cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 33 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 63 Emptyzo aug 24 2014, 20:18

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

'jah kan wel, monopoly?' vroeg ik der. ineens gleed mellanie uit. Ik keke haar droog aan en zette har weer recht overeind. 'Beter recht blijven zitten anders val je zo nog in slaap'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 63 Emptyzo aug 24 2014, 20:24

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
'haha, zou wel genant zijn. naast jouw in slaap vallen.' toen drake me recht zette kroop ik even helemaal onder de dekens. ''help!!!'' dacht ik even schreeuwend in mijn hoofd. ik kroop weer uit de dekens omhoog. 'kunnen we niet eerst een simpel spelletje doen?' vroeg ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 63 Emptyzo aug 24 2014, 20:25

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

'oh mar monoply is simple, We kunnen peste, en mens erger je niet tikkertje Just kidding just kidding' ik keek uit het raam naar de hondjes die daar nog steeds zaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 63 Emptyzo aug 24 2014, 20:32

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
ik wist niet meer wat ik moest zeggen en bleef even stil. ik keek hoe drake naar de honden staarde. 'we kunnen ook met hun spelen...' zei ik zacht. ''wat moet ik anders verzinnen.''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
''hehehe, ik krijg jouw nog wel!'' 'nou eigenlijk lig ik wel lekker zo.' zei ik en draaide me op mijn rug en lag over jay zijn benen heen en keek omhoog naar hem. van af boven kreeg je nu duidelijk inkijk op mijn best ronde en grote borsten.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'haha dan ga je toch ergens anders aan zitten waar je wel bij kan?' zei ik plagerig.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'hey niet zomaar je tong naar iemand uit steken.' zij ik en draaide haar hooft naar mij toe en zoende haar op haar mond ik deed mijn hoofd iets schuiner en sabbelde op haar lip.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
*wandelt 2 uur lang naar huis ofzoiets*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
*hooi lay

hahaha, de worst zit er niet doorheen hoor. als je hier bent laat ik je wel dingen proeven van onze cultuur Razz geloof me het smaakt echt heel anders dan jij denkt. wah? kreeft dat heb ik nognooit gegeten eigenlijk.

knuffels minako*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
wacht naast de deur. *slaapt*
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 63 Emptyzo aug 24 2014, 20:38

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

'durf je dat? het begin al donker te worden?' vroeg ik toen ze over de hondjes begon


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later

Ik pakte me mobiel en stuurde een smsje naar minako

''hey minako,

is goed moet je doen. MAar minako ik moet nu gaan.

byebye Lay


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

Ik zoende Yu natuurlijk terug, toen hij me weer los lied keek ik weer naar de film 'Yu zo snel jaloers so sexy. deze tong ik helemaal van jouw hoor'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James
voor het eerst in jaren voelde ik een kribbel in me buik toen ze zich omdraaide. ik keek haaraan ''bitch dat het is. zomaar denken dat alles voor jouw is'' 'Ga je weer recht zitten.' zei ik kort af en keek weer naar de TV.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 63 Emptyzo aug 24 2014, 20:47

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
'we moeten toch iets doen. en je zit al de hele tijd naar die honden te kijken. ik zie heus wel dat je met hun wilt spelen.' zei ik en keek drake niet meer aan. ik keek naar mijn tenen die onder de deken uit staken. omstebeurt wiebelde ik een teendje heen en weer.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
'ik zij toch dat ik best lekker lag?' zei ik en trekte mijn arm omhoog en aaide hem door zijn haren heen. ik beet flirtent op mijn lip en lied deze weer los.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'gelukkig maar.' zei ik zacht en glimlachte. ''delle jatte meestal al mijn meisje die ik pas had. maar dit keer gaat het hem niet lukken.'' ik lied mijn armen meer relext hangen en legde mijn handen op de blaas/onderbuik/kruis van lucy. verder hield ik ze stil en keek ik naar de film. ''het voelde zo vijn aan om een meisje op je te hebben liggen. van mij kon dit wel de hele avond lang deuren.''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
*hooi lay

sweet dreams lay :3

knuffels minako*


Laatst aangepast door mellodey op zo aug 24 2014, 20:53; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 63 Emptyzo aug 24 2014, 20:53

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

'maar al die dingen die ik net op noemde waren spelletje' Ik begon te lachen 'Je kent peste echt nieteh. En mens erger je neit' Ik kon me glimlach niet bedekken. 'Naah ze moeten om 9 uur uit gelaten worden en vaak gaan ze er om half 9 vandoor als ze buiten zjn. Daarom houd ik ze in de gaten'


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James

'En ik vind het niet fijn..., Dus ga recht zitten' Ht recht gekamde gay haar stond ineens alle kante op. 'jaah nu zit me haar nog sexyer'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

we lagen al 30 min en ik moest naar de wc Ik stond op en lied Yu zijn handen langs me heen glijden. Hij had me toch neit zo stevig beed. 'even de toilet bezoeken' zei ik. toen ik terug kwam ging ik expres naast Delle zitten 'hehehe ben je nu jaloers Yu' zei ik speels en stak me tong naar hem uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 63 Emptyzo aug 24 2014, 21:00

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
ik schoot in de lag toen jay dat zij. ik ging op zijn schoot zitten met mijn benen op de bank. mijn armen legde ik over jay zijn schouders heen. 'je haar zit erg sexy vandaag.' zei ik en keek hem diep in de ogen aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
ik beet op mijn lip. en schaamde me een beetje. 'je hebt me door hihi. eigenlijk heb ik nog nooit een spelletje gespeelt. ik ken alleen damme en schaken. maar dat verloor ik altijd. hihi....misschien kunnen we dat pesten doen wat je zij dat klinkt wel krappig.' zei ik en keek naar drake.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
lucy stond op en mijn handen gleden langs lucy haar sexy beentjes. ''ze is zo Fukking aantrekkelijk.''
lucy liep naar de wc en kwam even later weer trug stom verbaast keek ik hoe lucy naast delle ging zitten. mijn ogen stonden echt als een klein kind waar je een loly van had af gepakt. ik kon wel gaan janken. ''niet weer niet voor de zoveelste keer!'' delle sloeg zijn armen over lucy heen en ging tegen haar aan liggen. 'kom maar hier hoor meisy.' zei hij en gaf haar een kusje op lucy haar slaap.

'hehehe ben je nu jaloers Yu' zei lucy en ik beet op mijn lip. ''wheeeeeeeh!!! opa, opa!! hij doet het weeer!!'' ging er door mijn hooft heen.


Laatst aangepast door mellodey op zo aug 24 2014, 21:09; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 63 Emptyzo aug 24 2014, 21:05

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James

ik zuchte toen ze we recht ging zitte maar dan op mijn schoot. 'Angel... Ik wil niet dat je op of aan me zit.' Zei ik kort af 'je haar zit erg sexy vandaag' zei ze flirten en keek me recht in me ogen 'Ik ben sexy' gromde ik en ik begon me met de seconde harder te ergeren,

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

'peste is een kaart spelletje' zei ik toen ze zei dat ik haar door had. 'Je hebt vele kaarten.' Ik stond op en pakte een stok met kaarten

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

'Heey nee delle dat mag niet' Zei ik toen hij me een kusje wilde geven. Ik wist hem net te ontwijken en snel sprong op. 'yuu yuu red me. Kusjes monster is ontsnapt' Ik vloog in Yu's armen en verborg me door me gezicht tegen zijn borstkast aan te duwen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 63 Emptyzo aug 24 2014, 21:14

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
drake stond op en ik voelgde hem met mijn ogen. 'laat ze eens zien?' vroeg ik en bleef op de bank zitten. ik bekeek de kaarten. 'hey zoiets heeft lea ook alleen dan met allemaal vrouwen er op... en die zijn niet bepaalt aan gekleed.' zei ik en pakte een kaart vast die drake liet zien.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
ik schrok een beetje en bekeek delle en lucy die aan het spelen waren. lucy kwam in mijn armen gesprongen. en drukte haar zachte wangetjes in mijn borstkast. ik omarmde haar met mijn gespierde armen. en hield lucy vast. 'please ga nooit meer naar de kusjes monster toe.' jamerde ik en knuffelde lucy nog steviger. 'kusjes monster heeft heel veel vriendinetjes van mij weg gekust.' zei ik en zette een bruilipje op. delle wilde lucy eerst achtervolgen maar hij gaf het al snel op. 'oh mag de film op pauze ik ga even roken buiten.' zei delle ik stak mijn toch naar hem uit. doe dat dan maar snel!' zei ik. en delle liep naar buiten toe. hij stond op het balkon. nou... minibalkon. ik keek hoe delle zijn sigaret aan stak en er een trekje van nam. ''Fu~uk wat ben ik jaloers op die sigeret.'' ik verzitte me en gaf lucy weer een kusje. 'wil je wel kusjes van deze monster.' zei ik speels.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
'haha, dus jij vind jezelf mega sexy hu? dat is wel heel erg genant.' zei ik. ik ging rechter zitten en mijn borsten kwamen aardig in de buurt van zijn hals. ik streelde nog een keer door zijn haar heen. vervolgens streelde ik nog even onder zijn kaaklijn door en ging langsaam van hem af.

toen ik van hem af was liep ik naar de kast toe en haalde daar een wijnfles uit. ik schonk een klein bodempje in een wijnglas en ging op de bank zitten op mijn eigen plekje in de hoek. 'wil je ook wat?' vroeg ik wat aardiger en glimlachte een beetje gemeen.


Laatst aangepast door mellodey op zo aug 24 2014, 21:28; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 63 Emptyzo aug 24 2014, 21:25

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

'Natuurlijk gat ik nooit bij je weg. Waarom zou ik vallen voor zun jongen. Als ik zun perfecte god hebals jij' zei ikverlieft. 'Jaah van jouw wil ik duizende kusjes.' zei ik en drukte me mond tegen zijn wang aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James

Ik keek haar boos aan toen ze aan me zat. Gelukkig ging ze van me af voor ik haar van me schoot gezet had. Pakte een fles wijn en vroeg of ik ook wilde. 'Nee bedankt gister al te veel gedronken en kan niet nog een kater aan' zei ik terwijl ik naar de wijnfles keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 63 Emptyzo aug 24 2014, 21:33

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
ik lied me zoenen door lucy en genoot. 'zeg dat maar niet te hard. delle is erg gevoelig als het over zijn uiterlijk gaat.' fluisterde ik en gaf lucy weer een aantal kusjes. 'dus ik ben ook een god?' vroeg ik en straalde weer een beetje. ik keek naar lucy haar borsten. 'jij bent het godelijkst van alles.' zei ik zacht.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
'oh vandaar dat je net zo grommerig bent als die zwart harige jongen. drinkt hij ook zo veel ofzoiets?' vroeg ik en keek naar jay. ondertussen nam ik deftig een slok van mijn wijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 63 Emptyzo aug 24 2014, 21:40

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James

'Die drinkt vast niet. Maar zou het niet weten' Antwoorde ik op haar vraag naar Drake. Ik wist dat die twee elkaar niet uit konden staan en gaf hem geen ongelijk. Me hoofd bonkte nog erger ''god waarom gaat die hoofdpijn niet weg.'' Ik nam een slokje van het water dat er nog stond. Aangezien niet alles over me hoofd gegoten was.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

'hhehe hij maghet best weten dat ik hem niet knap vind of aantrekkelijk.' Zei ik maar wel heel zacht zodat alleen Yu het hoorde. 'Heey kijk je weer naar mijn borsten' zei ik lachend. 'dan zijn we samen een goddelijk stel?' ik kon me lach niet meer inhouden omdat ik twee griekse goeden voor me zag in alleen een witte doek

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake
'sexy kaarte ndan. Deze zijn normaal met oude mensjes er op' zei ik en leid de koning zien 'zo sexy zijn ze niet'
'okey ik zal uitleggen hoe het moet'

de officiele regels zijn:

Alle 52 kaarten van het kaartspel plus de jokers worden gebruikt.
Er kunnen meer pakjes kaarten tegelijk worden gebruikt.
Alle spelers krijgen een gelijk aantal kaarten, bijvoorbeeld zeven.
De spelers leggen om de beurt een kaart af op een centrale aflegstapel.
De af te leggen kaart moet qua waarde of kleur gelijk zijn aan de bovenste kaart van de aflegstapel.
Wanneer een speler niet kan spelen, moet de speler een kaart van de trekstapel nemen. Als de getrokken kaart wel gespeeld kan worden, kan de speler deze kaart niet afleggen tijdens dezelfde beurt.
Elke keer als de speler nog maar één kaart heeft, moet de speler kloppen, bij verzuim moet de speler er vijf pakken. Dat is ook het geval bij een valse klop als de speler nog twee of meer kaarten heeft.
Men mag niet met een pestkaart uitkomen!
Enkele kaarten hebben een bijzondere

"Pestkaarten":

Een 2: De volgende speler pakt twee kaarten van de trekstapel.
Een 8: De speler die de kaart oplegt mag nog een keer ("Acht wacht")
Een 10: iedereen geeft zijn kaarten door. naar de volgende speler ("tien wasmachien")
Een joker: De volgende speler pakt vijf kaarten van de trekstapel of gooit ook een joker op. In het laatste geval moet de volgende speler tien kaarten pakken. Degene die de laatste joker heeft gelegd, mag de kleur bepalen door zelf een kaart op te gooien. Een joker mag op alle kaarten gegooid worden.
"Beurtwisselkaarten":

Een 7: De speler die deze kaart speelt, mag nog een kaart opgooien van dezelfde kleur ("zeven blijft kleven")
Een 8: Degene na de speler die deze kaart speelt, moet een beurt overslaan ("acht wacht")
De aas: De volgorde waarin de spelers aan de beurt komen, keert om ("aas draai")
Een boer: De speler die deze kaart speelt, mag een kleur of vorm kiezen. Een boer mag veelal op alle kaarten gegooid worden, los van de kleur of vorm daarvan (hoewel dit laatste niet in alle sets van regels geldt).

sommige regels zijn

'Niet eindigen met een pestkaart'-regel: een speler mag niet één van bovengenoemde bijzondere kaarten als laatste uitspelen om te winnen

'Laatste kaart': Op het moment dat de een-na laatste kaart opgelegd wordt dient er "laatste kaart" gezegd te worden. als je dat niet doet met je twee kaarten van de stapel pakken
'
Snap je het een beetje' vroeg ik nadat ik alles kaart voor kaart uitgelegd had. Ik stem deed een beetje zeer 'hehe moet je wat te drinken hebben?'


Laatst aangepast door Evilian op zo aug 24 2014, 21:46; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 63 Emptyzo aug 24 2014, 21:44

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
'jay mag ik die foto die jij had?' vroeg ik en nam weer een slok.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'haha hey, kan ik er wat aan doen dat jij zo aantrekkelijk bent. ik streelde lucy door haar haar heen. 'ik vind je gewoon onwijs sexy.' fluisterde ik. met een vinger streelde ik over haar borst heen. 'hoe moet ik dat voor me zien 2 goden hahah. in een wolkje zeker' zei ik en glimlachte.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
'het is veel maar ik denk dat ik het begrijp.' zei ik en keek naar de kaarten.
drake vroeg of ik ook wat wilde drinken. 'ja graag wat heb je in huis?' vroeg ik beleeft.


Laatst aangepast door mellodey op zo aug 24 2014, 21:56; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 63 Emptyzo aug 24 2014, 21:48

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James

'Die van jongin? nee' zei ik droog. 'Ik deel geen privee foto's met vreemde' Ik keke haar aan en glimlachte gemeen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? part 1 - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 63 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? part 1
Terug naar boven 
Pagina 63 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 33 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: