cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Is this real? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 30 ... 57, 58, 59 ... 62 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless

Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29

Is this real? part 1 - Pagina 58 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 58 Emptydo aug 21 2014, 22:35

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
ik nam het asprientje in en veegte me tranen weg. 'waarom dan wel met die vukking andere mensen, waarom verzet ze zig allen bij mij en niet bij hun verdomme.' zei ik weer pijnlijk.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'heeey dat is mijn pizza!!' zei ik ik stond op en ging naast hem staan en pakte zijn hand beed. vervolgens at ik vlak voor zijn neus mijn pizza uit zijn hand. 'mmmh hahah. onbewust had ik een hand op zijn schoot gezet om mijn lichaamsgewicht voorover te hangen om te bukken naar mijn pizza puntje.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
ik was klaar met douche en liep in mijn ondergoed door de kamer heen. ik ruimde wat op en deed de afwas.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
*werkt en vouwt kleren op zingt mee met de muziek.*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
ik en rose liepen de winkel uit. ik zag de honden en drake. ik pakte het petje van drake en zette deze op. vervolgens liep ik met een boog om de hondjes heen. 'hihi, tot vanavond d-drake.' zei ik en hield de pet vast en liep achter rose aan met drake zijn pet op mijn hoofd.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose <3 willem
*winkelt met mellanie*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]zusje tayoni
'oh oke...' ik volgde james en pakte zijn hand vast.

Laatst aangepast door mellodey op do aug 21 2014, 22:56; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 58 Emptydo aug 21 2014, 22:39

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Dokter

'aan haar verwonding te zien heeft ze zich heel hard verzet daarom zijn ze zo erg geworden, Als ze geopereerd is weten we meer en wat er precies gebeurd is maar dan moeten we wel afwachten' zei ik. 'Als een meisje bang is van iemand zal ze eerder dingen toelaten, Zeker als de gene haar onderdak geeft eten of werk. Als ze in moeilijkheden zit en dat de enige uitweg is om niet op straat te belanden of wat dan ook. Dat kan ook mee spelen,' Ik zei eigenlijk alt eveel aangeien ik helemaal niks van het meisje afwist.
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 58 Emptydo aug 21 2014, 22:48

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
ik werd vlink duizelig en mijn hoofdpijn werd erger. ''kkkkut.'' ik moest eenkeer kokhalsen en luisterde niet naar wat hij vertelde. ik hield een hand voor mijn mond en een tegen mijn buik aan. ''de drank word me te veel. ik heb nog niets anders gedronken of gegeten..''
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 58 Emptyvr aug 22 2014, 15:53

Abi

Een meisje jatte de pet van drake. Zij kwam me ook al zo bekent voor. haar irritante manier van lopen en bewegen.. Was zij dat wicht dat aan mijn vriend zat. Ik bekeek haar boos. Gaat ze nu ook al deze jongen afpakken. Waarom ehb ikgeen vrienden. En nu is iemand lief en dan wil dat wicht hem ook al afpakken. Ik keek boos naar de hond en drukte me gezicht in zijn vacht, ineens kreeg ik een ijsje onder mijn neus geduwt. De jongen stelde zicht voor en vroeg of ik mee wilde lopen. blij knikte ik van jah. samen met de oma en drake liepen we door de straten.

Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later
*trained*

Anne
*werkt*

Katy/b]
*ziek*
[b]Twin2

*verzint iets om het leven van delle te verpeste*

Allen Walker
*ziekehuis*

Yaden
*wacht op enig bericht van Delle. EN is bezig met andere dingen maar das geheim*

Jay/James

elise lied me hand niet los terwijl we allang binnen waren en het er niks kon gebeuren 'Je hoeft echt niet te drinken' VRoeg de vrouw nog een keer aan elise. 'Ik hoef niet mar dat wist je al' Zei ik toen ze ook mij aankeek.

De dokter liep weg. Ik ging zitte achter het bureau van de dokter die er nu nog niet was.'Ow jah elise, Ik zal even uitlegge waarom je mijn nummer had. Ik ben een tijdelijk manager. Mijn manager is de officele manager. Maar omdat ik op school zit en niet kan filmen zingen of DJ of model kan zijn. Wil hij dat ik het managerschap leer. Vandaar dat je mijn mobiele nummer had.'

Drake

ineens verdween mijn petje van mijn hoofd af. Ik wilde hem terug pakken maar zeg dat het mellanie was. Ik zuchte diep. 'Ja zie je vanavond..' Ik stond niet op en liet mellanie er vandoor gaan met me pet. Toen ik verwachte dat me oma zou gan praten over mellanie en dat ik voor het eerst iemand mijn pet lied stelen maar ze bleef stil. Eingelijk was ze weggereden en had ze drie ijsjes gekocht voor het meisje mij en haarzelf. Ik lachte lief en gaf het ijsje aan het meisje 'hier, Me oma wil jou deze geven, Ik ben Drake' k schudde haar hand. Het meisje keek me blij maar schrokken aan 'Dankje Drake, Ik ben Abi' Ze begon licht te blozen. 'Loop je even mee, Anders zullen de honden niet mee komen' Vroeg ik der. Ze knikte dat ze wel mee liep Ik hielp haar overeind.

Lucy
*Maakt zich klaar om naar YU te gaan*

Lola -
*word geopereerd*

Basin lola
*thuis*

LuGe
het duurde een eeuwigheid dat ze terug kwamen. Ik ging in het dakraam zitten en keek naar de wolken 'Zullen ze nog wel komen of zijn ze luge vergete' dacht ik terwijl ik een hartje op het raam tekenende met de letter L,L en dan een hartje en dan de letter T.''Lola en luge houden van Tayoni'' ik tekende nog meer hartjes. Me buik begon te knorren

Bee

Setto stond op en pakte me hand beed. hij leunde over mij heen 'HEEY NOBODY WILLL SERVIVE IT WHEN they try to eat my pizza' Zei ik en prikte in de zei van setto. ' don't come between my pizza and my~!'

Dokter

Oliva kwam aangelopen en zei dat Jamer er was met een meisje. Ik knikte en keek nar de jongen die bijna aan het ovengeven was. ik pakte de prullemand gelukkig was deze leeg. nadat ik deze aan de jongen geven had stond ik op envertelde wat en waarom hij hier zat. daarna liep ik naar mijn kantoor toe
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 58 Emptyvr aug 22 2014, 16:13

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'hahah nooh this is my pizza!' zei ik speels en hapte weer in de pizza. mijn hand die op zijn schoot zat gleed naar zijn liezen toe. 'come on let me eat that pizza of yours. hihi.' zei ik en giegelde een beetje toen hij in mij zij begon te prikken. ik kietelde hem terug in zijn heupen. in de buurt van zijn blaas. dat kietelde altijd het meest.

ik kreeg een prullenmand op mijn schoot gelegd. de buurjongen kwam naast mij zitten met twee brootjes en cola flessen. 'tay je hebt nog niets gegeten vandaag. hier.' zei hij en legde een brootje op tafel.
'meneer wanneer kan ik lola weer zien?' vroeg ik bang

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]zusje tayoni
ik lied james zijn hand los. en ging op een stoel zitten. *zucht* 'waneer komt hij denk je?' vroeg ik zacht.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
ik vond het wel vreemt dat drake niet naar mij toe liep en zijn petje terug wilde pakken. ''mmmh, wat moet ik uberhoud doen met hem... i-ik begrijp hem niet meer.'' ik liep met rose mee opweg naar een andere winkel.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose <3 willem
*winkelt met mellanie*

ik pakte nog wat gewichten en ging daar mee trainen terwijl ik op de bank zat.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
*werkt en vouwt kleren op zingt mee met de muziek.*
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 58 Emptyvr aug 22 2014, 16:19

Bee

'okay, just once. ' toen setto zijn mond opendeed om nog eenkeer te happen propte ik de pizza punt in zijn mond. hij begon me te kietelen. 'hehehe don't be unhappy becuase i don't mind that it doesn't tickle' zei ik en lied hem kietelen

Dokter

'dat weet ik niet jongen, zodra we iets horen krijg je het onmiddelijk te horen.' Ik liep naar def kantoor ne deed de deur open.

Jay/James

Ik keek der aan. ''damtn ze is goed in mensen nergeren en ze  het gevoel geven dat ze er niet zijn...'' 'weet ik niet, vast snel.' Zei ik en begon op een leeg blaadje te tekenen,
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 58 Emptyvr aug 22 2014, 16:26

'oh sorry je zij toenet wat i.ik lette niet zo goed op. die film zit echt in mijn hoofd ik hoop zo dat de wonden snel genezen. anders gooien ze me er misschien nog wel uit. en wat moet ik dan doen...' zei ik vluch.

'nummmh nummmh kuch to big!' zei ik ''waat dat is onmogelijk wie kan nouw tegen mijn gekietel!!!'' ik begon steets lager te kietelen met een pizza punt in mijn mond gepropt. ik voelde het rantje van zijn ondergoed en mijn vingertopjes gleden er perongelijk in. 'how is that posseble?' zei ik verbaast.

'damn.... lola... word snel beter.' zei ik zachtjes. ik pakte mijn telefoon. ''zal ik de oude vrouw bellen?''

ik smste delle dat hij naar dat meisje toe moest gaan en dat hij voor het eten thuis moest zijn.

ik wouwde wat laaste kleren op en kreeg een smsje. binnen. ik wandelde naar de kantiene toe en las het berichtje. ''waaaat kan die gast haar niet gewoon bij mij thuis af leveren ofzoiets...'' ik rende naar mijn baas toe en zij dat ik een spoet geval had ofoziets. ik mog weg van de baas. in mijn werk kleding rende ik naar de fabriek toe en kroop door het zelfde raam naar binnen toe waar ik de vorige keer uit kwam. ik zag een meisje op het bed liggen. ik ging naast haar op het bed zitten en streelde over haar borsten heen. 'i miss you so mutch.' zei ik zachtjes.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 58 Emptyvr aug 22 2014, 16:45

Bee

zijn hand gleed in mijn onderbroek 'aayoo bro keep your hand for yourself' Gromde ik ligt geirriteerd. 'I really don't like it so stop touching my underwear..' Ik schoof op zij en keek hem boos aan'Go and eat your pizza or it will get cold.'

Dokter

James kwam op me afgelopen. Ik had deze jongen een par jaar geleden geopereerd aan zijn aortis toen der tijd zag hij er slecht uit. Maar nu zit hij er beter uit en gezonder. gelukkig maar. Het meisje was dun en had een moedelijke uistraling. aan har lichaambouw te zien was ze zwanger maar daar kwam ze niet voor dus ik zei er niks over. Ik liep langs der en ging aan mijn bureau zitten

Jay/James

'naah ik zei niks bezonders, En vast niet. met Make-up kan je veel wegwerken.' Ik  bleeft door tekenen tot de deur open ging. Het was de dokter. Ik zwaaide blij ''eindelijk die kut sjaal af.  Ik deed me sjaal en mondkapje af en omarmde de dokter 'Heey, James alles goed' Ik knikte toen de dokter dat vroeg. 'Je belde dat het om een meisje ging met splinter eh' Zei hij en liep door naar elisa ik bleef staan waar ik stond. hier uit ik uitzicht over de foto's die ophingen

Yaden
Ik stond in de hoek van de kamer en zag de jongen binnen komen ik schaapte me keel 'Stop touching her.. En kom mee. Doe precies wat ik zeg. Als ze je zien is het je eigen pakkie aan' Zei ik en liep naar de deur toe
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 58 Emptyvr aug 22 2014, 16:55

ik schrok hefig en begreep zijn bose achtie niet zo goed. ik ging braaf op mijn stoel zitten en at mijn pizza. ik keek de jongen niet meer aan. ''wat deed ik fout?'' ik speelde een beetje met mijn laaste pizza en ik had de jongen niet meer aan gekeken. 'sorry for what i did.' zei ik zachtjes en neutraal.

'hoe erg is het?' vroeg ik terwijl ik naast hem op het burau blad kwam zitten. ik trok mijn rokje recht zodat mijn ondergoed niet meer te zien was.

'wheeeeh!!!' zei ik en vloog in de lucht. 'grrh, jij houd wel van spieken he?' vroeg ik en raakte het meisje niet meer aan. 'en waar breng je me nu heen? weer in zoon donker kamertje?' sneuwde ik lichtjes maar speels.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 58 Emptyvr aug 22 2014, 17:08

Bee

'its alright, I just cant have another scandle.' Zei ik en lachte breed naar hem.

Yaden

Ik liep verder zonder iets te zeggen en opende de deur naar het kantoor waar ik normaal overnachte 'loop door' gromde ik en lied hem eerst door de deur lopen

Dokter

ze kwam op me bureau zitten 'zou je liever niet op mijn bureau willen zitten. ' Zei ik en wees naar het bed die in het kantoor stond. 'Ga daar maar zitten ik moet ff iets zoeken'
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 58 Emptyvr aug 22 2014, 17:16

'sorry...' zei ik weer en werkte het laaste stukje pizza weg. 'can we go back to the tv? i don't have one at home...' vroeg ik en keek hem nogsteets niet aan.

ik volgde hem en liep door de deur heen. ''eeh wat moet die rot jong van mij en waarom mag ik niet bij haar zelf zijn grrrh.''

'nou ik dacht het is alleen in mijn gezicht en ik voel me zo klein als ik op dat hoge bed zit. dit burau is veel lager hihi.' zei ik een beetje flirterig. ik bleef even wachten op het burau en bongelde met mijn beentjes. vervolgens lied ik me zakken van het burau af en porbeerde op het bed te komen. ''mmmh stomme dokter...''

ik belde de oude vrouw. *hoi, met tayoni... i..ik wilde even vertelle dat lola in het ziekenhuis ligt. ze weten niet hoe erg het is. zou je een smoesje aan luge willen vertellen anders maakt hij zig zorgen aangezien ik zij dat ik langs zou komen met lola. ik zit nog in het ziekenhuis en wacht totdat ik iets te horen krijg.* een traan liep over mijn wang heen.

ik had 2 kaartjes gekocht als een soort van tegoed bon. voor gratis eten bij een 5 sterre restaurant. ''ik had drake nog helemaal niet bedankt voor het helpen met de fotoshot.'' vanavond zou ik het aan hem geven. ''ben benieuwt wat hij er van vind hihi''
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 58 Emptyvr aug 22 2014, 17:34

Dokter

Ik keek haar na en pakte me handschoentjes. Ze kon het bed niet op komen. Ik liep naar het bed toe en deed een hendel naar benede nu zakte het bed naar de hoogte van mijn bureua 'zo beter' vroeg ik .

Jay/James

Ik moest me lach inhouden toen ze op het beruea ging zitten. Als de dokter iets verselijk vond was het wel iemand die aan zijn bureau zat. daarom was ik ook zo snel opgestaan toe nhij binnen kwam. Elise liep naar het bed toe en probeerde er op te klimmen ''en dat zit in een seks film dit moet ik toch even bespreken met mijn manager''

Lucy

ik fieste zo snel ik kon naar Yu toe. Ik rende doro de gangen en belde aan

Basin lola

de telefoon van het cafe ging af. ik nam op en het was tayoni. Ik schrok vreselijk van wat hij vertelde. die amre meid. 'Is goed ik zal het hem vertellen' ik hing op en liep naar boven toe.

LuGe

I hoorde iemand de trap op komen. 'Lolaa lolaa tayonii LUGE Heeft op jullie gewacht' blij trok ik de deur open 'ow merouw ik dacht dat het lola was' Zei ik terleur gesteld toen de oude vrouwe voor me neus stond.

kom even zitten. Ik ging o pde schoot zitten en ze vertelde over lola en dat ze een ongelukje had en nu in het ziekenhuis was. Ik kreeg tranen ne begon hard te huilen.  

na even droogde ik me tranen ''luge jij bent sterk en moet nu voor lola zorgen net als tayoni. Luge gaat net zoals tayoni worden'' dacht ik en maakte mezelfs sterk.

'wanneer mag ik naar lola toe?'

Yaden

'Zit' was het enige wat ik uitbracht en wees naar een stoel

Bee

'You dont have one,, damnt well lets go then' toen ik langs de balie liep vertelde ik ze dat ze het van jays rekening af konden schrijven en dat deden ze ook. ZE wisten dat ik bij Jay hoorde dat had al bewezen gistere avond. toen ik samen met hem gegaa nwas. We liepen terug naar boven toe. Ik plofte op de bank

Laatst aangepast door Evilian op vr aug 22 2014, 17:45; in totaal 4 keer bewerkt
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 58 Emptyvr aug 22 2014, 17:37

ik blooste lichtjes toen ik er achter kwam dat dit de zelfde hoogte was als het buraublad. 'hihi, ja dat is beter.' zei ik een beetje flirterig en keek hem aan met liefe oogjes. terwijl ik op het bed ging zitten.

ik was nog bezig met mijn gewichten.  totdat ik de deur bel hoorde af gaan. ik legde de gewicht op de grond neer en liep naar de deur. ''delle zou vast zijn sleutel vergeten zijn dacht ik.'' in mijn ondergoed deed ik de deur open en verwachte heel iemand anders aan de deur. ik schrok lichtjes toen ik zag dat het delle niet was. ''oeps ik zit nog in me ondergoed.'' 'heeey..... lucy, hehehe.' zei ik ene beetje beschaamt en streelde door mijn haar heen.

ik ging languit op de bank liggen en legde mijn hoofd op de schoot van bee. 'is it oke? or?' vroeg ik en keek van beneden naar boven naar zijn kin of eigenlijk wat ik nog kon zien vanaf deze houding. ik had de afstands bediening in mijn handen en stak deze voor de neus van bee. 'please gif him a life. <3' zei ik speels en maakte ene drietje met mijn lippen.

'hey ik ben geen hond hoor!!' zei ik met mijn niet mannelijke stem. en ik ging zitten met mijn armen voer elkaar heen. 'grom grom.' zei ik.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 58 Emptyvr aug 22 2014, 18:28

Yaden
'braaf hondje' gromde ik en ging voor hem zitten. 'ik doe dit iet omdat ik het leuk vind maar voor katy. Ze kan niet naar buiten toe. Zodra ze in een vochtige te koude omgeving komt zal ze dood gaan.  Ze is nu aan het bijsterken en haar medicijnen komen goed aan. Als je der verplaats vermoord je haar dus laat haar liggen, Ze kan niet lven zonder je, Dus laat haar niet in de steek.' Zei ik zonder enige aandacht aan de jongen te besteden. 'Ze is het jongste van de twee, Dus vergis je niet. De ene is uit op vraak de andere op liefde..'.

Lucy

ik hijgde hard toen ik voor de deur stond. ''wauw ik moet iets doen aan mijn condictie'' toen Yu open deed stond hij in zijn ondergoed 'Dat is een naakte verwelkoming/' Zei ik toen ik had zag. Ik sprong in zijn arme 'dadelijk krijgje het nog koud lieverd' zei ik en gaf hem een kusje op zijn wang

Dokter

'mooi zo' ik bekeek har wang. 'Je hebt geluk dat de grote wondjes al verzorgt zijn. de kleintje moet ik er uit halen met een vergrootglas. Als het pijn doet wil ik je best een verdoving geven. Beweeg zo minmogelijk.' Zei ik kill en nergeerde haar flirtend gedrag. 'Zodra ik klaar ben moet je ej ID enal aaan de bali geven dan kunnen ze je gevens opnemen in het bestand'

Bee

ik knikte dat hij zo mog liggen. Hij rukte de afstands bediening onder mijn neus. Ik pakte hem aan e nzette de tv aam. Ik lied hem zien hoe het werkte en hoe je kon zappe zonder hem dood te maken
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 58 Emptyvr aug 22 2014, 18:39

'oh jippie eentje die me wilt vermorden en de andere is ziek op bed dus het verschil zal ik denk ik wel merken dan. aangezien ze hier niet weg kan...' zei ik droog. 'mag ik nu naar haar toe of?' vroeg ik vluch.

'oh hehe, lekkertje. kom dan maar gouw onder de wol samen met mij anders bevries ik dadelijk nog haha.' ik knuffelde lucy stefig en trok haar mee naar achteren terwijl ik de deur dicht deed. 'zal ik dan maar een jogiengbroek aan doen en een t-shirt?' vroeg ik een beetje verlegen. ik gaf lucy een kusje in haar nek. nog bedankt voor je geweldige cadautje.' zei ik lief in haar oor en legde mijn handen op haar kond. 'na de wedstrijd zou ik ze graag in willen doen.' fluisterde ik verder en gaf haar weer een speels kusje. ''Fu~uk ik moet oppassen, alleen in ondergoed staan viel je alles er doorheen en dat niet alleen het is ook nog eens goed te zien dan...''

'Zodra ik klaar ben moet je ej ID enal aaan de bali geven dan kunnen ze je gevens opnemen in het bestand' vertelde hij. ik schrok lichtjes. ''kut... ik heb geen ID bij me aangezien ze een kopie gaan maken voor een pas van de film waar ik in mee mog doen. ze wilde me zo graag hebben zijden ze.'' ik beed op mijn lip. 'oke..' zei ik zachtjes en kneep mijn ogen dicht.

'Did you ever had sex with a boy?' vroeg ik plots en keek hem nieuwschierig aan. ''ik ben zo benieuwd hoe dat voeld en en en... hoe dat dan kan.'' ik keek tijdens de vraag weer schattig omhoog naar hem en daarna weer naar de tv die aan stond. ik zapte haardig veel heen en weer en kwam uit op een koriaanse muziek zender waar filmpjes te zien waren tijdens het liedje dat ze zongen. met verwonderende oogjes keek ik naar de tv. 'how does it feels?' vroeg ik even later over het zelfde onderwerp.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 58 Empty

Is this real? part 1
Terug naar boven 
Pagina 58 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 30 ... 57, 58, 59 ... 62 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: