cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 31 ... 59, 60, 61 ... 63 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 60 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 60 Emptydo jun 30 2016, 16:16

Jongin:
Van haar kant bekijken... Ik beet op me lip en zei niks meer tegen hem. Hoe vaak heb ik het wel niet geprobeerd.. hoevaak ben ik neit gebleven terwijl ze me weg stuurde.. hoevaak had ik het wel niet geprobeerd.. Hoevaak... Ik sloot me ogen en begon te hoesten. Misscehin wat rust krijgen.. Ik lag voor een tijdje in bed maar het lukte gewoon niet.. Dus ik besloot om te gaan dansen. Met me spullen liep ik naar de danszaal tot me grote walging was deze bezet. Mokkend liep ik de trap op naar boven het dak op om daar te gaan dansen. Ik zette de radio aan en begon te dansen me ogen dicht en alles op gevoel. de wind lied me hoofdpijn lichter worden.

Lennie:
'Ik wees!' mokte ik terug terwijl ik me hand door me haren haalde. Maar toen i kvertelde over het filmpje zakte luhan door zijn nieen en ging ook zitten. hij zei dat het zijn schuld was. I k legde me hand op zijn knie en kroop dichte bij. Ik zat nu op me handen en knieen voor hem met me gezicht bij de zijne. 'Het is nie tjouw fout.. Je zag iets moois en je deelde het. Dat kan jeje niet kwalijk nemen. Ik had het zelfde gedaan. Yixing. Yifan iedereen. We konden toch niet ruiken dat het tussen hin zo extreem gevoelig lag?. Als iemand een filmpje van jouw zingend met iemand anders vol chemie zou ik die meid ook niet willen slaan of iets. Okey jaloers wel. Maar dit van byun had niemand verwacht dus trek het je niet zo aan lu'

Byun:
'chanteol meen je dat..' gromde ik en keek hem echt heel geraakt aan. 'Waarom.. Je wist dat het me dwars zat en dan ga je zo iets doen. Ik dacht dat je me begreep.' ik kalmeerde iets meet minder boos ws ik niet. 'Ze kijkt wel naar mij... Waarom doet ze dan nooit iets! waarom moet het altijd uit mij komen of moet i kte laat horen dat ze iets gaat doen.. Of ineens terug is!. het zijn misscehin in jullie ogen kleine dingne.. Maar alles bouwt op en...' ik blies me wangen op en nu kwam de echte emotie die ik had opzetten. Me ogen werden waterig
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 60 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 60 Emptydo jun 30 2016, 17:09

Chanyeol:

ik had het echt met baekhyun te doen... echt waar.. je kon gewoon aan hem zien hoe erg dit hem dwars zat. en ent toen ik weer wat wou terug zeggen, kwam kyungsoo out fo nowhere en bemoeide zich ermee. 'blijkbaar heeft ze tegen jongin gezegt dat ze minder tot geen contact meer wil. dus je hebt dr helemaal voor jezelf' zei hij en liep daarna meteen weer door. hij liep de hoek om en daarna kwam er een half struikelende marlon tevoorschijn kwam. 'talk to her byun' zei ik en gaf hem een zetje.

Luhan:

lennie kwam nu wel heel erg dichtbij. ik voelde mezelf weer extreem nerveus worden. waarom zou ze jaloers worden als ze een filmpje van mij gezien had, zingend met iemand anders? ze bedoelde vast chanyeol.. dat was dr vlam nu dus.. 'chanyeol had het verwacht...' zei ik toen ze zei dat niemand dit van baekhyun verwacht had. 'hij was de enige die aan baekhyun dacht.. die meteen in de verdediging voor hem schoot.. wij waren alleen maar gefoccused of het feit dat hij zo zeur reageerde...' zei ik met een zucht. 'had er gewoon beter over na moeten denken..'

Marlon:

na even alleen op het dak gezeten te hebben, ging ik dan toch maar weer naar beneden. ik liep een beetje doelloos over de gangen heen tot ik opeens een hoop stemmen hoorde. ik wou me eerst omdraaien tot dat ik ze herkende.. baekhyun.. chanyeol.. oh god ze hadden het over mij.. en .. baekhyun klonk zo boos. ik bleef verborgen achter de muur staan.. tot dat kyungsoo opeens tevoorschijn kwam en me er achter weg duwde. ik strompelde half de hoek om en kreeg het meteen spaansbenauwd toen ik oog in oog met chanyeol en baekhyun stond.. wat kon ik doen.. sorry zeggen? ik deed niks anders.. dat nu echt geen nut meer.. 'wat... wat kyungsoo zei was waar... ik zal mn contact drastisch minderen met jongin' zei ik zacht. en toen gaf ik een compleet andere reden dan die ik aan jongin gegeven had 'i should have seen how much it hurt you... '
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 60 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 60 Emptydo jun 30 2016, 22:09

byun:
Ik begon hart op me lip te bijten toen chanyeol verder ging. Helemaal toen kyungsoo langs kwam en zei dat ze tegen jongin gezegt had dat ze minder contact zou hebben met hem. het eerst wat in me  op kwam was waarom.! had ze iets te verbergen. nog geen seconde later kwam marlon de hoek om vallen. letterlijk vallen. Chanyeol gaf me een zetje en zei dati k met haar moest gaan praten. Meteen schudde ik de tranen uit me ogen. Keek marlon niet aan ze zei ze het contact drastisch ging minderen met jongin. En blijkbaar wsa jongin dat ook opgevallen.. want hij stond achter ons. 'good' bracht ik boos uit . Meer richting jongin wie daarna zich omdraaide en weg liep waarschijnlijk richting het dak.

'Laten we ergens anders heen gaan' alles had nog al wat mensen bij elkaar verzameld. Ik liep voor haar uit richting de zang studio die eigenlijk van lennie en jongdae was. Maar hey die zat nog op de grond voor luhan. 

daar ging ik zitten op een draai stoel niet weten wat ik moest zeggen..

jongin:
voor ik naar boven ging liep ik door de gangen en hoorde alles van wat marlon zei. Ik slikte draaide me om en liep de trap omhog naar het dak.. het was dus alleen met mij...

Lennie.
'ja chanyeol en byun zijn al jaren vrienden.. daar kan je het niet mee vergelijken.' Ik legde me andere hand nu ook op zijn knie leunde iets naar achteren. 'Nu we het wetne kunnen we er rekening mee houden dus trek het je niet te erg aan okey?' met eenschuin hoofd keek ik hem aan
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 60 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 60 Emptydo jun 30 2016, 22:25

Marlon:

Ik keek op toen baekhyun boos reageerde.. ik dacht dat het tegen mij gericht was. maar hij keek langs me heen. voorzichtig draaide ik me om en zag jongin staan. fuck.... ik werd meteen spierwit.. ja dat was mogelijk.. ik was echt niet van steen.. en die blik in zn ogen brak mn hart in miljoen stukjes.. ik wou wat zeggen.. zeggen dat het niet waar was wat ik net tegen baekhyun zei.. maar ik kon het niet.. ik wou geen van twee verliezen.. ik kreeg de kans ook niet.. hij draaide zich meteen weer om en liep weg.. ik wou het liefst door de grond zakken nu.. hij dacht nu vast dat ik een leugenaar was.. terwijl ik tegen baekhyun loog.. en tegen hem eerlijk geweest was.. ik kreeg mezelf hier echt nooit meer uit..

baekhyun liep langs me en voor me uit.. zei dat we ergens anders heen moesten gaan. ik knikte toen ik zag dat er al heel wat mensen zich rond ons verzamelt hadden en liep achter hem aan. we kwamen aan bij een lege zangstudio.. en geen van ons wisten wat we moesten zeggen.. 'het.. het was maar een opdracht' begon ik maar over de dans die op een of andere manier hij gezien had en dit hele gebeuren veroorzaakt had.

Luhan:

ik zuchtte 'i guess so... still feel guilty...' zei ik tegen dr en ging weer staan. ik ving vaag wat van het gesprek tussen baekhyun en marlon op.. vooral toen ze zei dat ze het contact met jongin drastisch ging verminderen voor hem. en laat jongin dat nou net gehoord hebben .. great.. 'lijkt erop dat iemand moet verliezen bij die drie..' zei ik zacht toen ik jongin zn gezicht zag. heartbroken... dat kwam het dichtste bij. ik draaide me naar lennie. 'so now what...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 60 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 60 Emptydo jun 30 2016, 22:45

byun:
'het was maar een dans' zei ik zacht trapte me af en begon rondjes te draaien. 'Je lijkt gewoon zo gelukkig bij hem. en het engie wat wij doen is ruzie zoeken.. We zouden opnieuwe beginnen maar het lukt gewoon niet. Marlon. Ik houd van je.. Maar ik kan het gewoon niet aan. Ik ben te jaloers. Kan me geen kant keren.' Ik begon op me lip te bijten die ik net la doorgebeten had. 'Ik kan het niet.. misschien later weer..' ik stond op keek haar nog voor de laatste keer aan. 'Ik zie je nog wel' Me hart voelde zwaar. Maar het was voor beide neit leuk om steeds weer ruzie te moeten hebben

Lennie.
'er zijn voor jongin. Luhan jij kan dansen' Ik pakte zijn hand beet en trok ik vooruit naar de deur toe achter jongin aan. voor de trappen lied ik los. 'sorry' zei ik ineens en keek weg. Ik moest ook rekening houde met luhans gevoelens. Aangezien hij pas nog aan gegeven had dat hij... Ik lachte naar hem zo vriendelijk mogelijk. 'Je mag ok alleen. Of ik ga wel'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 60 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 60 Emptydo jun 30 2016, 23:02

marlon:

ik stond te trillen op mn benen.. nee.. nee dit kon hij niet menen. ik beet hard om mn lip en voelde de tranen op komen en over mn wangen glijden. ik kreeg geen woord uit mn keel.. hoe graag ik ook wou. het enige wat ik kon doen was knikken toen hij zei dat hij het niet meer aan kon. 'ik begrijp het' kwam er door een hoop gesnik heen. en toen was hij weg.. wie weet wanneer ik hem weer zou zien. ik zakte door mn knieen heen en kon mn gehuil nu niet meer inhouden. ik hield mn hand over mn hart.. het deed zo'n zeer! nu had ik niemand meer.. ik had het met jongin nu verpest voor baekhyun.. en waar heeft het me nu gelaten.. helemaal alleen .. zoals altijd.. no matter how hard i try... het gaat altijd fout!

Luhan:

lennie trok me mee naar de deur achter jongin aan. jongin kennende ging hij dit inderdaad eruit dansen. 'ik ben nowhere near jongin's niveau' zei ik toen lennie voorstelde dat ik naar hem toe ging om dat te doen. we stonden even stil voor de deur die naar het dak ging.. wat was nu het beste om te doen. 'ik ga wel.. laat het je wel weten als ik je hulp nodig ben ok?' zei ik tegen dr en ging het dak op. ook al iwst ik niet zo goed wat ik moest doen.. het kwam vast wel vanzelf als ik hem weer zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 60 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 60 Emptydo jun 30 2016, 23:14

byun:
*yeol please kom..* stuurde ik hem daarna een foto  van een andere zang studio. Daar ging ik naar binnen en lied me langs de muur naar benede glijden. Me hoofd ramde ik herhalend naar achtere tegen de muur aan. Mompelend tegen me zelf dat het beter was zo..

jongin:
ik had de muziek vrij hard staan en danste op de muziek. het viel me dus niet op dat ik achteruit tegen  luhan aan liep recht op zijn teen. I kdraaide om met grote ogen en begon meteen te buigen. 'sorry sorry lette niet op' zei ik bleeft nog steeds buigend. Ik verstopte me  verdrietige gezicht in een onschuldige glimlach..

Lennie:
*jongdae! laten awe zingen heb afleiding nodig! net gewoon op de grond gegooit! :'(* *onze zaal!*

ik rende de trap af. *als je me nodig hebt ben zingen* stuurde ik nog naar luhan aangeizen hi het zelf wilde doen en ik niet ging wachten. 

Bij de zaal aangekomen merkte ik da ter iemand binnen was teleurgsteld wilde ik weg lopen. Maar die ersoon was hoe dan ook aan het huilen.. Ik opende de deur en zag marlon zitten. 'Marlon! what happend!' ik rende bijna op haar af.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 60 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 60 Emptydo jun 30 2016, 23:29

Marlon:

ik kon me de laatste keer dat ik zo aan het huilen was en zoveel pijn in mn hart voelde niet eens herinneren.. als het al ooit eerder gebeurt was.. ik betwijfelde het. ik was wel blij dat baekhyun deze zangstudio gekozen had.. hier kwam nooit iemand.. kon dus lekker zielig alleen zijn. maar het was al snel gedaan met de rust toen opeens de deur open ging en iemand naar binnen kwam gerent. ik keek half op door mn haar heen.. het was lennie.. ze vroeg wat er aan de hand was.. en weetje .. het maakte me allemaal ook niks meer uit. 'baekhyun just broke up with me.. and i lied and hurt jongin so bad that i doubt he ever wants to see me again' zei ik door een hoop gesnik heen.

Chanyeol:

ik was in de kantine gaan zitten met minseok na dat baekhyun wat gekalmeerd was en met marlon ging praten. ik hoopte maar dat het goed ging komen.. maar die hoop was al snel weg toen ik het berichtje van baekhyun las. als een gek rende ik richting de zangstudio waar hij zat. toen ik de studio binnen rende zag ik baekhyun tegen de muur aan zitten en zn hoofd ertegen aan bonken. hij mopelde iets over dat het zo beter was... oh god.. ik ging naast hem zitten en deed mn hand achter zn hoofd zodat hij stopte met bonken. 'im sorry byun' zei ik tegen hem. ik had al door wat er aan de hand was..

Luhan:

de muziek stond echt keihard.. hij zou me niet horen ookal zal ik op mn hardst roepen. maar het was ook niet nodig gelukkig want hij stond nu op mn teen.. en dat deed echt wel fucking zeer! maar ik werd niet boos. 'he kan gebeuren.' zei ik tegen hem met een glimlach. 'kom ga recht staan. geen reden voor dat formele gedrag ok?' zei ik en porde hem tegen zn schouder aan. 'ik ben met een dans bezig.. en kan wel wat tips gebruiken.. dus wat zeg je ervan?' afleiding voor hem.. dat was het beste nu.

Chen:

* ben nog in bespreking met zangdocent! kom zo snel mogelijk!* * oh en wie heeft je op de grond geduwd! was het weer teaya en dr meiden???~!!*
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 60 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 60 Emptydo jun 30 2016, 23:51

Byun:
Me onderlip begon hard te trekken toen yeol binnen kwam. Zijn hand tegen mee achterhoofd lied me wat tot rust komen. Ik leef mee tegen hem aan zakken. Eerst met me gezicht naar voren gericht. Maar al snel draaide ik me gezicht tegen zijn schilder en begin te huilen. "Het is beter zo" huilde ik nu met om het me zelf duidelijk te maken. Het kon zo gewoon niet. Ik bleef huilen tot er geen tranen meer uit kwamen. "Het is beter..." zei ik nogmaals

Lennie.

Ik zakte op mr knieën voor haar. Deze uitkomst had ik niet.. Verwacht als ik eerlijk moet zijn.. Ik pakte haar schouder beet waarmee ik haar in een knuffel nam. Ik ging niet zeggen dat het goed ging komen. Ik ging het er niet in wrijven.. Ik ging gewoon de schouder zijn waarop ze nu kon huilen.

Ik appte luhan razend snel in de tussentijd. *marlon.. Heeft jongin nodig. Byun broke up zangzaal 6*

Jongin:
Ik knikte dankbaar. Hij hoefde niet te weten wat er gebeurd was. Atans ik dacht dat hij het niet wist dus kon ik me hoofd wat rustiger krijgen. We bespraken de dans en daarna deed hij het voor. Ik gaf hem een paar tips.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 60 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 60 Emptyvr jul 01 2016, 00:05

Chanyeol:

ik zei niks.. ik liet hem voor nu maar gewoon uit huilen tegen mn schouder aan. i'll always be the shoulder to cry on for him. ik was alleen toen hyuna en ik uit elkaar gingen.. het zoog echt zo hard.. ik liet baekhyun nu echt niet alleen. ik haalde mn hand door zn haar heen o hm te kalmeren. voor zover dat ging.. hij bleef maar zeggen dat het beter zo is. maar ik betwijfelde het. only time will tell..

Luhan:

ik besprak met hem mn dans die ik gemaakt had voor mijn dans klas. over wat mn idee was en liet daarna ook zien hoever ik was. hij gaf me een paar goede tips en het is echt wonderbaarlijk om te zien hoe snel hij een dans kon leren. ik had hem nog maar 1 keer voor gedaan en hij had alles al onthouden en zelf aangepast op sommige punten die we net besproken hadden! Hij leek een stuk rustiger nu dus de afleiding werkte. tot mn mobiel ging.. lennie.. die doorgaf dat baekhyun het uigemaakt had met marlon en dat ze jongin nodig was.. ik keerk aarzelend naar jongin... zou hij dat kunnen? nna wat er net gebeurt is? ik zuchtte.. kon het op zn minst rvagen toch? 'jongin.. ik.. ik weet wat er zojuist gebeurt is.. en.. daarom weet ik niet of ik dit van je kan vragen.. maar.. baekhyun just broke up met marlon.. en lennie denkt dat ze je nodig is' begon ik heel aarzelend en voorzichtig.

Marlon:

ik probeerde me weg te duwen van dr.. ik wou niet dat ze me aanraakte.. maar al mn energie was weg.. 'could you please let me go...' snikte ik. ik wou gewoon naar huis.. en misschien wel echt terug naar huis.. en alles vergeten.. dit had mn nieuwe start moeten worden.. maar misschien hadden ze toch wel gelijk gehad... dat ik veel te hoog gegrepen had.. maar aan de andere kant wou ik niet weg.. ik kon hier tenminste doen waar ik van hield.. ik wist het niet meer.. ik weet niet meer wat de beste keuze is ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 60 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 60 Emptyvr jul 01 2016, 09:46

Lennie:
 Ik lied haar los en ging op me kont voor haar zitten. 'sorry' bracht ik uit he glimlachte naar haar. niet veel later vloog de deur open en stond jongin daar. Zwaar bezweet en buiten adem trillend op zijn benen hij zakte voor marlon neem legde zjn hand op haar schouder. 'marlon.' bracht hij zacht uit.

Jongin:
ineens werd Luhan afgeleid en keek zijn zijn mobiel. Zijn gezicht fronste en hij merkte op dat baekhyun het uit gemaakt had met marlon. Meteen trok me gezicht wit weg. Pakte me tas en spullen en rende zonder na te denken. Ik wist niet waar ze was dus ik rende elke zaal langs en vond haar uit eindelijk in de achterste zang zaal Ik gooide de deur open en lied me voor haar vallen. Ze zag er niet uit!. 'Marlon?' zei i kvoorzichtig en lied me hand op haar schouder zakken. 'im sorry' ik bracht me hand naar haar kin en hees haar op.'Wat had ik nou gezegt' ik haalde me handen langs haar wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 60 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 60 Emptyvr jul 01 2016, 10:18

Luhan:

ik had het nog niet gezegd en jongin schoot al weg. ik was even flabbergasted. ik had nooit verwacht dat hij zonder te bedenken naar dr toe zou gaan. wait... hij weet niet eens waar ze is! oh great... ik pakte mn eigen spullen en liep door de gangen heen om hem te zoeken.. maar ik kon hem niet vinden. ik liep zelf richting de zangstudios en zag jongin de laatste studio in schieten. hij leek wel een bloedhond die zn prooi gevonden had. ik liep er rustig achter aan ennie en marlon op de grond zitten. Marlon zag er niet uit..jongin was al bij dr. 'he just cant leave her.. can he' zei ik zacht toen ik bij lennie kwam staan.

Marlon:

ze liet me gelukkig los. je zal denken dat mn tranen nu wel een keer op zouden zijn.. maar ze stopte gewoon niet. ik had ook heel weinig door over de wereld rond me heen op het moment.. was verzonken in mn eigen wereldje.. i was all alone again.. opeens voelde ik een hand op mn schouder. ging ze het nou weer proberen.. ik had net gevraagd of ze me los wou laten. maar het was jongin.. wat deed hij hier..? hij haalde zn handen langs mn wangen.. niet dat de tranen stopte. wat had hij nou gezegd? ik weet het niet meer... ' why are you here..' vroeg ik zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 60 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 60 Emptyvr jul 01 2016, 10:32

Lennie:
ik stond op toen marlon en jongin samen waren. 'nope hij kan het gewoon niet.' Ik pakte Luahns schouder beet en duwde hem de zangzaal uit. 'Ik denk.. Dat het wel goed gaat komen nu' Ik lied hem los glimlachte nog een keer naar hem. en pamte daarna me mobiel *daedae laat het zingen maar.. jongin en marlon zitten in onze zaal. :'( zullen we naar buiten gaan of zit je nog steeds in gesprek?' ik liep weg bij luhan hem zijn rust geven die hij nodig had

Jongin:
'omdat ik jouw niet in de steek wil laten daarom. Ik zie je niet graag op deze manier......gebroken..' zei ik zacht. 'het is misschien jouw keuze dat je minder contact wilt niet de mijne' ik bleef daarna even stil haar laten huilen. Toen het leek iets te minderen. 'En ik zal en blijf me best doen om die glimlach terug op jouw gezicht te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 60 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 60 Emptyvr jul 01 2016, 10:45

Marlon:

gebroken... jah hij sloeg de spijker op zn kop toen hij dat zei. nooit gedacht dat ik een gebroken hart mee zou maken. 'het spijt me dat ik loog... naja.. ik loog tegen baekhyun toen ik zei dat ik minder contact met je wou voor hem. ' zei ik tegen hem toen ik iets gekalmeerd was. 'ik kom niet van je af no matter what i try of wel' vroeg ik aan hem. hij zal zn best doen om mn glimlach weer tuerg te krijgen hea... ik had daar niet al te veel vertrouwen in.. maar als hij daar gelukkig van werd... 'i want to go home' zei ik zacht.

Luhan:

lennie duwde me de studio uit en zei dat het nu wel weer goed ging komen. het maakte echt niet uit wat ze eerder gezegt had.. ik voelde me nog steeds zo schuldig.. als ik die video nooit gestuurd had.. was dit allemaal niet gebeurt... lennie ging er vandoor met dr telefoon.. ik liep terug naar mn dorm. eenmaal aangekomen liet me op bed vallen. het kon vast niet erger gaan vandaag...

Chen:

ik was net klaar en op het punt om naar onze zaal te gaan toen ik weer bericht kreeg van lennie. * wat doen hun in een zangstudio XD die horen in een danszaal thuis. ben net klaar met gesprek dus kom je wel buiten meeten* stuurde ik terug naar haar. ik had natuurlijk geen idee wat er allemaal aan de hand was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 60 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 60 Emptyvr jul 01 2016, 19:17

Lennie:
buitne wachtte ik op chen. Toen ik he mzag besprong ik hem meteen. 'Heb wat leifde vna ej nodig!' zei ik lachend terwijl ik hem in een knuffel bleef houden.' ben echt moe vooral me hoofd.. Byun heeft het uit gemaakt met marlon.. Daar voor.. wacht kom we gaan zitte nwaarn iet iedereen is' Ik lied hem los en liep voor hem uit. 'nou laten we bij het begin beginnen. Wat er precies gebeurd is weet ik natuurlijk niet.. ik was net de klas uit gezegt! Dit is echt heel sjanant gewoon de eerste dag meteen de klas uit gezet weorden omdat Yizing echt te geniale opmerkinge maakte en ik niet meer uit de slappe lach kon komen. Wel echt heerlijk hadh et nodig. buiten kwam ik Minseok bezig die begon over dat filmpje en dat Yifan en suho, Marlon en jongin wilde vragen voor mid en blah blah.. Toen kwam Jongin al kei ziek het lokaal uit. Byun vloog hem woest aan. Ging om dat filmpje! dus ik ze met mijn ow zo lieve hart' Dat laatste zei ik echt mega dramatich ik lied me in het gras vallen waar we heen gelopen waren en trok Jongdae met me mee. Ik vond het altijd zo heerlijk dat ik echt me zelf kon zijn bij hem. Ik voelde me nooit meer raar bij hem. ik keek hem aan met me gezicht half verborgen in het gras. 'Maar jah het ging eerst wat beter met byun hij wilde praten met marlon tot natuurlijk een van de trutten op kwam dagen en ging stoken.. zeggen dat Marlon cheatte op hem met jongin. Byun natuurlijk helemaal over stuur. Ik kon gewoon de pijn voelen. Hij was zo geraakt dat hij naar jongin wilde. En toen wilde ik ehm tegen houden kreeg en klap en daarna zat ik op de grond. Wat er daarna percies gebeurd is weet ik niet zat op de grond en me mond deed zeer!. het enige wat me opviel was dat Jongin ineens nog witter en zieker weg liep. dus ik en luhan er achterna wat der daarna benede is gebuerd weet ik niet.. Ik ehb jongin en luhan achter gelaten op het dak jouw gesmste en naar de zangzaal gelopen.' Ik hapte naar ademen en glimlachte vriendelik naar hem. 'Ik praat zeker te veel of niet?' lachte ik en kroop iets dichter bij. 'Me hoofd doet zeer' ik tikte tegen me slaap. 'echt heel zeer. maar nu weet je nog niet waarom jongin en marlon in onze zaal zaten. Dus dat ga ik vertellen..' opnieuw hapte ik naar adem. 'Ikweet het niet preceis. marlon zat daar toen ik er heen liep zwaar huilend en ze vertelde dat byun het uit gemaakt had. toen heb ik luhan geappt dat hij het tegen jongin moest zeggen die kwam daarna naar ons toe. vlgens mij had die gst zijn leven er uit gerent. hij ging bij marlon iztten en toen smste ik je weer. en daarna besprong ik je en wilde wat liefde hebben en toen lagn we hieren had ik je alles vertel!' ik legde me hand op zijn buik. 'Zo hoe was jouw bespreking met de docent?' de hand die ik op zijn buik gelegt had lied ik hard in zjn buik prikken.

Jongin:
'het deed zeer jah,' bracht ik zacht uit . haalde me knieen onder me kont vandaan en lied me goed zitten. 'En tegen byun liegen is ook niet echt heel slim geweest.' bracht ik nog zachter uit bijna binnenmonds.

'nee je komt niet van me af.' vermoeit glimlachte ik naar haar kleine steun geven. Ze begon dat ze naar huis wilde. 'naar jouw huis hier of naar nederland?' vroeg ik. 'misscehin kun je nog een weekje vrij regelen I kwil best mee naar nederland?' ik keek haar aan. 'kijkt me interstant nu het nog kan. We kunnen zeggen dat het is voor onderzoek naar verschillende dans stijlen. gaan we dansscholen langs. en ben je even hier weg thuis bij je ouders enzo. En anders.. breng ik je nu naar je huis toe' Ik ratelde veel en me stem verdween weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 60 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 60 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 60 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 31 ... 59, 60, 61 ... 63 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: