cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? part 2

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 51 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 36 Emptydi dec 09 2014, 00:51

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee
'You know the cams here, The manager fixt them when angels was away' Ik wees naar de camera in de hoeken van de kamer, 'You know the manager is obsess with controling his emploirs' Ik pakte rose haar arm beed en deed toch de deur open
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 36 Emptydi dec 09 2014, 12:54

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

Toen ik de deur open deed keek ik recht inde ogen van de manager, Hij keek me mega boos aan, achter hem stonden 4 politie agenten,ik zag een busje staan, En eenbekende auto. Ik zag hoe Jay een hijsje nam van zijn sigaret en me bijna vermoorde met zijn blik.

De politie duwde mij en rose naar achteren en stormde naar de jongens toe. De manager van Jay pakte me arm beed en trok me mee naar buiten toe. 'Jij gaat zo veel dokken voor dit, Die advorcaat gaat op jouw koste' siste hij in het koreaans. Toen ik langs Jay naar zijn auto gesleurt werd keek hij me niet eens aan.


Jay liep naar rose toe (lees Jay)

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay

Bee en rose waren net de deur uit. Ik liep door de kamer om alles recht te zetten en de bank weer in orde te brengen. Me oog viel op een wijnglas. 'Oh shit hij heeft gedronken en brengt haar nu ook nog is weg. ' siste ik. Op dat moment kwam me manager binnen. 'Bee is met rose mee en ze hebben beide gedronken' ziei ik tegen hem. Me manager liep rood aan 'Zijn ze naar het dorm' siste hij. Ik denk het..

'Mooi' gromde hij en liep naar zijn laptop. Ik ben daar toenstraks nog langs geweest om de camera's opnieuw te instaleren omdat die Angel het gesloopt had. 'Als we hem betrappen op iets dan krijghij hij grote problemen'siste me manager die rood aanliep vna woeden. We maakte contact met met de camera's, Wat ons als eerst opviel was dat er al bewegingen waren. In het donker 'Zet de nacht visie aan' Zei ik terwijl ik de laptop overpakte. We zagen dat er twee mannen in het dorm aan het rond snuffelen waren.We konden de gezichten of iets niet zien. Meteen belde we de politie op en legde het uit. Toen we de laptop mee namen naar de politie hebben ze in het politie busje zelf contact gelegt met de camera's

Op dat moment Zette bee net de camera aan en volgde we alles wat er gebeurde.

'Die jongen krijg ook eenporbleem' zei een van de politie agenten. Ik vertaalde het voor mijn manager die nog bozer werd. hij belde meteen een advorcaat.

Bee kwam de deur uit en werd mee gesluurt door mijn manager naar mijn auto. Zelf liep ik naar Rose toe. 'Gaat het met jouw?' vroeg ik kill en deed me sigaret uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 36 Emptydi dec 09 2014, 13:37

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] rose
'en jij wist hier dus de heletijd van? en jay ook? jullie manager is echt een purf, hoe durft hij kamera's in onze kamers te plaatsen!' zei ik nogal serieus en boos. 'hoe willen we ons prive omkleden he?' zei ik tegen bee. ik wilde bee tegen houden maar het lukte niet.

toen bee de deur open deed stond daar de manager. ik was boos op hem erg boos. hij schande onze privesie en niet zoon beetje ook. ik pakte nog even bee zijn hand vast. '(engels) het komt goed.' zei ik en keek hem liefelijk aan. ik lied zijn hand weg glijden en keek hem na hoe hij de auto in gesleurt werd.

jay zag er ook niet al te blij uit. 'Gaat het met jouw?' zei james kill. 'wat denk je zelf!' zei ik boos en moeder achtig. 'vinden jullie het leuk om naar ons te kijken? kan je niet genoeg krijgen van meisjes?' siste ik op een sexistische toon. ik veegte een schrik traantje weg en keek james scherp aan. 'james jij weet als geen ander hoe graag jij privesie wil.' zei ik wat gevoeliger op een rustige toon. de polici kwam even later weer terug. 'de jongens zijn ontsnapt. iemand heeft het ruid in gegooit van buiten af. ik denk dat ze zijn op gehaald. door iemand of iets.' vertelde de policiman. 'james, het is niet bee zijn schult. alsjeblieft straf hem niet te hard.' zei ik bezorgt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 36 Emptydi dec 09 2014, 13:43

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

Ik dekte zijn bed op en bukt voorover. Omdat het bed onder een schuin dak zat moest ik me opdraaien en deed de hoes over de deken Ik stond gericht naar Yu toe. Toen ik op keekomdat het klaar was keek ik naar een bijna kwijlende yu, 'Schatje you're drooling' zei ik en lachte lief.  Ik liep naar hem toe en wreef langs zijn onderlip zodat de kwijl niet naar benede zou vallen 'Vind je he zo leuk dat ik je bed opdek' Zei ik met een brede glimlach. 'Lucy Yu komen jullie mee colonisten van katan spelen' hoorde ik mijn moeder roepen vanuit de woonkamer 'Jaaaah' zei ik blij en keeknaar yu 'Doe jij ook mee?'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee
Ik knikte toen ze vroeg of ik en jay er vanaf wisten. 'nee hij is geen perv hij geeft om zijn idolen(engels)' zei ik

Ik was onderuit gezak in de auto gaan zitten. met me ogen dicht. waarom kon het niet gewoon 1 keer normaal lopen dacht ik terwijl ik aan me pony plukte.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay

Ik luisterde naar Rose haar gerage. 'Of wij het leuk vinden om naarjullie te kijken,, Jah man we genieten er van we hebben daar ok echt tijd voor... Wat denk je nou zelf rose... Denk helder na en weet dat die jongens snel opgepakt zullen worden, Ze zijn duidelijk in beeld geweest en we hebben bewijs.. wees eens een keer dankbaar, De camera's nemen alleen maar opvoor zulk soort moment. Als idool moet je weten dat je nergens veilig zal zijn' zei ik zonder enige emotie te tonen' Ik zag dat ze traande 'Rose we kijken nooit naar de beelden, Het is voor je eigen veiligheid, En me manager keek deze keer omdat wij weten hoe Bee is. En hoe hij vroeger met meiden en jongens om ging, helemaal als hij gedronken had' zei ik serieus. 'hij is niet zo lief als hij er uit ziet en zich gedraagt'. Ik deed rose haar haar goed wat alles kanten opstond, 'de jongens zijn ontsnapt. iemand heeft het ruid in gegooit van buiten af. ik denk dat ze zijn op gehaald. door iemand of iets.' vertelde de policiman.. 'Zoek ze je hebt alles wat je nodig hebt' zei ik kil in serieus. De politie man knikte beschaaft en liep weg.

'Wil je dat er iemand hier blijf vanavond?' vroeg ik terwijl ik haar aan keen 'en nee, Ik straf Bee niet, Hij herrinter me gewoon even waarom we grote ruzie gehad hebben' zei ik


Laatst aangepast door Evilian op di dec 09 2014, 13:55; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 36 Emptydi dec 09 2014, 13:54

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
het kwijl glijd langsaam naar beneden. lucy keek op  'Schatje you're drooling' zeize. mijn engels was niet het beste. 'wat is drooling?' vroeg ik en voelde dat lucy mijn kwijl weg veegte. ik pakte haar hand vast en deed het naar beneden. 'Vind je he zo leuk dat ik je bed opdek' zei lucy schattig. ik glimlachte en knikte. 'ja erg leuk. en sexy. alleen je mist nog iets.' ik zat aan lucy haar kleding en trok het recht en haar shirtje iets omhoog zodat de inkijk minder werd. 'Lucy Yu komen jullie mee colonisten van katan spelen' hoorde ik lucy haar moeder roepen vanuit de woonkamer 'Jaaaah' zei lucy blij en keeknaar mij 'Doe jij ook mee?' vroeg ze. ik keek haar aan. 'hehe, ja hoor. zo te horen hebben jullie de 6 pack editie?' zei ik en streelde door me haar heen. *kuche, kuche.* ik hield een vuist voor me mond en hoeste even zwaar. samen met lucy liep ik naar beneden toe. gelukkig kon ik me vast houden aan de trap leuning. daar ging ik zitten aan de grote tavel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 36 Emptydi dec 09 2014, 13:59

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy


'haha je kwijlt' lachte ik

Toen we aan tafel zat stond alles al klaar en Yu mocht beginnen. De opa van Yu had een hele stategie bedacht en zijn duurte duurde altijd lang maar Yu had hem toch ruimverslagen. De sweer was gezellig, Overal lag chips en rond een uur of 12 moesten Yu en ik naar bed toe aangzien we niet nog een dag mochten spijbelen van school. Yu stuimelde weer onhandig detrap op terwijl ik hem van bovenaf aan stond de moedigen.

Nu stonden we tussen de twee deuren ik had me arme rond hem heen geslagen en Yu stond tegen de spiegel aan zodat hij niet zou omvallen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 36 Emptydi dec 09 2014, 14:21

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
ik liep geschrokken door de deur heen en zag de polici auto's 'w-wat is er gebeurt. heel de kamer lag overhoop.' zei ik. rose draaide zig om ik zag nog net haar traan weg glijden. later pas zag ik jay. hij zag niet het beste uit. 'hadden jullie ruzie.' dacht ik maar ik vroeg het hardop. ik ston dnog altijd net voor de deur openning. rose draaide zig om en omarmde mij. 'oooh ik ben zo opgelucht dat jij inorde bent.' zei rose bezorgt. ik keek naar jay en voelde de een of andere manier zijn emotie. rose lied me los nadat ze me vijn geknuffelt had. ik liep naar jay en sond vlak voor hem even stil. ik keek hem verlegen aan in zijn ogen. ''kom op doe het nou!!''zei ik tegen mezelf. onverwachts voelde ik een duwtje in me rug. ik viel lichtjes tegen jay aan. voorizchitg streelde ik over zijn wang heen met mijn hand en met me duim aaide ik over zijn wang heen. 'gaat het wel met jouw?' fluisterde ik zachtjes en keek hem bezorgt aan 'ik werd wakker van een wolve geluid.' zei ik zachtjes glimlachte liefjes.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] rose
toen hij over bee begon deed ik me ogen dicht. ik schudde even met me hoofd en wilde het niet geloven. ik deed me ogen weer open en keek jay aan. 'geef hem een kans.' zei ik zachtjes. 'mensen kunnen veranderen james.' zei ik. '....helemaal als hij gedronken had.' zei james. 'bee nam water.' zei ik onbegrijpent. 'alleen ik had wat gedronken.' ging ik verder. en keek james vragend aan. mellanie kwam naar buiten. ik draaide me om en was blij dat ze in orde was. ik omhelsde haar blij. ik zag dat ze naar jay toe wilde maar ze durfte niet. flauwe duwde ik haar in haar rug. ik begon sachtjes te giegelen. maar niet al te hard. ik keek naar de manager en liep twijvelent naar hem toe. 'i'm really sorry for whats happening this evening.' zei ik schuldig en boog voor over dit had ik james altijd zien doen. en yuli zij dat het iets uit respect was. of iets in die richting.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
het spelletje was erg leuk zelf had ik nooit verwacht dat ik ooit van me opa zou winnen. maar lucy gaf me veel karten als ik moest ruilen. lucy liep als eerst naar boven k was halve wegen al dood op. en lucy juigde me toe. ik keek haar aan met een vermoeide blik toen ze dat deed. toen ik eenmaal boven was dukte ze me tegen de spiegel aan en omhelsde mij liefjes ik legde mijn kin op haar schouder en legde de zijkant van me hoofd tegen die van haar aan. 'ik word misschien niet de makelijkste vriend. maar. ...daisuki desu.' zei ik als laaste word in het japans. ik gaf lucy een bescheide kusje op haar wang. dat was al een hele dat voor mij.


Laatst aangepast door Timeless op di dec 09 2014, 14:51; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 36 Emptydi dec 09 2014, 14:40

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay

'I know that is why we start over and became a group again' zei ik en keek even naar achter de auto in waar bee nog steeds onderuit gezakt zat.

Ik keek toe hoe rose Mellanie fijn knuffelde en hoe ze daarna naar mij toe kwam gelopen. Zachtjes belande Mellanie tegen mijn borstkast aan. Ze aaide me wang en ik keek haar aan. En lachte voorzichtig 'gaat het wel met jouw?' fluisterde zacht en bezorgt, 'Opzich wel' Zei ik vermoeid en probeerde een glimlach op mijn gezicht te krijgen. Een van me hande legt ik op haar rug en drukte der dichter tegen me aan. 'ik werd wakker van een wolve geluid.' vertelde ze. de hand die op haar rug lag legte ik op haar hoofd een aaide door haar haren heen 'Rose zal je wel een keer uitleggen wat er precies gebeurd is,'

Me manager keek Rose aan. 'het is al goed' zei hij in het koreaans, 'HEt is al goed' vertaalde ik snel voor rose.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

'Ik houd wel van een uitdaging' antwoorde ik en gaf hem een kusje op zijn wang terug. 'I love you too' zei ik en glimlachte breed. Daarna lied ik hem los en rende naar de badkamer om me tanden te posten. Ik was snel klaar omdat ik eigenlijk gen zin had om dat te doen. Ik kwam terug gerent en ging in me duer opening staan 'Hoe veel tijd heb jemorgen ochtend nodig met wakker worden enzo,, Me pa brengt ons om kwart voor acht weg met de auto' zei ik ' Zet je wekker op tijd' daarna stapte ik me kamer in en deed de deur voor Yu's neus dicht 'Truste' fluisterde ik door de deur heen. En sprong me bed in. Ik was echt moe en rolde me zelf in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 36 Emptydi dec 09 2014, 15:03

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
ik keek hem nogsteets diep aan in zijn ogen. ik lachtje zachtjes. 'don't lie.' zei ik en glimlachte liefjes. jay trok me meer tegen hem aan. ik legde mijn andere hand vrouwelijk tegen zijn borst aan. beschijde knuffelde ik hem. jay zijn hand verschoog van mijn rug naar mijn achterhoofd. hij streelde evne door me haren heen. *woeff waff!' horde ik. ik schrok van het honde geluid en kroop zowat in jay omdat ik al zo dicht bij hem stond. mijn ogen werden wat groter. de hond stond naast me en blafte naar me. vervolgens rende hij ergens anders heen. waarschijnlijk naar zijn politsie baasje.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] rose
*staat, en praat met de politsie.*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'idk, eerst woonde ik zowat op school.' lachte ik beschaaft. 'ik zie wel.' zei ik tegen lucy. lucy was uit gepraat en trok haar deur dicht. 'slaap lekker.' zei ik door de deur heen. met veel moeite had ik me kleding uit gekregen. er zat nu niets op dan een jugging broek dragen want een spijkerbroek paste er niet overheen. ik kroop in me bed en keek naar het schuine dak. al mijn kleding die ik had uit getroken lagen al op de grond. ik rolde over mijn bed heen en hing half uit me bed. ik pakte een van de boekjes die onder mijn bed lagen. ik rolde weer terug en bladerde er door heen met me mobiel als lampje. langsaam viel ik in slaap. (wekker vergeten)


Laatst aangepast door Timeless op di dec 09 2014, 15:14; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 36 Emptydi dec 09 2014, 15:10

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay

'Het lijkt of het verhelden zich weer herhaalt' zei ik zacht maar wilde er verder niet op ingaan.
'mell ben je bang van honden?' vroeg ik toen ze schrok van de politie hond. Ik hield der stevig beed tot de hond weg was 'Mellanie beter ga je weer naar bed ik moet ook naar huis, STa over 2 uur weer op het poduim om te oefenen voor het concert' zei ik en probeerde me los te krijgenvan mellanie 'The dog wouldn't get you'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 36 Emptydi dec 09 2014, 15:22

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'Het lijkt of het verhelden zich weer herhaalt' zei jay. 'dan moet je een ander pat kiezen en niet rondes lopen.' verder zij ik niets.
ik knikte zachtjes. toen hij over de hond vroeg. hij vertelde dat ik maar beter kon gaan slapen. ik hield hem nog even vast dodat de hond weg was. 'is het wel verstandig om op te treden?' vroeg ik aan hem. 'The dog wouldn't get you' zei hij. 'he is alwase getting me.' zei ik vanzelf en lied jay iesjes losser. ik keek jay weer oven aan en glimlachte met me oogjes dicht en me hoofd schuin. 'veel plezier morgen.' zei ik en liep een stukje achteruit. voor dat ik me om draaide keek ik hem nog even aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 36 Emptydi dec 09 2014, 15:28

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay
'dat probeerde ik' me stem klonk teleur gesteld maar voor de rest zei ik er niks meer over
'Ik heb geen keuze en is maar een training' legde ik uit Vermoeit keek ik voor me uit. Mellanie liep naar achtere 'veel plezier morgen' Zei ze. 'komt goed jij ook op school eh' ik draaide me ook op en liep de deur uit'

we reden naar huis zonder iets te zeggen. Ik dook direct me bed in en bee kwam even later ook stil bij me liggen 'sorry' was het enige wat hij zei voor dat ok hij zijn ogen sloot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 36 Emptydi dec 09 2014, 15:42

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
ik was bij rose in bed komen liggen ze vertelde over bee en wat hij allemaal deed. en hoe ze door de kamer heen getild werd en hoe ze het samen op de bank deden. ik luisterde aandachtig en was wel benieuwt. 'hoe voelde het?' vroeg ik nieuwschierig. 'geweldig. ik heb nog nooit zo lekker met een jonge gevreen.' zei de met verwonderende oogjes. ik keek haar blij aan. 'ik wil het ook voelen.' zei ik en keek naar me knuffel. 'alles op zijn tijd. je kunt beter iemand zonder ervaring zoeken dan kunnen jullielekker samen klunsen.' lachte rose en stote me lichtjes aan. rose keek me plots een beetje bezorgt aan. 'ik heb het zonder condoom gedaan.' zei ze zachtjes. ik keek haar vragend aan. 'wat maakt dat anders?' vroeg ik. 'het voelt lekkerder maar je hebt wel een kans om geslacht ziektens op te lopen en om zwanger te worden. en ik hoorde achteraf dat bee met heel veel meisjes gevlikflooit had.' ze ze bezorgder. 'het komt wel goed. en anders spreek je hem toch aan?' zei ik ontschuldig. ruse zuchte lichtjes. 'wat moet ik dan tegen will zeggen?' vroeg ze. ik keek haar melevend aan. 'gewoon niets? er is toch niets gebeurt waar iemand bij was?' zei ik en knipoogte. rose schrok lichtjes van wat ik zei. 'dus? i-ik moet liegen?' vroeg rose. 'iets niet zeggen is niet gelijk liegen.' zei ik en haalde een aai over het kopje van mijn knuffel heen. 'ik denk dat ik me eerst ga fokusen op het zingen.' zei ik lichtjes trots. rose glimlachte naar me. 'ja dat is een goed idee.' zei ze en sloot haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 36 Emptydi dec 09 2014, 16:05

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Dokter
Me alarm ging af he twas weer riven. We moesten er iets tegen doen. Ik rende met volle vaard naar hem toe. 'Riven riven' schreeuwde ik tegen het lichaam 'Alsje me hoord beweeg iets' zei ik en durkt me hand op de wond die hij zichzelf toegedient had met het uittrekken van de voedings snoer. We reden hem naar de OK om hem beter te onderzoeken. Rond een uur of 4 waren we klaar. Ik was echt dood op en Riven lag weer stil zin zijn bed. 'I want someone to take a look after hem 24/7' zei ik in het engels en liep bezweet de kamer weer uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 36 Emptydi dec 09 2014, 16:14

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Abi
*Ziek,*
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later
*werkt*
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne
*werkt*
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Katy
*ziek*
Twin2
*unknownd*
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Allen Walker
*unknownd*
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yaden
*unknownd
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee
*werkt met Jay*
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay

Ik lag nog maar net of me wekker ging weer, Ik stapte uit bed ik ahd me kleding niet uitgetrokken dus kon zo naar het concert zaal gaan. We moesten 1 uur rijden voor wer er stonden. Ik oefdende tot een uurof 12 daarna reed ik naar huis toe om setto op te halen

nog 5 minuten en setto zou naar buiten komen. we gqan naar riven toe. toen hij vertelt had dat hij daar graag heen wilde bedacht ik iets. hij had laten doorschemeren dat het nummer come back.home veel voor hem.betekende en dat mer riven. toen setto op school zat had ik en de doctor dingen geregelt in het ziekenhuis. ik had mijn electisce piano daar laten brengen het was op de kamer van de manager van dreamers dus aan hun hoefde we geen toestemming te vragen. een groot nadeel.. mijn eigen manager had cameras en interveiwuers geregeld.die alles mochteb filmen. hier was ij eennorm boos omgeworden maar we kunnen niks aan doen. het was nu een maar geregelt.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake
*trainen en na school gaat hij naar de dansschool*
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yidae
*school*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

Ik was om 7 uur me bed al uit gerold en had eten gemaakt voor Yu en mij om half 8 ging ik toch maar naar boven toe en stapte zijn kamer in 'yu we moeten over 15 min weg' Zei ik en zg Yu op zijn rug liggen met het boekje van die dag er voor op zij borst kast. Ik maakte hem wakker en hielp hem met aankleden, uiteindelijk waren we veelste te laat vertrokken en kwamen we pas rond 9 uur aan opschool als het niet later was. yu ging weer naar zijn vrienden en ik ging naar minako toe.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lola -
*ziek*
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Basin lola
*werkt*
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
LuGe
*school*
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Dokter
*zet alles klaar voor smiddag*
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? part 2 - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 - Pagina 36 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? part 2
Terug naar boven 
Pagina 36 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 51 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: