cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 27 ... 50, 51, 52 ... 59 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 51 Emptyzo mei 01 2016, 18:34

Kai;
We lippen toe het water op heup hoogte was. Ik legde haar uit vanaf hoe ver ze in me arme moest springen. Ik ging klaar staan met me gezicht op haar gericht. Ik kneep me handen samen waarna ik ze uitstrakte. 'Kom gewoon springen'
(jij typt de eerste sprong wat je voelt ne zo)

We deden het nog een paar keer. WE vielen vaak maar ik begon het steeds leuker et vinden. Zeker omdat ik haar ook steeds hoger kon houden. 'Bijna!' Lachte ik blij 

Lennie:
Ik had de chat wel mee gelezen Maar niet op gereageert. Gewoon toe gekeken van een afstand want vond het echt niet leuk dat hij weg ging. Na de les keek ik naar het bord met de roosterwijzingen toen Jongdae en Yifan aankwamen lopen Ze vroegen of i mee ging om Luhan uit te zwaaien.  Voorzichtig knikte i kdat ik wel mee ging.  Kon mijn gevoelens moeilijk overal benadrukken het bleef gewoon een vriend. 

We gingen er heen met de tram en zo aangezien we toch gewoon studenten waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 51 Emptyzo mei 01 2016, 20:40

Kai;
We lippen toe het water op heup hoogte was. Ik legde haar uit vanaf hoe ver ze in me arme moest springen. Ik ging klaar staan met me gezicht op haar gericht. Ik kneep me handen samen waarna ik ze uitstrakte. 'Kom gewoon springen'
(jij typt de eerste sprong wat je voelt ne zo)

We deden het nog een paar keer. WE vielen vaak maar ik begon het steeds leuker et vinden. Zeker omdat ik haar ook steeds hoger kon houden. 'Bijna!' Lachte ik blij 

Lennie:
Ik had de chat wel mee gelezen Maar niet op gereageert. Gewoon toe gekeken van een afstand want vond het echt niet leuk dat hij weg ging. Na de les keek ik naar het bord met de roosterwijzingen toen Jongdae en Yifan aankwamen lopen Ze vroegen of i mee ging om Luhan uit te zwaaien.  Voorzichtig knikte i kdat ik wel mee ging.  Kon mijn gevoelens moeilijk overal benadrukken het bleef gewoon een vriend. 

We gingen er heen met de tram en zo aangezien we toch gewoon studenten waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 51 Emptywo mei 04 2016, 17:11

Marlon:

ik nam een paar keer diep adem voordat ik deed wat hij zei. gewoon springen.. oke.. dat werkte dus niet hea. we vielen in het water en zo ging het de hele tijd door.. ik begon de moed een beetje te verliezen.. uit frustratie sloeg ik een paar keer in het water. kom op! ik was het probleem.. ik vertrouwde hem op een af andere manier nog steeds niet echt... kom op heeft hij ooit iets gedaan om hem niet te vertrouwen? nee... hij was niks anders dan begripvol en geduldig met me..

toen ik weer rustig geworden was, draaide ik me weer naar jongin. hij zei dat we het bijna hadden. ok volle vertrouwen nu.

Chen:

we zaten in de tram. het was een uurtje naar het vliegveld toe. ik kon merken aan lennie dat ze er mee zat dat luhan weg ging. ' hij komt wel weer terug hoor. het is eerder dan de bedoeling.. maar hij ging zowiezo al terug naar huis.. en jij toch ook? dus vanwaar dat lange gezicht ?'  vroeg ik aan dr.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 51 Emptywo mei 04 2016, 17:19

jongin:
'kom we kunnen het!' Ik ging weer goed staan. 'GEwoon mij vertrouwen. Als je je knieen op trekt of je rug tegenhoud van val je' legde ik uit, 'Als je gewoon heel je lichaam aan mij geeft komt het goed ik ka nje ech wel dragen' ineens bedacht ik me iets. 'kijk!' ik stapte op haar af sloeg me arme rond haar middel en tilde haar op. Ik draaide haar een apar rondjes. 'Zie je!' ik ging weer terug. 'ik kan je echt wel hebben! jump little girl!' Ik wenkte dat ze moest komen en ik er klar voor stond. '

Lennie:
Ik keek jongdae aan en toverde een glimlach op me gezicht. 'had gewoon gehoopt dat het weer normaal zou worden met zun alle' legde ik uit. Daarna haalde ik me schouders op. 'agh' weer staarde ik naar buiten toe. 'ja ben ook naar huis toe. Maar daar had ik rekening mee gehouden. Niet dat de groep al kleiner zou worden nog voor de vakantie' MAar hey nog maar een paar weken dan lekker naar huis. 5 maandjes vakantie en dan weer er tegen aan! gaat helemaal goed komen'

op het vliegveld aangekomen stond ik wat verder achteraan en keek toe hoe de jongens afscheit namen. 'bye' zei ik zacht toen het mijn buurt was
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 51 Emptywo mei 04 2016, 19:16

Marlon:

hem vertrouwen en heel me lichaam aan hem geven.. dat kwam er echt heel fout uit.. ik werd er een beetje rood van. ik wist wel dat hij het niet zo bedoelde, maar toch! ik snapte uit mn gedachten toen ik opeens twee armen rond mn middel voelde en opgetild werd. hij had gelijk.. hij kon me ook wel hebben.. dus waarom deed ik nog steeds zo moeilijk? oke verstand op nul nu en gewoon gaan. ik kwam weer op hem af en sprong. dont think about it, just trust him ik hield mn ogen wel gesloten, nog steeds wel wat gespannen ofcourse.

Chen:

normaal he...iets in me zei dat dat niet ging gebeuren na alles... zeker omdat ze nu het lievelingetje van de leeraren was.. en wij nu met suho, minseok en yifan die groep gingen doen. en als dat goed in de smaak viel.. dan zaten wij voor 90% al gebakken. ik glimlachte naar dr' het gaat zeker goed komen' zei ik tegen dr.

Op het vliegveld namen we afscheid van luhan. we gaven hem een paar schouderklopjes en gaven hem onze volle support.

Luhan:

ik kreeg de glimlach nie van mn gezicht toen de jongens me uit kwamen zwaaien. het voelde goed om hun support te hebben. als laatste kwam lennie nog gedag zeggen. ik glimlachte ' bye! komt allemaal wel goed! jij ook veel fun thuis ok? lekker van genieten' zei ik tegen dr. ik keek om ' het is tijd om te boarden. bye everybody! ' zei ik en liep richting de gate.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 51 Emptywo mei 04 2016, 19:24

lennie:
ik keek hem even verbaast an. waarom zei hij dat het goed kwam.. agh gewoon lachen en hem uit zwaaien/ 'jij succes' luhan ging weg ne wij gingen terug nar de les

Jongin:
We deden dit tot het avond werd. Hoe vaker we het deden hoe beter ze werd. Na even had ik der daadwerkelijk boven me hoofd maar toe nam een golf me mee waardoor we uitiendelijk toch onderuit gingen. Ik lachte ne keek haaar aan. nou een hele middag heb ik je toc opgetilt!' lachte ik blij. 'binnen kort weer maar moet nu we echt naar huis
in de auto praatte ik wat met me zus.

we zetten marlon boor der huis uit. 'tot morgen dan' zei ik nog en zwaaide

_____________ time skip________________

Timeskip
Lennie:
de laatste twee weken op school waren gewoon leuk. Beetje met de jongens kloten in de tussen uren. en gewon de les volgen. Het engels zingen was gewoon een oipdracht om ons bezig te houden dus die hadden we gehaalt met valg en wimpel. Zelfs chen!. Het was altijd mega gezellig in e pauzes. aangezien de groep groot geworden was. Bijna standaard een groep van 10. Alleen jongin en Luhan waren er niet altijd bij. Luhan was in China en Jongin voornamelijk bij Marlon in de danszaal. S avonds probeerde ik the chatte met Luhan wat niet altijd ging. Ik stuurde hem vaak appjes en hoopte dat hij het waardeerde.

Nu was het eind van het school jaar en iedereen had 5 weken vrij. Er bleven er een paar op school die door wilde leren. Maar ik ging echt naar huis. Ik was daar aan toe een maandje thuis zitten en tot me zelf komen. Het afscheid van de jongens lied me best wel huilen. Het waren maar 5 weken maar hell wat ging ik ze missen. Ze waren al zo ver in mijn hart geborgen dat ik ze gewoon echt miste In het vliegtuig kon ik niet huilen want zat heel toevallig... naast een soort van stalker fan. Dis moest me wel groot en lied houden.

In nederlands moest ik helaas alleen naar huis reizen me ouders wilde geen geld uit geven aan het naar shiphol reizen. En als ik eerlijk was vond ik dat niet erg hier kon ik stil zitten en denken over dingen in te trein zonder een paar jongens achter me aan te hebben. Thuis aangekomen was het heerlijk veel vertellen en gewoon gezellig doen. Ik was zelfs naar de psycholoog en de dokter.  veel gewandeld en heerlijk me gedachte op nul gezet. De tijd vloog hier in Nederland en ik was helemaal herboren. Ik ging laten zien dat ik dit kon en deze opleiding ging halen. Ik ging me niet meer tegen houden en gewoon echt genieten val alles. Het werd een nieuw jaar en een nieuwe lennie met een schonen lijn! Ik had me make-up gedaan me haren gefixt. Me kleding stijl verbeterd en ik ging er tegen aan!

In het vliegtuig las ik nog een paar psycoobook hoofdstukken of hoe je dat wil noemen. En rond een uur of 3 smiddags kwam ik aan. Met me koffer en al liep ik door de hallen van het vliegveld. In de hoop dat de jongens me apjes nog hadden ontvangen Aangezien we veel contact gehouden hadden in de tussen tijd. Zou er eentje zijn die me kwam verwelkomen of?
 
Baekhyun
De 5 weken waar heerlijk op school niemand was er bijna niemand dan en da gaf mij de kans om de slijmen bij de docenten en het werkte gewoon super goed heerlijk was het. Ik stuurde marlon de opdrachten die ik maakte zodat ze het bij kon houden. Ik wachte tot ze ook fotos van haar neefje zo sturen.  De 5 weken vlogen voorbij en nu wa het tijd om te gaan. Natuurlijk ging ik marlon op halen op het vliegveld maar ik wist niet wanneer ze er stond *waarneer ben je er nou??*
 
jongin:

ik streepte de weken af. nog maar 8 weken en het feest was was... Ik zou die dag in het water nooit vergeten. Maar we moesten vaker oefenen.. het moest perfect zijn. zo perfect dat ze het nooit zouden vergeten!. netzoals ik.. oh nee ik moest het los laten en haar zien als een partner. De dag dat ze terug zouden komen zat ik al vroeg op het vliegveld
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 51 Emptydo mei 12 2016, 20:42

timeskip:

Marlon:

afscheid genomen van baekhyun, jongin en zelfs sehun. het waren zowat mn enige vrienden dus ja. het was geen zwaar afscheid.. ook al ging ik baekhyun en jongin echt wel missen.. maar het waren maar 5 weekjes, en we hielden toch wel contact voor zover dat kon met tijdsverschil enzo. vliegreis was gelukkig niet zoveel over op te merken. het vliegtuig was niet helemaal gevult, en aangezien niemand wat me te maken wou hebben had ik een hele rij stoelen voor mezelf dus kon mooi slapen.

op schiphol aangekomen, stond ik verbaast te kijken toen mn broer er stond om me op te halen. hij was wel de laatste die ik had verwacht eigenlijk... maar dit gaf ons wel de kans om gewoon te praten over van alles.. we begrepen elkaar het beste namelijk. hij had een grote marketingkans gekregen voor het nieuwe theater in de stad, en was daar nu druk mee aan het werk. het hield hem bezig, en dat was genoeg voor nu.

na twee weken thuis te zijn geweest was het dan uiteindelijk tijd voor de geboorte van mn neefje. ik weet dat baekhyun graag foto's wou zien.. maar ik kon het niet. ten eerste mocht het niet van mn zus.. en ten tweede, ik had hem nooit verteld dat hij een dubele schisis had of uitgelegt wat dat betekende.. als ik nu een foto zou sturen zou hij vast een hartverzakking krijgen. voor de rest was hij wel gezond.. beetje klein, maar dat krijg je met kleine ouders ofcourse.

baekhyun stuurde de opdrachten door die hij kreeg zodat ik ze ook gewoon kon maken en dus niks zou missen. en toen was het ook al weer tijd om naar huis te gaan. naja.. korea... in oktober zou mn neefje zn eerste operatie krijgen. ik had net mn koffers te pakken toen mn telefoon eindelijhk weer verbinding had. baekhyun was net te laat geweest met het versturen van het berichtje zodat ik hem in nederland kon ontvangen.. * nu.. had geen verbinding in engeland tijdens de overstap.. sorryy* stuurde ik terug. ik kwam ook wel weer alleen thuis, geen probleem.

Luhan:

de afgelopen 2 maanden waren alles behalve gezellig thuis.. mn vader wou dat ik buisness klassen nam. ' just in case this little dream of tyours doenst work out' zoals hij het benoemde.. ik vond het echt verschikkelijk.. ik was hier niet voro weg gelegd. ik moest bewegen! ik was dus ook maar al te blij toen ik weer terug kon naar school.. met enigsins hun zegen...

Kyungsoo:

ik zat op het vliegveld te wachten tot lennie dr vliegtuig zou landen. zodra luhan weer terug was, gingen hun groep meteen oefenen om verloren tijd in te halen. al verteld wat onze groep naam werd? EXO is het geworden .. en dan is suho zon groep exo k voor koreaans en yifan zn groep exo m voor mandarin. omdat onze groep redelijk compleet was. op chanyeol na dan de eerste twee weken, konden wij al mooi goed oefenen. maar terug naar nu. ik stond dus op het vliegveld lennie op te wachten omdat de andere jongens bezig waren. ik zag jongin ook bij de aankomst hal staan. ik liep naar hem toe. 'zullen ze beiden nog leven?' vroeg ik aan hem. ik wist dat hij hierstond voor Marlon.. dus dat betekende dat die twee in het zelfde vliegtuig gezeten hadden..
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 51 Emptydo mei 12 2016, 20:55

Jongin: Kyungsoo kwam naar me toe gelopen. hij begon over de meiden. 'vast wel. Marlon slaapt en lennie die?' ik wist niks over lennie dus die zin kon ik ook niet afmaken. 'Vast wel' herhaalde ik nog maals mar deze keer om me zelf een beetje moet in te spreken. 'Waarom is byun er niet?' hij was al te tijd rond ons geweest en nergens heen gegaan. Maar vandaag was hij er niet eens. 'Nou het word wachten' mompelde ik terwijl ik me boekje er opnieuw bij pakte. Ik had in de tussen tijd zo veel oefend met andere en (een van die pest meiden) had m geod geholpen

Lennie:
Ik kwam aan ne had niks doorgehad van Marlon niet dat ik vna plan was nog ruzie te zoeken. Ik had alle achter me gelaten en ging deze keer stralen. Ik liep door de gangen met me mini koffer en zag Kyungzoo al staan. 'heey!' ik zwaaide blij naar hem en liep naar ze toe. 'hey jongin' glimlachte ik lief. 'bedankt dat je kwam' zei ik gericht naar kyungsoo.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 51 Emptydo mei 12 2016, 21:09

Kyungsoo:

jongin merkte op dat baekhyun er niet was. ik stond er ook wel een beetje van te kijken om eerlijk te zijn. ik glimlachte 'hé meer kans voor jou toch?' zei ik tegen hem en op dat moment kwam lennie door de deuren gelopen. ik wist hoe jongin voelde naar marlon toe. en ook al ging ik me er niet mee bemoeien.. het was niet mijn zaak, betekende niet dat ik soms het gevoel had dat ze beter bij hem af was dan bij byun.. maar dat was mijn mening. ik zwaaide terug naar lennie 'tuurlijk. de M jongens zijn druk bezig met verloren tijd in te halen anders waren die ook mee gekomen' legde ik uit. 'hoe was je vakantie'

Marlon:

je zou denken door alle negativiteit die rond me hing dat ik er alles aan zou doen om niet op te vallen... well.. verkeerd gedacht! nee zonder gekheid ik deed het niet om het aandacht trekken. ik vind het gewoon super leuk om met mn haar te experimenteren, en mn kapster ook! die was helemaal blij dat ik weer terug was voor een behandeling. je kon me nu echt van kilometers afstand al zien aankomen. Seoul school of art - Pagina 51 822ad29056d1406122dea260fc54a9fb met mn koffer in mn hand liep ik door de deuren heen. ik lette niet echt op omdat ik er toch vanuit ging dat niemand me op zou halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 51 Emptydo mei 12 2016, 21:23

jongin:
ik schudde me hoofd. 'ze is gelukkig met byun; zei ik rustig terwijl ik me boekje op borg toen lennie kwam. 'wauw jij ziet er een stuk beter uit!' merkte ik op terijwl ik haar keek 'Je hebt weer heupen en wangetjes' ik staarde eve nwaarna ik naar de uitgang keek. Als lennie hier stond moest marlon ook komen. En ja daar kwam ze als een rood stoplicht. Maar ze liep gewoon door. zonder op of om te kijekn. Ik liep op haar af ne probeerde voor haar te staan. 'hey?' ze ik zacht vragend

Lennie:
'oh ja weet ik Lay had me gesmste' vertelde ik en lachte naar hem. 'Wil straks we lde vooruit gang horen hoor en wil jullie ook wat horen. Heb een nieuwe hobby.' ik tikte op me koffer. Ik had twee nieuwe hobbies. Grafftie en viool. En dat in 5 weken jah ik hield vna nieuwe idngne zeker als ik me best deed. 'viool' zvertelde ik blij en draaide me ook om om naar marlon te kijken. 'wauw dat haar! misschien moet ik de mijne ook weer eens een ker verfen 'paars ofzo' ik tikte met me vinger tegen me lip terwijl ik na dacht. 'naah bendaar echt te oud voor' lachte ik en keerde me terug naar kyungsoo. 'laten we terug gaan.'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 51 Emptydo mei 12 2016, 21:38

Marlon:

hmm... nog steeds geen bericht van baekhyun terug.. ik zuchtte en deed mn telefoon weer in mn zak. op dat moment hoorde ik opeens een stem. ik keek op en keek verbaast. 'hey' zei ik terug met een glimlach toen ik over mn verbazing heen was. 'hoe wist je hoe laat ik hier zou zijn?' vroeg ik aan hem. beter nog.. waarom was hij hier wel maar baekhyun niet .. mn haar had nu zeker wel geholpen denk ik. mn andere rode haar viel ook wel op. 'oh! je nichtje was jarig geweest toch?' begon ik in mn koffer te graaien en pakte er een kleine alpaca knuffel uit 'wist niet precies wat ze leuk zou vinden.. maar je had dr al eerder een alpaca iets gegeven toch? 'zei ik en gaf het aan hem.

Kyungsoo:

wauw lay had dr gesmst? de wonderen zijn de wereld nog niet uit. 'het is allemaal nog geheim' zei ik en hield mn vinger voor mn mond met een knipoog 'maar weet zeker dat suho en yifan wel een uitzondering maken' ging ik verder. 'zozo, piano en viool. toe maar weer. voor je het weet heb je chanyeol van zn muzikale troon gestoten' lachte ik. en dat werd eigenlijk alleen maar harder toe nze begon over marlon dr haar en dr eigen. 'ze is maar een jaar jonger dan jij bent hoor. gewoon doen als je dat wilt' zei ik terwijl we begonnen met lopen. ' managers hebben een auto voor je geregeld' vertelde ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 51 Emptydo mei 12 2016, 21:49

jongin:
ik lachte toen ik een alpaca in me handen kreeg. 'die heeft ze nooit gehad omdat het eigenlijk voor jouw was; zei ik en sloeg me hand voor me mond. 'hmm lay had door gegeven wanneer lennie kwam dus ben hier al vanavond vanochtend zodat ik opt ijwas' verteldei k om op een ander onderwerp over te gaan. 'geef je koffer maar' ik stak me handen uit. Als ze dat niet wilde geven drukte ik het boekje met aantekenigen in haar handen zodat ze haar koffer wel even emt rust moest laten ik de ze mee kon slepen of tillen.

Lennie:
'Zelfde muzeik talent nee man nooit! en houd me tegen als ik zun ego krijg! dan mag je me slaan' lachte ik terwijl ik hem aan keek/ 'zal yidan smeken die zal vast wel een zwak voor me hebbne!' ik lachte om het feit dat ik nu mijn Bekentheid meer wist te gebruiken. Wat 5 weken wel niet met je konden doen
Ik keek met een schuinhoofd toe ne knikte. 'welke kleur zou staan?' vroeg ik nog over de haar kleuren. 

'nou kijk dat heb ik dus gemist dat alles geregeld word!' lachte ik blij en schudde me hoofd dat ik het niet meende. Met mijn spullen liepen we naar de auto waarna we naar school gingen. 'Oh nieuwe kamers!' lachet ik blij helemaal vergeten dat we nu naar de 2de verdieping gingen als 2de zijn, in de 3de ingen we naar het gebrouw aan de andere kant van de school.

;ik berg even me spullen op. bedankt dat je kwam'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 51 Emptydo mei 12 2016, 22:11

Marlon:


wait.... die alpaca was voor mij toen?! waarom had hij dat niet gezegt... ach maakt ook niet uit.. maar toen hij vertelde dat hij van Lay gehoord had hoelaat lennie zou komen.. en hij hier dus al sins vanochtend is om te zorgen dat ie optijd was, raakte me echt. waarom deed hij zoveel voor me.. beter gezegt.. waarom deed baekhyu nniet het zelfde... nee niet zo denken.. je houd van hem. en alleen omdat hij net zoals ik soms dingen niet door heeft, is geen reden om daar aan te twijfelen. jongin zei dat ik mn koffer aan hem moest geven.. en ik ging er dit keer niet tegen in. ' hoe was de afgelopen 5 weken? nog kunnen oefenen zonder me?' vroeg ik.

Kyungsoo:

ik lachte zacht en schudde mn hoofd toen ze begon over chanyeol zn ego.. jup.. daar ging ik ook echt niet tegen in. het was wel een gezonde ego in mijn ogen.. hij was gewoon heel zeker vanzichzelf wat ik ook wel terecht vond.. als hij alleen wat minder lawaai had.. ze vroeg welke kleur haar zou staan. ik haalde mn schouders op ' je praat tegen de all black every day guy' zei ik.

eenmaal op school aan gekomen moest lennie dr nieuwe kamer nog opzoeken en opruimen. dat was een nadeel van in de dorms en je ging weg in de vakantie. dan werden je spullen gewoon in de kamer gedumpt en red je er maar mee als je terug bent. ' geen probleem. is ook wat om alleen aan te komen toch. ' en kreeg bericht van suho ' oh, suho wil weer oefenen. zie je later wel weer!' zei ik en liep naar de zaal toe
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 51 Emptydo mei 12 2016, 23:42

lennie:
ik knapte me kamer op waarna ik door de gangen liep op zoek naar de jongens. ik besloot lay te smse waar ze zaten. maar ik kreeg geen smsje terug. Daarom slenterde ik nog maar wat verder doro de gangen heen en vond lay al staan in de gangen metzijn hoofd naar zijn mobie gericht. ik liep naar hem te. 'hoe verstuur je dit?' vroeg hij. i kbegon te lachen' hoe heb je me ooit smst over de jongens!
 lachte ik terwijl ik over hem heen leunde om te vertrellen hoe alles werkte. Lay verzende het smsje mijn been trilde meteen, Ik bgon wer te lachen deze keer met me hand voor me mond. ;men je deze?' vroeg ik terwijl ik me mobiel pakte. 'had je het niet gewoon zo kunne nzeggen' ik las het smsje met waar ze zaten blijbkaar hadden ze een spoet vergadeing ingezet met zn alle. nou dat was mooi en lay moest er tohch ook heen dus we liepen er samen heen. 'Mag ik me luisteren?' vroeg ik toen ik dedeur opening wache en de groep rond keek

Jongin:
'ja heb goed kunnen oefenenen de side dansers doen het geweldig moet ook wel want we hebben nog mar een paar weken.' ik hield een taxi aan en gaf het adres aan. 'hoe was het in nederlands?' ik keek haar aan en glimlachte lief. 'heb je wel gemist' bracht ik zacht uit waarna ik beschaamt door het raam naar buiten keek
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 51 Emptyza mei 14 2016, 23:25

Marlon:

ik was blij dat hij nog goed met de side dansers heeft kunnen oefenen en dat ze het ook goed deden. gelukkig want we hadden inderdaad nog maar een paar weken tot het feest. ik had er echt zoveel zin in! maar aan de andere kant ook best nerveus.. wat nou als zn ouders me niet mochten.. of alle verhalen over me gehoord hadden... dat ik door het omgaan met jongin zijn kansen verpestte... ik snapte uit mn gedachten toen ik jongin hoorde vragen naar nederland ' goed. stond vol verbazing op het vliegveld toen mn broer er stond om me op te halen though' lachte ik zacht ' mn neefje is 15 juni ( daar gokken we nu op XD ) geboren. healthy baby boy' zei ik tegen hem. ik had geen foto's om te laten zien natuurlijk. ik respecteerde mn zus op dat gebied. toen hij zei dat hij me gemist had werd ik een beetje rood ' well.. im back' zei ik zacht en keek naar beneden zodat ik me kon verstoppen achter mn haar.

Chanyeol:

het wachten was op jongin, kyungsoo en yixing. we hadden al die tijd apart geoefend, maar nu was het tijd om ook daad werkelijk samen te gaan oefenen. ook al zouden we eerst apart optreden, maar yifan en suho hadden een idee in hun hoofd dus ja. kyungsoo kwam eindelijk weer terug, en even later kwam yixing ook.. en hij had lennie meegenomen.. waren die 5 weken nu al weer voorbij? ik liet me achterover vallen. ' waar is jongin nou...! heb geen zin om weer tot weet ik hoe lang savonds nog bezig te zijn' zeurde ik. ' je weet dat jongin niet op zn telefoon kijkt.. ga er vanuit dat ie Marlon weer terug verwelkomt' antwoordde kyungsoo. ik schoot omhoog en keek daarna van kyungsoo naar baekhyun. wait.. what? hoe kon kyungsoo dat ook gewoon zo zeggen alsof het de normaalste zaak van de wereld was. ze was Baekhyun's vriendin niet jongin's!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 51 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 51 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 51 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 27 ... 50, 51, 52 ... 59 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: