cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 31 ... 58, 59, 60 ... 63 ... 67  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 59 Emptyzo jun 26 2016, 15:05

Luhan:

ik geloofde hem niet volledig toen hij zn glimlach opzette en zei dat alles wel weer goed kwam. er zat hem iets goed dwars.. maar wat.. dat was de vraag.. en jongin stond niet bekent om het feit dat hij verteld wat hem dwars zit. de enige die misschien een kans maakte was kyungsoo.. ik liet het dus maar gaan voor nu. we liepen de wc uit en ik zag Marlon opkijken en op het punt om op te staan. ik schudde mn hoofd voor nu. hopend dat ze het kon begrijpen. ik liep achter jongin aan 'als het niet meer gaat moet je het gewoon zeggen hea.. niks mis met wat rust nemen om beter te worden' zei ik nog tegen hem.

Marlon:

ze kwamen de wc weer uit en jongin zag er nog steeds beroerd uit. ik wou opstaan maar luhan schudde zn hoofd en ze liepen weg. ik bleef zitten.. het.. het lag dus aan mij. natuurlijk lag het aan mij.. na wat ik gisteren tegen hem gezegt had.. ik zuchtte en stond op. had toch een tussen uur.. dus dan gaan we maar weer naar het dak. ik was nog steeds van mening van dat ik wel gelijk had over dat het beste was om afstand te nemen.. ook al wou ik het zelf ook niet.. ik vond het echt super om met jongin te dansen.. en wou baekhyun ook niet verliezen..

Chanyeol:

'het zijn geen spijbeluurtjes! heb onofficieel vrijstelling genomen' lachte ik en liep achter hem aan naar de directeur. ik bleef buiten wachten op hem en begon te bedenken wat we konden gaan doen. ik wou hem gewoon beetje afleiden maar waarmee? we waren dichtbij het muziek lokaal dus ik rende er snel heen om een gitaar te halen.

Ik was net optijd terug want hij kwam uit de kamer. 'ik dacht gewoon beetje muziek maken, wie weet komen we op een nummer uit' zei ik tegen hem terwijl we naar boven liepen
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 59 Emptyzo jun 26 2016, 22:17

jongin:
'komt goed' zei ik zacht en we gingen pauzen houden. Ik hoopte zo dat marlon niet kwam en ze kwam ook niet. Toen we de les samen hadden met luhan was kyungsoo er ook. Net als Lay en lennie. 

Lennie:
Ik was bij lay gaan zitten.. Ik wilde luhan niet tot last zijn... Want zo voelde het gewoon ngo steeds. Lay was de heletijd raar aan et doen en ik moest me hand voor me mond houde niet te gaan lachen. tranen stonden in me ogen en em wngen waren flink rood geworden. 'Kappe yixing' bracht ik uit zachtjes tegen zijn schouder aan slaant

Baekhyun:
'ja laten we dat doen!' voor we het wisten zatenwe boven. Yeol met zijn gitaar ik met me stem beetje rare zinnen te zingen. Van de keabbsong tot andere nummers en rare zinnen. LoL quote worde gezongen en ik kon de lach niet van me zeicht krijgen. WAt ik dus niet doorgehad was.. dat marlon ook op het dak was
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 59 Emptyzo jun 26 2016, 22:35

Kyungsoo:

de les was weer begonnen en ik zat eerst bij lennie en lay, tot dat ik Luhan en Jongin binnen zag komen. jongin zag er niet uit... ik stond op en liep naar hem toe. Luhan vertelde snel wat er gebeurt was en daarna ging ik naast jongin zitten. 'ze heeft wat tegen je gezegt wat je erg pijn gedaan heeft of niet?' vroeg ik aan jongin. ik weet dat jongin er alles aan zou doen om dr vriend te blijven,... maar hij kan ook maar zoveel hebben. dit was waarschijnlijk de druppel geweest of het was echt heel erg wat er aan de hand was.

Marlon:

ik was alleen op het dak, niet veel studenten kwamen hier gelukkig.. ik genoot even van de frisse lucht.. ik mag dan geen buiten persoon zijn maar frisse lucht is altijd welkom. tot ik opeens wat hoorde er werd niet eens gezongen en het klonk gewoon al goed. daarna kwamen er wat lol quotes doorheen en ik schudde mn hoofd.. ok dat kon maar 1 iemand zijn. ik draaide me om en ik had gelijk. baekhyun en chanyeol waren bezig. ik maakte perongelijk oog contact met chanyeol en dacht meteen terug naar wat hij tegen me had gezegd op de gang. daarna keek ik naar baekhyun.. voelde hij zich echt zo tegenover jongin?...ik wou naar hem toe maar iets hield me tegen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 59 Emptyma jun 27 2016, 21:25

jongin:
Kyungsoo kwam er bij zitten. vroeg wt er was. Ik zuchtte. 'straks na school? dak ofzo niet hier okeu' ik keek op glimlachte en lette daarna weer op. hele tijd met me mouw spelend en wit weg trekkend als iker weer opnieuw aan dacht.. Ik moest echt meer zelfvertrouwe krijgen!.

Ik kon me gedachte wel op iets anders zetten toen Lay en Lennie de slappe lach kregen... 'Het gaat goed met der heh? beter dan eerst?' zei ik om maar van mij problemen af te komen. Maar toen werden ze de klas uit gestuurd en ging ik weer verder met het weg kwijnen in mijn gedachtens.. het stopte maar niet! hoe grag ik het ook wild ee nhet werd alleen maar erger.!

Lennie:
Lay was zo dromerig bezig en zijn opmerkingen waren geniaal. Na even had hij me zo te pakken dat ik zat te huilen vna het lachen. Leundend tegen lay aan om maar niet op te vallen, Me gezicht verbergend. Mar helaas we werden er dik hard uitgestuurd!

Baekhyun:

We bleven gewoon zingenn ik had helemaal niks door. Was gewoon zo heerlijk bezig met de muziek. 'een noot hoger',,
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 59 Emptyma jun 27 2016, 22:13

Dyo:

ik stemde in dat we na school zouden gaan praten. als het hem echt dwars zat dan snapte ik wel dat hij het er nu niet over wou hebben. ik hield hem de heletijd wel in de gaten. soms leek het weer goed te gaan maar daarna verschoot hij meteen weer van kleur. ook zat ie constant met zn mouw te spelen. ik wou jongin af leiden door te vragen hoe het met zn kado voor zn ouders ging.. maar als het echt met marlon te maken had dat hij zo deed, dan was dat ook geen goed idee om te vragen.

na even begon hij ineens over lennie, dat het nu weer een stuk beter met dr gaat. ik knikte 'gelukkig wel. we weten nog steeds niet waarom het opeens zo slecht ging.. maar als het weer gebeurt hebben we het sneller in de gaten nu' antwoordde ik. en toen werd ze de klas uit gestuurd omdat ze dr lach niet in kon houden.

Chanyeol:

ik maakte oogcontact met marlon.. ik hoopte dat byun gewoon door zou hebben dat ze er was maar dat bleek niet zo te zijn.. hij was te druk bezig met zn muziek. 'ik heb een beter idee. je moest toch nog een engels nummer voorbereiden voor zangles? ik heb er net 1 op de gitaar geleerd. so lets go. dont let me down' zei ik en zocht de lyrics op voor hem op mn mobiel. nu maar hopen dat zij mn hint snapte en hoorde... en het nummer kende.. ik gaf byun de lyrics en begon met de eerste akkoorden op de gitaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 59 Emptyma jun 27 2016, 22:20

Byun:
Yeol bruin over een Engels nummer. Ik haalde me schouders op. 'We wonen in Korea. Niet het buitenland ". De enige reden dat ik Engels zong en wilde leren. Was om meer contact met marlon te krijgen.. Yeol was te gemotiveerd en pushte echt flink om het toch maar te doen. " aish! Sure!! " ik pakte het een begon te oefen. De eerste paar zinnen eerst zeggend. Daarna mee zingend op yeols ritme.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 59 Emptyma jun 27 2016, 22:31

Chanyeol:

'ah kom op! straks ook super handig als je gesigned bent en super bekent. internationale fans waarderen dat echt' haalde ik hem nog over. uit eindelijk kreeg ik hem toch zover om het te doen. ik pakte de eerste paar akkoorden en begon te spelen. ik keek vanuit mn ooghoek naar marlon in de hoop da ze het zou begrijpen. en daar kwam baekhyun zn gouden strotje naar boven.

Marlon:

waarom wou chanyeol nu opeens zo graag een engels nummer met baekhyun doen?.. ze waren gewoon lekker bezig zonder ook maar echt iets serieus te doen. maar nu sloeg hij ineens om. dont let me down... waarom zou hij dat zeggen. tot dat ik de eerste akkoorden hoorde. ah.. dat was het nummer.. duh.. ja ben niet de meest handige met hints. ik zag hem weer naar mij kijken vanuit zn ooghoek.. wou hij dat ik in ging haken ofzo? ik snapte er echt niks van.. maar.. om byun nou een engels numemr helemaal alleen te laten zingen vond ik ook zo wat.. dus ik nam diep adem, en na de eerste paar zinnen haakte ik toch maar in.

Minseok:

ik werd even helemaal gek van suho en yifan hun geweldige idee om jongin en marlon te vragen voor MID.. maar niet wetend hoe ze marlon konden vragen.. jongin was geen probleem. die zat al in de groep natuurlijk.. maar aangezien geen van beiden met marlon overweg konden.. of naja.. kende om een gesprek te starten.. voor mij was het meest logische om suho het te laten doen aangezien ze al een slechte start met yifan gemaakt had. terwijl ik over de gangen heen liep zag ik opeens lennie buiten een lokaal staan 'je gaat me toch niet vertellen dat je eruit gestuurd bent hea' zei ik terwijl ik dr kant op liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 59 Emptydi jun 28 2016, 19:22

Jongin:
Ik zuchte vaak en toen de docent klaar was liep ik dromerig het lokaal uit. Waar ik tegen iemand op liep. 'sorry' was he tenige wat ik zei waarna ik een rage over me heen kreeg. Ik keke de jongen met grote ogen aan. Het was eentje uit de groep waar ik mee zou optreden. IK liep nog witter weg. hij kreeg het over marlon. Bijtend op me lip keek ik naar de jongen die nu zo boos was dat zijn vuist omhoog ging.. Lennie sprong tussen ons en nam hem mee. 'Sorry' zei ik nogmaals.

Baekhyun:

ineens begon er iemand mee te zingen. Ik hees me lip op ne keek naar achter.' besef me ineens dat ik eigenlijk met me zang docent had afgesproken' ik stond op pakte me tas. 'Thanks maar moet nu echt gaan heb haast' Daarna liep ik half rennend terug naar binnen toe de trappen af richting de zanglokalen. Me hoofd schuddend. het moment dat ik marlon aangekeken had voelde ik de woede gewoon op komen. een woede opgebouwt uit zware jaloesie. En dat wilde ik nu dus niet over haar heen gooien.. Wantze had nu haar prefect dag met jongin! ik gromde terwijl ik door de gangen liep. En je raad het nooit wie ik tegen kwam.. JONGIN! 'flikker op!' gromde ik boos en gaf hem een zetje. de jongen liep voor me voeten toen hij de klas uit kwam zetten. 'Sorry' zei ihij ik keke op hem neer. 'Sorry voor wat! dat je contact Marlon af pakt! zo kan ik nooit laten zien dat ik van der houd omdat jij alles doet!. En nu de stomme dans van jullie! echt... Ik hoop dat je va nschool gezet word!' snauwde ik wcht wit van woede.. Het was lennie die zich er tussen gooide en me mee nam maar anders was ik echt gaan slaan.


Lennie:
ik stond nog na te lachen op Lays kaatset grap toen ineens Minseok voor me stond. 'ja... erg heh.. yixing maakte een opmerking.. en ik hield het neit meer en toen moest ik er uit...' ik begon op nieuw te lachen 'sorry~! maar wat een grumpy hoofd! zit je iets dwars?' vroeg ik en hees me vinger tussen zijn ogen net neit aanrakend. 'vertel het! ik zie het aan je ogen dat je iet sdwars zit!.'

Ik lusiterde naar minseok tot ineens iemand stond te gillen achter ons. 'owow... Ik liep er meteen op af pakte Byuns hand beet de omhoog gign om uit te halen naar jongin en drukte hem naar achtere.' Rustig Byun geen onrust stoken' Me hand rond zijn vuist.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 59 Emptydi jun 28 2016, 21:16

dyo:

ik liep achter jongin aan de klas uit. die jongen was zo in zn gedachten dat ik het niet vertrouwde om hem alleen te laten vandaag. net toen ik de deur uit kwam zag ik het gebeuren.. jongin die tegen baekhyun opliep en baekhyun die uitbarste. net toen ik er tussen wou komen, kwam lennie al. zij nam baekhyun mee en ik richte me op jongin. 'kom laten we gaan.' zei ik rustig tegen hem. hij trilde helemaal en was weer helemaal wit uitgeslagen. ok vergeet school nu ff.. ik nam hem mee naar zn dorm kamer. 'trek het je niet aan ok. het is niet jou fout dat je er voor haar bent als goede vriend' zei ik tegen hem. ik weet dat dit hem niet kalmeerd.. dat hij dit veel te veel op zn hart neemt.. maar moest toch wat zeggen.

Chanyeol:

yes ze had mn hint door! maar baekhyun moest er niks van hebben.. hij gebruikte een of ander slap excuus dat hij nog naar de zangdocent moest en was ook meteen weg. 'Byun!' riep ik hem nog na maar het hielp niks.. ik zuchtte en zette mn gitaar weg. ik haalde mn handen door mn haar heen en zag marlon naast me komen zitten 'i mess up everything' hoorde ik dr zeggen. ' inderdaad..' zei ik gewoon keihard terug. ik ging het niet ontkennen. ' he really likes you, you know.. das ook de reden dat het hem zo pijn doet.. om je zo intiem te zien dansen met jongin... en niet alleen dat.. ook dat je gewoon met je problemen eerst naar jongin gaat.. ik snap het wel, hyuna ging ook eerst naar dr vrienden/vriendinnen als ze problemen had voordat ze bij mij kwam.. maar dat neemt niet weg dat het overkomt alsof je geen vertrouwen hebt..'zei ik met een zucht. 'geef hem wat tijd om af te koelen.. jammer dat mn plannetje niet werkte' zei ik en stond op.

Marlon:

ik luisterde naar alles wat chanyeol zei. toen hij klaar was pakte hij zn spullen en liet hij me alleen op het dak. ik kroop een beetje inelkaar op het bankje. maybe it would be better if i dissapeared... ik verpest toch alles.. en ik wou het zo graag oplossen.. maar wist niet hoe.. het enige wat ik wist dat werkte.. is wat ik altijd deed.. dissapear...

Minseok:

Lennie vertelde waarom ze eruit gestuurd was. blijkbaar was lay in weer zon dromige bui en kon ze zn uitspraken niet goed hebben en raakte in een lachbui. toen ze vroeg wat er mij dwarszat dacht ik er ook meteen weer aan. 'agh suho en yifan weer natuurlijk.. alleen maar lopen zeuren "oh we moeten marlon en jongin echt vragen voor MID!" "jah weet ik maar hoe vragen we dr? niemand kan het met dr vinden op jongin en baekhyu na... " blah blah blah. het moet 1 van hun twee zijn... het is hun groep en idee.. en voor mij is het antwoord heel duidelijk.. yifan heeft een slechte start met dr gem,aakt dus laat suho het doen... ' vertelde ik alles.

Toen opeens brak er wat gerommel achter ons uit. en toen ik me omdraaide was lennie er al tussen gesprongen.. jongin en baekhyun gingen bijna met elkaar op de vuist.. naja.. baekhyun naar jongin toe. lennie ving baekhyun op en kyungsoo jongin. ik liep achter lennie en baekhyun aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 59 Emptywo jun 29 2016, 21:54

Jongin:
Kyungsoo nam me me en maar goed ook. Ik stond echt op het punt op te huilen!. 
Baekhyun. We gingen naar mijn kamer waar ik me op het bed liet vallen. 'niet mijn fout?' zei ik zacht en staarde naar de grond. 'Ze wil geen vrienden meer zijn' me hoofd had het misscehin een beetje extreem verbogen.. ' ze zei dat het beter was als we minder contact gingen hebben. En ik daar wel aan ga wennen' nu begon ik echt in me ogen te wrijven. 'daarna zei ze dat ze niet meer wilde dansen enzo...' nu kwamen de tranen echt. Ik schudde me hoofd. 'Ik wil niet op geven...' Me hoofd zakte steeds verder naar benede tot ik op het bed lag. 

Lennie:
'Oh gewoon suho sturen! ze zijn volwassen genoeg!' had ik nog gelachen

Nu we samen met byun waren rechte ik me rug. 'Je moet echt gewoon met Marlon praten en Jongin er bij.. Sommige mensen hebben gewoon een geode vriendschap' zei ik zacht en keek hem aan. 'Ik weet dat het moeiljik is maar op deze manier blijven jullie misscommuniacties houden.' langzaam lied ik byun los. 'Marlon zou echt niet twee jongens te gelijk date. Ze is neit de liefste maar dat zou ze nooit doen' Ik probeerde goed te klinken. Dit werd allemaal naar benede geslagen door een meid die aankwam gelopen. 'Oh.. marlon? die was bestrapt backstage met jongin. Ze waren daar.. En ze hadden beide rode wangen en zagen we versleten uit! dus je kon wel raden wat daar gebeurd is!' lachtte er eentje. 'ze waren zelf betrapt door de zang docent!' zei de andere. 'Dus ik zou der niet vertrouwen hoor die rambamt gewoon mat jongin onder je neus!.'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 59 Emptywo jun 29 2016, 22:12

Dyo:

eenmaal in jongin zn dorm aan gekomen, liet hij zich op zn bed vallen en kwam alles eruit. over wat er nou precies aan de had was.. waarom hij zo van slag was. het lag dus echt aan Marlon. hij vertelde dat ze gezegd had dat ze geen vrienden meer wou zijn.. dat ze minder contact wou en niet meer wilde dansen met hem. 'wat was haar reden dat ze minder contact wou dan?' vroeg ik rustig. dat niet willen dansen had ze dan niet lang volgehouden.. jongin had de neiging om zn gevoel te veel mee te laten spelen om soms de logische redenen te zien waarom iets gezegd werd.. vandaar dat ik vroeg aan hem wat Marlon haar reden was om dat tegen hem te zeggen.

Minseok:

'je staat soms verbaast te kijken hoe kinderachtig ze kunnen zijn' zei ik met een zucht toen ze zei dat we gewoon suho moesten sturen.

nu we baekhyun en jongin gescheiden hadden, en alleen waren, begon lennie tegen baekhyun te praten. over dat hij gewoon met marlon en jongin moet gaan praten om miscommunicaties te verkomen, en net toen lennie hem vertelde dat ze zeker wist dat marlon niet de type was om met twee jongens tegelijk te gaan, kwam taeya de hoek omzetten die alles weer verpeste. iets over dat jongin en marlon betrapt waren backstage door de zangdocent. 'als jullie je nou eens met je eigen problemen bezighoud' zei ik tegen ze ' 1 ding dat jullie zo over marlon praten.. maar over jongin? kom op hoe geloofwaardig klinkt dat over hem?' zei ik tegen ze met een sceptisch gezicht. jongin was veel te puur om zoiets te doen joh.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 59 Emptywo jun 29 2016, 22:23

Jongin:
'omdat alles rond haar fout gaat.. volgens mij was het zoiets. Slecht imago enzovoort' kreunde ik en haalde me schouders op. 'Als ze nou is zagen hoe goed ze was! dan hoefde ze zichtzelf niet te verbergen en kwam het gewoon goed!' ik rolde me op. sloeg de dekens rond me heen. 'Ik wil dat het gewoon normaal gaat..'

Lennie:
Ze hees haar wenkbrouw op. 'puur? zie je hoe ze dansen daar is niks puurs aan. ZE weten precies hoe elkaar lichaam inelkaar steekt. hij wet hoe zwaar ze is met de liften. Hij kijkt smoorverlieft naar haar.' somde ze op. Deze keer balde ik me vuisten niemnd praatte zo over mijn vrienden zeker niet over Lay of Jongin!. En byun hield het ook niet meer. Ik zag hoe hij richting de dorm wilde lopen langs ons heen. 'minseok' piepte ik hij moest echt helpen wnat deze rage bui van byun kon ik niet alleen tegen houden. 'Luhan!' Ik keek hem recht aan. hij was net de klas uit gekomen. Byun draaide zich om keek me aan. 'Ga weg lennie bemoei je met je eigen leven. En anders ga lekker janken' zijn handen kwamen tegen me schouders aan een flinke zet en ik belande hard op de grond. geschrokken bleef ik ziten kijken hoe byun weg liep. Ik had hem nog nooit zo woest gezien...
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 59 Emptywo jun 29 2016, 22:38

Dyo:

ok dat klonk als een reden die ze zou geven. ik ging naast jongin op bed zitten. 'probeer voor een paar minuten dan je eigen gevoel even aan de kant te zetten en inzien dat ze best wel een punt heeft.. en dat ze het gezegd heeft om je te beschermen.. van wat ik gezien heb geeft ze echt veel om je..' zei ik tegen hem. 'yeah in a perfect world.. maar 1 ding weet ik wel jongin.. er is noway dat ze zichzelf kan weerhouden om met je te dansen. die dans van jullie vanochtend was perfect. en dat zonder het ooit geoefend te hebben' zei ik tegen hem.

Minseok:

'je kunt zeggen wat je wilt taeya.. maar 1 ding weet ik. je bent gewoon stik jaloers op dr voor dat feit. jongin wou niet met je daten en dat zit je nog steeds dwars.' zei ik tegen dr. 'dus als je het geen probleem vind hebben wij wat vriendschappen te redden, so good day' zei ik en liep snel achter baekhyun aan die al kwaad weg begon te lopen richting de dorm. lennie wou nog ingrijpen maar hij was te kwaad en duwde dr gewoon op dr grond. 'Baekyun!' zei ik hard en streng. 'dat korte lontje van je nu even doven en rustig doen. je denkt niet helder na! ga je serieus taeya geloven? ze verspreid nu al voor de zoveelste keer roddels. dat je jongin niet vertrouwd.. prima, maar Marlon? i know she hurt you in the past byun.. maar is ze echt zo'n type die achter je rug om met iemand anders gaat lopen klooien?' zei ik rustig tegen hem. baekhyun was echt 1 met gebruiksaanwijzing.. en geen makkelijke.. normaal was hij niet moeilijk..tot dat lontje van hem in de fik kwam. ik wou me nog omdraaien naar lennie toe maar luhan was er al.

Luhan:

Ik liep de klas uit en werd bijna omver gelopen door en goed kwaaie baekhyun. daarna hoorde ik lennie me roepen en werd hij alleen maar kwaader en duwde dr gewoon op de grond! ik wou er wat vna zeggen maar minseok was er al. ik liep naar lennie toe en hurkte naast dr. 'wat is er aan de hand? waarom is hij zo kwaad?' vroeg ik aan dr 'en gaat het ?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 59 Emptywo jun 29 2016, 23:14

Jongin:
ik vond het alles behalve fijn... dat hij zei dat ik me eigen gevoelens aan de kant moest zetten. hoe vaak had ik at nu al wel niet gedaan voor hara.. altijd.. En nu ik eindelijk een keer lied zien dat ik haar niet kwijt wilde kreeg ik dit. I kbegon op me lip te bijten en luisterde maar. 'okey hyung' zei ik rustig. 'dan zal ik stoppen met het me aan te trekken' ik rolde me op me buik. 'Ik ga slapen dus kan je gaan?' vroeg ik, ik wilde alleen zijn.. energie op bouwen voor de trouwdag van em ouders.

Lennie:
Luhan kwma aangelopen 'nee achter byun aan! hij si woedend en gaat jongin dadelijk nog slaan!' zei ik maar blijkbaar wilde luhan niet weg. 'jongin byun en marlon ruzie' zuchte ik en bleef gewoon zitten. ik ging wel in de kleermakers zit zitten. 'ik weet het niet precies. Maar het had te maken met het filmpje. ne nu blijk jongin met marlon samen gevonden te zijn.. atans dat zei zij..' ik zuchte ne stond op. niet met luhans hulp.. want hij was de gene die steeds weg ging. 'Volgende keer achter byun aan gaan. ik red me wel' ik glimlachtte naar hem ookal deedhet toch best zeer wat byun net in woede zei

Byun:
'oh kom op! niet geloven. Je weet zelf dat jongin eerder naar huis ging en zijn mobiel niet meer opnam net als marlon!.' ik balde me vuisten opnieuw. 'Ik weet niet meer of ik marlon wel ka nvertrouwen. ZE verteld nooit iets! was weer ineens in korea en wie stond daar wel jongin... Ze heeft probleme naar wie gaat ze jongin... wil ze iets doen waar is ze jongin.. En ik nee hoor ze komt alleen maar naar boven om maar t zingen terwijl ik met chanyeol bezig was. Ik had eindelijk me gedachte tot rust na dat filmpje... Want zelfs op die manier kijkt ze niet maar mij. '
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 59 Emptywo jun 29 2016, 23:25

Dyo:

ik stond weer op toen hij vroeg of ik weg wou gaan. 'ik zeg niet dat je je het niet moet aantrekken. ik zeg alleen dat je moet proberen het van haar kant te zien. niks meer dan dat' zei ik tegen hem. 'probeer wat rust te krijgen. je bent nog steeds niet helemaal beter. ik kom vanavond nog wel weer langs ok?' zei ik en liep de kamer uit.

Luhan:

'ja hoe moet ik weten dat je wou dat ik achter baekhyun aan ging' zei ik tegen dr met een kleine lach zodat het niet helemaal bot overkwam. toen ze zei dat jongin baekhyun en marlon ruzie hadden door dat filmpje verschoot ik meteen van kleur. 'fuck... het is dus mijn fout... aish! ik had beter na moeten denken en niet zomaar dat moeten delen..' zei ik en ging ook op de grond zitten.. ik had dus nu een vriendschap en een relatie verpest... great...

Minseok:

'jongin neemt nooit zn telefoon op..' begon ik maar ik werd al snel onderbroken door chanyeol die opeens de hoek om kwam zetten. en zo te horen stond hij er al een tijdje want hij alles gehoord.

Chanyeol:

oke ik kon dit niet meer aanhoren.. ik kwam de hoek om zetten en nam het over van minseok 'ik kan niks zeggen over dat andere.. maar over dat zingen van net ... dat was mijn idee. dat was de reden dat ik dat nummer wou doen zonet. ik had dr zien zitten.. en had dr al eerder aangesproken dat ze moet oppassen over hoe ze on stage is met jongin tegen over jou. ik betwijfel of ze het zelf door had van hoe haar gezicht vertrok toen ik het zei.. maar ik wil niet dat je boos op dr bent door dat zingen van net.. ' zei ik tegen hem. 'en ze kijkt echt wel zo naar je byun. geloof me '
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 59 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 59 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 59 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 31 ... 58, 59, 60 ... 63 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: