cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Love story

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 36 ... 67  Volgende
AuteurBericht
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 6 Emptyza jun 18 2016, 19:35

Love story  - Pagina 6 Ofy2l1
Alex
Beelden kwamen bij Alex terug… beelden van Jake die geslagen werd met de riem, waardoor het bloed terug spatte tegen de muur elke keer als de riem teruggehaald werd. Hij zag zijn eigen bloed langs zijn benen lopen en hij proefde het in zijn mond.. alles was rood!
Hij merkte niet dat Jake tegen hem aan het praten was, hij merkte ook niet dat Lucky naast hem gezet werd. Alex zat net zijn hoofd dicht tegen zijn knieën aan, en een hand zat verwikkeld met zijn haar. Zachtjes was hij tegen zichzelf aan het mompelen. Zonder dat hij het echt door had gehad was hij in een dichtgeklapte paniek aanval verwikkeld geraakt. Zijn mind had zijn lichaam compleet afgesloten en vond het leuk om Alex dingen opnieuw te laten beleven. Net zoals ze dat deden tijdens de sessies. ‘I’m sorry, I’m sorry,, please, don’t leave me alone…I can’t… handle..’ waren een paar woorden die van hem te horen waren. Lucky voelde dat het niet goed ging met Alex, en begon zachtjes te janken, terwijl hij tegen Alex opstond.

Toen Jake terug kwam, was Alex niet van de bank gekomen. Het enige wat veranderd was, was dat hij nu met zijn hoofd omlaag lag, en stil was. Zijn hand was nog wel steeds in zijn haar te vinden. Jake legde het laken om hem heen, en Alex schrok, maar kwam nog niet uit de waas waar hij nog steeds in zat. Hij werd opgepakt, en zijn hand ging eindelijk uit zijn haar. Bij de piano aangekomen werd Alex op Jake’s schoot gezet, en Alex keek naar wat Jake aanwees. Hij glimlachte lichtjes toen hij alle kleine dingetjes zag staan die hij lekker vond. De thee rook heerlijk, en dit was dan ook het eerste wat hij pakte. Zijn hand trilde, en hij moest zijn andere arm losmaken uit de laken om de mok met twee handen vast te houden. ‘Dank je wel Jake,’ zei hij en hij blies in het dampende water. ‘Nu heb je mij ook op een andere manier gezien..’ zei hij na een tijdje, en nam het eerste slokje. Meteen werd de glimlach groter. ‘Je weet nog hoe ik het altijd drink, sterk en met weinig suiker.’ Hij kon Jake moeilijk aankijken nu, en dronk daarom maar gewoon verder. ‘Wil je.. wil je secret garden spelen voor me? ik heb een hoop nieuwe nummers voor je om samen te gaan oefenen trouwens.’ Alex’ stem was nog steeds lichtelijk shacky, en zacht, maar hij kon weer redelijk normale zinnen vormen dus dat was een goed teken. Hij zat in zijn eigen kleine blanket fort met Jake’s armen om hem heen. Niks kon hem gebeuren. Alex was veilig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 6 Emptyza jun 18 2016, 19:49

Love story  - Pagina 6 J6sfx2
Jake

Ik deed wat hij vroeg en voelde zijn lichaam rustiger worden. 'Ben blij dat het weer een beetje gaat' flsutierde ik zachtjes. Me vingers gelden over de toetsen heen.
 

We zaten hier zeker voor een uur. 'zullenwe buiten gaan zitten, Sterren bekijken' vroeg ik toen alex zijn thee op had. Ik aaide zijn hare uit zijn gezicht en gaf een kusje in zijn nek. Op dat moment hoorde ik de regen naar beneden komen. Ik zuchte me plan ging letterlijk het water in.'wilde... naar de sterren kijken' bracht ik zacht en terleurgesteld uit. Ik keek naar alex die nog steeds in het dekentje zat. Met me tong tussen me lippen dacht ik na. Ik pakte Alex weer op zette hem op de bank. 'Val niet in slaap' fluisterde ik tegen hem en pakte allemaal dingen van de grond af.  scherven kapotte voorwerpen alles. ik pakte de bouwlamp het uit kleine kamertje ne liep met alles naar de slaapkamer. Ik was heeltijd bezig dingen laten vallen ik haalde me duim van em linkerhand zelfs open aan het glas. Maar na heel lang bezig te zjn geweest deed ik het licht uit. De scherven vormde de galaxy. Kleuren van de scherven waren terug te zien op het dak. Kapotte dingen vormde zwarte vlekken wat eer meer op planeten leken. Echt overal was het te zien. Op de muren dak raam. Trots keek ik de kamer rond. Als we neit samen naar de sterre buiten konden kijekn deden we dat binne. Ik liep de kamer in sloop de kussen van de pak weg rond alex heen en sleepte deze mee de slaapkamer in zodat we open nieuw onze eigen kleine fortje hadden. Ik liep terug het kleine kamertje in pakte een doosje deze stopte ik in me zak. daarna liep ik naar de keuken pakte een doek en liep naar alex ik hurkte voor hem neer. 'Trust me' zei ik zacht terwijl ik de doek voor alex ogen bond. ik pakte zijn arme beet. 'zelf lopen deze keer.' Met me lichaa mtegen de zjin liepen we naar de slaapkamer. 'Rustig omdraaien en zitten.'  Ik ging voor de jongen op me knieen zitten. Ik was lichtjes wit weg getrokken van de stress. het doosje uit me zak gehaalt. Met me vingers deed ik de handdoek voor zijn ogen weg. Nu kon hij de kamer zien. ik zat nog steeds voor hem. 'Alex ik ga je niet meer verlaten ook al ga je me haten. Dan zou ik van af de achtergrond proberen je leven te verbeteren ik zal je nooit meer uit het oog verliezen en beschermen No matter what. Why where or when' zei ik nogmaals dit waren de zelfde zinnen die ik ooit eerder gezegt had,. bij hem thuis na de tweede keer dat we sex hadden gehad in stilte. Het doosje ging in me handen het ging nerveis heen en weer. 'Ik meende alles wat ik toen zei. En ik wil het nu nog steeds. Ik maakte het doosje open. 'Alex. Na alles wat er gebeurd is. Alles wat er gaat gebeuren. Ik weet met heel me hart dat jij de gene bent die me oprecht gelukkig maakt. Het is misscehin een raar moment om dit te doen. Niet de juist tijd. Maar doe het liever nu dan dat er straks geen kans meer voor is. ' Ik zuchte een paar keer haalde me hand door me haren heen. Het doosje ging open. 'Dit is een ring. Van me overgroot ouders me grootouders en ouders zelf. Deze mocht ik doorgeven aan de gene met die ik de rest van me leven wil delen. En dat ben jij. Wil jij dat ook met mij?'
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 6 Emptyza jun 18 2016, 20:31

Love story  - Pagina 6 Ofy2l1
Alex
‘Sterren kijken lijkt me geweldig,’ zei Alex met een echte glimlach, en zette de mok terug op de piano. Helaas was het ijs gesmolten, maar om eerlijk te zijn kon Alex er niet om treuren. De thee was al goed genoeg geweest. Wel stal hij een chocolaatje though, en hij kreeg lichte kippenvel toen Jake zijn haar van zijn voorhoofd weghaalde en hem een kusje gaf.
Alleen het regende, en Alex keek net zoals Jake, erg sip naar buiten. Het was echt net op dat moment begonnen met regenen. Hadden hun weer natuurlijk. Alex lachte er wel een beetje om, want wat ging nou ooit goed bij hun toch? Jake had een idee though, en Alex gaf een geluidje van schrik toen hij ineens weer opgepakt werd. Hij zat weer terug op de bank nu. ‘Val niet in slaap.’ Zei Jake en Alex hield beide handen de lucht in. ‘K zal niet durven,’ zei hij, met een kleine lach. De chocola zat nog steeds in zijn mond dus hier sabbelde hij op terwijl hij het laken weer beter om zijn schouders sloeg. Hij had het niet echt meer nodig maar Alex vond het gewoon fijn. Hij keek in kleermakers zit toe hoe Jake door het huis rende. Soms zelfs half vallend vanwege de zooi die nog steeds overal lag. ‘Wat ben je aan het doen?’ vroeg hij uit nieuwsgierigheid, en hij strekte zijn nek om heel misschien in de kamer te kunnen kijken. Wat natuurlijk niet lukte, er zat een hele hal tussen.

Uiteindelijk kwam Jake met een doek terug naar Alex gelopen. ‘Trust me,’ zei Jake, en hij kwam dichterbij met de doek. ‘Always,’ zei Alex terug en sloot zijn ogen net toen de doek om zijn hoofd gebonden werd. Er verscheen een lach op Alex’ gezicht. Jake had dit nog nooit gedaan en Alex vond het maar al te leuk. Ook liet hij het laken van zijn schouders afvallen, zodat deze nu helemaal van hem af was. Jake pakte zijn hand, en Alex stond op. Hij lachte toen Jake zei dat hij zelf moest lopen. ‘Ik kan zelf lopen, wees maar niet bang.’ Grapte Alex terug, maar natuurlijk struikelde hij half bij de derde stap ofzo. Jake’s hand stevig vasthoudend, en de andere voor zich uit om dingen te voelen liep hij voorzichtig vooruit. Hij wist dat ze naar de slaapkamer gingen, maar nu hij niks kon zien was alles ineens heel moeilijk om te lopen. ‘Ik doe dit nog best goed hey, voor een blinde!’ De lach op zijn gezicht werd alleen maar groter, en hij struikelde weer half, waardoor Jake hem moest beetpakken,

‘Rustig omdraaien en zitten,’ Alex deed dit, draaide zich langzaam om op de plek waar hij stond, en vertrouwde erop dat als hij nu ging zitten dat hij dan niet door viel en hard op de grond belandde. Dit gebeurde niet, en hij voelde het bed onder zich. Snel keek hij om zich heen, als een soort vogel. ‘Mag ik weer kijken?’ vroeg hij en zijn stem was vol wonder. Hij voelde Jake’s vingers en hield zijn ogen dicht totdat de doek helemaal van hem af was. Hierdoor stond zijn haar half omhoog bij een punt, waar zijn pony zich altijd half splitste.
Alex deed zijn ogen open. Zijn mond viel open, en zijn ogen werden groot. Alle kleuren die hij te zien kreeg! Paars, donker roze, blauw en geel. Zelfs de sterren waren te zien, en ook gedeeltes wat op planeten leek. Heel de kamer was ermee bezaaid, en er kwam absoluut geen licht van buiten naar binnen, waardoor ze echt in hun eigen kleine heelal zaten. De kleuren reflecteerde in Alex’ bruine ogen, en zijn uitdrukking was puur. Uiteindelijk vielen zijn ogen op Jake, die voor hem zat. ‘Jake, dit is..!’ Jake ging door zijn zin door, maar Alex hield maar al te graag zijn mond. Jake’s woorden deden de vlinders in Alex’ buik weer doen fladderen, en Alex vond het echt geweldig. Hij luisterde met zijn hoofd ietsjes schuin, en een verliefde glimlach terwijl de kleuren nog steeds over zijn gezicht gingen.
Toen liet Jake het doosje zien, en Alex’ ogen werden nog groter. Hij had een voorgevoel van wat zou komen, en de gevoelens die dit bij hem naar boven bracht waren zo apart, dat hij niet goed wist wat hij ermee moest doen. Het waren gevoelens van geluk. Jake deed het doosje open, en Alex zag de ring. ‘Oh my heavens,,’ zei Alex zacht en legde zijn vingers over zijn lippen, terwijl hij met open mond naar de ring keek, en toen weer terug naar Jake, die vertelde over dat hij deze ring mocht doorgeven op de persoon waarvan hij het meeste hield. ‘En dat ben jij. Wil jij dat ook met mij?’ Alex was shocked! Hij keek Jake aan, nog steeds met dezelfde uitdrukking. ‘Oh mijn god, Jake.. Ja! Ja, ik wil niks liever!’ Tranen van geluk kwamen in zijn ogen te staan, en hij lachte uit puur geluk en nerveusheid. De hand die bij zijn lippen had gelegen ging naar Jake’s wang, en deze hield hij daar. Weer keek hij naar de ring. Het was een zilveren, en het zag er enorm oud uit. ‘It’s beautiful,’ Fluisterde hij, maar moest toen Jake gewoon wel een knuffel geven. De knuffel was vol met liefde, en de tranen van geluk liet Alex nu vallen. ‘Ik hou van je,!’
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 6 Emptyza jun 18 2016, 20:45

Love story  - Pagina 6 J6sfx2
Jake
Alex zei ja even keek ik ehm met grote ogen aan. het duurde even voor het doordrong. Dat hij ja gezegt had. Alex vloog me rond me nek ik stond half op met de tranen in me ogen. Nu kon inemand hem meer bij me vandaan halen! met alex in me handen tilde ik hem iets op. nu vielen we allebei op het bed. Ik hees me zlef op zpdat ik hem kon aankijken. 'I love you more' bracht ik uit waarna ik me mond op de zijne drukte. Me handen glede over zijn lichaam heen onder zijn shirt. Ik wilde nu zo dicht mogelijk bij hem zijn. Hem voelen en laten zien hoeveel hij voor me betekende. Ik deed zijn shirt uit en begon hem ze zoenen. Eerst zijn mond toen langzaam naar benede toe over zin nek nara zijn sleutel been naar zijn borstkas en zjin buikje daarna weer terug omhoog me handen masseerde zijn lichaam. 'I truly love you' mompelde ik tussen de kusjes door
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 6 Emptyza jun 18 2016, 21:02

Love story  - Pagina 6 Ofy2l1
Alex
De knuffel werd nog steviger terug gegeven, en Alex verborg zijn gezicht in Jake’s schouder, waarna hij half opgetilt werd door Jake, die iets achterovergebogen stond. Alex kon de lach van zijn gezicht niet weg krijgen, en dat wilde hij ook absoluut niet! Hij had zich in maanden niet zo gelukkig gevoeld als nu. Hij wist niet eens of hij wel eens zo gelukkig was geweest als nu! Jake was van hem, en hij was van Jake, en niks kon dat nu meer veranderen. Ze zouden nu voor altijd samen zijn.
Jake viel voorover en nam Alex met hem mee. Alex liet zijn hoofd op het bed vallen, en keek Jake super verliefd aan. Zijn wangen waren ontzettend rood, en zijn hart ging tekeer… en zijn lach was nog steeds zo mooi aanwezig. Hij keek naar Jake, die nu omringt was door de kleuren van het heelal, die langzaam heen en weer gingen. ‘I love you more,’ zei Jake en Alex gaf de zoen meteen terug, diep inademend. De tranen die nog steeds vielen maakte hem niet eens uit. hij sloot zijn ogen en genoot zo erg van de zoen. Jake ging met zijn handen onder Alex’ shirt, waardoor Alex’ harslag alleen nog maar heftiger werd. Zijn eigen handen verdwenen onder die van Jake, en begon deze ook al omhoog te halen. Maar Jake had andere plannen en trok Alex’ shirt eerst uit, waarna hij Alex ging bezaaien met kusjes. Vanaf zijn mond, over heel zijn bovenlichaam. Alex genoot ervan en liet dit ook horen. Ook ging hij beter liggen, waardoor Jake dadelijk al genoeg ruimte had. Hij zou er dit keer ook alles aan doen dat Jake het geweldig ging vinden. Zijn handen verdwenen weer onder Jake’s shirt toen hij verder bij zijn hoofd kwam, en deed deze nu ook uit. Daarna pakte Alex Jake’s schouders en trok hem verder het bed op. Deze dingen op de rand doen was niet echt fijn. ‘Mmh, zei Alex happy terug en begon Jake weer flink te zoenen. Zijn handen waren explorend though, en al snel vonden ze hun weg naar Jake’s broek, waar hij mee ging spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 6 Emptyza jun 18 2016, 21:11

Love story  - Pagina 6 J6sfx2
Jake
het was zo fijn. heerlijk en rust gevend. Op me hart en lichaam en positive vibes na. Die gingen te keer. Ik kon gewoon niet beschrijven hoe ik me voelde. Het waren zo veel gevoelens die ik niet kende en niet wist te benoemen ne niks was negatief. Vor ik het wist lag ik zodner broek boven Alex. Met de grote glimlach op me gezicht. 'je lacht mooi! hijgde ik zwaar opgewonden. En nu was alex aan de buurt. Ik ontdeed hem van zijn broek en meteen oook zijn boxer. Ik ging naast hehm liggen zodat ik hem kon pleaseure met me handen. Deze sloot ik rond zijn member en me mond terug op de zijne
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 6 Emptyza jun 18 2016, 21:27

Love story  - Pagina 6 Ofy2l1
Alex
Alex keek toe hoe Jake alle kleren uit deed met een lach. De kleuren maakte hem lichtelijk drowzy, waardoor alle gevoelens drie keer zo heftig werden. Zijn handen hadden Jake’s lichaam niet verlaten, behalve toen Jake te ver weg had gezeten. Alex kon zien dat Jake echt zwaar opgewonden was, wat allemaal goede dingen bij hem deed. Jake kon dit goed zien toen hij Alex van zijn onderbroek ontdeed. Meteen ging Jake anders liggen en sloeg zijn hand om Alex’ member heen. Een wave van pleasure ging door Alex heen. Zijn ogen draaide half weg en vielen dicht, en met de hand die niet naast Jake lag pakte de deken onder hem. Een moan was te horen. Zwaar ademend keek Alex Jake aan, en greep voorzichtig maar sterk Jake’s member, en begon hetzelfde te doen. De hand die eerst de deken vasthad ging nu naar de achterkant van Jake’s hoofd, en zijn vingers verwikkelde zich met Jake’s blonde haar. ‘Jou ogen stralen,’ fluisterde hij waarna hij Jake een diepe zoen gaf. Zijn hand begon meer te bewegen, en zo ook die van Jake, waardoor Alex op een gegeven moment de zoen moest loslaten om geluid te maken. De moans die hij liet horen waren meer ah’s, en hij gooide zijn hoofd iets verder naar achteren, zijn ogen nog steeds dicht en zijn mond half open zodat de moans beter hoorbaar waren. Zijn benen gingen meer uit elkaar en trokken zich iets op toen er weer een wave door hem heen ging. Jake’s hand was zo getrained, en Alex’ bewegingen gingen hierdoor steeds langzamer aangezien zijn hoofd naar een hemel aan het gaan was. ‘Het voelt zo goed Jake,’ Zei hij tussen de ademhalingen door. Weer keek hij Jake aan, en begeleidde hem meer naar hem toe. Zijn benen gingen weer iets verder open. ‘Als je dat langer blijft doen, dan weet je dat ik het niet lang uithoud,’ Hij beet zachtjes op zijn onderlip om Jake gek te maken. Hij had Jake nu half over zich heen hangen, en hij tilde zijn hoofd op zodat hij Jake kusjes in zijn nek kon geven. Dit keer beet hij er ook zachtjes bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 6 Emptyza jun 18 2016, 21:38

Love story  - Pagina 6 J6sfx2
Jake
het wsa nu meer kreunen zwaar ademen en alex verlieft aan kijken dan nog iets zinnigs uit brengen. ' Ah oh hmm en oowh' waren de enige echt zinnig dingen. Helemaal toen hij mijn member beet pakte. Me hoofd ging te keer in een goede manier.

Ik lag steeds meer over hem heen. Toen Alex zij dat hij het niet vol ging houden keek ik hem verlieft aan. 'Aawh ik zie je hoofd graag op die manier' fluisterde ik en bij de gedachte werd er nog meer bloed naar benede gepompt. alex beet op zijn lip meteen deed ik me tong tussen me tanden en ging nog meer tussen hem liggen. Zijn benen iets wijder doen zodat ik er echt tussen lag. Onze members tegen elkaar.  Alex begon in me nek te bijten wat helemaal niet goed deed. me ogne rolde weg en me spieren werde slap. Ik zakte op zijn lichaam' oh sorry' kreunde ik zacht en keek alex aan. Het viel me nu pas op hoe de kamer terug reflecteren in zijn ogen. Even keek ik alsof ik in een hypnose zat. 'Zo mooi' Ik begon alex daarna een beetje te kietelen en masseren.  zoenend en bijtend
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 6 Emptyza jun 18 2016, 21:58

Love story  - Pagina 6 Ofy2l1
Alex
‘I bet you do,’ zei Alex terug toen Jake zei dat hij Alex zo graag zag. De lach was terug op zijn gezicht. Jake ging goed zitten, tussen zijn benen in, die hij verder spreidde, en kwam terug over hem heen hangen. Alex drukte zijn heupen naar boven nog voordat Jake helemaal op hem lag, waardoor het nog leuker was om naar Jake’s gezicht te kijken.
Het zoenen in Jake’s nek liet Jake bovenop Alex vallen. Alex lachte, en ging met zijn handen door al Jake’s haar heen, fascinerend kijken. ‘No worries, I’m here to catch you,’ Hij keek Jake’s aan met de schitteringen in zijn ogen. Jake leek gehypnotiseerd, en Alex werd nog roder.
Het kietelen en masseren erna bracht Alex soms flink aan het lachen, en elke keer bewoog hij flink met zijn heupen. Zijn benen waren om Jake’s billen geslagen, en duwde deze elke keer met elke beweging dichter naar hem toe. Ook Jake begon steeds meer met zijn heupen te bewegen nu. Hun members wreven over elkaar heen, en Alex voelde hoe het steeds natter werd door de opwinding. ‘Ahh, .. Jake, I.. it feels so.. so good,’ bracht Alex uit, terwijl hij Jake weer naar voren duwde met zijn benen. Zijn armen waren om Jake’s nek geslagen, en hij had zijn ogen weer dicht.
Ineens voelde hij twee sterke handen om zijn heupen, en hij werd iets opgetilt zodat hij op Jake’s lichaam kon rusten. De bewegingen gingen door, en Alex legde zijn armen boven zijn hoofd, een hand weer in zijn haar waardoor het nog warriger werd. Jake was nog steeds bezig, en Alex liet zijn benen langs Jake’s zij gaan. Hij hapte naar adem toen hij Jake naam binnen voelde gaan. Het was super voorzichtig, en even hield Alex zich stil. Maar het deed geen pijn, anders nog, Alex voelde zich geweldig! Zijn lichaam liet Jake super goed toe, en al snel duwde Alex zijn heupen iets meer naar Jake toe, en liet hij zich weer op de mooiste manier horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 6 Emptyza jun 18 2016, 22:07

Love story  - Pagina 6 J6sfx2
Jake
Ik was  bezig met alex goed leggen zijn heuep verplaatsen zelf goed te zetten bedenken waaar ed lube was en alles in tussen tijd toch zwaar opgewonden me lichaam bewegen en alex deed dat ook. Zo raakte we we vertrikt. Ik begon steeds opgewonder te raken en het moment dat ik alex weer opniew veplaatse oelde ik hoe mijn member iets naar binnen ging. Meteen werden me ogen groter. okey misscehin was ik hiervoor alex een beetje ana het peste ngeweest tijdens het goed liggen. Maar dat ik ehm meteen aar binnen drukte berbaasde me zo veel en ook alex zijn reactie. De jongen hapte naar adem. Meteen spande me buikspieren zich aan en duwde vorozichtg en beheest verder. Me tong tussen me tanden en ee nbrede glimlach op mge zicht. Het voelde zo thight en zo goed!.Het ging zelfs zo goed dat alex geven moment de gene was die zijn heupen bewoog waardoor ik verder schoof. Hij kreunde mega sexy wat ik met een eigen moan beantwoorde. ; oh god alex' zei i kverlieft met een te zware stem. Me ademhaling stopte gewoon en em mond zakte open. Ik pakte alex zijn heupen beet draaide ze iets zodat ik mij lichaam kon verplaatsen en over alex heen kon hangen. Ik bong eerst wat rustigere slagen te maekn aan het begin van hem nog niet ver induwend want wilde toch lex gezicht in de gaten houden. Maar als nel toen ik door had dat alles goed ging. En ik zelf ook niet mer kon wachten duwde ik verder door. DE slagen werden groter wilder en krachtiger nog steeds alex aankijend in zijn ogen. Soms moest ik me ogen sluiten door de grote pleasure golf maar daarna keek i kalex snel weer aan
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 6 Emptyza jun 18 2016, 22:28

Love story  - Pagina 6 Ofy2l1
Alex
Jake ging steeds verder bij hem naar binnen, en toen Jake er verder inging dan alleen met het begin van zijn member, trokken Alex’ wenkbrauwen lichtjes samen. Maar zeker niet omdat het pijn deed! Het voelde na 8 maanden alleen zo vreemd. Alex’ benen hielpen Jake mee. hij hoorde Jake’s stem, waardoor er een soort elektrische tinteling door zijn lichaam, richting zijn member ging. Alex reageerde door zijn armen stevig om Jake’s lichaam te gooien en probeerde bij Jake’s nek te komen.. maar die was helaas te ver weg, dus hij bleef hem aankijken.
Jake ging steeds sneller, en Alex’ lichaam werd op en neer bewogen werd. De moans van Alex gingen soms mee met het ritme, waarna hij zich soms weer stil hield, terwijl de pleasure waves door zijn lichaam heel raasde. ‘Owh.. aahh,,langz.. langzamer, ga langzamer,’ bracht hij na een tijdje uit. het snelle bewegen was super fijn geweest, maar Alex voelde dat hij het niet lang meer uit ging houden zo. Hij hield te veel van het snelle ritme. Zijn bruine ogen keken weer naar Jake, en de kleuren waren weer aan het dansen. Jake was langzamer gegaan, en samen maakte ze nu grote, rustige slagen. Alex bewoon zijn heupen tegen die van Jake in, zodat Jake niet de enige hoefde te zijn die het werk deed. Alex pakte zijn eigen member beet, en begon mee te bewegen op hetzelfde ritme, nog steeds in Jake’s ogen kijkend. Zijn lip ging steeds vaker tussen zijn tanden, en zijn neusvleugels begonnen lichtjes te bewegen. Ook zijn achterste en member begon te bonzen op het ritme van zijn hartslag. ‘Owh god Jake,,, mmh ahh,, ik wil samen..’ hij kon zijn zin niet afmaken, het gevoel was te heftig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 6 Emptyza jun 18 2016, 22:45

Love story  - Pagina 6 J6sfx2
Jake
Oh man mijn hoofd. Me lichaam. Helemaal toen ik aan alles merkte dat Alex aan zijn eind kwam. Ik begon te glimlachen maar die verdween al snel. EM ogen rolde weg terwijl ik alex probeerde te bijte en te zoenen. Me lichaam verder voorover buigend. Toen hi jzei dat hij samen wilde scudde ik me hoofd. Ik kon niet reagen. Alex zijn stem alex zijn lichaam alles.. Had me tot me grens gebracht en als ik nu ging praten!. Ik had dus ook niet bepaald door wat alex bedoelde. Ik ging verzitten en weer en weer. Me spieren aan spannen. De gevoelens waren te erg. 'I cant hold it anymore' bracht ik hijgend uit. Ik bracht me mond naar zijn nek en beet er zachtjes in terwijl me spieren zich samen spande. Niet alleen dat ik hoorde gewoon aan alex dat hij ook aan zijn grens zat we mij alleen maar meer  gevoelens gaf. Me ogen draaide weg en het slijm stond me in de mond. Dat had ik echt normaal nooit.

Ikbegon steeds zachter te bewegen waarna ik nog even in hem bleef. Na hijgend met een brede glimlach op mge zicht. 

Ik trok mezelf uitenidelijk toch terug en lied me naast alex vallen. 'You are amezing' fluisterde ik nu trots. De opwindenheid ging er af nu was er alleen nog maar trots en grote liefde. Ik had me hand op zijn buik gelegt en meteen begon het te plakken. Ik glimlachte gaf alex een kusje en likte zijn wang af. 'Jij komt ver' fluisterde ik zachtjes waarna ik alex los lied voor een paar seconden den handdoek pakte en alex schoon begon te maken. Nog steeds met een grote trotse glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 6 Emptyza jun 18 2016, 23:11

Love story  - Pagina 6 Ofy2l1
Alex
Op het ritme probeerde Alex mee te ademen, te wachten tot dat hij Jake kon voelen komen. Op hetzelfde moment gaf hij zichzelf over en kwam hij ook. En het was het geweldigste gevoel ooit geweest. Ze hadden nog nooit zo op hetzelfde ritme gezeten, ook niet toen ze het vroeger zowat om de dag deden. ze waren nog nooit eerder samen klaar gekomen. Alex voelde zijn eigen spul op zijn wang belanden, en was daarna helemaal uitgeteld maar wel super voldaan.
Jake ging uit hem en viel naast hem neer. Alex bleef nog in dezelfde houding liggen, zijn benen nog niet echt dicht willen doen. ‘You’re amasing.’ Alex lachte zonder geluid en draaide zijn hoofd naar Jake toe. Ze werden allebei bezaait met kleuren. ‘You too,’ zei Alex even trots terug. Ineens likte Jake zijn wang af, waardoor Alex nu echt moest lachen. Dit deed Jake eerst ook nooit, hij veegde het altijd meteen af met een handdoek. Misschien was dit iets waar Jake losser in was geworden. Alex hoopte het, het liet hem minder vies voelen. Hij moest al helemaal glimlachen toen Jake zei dat hij ver kwam. ‘Het was ook echt geweldig,’ Nu pakte Jake wel de handdoek, en Alex schudde zijn hoofd met een lach om zijn eigen gedachtens van net. Jake was gelukkig niet al te veel veranderd. Gelukkig maakte Jake Alex niet alleen schoon op zijn buik maar ook bij zijn achterste. Hier was Alex blij mee, hoe raar het ook mocht voelen… hij wilde niet terug naar de badkamer.
Jake lag nu niet meer op het bed though, en Alex miste hem al de seconden dat hij er vanaf was. ‘Kom hier,’ zei hij zachtjes en leunde op een arm. Zijn haar stond letterlijk alle kanten op. Jake kwam terug, en Alex trok hem weer het bed op. Hij gaf Jake een zoen, lichter dat ervoor, maar sabbelde wel even op Jake’s onderlip. ‘Ik ben echt trots op ons,’ zei hij toen hij Jake weer los liet met zijn lippen. Hij ging dicht tegen Jake aanliggen, en zijn hand maakte cirkeltjes op Jake’s borst. De glimlach was niet van hem af te slaan, en zijn hele lichaam voelde zwaar op een goede manier. ‘Ik ben je verloofde Jake, kan je het geloven!?’ een wave van geluk. Hij verplaatste zich een beetje, zodat zijn hoofd op dezelfde hoogte lag als die van Jake, en hij keek naar alle kleuren en sterren die door de kamer heen gingen. Het was magisch. ‘Je had het niet beter kunnen doen zo.’ Alex doelde hiermee met het vragen.
Ze lagen heerlijk zo, naast elkaar, geen zorgen of paniek, geen muizenissen in hun hoofden.. gewoon samen zijn, puur en genieten van de kleuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Love story  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 6 Emptyzo jun 19 2016, 10:00

Love story  - Pagina 6 J6sfx2
Jake
'nee kan het nog niet echt geloven' bekende ik waarna ik hem opnieuw een kus op zijn wang gaf en dichter naar me toe trok. 'Maar dat komt wel' lachte ik zachtjes. Ik kon het gewoon eht niet geloven dat niemand hem meer van em af kon pakken. Nu lagen we samen in bed met de kleuren over ons heen. Ik kreeg me geluk gewoon niet weg!

We lagne nog lang ik had verteld over het huisje en dat we morgen zouden zoeken en langs die huismarkten zouden gaan. Alex vertelde dat hij morgen een sessie had Ik had hem verteld dat ik mee ging, Zodat ik in den bosch die huismarkten langs kon gaan We vielen daarna n een super goede lange vaste nacht rust. 

Die voor mij weer heerlijk onnaturlijk smerig onderbroken werd. Me hoofd bonkte en ik was flink aan het zweten. Gedachtens waren negatief ne me lichaam trilde... 'Fuck' bracht ik uit half uit bed vallend naar de badkamer met me tos mee nemns. Daar vulde ik wat spuiten. Ik echt niet meer genoeg...spul om dat een week vol te houdne.. I kbeet op me lip terwijl ik me arm weer afbonden het zelfde ritueel volgde om me lichaam tot rust te krijgen en dna vooral de angst in me hoofd
Terug naar boven Ga naar beneden
JeremiahTheJester

JeremiahTheJester


Aantal berichten : 1290
Registratiedatum : 26-05-14
Leeftijd : 27

Love story  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 6 Emptyzo jun 19 2016, 10:20

Love story  - Pagina 6 Ofy2l1
Alex
‘Tuurlijk wel,’ zei Alex. Hij voelde zich echt blissfully happy, iets wat hij in een hele lange tijd niet meer had gevoeld. De kleuren en sterren boven hen maakte Alex moe, dat samen en het heerlijke sporten van net. Zo lagen ze een lange tijd, Jake vertelde over dat ze huisjes gingen kijken, en Alex vertelde over zijn sessie van morgen… totdat Alex uiteindelijk dicht tegen Jake aan in slaap viel. Zijn mond half open, zijn hand bij zijn gezicht en zijn lichaam half gedraaid.

Die volgende ochtend however, werd Alex alleen wakker. De kleuren waren nog steeds aan, maar de deur stond nu open dus ze waren minder goed te zien. Alex ging rechtop zitten en wreef in zijn ogen. hij had echt écht goed geslapen, en gedroomd over oranje bomen en wind die door Jake’s korte haar ging. Misschien is Jake al ontbijt aan het maken, zou normaal voor hem zijn dacht hij en hij gleed het bed uit. de lamp ging uit, en hij trok zijn kleren weer aan, met een schone onderbroek uit zijn tas van de hal. ‘Jake?’ vroeg hij toen hij zag dat de badkamer op slot zijn. Zachtjes klopte hij. ‘Gaat het? Die kamer is niet echt fijn om te zijn nu,,,’ Hij kreeg niet echt een antwoord. ‘Ik maak ons ontbijt oke.’
Alex moest erachter komen dat ze bijna geen ontbijt hadden, en ijs en chocola had hij nu geen zin in zo vroeg in de ochtend. Dus ze besloten om buitenshuis iets te gaan eten.
Alex had wel door dat het weer niet echt goed ging met Jake. Nou jah, dat het anders ging met Jake. Hij hield de hele reis Jake’s hand vast, cirkels makend op zijn huid, en in de trein naar Den Bosch was Alex weer in slaap gevallen met zijn hoofd op Jake’s schouder. Nu hij weer eens een goede nachtrust had gehad was hij nog moeier geworden.

Nu stonden ze voor het gebouw waar Alex zijn emdr sessies had, en eerijk, Alex was ontzettend zenuwachtig. Niet alleen omdat hij wist dat hij het moest gaan herbeleven, maar dit keer was Jake er ook nog eens bij! ‘Ik moet wel eerst wat dingen zeggen van te voren,’ begon Alex toen ze het gebouw in liepen. Tussendoor moest hij aan de balie aangeven dat ze voor de psychologen kwamen en toen pas kon hij verder met het vertellen. ‘Het is moeilijk… en ze gaan me dingen laten herbeleven waar ik nogal heftig op kan reageren.’ Even beet hij op zijn lip. ‘Ik weet niet of je erbij wilt zijn, misschien beter als… mmh, ik laat het helemaal aan jou over.’ Alex pakte Jake’s hand weer en kneep er in. Niet uit reassurance voor Jake, maar omdat hij zelf zo ontzettend bang was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Love story  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Love story    Love story  - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Love story
Terug naar boven 
Pagina 6 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 36 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Love story
» Samurai love
» A neko to love
» Story in beacon hill
» Nightwell story

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: