cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 33 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 63 Emptyzo jul 24 2016, 16:47

Chanyeol:

de eerste paar dagen waren we vooral gewoon bezig met een melody te vinden wat werkte. ik speelde gewoon wat random dingen op mn gitaar tot we op iets uitkwamen, en dan konden we wel aan de lyrics werken. en dat was basicly onze dagen.. school, werken aan ost, trainen met exo, naar huis gamen met baekhyun, slapen en daarna weer opnieuw. ik liet hem ook bijna niet alleen. ik was bang wat er ging gebeuren als ik hem alleen liet.

we hadden eindelijk de melody gevonden en het muziek gedeelte was nu volledig af! 'jah het gaat de goede kant op! nu de lyrics nog, dus zet dat koppie van je aan het werk' lachte ik terug. het leek goed met hem te gaan. maar hij is zo goed in het verbergen van zn emoties... dat ik niks zeker weet.

tijd voor lunch! opweg naar de kantine hoorde ik wat jongens wat praten over een meid die hier op school zat 'jah man! echt ze was zo wasted! je kon alles met dr doen, maakte niks uit' begon 1. ik wou het liefst meteen weglopen, ik hield er niet van dat ze zo over dr praatte.. ookal wist ik neit wie het was.. gewoon het feit dat ze misbruik maken van een dronken meid.. 'alleen zo kut dat iemand er tussen kwam.. moest weer de held spelen.. en ik weet niet eens wie het was.. ze had zoveel makeup op.. alleen dat ze blond was... maar zijn zoveel meiden die hun haar blonderen hier...' mokte hij verder. ik schudde mn hoofd en liep snel weg.. verschrikkelijk dat soort gasten.

Marlon:

de dagen waren 1 grote vlek voor me.. ging wel naar school, maar erg goed concentreren kon ik me niet.. ik was ook weer compleet klaar met mn haar en was gewoon weer terug naar blond voor nu. wist nog niet wat ik er mee ging doen.. thuis drinken werkte naar een paar dagen ook niet meer.. dus ik ging naar de dichtsbijzijnde club/bar. grappig om te zien hoe ik verander als ik dronken ben.. normaal zou ik er niet eens heen gaan, maar nu, ik was zo los en relaxed! had gister avond zelfs bijna iemand mee naar huis genomen maar iets hield me nog tegen. of zou ik zeggen iemand.. ik weet niet wat er daarna gebeurt was of wie het was.. ik werd wakker in mn eigen bed alleen.

mn katers werden wel minder gelukkig, kon ik nog enigsins functioneren op school.

Dyo:

ik liep met chanyeol richting de kantine toen ik ook die jongens hoorde praten. ik wist precies over wie ze het hadden.. ik was namelijk degene die dr gestopt had. ik had dr gisteren zien lopen.. of strompelen, toen ik op weg was om even snel wat boodschappen te halen. ik vertrouwde het voor geen meter en ging achter dr aan. gelukkig ook maar... ik stopte dr net optijd en bracht dr terug naar huis. ik zat nu in tweestrijd.. moest ik het de rest vertellen of niet...

Luhan:

ok ik kon het ook gewoon niet echt meer langer volhouden.. ze moest iets van duidelijkheid hebben ... ík...' begon ik aarzelend toen ze vroeg of ze wat fout gedaan had waarom ik steeds wegliep ' ik ben gewoon bang...' kwam er uiteindelijk uit... great kon dr gewoon nog steeds niet de waarheid vertellen 'elke keer als het echt goed gaat tussen ons, dan doe ik wel weer iets om het te verpesten...' zei ik tegen dr en dacht meteen terug aan die skype call van toen ze op tour was... true ik was daar nog steeds neit echt overheen... maar ik kon dr moeilijk vertellen. Oh ben gewoon stik jaloers op kris en chanyeol... je weet wel. tall handsome manly, het type waar je voor rgaat nu... nee dat kon ik gewoon niet...
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 63 Emptyzo jul 24 2016, 16:56

byun:
'hier op school raar dat ze nog niet gesorst is dan!' riep ik om me er mee te bemoeien. 'Toen ik een keer een bierjte aan raakte had ik bijna 1 maanden schorsing op me hangen!' ik lachte ne liep verder de kantine in. 'Heb echt honger.' bijna huppelend liep ik de kantine in. 'oeeh rijst! wat een verassing!' achte ik en pakte en bord om op te scheppen. een flik bord want ik had weer wat meer trek de laatste dagen. al vertellend over min ideen voor de OST liepi k door. Me dienblad kwma op tafe lte liggen. 'oh.. btw ik weet het. normaal trek ik meer niet veel van aan. maar jongin?' ik wees naar jongin die langs liep als ee zombie een appel pakte zich weer om keerde en weg liep. 'gistere na de trainingtoen ik me mobiel moest halen. Lag hij in de danszaal op de grond..'

Lennie:
'waarom dingen fout doet? laatste tijd doe je niet echtiets fout. okey je loopt weg. Maar.. je doet echt niks fout' k liep dichter bij. 'Wat geef je het gevoel dan dat je bang bent? waarvan precies? dan kan ik je helpen er over heen te komen. Ik weet het ik be ngen psygoloog maar kan wl heel geod luisteren' een glimlach verschoon op me gezicht,
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 63 Emptyzo jul 24 2016, 17:06

Dyo:

ik rolde mn ogen toen baekhyun zich er mee ging bemoeien. hij moest eens weten over wie ze het hadden.. maar ik hield me stil 'als niemand weet wie het is dan is het niet rraar dat ze er mee weg komt toch?' zei ik rustig terwijl we de kantine inliepen. het leek met hem een stuk beter te gaan.. wie weet was het voor hem inderdaad wel een goede keuze geweest om het af te breken. ik lette pas echt weer op toen hij over jongin begon. ik keek op en zag die arme jongen ook als een zombie de kantine inlopen en alleen maar een zielige appel pakken en meteen weer weg ging... 'je zou bijna denken dat hij het uit gemaakt had' zei ik zacht. serieus.. hij had het 10 keer zo zwaar als baekhyun leek het wel. 'ik ga wel met hem praten' en stond op om achter hem aan te lopen. 'jongin... kom, je ziet eruit alsof je al dagen niet buiten geweest bent' zei ik en nam hem mee naar buiten. 'you need to stop doing this to yourself...'

Luhan:

'jah maar je weet maar nooit! straks zeg ik weer wat ongelooflijk stoms en verpest ik alles weer... het gaat zo goed met je.. en ik wil dat het zo blijft.. ik .... ik kan dat gesprek gewoon niet vergeten.. ik voel me zo schuldig dat ik je niet geloofde... dat ik je beschuldigde van dat soort dingen...' vertelde ik haar. 'ik ben niet zoals jongdae die je binnen no time kan opvrolijken,... of zoals kris die gewoon weet wat ie moet zeggen... of' of als chanyeol.. die je alleen maar kut behandeld en het doet je niks...
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 63 Emptyzo jul 24 2016, 18:15

jongin:
Ik schrok op knipperde langzaam. 'oh kyungsoo' bracht ik uit en slofte verder. Maar hij wilde dat ik nara buiten ging. 'in het regen seisoen. als ik nu naar buiten ga.. en het gaat regenen kan ik zoek worden. en over een paar dage zijn me oduers zoveel getrouwt dus kan niet. moet nog oefenen met (meisjes name) voor de dans aangezien marlon er niet meer is of langs komt of iets..' somde ik op. Maar kungzoo nam me letterlijk mee naarbuiten hij trok me zowat mee en het felle licht branden en me ogen. hij zei dat ik moest stoppen met mezelf dit aan doen. Ik lied meh oofd zakken. 'Oefenen of?'

Lennie:
Ik kreeg een glimlach op me gezicht. 'Je kan niet ontkennen dat ik zwaar moeilijk in omgang was toen di tijd. Als ik helderder bij hoofd was geweest. Had ik het je misscien ook gewoon normaal kunnen uit leggen en had je meer vertrouwen kunnen hebben in me. Maar das achter de rug ik eet weer en we gaa nwe weer tegen aan!' ik ded me vuist omhoog dat ik. toen begon hij over dat hij niet zowas als jongdae die me lied lachen binnen no time. 'hoeft toch ook niet. Je geeft me toch al een goed gevoel' antwoorde ik gewoon terug.  En kris.. Die zegt altijd de raarste dingen!. en toeb hij over chanyeol begon dat hij alles kon doen en ik trok me er niet veel van aan. 'Komt omdat ik niet om hem geef. Dan maakt het me niet echt mer uit wat mensen van me denken.' Ik stapte op hem af. 'Je doetniet veel fout zoalngje maar stopt met weg te lopen.'

Lennie:
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 63 Emptyzo jul 24 2016, 21:28

Dyo:

'Het mag misschien wel regenseizoen zijn, maar het is stralend weer vandaag.' Zei ik terwijl ik hem naar buiten mee nam. Jongin somde op wat er nu allemaal aan de hand was. Dat hij nu met sojung aan het oefenen was voor dat stuk van zn ouders omdat marlon er nooit meer was... ik zuchtte.. iknwou het hem zo graag vertellen... maar dan ging hij zich alleen maar meer zorgen maken. Toen vroeg hij waarmee hij moest stoppen ' nee.. stoppen met je zo zorgen maken.. het breekt je alleen maar op. ' zei ik tegen hem met een zucht.

Luhan:

Ze begon over dat ze heel moeilijk was om mee om te gaan in die periode... 'jah maar toch' jammerde ik ' ik ben je vriend... ik hoor er voor je te zijn no matter what.. en deed ik zo iets rottigs. ' ging ik verder. Ze begon over chanyeol.. fuck had ik dat hardop gezet! Shit shit shit... ja ik kon gewoon niks aan doen dat ik zwaar jaloers was. En dat ik niks fout kon doen.. maar dat ik moest stoppen met weglopen ' ill try...' zei ik zacht. Want er lag wel meer achter natuurlijk maar dat ging ik haar nog niet vertellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 63 Emptywo jul 27 2016, 21:27

jongin:
ik keek hem beledigt aan' hoe kan ik me geen zorgen maken! kom op!' ik keek he maan met waterige ogen. 'Zie je haar lopen dat gaat niet goed.. ze wil niet meer dansen. Ze reageerd niet meer ik kan gewoon niks bereiken.' ik lied meh oofd zakken. 'moet sojung alles aan leren van de dans maar het voelt gewoon niet goed. Ik wil der helpen maar het lukt niet! ik kan marlon gewoon niet helpen!.. Ze duwt me opnieuw weg' als een waterval kwam alles er uit zo ook me tranen en gevoelens.

Lennie:
ik glimlachte maar die verdween snel. Ik zag marlon langslopen half wankelend. 'okey.. Ik ga misscehin iest heel doms doen. Maar ik denk.. dat ik vrienden met marlon ga proberen te worden.. Ze heeft iemand nodig en misscehin kan ik der helpen' ik wees hoe ze langs liep.'kan je helpen. Ik weet dat jij een van de weinige bent die echt naar haar kan luisteren zoals je ook alijd naar mij luisterd''. En daar was ik die jongne dankbaar voor

'marlon!' riep ik terwijl ik achter haar aan liep. 'HEb je vanavond wat te doen. Zin om mee uit drinken te gaan?' Ik wist dat ze dronk me neus was goed en kon dat ruiken. dus dacht dat ik haar daar wel het snelst mee naar toe kon krijgen
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 63 Emptywo jul 27 2016, 21:45

Dyo:

ik luisterde hoe jongin eindelijk alles los liet hoe hij zich voelde over de situatie. al zn gevoelens, frustratie en tranen kwamen eruit. ik legde mn arm rond zn schouders. 'dit is de reden dat ik je het vertel jongin... het breekt je op. ik weet dat je dr wilt helpen... maar..i dont think she can be helped right now.. let her figure it out herself' zei ik tegen hem. love makes you do weird things... ik wist dat jongin van dr hield ... daarom kan hij het ook niet helpen om zich zorgen te maken... maar het feit dat marlon zo heftig reageert op de breakup ... was in mijn ogen genoeg om te denken dat ze echt van baekhyun hield.. of nog steeds houd..

Luhan:

ik stond echt heel verbaast te kijken toen lennie zei dat ze vrienden ging proberen te worden met Marlon. ze zag er echt slecht uit... niet fysiek ofzo.. in tegendeel zelfs, ze was op en top in de makeup, haren altijd mooi gestyled, goede kleding aan. het was meer haar houding.. en dr uitstraling.. ze leek zo los gekoppeld van dr emoties.. nog meer dan ze normaal was. toen lennie vroeg of ik dr wou helpen 'jah natuurlijk! ik laat je niet alleen met zo'n geval..' zei ik iets gemener dan dat ik bedoelde.. maar ze was echt wel een geval nu..

Lennie liep achter haar aan en ik bleef in de buurt. just in case.

Marlon:

ik was in mn eigen wereldje zoals ik de laatste paar dagen was. ik hoorde opeens iemand mn naam roepen.. ik dacht dat iedereen me met rust zou laten nu.. maar nee. ik draaide me langzaam om en het was niemand anders dan lennie. ik zuchtte en wou doorlopen toen ze oorstelde om vanavond uit te gaan drinken. ik keek meteen op. 'dat kan je reputatie heel veel pijn doen. lets see if you can keep up' zei ik tegen dr. ' half 10 exedus paar straten verderop. dont be late' zei ik en liep door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 63 Emptywo jul 27 2016, 22:01

lennie:
ik stond bijna tge springen op me plek blij te zwaaien met me arme. net of ik een date had. 'Omg zie jedat!' ik gaf luhan een knuffel van blijdschap. Langzaam lied ik hem los. beschaamte lachte ik even. 'nou dat word drinken vanavond! hopelijk kan ik er nog een beetje tegen!' ik keek luhan aan. 

Die avond stond ik klaar met makeup op, op de afgesproken plek. Het regende flink dus ik verschool me in de hoek van het gebouw. Waar bleef ze!.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 63 Emptywo jul 27 2016, 22:14

Luhan:

zag dr blij zijn dan. alsof ze een date gescoord had met dr long time crush ofzo. 'wees voorzichtig oke.. als er iets is... im only one call away ok?' zei ik tegen dr. ik kon het niet helpen om bezorgt te zijn.. al hun ontmoetingen waren tot nu toe nog slecht afgelopen namelijk..

Marlon:

kan nog steeds niet geloven dat ik dr voorstel aannam om samen wat te gaan drinken... maar he, als het me niet aan staat kan ik dr toch zo dumpen. na thuis eerst ingedronken te hebben ging ik op pad. het regende behoorlijk maar had een taxi duss. toen ik aankwam zag ik dr in een hoekje verscholen zitten. 'yo cheonsa! binnen is al de fun niet hier' zei ik tegen dr en liep naar de ingang. de beveiliger en barmedewerkers kenden me ondertussen wel 'ah Agma ( tempter/ Devil) vond al dat je laat was. weet je zeker dat ze dit aan kan' vroeg hij en seinde naar lennie ' only one way to find out right?' en ging naar binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 63 Emptywo jul 27 2016, 22:22

lennie:
'zeker ik oud me mobiel in de aanslag en laat me deze keer niet overlopen!; uit blijdschap dankbaarheid en feels gaf ik luhan een kus op zijn wang rende weg en ging nog wat oefenen met yifan en suho om me daarna klaar te maken voor me ''date''

ze kwam de taxi uit meteen rende ik naar haar toe ne ging naar de bewaking i hoorde ze praten over of ik het wel aan kan. Ik hees me wenkbrouw op.' Dit meisje heeft veel dat ze verbergt hoor!' ik klopte op me schouder daarna liep ik naar binnen toe. Het liep vol met half dansende mensen. ik lacht eeven. 'hier heb jij je dans talend opgedaan! laat straks wat zien!' riep ik over de muziek uit. We liepen naar de bar waar marlon meteen beogn te drinken ik keek haar met opgehenze wenkbrouw aan.' Watertje graag' ik keek eerst serieus voor een par seconden daarna bonge ik te lachen, . 'ratler graag. ' ((ik heb beslote ndat ze dat daar ook verkopen!)). Ik deed het flesje ana me mond. haalde het er weer van af en tikt ehet tegen haar glas aan. 'Op.... op..... op helemaal niks! gewoon gnieten!' ik tikte voorzichtig tegen haar glas waanra ik het naar achter gooide. DE jongens rond me verbijsterd laten staan. 'Is dat niet  cheonsa?' ging er rond. Ik slikte even waarna ik nog een ratler bestelde. 'ik liep nar de jongens toe. 'aangenaam, Met poes lieve ogen keek ik hun aan. Mijn grote blauwe ogen staarde diep in hun donkere pupillen. 'Ik hoop dat u een fijna avond gaat hebben' Daarna draaide ik em om om terug naar marlon te gaan. nu moest ik heel de avond lief blijven. Ging me ook wel lukken
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 63 Emptywo jul 27 2016, 22:42

Marlon:

bij de bar hoefde ik niet eens meer te bestellen. er stond al een shot soju voor me klaar toen ik aan kwam lopen. meteen tikte ik hem naar achteren en kreeg meteen een refill. toen ik lennie naast me hoorde vragen naar een water wou ik dr meteen dumpen. gelukkig ging ze ook aan de drank en tikte haar flesje tegen mijn glas aan. 'oh genieten gaat wel lukken' zei ik en had mn oog al op iemand laten vallen. er waren twee soorten jongens op het moment.. ene soort dat verbaast was dat cheonsa hier was.. en de andere die enthousiast waren dat agna er was. ik was al redelijk wat shotjes in toen mn nummer op kwam https://www.youtube.com/watch?v=AzRyxGBGiAE ok nu was het tijd om mn move te maken. ik liep de jongen af die ik voor vanavond uit gekozen had en begon met hem te dansen, en het was alles behalve onschuldig. ik had een goed gevoel dat ik vanavond niet alleen naar huis toe ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 63 Emptydo jul 28 2016, 17:42

lennie:
ze begon te dansen met een jongen en i kstond te kijken. langzaam ging ik ok mee deon. Mar heel anders dan marlon het deed. gewoon met afstand en glimlachend. IEdereen een beetje dansen en praten tot marlon zo close werd dat ik me wangen opblies. 'Marlon! je date met mij!' ik ging er bij staan keek haar aan. 'En als je die jongen zo ver wil krijgen' ik slikte even waarom zei ikdat... ik zou eingelijk moeten zorgen dat ze niks deed...' Moet je met mij dansen.. niet omdati k lennie ben. Maar omdat ik een meisje ben en jongens houden van meisjes die met meisjes dansen.' Ik glimlachte 'EN wat is mooier dan Agma en Cheonsa die samen dansen? zie e alle voordelen' Ik glimlachte lief
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 63 Emptydo jul 28 2016, 18:15

Marlon:

ik had echt de tijd van mn leven met deze jongen! we dansten er op los en vergat voor even alles rond me heen. Seoul school of art - Pagina 63 Tumblr_o9mdqhaqWt1v8hcteo1_500 tot op een gegeven moment iemand mn aandacht zocht. lichtelijk geirriteert keek ik op. oh jah.. was lennie alweer helemaal vergeten. 'ik date helemaal niet met je.' zei ik tegen dr en keerde me weer terug naar de jongen. ik hoorde dr nog iets zeggen over als ik hem echt zover wou krijgen dat ik dan met haar moest gaan dansen.. iets over dat jongens dat leuk vinden ofzo.. ik begon te lachen 'yeah right. alsof ik met jou ga dansen. laatste keer dat je alleen al in mn beurt was brak ik bijna mn enkel. nee dankje ik pas.' zei ik. ik pakte de jongen bij zn shirt en trok hem naar me toe en begon hem te zoenen Seoul school of art - Pagina 63 Tumblr_nssq86E5HV1qfxq87o1_500
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 63 Emptydo jul 28 2016, 18:19

LEnnie;
''oke Marlon..Ik hoop dat je van school gestuurt word voor dit.. Ik had je een kans gegeven om iets te doen. Maar zelfs die vergooi je. Weet dat de docenten je in de gaten houden. En er niet blij mee zijn. Succes ermee' Ik draaide me om ne leip naar de bar toe daar begon ik te praten emt de bar man en te appe met luhan *marlon draait echt door. ZE zoent met wild vreemde en als ze zo doorgaat ligt ze van school af. Aangezien er meer mensen zij nvan school die neit al te blij kijken..*
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 63 Emptydo jul 28 2016, 18:31

Luhan:

ik zat echt aan mn telefoon gekluisterd. ik verwachte gewoon bericht van lennie.. ik verwachtte gewoon dat het fout ging gaan.. ik schrok me ook helemaal kapot toen mn telefoon daadwerkelijk afging. meteen pakte ik hem en opende het berichtje. great... just great... *on my way. probeer om te zorgen dat het niet ver uit de hand loopt ok.* stuurde ik naar dr toe. snel pakte ik mn vest en rende naar buiten. exedus.. dat was 5 minuten ren afstand.

Lichtelijk buiten adem kwam in aan en rende ook meteen naar binnen. lennie stond bij de bar wat te praten en Marlon was ook niet echt moeilijk te spotten. ik liep naar lennie toe. 'wees voorbereid op wat geschreeuw en tegen gestribbel' zei ik tegen dr en liep op marlon af. ik pakte dr stevig vast aan dr boven arm en trok dr van de jongen af. damn als blikken konden doden.. dan had ik een mooi leven gehad.. 'iemand hier heeft een keiharde realitycheck nodig en ik ben het niet. meekomen nu' en trok dr mee. ik seinde naar lennie dat ze mee moest komen. en zoals ik al voorspeld had, ze stribbelde heel erg tegen en begon ook van alles te roepen. 'Laat me met rust! ik bepaal zelf wel wat ik doe!' riep ze maar ik had er geen oor voor.

eenmaal buiten en wat verder weg van de club liep ik een zijstraatje in. 'als je belooft niet meteen weg te rennen laat ik je los.' zei ik tegen dr. ik kreeg een geirriteerde 'fine' van dr en liet dr los. ik draaide me om in de hoop dat lennie mee was.. want had het gevoel dat ik alleen niet veel kon doen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 63 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 63 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 63 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 33 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: