cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Seoul school of art

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 47 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 27 Emptydi maa 22 2016, 20:59

jongin:
Ik stapte ook uit en lied me spullen dragen door de buschaufuer. begon al echt een diva te worden!. nee nee hij stond er op om het te doen door me rug. Marlon vroeg of ik kon zwemmen ik schudde me hoofd. Maar g awel mee. Voetje baden kan nooit geen kwaad. Ballen overgooien ook niet zolang me rug maar niet nat word.'

We krijgen de kamer toe gewezen. Wauw! gewoon een kamer voor 4! hoe gaaf! we gooide onze spullen neer en liepen meteen naar het bad. We zouden in het zwembad restaurant gaan eten. Dus daar hoefde ik me geen zorgne voer te maken.

Ik zat al ana de badrand te kijken naar Baekhyun die al een paar keer kopje onder geweest was..

Baekhyun:
*das niet echt goed nieuws man! sterkte! en dankje komt wel goed. Het is een leuke groep dus we gaan er hard tegen aan! FEESTEH* 

in de kamer duwde ik jongade weg. 'bed bij het raam is mijn!' ripe ik lachend. 

In het bad aangekomen sprong ik alle kanten op dit ging geweldig worden. 'heyh ey jongdae waar blivjen die meiden! komen ze wel!.'

Yixing
*lost in his own world*

Lennie:
met al onze spullen liepen we naar de slaapkamers. ik had vernomen dat ik moest zwijgen want die blikken die marlon gaf.. In de kamer was ik dood stil. Legde me tas neer en zocht me zwem kleding... Wat dus een hel ging woren aangeizen ik eng veel afgevallen was. 'Ben even naar de winkel.' zei ik voor ik ging. Jakon toch niet helemaal zwijgent weg gaan. Ik lied me bikini zakken. De was dus echt te groot..
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 27 Emptydi maa 22 2016, 21:26

Marlon:

jongin kon niet zwemmen.. maar hij ging wel mee pootje baden enzo. mooi, ik was zelf ook niet echt een zwem type. vroeger wel.. maar teveel gedaan door wedstrijd zwemmen denk ik.. 'mooi, zie ik je daar!' zei ik en ging snel naar mn eigen kamer.

bij de kamer aangekomen had lnnie het gelukkig door dat ze me niet aan hoefde te spreken. ik legde mn eigen spullen op het bed bij het raam en begon te zoeken naar mn bikini. lennie zei iets over dat ze naar de winkel ging. ik reageerde er niet op. was geen belang voor mij, is niet dat ik raar zou opkijken als ze opeens weg ging zonder wat te zeggen. ik kleedde me om en deed mn haar in een invlecht, pakte mn handdoek en ging naar het zwembad toe. Seoul school of art - Pagina 27 6f94194c2c7211e2ada322000a1fbcdb_6 Seoul school of art - Pagina 27 21001

Chen:

in het zwembad aangekomen bleef jongin op de rand zitten. hij kon niet in verband met zn rug.. het zag er best nasty uit.. hij was helemaal ingetaped. dan moest ik me maar vermaken met alleen baekhyun. wat best makkelijk ging, ik had hem al een paar keer onder kunnen duwen. hij vroeg waar de meiden bleven, en net toen ik wou antwoorde kwam marlon binnen ' nou daar is de jouwe' zei ik met een por.

Zou lennie wel komen..? ik hoopte het wel.. laatste vrije dag voor het echte werk.. ik kon niet anders doen dan afwachten ..
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 27 Emptydi maa 22 2016, 21:35

jongin:
Ik had niet door dat ze aanwas komen lopen pas toen ze bijna bij me was merkte ik het. Of nouja ik merkte het ana baekhyuns hoofd. Ik draaide me langzaam om en begon zachtjs te lachen. 'nounou staat goed!' Ik wilde het elestiekje uit haar haren halen maar hield me op tijd in. 'Sorry vind het los voor mooier!' Ik deed snel me hadnden weer tussen me benen want ik was er nog net niet aangekomen

Baekhyun:
'aah!' ik hapt naar adem toen ik voor de zoveelste keer naar benede zakte. Jongdae merkte op da tmarlon binnen kwam. Hij stond er alleen voor. DAarom sprong ik op hem om te kijken. 'ZO HEY MARLON! dat mag je vaker doen!' riep ik hard terwijl ik voorover over jongdae heen viel. Met een klap belande ik in het water.

Lennie:
Ik het winkeltje had ik een paar bikinis gepakt maar als ik de aan deed kon je me ribben letterlijk tellen. misschein miste ik nu met vet laagje best wel.. Uiteindelijk vond ik gewoon een badpak achtig iets. Zo kon je me buik tenminste niet zijn. Was ik niet dik.. maar dun en alsnog verstopte ik me buik.. Ik deed twee losse staartjes in en kamde me pony recht. daar gaat hij dan!. Met een handdoek om liep ik naar het zwembad
Seoul school of art - Pagina 27 Hot-Korean-Women-Lady-Bandage-Bikini-Bathing-Suit-Set-Push-up-Padded-Bra-Swimsuit-Bodysuit
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 27 Emptydi maa 22 2016, 21:50

Marlon:

Toen ik binnenkwam werd ik meteen gebombadeerd met baekhyun zn commetaar dat ik vaker zoiets moest aan doen. en kort daarna jongin ook nog .. en dat hij mn haar mooier vind als het los is. ik ging naast hem zitten en deed mn voeten in het water. ' sorry jongens, geniet er maar van zolang je kan' zei ik en zat aan mn haar.. ik vond mn haar ook het mooist als het los was.. maar was niet practisch met chloorwater.. niet dat ik vanplan was om te gaan zwemmen.. maar he, je weet maar nooit met twee baegles.

Chen:

Baekhyun klom over me heen om marlon te zien, en om te zeggen dat ie enthousiast was, was een understatement. daarna viel hij voorover weer terug het water in. ik begon te lachen 'Yah baekhyun! je bent toch wel wat gewent van dr of niet dan' zei ik nog plagend tegen hem.

Het duurde niet heel lang voordat lennie ook uiteindelijk kwam. en ze zag er schattig uit! maar.. ik vond haar toch wel eng dun hoor.. ze moest weer goed gaan eten tijdens deze tour 'LEnnie!! Kom erin! baekhyun blijft niet down!' zei ik tegen dr.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 27 Emptydi maa 22 2016, 21:57

Jongin:
ZE begon aan haar  haren te frummelen. Ik pakte me haar hand beet en deed ze omlaag. 'Dadelijk beschadig je het' Lachte ik maar als reden. Maar als ze dat deed kwam ze zo zenuachtig over. I kbleef even zitten maar de 3 in he twater haddne het zo nara hun zin da tik ook wilde spelen. 'Zullen we een bal gaan over gooien of iets?' vroeg ik uiteindelijk.

Lennie:
Jongdae riep dat ik hem moest helpen met baekhyun. Ik grijsnte. 'Oh da tgaat wel lukken hoor!' ik legde me handdoek weg stapte als een nejt meisje het water in. Net of het super koud was met me handen de licht in maar zodra ik in de buurt was. Sprong ik op baekhyun en begon hem ook naar benede te drukken.

Baekhyun:
'HEEY! twee tegen 1!' riep ik. noujah anderhalf tegen 1 lennie was zo licht dat het eerder schattig was dat ze op me schouders zat. Ik was zo bezig met jongdae en Lennie dat ik marlon lichtjes vergat. ZE zattoch maar op het randje
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 27 Emptydi maa 22 2016, 22:14

Marlon:

jongin pakte mn hand beet en deed deze omlaag zodat ik niet met mn haar kon spelen. met het excuus dat ik het straks misschien beschadigde. ik moest daar beetje om lachen 'heb je mn haar nog nooit gezien? het is zo dood als de pest.. kan niet veel meer aan beschadigd worden.' zei ik maar hield wel op. ik liet me voorzichtig in het water zakken in het ondiepe gedeelte zodat ik kon staan en pakte een bal. kon zien dat jongin zich beetje verveelde dus ik deed wel met hem mee.

Chen:

yeah ze hielp mee! maar alleen had ze niet veel effect op baekhyun.. told ya.. ze was veel te licht.. ik hielp wel mee maar na een paar keer begon ik toch moe te raken. baekhyun was veel sterker dan dat ie eruit zag door al die jaren hapkido die hij gedaan heeft als kind zijnde. ik wist hem nog 1 keer onderuit te halen door onderwater te gaan en aan zn enkels te trekken. daarna was ik echt bek af en ging naar de rand toe. 'ik vergeet elke keer dat ik dat lichaam van jou niet moet onderschatten...' hijgde ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 27 Emptydi maa 22 2016, 22:22

jongin:
ze zei dat ik het eerst is moest zien ho edeed het is. 'zie het vaak van dicht bij hoor! als e weer een rondej voor me neus maakt en je haar me mond in vliegt! of die keer dat je tegenstribbelde tijdens de lift!' somde ik lachten op pver hoe vaak ik haar wel niet van dichtbij zag.
Marlon gleed het water in en pakte de bal. Ik glimlachte en gleed achter haar aan. Het water kwam gelukkig niet oger dan me knieen. WE liepen iers verder zodat het water tot op de heupen kwam. Als een pinquin waggelde ik door het water heen. 'gooi!' riep ik.

Lennie:
we kregen ehm maar een keer onderuit. daarna bleef ik om zijn nek hangen. Had geen zin om te zwemmen en baekhyun leeg er geen las van te hebben. was vast nte een irritantvliegje ofzo!  Jongdae ging bij de kant staan. Hij hijgde gewoon. Ik begon in zijn wang te prikken. 'waar is nou die uithoudings vermogen?' lachte ik zachtjes. Baekhyun lachte mee en begon op zijn buikje te slaan. 'Spieren jongen!' Ik keek naar zijn buik en zag een flink litteken zitten. zou hij daarom niet graag zijn shirt omhoog doen?. Ik ging er niet naar vragen.

Na even pakte baekhyun me polsen beet en nam me mee. 'Wacht hey!' piepte ik.'aah!'
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 27 Emptydi maa 22 2016, 22:30

Marlon:

' ja aan die lift moeten we nog echt wel werken hoor... ' zei ik tegen hem toen hij opsomde hoe vaak hij mn haar wel niet van dichtbij gezien had. hij kwam zelf ook het water in en we gingen iets dieper staan, niet diep genoeg dat zn rug nat werd. net op het moment dat ik de bal wilde gooien keek ik om en zag dat baekhyun met lennie er vandoor ging. ik liet de bal weer zakken en keek naar het water... ok niet boos of jaloers worden.. dat recht heb je niet .. we hebben niks... ookal deed het alsnog tyfus veel pijn...

Chen:

'welk uithoudingsvermogen' zei ik terug met een lach. mn conditie was echt 0.0.. na even pakte baekhyun haar bij dr poslen vast en nam dr ergens mee naar toe. ik zag marlon dr reactie vanuit mn ooghoek.. die twee hadden echt de meest rare relatie ever met elkaar... ik ging maar achter hun aan.. vroeg me af wat baekhyun nou weer vanplan was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 27 Emptydi maa 22 2016, 22:38

Jongin:
ZE wilde de bal gooien maar iets trok haar aandacht. Met een schuinhoofd keek ik langs me heen naar baekhyun die een tegenstribbelende lennie mee nam.. Ik liep naar marlon toe en hees haar kin omhoog. 'Ze zijn vast alleen maar aan het dolle ' ze ik zachtjes waarna ik haar haar achter haar oor deed. 

Lennie:
'kom byun byun stop!' jammerde ik eerst speels maar toen ik niet wist waar we heen gingen werd het toch iets serieuser. Hij had me handen weer strak vast. 'Waarom speel jij wel mee en marlon niet?' vroeg hij uiteindelijk best sneu. Ik haalde me schouders op. 'jij bent zelfs ziek! en je doet gewoon mee!. Ze komt neit eens naar me toe. Jij bent een meid doe ik iets fout' Ik luisterde naar zijn woorden. 'Ik ben niet het zelfde als marlon dus weet het echt niet' Waarom noemde hij me ziek! ik was niet ziek! toch.?. Ik blies me wangne op en stopte met tegen stribbelen. 'Ik doe het fout! weet het zeker!' piepte hij uiteindelijk. Hij lied me polsen iets losser. Nu pas viel het me op waar hij me heen gesleept had.. een wild water baan. Ik keek van zijn sad face die een paar minuten geleden nog super blij wasn naar de wildwater van. 'Wie er als eerste door heen is!' riep ik en sprong er in.
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 27 Emptydi maa 22 2016, 22:50

marlon:

ik had niet door dat jongin naar me toe gelopen kwam tot ik het water voor me zag bewegen. ik voelde zn hand op mn kin en hees mn hoofd weer omhoog. hij probeerde me gerust te stellen dat baekhyun alleen maar aan het dollen was. en deed een pluk haar achter mn oor. ik zuchtte en liet mn hoofd tegen zn borst vallen. om meerdere redenen... omdat ik moe was.. maar ook om mn rode wangen te verbergen. 'why are you so perfect' dat was bedoelt om gewoon in mn hoofd rond te spoken.. maar onbewust kwam het uit mn mond.

Chen:

ik zwom achter ze aan ook al hadden ze dat niet echt door. maar daardoor hoorde ik wel wat er allemaal gezegt werd... dat hij aan lennie vroeg of hij wat fout deed aangezien marlon neit naar hem toe kwam.. maar aan de andere kant.. ging hij ook neit naar haar toe.. het moest van twee kanten komen.. en het kwam op het moment van geen beiden.. Lennie sprong de wildwater baan in en daagde hem uit. ik legde mn hand op baekhyun zn schouder en glimlachte naar hem. 'nou je hoorde dr! en zo ben je als laatste' zei ik en sprong erook in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 27 Emptydi maa 22 2016, 22:58

Baekhyun:
'Hey!' dat was flauw!.ik sprong achter ze aan maar ze waren gewoon veel sneller. tot lennie in een versnelling vast bleef zitten. Het wasmeer een samen stroom van water. Ik wilde haar mee terkken maar miste daardoor knalde ik al lachend tegen jongdae op. De laatste afdaling maakte ik bijna in de arme van jongdae. 'NOG ENE KEER!' riep ik blij

Jongin:
marlon lied haar hoofd tegen mijn borskas aan vallen. Ik legde me hand op haar achterhoofd en friemelde door haar ingevlochte haren heen. Ze mompelde iets over dat ik perfect was. Ik schudde me hoofd nee dat hoorde ik verkeerd. ze had het over baekhyun! ze zei dat baekhyun knap was. Why is he so perfect!. dat moest eht zijn...  'omdat je vna baekhyun houd' antwoorde ik maar.

Lennie:
door me voorsprong en snelheid had ik niet door dat ik te ver door de bocht vloog en daardoor in een samen stroom van watere kwam/ k lachte maar kwam er niet bepaald meer uit. Baekhyun vloog letterlij kvoor bij. Waarna ik em samen met jongdae en afgrond ik zag verdwijnen. I kbeogn hard te lachen dat zag er echt heel grappig uit. Na even was ik uit de stroming.  Boven aan de laatste afdaling had je mooi zicht over het zwembad. Zo zag ik dus ook hoe marlon en jongin stonden. Ik zuchtte evne. Niet mijn probleem niet mij probleem ze is me toch neit dankbaar en baekhyun knijpt me alleen.

Ik lied me van de afdaling vallen en belande nast de jognens
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 27 Emptydi maa 22 2016, 23:09

Marlon:

oh god... had ik het serieus gezegt?!... en hij dacht dat ik het over baekhyun had.. ok laten we daarmee maar verder gaan dan, nice save. 'guess that thats it..' zei ik voordat ik weer rechtop ging staan. 'het spijt me.. maar ik ga denk ik weer terug naar mn kamer..' zei ik tegen hem. als dit zo door bleef gaan ging het nog een lang half jaar worden..

Chen:

het uitzicht boven de laatste afdaling was echt prachtig! wat niet zo prachtig was, was de positie van marlon en jongin.. ik kon moeilijk boos op ze worden.. zover ik wist was er nog niks officieels tussen marlon en baekhyun.. maar.. ik schudde mn hoofd.. niet mee bemoeien, en niet voor oordelen. toen we beneden waren riep baekhyun dat ie nog een keer wou. 'nou slowpoke laten we gaan dan!' zei ik en ging snel weer naar de ingang toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 27 Emptydi maa 22 2016, 23:15

Lennie:
ik was helaas niet snel genoeg om met de jognens mee te komen. Of ze hadde me letterlijk gedump. Daarom hees ik me maar uit het bad en wachte tot ze weer terug kwamen.

Baekhyun:
'hahaha okey okey!' ;achte ik en zorgde  dat jongdae onderwater ging zodat ik vooruit kon zwemmen. Het duurde zolangvoor we weer bij de ingang waren dat ik al vrij bek af was van het stoeien dat ik voor de ingang bleef dobberen. Ik kek naar het water dat ruig door de wildwaterbaan ging. 

jongin:
Marlon hees haar hoofd weer p en stapte van em vandaan. Ik keek met een opgekrult lipje naar de bal (denk aan die kanon die het niet deed). 'Ga wel mee' zei ik uiteindelijk. Moest in de tussen tijd toch wle weten dat spele er niet in zat bij marlon. Misschein kwam dat ook nog wel! net als het knuffelen wat ze nu echt al een stuk vaker deed en k mocht haar al gewoon aanraken zonder dat ze bang reageren. Ik klom het water uit voor marlon er uit geklommen was. Met me hand uitgestoken naar haar wachte ik
Terug naar boven Ga naar beneden
yumi2208

yumi2208


Aantal berichten : 2561
Registratiedatum : 23-06-15
Leeftijd : 29

Seoul school of art - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 27 Emptydi maa 22 2016, 23:20

Chen:

baekhyun duwde me onderwater en zwom ver vooruit. ik kwam met veel gehoest weer boven water en zwom achter hem aan. ik zag hem bij de ingang dobberen. voorzichtig kwam ik achter hem en duwde hem naar binnen (omg dat klinkt echt heel fout XD) 'kom op wie wou nou zo graag nog een keer van dat ding af!' zei ik lachend en ging achter hem aan.

Marlon:

jongin klom voor me het water uit en stak zn hand uit naar me. ik nam hem aan en klom ook het water uit. ik pakte mn handdoek en wikkelde hem om me heen. 'sorry... alweer... ' zei ik tegen hem terwijl we over de gang liepen. dit was ook de reden dat ik baekhyun niet benaaderde.. ik zoog toch alle lol weg.. en ik wou niet dat ie weer een kut tijd had door mij.. en vond het ook niet eerlijk tegen over jongin..
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Seoul school of art - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 27 Emptywo maa 23 2016, 10:25

Jongin:
We liepen bijna het zwembad uit. Ik had weer haar sorry genergeerd ze hoefde echt geen sorry tegen me te zeggen.' wacht' zei ik ineens en wees naar het restaurant. 'heb nog niks gegeten en een hamburger gaat er wel in!' Ik hoopte dat ze mee kwam eten anders was het nog saaier. 

Ik liep al richting de het restaurant bestelde een hamberuger en ging zo zitten dat ik de mensen in het water kon zien. ZE begonnen te spelen met de bal. als een puppy die aangeleid was en graag mee wilde spele keek ik toe.

Lennie:
Ik had zitte nwachten tot de jongens terug kwamen. Dat hat Yixing gezien en was bij me komen zitten. Dit was de eerste keer dat i kecht serieus met die jongne praatete. En wat was hij vriendelijk beleeft en rustig! heerlijk om even mee te pratne als je heel de tijd met twee beagles om bent gegaan. 
toen ze er weer it kwamen nam ik sowieso Baekhyun mee en yixing om met de bal te spelen. ''kom kom jongdae doe mee! lachte ik nog

Baekhyun:
Jongdae gaf me een zetje. Met een klap belande ik in de wildwater baan. 'hey hye1' lachte ik hard. Ik pakte jongdae pols beet zodat we niet te ver uit ekaar zouden gaan. Bij de laatste val vielen we letterlijk naar benede omdat we zo snel er door heen gegaan waren. Benen beogn ik hard te lachen.

Niet veel later wilde lennie en yixing met de bal spelen waarom niet! Lennie is de lummel! riep ik ze keek me boos aan aangezien ze  die bal dan nooit meer zou krijgen. Ik keek jongdea aan of hij ook nog mee deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Seoul school of art - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seoul school of art   Seoul school of art - Pagina 27 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Seoul school of art
Terug naar boven 
Pagina 27 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 47 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Seoul school of art
» Seoul school of art

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep-
Ga naar: