cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Sub-story] The Academy part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 34 ... 65, 66, 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 66 Emptydo sep 17 2015, 21:20

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
ik leunde tegen de muur en zag hem omdraaiden ''bedankt!'' kuchte ik hem nog na. daarna strompelde ik naar binnen toe en lied me naast Jocye vallen in de stoel. okey datdeed zeer aan em rug. WAt haad ik die tweeling!. wat haat ik eric en iedereen. Ik was zo laat en had me belofte gebroken. Ik voelde hoe ik steedsm eer het bewust zijn verloor. Me lichaam begon weer zwaar onderkoelt te raken nu die jongen weg was. de laatste worden galmde door me hoofd. Dus hij was toch die jongen van dat paard? of niet? wie was het? Ik sloot me ogen. maar merkte dat als i kdat deed het niet lang goed ging,
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 66 Emptydo sep 17 2015, 21:43

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angelina
ik deed hard me best en plots was er gejuig op het moemnt dat ik de muur aan raakte. ik kwam omhoog en keek naar het bord. damn tweede op 5 mili seconden na.... ik trok een pruilipje en lied mezelf zakken in het water.

ik was uit het bad geklommen en zocht naar de trainer.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
joyce
'heey!!! waar was jij!!! had jij neit gezegt dat je eerder zou komen enzo!' zei ik eerst boos maar al gouw zag ik dat leo weg zakte en dat niet alleen hij was nog steen koud ook. 'LEO?!' riep ik bezorgt. ik pakte leo beed voordat hij van zijn stoel af viel. ik sloeg herhaaldelijk tegen zijn wang aan en niet zo zocht ook. 'wakker blijven leo!!' gilde ik geschrokken. 'wat is er met je aan de hand!' gilde ik eerst maar fluisterde al gouw toen een man boos werd dat ik te veel schreewde. ik drukte leo tegen me aan met zijn hoofd haast in mijn boobs. ik gooide de handdoek die ik voor angelina had mee genomen over leo heen. 'leo waarom ben je zo koud.' zei ik bezorgt met heel wat meer vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 66 Emptydo sep 17 2015, 21:49

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Ik hoorde der wel praten echt waar. En deed me best te antwoorde maar ik had hetgewoon te koud. Me lichaam trilde maar door elke beweging die ik maakte voelde ik datm e lichaam lang in het water gelegen had want het veoelde brandend en stekend aan. langzaam werd ik iets warmer maar me lichaam warmde zichzelf niet echt meer op. Ik trilde.

Ik rkeeg iets rond me heen. Dit deed me trillen op houden en ook de pijn die het rillen veroorzaakte. Dat was een ding dat minder zeer deed. ''de tweeling heeft me ben de brug gegooit het spijt me zo'' kuchte ik. oky me longen waren dusook nog steeds niet leeg. GOD EEN BEDANKT TWINS! LEKKER DAN!
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 66 Emptydo sep 17 2015, 21:59

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
joyce
ik lied leo tegen me aan bibberen en aaide hem als een puppy. ik keek aandachtig naar het bord. 'de tweeling heeft me ben de brug gegooit het spijt me zo' hoorde ik leo zeggen op dat moment stond de scoren van angelina op het bord. 'YEAAAAAAH!!!!' gilde ik blij en stak me armen omhoog. eventjes keek ik geschrokken naar beneden. 'WAT!!! de tweeling jouw van een brug gegooit?' herhaalde ik hem en voelde me woedend worden. 'vanavond krijgt iemand billenkoek.' zei ik streng. toen leo kuchte klopte ik op zijn rug. 'kom kom kom we gaan naar lina!! ze is nu in de oefenruimte!' vertelde ik en wilde leo mee nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 66 Emptydo sep 17 2015, 22:06

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
ik probeerde iets te zien en er duidelijkheid achter te zoeken bij het bord dan maar alles wat te wazig. Misschein moet ik maar gewoon ff slapen ofzo. Il uisterde nog maar half naar jocye toen ze op stond probeerde ik mee te komen. We kwamen aan in de oefenruimte de warmte van het bad me zwaar verwelkomde. Meteen draaide me ogen weg en trok al de kleur uit me lichaam. Me lichaam begaf het. misschein ook wel ff goed slapen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 66 Emptydo sep 17 2015, 22:30

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
joyce
we stonden net bijna voor angelina toen leo onderuit ging. samen vingen we hem geschrokken op.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angelina
leo stond voor me ik was zo erg blij. ik rende naar hem toe en wilde hem omhelsen maar hij ag plots zo bleek. ookal was hij van natuuren al vrij bleek. nu was hij echt een melkvles.

na ongeveer nog geen 10 mins zaten we in een ziekenhuis. ik zat naast hem in een stoel en keek naar de slapende leo die in een warm bedje lag. joyce moest dingen uit leggen aan papy en aan leos ouders. bezorgt aaide ik door leos haren heen die opgedroogt waren. 'hey, laat me niet zo schrikken de volgende keer.' fluisterde ik zachtjes en knuffelde hem lichtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 66 Emptydo sep 17 2015, 22:35

leo:

Ik had rond de twee uur geslapen. Me lichaam voelde zo veel beter aan..Ik.voelde me tenen weer. maar de wondjes brande nog en.me.rug was beurs. Langzaam.opende ik me.ogen en keek rond. ik zag?(Wie.is er in de kamer)

Me.ogen.scande meteen naar lina. ik.moest sorry zeggen! ookal kon.ik.er niks.aan.doen ik moest en.zou sorry zeggen. maar het mondkaoje dat me waterige longen zeurstaf gaf vernam me sorry.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 66 Emptydo sep 17 2015, 22:47

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angelina
er bewoog weer iets ik opende me ogen iets wijder en keek op. 'leo!' zei ik opgelucht. ik knuffelde hem zachtjes en drukte een kusje op zijn voorhoofd. 'oh ben zo blij dat je wakker bent.' zei ik op gelucht en glimlachte naar mijn vriendje. 'joyce vertelde wat er gebeurt was. 'ze is nu praten met papy en jouw ouders. buiten het ziekenhuis. ik ben hier bij jouw gebleven.' vertelde ik en zag dat leo iets wilde zeggen. liefjes deed ik een wijsvingertje tegen mijn twee lippen aan als teken dat leo niets hoefde te zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 66 Emptyvr sep 18 2015, 10:18

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Geluidsloos zei ik sorry. en keek naar haar. Ik was blij dat zei het eerst was wat ik zag. En als me ouders hier waren ging ze er achterkomen dat ik geen asian ouders heb.. Haar kusje op me voorhoofd gaf me zo veel energie. Maar toch had ik niet de kracht om me ogen open te houden. Langzaam zakte ze dicht dit keer had i kwel een glimlach op me gezicht.

ik werd ongeveer een uur later wakker deze keer zag ik me moeder en?? (weet niet af lina er nog is)

Meteen begon ze bezorgt te praten dat ik beter op me lichaam moest passen ze begon er over dat ik me er niet voor hoefde te schaen dat ik asians was... Ik schaamde me er ook neit voor!. Het is gewoon dat andere het niet accepteren!. Toen begon ze over wie het precies waren. Ik zweeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 66 Emptyvr sep 18 2015, 10:40

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angelina
eerst was ik samen met leo wezen slapen. mijn armen had ik op het bed gelecht. mijn gevoel wilde leo niet alleen laten. ik was zo bang dat iemand van die pestkoppen hier heen kwam om hem nogmaals te martelen. halferwegen werd ik weer wakker het was best laat en ik had enorm honger. na die salade had ik niks meer gegeten. met tegenzin besloot ik om maar naar beneden te gaan naar het ziekenhuis restaurand.

ik had in het restaurand een bakje nasi gehaald deze nam ik mee naar boven. om hem naast leo op te eten. niet bewust dat er nog anderen mensen in de kamer konden komen liep ik zo naar binnen toe naar leos bed. echter schrok ik even toen ik twee volwassen mensen bij zijn bed zag staan. 'oeh?' piepte ik zachtjes. wie zijn dat weh, en wat doen ze bij mijn leo. ik liep om ze heen als ze me nog niet gezien hadden. ik ging aan het voeteneind staan en keek met een lepel in mijn mond naar mijn slaap dronke vriendje. dawwwhhh hij is zo schattig. 'leo?' vroeg ik vragend aan hem en keek vervolgens van leo naar de volwassen mensen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
joyce
*praat met papy van lina*
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 66 Emptyvr sep 18 2015, 10:46

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Ik wenkte me gezicht af van me ouders ne keek het raam uit. Ik had dus niet gezien dat lina terug gekomen was. Ik zuchte de heletijd en wreef in me ogen. Tot ik ineens me naam hoorde in de meeste mooie stem. i kkeek meteen op en glimlachte zachtjes voor zoverdat ging. Maar ze keek vn mij naar me ouders. Ik deed me mond open maar er kwam geen geluid uit. stom mondkapje met zuurstof!. Maar voor ik iets kon zeggen draaide me moeder zich om. ''oh hallo meid! Ik ben *naam* moeder van Leo en dit is zijn vader'' zei ze kei blij en bekeek haar. ''sinds waneer gaat leo weer om met meisjes?'' vroeg ze terwijl ze Angelinas haar beet pakte. ''Dit is zo geweldig en wat heb jij super mooi haar! ne je ogen meid toch! je lijkt wel een model!'' zei ze verlieft. ik knikte. yeah true daar was ik het mee eens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 66 Emptyvr sep 18 2015, 11:36

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angelina
ik nam net een hapje nasi toen de volwassen mensen me op merkte. die vrouw stelde zig voor als zijn moeder. 'huh?!' peitpe ik zachtjes uit met mond vol terwijl me ogen wat groter werden. ik sabbelde me lepel af die nog een beetjr onder de pindasaus zat. half verward keek ik van de vrouw naar de man. whut moeder en vader. ze maken een grapje... de vrouw bleef me blij aan kijken en vroeg hardop allerlij dingen die ik enkel alleen zou denken als ik ooit een mama was. 'sinds waneer gaat leo weer om met meisjes?' vroeg ze en pakte me korte bruine haar beed. ik keek vanuit me ooghoek naar haar hand en lied langsaam me lepel uit me mond zakken. 'dit is zo geweldig en wat heb jij super mooi haar! ne je ogen meid toch! je lijkt wel een model!' zei ze. ik glunderde helemaal. en keek geklomimenteert. ja duuh natuurlijk ben ik mooi dacht ik zelf verzekert. oh wacht, dacht ik dat nu echt voor het eerst. 'oh, ik ben angelina. zit ook op die school net als leo.' vertelde ik in een delay.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 66 Emptyvr sep 18 2015, 11:49

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
''oeeh! angelina die naam heb ik eerder gehoord!. heb je niet mee gereden met het camp?'' vroeg ze blij en keek terug naar leo 'waarom heb je niet verteld dat je met zulke mooie meiden om gaat!'' vroeg ze beetje gemen. Ik lachte en wist dat ze het niet verkeerd bedoelde. Maar reageerde kon ik niet. ''aaish jongen toch! die meid benede ook al!. dacht dat je van de meiden afgestapt was!'' zei ze nog maals. ik kon me moeder wel slaan!. maar me lichaam wilde dat niet ''oh noujah weetje kom een keertje langs op de manage!'' zei ze blij
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 66 Emptyvr sep 18 2015, 11:57

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angelina
ik knikte toen ze vroeg of ik mee reed op dat kamp. heel even voelde ik me zo trots met me uiterlijk totdat ze begon over joyce en dat leo van meiden af gestapt was. 'die meid beneden is me beste vriendin. heeft niet veel met leo temaken.' zei ik beschermend. 'leo heeft ook zo zijn jongens vrienden. of maatjes of hoe ze dat ook noemen.' vertelde ik zodat het klonk alsof leo niet alleen maar meiden vriendinnen had. 'oh noujah weetje kom een keertje langs op de manage!' stelde de vrouw voor. 'is goed, een keertje in de vakantie misschien.' antwoorde ik. ik ging op de stoel zitten en keitelde en leos buikje terwijl ik op mijn plestike lepel sabbelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 66 Emptyvr sep 18 2015, 12:15

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
toen angelina naast me ging zitten en der hand op me buik legde viel de kaak van me moeder af. als ze een kunstgebid had was deze er uitgevallen. ''is ... wacht.. nee!'' zei ze snel en keek naar me pa. Toen lachte ze ''we laten jullie wel samen!'' lachte ze blij en liep ineens de kamer uit. gevolgt door me pa. Ik zuchte luid toen ze weg waren en lied me hoofd naar lina zakken. Ik pakte haar hand beet voor zover dat ging
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 66 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Sub-story] The Academy part 1
Terug naar boven 
Pagina 66 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 34 ... 65, 66, 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Sub-story] The Academy part 2
» [Story-2] Is this trust? part 1
» Is this real? Part 4
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: