet de rest was gewoon te klein. rond etensteijd ging iketen. Ik begon echt moe te worden. van eht lopen en de nachten doorhalen. misschien toen ik eindelijk goed gegetne had dat ik besefde dat ik moe was en zo lang niet geslapen had. Ik pakte me mobiel en appte marlon voor de stand van zaken. zou ze al wakker zijn? of niet?

Dyo:
Ik luisterde en zuchte. ''ik zal het hier in degaten houden,. Heb gehoord dat Chanyeol vandaag ook fans op zich heeft gehad tijdens het wandelen met baekhyun vertelde ik ze. Ik uisterde en nam alles in me op. zal alles doorgeven aan kris enzo of leiver niet? uiteindelijk besloot ik kris niks te vertellen alleen met suho te praten
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Emptywo jul 15 2015, 19:11

Kris,Lay,Tao:

No idea what's going on and on the airplane to china


Luhan:

ik draaide naar Chen toe. ' lijkt er op dat Chanyeol ook fans op zich heeft gehad vandaag toen hij buiten aan het rondlopen was met Baekhyun...' vertelde ik door wat Dyo gezegd had. we waren wat aan het praten en er kwamen weer dokters binnen. Door al dat gepraat was ik de tijd helemaal vergeten. Het was al bijna middernacht! Toen drong het tot me door. 'Waar is Lennie heen? ze is nu al zeker 4 uur weg' zei ik geschrokken. De doktoren waren Marlon weer aan het onderzoeken. Ik vroeg 1 van de verpleegkundige of ze Lennie gezien hadden, en legde uit hoe ze eruit zag. 'oh jah die is een paar uur geleden naar beneden gegaan, zins dien niet meer gezien.' zei ze en ging verder met onderzoeken. naar een half uur waren ze klaar en draaide ze naar ons toe. 'het ziet er allemaal goed uit, ze reageert snel. We willen proberen dr wakker te maken' zei 1 van de verpleegkundige met een glimlach.

Chen:

Ik vroeg me echt af waar Lennie heen gegaan is... ik probeerde dr te bellen maar geen gehoor.. En nu vertellen de doktoren ook nog dat ze Marlon wakker gaan maken ?! AIsh!! waar is ze nou en waarom neemt ze niet op. Ik stuurde dr meerdere berichtjes in de hoop dat ze, ze optijd zou lezen. Ik zuchtte... dan Kai maar wakker maken. 'He... Jongin.. Word wakker, ze gaan Marlon wakker maken' zei ik zacht en schudde hem een beetje
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Emptywo jul 15 2015, 19:28

Lennie:

ik was in slaap gevallen op een bank, toen ik wakker werd zag ik dat chen me had proberen te bellen. Ik glimlachte

ouwde berichtjes can lennie:

*yumi honey er is veel gebeurd in de tijd dat je geslapen hebt, en ik zal we waarschijnlijk niet zijn als je wakker bent. Maar er zijn hier een paar super lieve jongens die zeker voor je gaan zorgen. Maar ik ben een hotel aan het regelenen gewoon dingen die gedaan moeten worden. ik zorg voor kleding voor jouw en als je wilt kan ik regelen dat we naar huis gaan.*
*Yumi heb kleding voor jouw*
*pic*
*pic*
*yumi heb net gegeten hoop dat je wakker bent, ik kom het ziekenhuis niet meer in, De jongens beschermen je te goed kekekeke <3 love you <3*
*pff het is koud buiten, Ben je al weer wakker?, Weet dat ik van je houd~!*
*YUMII WAKE-UP, En en vertel me als je wakker bent hoe goed de jongens voor je zorgde!*
*damnt je moet een weten hoeveel die jongens van je houden~! maar nooit zoveel als ik doe gnagnagna~!*
*heeft kai je al dood geknuffeld?*

toen chen me gebeld en smst had begreep ik dat marlon wakker zou worden
*goede morgen yumi, Ik had er graag bij willen zijn nu je wakker word, Maar je zaal word goed beschermt niemand komt er in~! zeker niet ene meid, hehehehehe*


Kai:
Otne ze vertelde dat ze marlon wakker gingen maken schoot ik uitbed naar haar toe. Ik pakte haar hand beet en wachte gespannen
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Emptywo jul 15 2015, 19:39

Marlon:

man... wat is er met mij gebeurt.... heb het gevoeld dat ik hele nacht heb lopen feesten en drinken... maar ook weer niet ... bedoel had niet veel pijn ofzo. ik voelde me wel slap. het duurde een paar seconden voordat ik mn ogen open deed. Het was eerst allemaal wazig, maar naar een paar keer knipperen werd het steeds scherper. Ik wou mn hand door mn haar heen halen maar iets hield het tegen. Ik keek en zag dat Kai mn hand vast had en bezorgd keek. Waarom? ik keek goed rond en toen zag ik het ... ziekenhuis... wat doe ik in het ziekenhuis? ok denk goed na... wat is het laatste wat je je kan herinneren?... Chanyeol die boos op me werd... weg gerent naar een bosachtig iets... in slaap gevallen.. .terug gelopen.. auto.. rode vlaag.. en thats it... Ik keek weer naar Kai.
'Hé, gedachten loos een straat oversteken in Seoul is dus geen slim idee hehe' probeerde ik de spanning te verbreken. Ik zag dat Ace ook op mn bed stond. Had Lennie die gebracht? En waar is Lennie? Waar is mn beste vriendin! Ik keek de kamer nog eens goed rond maar nee... alleen Kai, Luhan en Chen waren hier. ik zag mn telefoon op het nachtkastje naast me liggen. Het lampje gaf aan dat ik een berichtje had. Ik opende alles, Het was allemaal van Lennie. Ik begon te huilen 'wat is er aan de hand! Waar is Lennie! wat bedoelt ze met goed beschermt?!' zei ik in paniek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Emptywo jul 15 2015, 19:51

Lennie:

ik zag dat ze het gelezen had. Meteen liepen de tranen over me wangen. im so sorry im not by your side now. snikte ik en trok me benen op.

Kai:
Ik glimlachte. ik kon niet blijer zijn dan dit, Ze was er weer. er liep een traan over me wang van blijdschap, Ze rijkte naar haar mobiel toe, Ik gaf hem aan,. Maar haar paniek naar lennie was zo sneu. Ik schudde me hoofd ik wist echt niet hoe ik moest reageren. En ik had me zelf nog moeten gezegt sterkt te blijven, Maar de paniek in haar ogen brak me gewoon. I kkeke naar chen die wist het meesten
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Emptywo jul 15 2015, 21:05

Chen:

Ik nam diep adem en besloot om dr alles te vertellen. op het tafereel in het hotel na dan.. over hoe Chanyeol zich zo schuldig voelde over wat hij gezegt had, en dat hij haar voor de auto weg geduwd had. Over het concert . en waarom de doktoren dr in slaap hadden gehouden. alles... zelfs dat er anti's waren die er achter gekomen waren wie ze was en waarom er beveiliging op de afdeling was.
'ik weet alleen niet waar Lennie is... ik probeerde dr te bellen dat je wakker gemaakt werd maar ze nam niet op... ' zei ik op het eind.

Marlon:

het feit dat ik geshockeerd was, was een understatement... ik wist niet hoe ik moest reageren.... ze waren er achter wie ik was... en ik weet hoe erg anti's kunnen zijn... my mind went blank... dus het enige wat ik kon doen was 'YAH! Jongin! waarom ben je het podium weer op gegaan!' zei ik en gaf hem een klap op zn achterhoofd. 'sterker nog! waarom waren Baekhyun en Chanyeol ook op het podium! jullie moeten leren kappen wanneer het moet! Ik moet Kris uitgebreid bedanken dat hij het concert stop gezet heeft! wat dachten jullie wel niet!.' begon ik te ratelen. maar toen begonnen de tranen over mn wangen te lopen, maar besloot het te negeren. ' en wat dacht jij wel niet' zei ik tegen Kai en liep te snikken. ' met jou rug meot je rust nemen, ben je een keer in het ziekenhuis ervoor... ga jij hier aan mijn bed rand zitten en slapen... waarom! voor 1 keer in je leven, denk een keer aan jezelf!' en viel tegen zn borstkas aan en hield zn shirt vast terwijl alle frustratie en stress en paniek eruit kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Emptywo jul 15 2015, 21:54

kai:

''aah!' zei ik en toen ik haar klappen op ving, Zo kende ik haar teminste, tot ze me naar haar toe trok en begon te huilen. Ik hield haar beet. ''het spijt me ik za goed op me zelf passen'' zei ik maar snel. Ik sloegme arme rond haar heen. '' het komt allemaal goed. Alles komt goed'' zei ik zacht,''Ik zal komende weken alleen aan mezelf denken als dat je gelukkig maakt'' ik deed er alles aan om haar te troosten. na even lied ik haar los en pakte haar hoofd beet. ik hees haar hoofd op en keek haar aan. ''niks zal je overkomen'' zei ik zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Emptywo jul 15 2015, 22:03

Chen:

Ik stond er bij en ik keek er na. Dat was het enige wat ik eigenlijk kon doen.. maar toen ik die 2 zag, besloot ik dat het misschien tijd was voor wat privacy.. zodat ze samen alles kunnen uitpraten enzo. ik tikte Luhan zachtjes aan en fluisterde 'kom we laten die 2 wel even alleen' zei ik en hielp hem de kamer uit. eenmaal uit de kamer besloot ik het volgende. ' Ga jij maar wat op de afdeling lopen en misschien beneden wat coffee halen, dat zal je rug wel wat goed doen, beetje beweging. Ik ga kijken of ik Lennie ergens kan vinden.. en zo niet ... dan terug naar de dorm om de jongens te laten weten dat ze wakker is.. ik denk dat Chanyeol ook wel even met dr wil praten..' zei ik tegen hem.

Marlon:

als dat jou gelukkig maakt... nee... ik zei doe het voor jezelf.. niet voor iemand anders... Ik kan hier niet altijd zijn om te zorgen dat je rust neemt voor mij ... ik wou hem weer een standje geven maar hij hees mn hoofd omhoog en keek me recht aan. 'niks zal je overkomen' zei hij zacht. Hij werd 10x zoveel aantrekkelijker daardoor.. ik werd rood en mn hart ging te keer.. en ik weet niet of het nou door de eenzaamheid die ik voelde was, of pure instinct .. maar ik ging er gewoon voor. ik sloot me ogen en drukte mn lippen op de zijne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Emptywo jul 15 2015, 22:10

kai:

Ze kalmeerde toen ze me aan keek. Maar twee seconden later zaten haar lippen op de.mijne ze waren koud. Ne hart stond stil. Even wist ik niet wat ik moest doen. Heel.me lichaam.warmde zich op. Van af me.kleine teen.tot aan het uiterste haarpunte. Ik deed me.hoofd naar achtere en.onder brak.haar zien Ik staarde haar even aan. Toen legde ik me hand op haar kaak de andere achter haar hoofd voorzichtjes trok ik haar dicjter naar me toe terwijl ik dichter naar haar toe gaan. 'I'll Protect you" Zei ik zacht en keek haar recht aan. Daarna drukte im me eigen lippen op de haren. zachtjes en speels sabbelde ik op jaar onder lip
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onverwachte wending op onze vakantie   Onverwachte wending op onze vakantie - Pagina 50 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onverwachte wending op onze vakantie
Terug naar boven 
Pagina 50 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 49, 50, 51 ... 58 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Onverwachte wending op onze vakantie
» Onverwachte wending op onze vakantie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: