cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Sub-story] The Academy part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 50 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 33 Emptyvr aug 14 2015, 13:02

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo:

toen ze zei dat ik stopte. keek ik haar verbaast aan .''jij draaide weg!'' zei ik licht verdedigend.ik blies me wangen op en keek langs haar heen. ik voelde hoe ze tegen me aan ging liggen. Ik glimlachte en wreef over der rug heen.

We lagen een tijdje zo en ik dacht eigenlijk dat ze lag te slapen. Dit gaf me de rust om mentaal tot rust te komen en die vervelende boner weg te kr..... ze verlegde haar hand. oh please dont move that hand! please please niet bewegen.. ik kneep me ogen dicht en hield me adem in. alsjeblieft dont! ik hou dat niet uit als je nu iets doet!. okey ik iwlde het wel maar ik ging het haar niet aan doen. Anders had ik der al lang besprongen. I just liked her to much to push her for sex
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 33 Emptyvr aug 14 2015, 13:26

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
'jij draaide weg!' zei Leo licht verdedigend. Ik prikte in zijn wangen en glimlachte. 'Hey dat was er na! Ik wilde alleen maar dichter bij jouw liggen~' zei ik met een schattig piep stemmetje. Leo wreef heerlijk over mijn rug heen. En weer voelde ik eventjes zijn boner mijn hart maakte een klein victorie sprongetje.

Leo bleef stil liggen toen ik mijn hand verplaatste. Speels kroop deze meer naar onderen. Vervolgens prikte ik een keer in zijn dik. Okee dit was volgens mij echt een max state boner, kwa stevigheid. Had ik zoon gevoel van. Plagerig plukte ik er aan met enkel mijn duim en wijsvinger, gewoon omdat ik er niet van af kon blijven. omg hij is best.... Ik kon me zin uit entausjasteme niet af denken. Speels beed ik op me lip want mijn hart ging tekeer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 33 Emptyvr aug 14 2015, 13:37

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo:

Ik hapte naar adem toen ze hem echt aan raakte. ik deed een grote poging om niet zwaar te gaan ademen maar elke keer als ze hem aanraakte ademende ik kei zwaar uit of in. oh kom op.! ''ah please dont!'' ze ik bijna smekend. EN deed me kont naar achtere. ''pest hem niet zo!'' zei ik en pakte haar hand beet die aan het spelen was, Ik keek haar recht aan en toen langzaam naar haar mond ik beet op me lip om mezelf in te houden. I want to kiss her zo badly!. met me vrijhand drukte ik haar voorhoofd naar mijn mond toe en gaf voorzichtigeen kusje op. me spieren waren nu echt volledig aangespannen en me ademhalings ritme was ver te zoeken. langzaam lied ik haar hand los die tussen ons in lag. Deze arm legde ik op haar heupen en trok haar stevig tegen me aan, Aish ze weet nu toch dat ik een freaking boner heb dus why not
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 33 Emptyvr aug 14 2015, 13:59


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Toen Leo me zo aan keek werd ik even helemaal stil vooral toen hij me hand vast had. Met een vingertje die uit stak poerde ik eigenwijs verder. Maar al gouw stopte dit toen hij mijn hoofd lichtjes naar hem toe trok. Zijn lippen zaten gewoon op mijn voorhoofd voelde ik dit wel goed? Was dit echt waar kuste hij me! Wat moest ik doen, me vader zou hem vermoorde. Maar... Ik hield van hem. Misschien moest ik luisteren naar wat mama voor het laatst tegen me zij. Volg je hart. Maar waarom mijn voorhoofd? Met grote verbaasde oogjes dacht ik na en lied ze vervolgens sluiten. zachtjes kuste ik zijn baby wangetje. Zijn hand lied mijn hand los. Het voelde alsof zijn heupen en lichaam rechter tegen mij aan begon te liggen. Niet wetend wat ik nou eigenlijk wilde en moest doen sloot ik voorzichtig mijn hand rond zijn dick er zat enkel de stof van de jogingbroek en of ondergoed tussen mijn hand en zijn boner.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 33 Emptyvr aug 14 2015, 14:11

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo:

ze bleef eigenwijs verder gaan. And i like that!.

Toen ik hara hoofd een kusje gegeven had voelde ik hara zachte lippen op zijn wang. heel beheerst gaf ik een paar kusjes steeds verder nara benede toe richring hara wangen en kaak. Heel erg beheerst. Weetje ik wilde haar geen pijn doen. Maar ineensvoelde ik haar hand rond mijn dick heen. Ik hapte naar adem en me hand die op haar kont/onderug lag. trok samen. ''aah'' bracht ik zacht uit en sloot me ogen. ow shit dat was lang geleden. toen ik weer terug opdeze wereld was. Lied ik me op me rug zakke nen trok haar met me mee. Ze lag nu half op me bovenlichaam en haar ondelichaam lag naast de mijne. Haar hoofd lag nu boven de mijne ik keek haar aan. noujah voro zo ver ik haar aan kon kijken. uit genot waren me ogen echt asian geworden.. voorzichtig gaf ik een kusje op haar mondhoek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 33 Emptyvr aug 14 2015, 14:30

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Oeh deze houding vond ik wel leuk! Heel voorzichtig bewoog ik me hand omhoog en kneep er zachtjes in als een soort van massage vervolgens weer langsaam iets naar beenden natuurlijk niet te ver. Leos lippen kuste naast me mond dit was zo dicht bij. Speels kuste ik op zijn neusje. Het was heerlijk om Leo zo te zien zijn oogjes waren ver te zoeken maar dit maakte hem juist zo onschuldig en schattig. 'Hihi.' Gniffelde ik en beet speels op me lip terwijl ik genoot van Leo zijn blikken. Met me vrije hand trok ik beetje bij beedje zijn joging broek naar beneden. Zodat ik dichter op zijn dick kon zijn met mijn hand. Nu ik wat dunner stof vast had voelde ik zijn boner wat beter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 33 Emptyvr aug 14 2015, 14:34

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo:

ik porbeerde me te focusse op haar geizcht ne mond maar der hand was zo goddelijk niet dat ze iets deed mara dan nog. Toen ze net een kusje gegeven had op mijn neus wilde ik dat terug doen maar eht was recht op haar mond. Ik slikte en ineens kwam de belofte van jocye naar boven toe. Ik kneep me ogen dicht e n slikte een paar keer. nope niet aan dneken kom op!. nee omg met datga ik haar zo veel pijn oden. shit waar de hell ben ik mee bezig! I kiss her best friend!. And had beloofd har te helpen met Eric..
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 33 Emptyvr aug 14 2015, 14:46

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Mijn ademhaling stopte even toen jij me mond kuste. Moest ik hem terug kussen? Maar maar dan zou hij niet meer mijn gay vriendje zijn. Moest ik moest ik.... Kom op Angelina anders is het zo akwart voor hem als je het niet doet! Hij verwacht het van je, toch? Beetje onzeker kuste ik vlug op zijn mond. Door het gevrijf met me hand over zijn ondergoed zakte de elastiek naar benden en voelde ik perongelijk zijn boventopje. 'Hihi.' Giegelde ik zachtjes en beed weer speels op mijn lip. Ik maakte een rondje van mijn duim en wijsvinger en lied deze rond zijn topje glijden naar benden toe en dan weer langsaam omhoog. Voorzichtig wreef ik met mijn duim over de bovenkant en verlegde mijn greep zodat ik hem for real kon aftrekken. Met een uitdagende blik en spanning in mijn lichaam door de kriebels keek ik naar de smalle oogjes van Leo. Waar stamt hij eigenlijk van af. dacht ik en gniffelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 33 Emptyvr aug 14 2015, 14:52

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo:

I was slowly dieing wanneer haar nad echt rond mijn dick ging. Ik hapte naar adem. me buik trok zich samen. Omg ik begon bijna te kwijlen. maar ik kon er niet echt van genieten. Na even trok ik me los uit de houd greep en haalde haar hand van mijn dick af. Ik ging op het randje van me bed zitten en deed me onderbroek iets hoger. Met me hoofd rustend in me handen beet ik op me lip. Waar de hell was ik mee bezi. ''sorry'' hijgde ik zowat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 33 Emptyvr aug 14 2015, 15:02

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Teleur gesteld lied ik me op het lege matras zakken en keek naar de rug van Leo die op de rand van het bed was gaan zitten. Ik zuchtte lichtjes. 'Kwam je bijna?' Vroeg ik op een lichte bitchy manier. Na even zo teleur gesteld naar Leo zijn rug te kijken kroop ik omhoog en omhelsde ik hem van achteren. 'Er is iemand die hier aandacht wilt. En dan heb ik het niet over mezelf.' Zei ik zoet. En wist stiekem nog een keer in zijn dik te prikken die recht overeind stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 33 Emptyvr aug 14 2015, 15:04


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo:

Ik schudde me hoofd toen ze vroeg of ik bijna kwam. ne nog langa na niet. Ik kon het haar toch niet vertellen... I would break her..

Na even voelde ik haar lichaam over me heen buigen. Ik pakte haar hand beet voor ze hem weer kon aan raken. ''nee dat wil hij niet'' zei ik en drukte haarterug in bed. ''ga slapen je hebt het hard nodig'' zei ik en gooide de dekensover haar heen. Daarna liep ik naar de bank en lied me er op me rug op ploffen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 33 Emptyvr aug 14 2015, 15:10

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Nu schaamde ik me best wel toen Leo het af haakte. Ik slikte en belande in bes Leo gooide de dekens over me heen ik draaide me in de dekens als een rupsje en voelde me haast een klein kindje die aan de kant werd gezet omdat ik aan iets niet mocht komen wat ik wilde aanraken. Leo wilde weg lopen en ik keek toe. 'Ik ga niet slapen zonder jouw.' Zei ik zacht en onzeker. Eerst druk je me tegen hem aan en vervolgens loop je weg meh!
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 33 Emptyvr aug 14 2015, 15:17

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo:

voor dat ik op de bank kon liggen draaide ik me om in de deur opening. ''omdat ik weet dat ik je pijn waarschiujnlijk' zei ik en keek haar niet meer aan. Nee niet met sex maar met jocye. haar beste vriendin. Ik kon het niet over me lippen krijgen om te zeggen wat ik beloofd had. Waarom had ik zo iets doms gedaan! hoe kon ik zoiets beloven. ''ben douche'' zei ik en lied me deze keer niet tegen houden. Ik blef een lange tijd onder de douche staan. nee niet om te masturberen. Maar om al me gedachtens te laten kalmeren en een heel koude douche werd goed tegen boners. Vrij wel clean van boners en horney feelings en me gedachten ook vrij rustig liep ik me slaapkamer weer in. Ik ging zo ver mogelijk van angelina liggen. echt aan het randje van het bed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 33 Emptyvr aug 14 2015, 16:01

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Pijn doen? Galmde er door mijn hoofd. Ik beed op me lip en bleef nadenkend liggen wat moest ik doen. Waar kon hij me mee pijn doen. Ik kon het even niet zo snel bedenken. Zou hij bang zijn voor wat er was gebeurt met Eric in de douches? Na een tijd kwam Leo weer terug. Ik zij niets en verroerde me niet. Tenslotte had ik nog steeds alle dekens Huhuhu. Ik keek toe hoe hij zo ver weg ging liggen. Urg jongens. Morgen maar kleding op halen bij haar dan kan ik die terug brengen naar Leo. Dit werd tenslotten een koude nacht voor hem als hij niet bij me kwam liggen. De dekentjes zou ik echt niet zomaar afgeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 33 Emptyvr aug 14 2015, 16:04

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo:
Ik kwam niet close naar haar. ik bleef liggen waar ik lag ook al moest ik het dan doen zonder dekens.

De volgende dag was ik ijs koud. Van de koude douche in de nacht en met een raam open slapen zonder dekens. HAd me niet goed gedaan. al me spieren deden zeer. Vermoeit met mega weinig slaap achter de deur probeerde ik mezelf warm te krijgen terwijl ik angelina achter lied in bed. Ik liep naar de bib dat stomme boek moest nog uit voor maandag.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Liam
Ik schoot overeind. Deze keer was ik niet nat geworden!. Maar ik maakte me zorgen om jocye. Gistere avond was ik nog langs haar kamer geweest om sorry te zeggen maar zij en angelina waren er niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 33 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 33 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Sub-story] The Academy part 1
Terug naar boven 
Pagina 33 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 50 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Sub-story] The Academy part 2
» [Story-2] Is this trust? part 1
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: