cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Sub-story] The Academy part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 50 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 34 Emptyvr aug 14 2015, 17:09

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]joyce
Ik had geen zin om naar de academy te gaan ik was in slaap gevallen ergens in een steeg in de stad. Mijn rug deed pijn en ik had het vreselijk koud. En dat niet alleen ook mijn make-up was uit gelopen. 'Hey wat doet zoon meisy hier zo vroeg in de ochtend?' Hoorde ik een zware jongens stem zeggen. Ik keek op en zag als eerst een zwarte gedaante. Het rinkelen Van een ijzere riem kwam steets dichterbijer. 'Laat me met rust!' Gilde ik eerst. 'Ik wil je alleen maar helpen hoor.' Antwoorde de gedaante en kwam dichterbijer. Ik keek naar de grond en omarmde mijn benen. 'Een meisje hoord niet in zulke stegen als deze te zitten dadelijk word je nog gerapet of iets.' Vertelde hij en stak een hand uit. Ik draaide me hoofd van hem weg. 'Vast en zeker dan zou het maar zo zijn. Is het niet door jouw dan wel door iemand anders.' Momelde ik. Eric was alles voor me en Angelina ook en ze waren er gewoon samen van door gegaan achter mijn rug om. De jongen bleek neer te knielen. 'Fuuk kom op meisy je moet hier weg.' Zei Hij, pakte mijn kin vast en trok deze omhoog. ik probeerde me te verzetten. Maar hij was redelijk sterk. Met tegen zin keek ik in zijn ogen ze waren totaal zwart met aan de zijkant een heel licht goud bruine gloed. Zijn haar was kort geknipt in een stekeltjes model. 'asian?!' Zei ik geschrokken. 'is dat alles wat meisjes altijd zeggen als ze me zien. Tsss.... Asian... Kom Europeaan voordat ze door hebben dat je hier bent.' Zei de jongen met een zware stem en trok me overeind.

'Oh en Umh...' Zei hij en wreef met ene vinger onder zijn ogen terwijl hij naar mij keek. Toen ik langs een raam liep zag ik hoe uit gelopen mijn make-up was. 'Shit!' Snel maakte ik me vingers nat en wreef het uit gelopen gedeelte weg.

Hij nam me mee naar de stadsplein daar stopte hij bij een bankje. Ik ging zitten en hij bleef staan met zijn armen in zijn broekzakken. 'Eh... Is misschien niet mijn zaken maar... Moet je niet naar huis of iets?' Vroeg hij onzeker. Ik keek op. 'Wat maakt jouw dat uit.' Zei ik eerst om voor mezelf op te komen. De jongen keerde zijn rug naar mij toe. 'Juist...' Zei hij enkel alsof hij niet wist wat hij met me aan moest. 'Slaap op een academy.' Vervolgde ik. 'Ah okee.' Antwoorde hij binnensmonts. 'Kun je daar nu heen? Bedoel normaal gezien slaapt een meisje niet zomaar buiten?' Zei hij en haalde een hand door zijn haren heen. 'Ik sliep niet buiten!!!' Verdedigde ik meteen. 'Ooh dan heb ik het vast verkeer gezien. Rond 1 uur snachts tot 6 uur s ochtend.' Zei hij en liep zowat weg. 'Hey!!! Wat je hebt blijven kijken!?' Vroeg ik en stond op ik pakte zijn schouder vast. 'Stalk je me ofzoiets!'
De jongen draaide zig om en haald zijn schouders op. 'Wilde niet dat je iets zou overkomen en wilde je ook niet wakker maken?' Vroeg hij meer dan dat hij het zei. 'Urg..' Gromde ik en zuchte. Waar was ik eigenlijk ik had zoon stuk gerend zonder te weten waarheen. 'Ken je de art academy? Voor idolen en muziekkanten?' Vroeg ik. De jongen keek van me weg en stapte naar voren zodat mijn hand niet meer in berijk was van zijn schouder. 'Eh soort van. Moet daar binnenkort heen of iets voor en afspraak.' vertelde hij 'je kunt niet echt mee maar als je me achtervolgt kan ik er wijnig aan doen.' Zei hij op zoon manier alsof hij wilde vertellen of hij me de weg moest wijzen. Ik deed me armen over elkaar heen. 'Nou zou dan maar snel lopen. Voordat ze je achtervolgen.' Zei ik zelf verzekert en moest eigenlijk stiekem wel laggen van zijn rare gedrag.

En zoals hij zij liep hij voor me en ik achter hem. Elke keer als ik naast hem wist te lopen nam hij een sprintje op zoon tempo dat ik weer achter hem zat. 'Weirdo.' Zei ik zachtjes.

'Wel hier is het denk ik in de buurt.' Zei hij. Ik keek naar de academy die ik vanaf hier kon zien. 'Omg Thx! zei ik en draaide me naar hem om maar hij was weg, totaal verderdwenen van de aardbodem. 'Eh huh?!' Zei ik verwart. Nu nog vanaf dit parkje naar de dorm lopen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Toen ik wakker werd was het bed leeg het raam stond open en het was best frisjes. Beetje lomp deed ik het raam dicht. Vervolgens voelde ik aan me kleren ze waren op gedroogd deze kon ik wel aan trekken nu. Ik kleede me om ter plekken. tenslotten was er toch niemand zover ik dacht.
Ik had geen zin om uit iemand zijn koelkast te eten. Dus ik had geen andere keus om weg te gaan.

Eerst was ik naar mijn kamer gelopen om de kleding op te halen dje ik van haar geleend hat. Vervolgens moest ok helemaal terug lopen richting de jongens dorm daar aan de eind van de laatste meisjes deuren zat haar kamer. Ik klopte aan de deur. 'Ummh het is Angelina ik kom je kleding terug brengen.' Zei ik en de deur ging niet veel later open. Ze trok me mee naar binnen. 'Oeeeh en en en hebben jullie nog iets spannend gedaan deze week!' Vroeg ze overenthousiast. Ik schudde me hoofd. Ik... Ik was hem aan het plezieren en plots stond hij op en wilde niet meer. Zei ik teleurgesteld. 'Oeeeh?! Das niet goed.' Antwoorde ze meelevend. 'Wat zij hij?' Vroeg ze door. 'Enkel sorry en dat hij me niet pijn wilde doen. Zoon groot was zin dik ook weer niet dus daar lag het niet aan.' Antwoorde ik op haar vraag. 'Jeiks, misschien misschien heeft hij al een meisje waar hij verlieft op is en liep hij zijn Dick achterna en dacht pas later aan zijn gf?' Verklaarde ze. Ik hield mijn schouders op en ging bij haar op de bank zitten. 'Ik weet het niet. Hij kuste me. En wilde zonder probleem aan me zitten.' Vertelde ik. 'Aan je zitten in de zin van????' Vroeg ze en wees naar haar korte broekje die ze aan had. Ik knikte. 'Omg!!' Gilde ze en kwam naast me zitten. 'Das een lastige.' Zei ze nadenkend. Het asiatische meisje met de zachte stem kwam haar kamertje uit en keek naar ons. Ze had een sexy slaap jurkje aan gewoon te sexy ik was echt jaloers op haar net zoals ik was op joyce. 'Mischien moet je hem gewoon friendzonen dan merk je het snel genoeg wat hij echt wilt. Iemand die verlieft op je zou zijn zou zig eerst gekwetst voelen maar zou er wel moeite voor doen om zijn liefde aan je te tonen als hij je echt wilt. En als hij verder nix doet dan is hij het gewoon niet waart en heeft hij tewijnig intresse in je.' Zei ze als rondom raat. Ik zuchtte hoorbaar. 'Hey? Is er nog iets?' Vroeg het overeintausjaste meisje.

'Nee, ik ik moet nog die kleren bij hem terug brengen die jongens kleren. Ik melt weer gaan meiden. Bye! En Thx~' zei ik en liep snel weg naar Leo zijn kamer. 'Please wees thuis.' Zei ik zacht toen ik de deur open deed was de huiskamer leeg. Ik legde de kleren in Leo zijn kamer en zag mijn hakken liggen. 'Hey?' Deze pakte ik op en nam ze mee. Vluchjes rend ik naar de uitgang van deze jongens huiskamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 34 Emptyvr aug 14 2015, 17:20

liam:

"Hey waar gaan wij.heen"Zei ik.met een stuk vlees in me mond. Terwijl ik leunde tegen de deurpost. ik bekeek haar lichaam. "Dus die hakken waren van jouw" Zei ik terwijl ik op haar af liep. "dacht al leo's fashion veranderd wel erg sterk.. " ik glimlacte. "Zin om te trainen" Vroeg ik nerveus.

leo:

Me tijd in de bibliotheek was niet zo leuk als ik gehoopt had. nee niet het lezen. Daar heb ik geen probleem mee. Lekker rustig een boek lezen en dingen leren. Beter dan uitgaan eingelijk. Eens in de tijd is uitgaan niet erg. Maar niet altijd.

Nee het was niet leuk toen de groep met jongens binnen kwamen en me heel de bibliotheek lieten zien.

Het begon rond een uur of 11 das 3Uur geleden. Ik zat net rustig in een boek over hiphop. Toen ik een klap tegen me hoofd kreeg."Daar is die introvert asian!" Lachte de ene. "Man laten we hem wat boeken van dichtbij zien" joelde de ander."Vet plan" Ze de jongen die een.hand op mijn schouder gelegt had. ik voelde zijn nagels in me schouder boren. ii beet op ne lip. Konden ze me nou niet met rust laten. Ik deed nu toch niks fout? wacht had ik uberhauptniets foit gedaan buiten het asian zijn dan?. Lang konden me gedachtens niet wegblijven van het heden want ik voelde hoe ik aan me schouders naar achtere getrokken werd verder de bibliotheek in. Waar was de docent nu!. Met een klap voel de stoel waar ik op zat op de grond. Ik was daar al niet neer. Ik zat op me knieen l. De handen van een lange blonden jongen in me haren. zelf obder steunde ik me haar dat ze er niet uit zoiden vallen of getrokken worden. Met geloten ogen wachte ik af tot er iets ging komen of dat ze me haren los lieten. Maar er kwam niks. Langzaam opende ik me ogen. Iemand zat voor me gehurkt. "Het is zo grappig dat je niks doet" Zei jij lied me haar los. Hij pakte me kin beet en trok deze omhoog. nu moest ik hem recht aan kijken in zijn blauwe ogen. Zijn blonden haren stonden in stekeltjes omhoog. Achter hem stonden twee andere jongens. Waarom zouden ze asians haten? Was het alleen maar omdat Eric me als persoon had aangewezen. Of echt omdat ik een asian uiterlijk had? Ik kon der gewoon niet bij.

Ik terug zeggen zat er gewoon niet in. Als dit hun gelukkig maakte dan gingen ze hun gang maar. Langzaam begon de. jongen te lachen. Een harde klap tegen me hoofd deed me duizelig maken. "Dat was de geschiedenis van klassieke muziek" Lacht hij blij. Met me handen tegen me hoofd beet ik op me lip. Daarna voelde ik een klap tegen me.achterhoofd. Zachtjes storte ik naar voren toe. Niet omdat ik her bewustzijn verloor. daar waren de klappen te zacht voor. Het deed gewoon zeer ik wilde me oprollen of wegkruipen. Dat laatste besloot ik ook te doen.. Nadat ik nog tig aantal boeken tegen me aangehad had. Nogmaals ze sloegen niet hard. se blonde jongen had me overeind gehezen terug op me.kont omdat ikw as gaan liggen. hierdoor kon ik op kont en voeten naar achtere kruipen tegen een stelling aan. "Kappe!!! Gilde ik uiteindelijk. Ik was he tzat. "Waarom!"Ik keek op en.probeerde me tranen tegen te houden. "Omdat we je weg willen hebben kut aziaat!" Gromde de blonde. "En eric besloot dat jij de gene was waar we plezier op mochten hebben" zei een bruin harige. Deze stond wat verder achteraan. "Laat me gewoon met rust!."Piepte ik. Dit vonden ze.geweldig. Wat daarna gebeurd weet ik niet precies alleen dat er een stelling met boeken omviel waar ik onder zat.

Eb dat toen ik me oog weer open deed ol recht in de ogen keek van de bibliothekaresse. Ze keek echt bezorgt en probeerde aan me oog te zitten. Ik wenkte dat het niet hoefde. Ik.porbeerde op te staan en zag de ravage. Ik zuchte "Sorry" Zei ik en begon met boeken op te stapelen. Ze pakte ne hand beet. "Ga naar de dokter" Zei ze. Ik haalde me schouders op. "Hij helpt me toch niet. Het ziet er naar uit dat niemand hier aziaat kan uitstaan" Zuchte ik wanhopig. Ze keek me aan. "Ik vind jet altijd leuk als je er weer bent en rustig een boek leest" zei ze. Ik keek op en glimlachte.

Ik.hielp de vrouw met opruimen en kreeg chocolademelk!!. Daarna ging ik bij der zitten. Ze vertelde ne dat ik onderde schaafwondne en.blauwe plekken zat en dat ik een zwaar blauw oog had. Daarop.had ik.me.schouders opgehaalt en was verder gegaan met lezen. Dat waren de meeste leuke 3Uur van deze dag!.

Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 34 Emptyvr aug 14 2015, 17:48

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Ik schrok me dood. Shit laim versperde de weg. Ik keek van me hakken naar laim en weer terug. 'Trainen?' Herhaalde ik hem. 'Umh sorry ik voel me niet zo lekker.' Antwoorde ik als smoesje maar op dat moment voelde ik me echt plots niet goed. Ik hield een hand voor me mond. 'Oh god.' Kraamd ik uit. Ik lied spontaan me schoenen vallen en rende naar de badkamer toe. Ik kon de wc nog net berijken.

'Okee ik voel me echt niet lekker...' Piepte ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 34 Emptyvr aug 14 2015, 18:52

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo:
ik liep over de gangen na dat ik me boek af had en zag Jocye lopen. Ik keek der aan wat zag ze er uit! ik liep naar der toe en hield der tegen. ''Wat is er met jouw gebeurd!'' vroeg ik bezorgt en bekeek haar.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Liam
ze rende terug de WC in met haar hand voor der mond ''ruim je het dadelijk wel op!'' riep ik terwijl ik naar de keuken liep om rotzooi te maken.

Na even liep ik nara de wc. ''zwanger?'' grapte ik zonder te weten wat er gebeurd was. ''morgen misselijkheid zwangerheids bewijs nummer 1'' grapte ik lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 34 Emptyvr aug 14 2015, 19:10

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]joyce
Ik keek Leo vermoeit aan. Had ik wel behoefte om te praten? kon ik Leo nog wel vertrouwen of zat die ook in het komplot van Angelina en Eric. Nee dat kan niet Leo werd altijd gepest door Eric. Ik keek Leo hopeloos aan. 'Niet op de gang.' Zei ik enkel en probeerde langs Leo heen te gaan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
'Gelukkig niet van jouw anders was je het bij deze nu kwijt.' Vertelde ik even gemeen als laim deed. Ik liep naar de wastafel en friste mezelf op. Ik keek op van de wastafel naar laim. 'Jaloers?' Zei ik toen hij nog altijd bleef lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 34 Emptyvr aug 14 2015, 19:21

ric:


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo:

Ik knikte en liep met haar mee. me handen in me zakken vanwegen het verband en me kraag van me blousje hoog voor de blauwde plekken. Maar jocyezag er bagger uit daarom wilde ik voor haar zorgen. hoe ik er zlf blij liep makte me niet uit.

We liepen naar de plek waar ze wilde zjn

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Liam
ik zuchte.. ''nee want ik zou er voor zorgen dat je dat soort shit niet zou hoeven doen'' zei ik en wees naar de WC. daarna liep i kde badkamer uit ''opruimen!'' riep ik nog na. Ik had nu toch een date met der dus hey. waarom zou ik nog aaridg zein. Zen ze moet opruimen ze was het meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 34 Emptyvr aug 14 2015, 19:35


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]joyce
Ik liep naar de meiden openbare toilet. 'Deze gebruikt niemand kom.' Zei ik en stapte naar binnen. Daar voor de spiegel probeerde ik mezelf mooi te maken. Naar elke keer als ik aan Eric en Angelina dacht prikte me ogen. 'Laim vertelde dat Angelina en eric hebben gezoend en dat ze savonds vaak bij elkaar zijn en met elkaar zelfs slapen en dat ze beter passen bij elkaar dan ik en eric. En dat doen ze allemaal achter me rug om! Die bitch zomaar me vriendje jatten! Dat was vast de reden waarom hij geen oog meer voor me had en waarom Angelina niet thuis kwam slapen.' Ik kneep in de wasbak en voelde me tranen over me wangen heen glijden. 'Hoe kan ze!'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
'Ooh Haha ja dat klopt, je bent te bang om met me naar bed te gaan. Was het bijna vergeten.' Zei ik terug en vond het stiekem heerlijk om even zo bitchy te zijn tenslotte kon ik het hem nog steeds niet vergeven dat hij mij achter liet bij Eric. 'Sorry maar volgens de school regels mag ik eigenlijk hier helemaal niet komen~ dus ik maak nu maar snel dat ik weg kom voordat papy merkt dat ik hier ben.' Zei ik flauw en liep zo weg zonder de badkamer schoon te maken natuurlijk had ik wel door getrokken anders zou ik het sneu vinden voor Leo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 34 Emptyvr aug 14 2015, 19:42

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo:
Ik leunde bij de duer van de openbaren WC. En luisterde. Ik knikte .''Maar, Het gaat er toch om wat jij denkt en doet? niet wat andere van jouw vinden?'' Ik luisterde en dacht na. ''Hmm ze is ook twee keer bij mij gebleven'' zei ik zodat ze wist datze niet alleen bij eric as. ''voor de rest weet ik het ook niet'' bekende ik eerdelijk '*zegt nog wat inteleigente dingen en vriendelijk recht op zijn plek over vriendschap en loyaliteit.*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Liam
met me mond open keek ik hoe angelina gewoon weg liep. Ik zuchte en lied lles ook gewoon achter zoals ik het opgepakt had en laten vallen of wat angelina ook gedaan had. Maar ik was licht boos. Daarom praatte ik over hara en haar zwanger zijn tegen een stel vrienden. niet echt in de mood om te beseffen. dat die dat wel een door konde nvertellen. ik vertelde natuurijk niet dat het niet van mij was of van leo. nouja misschien was ik zo boos dat ik vertelde dat het van leo was...
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 34 Emptyvr aug 14 2015, 20:07

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]joyce
'Het enigste wat ik wil is Eric en zoals het eerst was. Hij verlieft op mij. Angelina zij dat ze van hem af zou blijven en hem voor mij lied maar dat doet ze dus mooi niet.' Zei ik geiriteerd.

'Wat doet ze in hemelsnaam bij jouw?' Vroeg ik en trok een wenk brouw op. 'Ze heeft het nooit over jouw gehad toen we over jongens prate.' Merkte ik op.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Ik was bij wat meiden gaan zitten de meiden waren helemaal aan het fangirle over bepaalde jongens. Ik zat er meer voor spek en bonen bij. 'Wie gaat er mee roken?' Vroeg ik. Niemand antwoorde natuurlijk niet ze waren allemaal aan het gillen over die leuke jongens waarvan Eric er een was. Ik zuchte en liep maar zelf baar buiten toe daar werd ik aan gekeken door verschillende mensen. Maar ik trok me er niets van aan. Toen we sigaretje op was liep ik naar me kamer toe om te gaan douche ik had echt een goede douche verdient na wat er gebeurt was. De beelden vlogen weer even voorbij. Moest ik het papy vertellen? Nee, dan kom ik er nooit achter waarom papy asiaten haat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 34 Emptyvr aug 14 2015, 20:19

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo:

ik dacht na. wat was de eerste reden dat ze bleef slapen? ik wist het niet meer eigenlijk. ''het was vaak over 9e en dan is het te gevaarlijk om over de gangen te gaan en bleef ze bij mij. Net als jij eergisteren'' zei ik en keek haar aan. Ze had het dus nooit over mij. Ik had dat moeten weten.. waarom wilde ze mij dan zeggen en deed ze zo? omdatik de een van de weinige jongens was met wie ze om ging? om eric ook te stangen? werd ik daarom gebruik?.

Na even keek ik der aan. ''praat met haar. Ik denk dat er andere dingen aan de gang zijn dan je denkt'' zei k en dacht aan eergisteren. Ik gng het nietvertellen wat er gebeurd was omdat angelina het mij in detais nog niet verteld had.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Liam
*roddelt alles raak! over Voor al angelina en leo. omdat hij niks van eric af weet, verzint nog een aan tal leuke roddels*
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 34 Emptyvr aug 14 2015, 20:57

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]joyce
Ik zuchte en had hier helemaal geen zin in. 'Dus zij is ook gebleven bij jouw?' Ik zuchte weer. 'Waarom vertelt ze me niks.' Mompelde ik tegen mezelf. Al na denkend rende ik de wc uit opzoek naar Angelina maar voor dat ik het wist stond Eric in de gang hij liep met vrienden. Ik trok Leo naar me toe en ging close met hem staan. 'Duss we gaan vanavond samen stappen? En een drankje doen? Klinkt gezellig.' Zei ik zo lief mogelijk en legde mijn armen over Leo zijn schouders heen. Het viel me nu pas op hoe verschrikkelijk leo er uit zag. Ik probeerde zo verlieft mogelijk naar Leo te kijken.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
*douched.*
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 34 Emptyvr aug 14 2015, 21:06

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo:

Jocye liep weg ik had graag bij der gebleven dus sjockte achter haar aan. meer om haar te helpen. ik had eric niet aan zien komen dus schrok lichtjes van haar actie. Ik keek rond en zag eric lopen. Ik haalde diep adem en glimlachte naar jocye. ''jah Die tent waar je graag heen wilt!'' zei ik en gaf haar een kusje op haar wang. Waarom deed ik dit. WAAROM!. Ik wilde dit gewooon echt niet. Ik hield van angelina en wilde dat zei blij was. Maar was het helpen van haar beste vriendin goed?

okey alles ope een rijtje. Erci loopt angelina achterna. Jocye loopt eric achter na. Als eric met Jocye gaat is Angelina veilig toch?. omg ik wist het niet meer.

Zachtjes legde ik me hand om haar heupen. Ik voeld me er zo niet fijn bij. waarom had i kja gezegt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 34 Emptyvr aug 14 2015, 21:18

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]joyce
Ik gaf Leo een intieme hug en keek stiekem naar de langs lopende Eric toen hij ver genoeg was lied ik Leo los. 'Kom Angelina zoeken.' Zei ik en wilde naar buiten lopen. Ze was vast roken.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Ik droogde me af en deed er lekker langsaam over. Toen ik weer helemaal in de kleren zat liep ik de kamer uit om te gaan roken en mijn hoofd verder leeg te maken.

tweeling
We hadden een gijntje uit gehaald bij de badkamer van joyce en Angelina we wisten dat ze de vorige dagen niet thuis waren dat was onze kans om iets te plannen. Angelina was naar buiten gelopen en joyce was nog niet op komen dagen haddenw e gemerkt. Toen Angelina uit het zicht was slopen we naar binnen toe. 'DD waar had jij dje kamera verstopt dan?' Vroeg ik. 'Aah daarzo.' Antwoorde hij en wees ergens heen. Ik pakte een krukje en haalde de kamera van zijn plek. Omg omg omg ben echt zo benieuwt hoeveel naaktheid we gaan zien! Broertje~' zei ik blij en maakte samen een dansje. Toen we wat hoorde maakte we dat we weg kwamen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 34 Emptyvr aug 14 2015, 21:25

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo:

we liepen arbuiten toe. '' jocye weet je zeker dat dit de juiste keuze is om eric jaloers te krijgen?'' vroeg ik voorzichtig terwijl ik mee liep. yeah roken was misschien wel een heel lekker idee. Maar ik kon haar niet meer onder ogen komen. nie na wat ik gedaan hat met jocye, Na wat we gistere gedaan hadden na wat eric zei e ndeed. Wat ik deed en dacht en dat Angelina het nog nooit over me gehad had. okey het brak, Het was te verwachten dat ik niet in haar intressens lag. Oh mijn hoofd. Ik ging zitten en wenkte naar liam dat hij moest komen, Hij kwma en gaf me een peuk. ''thanks '' zei ik maar liam moest weer weg. dus ik bleef achter met jocye
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 34 Emptyvr aug 14 2015, 22:12

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]joyce
'Leo, Eric haad jouw? Toch, dus hij kan het vast niet uit staan als ik met jouw om ga. En wat zie je er uit! Wat heb je gedaan?' Vroeg ik licht bezorgt.

'Ah kijk daar is ze.' Zei ik en wees naar een af gelegen bankje. Ik stapt op haar af. Toen ik dicht bij genoeg was ging ik voor haar staan. 'Sinds waneer zijn jij en Eric een stelletje?!' Vroeg ik boos. Angelina keek geschrokken omhoog. 'Ik heb je wel door!' Vervolgde ik boos. 'Ik begrijp het niet. Ik ik ik heb echt niks met Eric echt helemaal niks.' Zei Angelina ontschuldig. 'Ik weet hoe stapel gek je op hem bent waarom zou ik uberhoud met hem willen?' Vertelde Angelina. 'Het staat overal op YouTube! Je hebt met hem gezoend!' Viel ik haar in de reden. 'Das niet waar! Dat.... Dat... Dat ging per ongelijk dat was niet mijn idee ik wilde het niet.' Jammerde Angelina. 'Die dans was jouw idee.' Probeerde ik. 'Dat was de bedoeling maar Eric heeft alles weer eens verzonnen inclusief het eind. En en en en, ik stond er zelf ook versteld van dat hij dat zomaar deed.' Vertelde Angelina weer.

Zo bleven we eventjes bekvechten. 'Joyceeee! Stop eens! Ik heb helemaal niks met Eric! Ik weet hoe leuk en hoe gek je van hem bent waarom zou ik dat van je af willen pakken? Ik weet dat niemand anders Eric uit je hoofd kan krijgen. Alsjeblieft.' Smeekte Angelina.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Joyce begon weer te huilen. 'Joyce we vinden vast wel een oplossing. Eric word vast wel weer stapel verlieft op je. Ik weet het zeker.' Probeerde ik haar te stimuleren. Ik ging bij haar zitten en aaide over haar rug heen.

'Waarom heb je me nooit verteld dat je bij Leo hebt geslapen?' Vroeg joyce na een tijdje. Ik keek van Leo naar Angelina en weer terug. 'Omdat me pa het niet mag weten echt niemand niemand mag het weten. We gingen film kijken en toen was het inenen zo laat. Ik durfte niet terug te gaan je weet hoe dicht papys kantoor is bij de jongens dorm.' Vertelde ik joyce zuchte 'true' zei ze en droogde haar tranen. 'Maar je kon het toch op zijn minst vertellen.' Vroeg joyce. 'Zullen we dat in de kamers verder kletsen?' Vroeg ik meer omdat ik dat niet wilde vertellen met Leo er bij. Ik bloosde lichtjes. Joyce en ik gaven elkaar ene knuffel. 'Ik beloof je ik heb echt niks niks neffer ever iets net Eric gehad hij is 100% van jouw.' Zei ik nogmaals.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 34 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 34 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Sub-story] The Academy part 1
Terug naar boven 
Pagina 34 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 50 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Sub-story] The Academy part 2
» [Story-2] Is this trust? part 1
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: