cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 32 ... 60, 61, 62 ... 67  Volgende
AuteurBericht
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 61 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 61 Emptyvr jul 01 2016, 22:09

Marlon:

'im sorry...' zei ik terug toen hij zei dat het zeer deed wat ik gezegd had... daarna iets over dat tegen baekhyun liegen ook niet heel slim geweest was. 'ik.. ik wist niet wat ik moest doen of zeggen... ik was bang..' antwoorde ik erop terug.

ik denk niet dat ik hem ooit zal begrijpen... waarom liet hij me niet gewoon vallen na alles wat ik gedaan had. toen hij vroeg wat ik bedoelde met dat ik naar huis wou.. ik wist het zelf ook niet. toen hij zei dat als ik naar nederland wou.. dat hij wel mee zou gaan. maar ... ik weet niet of dat de beste actie was. baekhyun heeft het net uit gemaakt met me door dat ik zoveel deed met jongin.. en om dan terug naar huis te gaan met hem..? ik bleef voor nu nog maar hier. wie weet.. 'voor nu gewoon hier naar huis.. zie later wel weer wat ik ga doen' zei ik uiteindelijk.

Chen:

toen ik buiten kwam werd ik meteen besprongen door lennie 'liefde van mij nog wel! weet je zeker dat je chanyeol niet bedoelt?' lachte ik. en toen kwam alles eruit. wat er allemaal gebeurd was terwijl ik in gesprek zat. het was echt een hoop informatie.. baekhyun die het uit gemaakt had met marlon... om een roddel dat ze vreemd gegaan was met jongin?? nee.. nee dat was het niet .. om dat filmpje? aish ik wist het ook niet meer... lennie ook niet volgens mij.. zal het vanzelf wel van baekhyun zelf horen denk ik.. nadat ze eindelijk uitgepraat was, en ik alles een beetje op een rijtje gezet had, 'man dat is een hoop informatie... ik kan niet geloven dat baekhyun het uit gemaakt heeft... ' zei ik uiteindelijk. ze vroeg hoe mn bespreking was 'oh niks bijzonders. alleen dat ik een OST mag inzingen voor een nieuwe drama!' zei ik eerst heel nonchalant en daarna vet enthousiast. 'ok en nu ophouden met in mn buik te porren! heb nog niet zo lang geleden gegeten' lachte ik en sloeg dr hand zachtjes weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 61 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 61 Emptyvr jul 01 2016, 22:20

Lennie:
ik legde me hand op me buik. 'uitslover' glimlachte ik en lie dme op me rug zakken om naar de wolken te kijken.'heb er gewoon echt harstikke veel hoofdpijn van!. Waarom moetne mensen oz moeilijk doen!. Het is toch niet raar dat je meer vrienden hebt dan alleen je bf! oey ik snap dat het er heel close uit zag. hoe ze danste. En ik weet ook dat Byuns en marlons  comminucatie slecht was!.. jap ik moet er over op houdne' ik kneep me lippen strak op elkaar en keek chen weer aan. 'echt jij uitslover met je ost.. kom ik aan met modellen werk.. ik wil ook een ost zingen!' ik moest echt me hoofd dicht houden

Jongin:
kom we gaan terug. Ik stak me hand uit naar haar. 

We liepen na even buiten.. ik met me dans spullen en bibber beentjes. 'marlon ik g je niet alleen laten lopen..'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 61 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 61 Emptyvr jul 01 2016, 23:44

Chen:

en ze begon weer te ratelen, over hoe ze hoofdpijn er van kreeg. ik lachte 'baekhyun is erg jaloers ingesteld.. en houd neit van delen. maar dt wisten we al natuurlijk. en het waren beiden geen sterren in communicatie.. ' ging ik verder.. ' vraag me af hoe het met hem nu is...weet bijna zeker dat het geen makkelijke beslissing voor hem geweest moet zijn. maar laten we er nu maar over ophouden inderdaad. er is niks wat we kunnen doen.. behalve er voor hem zijn' zei ik uiteindelijk. 'en wat nou uitslover? jij vroeg wat er was ' lachte ik daarna weer. 'baekhyu ne dyo moeten ook nog op gesprek komen voor ost.; zei ik daarna met een knipoog. alleen ik wist dat namelijk.

Marlon:

ik pakte zn hand aan en stond op. voordat we naar buiten liepen fatsoeneerde ik mezelf zover dat het kon. mn ogen waren zo dik en rood.. great.. ik deed mn capuchon weer op om mezelf te verbergen.

Eenmaal buiten zei jongin dat hij me niet alleen ging laten lopen. ik keek hem aan. 'ik red me wel.. je lijkt wel alof je elk moment kan instorten. ik wil niet dat je nog zieker word' zei ik tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 61 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 61 Emptyza jul 02 2016, 23:30

Baekhyun:
ik had een hele tijd tegen chanyeol aan gelegen. Me hoofd tot rust brengen. Zeggent dat het beter was ne toen ik weer adem kon halen. Was ik recht gaan zitten.'Ik denk.. dat ik naar de les moet. heb jij vanavond wat te doen?' ik stond half vallend op me gezicht afwrijvend. 'jap beter zo' zei ik nog maals  en toverde me glimlach terug. 'heb les' met me hoofd omhoog en een glimlach op me gezicht ging ik terug de les in. Ik zat voor in en deed zo normaal mogelijk. Wat zwaar ging. Maar niemand hoefde het te weten

Jongin: 
'nee ik... ga.. mee'' ik begon te hoesten en te hijgen tussen elk woord. 'oh.' kuchtend keek ik marlon aan. 'Stuur.... een.... foto als.. je thuis. bent' ik trok weer wit weg. nu de meeste spanning weg was kwamen me eigen gevoelens terug. De woordendie malron gezegt had en alles. Ik sloot me ogen 

Lennie:

'oeeh nice! ze kiezen wel precies de 3 beste vna het jaar uit heh!' me hand ging naar me wang toe. Er was iets op gevallen. Nog eentje op me voorhoofd toen medere op me arm. Het waren dikke druppels. 'Oh jongdae! het gaat regenen!' en voori k het wist goot het gigantisch ergl dikke zware druppels kwamen uit de licht zetten en we waren gewoon al doorweekt no voor we volledig op waren gestaan. 'We ials eerste binnen is!' gilde ik en rende door de hevige regen bui naar binnen
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 61 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 61 Emptyzo jul 03 2016, 00:00

Chanyeol:

ik weet niet hoelang we hier in totaal gezeten hadden. hoe vaak baekhyun zn mantra wel niet herhaalde dat het beter zo was... als je jezelf er zo vaak van moest overtuigen.. dan betwijfel ik het. Uiteindelijk ging hij weer recht zitten en zeggen dat ik weer terug naar de les ging. 'heb niks bijzonders vanavond' antwoordde ik op zn vraag en stond ook maar weer op. 'bellen ok? maakt niet uit hoe klein of lullig het is.' zei ik nog een beetje bezorgt tegen hem en ging ook maar eens naar mn eigen les toe. niet dat ik echt kon concetreren.

Marlon:

aish ik kon hem toch niet zo alleen laten... en.. het begon ook ineens uit het niets keihard te regenen. ik pakte zn bovenarm en begon weer terug naar binnen te rennen. 'jij gaat terug naar je kamer en neemt een warme douche en medicijnen' zei ik tegen hem 'ik wacht wel tot de regen voorbij is en ga dan naar huis.. zal je laten weten waneer ik thuis ben ok?' zei ik tegen hem. ook al zag ik het echt niet zitten om nu alleen te zijn hier op school... zijn gezondheid was belangrijker.

Chen:

'er gaan zelfs geruchten rond dat ze kyungsoo voor een drama auditie willen vragen' ging ik nog verder. 'maar dat zijn alleen nog maar geruchten' zei ik toen ik onderbroken werd door een dikke druppel die op mn neus viel. uit het niets begon het keihard te regenen en waren we al doorweekt voordat we het wisten. ik rende achter lennie aan door de regenbui naar binnen toe. 'de zon scheen net nog vollop! dit is niet eerlijk' zeurde ik terwijl we binnen aankwamen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 61 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 61 Emptydo jul 07 2016, 12:04

Jongin:
ineens waren we terug naar binnen aan het rennen. En dat ging snel want het regende echt kei hard. Dus toen ik binnen stond drupte alles over me lichaam heen.' Ik wilde het eingelijk niet doen maar begon op marlonte leunen. ME lichaam ging het u echt begeven eerst al die emotisch toen marlon en haar emotisch toen de regen het hah zijn tol ge-eist. Ik wees naar de jongens dorm ik ging echt niet kunnen lopen alleen. MEt grote puppy ogen keek ik haar aan. ZE wa in detussen tijd aan het vertellen dat ze wel naar huis ging als de regen over was. En dat ze het laat weten. Maar als ze me nu los ging laten. lag ik vooruit pop de grond

Lennie
binnen aangekomen begon ik te lachen. 'DaeDae kijk nou je maakt me nat!' ik sloeg tegen zijn borst aan en keek hem blij aan. 'Ja dat doet het weer hier vaker... MAar dan is het zo ook weer over.. Echt raar! wel lekker vervrissend' het school uniform plakte nu volledig aan me lichaan. Me bh was gewoon te zien en daar was ik eigenlij helemaal niet mee bezig wat me oog viel op de zieken jongin. ik begon aan jongdae's mouw te trekken.' dae! hij ziet er niet uit!'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 61 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 61 Emptydo jul 07 2016, 12:16

Marlon:

het regende in 1 keer zo hard dat zelfs die paar seconden dat we buiten stonde nu al kletsnat waren. we stonden weer in de gang en het droop van ons af. jongin leunde tegen me aan en ik voelde gewoon de warmte van hem afkomen. hij had echt wel een flinke koorts te pakken. hij was in geen conditie om nog maar een stap te zetten en seinde naar de jongens dorm. 'je weet dat ik je niet kan brengen' zei ik tegen hem en begon rond te kijken voor iemand die hem kon brengen. 'misschien is het beter als we naar de zuster gaan.. je bent echt goed ziek' zei ik tegen hem.. maar dan alsnog kon ik hem niet alleen brengen.. ik was niet sterk genoeg en hij was ook te lang voor me om goed te kunnen ondersteunen.

Jongdae:

'weetje voor iemand die nog zo onschuldig is, maak je wel veel pervy jokes' lachte ik terug naar dr. 'oh dan ga jij van het regenseizoen houden. dit zou best wel eens het begin kunnen zijn.. augustus is de maand dat het meestal valt' zei ik tegen dr. toen viel me iets op en keek ik snel weg 'ehm.. je wilt misschien je vest wat beter dicht doen' zei ik tegen dr. toen ze naar jongin wees werd ik bezorgt ' dat is licht uitgedrukt!' zei ik en rende naar ze toe. Marlon had moeite met jongin te ondersteunen maar als ze dat niet deed dan lag hij op de grond. 'man jongin je kan wel een ei bakken op de hoofd van je' zei ik toen ik mn hand op zn voorhoofd legde. 'kom we gaan naar de zuster toe' zei ik en hielp ze die kant op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 61 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 61 Emptydi jul 12 2016, 22:27

Jongin:
Ik werd mee genomen door jongdae en dat wilde ik niet.. Ik beet op me lip en lied me hoofd zakken. 'bye' bracht ik zacht uit.. me hoofd laten zakken vol teleurstelling ik had gehoofd dat marlon mee zou gaan en het niet jongdae was die me mee nam. een kyungsoo maar een keertje marlon.

Bij de ziekenboeg aangekomen kreeg ik te horen dat ik flink moest uitzieken. Ik zuchte vol walging dat ik stil moest gaan zitten

Byun:
het as tijd om terug te gaan. Maar je raad het al het regende vrselijk hard buiten. Ik zag jongin en jongdae nog net weg lopen en lennie doorweekt rondjes draaien. 'LEn je moet douche je ruikt naar natte hond' grapte ik met moeite ze stak haar tong uit. waarna ik naar de deur liep om daar te wachten tot het droog was

Lennie
Ik bleef achter in de gang paar rondjes draaiend niet wetend wat ik nu moest doen.Eigenlijk meteen zwaar verveeld. Toen byun langs kwam en zei dat ik stond naar natte hond. Ik schudde me hoofd en lachte even blij dat hij tenminste nog iets zei
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 61 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 61 Emptydi jul 12 2016, 22:47

Marlon:

Jongdae had ons gezien en pakte jongin al snel van me over en ging met hem naar de zuster. ik wou wel mee.. maar iets hield me tegen. 'bye..' zei ik terug naar hem en keek toe hoe jongdae met hem weg liep. ik zuchtte en liet me tegen de muur naar de grond zakken. nu maar wachten tot het weer opklaart.. rain season.. daar zat ik echt op te wachten. ik haat regen.. word er zo depri van.. en dat kon ik op dit moment ook echt niet gebruiken.

zeker niet toen ik baekhyun ook nog voorbij zag lopen naar lennie toe. misschien moest ik maar gewoon naar huis toe lopen... was wel wat gewent in nederland.. heb daar zo vaak door de regen naar huis moeten fietsen. ok jah dat gaan we doen.. ik wou niet langer op school blijven.

Chanyeol:

Man wat een regen in eens! kwam echt met bakken uit de hemel zetten. ik liep naar de deur toe en zag baekhyun daar staan 'yo Baek! mn zus komt me ophalen, wil je een lift?' vroeg ik aan hem. je weet maar nooit hoelang dit weer nog kan duren.. soms ging het dagen aan door zonder enige pauze. maar toen i kdichterbij kwam zag ik dat lennie er ook was. great, naja scheelt hoef dr geen lift aan te bieden want ze zit hier in de dorms

chen:

het medicijn dat jongin voorgeschreven kreeg was gewoon goed uitzieken... oh man dat werd nog een uitdaging voor hem.. en ons om hem van het trainen af te houden. 'je meot wel op jezelf letten jongin. met ziek zijn en blijven kom je nergens' zei ik tegen hem 'gewoon nu een paar dagen uitzieken en daarna kan je weer zoveel trainen als je rugje begeert' wou natuurlijk hartje zeggen maar bijna iedereen weet dat jongin zn rug echt een probleem was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 61 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 61 Emptydi jul 12 2016, 23:04

Jongin:
de glimlach naar jongdae was zuur en ongemeent. 'zal het doen' kreunde ik daarna me hoofd zakkend. 'Zal marlon blijven?' ik keek op in de hoofd datjongade het antwoord weet. 'Of.. zou ze naar Nederland terug gaan?'

Lennie:
I kwas bij byun gaan staan om naar de regen te kijken toen meneer ego er aan kwam. Ik hees me lip op. En deed meteen me blousje goed en het jasje van me school uniform. ik luisterde naar het gesprek van chanyeol en byun ' oh god je kan wel aardig zijn!' zei ik ineens en sloeg meteen me hand voor me mond
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 61 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 61 Emptydi jul 12 2016, 23:15

Chen:

'ik meen het jongin... ' zei ik met een zucht. ik had wel door dat hij het niet meende.. maar ik was echt wel serieus op het moment. toen vroeg hij opeens of marlon zal blijven.. of terug naar nederland zou gaan. 'ik heb geen idee jongin.. de laatste paar maanden zitten dr alleen maar tegen.. wie weet was dit wel de druppel..misschien ziet ze geen reden meer om te blijven.. maar de enige die dat antwoord kan geven is zij zelf.' zei ik tegen hem.

Chanyeol:

ik rolde met mn ogen toen ik lennie hoorde zeggen dat ik wel aardig kon zijn. ' je moet het wel verdienen' antwoordde ik en draaide me weer naar baek toe. 'wil je een lift? kun je me vanavond ook alles over LoL uitleggen' vroeg ik nog aan hem.

Marlon:

waarom moesten ze nou bij de enige uitgang staan nu... zo kon ik toch niet langs ze glippen.. gelukkig kwam chanyeol eraan gerent en begon met baekhyun te praten. ok nu is ie afgeleid, met een beetje geluk ziet hij me niet en kan ik gewoon naar huis toe. nu maar hopen dat ik niet ziek werd door een half uur in de regen rond te lopen... maar das een zorg voor later.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 61 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 61 Emptydo jul 14 2016, 21:36

Jongin:
iik zuchte. 'Benbang dat ze weg gaat.. En dat zou zonde zijn want ze kan zo goed dansen.' ik keek op.' kunnen we niet zorgen dat ze weer een reden krijgt om hier te blijven?'

Lennie:
'ow hoe dan' ik keek hem best wel arogant aan. Byun stond toe te kijken met zjn arme overelkaar met een mega grijns op zijn gezicht. het leed van andere deed het zijne iets verlichten op dit moment. 'Jah hoe verdien je dat heh yeol!' byun gaf hem een stoot tegen zijn schouder aan. Toen ze over lo lbegonnen keek ik op. 'Lol! ik doe mee!' ik had met byun in de vakantie een paar potjes gedaan omdat marlon niet veel van der lied horen. Ze scheen tante te worden ofzo iets daarom ging buyn maar met mij spele. Byun knikte dat hij een lift nodig had en dat hij yeol wel wat trukjes wilde leren.

We hadden beide niet door dat marlon er langs wilde of iets.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 61 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 61 Emptydo jul 14 2016, 21:57

Chen:

ik kon dat gezicht van jongin bijna niet aanzien.. 'het gaat lastig worden jongin.. als er een reden is om te blijven.. dat ben jij dat hoogstwaarschijnlijk... maar... ' ik stopte even.. waarom had ik het gevoel dat jongin deel van de reden was dat baekhyun het uitgemaakt heeft... dat kon ik hem niet vertellen... dat zou hem nog verder op breken...

Chanyeol:

ik had wel weer door waar baekhyun mee bezig was. ik deed mn armen over elkaar en keek geirriteert. ' alsof ik jou dat ga vertellen. en baekhyun kappen nou.. heb allang duidelijk gemaakt dat ik niet wil' zei ik tegen hem. hij moest eens ophouden om me zo naar dr te pushen.. als ik dat wou kwam het vanzelf wel.. dit werkte alleen maar in zn tegendeel. op dat moment hoorde ik de toeter van mn zus dr auto. ik pakte baekhyun zn arm 'kom mn zus is er' en trok hem mee. ik lette niet echt goed op en knalde tegen iemand aan. ik zag eerst niet wie het was, omdat ik duik een kop boven dr uitstak. maar zag als snel het knal roodde haar dat iedereen nu wel herkende.

Marlon:

ok ben er bijna voorbij... nog een paar stappen.. en Ye- fuck! chanyeol draaide zich plots om en knalde tegen me aan. fuck fuck fuck.,.. ok eehmm.. voordat hij iets kon zeggen schoot ik er snel vandoor. naar buiten de stromende regen in. als ik een beetje snel ren ben ik binnen een kwartiertje thuis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 61 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 61 Emptyvr jul 22 2016, 19:38

Jongin:
Ik lied me naar achtere vallen. Jongdae's stem op dt moment maakte me niet veel blijer dus ik wenkte dat hij meost gaan. hierna sliep i kvoor een korte tijd.. Want. je raad het al. Ik shoot de dans zaal in om gewoon rustig aan te oefneen. Beetje ballet beetje hophop gewoon mediteren. In iedergeval bezig zijn en neit rusten of wat dan ook. Als ik me slecht voelde wildeik dansen dus zo ook nu.

Lennie:
Ik keek met opgehezen wenkbrouw op. 'K.. bye!' blij zwaaide ik de jongens uit en ging maar zelf trainen. 

baekhyun:
Ik zwaaie terug naar lennie en wildemet chanyeol mee lopen voor en lift toen er iets langs schoot. Meteen gooide ik me neus de lucht in en keek de andere kant op. 'Laten we gaan; zei ik zonder enige emotie over marlon. in de auto zuchte ik diep en zwaar uit door me neus. 'Is er nog een leuk project waar we aan mee kunenn doen komende weken. Kan ik me gedacht op nul zetten.

Sehun:
Ik reed door de straten. Nee me pa reed door de strate van seoul ik zat lekker op me mobiel toen hij ineens kei hard remde. Ik klapte naar voren toe. 'OMO! kan die jongen voruw niet uit haar doppe kijken het is dat ze zulk rood haar heeft! bulderde hij. Ik keek op ne zuchte, Meteen leunde ik uit het raam. 'MARLON STAP IN!; Riep ik naar haar. ;Het is te ver om met dit weer t rennen Dan wordj e ziek!'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 61 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 61 Emptyvr jul 22 2016, 20:10

Chen:

'try to get some rest okay?' zei ik toen hij seinde dat ik moest gaan. ik hoopte maar zo dat jongin niet de reden was dat baekhyun het uit gemaakt had... voor zoveel redenen... het zou zo de teamsfeer verpesten die we hebben.. en..het zou gewoon de meest stomme reden ever zijn! ik zuchtte.. ik wou dat ik ze kon opvrolijken.. maar ik wist op het moment niks...

Chanyeol:

we renden naar de auto toe.. baekhyun liet niks merken over het feit dat Marlon zojuist de stromende regen in gerent was. het is beter zo zoals baekhyun constant tegen zichzelf zei.. ik had er totaal geen goed gevoel bij.. hij doet altijd wel alsof niks hem raakt.. maar ik weet beter... i can see right through him... toen hij vroeg of er nog een project was waar we mee bezig konden zodat hij zn gedachten op nul kon zetten. ' yeah.. iets over een ost schrijven voor een drama naar keuze ofzo..' zei ik. ik had niet echt opgelet tijdens die les.

Marlon:

just run... just run and get home... dat was het enige wat nu door me heen ging... vergeet hem gewoon.. dat is beter voor je... maar.. ik wist van mezelf al dat ik dat niet kon... ik was al echt tot het bot doorweekt en was nog niet eens halverwege thuis... ik schrok me kapot toen ik opeens een toeter hoorde. ik keek op en zag opeens sehun uit het raam hangen zeggen dat ik moest instappen. ik deed alsof ik niks hoorde en rende gewoon door. door wat zijstraatjes heen en kleine doorgangen als shortcut naar huis...en zodat ze me niet konden volgen als ze dat vanplan waren.

eenmaal thuis.. stond ik stil in de gang... ik zag mezelf wel trillen v an de kou.. maar ik voelde dat al niet meer.. het water droop van me af... en ik stortte weer in zoals ik had gedaan toen baekhyun van me weg liep.. ik liet mezelf op de grond vallen en begon weer keihard te huilen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 61 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 61 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 61 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 32 ... 60, 61, 62 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: