cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 34 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art Empty
BerichtOnderwerp: Seoul school of art   Seoul school of art Emptyza maa 05 2016, 20:33

Baekhyun:
Ze kwam op me aflopen okeu mobiel pakken en net doen of je appt.. Me hand trilde licht ZE rijkte iets naar me Eerst niet weten wat het was maar toen ik beter keek zag ik dat het engels was. 'ah dank u;' ze ik en pakte het aan. Ik keek er naar. engels.... Ik kon dat dus echt niet! Ze begon te praten pber iets maar kwam niet uite haar woorden. 'ja ik ga engels leren' ze ik maar omdat ik dacht dat ze het had over mijn engels uitspraak. 'Zie je morgne wel. Ik liep bij haar vandaan en frummelde bijna het papiertje op in mijn hand toen ik opkeek zagik dat ik weer fout gelopen was. Ik draaide me abrupt om en liep nu wel de geode kant op. YES! lekker voor schut lopen!. Ik negeerde marlon zo ver als het kon. 

Ik ging op het plein zitten in de kou om engels te leren. Ik zong sprak en zo deed zo veel mogelijk om me uitspraak te verbeteren voor morgen. savonds gamede ik tot laat in de ochtend en zat dus te slapen in de eeste les. Disndag hadden we niet echt wat te doen en had ik ook geen contact met marlon aangezien we op woensdag pas waar smaen gingen trainen. 

Op dinsdag avond ging ik opnieuw leren en game. Ik had net een leuk team. *HAHAHA kom op Ecco! Speel niet zo flauw!* 

Lennie:
Disndag was net zo wanhopig als de maandag en ik voelde me steeds kutter worden, Ja ik had.. mar dat gooide ik er vrij snel weer uit.. niet dat ik dat wilde. maar her gebeurde gewoon. ik slikde de medicijnen wat ik echt smerig vond. Maar als ik da tniet deed gign ik hun verliezen... 

Tegen de avond was ik buiten gaan zitten, de jongens waren weer aan het trainen en jongdae wilde vast niet iets doen omdat ik nu in bed zou moeten liggen. Maar ik wilde gewoon niet. Ik was die kamer zat..
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art Emptyza maa 05 2016, 22:23

marlon:

ik had ging dinsdag al mn vrije minuten naar mn zang docent om me te helpen met mn toonhoogtes. ik ging laten merken aan baekhyun dat ik wel bereid ben om mn volle 100% te geven voor deze opdracht. geen idee of hij daadwerkelijk met zn engels bezig ging.. maar he, dan kan ik tenminste niet zeggen dat ik het niet geprobeerd heb toch? ook kreeg ik steeds meer het idee om toch iets van dans in te voegen.. maar ... dat ging helemaal niet goed komen. dinsdag avond was mn keel echt moe van de hele dag toonladers oefenen.. dus ik besloot maar weer naar de danszaal te gaan. ik was echt zo blij dat ik weer kon dansen, maakte mn dagen het weer waard.

Chen:

zou ze dr telefoon bij zich hebben? vast niet ... maar ik kon het op zn minst proberen * hé, voel je je alweer wat beter? En eerlijk zijn! * stuurde ik naar dr toe. ik stond er redelijk verbaast van te kijken toen ik baekhyun zn engels hoorde oefenen. ik ging bij hem zitten. 'wat is dit dan? sins waneer vind jij het nodig om een andere taal te leren' lachte ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art Emptyza maa 05 2016, 23:09

Baekhyun:
Ik keek niet op of om toen jongdae op merkte dat ik aan het leren was. Ik drukte me vinger tegen mee mond om hem te laten zwijgen. Ik moest die ene woord leren!. "Have have have. Aaah" ik bracht gefrustreerd me handen naar me haar een keek jongdae am alsof het zoon schild was dat het niet lukte omdat hij stoorde. "Marlon had een Engels nummer uit gezocht om te doen" op nieuw boog ik me over het papier. "Een ja slechte uitspraken kam he zo een lager cijfer geven!" habe haver heaave... Have.." ik hees me lip op. "I know what you die las summer!" weer lied ik mee naar andere vallen. "Das echt de enige zin die ik er fatsoenlijk uit krijg!. " ik gooide een van de verfrommelde papiertjes naar Chens hoofd. "Moet jij ook niet eens gaan trainen?"

Lennie:
Ik voelde mee broekzak trillen. Langzaam op mijn langzaamste dus pakte ik me mobiel. Het was jongdae. Ik staarde naar zijn tekst. Zou hij nou boos worden omdat ik buiten zat? *nee gaat niet beter.* stuurde ik eerst terug. ,*moest wat frissen lucht ga zo wel weer naar bed* stuurde ik er achterna. Ik had er echt heen zijn in om weer op me kop te krijgen een ze weer zo te zien. Ik haalde nog een keer diep adem een stond op om me kamer maart weer in te gaan omdat ik dacht daar jongdae dat zou willen.

Jongin:
Ik zat rustig op de grond toen de deur open ging. Ik keek even via de spiegel op. Het was marlon. Vooruit die mocht hier wel dansen. Ik zei niks een schreef gewoon door.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art Emptyza maa 05 2016, 23:25

Chen:

ai... een volledig engels nummer? ik had het met hem te doen... ik wou vragen waarom hij in eerste instantie ermee ingestemd had, maar toen vroeg hij aan mij of ik ook niet eens moest gaan trainen. ik zuchtte 'ja eigenlijk wel... maar lennie is nog steeds ziek, en weigert voor zichzelf te zorgen zodat ze weer beter word... dus luhan, dyo en ik hebben maar besloten om maatregelen te treffen...'vertelde ik hem. 'waarom neem je geen engels bijles?' stelde ik nog voor.

mn telefoon ging af en tot mn verbazing was het lennie die antwoordde. ik was blij dat ze eerlijk was.. niet zo blij dat ze nog niet beter was ofcourse... maar dat was te verwachten. * niks mis met frisse neus halen toch? je kamer ook goed luchten, anders blijven die ziektekiemen rondhangen* stuurde ik terug. *hoop dat je snel beter word*

Marlon:

jongin was alweer te vinden in de danszaal. ik begroette hem en ging me omkleden. daarna plofte ik naast hem neer en probeerde te zien wat ie aan het schrijven was. toen ik het niet kon zien besloot ik het maar te vragen 'sooo whatcha working on?' vroeg ik aan hem terwijl ik mn spieren warm maakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art Emptyzo maa 06 2016, 10:45

Baekhyun:
'nog steeds?' ik keek hem vragend aan. 'god oh god! toen ik met me enkel zat haatte ik het zo erg om thuis te blijven dat ik mezelf naar school pushte!' lachte ik zacht. Meteen schoot er een steek door me enkel als bedankje dat ik niet rustig aan gedaan had. Ik leunde met me hoofd op me handen. Jongdae vroeg waarom ik geen bijles nam.' Marlon was de gene de me bijles gaf' kreunde ik zacht.  Vooral haar naam was zacht uit gesproken. 'Maar die engels lessen zijn op maandag en waarschijnlijk al vol.. je kan niet zomar een les volgens midde in de periode' 

Jongdae begon met zijn mobiel te appe. 'en?' vroeg ik om het gesprek gaande houden. aangezien zijn gedachte meer bij zijn mobiel was en ik otch echt mijn aandacht nodig had. Ik leunde vooruit en probeerde mee te lezen. 'Ik heb haar pijn gedaan' ik keek jongdae aan en wees naar zijn mobiel. 'Tijdens dat pretpark had ik me lichaam niet echt onder controle en had aandacht nodig. toen heb ik onbewust haar hand heletijd beet gehouden en als ik er nu aan terug denk.. was haar hand vaak paars... oh man me hoofd! Ik had nooit verwacht me nog zo te voelen. Voel me net een klein kind dat niet kan krijgen wat hij wilde en dan maar onbewust op andere afreageren!. Zal je zien dat ik straks zo boos word of jaloers dat ik meiden ga flirten om Marlon maar jaloers te krijgen!' Bij dat idee ging ik lachen maar ergens leek er een lampje aan te gaan. nee dat moest ik niet doen..

Lennie:
*yeah* Ik opende me deur weer. gewoon naar binnen gaan was al hopeloos. *Zal ik doen*antwoorde ik op zijn raam opmerking.. want als ik niet gign doen wat ze wilde.. Urghh. Ik haatte dit alles. wanneer was het vakantie dat ik terug kon naar huis.  Hij appte daarna dat hij hoopte dat ik snel beter werd. Daar reageere ik niet op. Beetje boos gooide ik me mobiel weg en lied me op het bed vallen met me gezicht  in de dekens.


jongin:
ze kwma naast me zitten en probeerde mee te lezen. Ik hield me papier zodat aleen ik het kon lezen. Maar aar nieuwschierigheid hield niet op. Langzaam keek ik terleurgesteld op. 'ben heel de dag al bezig met iets te verzinnen... Maar het lukt niet. lijk wel leeg!.' Ik lied me naar achtere vallen het papiertje viel op me buik en het was letterlijk nog leeg.. rechts boven in was er een kribbel wolkje waar ik net mee bezig was. 'Me ouders zijn 25 jaar getrouwt binnen kort en ze hadden em gevraagd om op het feest te dansen.' legde ik uit en gooide uit frustatie met arme boven me hoofd. nu lag ik echt languit op de grond.'ben er eigenlijk al weken aan het denken hoe ik dat wil gaan doen. ik had dus bedacht om hun levensverhaal te dansen voor een scherm ofzo. Maar het lukt me gewoon niet om iets te verzinnen wat echt oged is. er kot niks uit.. dansne lukt niet en wat oik wilde heeft te veel mensen nodig... Het is hopeloos kan het gewoon iet
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art Emptyzo maa 06 2016, 11:24

Chen:

Baekhyun begon over hoe vervelend hij het vond om toen met zn enkel thuis te moeten zitten.en daar kon ik wel heeel goed inkomen maar dit was anders... hij was niet ziek.. en als ie gewoon van zn enkel afbleef was er niks aan de hand.. ik zuchte ' ik weet het gewoon niet meer met dr.. ze weigerd ook maar.iets van medicatie te nemen' zei ik. Town ie begon dat marlon degene was die hem bijleas gaf, en hij niet zomaar in de klas kon beginne midden in het jaar, begon ik te denken.. ' vraag anders dyo.. of krystal, ze is geboren in amerika' stelde ik voor.

' ze was even frisse neus aan het halen. Ook belangrijk. Heledag in zon hokje zitten is ook niet goed.' Zei ik toen hij vroeg hoe het met dr ging. Ik luisterde naar zn verhaal over wat er in het pretpark gebeurt was.. maar toen hij op het eind begon over het idee om met andere meide te gaan flirten om marlon jaloers te kijken keek ik hem aan.' Beloof me dat no matter what happens, dat je dat niet gaat doen.. het doet me goed dat je bekent dat je dr terug wilt, anders zou je het niet voorstellen, maar byun... ik weet dat ze je pijn gedaan heeft.. en ookal zie je het niet.. ze heeft zelf ook pijn ervan..' zei ik serieus tegen hem.

Marlon:

Ik zag zn frustratie, hij wilde zo graag iets bijzonders en goed doen voor zn ouders.. maar het lukte gewoon niet. Wat hij als idee had was echt wel goed! Er ging alleen erg veel tijd in zitten.. en mensen. Mensen zou geen probleem zijn. ' als je me nou verteld, je ouders levens verhaal.. dan kan ik misschien wel helpen. En als je veel mensen moet hebben, stel het dan voor in de les, weet zeker dat beel je willen helpen en openstaan voor een nieuwe uitdaging' zei ik tegen hem en ging naast hem liggen. ' 2heads can think of more than one'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art Emptyzo maa 06 2016, 11:36

baekhyun:
Ik wijfde zjin opmerking weg dat ze er zelf ook pijn van had. Sure geloof het zelf.. dacht ik . 'Nee zo laag zak ik niet hoor!' Zei k nog over dat jaloers maken. Maar voor geen goud dat ze er spijt van heeft. ja nee spijt dat ze het eerder gezegt had dan het einde van het project! Dat deed haar pijn want nu moest ze met gewoon maar een partner optreden!. 'Kristal zei je heh?' ik keek rond. 'of die ene Amber in de tweede.. Ja dit gaat wel goed komen thanks!' ik sloeg me hadn op zijn schouder. 'ga je vanavond wat doen of?' Ik wilde zo graag ee keer niet alleen thuis zin en weer te horen krijgen dat chanyeol lag te krikken met Hyuna en aangezien Jongdae nu toch niks van plan was omte doen met lennie was hij vrij! toch? ik keek hem vol hoop aan

Jongin:
Ik luisterde naar haar en dat met de les was wel een goed idee. Dan konden we dat verder uit brijden met hun en vast dat ze willen helpen!. Te had me ook gevraagt hun levensverhaal te vertellen. Toen ze naast me lag keek ik op zei. MOcht ik zeggen dat ik zo vreselijk blij was dat ze me ging helpen? en voorstelde mee te denken. 'okey' begon ik en daaran vertelde ik in grote lijnen hoe ze elkaar ontmoethadden en de geboorte van em zus en mij en daarna mijn neefjes en waarom er zun tijd tussen zat enzovoort.' Ik had echt lang gepraat dat me stem gewon zeer ging doen. 'oh en dit jaar zijn zijn alleen die trouwdag aan het regelen dus niet zo bijzonders.' ik keek langs marlpon heen en zag dat het gewoon al donker geworden was. Ik wees naar het raam/ 'denk dat we snel weg moeten anders worden we opgesloten'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art Emptyzo maa 06 2016, 12:01

Chen:

Ik kon zien dat ie me niet geloofde... dont blame him.. ik zat er aan te twijfelen of ik hem de video moest laten zien.. chanyeol had hem naar me doorgestuurd..maar... zou ik het willen zien als ik in baelhyuns positie zat? Ik eist het niet meeer. Hij leek tenminste mn idee om krystal te vragen wel te nemen. Of amber.. waar hij zelf opgekomen was. ' nee heb geen plannen' zei ik toen hij vroeg of ik wat ging doen vanavond.

Marlon:

Ik bleef liggen sloot mn ogen. Jongin vertelde in grote lijnen het verhaal en ik probeerde het me te visualiseren. Toen hij klaar was had ik al een paar ideetjes en pakte het papier waar ie mee bezig was en begon het uit te tekenen. Toen ik beetje in grote lijnen mijn idee had neer gezet keek ik hem aan ' wat vind je?' Vroeg ik bertje nerveus.. het was wel voor zijn ouders ofcourse.. toen hij zei dat wel maaar snel weg moesten gaan of anders werden wr opgesloten keek ik om naar het raam. ' zo'n ramp is dat niet.. maar laten we het maar voorkomen inderdaad. Hoef geen 2de keer mee te maken' zei ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art Emptyzo maa 06 2016, 12:09

jongin:
'2de keer!' merkte ik op alsof het een drama was. '7x keer achter elkaar' ik stak me tong uit alsof ik gewonnen had. Ja nee ik kwam die week letterijk niet meer uit de danszaal en als ik weg wilde om te rusten waren de zalen gesloten. Ik pakte het papiertje aan en keek er door heen. 'Schetsen is niet je sterkste kant is het niet?' maar de ideen waren echt goed. 'misschien moeten we het nog wat simpeler houden misschien een gebouw ofzo inplaats van 3?' ik liep met me geizcht zowat in het papier richting de deur. Ik vergat hierdoor kortom alles. Mara ik was zo diep aan het denken over wat ze getekend had.

Baekhyun:
'mooi ga mee uit! kareoke of iets moet van iemand winnen!' lachte ik terwijl ik opstond en me soullen pak. 'zoek morgen wel contact met die andere twee.. of jackson die komt ook uit america!' riep ik nog toen ik aan de meiden. 'naah die is raar.' ik wenkte dat jogndae mee moest komen
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art Emptyzo maa 06 2016, 12:22

Marlon:

7 keer! Ik dacht dat ik de enigewas om dom genoeg te zijn om vast te komen zitten. Ik stak mn tong uit terug naar hem. Hij pakte het papier van mn over en bekeek het. Met elke seconde dat ie niks zei werd ik nerveurzer. Was het niet goed.,, vond ie het een dom idee? En toenhij eindelijk was zei begon hij over mn schetsen! ' dat gaat het nu niet om' zei ik en gaf hem een duwtje. Hij begon over wat kleine aanpassingen om het wat simpeler te maken en we gingen helemaal op in het uit tekenen en schrijven van het idee.

Chen:

 Ik moest lachen over zn commetaar o jackson ' oh nee byun jij bent lekker normaal. ' zzei ik tegen hem stond op. ' en we zullen nog wel eens zien wie gaat winnen met karaoke. Je bent gewent met chanyeol te gaan. Maar van mij win je niet xomaar hoor!' Zei ik tegen hem liep mee
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art Emptyzo maa 06 2016, 12:31

Jongin:
'Ik neem deze mee naar huis! ze zijn best goed helpt me echt een stuk verder thanks!' Ik wilde haar al bedanktje gewoon een snelle kus op de wang geven maar ik bedacht me ruim op tijd dat ze dan weer boos ging worden ik opnieuw vanaf het begin moest opbouwen en dat terwijl ik het gewoon goed zou bedoelen. Ik keek terug de zaal in. 'me spullen!' ik rende naar me spullen en schoot in em schoenen. 'Zie ik je morgen we hebben in de ochtend dans zo?' 

thsui aangekomen werkte ik eindelijk heel de nacht door gewerkt en marlon haar schetjes aangepast.

Daarom was ik ook echt heel moe tijdens de dansles. Ik stond achterin een beetje te slapen.


Lennie:
Ik ging me alleen mar ellendiger voelen.. En dat terwijl ik die stomme medicijnen slikte.  Ik stopte weer zun pil in me mond en keek naar het strookje. had er al drie op.. waarom vielde ik me dan allen maar slechter en slechter.. Vandaag gelukkig een rustig dagje. Aangezien de middag standaard was ingeplant om te gaan trainen met je partner. En de mijne niet met me wilde trainen omdat ik ziek was. had ik dus heel de middag vrij. En ik ging vandaag echt niet op me kamer doorbrengen met die mooie hoeveelheid sneeuw buiten. 

Ik liep de les in. het was zang dus met de 3jongens. Nu ging ik zeker straks weer een berg met commentaar krijgen. Ik was er wel als eerste en ging dus achterin de klas iztten

baekhyun:
'Ik ben heeln ormaal!' ik kuchte evne overdreven. ik sleurde jongdae mee naar de kareoke bar en hadden het best naar ons zin atans ik. ff lekker weg en gewoon dolle nergens aan denken dan gewoon zingen!. De volgende dag hadden we een halve ochtend zang. ik rende door de gangen op zoek naar jogndae een de jongens. 'Luhannie!' riep ik toen ik hem zag en zwaide naar hem
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art Emptyzo maa 06 2016, 12:50

Marlon:

'Sure no problem' zei ik tegen hem en pakte mn eigen spullen op.  We namen afscheid en ik liep naar huis. Ik kon niet wachten om weer verder te gaan ermee. Ik vond het echt super leuk om met jongin samen te werken. En morgen tijdens dansles zouden we het idee in de groep gooien of ze wouden helpen. 

De volgende ochtend zag ik een uitgeputte jongin achter in de xaal staan. Ik liep naar hem toe. ' je bent de hele nacht er weer mee bezig geweest of niet... wil je het nu in de groep gooien?' Vroeg ik aan hem.

Dyo:

Ik liep het lokaak in en zag lennie achterin zitten. Ze zag er nog steeds niet echt beter uit. Ik liep naar dr toe en ging naast dr zitten. ' zal ik vanavond wat soep voor je maken dat mn moeder aktijd maakte als ik ziek was? Zit volmmet vitaminen en mineralen. Ben je er zoweer boven op' stelde ik voor.

Luhan:

Ik liep door de gang heen opweg naar zang les. Ik draaide me om toen ik iemand me naam hoorde roepen. ' baekhyun!' Riep ik en zwaaide terug. ' hoe staat het ermee' vroeg ik aan hem, you know,. Gesprek opstarten enzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art Emptyzo maa 06 2016, 12:59

baekhyun:
'jaa jaah goed! kom snel naders kome nwe te laat!' ik pakte zijn arme beet en trok hem de les in. 'gistere wezen kareoke met jongdae. gaan jullie voglende keer ook mee!' stelde ik voor want het was echt wel leuk im te doen. 'en hoe gaat het met jouw dan?' vroeg ik toen we het lokaal in liepen. Ik zwaaide blij naar de docent en besloot maar om bij kyungsoo te gaan zitten. Aangezien chanyeol hier toch niet was. en hun wel de leukste groep waren. Ik keek lennie even aan en schudde me hoofd. 'jij moet in bed liggen man' ik haalde me hand door haar haren heen en lied me in een stoel voor hun  vallen. 'Maar wat ik dus wilde voorstellen. laten we weer wat gaan doen met de groep. Zo lang leren enzo kan nooit goed zijn!' 

Jongin:
Ik knikte. 'voor ik het wist.. was het 6 uur in de ochtend!. Je had me zo goed op weg geholpen dat ik een beetje verloor in alles' ik deed me schoenen uit waar op ik meteen de opmerking kreeg dat ik ze weer aan moest doen om te dansen. 'meh' Ik deed ze weer aan en keek marlon. 'nu al?' vroeg ik licht onzeker. Ik was misscehin sterk met dansen maar mesne aanspreken of groepen..

lennie:
Kyungsoo stelde voor om soep voor me te koken. 'als dat nou is zou helpen' jammerde ik dramatisch en lied me hoofd op de tafel rusten. Ik keek hem schuin aan. ik wilde hem vertellen dat die medicijnen neit bepaalt werkte maar ik slikte het weg. ook hij deed smaandags echt gemeen. Baekhyun kwam aangelopen en begon dat ik echt in bed had moeten liggen. nee niet hij ook al.... Ik ga gewoon dikke laag make-up dragen!. 'Maar ik mag niet in de jongens afdeling komen' ik keek kyungsoo weer opnieuw aan en lied me haar alle kante op staan. ik zag er toch niet uit dus waarom zou ik me haar goed doen na baekhyuns aai actie.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art Emptyzo maa 06 2016, 13:26

Marlon:

Ik schudde mn hoofd toen hij vertelde dat ie tot 6 uir er aan gewerkt had. Maaar snapte het wel.. overkwam mij ook wel eens. Ik zag dat ie nerveus was om het aan de groep te vragen. Ik pakte zn arm en trok hem mee naar voren. Ok ik qas ook geen ster in een groep aanspreken maar here we go. ' jongin zn ouders zijn binnekort 25 jaar getrouwd en hij wil een speciaal optreden voor ze doen. ' begon ik. ' het word een soort schaduwspel en we zijn wat mensen nodig die willen helpen. Someone up for the challange?' Vroeg ik. Ik zag een paar wel enthousiast worden. Luna en victoria waren als eersten.daarna joy en wendy. Come one we need some guya as well.

Dyo:

Ze was echt ziek.. ik snapte niet waarom ze niet beter werd. Toen ze opmerkte dat ik niet aan de meisjes kant mocht komen moest ik vene lachen ' sins wanneer is de kantine aan 1 van de geslachtskanten?' Zei ik tegen dr. Luhan en baekhyun kwamen ook binnen gelopen en baekhyun begon ook dar ze rust moest nemen. Krystal had al gezegt dat ze dr best ging doen lennie in de gaten te houden als wij dat niet konden.

Luhan:

Ik knikte dat ik de volgende keer wel mee wou voor karaoke, kon niet voor de rest spreken ofcourse. We liepen het lokaal binnen en zagen een spook achterin zitten.. nee meen het zo bleek was ze. Baekhyun was het er ook mee eens dat ze moest rusten. Misschien als genoeg mensen het tegen dr zou zeggen zou ze het gaan geloven.. aish who am i kidding.. ofcourse not.. ookal was ik het eens met dat we een keer een break moesten hebben van school... het waren wel de laatste weken voor de opdracht.. en dienwaren het belangrijksts
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art Emptyzo maa 06 2016, 13:39

jongin:
Ze trok me naar voren en de moed zakte me in de schoenen. held op schoenen. nee geen held op sokken want die graag ik bijna nooit. Ze stelde het  voor en er waren veel meiden die mee wilde de doen. Ook de docent knikte trots. 'dat is een goed plan jongens. Wie mee doet kan extra punten scoren!' zie hij en meteen ging iedereen hun handen omhoog. ik slikte dat waren er wel echt veel... Iets te veel. Ik keek naar Marlon'dat..' ik wilde het zeggen maar ik kon hun gevoelens toch neit kwetsen da thet er te veel waren?.

Lennie:
'hheheh ohjah' Lachte ik met me ogen dicht. was ik echt zo dom dat ik dat vergat. De jogngensn hadden eht over een dagje weg of middagje weg maar ik zag aan luhans gezicht dat hij vond dat er moesten trainen. ja ik kende zijn gezichts uitdrukkingen. Ik wilde ook gewoon trainen en laten ziendat ik dingen kon. Of als ze echt iets gingen doen wilde ik zo graag mee! JOngdae was nog nergens te zien. Ik wilde voorstellen dat hi jbij een ander groepje ging aangezien hij niet meer wilde trainen. en hij kon toch niet zakken op deze opdracht aangezien de laatset paar een zware tegenslag zouden krijgen en waarschijnlijk op het punt komen dat ze weg moesten. 

De docent vroeg om aandacht en legde de opdracht uit. het was simpele toonladers enzo. Meteen schot baekyun omhoog om deze te doen. hij deed hem bijna perfect en kreeg de opmerken dat als het voor een cijfer was dat hij een dikke A+ zou verdienen. Ik glimlachte naar de jongens. Ze deden het zo goed!. 

Aan de eind van de les slofte ik naar de kantine toe. Ik had best wel honger maar geen izn om te eten. misscehin als kyungsoo daadwerktelijk ging koken dat ik dan wel zin kreeg om te eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 1 van 67Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 34 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: