cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Sub-story] The Academy part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 34 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 2 Emptydi jun 09 2015, 20:13

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman

Ik dacht na over hoe ik het goed kon maken. En dat ging ik ook doen maar eerst moest ik een iets goeds verzinnen. Misschien een date!!!.

Ze zei dat het beter was dan je rond eten. Ik keek der aan. 'Maar hier verpest jeje longen mee en die kan je nooit meer gezond krijgen. gewicht kan je er weer aftrainen' ik glimlachte en nam de peuk aan. 'zolang jij rookt zal ik het ook doen tot je stopt.' Ik nam een heusje en trok een vies gezicht. 'hoe kan je dit lekker vinden' proeste ik.

Ze liep rond de fontijn ik liep achter der aan om bij haar te blijven. Ze vertelde dat ze ging kijken bij eric en vertelde hoe geweldig hij was. Aawh.. Jah daar kom ik dus nooit tegen op. Eric was super bekent en echt de hunk van het tweede leerjaar. ' hmm gewoon' zei ik zacht. Haar ogen waren zo blauw dat ik meteen weg keek. En de date kon ik ook wel vergeten ze was smores op die Eric.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 2 Emptydi jun 09 2015, 20:46

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Ik luisterde naar hoe baby face voorstelde om ook te gaan roken zolang ik ook rookte. 'En hoe ga je dat controleren?' Vroeg ik en schoot in een plezierige lach toen hij moest hoesten van de sigaret. 'Hahaha je moet het ook weer uitblazen. En de smaak komt vanzelf wel.' Vertelde ik. Ik pakte de sigaret terug en nam nog een trekje en lied zien hoe ik het weer uit blaaste. Vervolgens gaf ik de sigaret weer aan babyface.

Ik zag dat babyface van me weg keek. Voorzichtig gniffelde ik. 'Oeh.' Kreunde ik en pakte me borstkast lichtjes vast. Ik deed even een oogje dicht. "Auw." 'Gewoon?~' herhaalde ik hem en probeerde speels te klinken maar mijn huid voelde branderig aan. Ik glimlachte en pakte de sigaret weer van hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 2 Emptydi jun 09 2015, 20:56

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman

Ik pakte de peuk aan en rookte deze keer goed. Toen ze vroeg hoe ik dat in de gaten ging houden haalde ik me schouders op. Zo rookte ik mijn eerste peuk op samen met haar. ' moest jij niet terug naar de dorm' zei ik snel toen ze door wilde vragen waarom ik vroeg of ze vanavond kwam kijken. Elke keer haalde ik me schouders op. ' moet jij niet terug naar je dorm toe?' vroeg ik uiteindelijk heel zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 2 Emptydi jun 09 2015, 21:06

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
'Hey jij bleef staan.' Zei ik snel terug ik haalde de peuk uit zijn mond en nam de laatste trekje. Daarna maakte ik hem uit en liep gouw door naar de ingang van de dorm. 'Kom dan!' Riep ik. Ik liep door de deur van de dorm heen over de gang heen naar de kamertjes. 'Nou hier is het dan.' Zei ik klopte met de deur. Hier was de plek waar ik en joyce sliepen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 2 Emptydi jun 09 2015, 21:08

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman

langzaam sjockte ik achter haar aan. Bij de deur van haar kamer bleef ik staan. Ik keek weg. 'Dan ga ik maar weer' zei ik en stapte van haar vandaan. ' Ik regel nog iets voor je als goedmaker' zei ik en liep weg
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 2 Emptydi jun 09 2015, 21:23

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
'Oké,' antwoordde ik zachtjes. 'Oh! Umh. Niets tegen de baas zeggen he of leraren.' Zei ik serieus een maakte een kielhaal beweging met me wijsvinger.

Ik stapte de huiskamer in en rende naar mijn slaapkamertje toe. Daar sloeg ik de deur dicht en ging met me rug er tegen aan zitten. 'Oh papy het spijd me zooo!' Jammerde ik en kroop in elkaar met me knieën tegen me aan. 'Ik doe echt me best om het te halen.' Ik rists het vesje open en keek naar me borsten. 'Het doet zoon pijn papy.' Fluisterde ik tegen mezelf vervolgens veegde ik wat pijn traantjes weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 2 Emptydi jun 09 2015, 21:29

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman

ik bleef heel de avond ook in me eigen kamer en rond een uur of 6 zouden de toetsen beginnen van de tweede jaar. De zenuewen gierde door me lichaam gelukkig was het zang en dat kon ik best wel. we waren als 2 van de 3 dus lekker in het midden. Eerst hadden we Eric. hier ging iedereen voor komen.. Dan wij en dan als laatste 4 meiden. Ik zat zelf met Liam hij zat in mijn muziek bandje en deed deze opleiding samen met mij.

Nerveus liep ik heenen weer ne zag de zaal vol lopen voor de god Eric.. Ik zuchte en stiekem bleef ik naar de deur kijken en hoopte dat dat meisje zou komen. Ik had niet eens haar naam gevraagt.. Nee ik gooi alleen maar brandende choco over der heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 2 Emptydi jun 09 2015, 21:53

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
'Iemand klopte aan de deur ik schoof op en zag het gezichtje van joyce om de hoek heen steken. 'Hey hoe gaat het?' Vroeg ze liefjes. 'Hot!' Antwoorde ik doordenkent. Joyce gniffelde een beetje. 'Kom maak je op we gaan naar Eric!' Gilde ze blij. 'Okee okee!' Antwoorde ik en probeerde op te staan. Samen met joyce deden we onze make-up. Ik trok iets aan wat mijn hals goed bedekte. 'Awh Angelina je ziet er zo cutey uit in die trui!' Zei ze en showde haar sexy outfit. 'Pfff nu voel ik me oudbollig nu ik jouw zie in een kort rokje en een shirtje waar je tieten uit rollen.' Zei ik en bekeek mezelf in de spiegel. 'Kom op Angelina~ niet zo negatief je ziet er ook... Sexy uit.' Zei ze met een stop er in. 'Oooh! Jij gemeenert!' Gilde ik speels. En gaf haar een speelse duw. Samen Giegelde en gilde we door het huis heen van plezier.

Toen we waren uit gegild stapte we snel af naar het toets lokatie. Joyce had een plekje vooraan geregeld. Eric swaaide naar haar en we swaaide terug later knipoogde hij maar dit keer had ik het idee dat het niet helemaal naar haar was ik Keek om me heen en zag naast mij een jongen en naast joyce ook een jongen. "Huh?" Eric moest nog even naar de opmaak kamer. Joyce rende er achteraan. Om hem te verassen. Al gniffelend kwam ze terug. 'En en en en!' Vroeg ik nieuwschierig. 'Hij is nogsteets op me!' Gilde ze zachtjes 'hij kuste me!' Vertelde ze. 'Aaaaah!' Gilde we alletwee. Totdat me oog viel op babyface.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 2 Emptydi jun 09 2015, 22:01

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman

Ik wachte en wachte het leek wel eeuwig te duren en Eric kreeg heel de zaal mee met zijn gedans. het was ook echt super.. na een tijd waren wij aan de buurt. we gingen zo voor schut staan hey! Liam deed gitaar en backup zang. ik de leadzang en was nerveus als fuck. Ik merkte dat vele wegloipene met Eric mee. Ik zuchte vna opluchting toende zaal al rustiger was.

Voor dat ik echt het podium op ging en rond keek zag i nog net de meid staan. Meteen schaamde ik me weer dood.. Jap im a loser..


daar stonden we dan voor een half leeg gelopen zaak. Zachtjes begon liam te spelen Alles voor een goed cijver! dacht ik terwijl ik zachtjes beong te zingen

Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 2 Emptydi jun 09 2015, 22:11

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
'Aaaaah! Eric was geweldig!' Gilde joyce. 'Ja echt wel!' Antwoorde ik. 'Kom kom laten we terug gaan en wat lekkers drinken nog een spelletje of zo iets?' Vroeg joyce. 'Eemh laten we nog eventjes kijken.' Antwoorde ik. 'Hoezo?' Vroeg joyce terug. 'Gewoon voor de gezelligheid.' Gaf ik als reden. 'Oh? Okee.' Zei joyce verbaast. We bleven zitten. 'Eyh gaan jullie niet mee?' Vroeg een paar meiden. 'We komen Zo.' Antwoorde ik en swaaide hun gedach.

De muziek begon te spelen en ik luisterde naar de gitaar op de achtergrond en het gezang van babyface. Eventjes zat ik als een angeltje genietend te luisteren. "Awh zo mooi, kan veeeeel beter. Maar mooie stem!" Dacht ik en Keek naar babyface terwijl hij zong.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 2 Emptydi jun 09 2015, 22:14

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman /

NAILED IT! en de zaal was al weer iets voller gelopen. Ik glimlachte toen ik klaar was. de docent klapte en wenkte dat we et geod gedaan hadden. opgelucht en blij stapte ik vna het podium af maar meteen lied ik dingen vallen en stootte ik een van de meiden om die het podium op wilde. ' sorry sorry!' zei ik. Daarna rende Liam en ik naar buiten toe. Atans dat probeerde we halverwegen knalde ik tegen iemand op. GOD WAAROM BEN IK ZO ONHANDIG!
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 2 Emptydi jun 09 2015, 22:25

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Toen babyface klaar was trok joyce me gelijk mee. 'Kom kom Angelina we gaan naar het feestje daar is Eric ook!' Gilde ze hoog en trok me mee. 'Maar?' Piepte ik en werd echt verder mee getrokken. Ik lied haar hand los en probeerde me om te draaien om iets anders te doen maar iets knalde tegen me op. Door het getrek en geduw tegelijkertijd viel ik op de grond. 'Auh.' Ik wreef over me schouder heen en Keek omhoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 2 Emptydi jun 09 2015, 22:33

'Aah!!' Het ding daar ik tegen aan gelopen was gleed onderuit waardoor ik over het heen viel. Ik probeerde recht te gaan ztten en tot me grootste nachtmerry was het het meisje.. HEt MEISJE VAN DE CHOCOLADE MELK!!.  [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

ik deed me.haar goed e..wilde haar omhoog helpen naar Liam.trok.me.dom weg mee. Hakf opstaand werd ik mee gesleurt. Shit nee moet sorru zeggen!. Dact ik en keek achterom. Ik botste tegen de deur op waarna ik de gang in gesleept werd
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 2 Emptywo jun 10 2015, 10:07

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Babyface stond half wankelend over me heen gebogen ik keek hem recht aan in zijn ogen. Onverwachts kwam hij overeind en ging hij er vandoor. "Ugh babyface..." 'Angelina kom je! Slapen doe je maar in je bed Hihihi.' Hoorde ik joyce zeggen. Met moeite stond ik op. Even had ik last met ademhalen door de pijn op mijn borstkast. Zachtjes legde ik er een hand op. "Au." Ik probeerde joyce weer te vinden. En volgde haar naar het geheime feest toe. Daar stonden we voor de deur van het feestje, joyce klopte aan met een bepaalde tik, even daarna werd er open gedaan. Joyce vloog Eric om zijn nek heen. 'Heeey....*hehehe* meiden. Jullie hier ook? Wat leuk.' Zei hij blij maar ik hoorde de sarcastisch toon in zijn stem. Ik deed me armen over elkaar heen en zag hem naar me knipogen."ieuw dacht het niet boy." Ik liep om het Stel heen en probeerde een bank te vinden of iets. Voorzichtig wurmde ik me door de dansende en feestende mensen heen. Opzoek naar die ene bank. 'Ah! Gevonden. Even keek ik achterom en zag joyce nog altijd kloten met die Eric. Die Eric had duidelijk al een aantal glaasjes op. Maar ik kende joyce ze zou hem nu niet zomaar meer los laten. Zachtjes gniffelde ik en ging op de bank zitten. Naast me zat een Dude die aan het roken was. Hij keek me aan en glimlachte met kiespijn. 'Hey,' zei hij enkel. Ik keek gouw de andere kant op en streelde elegant door me haren heen. Een paar vriendinnen van me klas waren er ook. Ze stonden bij een groepje jongens met een sigaretje in hun handen. Ik keek beter en dat was geen gewone sigaret. Half geërgerd stond ik op en liep gouw naar ze toe. 'Ik dacht dat wij belooft hadden nooit een joint te gaan roken.' Zei ik half bitchy. 'Angelina zomaar training skippen he.' Merkte een van de meiden op. 'Daar had ik tenminste een reden voor.' Verdedigde ik mezelf. 'Wij hadden een afspraak.' Zei ik nogmaals wat strenger. 'Hey rustig wijfy relax en neem er ook mee. Het feestje is echt veel gezelliger dan en het werkt ontspannend.' Zei een jongen. Ik pakte zijn joint uit zijn mond en stopte het in zijn eigen glas. 'Val dood eikel.' Zei ik stug. 'Angelina!!' Gilde de meiden toen ik ook hun joints uit maakte. 'Belofte is belofte!' Zei ik 'en een vriendin breekt dat niet zomaar!' Vervolgde ik en liep een beetje boos weg.

Timeskip: er word gefeest.

Iedereen raakte langzamerhand dronken. En de muziek klonk steeds harder. Ik danste wel lekker en probeerde van de drank af te blijven zoals papy dat gezegd had. Helaas had ik Joyce niet meer gezien. Die zou vast eindelijk in bed zijn beland met Eric. 'Hey!?' Riep iemand ik keek om maar we waren zoveel mensen dat ik niet zag wie mij riep. 'Angelina~!' Hoorde ik nogmaals ik ziekte weer om me heen. "Zou het babyface weer zijn?" Iets kroop tussen de mensen door. 'Eric?' Zei ik verbaast toen ik zijn gezicht zag. Hij kwam bij me staan met twee flesjes bier en gaf er eentje aan mij. 'Hey! Wat sta je zo alleen?' Schreeuwde hij haast om over de muziek heen te komen. 'Dammer je beter om je heen kijken!' Zei ik terug. De jongen lachte en ging steets meer achter me staan. 'Kom laten we dansen zoals de rest.' Zei Eric en pakte me heupen vast. "Oeeh shit!" Dacht ik en voelde hoe hij schuur bewegingen probeerde te maken. Eric hield mijn heupen beed en begelijde me in zijn dans terwijl hij af en toe een slokje nam van zijn bier. Die van mij was nog altijd niet aan gebroken. "Regel 21. Drink nooit van een drankje die iemand anders je geeft." Dacht ik en probeerde voor de gezelligheid mee te gaan in zijn geschuur want met dit achter me werd duidelijk iedereen jaloers. Eindelijk stond ik weer in de spotlight. "Waar was joyce nou?" Vroeg ik me steets meer af. Eric raakte me lichaam steets meer aan. Ik pakte ze handen beed en zette ze weer op een gepaste plek. 'Ah kom op angelina~' fluisterde Eric in me oor. Ik voelde dat hij me een kusje in me nek gaf. "iiiiieeew!" Vervolgens pakte hij mijn lichaam vast op een knuffelende manier en trok me half dansend een andere richting op.

We stonden in een soort van verlaten gang. En Eric had me nog altijd erg liefelijk vast. Ik probeerde me rustig te houden en weg te glippen uit zijn armen als ik een kans kreeg maar hij was gespierd heel gespierd en drukte me zoenend tegen de muur aan. 'Eric stop dadelijk komen er mensen aan.' Zei ik verdedigend. 'Geloof me die zijn te druk met feesten.' Antwoorde Eric. Ik draaide met me ogen. 'Waar is joyce.' Vroeg ik terwijl ik tegen zijn borstkast aan duwde om zijn lippen van me nek af te krijgen. 'Vergeet die meid ik wil jouw nu even hebben. Zag je dan nooit dat ik altijd naar jouw swaaide en knipoogde.' Antwoorde Eric. Ik duwde weer tegen hem aan en sloeg op zijn borstkast. 'Een, Je bent harstike dronken en twee, Je bent een eikel als je joyce zo laat lopen!' Zei ik boos. En draaide me hoofd weg van hem. 'Éhy!' Kreunde ik toen ik hem nogmaals van me af probeerde te krijgen. 'Jij houd wel van eikels he.' Lachte hij en tilde me lichtjes op. "Au me borst" dit keer drukte hij zijn mond op die van mij. Ik zat helemaal klem. "Waar kon ik heen?!" Ik sloeg en sloeg tegen zijn borstkast aan en merkte dat ik haast niet meer op de grond kon staan doordat hij me optilde. Zijn tong wilde naar binnen maar ik hield me lippen stijf op elkaar. "Het was joyce friendje!" Dacht ik hoopvol. Zijn hand raakte onverwachts een van me borsten aan. Dit deed zo zeer. Dat ik jij hard au wilde roepen. Op dat moment glipte zijn tong in me mond nu kon ik echt geen kant meer op. Mijn ogen zochten naar hulp. Ik merkte dat links van me een raam was. Van buiten af zouden ze het vast wel kunnen zien. Als er nog iemand was die een beetje nuchter kon zijn. Mijn lichaam schreeuwde van tintelingen. Ik had lang niet meer gezoend heel eventjes genoot ik maar nee neee stop! Dit kan niet!!' Ik sloeg harder tegen zijn borstkast aan en trok me knie wat op. Okee dat was een foute beweging nu had hij zijn heupen tussen me benen in gepland. Ik probeerde hem weg te schoppen en trappelde met me benen terwijl me handen langsaam moe werden van het vele weg duwen. "Hij was te sterk."
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 2 Emptywo jun 10 2015, 10:21

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman

Liam en ik waren voor denk ik 30 min op het feest geweest maar ik wilde naar huis toe. Dus ik ging ook Laim zeurde dat ik moest blijven. uiteindelijk bleef liam en ging ik dus naar huis toe. Ik zat in me raam en keek aar buiten toe. Ik had precies uitzicht naar het feest. ik glimlachte en had me dagboek voor me neus'

-Jack,

mag ik ff rage? IK HEB HET ZO VERNEUKT VANDAAG! die meid uit de eerst is nu verbrand door mijn onhandigheid.... WHY ja dunno! kon ik maar is niet onhandig zijn.-


ik staarde naar buiten toe. Op dat moment dacht ik even die meid te zien. ze werd tegen de muur aangedrukt. in het huis. nou die gaat lekker los zeg!. En natuurlijk met die eric.. HET ZAL WEER EENS NIET!

- En nu.. Is ze zelfs bezig met die eric! waarom ben ik niet sexu en sterk uurgg...-

stiekem keek ik nog even naar buiten toe. Ze was wel heel erg aan het stribbelen. Of verzon ik dat in de hoop dat ze hem niet leuk vind. Even twijfelde ik.

-brb jack ff wat doen. misschein is dit de slechtse beslissing in me leven.. en zal ik in het ziekenhuis belanden.. of.. noujah schrijf zo wel verder-.

Ik sprong uit het raam op het gras en liep naar het feest toe. Ik zag dat het raam waardoor ik naar binnen kon openwas. Ik kroop er deze keer vlotjes in en pakte ene dienblad van een dronke meid over. hiermee liep ik door de gang naar het zoende tweetal... oh... Waar was ik mee bezig.. waarom gedraagde ik me zo jaloers. Zonder pardon liep ik tegen Eric op en alle beker en glazen vielen over de twee heen. Het was zo smerig geworden. 'oh sorry sorry Eric!' zei ik zacht
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 1   [Sub-story] The Academy part 1 - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Sub-story] The Academy part 1
Terug naar boven 
Pagina 2 van 67Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 34 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Sub-story] The Academy part 2
» [Story-2] Is this trust? part 1
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: