cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 34 ... 65, 66, 67  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 66 Emptyma aug 25 2014, 22:37

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
ik keek drake aan toen hij zij dat ik moest zeggen of ik er klaar voor was zodat hij ze los kon laten. ik keek misschien licht geschrokken naar drake. ik bleef vlak naast drake lopen en zijn hand dikte af en toe perongelijk tegen die van mij aan.  ik hoorde gerommel en een groepje jongens die scholden en herrie maakte. ik schrok en pakte de hand van drake vast. ''eigenlijk kwam ik savonds nooit buiten.'' ik keek naar drake en had zijn hand vast. 'se-sorry.' zei ik zachtjes.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
ik stond op en begon het zelfde dansje na te dansen ik had deze film al zo vaak gezien. en vond hem nogsteets gaaf.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
*Zzzzz*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
'alsjeblieft ik wil haar gewoon even zien, heel even maar.' mijn stem begon steets wanhopiger te klinken en ik voelde dat mijn kil pijn begon te doen. net also hij dicht gekepen werd.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
ik prikte in een stukje kip van mijn bord en voerde het aan anne. zo wist ik altijd of het wel of niet vergiftigt was. het was iets wat ik outomatiesch deed omdat ik de enigste nakomeling was van dit huis. daarna nam ik zelf een hapje van mijn heerlijke kip.


Laatst aangepast door mellodey op ma aug 25 2014, 22:45; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 66 Emptyma aug 25 2014, 22:42

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

Mellanie schrok van iets en pakte me hand bed. Ik wrong mijn hand weer los en reagerde niet op haar sorry. 'yoyo Wilde graag blaffen richting de jongens. Maar zodra ik me hinger op tilde was hij stil. 'Wil je xiuxiu beet houden.' Vroeg ik en stak de riem naar haar toe

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne

We hadden het eten op en ik begon met afruimen en schoon maken. Dit moest gedaan worden nders werden nde maid weer boos. ik liep na denk ik 1 uur lang heel de keuke schoon gemaakt te hebben naar boven toe met een kop thee voor setto. Ik klopte aan en hoopte dat hij in zijn slaapkamer zou zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 66 Emptyma aug 25 2014, 22:51

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
drake rukte zijn hand uit die van mij. ik greep mijn eigen handen vast uit angst. ik keek om me heen of ik niet gevolgt werd door iets. drake vroeg of ik een van de handen wilde vast houden. ik schudde van nee en beed op mijn lip.

Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 66 Emptyma aug 25 2014, 23:06

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

'Je hoeft niet bang te zijn we wonen in de polde er komt hier geen hond.' ik was even stil. 'ókey op yoyo en xiuxiu na dan' ik liep verder 'En je weet het ik ken best wel iemand neer tikke als het nodig is' Ik snapte niet hoe mellanie van IEmand die niks op engs vond op de set gistere. Naar iemand die bijna staat te huilen omdat er een vogel langs vliegt. ZE veranderde zo snel van zelfvertrouwe dat het raar was
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 66 Emptyma aug 25 2014, 23:07

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
ik lachte even om zijn woord grap. 'i.ik kom gewoon niet vaak buiten.' zei ik en keek voor me uit. 'ik ben me hele leven lang alleen maar binnen geweest. of op school.' vertelde ik en keek verlegen naar drake.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 66 Emptydi aug 26 2014, 18:56

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

'Dat lijk me saai. Ik ben echt altijd buiten.' zei ik toen ze vertelde dat ze bijna nooit buiten kwam. Het was nog niet donker genoeg anders had ik haar gevraagt om mee naar de sterre te kijken. 'Heb jeje al voorbereid voor het intervieuw morge?' Vroeg ik uiteindelijk.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Dokter

'We kunnen even bij der kijken. Ze word nu naar de intesiefcare gebracht. Vanwegen de operatie mag komende 12 uur niemand in de kamer. dAs om te verkomen dat ze infecties krijgt.' Ik begeleide de jongen naar zaal waar lola lag

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne

We hadden het eten op en ik begon met afruimen en schoon maken. Dit moest gedaan worden nders werden nde maid weer boos. ik liep na denk ik 1 uur lang heel de keuke schoon gemaakt te hebben naar boven toe met een kop thee voor setto. Ik klopte aan en hoopte dat hij in zijn slaapkamer zou zijn

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

Yu lag et slapen en ik genoot van de film.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 66 Emptydi aug 26 2014, 19:08

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
'ik zou ook graag meer naar buiten willen alleen ik mocht dat niet vroeger. ik weet ook niet presies waarom.' vertelde ik. en keek naar de lucht. 'Heb je, je al voorbereid voor het intervieuw morge?' vroeg drake. ''weet drake van het interfiew?'' 'umh een beetje je weet toch nooit presies wat ze gaan vragen. hihi.' vertelde ik en glimlachte een beetje naar drake met mijn hoofd ietsjes schuin. 'ik ben zo bang dat ik iets verkeerts zeg' zei ik een beetje verlegen en tikte met mijn twee wijsvingers tegen elkaar aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
*danst mee met de film.*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
ik schrok een keer wakker en pakte lucy spontaan beed. ''whuu?''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
ik en anne hadden heerlijk gegeten. eerst was ik naar de bibliotheek gelopen en had daar een aantal boeken gepakt. zowel over koriaanse taal als over zang. ik lag uitgebrijt op mijn bed in mijn ondergoed en las een boek terijl ik muziek luisterde fia mijn mp3 speler. deze had ik zomaar plots op school kreeg, van een of andere vroegere vriend. hij vertelde dat ik hem vergeten was. ik neuride sachtjes mee op de beat terwijl ik naar de volgende bladzijde bladerde.

*bonk klop klop* hoorde ik. ik keek naar de deur. 'Ja? kom maar binnen.' zei ik en ging weer verder met lezen.


Laatst aangepast door mellodey op di aug 26 2014, 20:03; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 66 Emptydi aug 26 2014, 20:02

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

'Gewoon je zelf zijn' Zei ik, 'worden die foto's morge ook gereleased?, Of duurt dat langer,' Ik liep door en de honden volgede braaf. 'Je hebt toch het verlegen schattige imago. Dan hoef je niet veel te zeggen' Ik lachte lief

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

Yu schrok wakker ne ik keek op. 'Goeie avond honey' zei ik en ging weer lekker op hem liggne. aangezein toen hij me beed pakte ik ineens verschoof en niet meer lekker lag


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne

''gelukkig hij is hier'' Ik opende de deur en liep naar binnen toe 'Will mijne here wat thee?' VRoeg ik en liep met het dienblad en zelf gemaakte taart naar setto toe. Ik wachte af tot hij thee wilde dan zou ik het op zijn bed zetten.

'Kan ik nog iets voor u betekenen' Vroeg ik. Ik niet naar setto;s lichaam te kijken aangezien hij half naakt op bed lag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 66 Emptydi aug 26 2014, 20:12

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
'Gewoon je zelf zijn' Zei drake. ik glimlachte lief naar drake en knikte. 'ja, mezelf zijn word in sommige gevallen erg lastig.' vertelde ik en keek even naar de grond. 'worden die foto's morge ook gereleased?, Of duurt dat langer,' vroeg drake. 'ik hoop dat die pas na het intervieuw in het tijdschrift komen en op de site. maar ik denk eigenlijk dat dat eerder komt. je weet het nooit met dat soort dingen en hoe snel de drukkerij het in de winkels krijgt.' vertelde ik en voelde me al iets meer op me gemaktje buiten. 'Je hebt toch het verlegen schattige imago. Dan hoef je niet veel te zeggen' zei drake en lachte lief naar mij. 'hihi, ja that's true. gelukkig verschil ik niet veel van dat karakter hihi.' zei ik en deed mijn hoofd ietsjes schuin en stak speels me tongetje uit naar drake. naast drake zag ik een speeltuin. 'ooooh drake!! een speeltuin!' zei ik blij en trok drake mee naar de schommel. ik ging op de schommel zitten. 'wil je me duwen drake?' vroeg ik en keek erg kinds blij.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
ik keek op naar het dienblad dat anne droeg. 'ja lekker!' zei ik en lied anne verder lopen. 'hey? is dat taart?' vroeg ik verbaast. ik legde mijn boek op zijn kop. met de hand dat ik het boek niet vast had trok ik een oortje uit van mijn mp3 speler zodat ik anne beter kon horen. 'anne waar licht korea?' vroeg ik en lied een platte kaart zien van de weereld.

(setto word pas later gebeld hij loopt nog achter in tijd.)

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'oi, haha... ik ben toch niet in slaap gevallen he?' vroeg ik ontschuldig aan lucy. lucy kroop lekker tegen me aan. 'mmmmh lekkertje toch.' zei ik speels en knuffelde lucy terwijl ik door haar haar heen streelde.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
ik ging met mijn gezicht tegen het glas aan staan. 'oh lo~la toch... ik laat je niet meer alleen. ik staarde naar lola en hoe ze in het bed lag. ''i will alwase love you.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 66 Emptydi aug 26 2014, 20:32

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne

'Jah zeker mije here, U was gistere zo verdrietig dat ik iets voor u wilde doen. Dus heb vanmiddag een taart gebakken' Ik zette het dienblad naar en keek naar de kaart. 'Waar ligt korea' Ik keek naar de kaart 'Er bestaan twee delen. Noort korea en zuid korea.' Zei ik en wees debeide plekken aan''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

'daarom denk wel dat het goed komt' ik zag hoe mellanie naar de speeltuin liep en mij mee trok De honden schrokken een beetje van haar actie en rende wild mee. Ik bond de honden vast aan een muurtje xiuxiu begon zacht te piepe. Hij wilde ok los lopen net als zijn baasje.

'Vooruit' Ik liep naar achtere en pakte de schommel beed en gaf hem een klein zetje

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

'haha ja wel' zei ik en keek hem lief aan. Ik lied me beknuffelen door Yu terwijl ik nog steeds naar de film keek
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 66 Emptydi aug 26 2014, 21:01

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
drake gaf me een klein zetje en de schomel waar ik op zat bewoog heen en weer. 'yeah!!' zei ik speels en wiebelde met mijn beentjes. 'hihi hoger drake!' zei ik plezierig.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
ik keek tevreden naar anne en haar zelf gebakke taart. 'jij bent echt altijd zo druk bezig met het maken van de lekkerste dingen.' zei ik en glimlachte. anne wees korea aan en zij dat het 2 aparte delen waren. 'waarom is het geen een geheel dan?' vroeg ik. en bekeek het land op de kaart. 'anne ik denk dat ik kamers wil verheuren wat vind je daar van? dan knap ik ongebruikte kamers op naar een moderne versie zoals de mensen het tegenwoordig kennen. met radio en tv.' vertelde ik en keek vragent naar anne.
ik ging recht zitten en pakte het kopje thee voorzichtig aan.

(setto word pas later gebeld hij loopt nog achter in tijd.)

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'Fu~uk...' zei ik betrapt. 'heb je trek en plopkorn?' ik ging recht zitten. en knuffelde lucy speels. ik gaf haar een kusje op haar wang. ik tilde lucy op en zette haar alleen op de bank neer. 'ik zet de plopkorn wel en de magnetron.' ik pakte uit een la een zakje en halde de plestik er af. ik fauwde de verpakking ene beetje open en legde het voor 3 mins in de magnetron. het begon steets meer te ploppen en ploffen. ik bleef voor het aparaat staan en keek naar de zak die omhoog schoot bij elke knal.

het ploppe stopte en ik haalde de zak er uit en deed de hete popkorn in een bak. ik gaf delle een eigen bakje en nam de grootste bak met de rest voor mezelf en lucy. ik ging naast lucy op de bank zitten met de bak op mijn schoot en nam een hand van de popkorn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 66 Emptywo aug 27 2014, 22:41

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

'Jaaah popcorn' ik huppelde met Yu mee naar de magnertron en keek met verbazing naar de pluppende mais. Ik huppelde terug naar de bank toen het klaar was en ging blij zitten. Hij ging zitten en begon te eten. ik deed me mond open 'aaaaah nom nom?'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

Ik duwde Mellanie. tot ze er genoeg van had. Ik keek naar de wipwap. 'hehehe even wippen' zei ik zacht. Voordat ik bedacht hoe raar dat klonk keek ik mellanie aan en gebon hard te lachen 'Ik bedoel wipwappen.. of hoe je dat noemt'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne

'Ze hebben ruzie de twee landen. Zuid is veel liever dan Noord noord is een dictactuur' Ik legde alles wat ik wist van de twee landen uit. Dat was niet veel maar toch.

'Ik denk niet dat de here Crytal dat een goed idee vind' Ik schrok van me eigenopwerking 'Sorry het was niet gepast om me mening te geven' Ik blooste heftig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 66 Emptywo aug 27 2014, 22:59

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
'Hehehehe effe wippen?' Zei drake. Ik keek hem eerst een beetje vreemd aan. vervolgens moest ik ook lachen.
'Hihihi, jij gaat wel heel erg snel he? haha. Je moet toch iets meer doen wil je dat voor elkaar krijgen.' Zei ik plagerig ik stapte van de schommel af. Ik trok drake mee naar de wip. 'Ik denk dat dit beter is om eerst mee te beginnen. hihihi.' Ik gaf een knipoogje terwijl ik een klein binnenpretje had. Ik ging op de laagste zitten. En wachte op drake.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'aaaaah nom nom?' zei lucy terwijl ze haar mond open deed. ik deed 2 popkorn balletjes tussen mijn lippen en boog voor over naar lucy toe. met de popkorn balletjes tussen mijn lippen ging ik naar lucy haar lippen en probeerde ze over te brengen naar haar mond.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
ik zette het kopje weer even neer en streel door mijn haren heen. 'me pa is nooit thuis en dit huis is veelste groot voor mij alleen. er zijn wel meer dan 16 kamers die nu niet gebruikt worden. en de meeste kamers hebben daarin nog een kamer.' ik pakte me thee kopje weer op en dronk er uit. ik hield het kopje vast en keek naar anne. 'waarom heb ik geen broers of zusjes?' vroeg ik aan anne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 66 Emptydo aug 28 2014, 19:27

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne
'het is opzich een geod iedee. Dan bent u ook niet zo alleen' zei ik terwjil ik beleeft bleef zijn, ik moest me echt wer aan die regels gaan houden.
'waarom heb ik geen broers of zusjes?' vroeg setto. Ik keek hem aan 'Ik weet het niet mijne here' zei ik en bloosde een beetje

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake
'awh wat jammer nou gaat dat echt neit zo snel' zei ik op haar antwoord. Ik ging aan de andere kant er op zitten . Maar voordat kon moesst ik de wip eerst naar benede duwen want mellanie zat al. Ik duwde haar met gemak de lucht in en ging zitten. en zat voorzichtig af zodat mellanie weer benede was 'op, neer op neer' lachte ik


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

ík maakte een geluidje van geluk en hapte de twee popcorns tussen zijn lippen vandaan. Ik deed het o dat ik hem niet an raakte. ik lachte naar hem toen het met veel moeite gelukt was.'ágain again' Ik hield eenorm van spelletjes en dat soort dingen soms was ik net een klein kind. Maar dat lied ik alleen zien als ikbij iemand was waar ik ziels veel van houd
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 66 Emptydo aug 28 2014, 19:39

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
ik werd de lucht in geschoten met mijn bijden handen pakte ik snel het stuurtje vast van de wip. ik begon steets meer te lachen om drake. 'zo te horen heb je al ervaring.' lachte ik en probeerde op de grond te staan en drake de lucht in de duwen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
lucy deed onwijs schattig. zo leek ze een beetje op olivia die ook af en toe zo entausjast kon zijn. maar olivia was nog steeds het flirterigst en eigenwijste meisje die ik ooit kende.
'oh, haha. dit keer word het moeilijker.' zei ik terwijl ik 3 popkorn bollletjes tussen mijn lippen deed. ik keerde me weer naar lucy toe. dit keer beet ik steviger op mijn lippen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
ik ging onderuit liggen en lied me vallen op mijn bed. ik lig languit op mijn rug en staar een beetje naar anne. 'bale dat ik 18 moet zijn voordat ik een eigen gezin mag starten.' ik zuchte lichtjes. 'maar dan alsnog moet ik eerst een vrouw hebben...' ik streel door mijn haar heen.

ik ging op mijn buik liggen in zoon houding dat ik mijn taartje kon eten. 'anne wil je me maseren?' vroeg ik en keek eigenlijk een beetje flirterig van mijn taartje naar anne. ik lag nog altijd in mijn ondergoed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? part 1 - Pagina 66 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 66 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? part 1
Terug naar boven 
Pagina 66 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 34 ... 65, 66, 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: